איך לבצע פרסום מקצועי בגוגל? כל הטיפים וההמלצות שחיפשתם

תוכן עניינים

פרסום מקצועי בגוגל הוא הדרך העיקרית והמקובלת ביותר היום כדי לפרסם ולקדם את העסק שלכם אונליין. פרסום בגוגל אדוורדס רק הולך ונהיה נפוץ יותר ויותר בקרב בעלי עסקים, ותמיד נמצא על השולחן בפגישות בין בעל העסק לחברת הפרסום בדיגיטל שלו. למה אי אפשר להתעלם ממנו, איך הוא כל כך עוזר לעסקים, והאם הוא מתאים גם לכם – הכול במאמר הבא.

מה ניהול קמפיינים בגוגל דורש?

פרסום בגוגל אדוורדס, שהספיק בתקופה האחרונה לקצר את שמו לגוגל אדס, הוא לא כזה פשוט. ברור שכל אחד יכול ליצור לעצמו קמפיין דיגיטלי בגוגל – השאלה היא מה יצא לו מזה:

  • האם הקמפיין יעבוד טוב?
  • האם ה ROI שלו גבוה?
  • מהי התוכנית מאחורי הקמפיין? האסטרטגיה?
  • האם ברורות מטרות הקמפיין? ואיך יהיה ניתן למדוד אותם כדי לראות שהקמפיין אכן עובד?
  • כמה כסף הושקע בקמפיין? האם לא חרגו מהתקציב? האם הושקע תקציב נמוך מדי עבורו?
  • איך נוסחו המודעות?
  • איך הוגדר קהל היעד? האם ניתן להיות בטוחים שהגיעו לכל קהלי היעד האפשריים?
  • באילו שפות נכתבה המודעה?

אפשר לשאול עוד אינסוף שאלות, כאלו שיורדות לרזולוציה הקטנה ביותר במאפייני המודעה, וכאלו שמסתכלות על המודעה מלמעלה כדי לראות איך המודעה משתלבת נכון בתהליך הפרסום שלך אונליין.

כל אחת מהשאלות האלו דורשת מענה מלא, בלי לעגל פינות. עיגול פינות בפרסום ממומן יכול בקלות להביא להפסדים עצומים של כסף, התדרדרות במוניטין העסק, ובזבוז מוחלט של התקציב. לכן חייבים לחשוב היטב לפני שעונים על כל אחת מהשאלות האלו, ועל כל השאלות שיבואו בעקבותיהן.

אין ספק שלבעל עסק יהיה קשה להתמודד עם כל זה לבד. בעל עסק צריך להתרכז בעסק עצמו, בניהול השוטף. איך אפשר גם להתעסק כל היום בניהול העסק וגם בקידומו אונליין במקביל, כששניהם דורשים את מלוא תשומת הלב, את מלוא המשאבים ואת מלוא ההשקעה?

בדיוק בגלל זה אנחנו כאן כדי לעזור. כעת, נפרט ונעמיק קצת בניהול קמפיינים בגוגל, ואחר כך נראה מה ניתן לעשות עם כל המידע הזה.

נתונים שחייבים לדעת

  1. בממוצע, בעלי עסקים מרוויחים 2$ על כל 1$ שהם משקיעים במודעות אדוורדס (מתוך דוח ההשפעות הכלכליות של גוגל)
  2. מודעות חיפוש יכולות להגביר את המודעות למותג שלכם ב 80% ! (גוגל)
  3. מודעות הדיספליי של גוגל מגיעות ל 80% מהגולשים ברשת ברחבי העולם (מתוך דוח המדדים והתובנות של גוגל)

מה הנתונים האלו אומרים באמת?

כשמדברים על פרסום בגוגל אדוורדס – אי אפשר לפספס את ההצלחה שלו. אבל חשוב לקחת את כל זה בעירבון מוגבל – כי אמנם הקמפיינים בגוגל אכן מצליחים מאוד, אבל הם מצליחים מאוד רק כשהם נעשים באופן מקצועי ומדויק. פרסום מקצועי בגוגל יכול להיעשות רק על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם.

איך לפרסם באופן עסקי ומקצועי בגוגל בצורה היעילה ביותר?

רוצים לדעת על במה חשוב להתמקד ולשים דגש כשמפרסמים בגוגל אדוורדס? אספנו עבורכם 6 טיפים שיעזרו לכם לפרסם בגוגל באופן נכון:

  1. בחירת מילות מפתח נכונה –


    מילות המפתח הן החלק העיקרי ביותר בקידום דיגיטלי עסקי, שכן מילות המפתח הן שקובעות לאיזה כיוון הקמפיין שלך ינווט. בחירת מילות המפתח המתאימות נעשית רק אחרי מחקר מילות מפתח יסודי ודקדקני. בלעדיו, הקמפיין שלכם יהיה חסר כיוון וילך לאיבוד. לכן, חשוב שהמחקר מילות המפתח שלכם יתבצע על ידי איש מקצוע מיומן.

    כמו כן, חשוב שמעבר לבחירת מילות המפתח החיוביות, תגדירו גם את מילות המפתח השליליות באופן אופטימלי. הגדרת מילות מפתח חיוביות אינה מספיקה משום שחלק גדול במיקוד קהל הלקוחות צריך להתבצע גם על ידי שלילה – אילו מילות מפתח לא רלוונטיות אליך. מיקוד על ידי השלילה יעזור לכם לחסוך כסף על קליקים לא רלוונטיים ויגדיל את מספר הקליקים הנעשים על ידי לקוחות שאכן מעוניינים במוצר או בשירות שלכם.

  2. לא טוב קמפיין ה -PPC לבדו –


    על אף הצלחתו העצומה של פרסום ממומן בגוגל, אנחנו מציעים לכם לשלב קידום אתרים ממומן בגוגל עם SEO מוצלח. קידום אתרים אורגני וביצוע אופטימיזציה לאתרי האינטרנט ולנכסים הדיגיטליים שלכם הם תמיד הכרחיים כדי לדרג אתכם גבוה בגוגל, ושומרים עליכם מתואמים תמיד עם תנאי השוק. שילוב זה יגביר את הנוכחות ואת הנראות הדיגיטלית שלכם.

    SEO איכותי עובד ב – 3 מישורים: SEO און פייג', SEO אוף פייג' ו – SEO טכני. כל אחד מאלו שם דגש על אלמנטים מעט שונים, והשילוב הכללי שלהם באופטימיזציית האתר שלך הוא חיוני ביותר. חשוב שהנכסים הדיגיטליים שלכם יהיו אופטימליים, שהם ירחיבו את הנראות הדיגיטלית שלכם ברחבי הרשת (למשל ע"י בניית לינקים) ושכל המאפיינים הטכניים לאתר שלכם הפועלים מאחורי הקלעים יהיו אופטימליים גם כן – שכן כל אחד מאלו משפיע על חוויית המשתמש של הגולשים.

    משרד שיווק דיגיטלי איכותי ידע לזהות את ההזדמנויות הנכונות עבור עבודת SEO ואת הסיכונים אותם אסור לכם לקחת. חשוב שתשחקו את המשחק הזה בזהירות, בשיקול דעת ובחשיבה ארוכת טווח. גם קידום אתרים ממומן בגוגל וגם SEO יכולים לעשות נזקים רבים ברגע שלא עושים אותם באופן מקצועי ומהימן.

  3. נצלו את אדוורדס לטובתכם –


    לפני שאתם מריצים קמפיין, יש ביכולתכם לבדוק אותו לפני. בידקו הצעות שונות, דירוגים שונים, את טקסט המודעה וכו' – ותחסכו הרבה כסף.

    בנוסף, אל תזרקו את הדוחות שתקבלו לפח – אלא נסו להיות יעילים ולנצל אותם לטובתכם על ידי ניתוח אנליסטי של הנתונים מהדוח. הנתונים האלו יכולים לתת לכם הרבה מאוד מידע ולכוון אתכם איך להמשיך לקדם את הקמפיין, מבחינת תקציב, ניסוח המודעה, עיצוב דף הנחיתה ומבחינת מאפיינים נוספים של המודעה.

  4. תהיו נגישים –


    אל תסבכו יותר מדי את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם במציאת הפרטים ליצירת הקשר איתכם. כבר במודעה קראו להם להתקשר אליכם עכשיו, והוסיפו אפשרות להתקשר אליכם ישירות דרך המודעה. הכול צריך להיות פשוט ונגיש, בלי להכריח את הגולשים לטרוח יותר מדי ובלי להקשות עליהם לעשות את הדבר שאתם הכי רוצים שהם יעשו – יתקשרו אליכם ויבקשו מכם פרטים נוספים על השירות או על המוצר בטלפון.

  5. יש לכם מתחרים –


    אתם לא לבד. כמעט כל עסק, כל חנות, כל ארגון וכל חברה מתמודדים עם תחרות בשוק מול המתחרים שלהם. מעבר למחקר מעמיק על המתחרים שלכם, חשוב שתיישמו את תוצאותיו בשטח במודעה המקוונת שלכם.

    למשל, הקפידו על התייחסות ליתרונות שלכם למול היתרונות של המתחרים שלכם. אם אתם חנות קטנה למוצרי בית שמתחרים בסניף של רשת מוכרת למוצרי בית – הנוכחות שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל לא בהכרח תספיק, ואתם תהיו חייבים לתת לגולשים סיבות טובות לקנות דווקא מכם, להבהיר למה המותג שלכם טוב יותר מהמותג שהם כבר מכירים.

  6. תפיקו את המרב מהמודעה –


    חשוב שתמלאו את כל שדות הטקסט שגוגל מעניקים לכם דרך פרסום בגוגל אדוורדס. פרסום מקצועי בגוגל מתחיל במיקסום התועלת מהמודעה, ולכן אתם חייבים להקפיד על מילוי ומיצוי כל השדות האפשריים שגוגל מקנים לכם עבור המודעה. שדות המילוי החשובים ביותר הם הכתובת שלכם והטלפון שלכם.

ברגע שללקוח פוטנציאלי יש את המיקום המדויק שלכם ואת הטלפון שלכם, אתם מגדילים באופן משמעותי את הסיכוי שהוא כבר לא יהיה רק לקוח פוטנציאלי עבורכם – אלא לקוח אמיתי. זאת משום שכל אדם רוצה שיהיה לו כמה שיותר נוח ונגיש לקבל מידע על המוצר / השירות שהוא מחפש, ושיהיה לו קל לרכוש אותו.

ככל שתקלו על הגולשים יותר, וכלל שיותר מידע רלוונטי יהיה בידיים שלהם באופן מיידי – אתם מרחיבים משמעותית את מספר הלידים החדשים שיהיו לכם, מובילים עוד קונים לחנות הפיזית שלכם וכמובן משפרים את הנראות שלכם ברחבי תוצאות החיפוש של גוגל.

פרסום מקצועי בגוגל עם קמפיינים לשיחות בלבד – מה זה?

תופתעו לגלות ש – 70% מהגולשים המחפשים באינטרנט באמצעות הנייד מתקשרים לעסק דרך תוצאות מנוע החיפוש (נתון מבית גוגל). כבעלי עסקים, אתם וודאי יודעים על בשרכם את השפעתן האדירה של השיחות לעסק על המכירות, בין אם אתם מסעדה, מרפאה פרטית, חנות פרחים וכו'. לכן לא פלא שבשנת 2015 גוגל הוסיפו פרסום ממומן בגוגל שמתמקד רק בשיחות לעסק.

call-only campaigns (מודעות-שיחה-בלבד) מיועדים בעיקר עבור עסקים המרוויחים הרבה משיחות טלפון, עסקים שמקבלים הרבה שיחות טלפון מלקוחות המעוניינים להזמין טלפונית מוצר או שירות, או עסקים שקהל היעד שלהם צריך לקבל תשובות קצרות ופשוטות באופן מיידי, למשל: "יש לכם תורים פנויים למחר?", "אתם פתוחים עכשיו?", "מתי אפשר להגיע?", "אפשר להזמין משלוח?", "אפשר להזמין שולחן?".

על כן, מודעות-שיחה-בלבד מתאימות בעיקר למסעדות, בתי קפה, חנויות שונות, מרפאות, מכוני יופי, וכו'. בנוסף, שירות זה יכול להתאים גם לחברות אשר רוצות להגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים במערכת ולגייס כמה שיותר לידים חדשים, למשל: חברות ביטוח, חברות המעניקות קורסי הכנה שונים, חברות המעניקות שירותי אינטרנט וטלוויזיה ועוד.

קידום אתרים ממומן בגוגל על ידי מודעות חיפוש מקומיות

מכירים את זה שאתם מחפשים מקום לאכול בו, לשבת בו לשתות, או מקום אחר לרכוש בו מוצר או שירות באופן מיידי? כשאתם מחפשים זאת בגוגל מפות, גוגל מציע לכם מודעות שונות של עסקים על פי בקשתכם בשורת החיפוש, אשר יכולים לתת מענה לצרכים שלכם. מודעות חיפוש מקומיות (local search ads) מותאמות בעיקר לחיפושים מהטלפון הנייד, והן מופיעות בגוגל מפס. מה שאולי לא ידעתם הוא שמודעות החיפוש המקומיות הללו מופיעות לא רק בנייד, אלא גם דרך המחשב הנייח.

מודעות החיפוש המקומיות הן עוד דרך לפרסם את עצמכם בגוגל. התייעצו עם חברת הפרסום הדיגיטלי שלכם בנוגע לאפשרות זו והאם היא מתאימה לכם. חשוב שתקבלו את ההחלטה הזו עם איש מקצוע, שכן כל פרסום בגוגל שאינו מותאם אישית לעסק שלכם יכול לבזבז לכם הרבה מאוד כסף.

אילו תוצאות אני אראה עם חברת פרסום מקצועי בגוגל ובלעדיה?

תחום

עם חברת פרסום מקצועי בגוגל

ללא חברת ניהול קמפיינים בגוגל

קהל יעד

אחרי חקר מעמיק מגיעים להחלטה מיהו קהל היעד המדויק

לרוב קהל היעד לא יהיה ברור או נכון עבורכם (קהל היעד יהיה מצומצם מדי או מורחב מדי)

בחירת מילות מפתח

הגדרת רשימת מילות המפתח נעשית אחרי בדיקה יסודית, ומכילה בתוכה גם מילות מפתח חיוביות וגם מילות מפתח שליליות שהוגדרו במיוחד על ידי אנליסטים ואנשי מקצוע

לעתים קרובות בחירת מילות המפתח תהיה לא מדויקת, ללא התייחסות מתאימה למילות מפתח חיוביות ושליליות

נוסח המודעה

שיווקי, מותאם אישית, מוכר. נוסח מפתיע ומקורי שיחדש ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ויגרום להם לרצות להקליק על המודעה שלכם בלי התלבטות

נוסח המודעה לרוב יהיה כתוב באופן פשוט מדי ולא מספיק שיווקי כדי למשוך עוד לידים אליכם

מאפייני המודעה

כשחברת ניהול קמפיינים בגוגל יוצרת עבורכם מודעה, היא ממלאת את כל שדות הטקסט הדרושים באופן שימקסם את התוצאות שלכם

ללא חברת פרסום ממומן בגוגל, המודעה שלכם לא תהיה אופטימלית לדרישות השוק

ROI

גבוה

נמוך

תקציב

בזכות האסטרטגיה המחושבת שתיבנה עבורכם על ידי מיטב אנשינו, אתם תראו שאתם עומדים בתקציב ולא מבזבזים כספים על דברים מיותרים, ותעבדו באופן מחושב ושקול שמסתכל על התמונה המלאה ועל הטווח הארוך

ללא חברת פרסום ממומן בגוגל אתם עלולים לחרוג מהתקציב או לא לנצל אותו נכונה. אתם עשויים להשקיע או להתמקד במקומות הלא נכונים, מה שיוביל לחיסול התקציב במהרה ולקמפיין פרסום לא יעיל ולא מצליח.

ניתוח דוחות

המנתחים האנליסטיים שלנו יודעים לנתח את הדוחות מגוגל כך שכל הדוחות יתורגמו למעשים – ויהיה לכם ולנו ברור מה יש לעשות בעקבות הדוח שהתקבל. בנוסף, אנחנו שולחים לכם דוחות שלנו המסכמים את ההמלצות שלנו ואת הפעולות שנעשו.

 

ללא ניתוח אנליסטי יעיל ומקצועי של הדוח, הכסף שלכם עלול להתבזבז במקומות לא נכונים, וכל הקמפיין שלכם יאבד כיוון או פשוט ילך לפח.

התקדמות של הקמפיין, והשגת המטרות

לפי האסטרטגיה מובנית הצעדים שלנו, לפי הניתוחים האנליסטיים של הנתונים שלכם ולפי מספר מדדים נוספים – נוכל לדעת באופן אמפירי את מידת הצלחת הקמפיין; עד כמה אנחנו מצליחים לכוון ולהשיג את מטרות הקמפיין.

יהיה קשה עד בלתי אפשרי לאמוד את הצלחת הקמפיין לולא דרך סלולה, שקולה ומחושבת היטב המחולקת לצעדים לאורך זמן.

למה לבחור דווקא בנו עבור פרסום מקצועי בגוגל?

ברור שכדי לבצע פרסום מקצועי בגוגל צריך חברת שיווק דיגיטלי שתלווה אתכם מההתחלה עד הסוף. הרי קידום אתרים ממומן בגוגל הוא עולם מורכב, והאסטרטגיה שבה תפעלו צריכה להיות מותאמת אישית אליכם! יש אינספור דרכים לגשת אל כל בעיה, והפתרון תלוי בצרכים שלכם, בתנאים שלכם, ברצונות שלכם, בשאיפות שלכם וכו'.

האם אתם זקוקים ל PPC מקומי ((local או בינלאומי (national), איך כדאי לחלק את התקציב, במה להשקיע יותר ובמה פחות, איך להתאים את הקידום הממומן לחנות מקוונת (E-commerce), מה לנתח ולהסיק מהדוח שתקבלו מגוגל, איך להתקדם עוד שלבים קדימה עם מודעות פרסום בגוגל אדוורדס, ועוד המון המון שאלות נוספות – יוכלו לקבל מענה אך ורק אצל חברת שיווק דיגיטלי מתקדמת, מנוסה בשוק כבר שנים, מקצועית, איכותית, מהימנה, בעלת צוות לעניין שלא מפספס בדקויות, שמתייחס לכל הפרטים הקטנים כגדולים ושעובד כצוות באופן הרמוני והוליסטי.

הנה כמה פרטים שאם לא ידעתם עלינו עד עכשיו, אתם צריכים לדעת:

  • הצוות שלנו מומחה ומקצועי – הצוות שלנו מומחה בביצוע מחקר מילות מפתח, בטרגוט קהלי יעד, בחקר המתחרים שלכם בשוק, בכתיבת תוכן שיווקי ייעודי למודעות הפרסום המקוונות, בעיצוב ובביצוע אופטימיזציה לכל הנכסים הדיגיטליים שלך – והכי חשוב, ביצירת אסטרטגיה מותאמת אישית לעסק שלך.

  • הצוות שלנו לא מפסיק להפתיע בהישגיו – המטרה שלנו היא המטרה שלכם, ולכן ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו. מרגש אותנו כל פעם מחדש לראות איך אנחנו מביאים להצלחה עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, ואיך בעלי העסקים נהנים ומרוצים מהשגת המטרות העסקיות שהם הציבו לעצמם לאורך התהליך. כשמטרה אחר מטרה נכבשת ומושגת, אתם מתרגשים ומחייכים, וגם אנחנו.

  • הצוות שלנו חדור מטרה – הצוות שלנו מסור לחלוטין לפרויקטים, ומעניק שירות אדיב ואנושי בכל שלב. לכל שאלה, בקשה, תהייה, רעיון או הצעה אנחנו תמיד נהיה כאן בשבילכם להקשיב לכם וניתן לכם את המענה המלא לאורך כל הדרך.

לסיכום

במאמר זה ביצענו סקירה מקיפה על פרסום מקצועי בגוגל, ולמדנו כמה טיפים איך לנהל קידום אתרים ממומן בגוגל כדי שיהיה רווחי, עם ROI גבוה וכדי שיעלה את יחס ההמרה. הנתונים שהצגנו לכם על אודות הצלחתם של הקמפיינים בגוגל, מבהירים לנו שהפרסום בגוגל לחלוטין מצליח.

אבל חשוב להדגיש – אל תיתנו לנתונים הללו לסנוור אתכם או לגרום לכם להתעלם מהעובדה שעסק שבוחר לפרסם את עצמו בגוגל באופן עצמאי ללא ליווי של חברת פרסום מקצועי בגוגל לוקח סיכון מאוד גבוה מבחינה כספית ומבחינת סיכון המוניטין. בהשוואה שערכנו עבורכם ניתן לראות עד כמה גדול הפער בין פרסום ממומן בגוגל שנעשה ללא חברת ניהול קמפיינים בגוגל, לבין פרסום מקצועי בגוגל שצומח מתוך הליווי האישי והצמוד עם האסטרטגיה המותאמת שאתם יכולים לקבל.

העסק שלכם הוא אחד הדברים הכי יקרים לכם. אל תשחקו איתו.
ביחרו רק בחברה מקצועית ואמינה, בעלת ניסיון עשיר, שמכירה את השטח היטב ושיודעת מה היא עושה. חברה שהוכיחה את עצמה בעבר, חברה המורכבת מהצוות הטוב ביותר האפשרי העובד בסנכרון ובאופן הוליסטי ושלם.

ללא מענה כוללני ומקיף, אתם תרגישו תלושים באוויר, עם המון לחץ על הכתפיים, מודאגים מניהול התקציב, מוצפים בתהיות בנוגע לאופן הפעולה שלכם, ובעיקר תרגישו אבודים. ההמלצה שלנו היא לפטור אתכם מהעול הזה, ולתת אותו לאנשי מקצוע המתמחים בכך, מומחים אשר לא רק יודעים להתעסק עם ניהול קמפיינים בגוגל – אלא שזה האוויר שהם נושמים כל יום כל הזמן.

שאלות ותשובות:

  1. שאלה: לאיזה טווח רדיוס להגדיר את מודעת הפרסום שלי בגוגל אדוורדס?

    תשובה: אנחנו רואים הרבה עסקים שמייעדים את המודעה שלהם לאזורים לא אופטימליים הנמצאים ברדיוס רחוק מדי, או שמגבילים את המודעה רק לאזורים ברדיוס קטן המקיף אותם. חשוב לשים לב שאם אתם משקיעים כסף במודעת פרסום ממומן בגוגל אשר לא מתואמת עם תנאי השטח ותנאי השוק – אתם מבזבזים משאבים יקרים לחינם. לכן, כשאתם יוצרים את המודעה, הקפידו על התייחסות לרדיוס נכון ומתאים.

  2. שאלה: איך להפיק את המקסימום מהמודעה שלי?

    תשובה: מעבר למילוי כל שדות הטקסט המוצעים לכם, ומעבר למתן מידע נגיש לגולשים ככל הניתן, אם אתם רוצים לקחת את זה צעד אחד קדימה – הוסיפו למודעה גם את הקישור לאתר שלכם, הקישור לפרופיל הפייסבוק או לכל נכס דיגיטלי אחר שלכם שאתם מתגאים בו ויודעים שהוא אופטימלי.

    ככל שתיצרו יותר לינקים חיצוניים ופנימיים ויותר סאב-דומיינים ותוסיפו אותם למודעה – כך אתם מגדילים את יחס ההמרה ואת מספר הלידים, מושכים עוד קונים לחנות המקוונת שלכם וכמובן מעלים את המכירות.

  3. שאלה: מה חשוב לדעת בנוגע למודעות-שיחה-בלבד?

    תשובה: לארי קים, אחד מהאנשים המוכרים והידועים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, אומר כי להערכתו כל שיחה לעסק שווה לפחות קליק אחד באתר האינטרנט. כך שאתם עשויים להפסיד חלק נכבד מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ללא מודעת-שיחה-בלבד, שכן שיחות לעסק מאז ומעולם היו רווחיות ומשמעותיות יותר מקליקים באתר. הנה 3 דברים שחשוב שתדעו:

  • המודעות הללו מיועדות לחיפושים דרך הנייד.
  • המחפשים לא צריכים לעבור דרך דף נחיתה, אתר או כל גורם מעכב אחר, אלא פשוט מחפשים מילת מפתח בגוגל ומתקשרים כשהם רואים את המודעה שלכם.
  • התמחור למודעות אלו הוא פר קליק על מודעת השיחה.

 

  1. שאלה: אני רוצה להרחיב את הנראות ואת הנוכחות של העסק בגוגל. איך אתם מציעים לי לעשות זאת?

    תשובה: כמובן שאנו ממליצים על פרסום מקצועי בגוגל, לצד עבודת SEO איכותית ומתמשכת למען תוצאות יציבות ועמידות לאורך זמן. בנוסף, חשוב שתקפידו על פרופיל מפורט ונרחב ב – Google My Business. לא רק שהוא בחינם, אלא הוא גם:
  • מרחיב את הנראות שלכם בדיגיטל.
  • מספק עוד מידע עליכם לכל המחפשים.
  • אם הוא נעשה באופן אופטימלי – הוא יכול להקפיץ את המכירות שלכם.
  • בעזרת חברה לניהול מוניטין תוכלו לבצע אופטימיזציה לכל הנכסים הדיגיטליים שלכם במדיה, בין היתר גם עבור החשבון שלכם ב – Google My Business.

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000
072-394-7000