איך ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי מושלם עם FixCard?
תוכן עניינים
כרטיסי ביקור דיגיטליים מחליפים במהירות את כרטיסי הנייר ומציעים את יתרונות הדיגיטל לעסקים ולמגוון רחב של אנשי מקצוע. אף על פי שדרכי ההתקשרות הדיגיטליים היו כאן גם בעבר, נגיף הקורונה תרם רבות לכך שאנשים מתחברים לאחרים דרך הרשת, ונראה שזה אמצעי התקשורת העיקרי כיום עבור אנשים מכל חתך גיל ומכל מקום בעולם.
למרות שכרטיסי ביקור מנייר היו קיימים מאות שנים, נראה ששמירה של פיסת נייר בארנק כבר לא רלוונטית, והשיטה המיושנת מפנה את מקומה לשיטה חדשנית ויעילה.
מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אמצעי מקוון להעברת מידע ליצירת קשר ושיתוף. ניתן ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים באייפון, באייפד, באנדרואיד או במחשב, וההליך גם מהיר יותר וגם משתלם יותר.
כמו כרטיסי ביקור מסורתיים, ניתן לעצב כרטיסי ביקור דיגיטליים בקלות רבה ולשתף אותם עם כל אחד. כרטיסי ביקור דיגיטליים מבטלים את אילוצי השטח, וניתן להוסיף להם מידע, תמונות, וידאו ועוד או לערוך בהם שינויים בכל עת.
מהם היתרונות של כרטיסי הביקור הדיגיטליים?
- זה נוח – כל עוד יש לכם גישה לטלפון נייד או למחשב, תמיד יהיו לכם כרטיסי ביקור בהישג יד. מכיוון שהכול אלקטרוני, לא תצטרכו לדאוג לאספקת כרטיסים, ואם שיניתם תפקיד או החלפתם מספר טלפון נייד, תוכלו לבצע שינויים בלחיצת כפתור.
- זה ידידותי לסביבה – מעל 90% מכרטיסי הביקור מנייר נזרקים תוך שבוע מיום קבלתם, מה שאומר שזו לא הדרך הטובה ביותר לשמור על איכות הסביבה. למעשה, אם כל צרכני כרטיסי הביקור יעברו לשימוש בכרטיסים דיגיטליים, ייכרתו פחות 7 מיליון עצים מידי שנה.
- זה משתלם – כרטיסי ביקור דיגיטליים חוסכים את הצורך במעצב גרפי ובעלויות הדפוס. אין צורך להדפיס מלאי חדש בכל פעם שנגמרים הכרטיסים, ובאופן כללי, זה משאיר את הכסף שלכם בכיס. משמעות הדבר היא חיסכון של מאות ואלפי שקלים מידי שנה.
- זה ללא מגע – פגישות מקוונות ואירועים ווירטואליים הפכו להיות עניין שבשגרה, והאפשרות לחלוק מידע ולשתף באמצעות כרטיס דיגיטלי הופכת להיות הדרך האידאלית להציג את עצמכם ללא צורך בקרבה או במגע פיזי בכלל.
- זה נשמר בתיבת הדואר הנכנס – כרטיסי ביקור דיגיטליים לא נזרקים בתיק, מתקמטים בארנק או אובדים תחת המושב של הרכב (במקרה הטוב). בכל פעם שרוצים לאתר את הפרטים והמידע פשוט נכנסים לתיבת הדואר הנכנס באימייל או לוואטסאפ.
איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי עם Fixcard?
המערכת של Fixcard ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים מציעה ממשק מאוד פשוט, נוח וידידותי למשתמש, שבאמצעותו כל אחד יכול ליצור לעצמו כרטיס דיגיטלי תוך מספר דקות. זה לא דורש הבנה או ידע בעיצוב גרפי, ומאפשר לכל אחד להציג את עצמו בצורה מקצועית ומרשימה.
על מנת שגם אתם תוכלו לעשות זאת, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של Fixcard, להירשם ללא עלות וליצור מיד את הכרטיס הראשון שלכם.
מה כדאי לכלול בכרטיס הביקור הדיגיטלי?
באפשרותכם ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי שמכיל מעט מידע או לכלול תוספות מידע כמו סרטון תדמית, תמונה או טקסטים נוספים. היתרון האדיר הוא שאין לכם הגבלה של מקום, אולם חשוב לזכור, שכרטיס ביקור דיגיטלי צריך להיות ענייני, ולפנות לכל קהלי היעד שלכם, אלא אם אתם בוחרים להכין מספר כרטיסים, שמיועדים לקהלים שונים. מה שטוב עם המערכת של Fixcard, זה שאתם יכולים לעשות את זה בכל עת וזה ייקח לכם רק מספר דקות.
אז מה צריך להופיע בכרטיס הדיגיטלי שלכם?
- שם – שם פרטי ומשפחה, שם במה או כל שם אחר שתבחרו שייצג אתכם. לצידו תוכלו להוסיף את ההסמכה שלכם, כמו "ד"ר פלוני אלמוני" או "פלוני אלמוני – מנהל אבטחה".
- כותרת וחברה – בשורה זו עליכם למלא את שם העסק או החברה שאתם עובדים בה או שנמצאת בבעלותכם.
- פרטי התקשרות – בשדה זה מומלץ לכלול את כל דרכי ההתקשרות הרלוונטיים למי שאמור לקבל את הכרטיס שלכם. אמצעי ההתקשרות הכי פופולריים הם טלפון, אימייל ואתר אינטרנט. אם יש לכם פרופילים עסקיים רלוונטיים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או לינקדאין, ערוץ יוטיוב פעיל שניתן לקבל ממנו מידע נוסף וכדו', תוכלו לצרף גם אותם. המטרה היא לתת לאדם שמקבל את הכרטיס את כל דרכי ההתקשרות בהם אתם פעילים בכדי שיוכל לבחור את הערוץ שהכי נוח לו ליצור עמכם קשר דרכו.
- מקום – אלא אם כן הכתובת הפיזית שלכם היא קריטית לעסק שלכם, הוספת אזור כללי מקובלת לחלוטין בכרטיס הביקור. כך לדוגמה, אם אתם נותנים שירות באזורים מסוימים ברחבי הארץ תוכלו לפרט אותם באופן כללי, ואם אתם עובדים מהבית תוכלו לציין את עיר מגוריכם.
- תמונה או וידאו – הוספת תמונה או סרטון תעזור למי שמקבל את הכרטיס לחבר שם לפנים ולצרוב את הכרטיס בתודעה שלו.
- לוגו – לוגו החברה או העסק יציג אותם בצורה מקצועית ויטיב עם התודעה המיתוגית שלהם בקרב מי שמקבל את הכרטיס הדיגיטלי שלכם. בדרך כלל לוגו מוסיף גם לרושם המקצועי שהכרטיס מותיר במי שנחשף אליו.
- צבע – באמצעות הוספת צבע לכרטיס תאפשרו לו להתבלט ולהיראות טוב יותר. אם אתם רוצים לחזק את המותג שלכם, תוכלו לבחור בצבע של הלוגו או של אייקון אחר שמזוהה איתו, ולשם כך נועד גלגל הצבעים שמוטמע במערכת של Fixcard, שמציע אינספור גוונים לבחירה.
כיצד תשלבו את המדיה החברתית שלכם?
הממשק של Fixcard מאפשר לכם לבחור איזה מידע להוסיף לכרטיס. כל שעליכם לעשות, הוא ללחוץ על האייקון של הרשת החברתית שתרצו להוסיף לכרטיס מתוך תצוגת האייקונים שמופיעה בצידו השמאלי של המסך, ומייד ייפתח לכם שדה נוסף בכרטיס.
- קישור לחשבון ה- Instegram, ה- Discord, ה- Behance או ה- Pintrest שלכם יכול לחשוף את מי שמקבל את הכרטיס לקטלוג או לתיק העבודות שלכם.
- הוספת ידית ה- Twitter תסייע לכם להגדיל את מספר העוקבים.
- הוספת עמוד ה- Facebook העסקי תסייע לכם לשמור על קשר עם הקהל שלכם ולהגדיל את מעורבותו.
- אם אתם רוצים להרחיב את המעגל המקצועי שלכם, כללו את חשבון ה- LinkedIn שלכם בכרטיס.
- יש לכם וידאו תדמיתי מרשים או סרטונים עם ערך? הוסיפו קישור לחשבון ה- YouTube שלכם.
- אם אתם משפיעני רשת, יצרני תוכן או מנהלים מדיה חברתית, תוכלו להוסיף קצת פלפל לכרטיס שלכם על ידי הוספת ידית ה- Snapchat וה- Tik Tok שלכם, אולם מומלץ לעשות זאת רק אם הם רלוונטיים לעסק שלכם.
מה עוד תוכלו לשים בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם?
- הממשק של Fixcard מכיל עוד הרבה אייקונים לשדות מידע נוספים כמו Github למהנדסים ומפתחי תוכנה או PayPal למקבלים תשלומים מקוונים.
- ניתן להוסיף מגוון אפליקציות צ'אט שישאירו אתכם מחוברים לאנשים , ביניהם Signal, Whatsapp, Skype, Telegram ו- WeChat.
- פלטפורמות נוספות שניתן לשלב כוללות את פלטפורמות האירוח Vimeo או Flickr.
רגע לפני הסוף,
יצירת כרטיס דיגיטלי עם המערכת של Fixcard זה הדבר הכי פשוט שתעשו עבור העסק שלכם. זה יחסוך לכם זמן וכסף, יגדיל את החשיפה שלכם לקהלים חדשים ללא תלות במיקומכם הגאוגרפי, יחזק את התדמית והנראות של המותג שלכם ויניב עבורכם הצלחה עסקית.
אם הגעתם עד כאן אתם מוכנים להתחיל. זה במרחק לחיצת כפתור מכם…