תוכן עניינים

בשנים האחרונות, ארגונים גדולים, כמו גם עסקים בינוניים וקטנים, מקדישים משאבים ניכרים על מנת לגבש את האסטרטגיה הדיגיטלית שלהם. אסטרטגיה דיגיטלית, בניגוד למה שאולי מקובל לחשוב, איננה מסתכמת רק בהקמת אתר אינטרנט, פרסום מודעה ברשת חברתית כזו או אחרת, ניסיון לרכוש ברשת לידים חמים, או השקעה של תקציב לצורך שיווק בוידאו. גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית הוא, למעשה, גיבוש תפיסה כוללת, המתייחסת להצעת הערך של הארגון בדיגיטל, האופן שבו ניתן להציע שירותים או מוצרים בערוצי האונליין השונים, שינויים בהרגלי הצריכה של המשתמשים השונים, ביטול חלק מן השירותים, ייעול תהליכי שירות ומכירה, שיפור המדידה, הרווחיות והערך המוסף ללקוח הקצה ועוד ועוד.

על פניו, תכנון ויישום של אסטרטגיה דיגיטלית עבור הפעילות השוטפת של העסק כרוכה בעלויות, ויכולה להיראות מיותרת לעסקים פעילים שנהנים מזרם קבוע של לקוחות מערוצים דיגיטליים שונים. בפועל, לגיבוש אסטרטגיה דיגיטלית ישנה חשיבות גדולה להצלחה של העסק.

במאמר הזה ננסה לעסוק בסיבות לכך שאסטרטגיה דיגיטלית יכולה באמת להפיץ את העסק קדימה, את האופן שבו אפשר ליישם בפועל אסטרטגיה דיגיטלית, וכן את האלמנטים השונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מגבשים אסטרטגיה דיגיטלית כזאת.

מעוניינים שחברת פרסונאס מדיה תלווה אתכם בגיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית של הארגון שלכם? רוצים ליהנות מן הניסיון שרכשנו בהטמעת אסטרטגיה דיגיטלית בארגונים רבים ומגוונים? אל תהססו והשאירו לנו עוד היום פרטי קשר כאן, ואנחנו יותר מנשמח לחזור אליכם עם הצעה מפורטת. 

מדוע חשוב שלארגון תהיה אסטרטגיה דיגיטלית?

ננסה למנות כאן 7 סיבות לכך שכל ארגון ירצה, בסופו של יום, לגבש לעצמו אסטרטגיה דיגיטלית, שתסייע לו להתוות את דרכי הפעולה להצמחת העסק באמצעות הערוצים הדיגיטליים.

סיבה מספר 1: הבנת עומק של התהליכים העסקיים

כאשר ארגון משתמש בסיסמאות נבובות מן השפה ולחוץ בכל הקשור למימוש החזון שלו – כך גם העובדים יפעלו באופן אקראי ולא יהיו בעצמם רתומים להשגת היעדים של בית העסק. לעומת זאת, כאשר חברה או ארגון בוחרים לגבש אסטרטגיה דיגיטלית באופן רשמי, ומודיעים עליה באופן פומבי, ללקוחות ולעובדים של החברה, מתבצע כאן תהליך של יישור קו, שלאחריו, כל העובדים בחברה מבינים מה נדרש מהם, מהם הצעדים הבאים להשגת המטרות של העסק, מהן בכלל המטרות של בית העסק, וכיצד עליהם לפעול בסביבת התחרות כדי להשיג את היעדים האמורים.

לכן, אחד היתרונות הגדולים בתהליך של גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית, הוא היכולת של כלל האורגנים בחברה לזהות את המטרות המשותפות, להסכים עליהן ולפעול על מנת להשיג אותן.

סיבה מספר 2: הימנעות מפספוס הזדמנויות

רבים מן המנטורים העסקיים נוהגים לסייע לחברות שונות להתקדם ולממש את החזון שלהן, ובפרט את האסטרטגיה הדיגיטלית שלהם, בין היתר, באמצעות קיום סדנת SWOT.

סדנת SWOT – אותה סדנה שבה ממפים את החוזקות והחולשות של הארגון, ההזדמנויות והאיומים בפניהם הוא ניצב, היא כלי ניהולי רב ערך, שיכול לשקף להנהלת החברה את המצב של החברה לאשורו.

אחד מן האלמנטים המוצגים במהלך סדנה כזו הוא, כאמור, עולם ההזדמנויות. בתצורת עבודה זו, מוודאת הנהלת החברה שהיא מסתכלת נכוחה על השוק, ויודעת לזהות את כלל ההזדמנויות הנמצאות לפתחה, תוך שקלול הכדאיות של ניסיון לנצל אותן בפועל.

סיבה מספר 3: הגעה אל קהל היעד היכן שהוא נמצא

בעת גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית, תידרשו להבין לא רק כיצד נראית סביבת התחרות שלכם, אלא היכן ובאיזו דרך צורכים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם את השירותים והמוצרים שלהם.

גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית יאפשר לכם להבין היכן נמצא קהל היעד שלכם, מה דרוש לו, באיזה פורמט הוא מעדיף לצרוך שירותים או מוצרים, האם הוא זקוק לשיווק בדחיפה או שההתקשרות מולכם היא תמיד ביוזמתו, כמה זמן דרוש לו לצורך קבלת החלטה על ביצוע התקשרות מולכם, ועוד.

סיבה מספר 4: יצירת בידול בדיגיטל

בעולם שבו כמות השחקנים בזירה הדיגיטלית רק הולכת ומתעצמת מיום ליום, בסביבת תחרות שבה נכנסים שחקנים חדשים כל העת, אתם חייבים למצוא דרך להתבלט מעל המתחרים שלכם, ולייצר הצעות ערך רלוונטיות, מבדלות, בעלות ערך מוסף ואיכותיות.

גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית הוא תהליך שיכול, בין היתר, לסייע ביצירת אותו בידול שכה דרוש לעסקים הפועלים בדיגיטל.

סיבה מספר 5: הגדרת כיווני התפתחות

לאן הארגון מעוניין להגיע? מהם הצעדים הבאים שלו?

האם הארגון מעוניין להשתלט על נתח שוק חדש? האם הוא מעוניין להשיק מוצרים חדשים או שירותים חדשים? האם הארגון מעוניין להגדיל את הערך מלקוח בודד? לעודד רכישה של לקוחות חוזרים? להשיק מוצרי פרימיום?

האם הארגון מעוניין בכלל לפנות למכנה המשותף הנמוך ביותר ולמכור יותר על חשבון האיכות? האם הארגון מעוניין להשקיע בשירות?

על שאלות אלו, ועוד רבות אחרות, יכול ארגון לענות רק לאחר שהוא מגבש את האסטרטגיה הדיגיטלית שלו.

סיבה מספר 6: ניטור החזר על ההשקעה

האם פרסום בפייסבוק עובד? האם תהליך קידום אתרים בגוגל מחזיר את ההשקעה בו? האם כדאי להתקשר מול חברת פרסום? עד כמה ניהול קמפיינים בפלטפורמה הספציפית שבה הארגון פועל היא משתלמת?

ניטור ההחזר על ההשקעה הוא מרכיב יסוד בכל גיבוש של אסטרטגיה דיגיטלית, משום שבסופו של יום, הוא זה שיקבע האם ההשקעה בשיווק משתלמת, והאם ניתן לבצע זאת לאורך זמן. תהליך פרסום שבו ההוצאות גדולות מן ההכנסות יכול להתבצע רק לאורך זמן מוגבל, ובתנאי הערך המוסף שהוא מייצר לארגון יאפשר לו להחזיר בעתיד את ההשקעה.

סיבה מספר 7: יצירת מכנה משותף ברור בין כלל האורגנים בחברה

פתחנו ואמרנו זאת באופן ברור: כאשר כל האורגנים בחברה יודעים מהם היעדים האסטרטגיים של החברה, כיצד הם נמדדים על השגת היעדים האלו, האם יש אינטרסים סותרים אצל מי מן השותפים שעובדים איתם – קל הרבה יותר לשרטט מפה אל עבר ההצלחה של הארגון.

איך יוצרים אסטרטגיה דיגיטלית עבור החברה?

לאחר שהבנו מדוע יצירת אסטרטגיה דיגיטלית לארגון היא כה חשובה, בואו ננסה לפרוט את תהליך הבניה של האסטרטגיה הזאת לצעדים ברורים. הנה כמה מעולמות התוכן בהם תצטרכו לעסוק כאשר אתם מגדירים אסטרטגיה דיגיטלית עבור החברה:

הגדירו את הלמה

הצעד הראשון בדרך לגיבוש אסטרטגיה דיגיטלית הוא הגדת הסיבה שבגללה יוצאים לדרך. 

מדוע הארגון הזה בכלל קיים? בעולם שבו סביבת התחרות רווית מתחרים, מה מייחד את העסק שבו אתם עובדים? איזה ערך מוסף הוא מייצר על פני המתחרים? האם הוא משווק מוצרים זולים יותר? מוצרים אמינים יותר? מספק אחריות טובה יותר? מספק שירות איכותי יותר? מבטיח זמני אספקה מהירים?

ברגע שתבינו מדוע הארגון שלכם קיים ומהו הייעוד שהוא בא לפתור בסביבת התחרות, יהיה קל הרבה יותר להמשיך בהגדרת האסטרטגיה הדיגיטלית שלו.

צרו את סיפור המותג

קחו בחשבון, שבכל רגע נתון, נחשף הלקוח הפוטנציאלי שלכם לעשרות מותגים אחרים. אלו יכולים לפגוש אותו כשהוא נמצא בדרך, כשהוא צופה בטלויזיה, כאשר הוא גולש ברשת, ובעוד אינספור הזדמנויות.

כאשר כך נראית הסביבה שבה אתם פועלים, אתם חייבים להיות מצויידים בסיפור מבדל.

סיפור, שיסייע לצרכניים הפוטנציאליים שלכם להבין מדוע כדאי יהיה להם להתקשר דווקא אתכם. סיפור, שיעזור לכם להפוך לזכירים, להפוך למומחים בתחום שלכם, לאמינים ולגורם שניתן לתת בו אמון.

הגדירו את היעדים העסקיים בצורת SMART

מגבשים אסטרטגיה דיגיטלית? הגעתם לשלב הגדרת היעדים? אל תסתפקו ביעדים שאינם SMART.

ראשי התיבות SMART מייצגים חמש תכונות חשובות שצריכות לאפיין כל יעד שהצבתם לעצמכם בעת גיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית:

ספציפיות – האות S מסמלת את המילה Specific, ואכן, רצוי מאוד שהיעדים שתקבעו לעצמם יהיו מוגדרים היטב, ושלא ניתן יהיה להבין אותם ביותר מדרך אחת.

מדיד – היעד שלכם חייב להיות מדיד, כדי שניתן יהיה להבין האם עמדתם בו או לא. כאן האות M עומדת מאחורי הביטוי Measurable.

בר השגה – כל יעד שקבעו צריך להיות כזה שבמאמץ רב אך סביר אכן ניתן להשיגו. כאן האות A עומדת מאחורי הביטוי Achievable/

רלוונטי – חשוב מאוד היעד שתקבעו לעצמכם במהלך גיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית יהיה רלוונטי לתוצאות המצופות. אחרת, כל אחד יוכל להגדיר יעדים כאוות נפשו, לעמוד בהם, ולא לסייע כלל לארגון בהשגת המטרות העסקיות שלו. כאן האות R עומדת מאחורי הביטוי Relevant.

תחום בזמן – על היעד שלכם להיות תחום בזמן, על מנת שתוכלו להבין מתי לא עמדתם בו ומתי היעד דווקא הושג. כאן האות T עומדת מאחורי הביטוי Time-Based.

הגדירו את הפרסונות המרכיבות את קהל היעד שלכם

כאשר אתם בונים אסטרטגיה דיגיטלית, עליכם יהיה להבין עבור מי אתם מייצרים את אסטרטגיית התוכן והשיווק שלכם. מיהו, למעשה, קהל היעד שלכם? מה מאפיין אותו? איך הוא מתפלג מבחינת מגדר, גיל, השכלה, מיקום גיאוגרפי, תחביבים, רצונות, רמת הפעילות ברשת, רמת האוריינות הדיגיטלית ועוד עשרות פרמטרים אחרים.

כאשר קהל היעד שלכם מוגדר היטב, קל יהיה לכם הרבה יותר לייצר עבורו את המסרים השיווקיים הנכונים והמדוייקים.

אחת הטכניקות להשיג זאת היא באמצעות הגדרת פרסונות. בהגדרה של פרסונות אנחנו מדמיינים את הלקוח הפוטנציאלי שלנו, נותנים לו שם, מציידים אותו בתכונות אופי, ממקמים אותו בשכבת גיל מסוימת, במגדר מסוים, במיקום כלשהו, יודעים באיזה ערוץ הוא מעוניין לתקשר איתנו ועוד ועוד.

בנו את מסע הלקוח

מסע הלקוח הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר להצלחת האסטרטגיה הדיגיטלית של בית העסק שלכם. הסיבה לכך היא ברורה: בעוד שישנם מוצרים או שירותים שלקוח מקבל את ההחלטה האם לרכוש אותם בתוך שניות ספורות, חלק לא גדול מן השירותים או המוצרים המוצעים ברשת, מתאפיין בזמן קבלת החלטה ארוך הרבה יותר של הלקוח.

זאת הסיבה שהגדרת מסע הלקוח היא כל כך חשובה: בזמן הגדרת סע הלקוח אתם תנסו להבין איזה מידע חסר ללקוח על מנת לקבל החלטה ולהתקשר מול בית העסק שלכם, אילו החלטות משנה צריך הלקוח לקבל ואיזה מידע יעזור לו לשם כך, כמה פעמים תצטרכו לדגום את הלקוח בממוצע, מבלי להטריד אותו בכל הקשור לביצוע הרכישה ועוד.

מדובר באמנות של ממש. הרצון להיות רלוונטיים ולתזכר את הלקוח מצד אחד, אך לא להציף אותו במידע שיגרום לו לפתח אנטי למותג, הוא לא משימה פשוטה כלל ועיקר.

זהו את ערוצי הפעילות של הלקוחות

כדי לייצר אסטרטגיה דיגיטלית ברת משמעות, תהיו חייבים להבין היכן פועלים הלקוחות שלכם. בתוך כך, עליכם יהיה להבין איפה הם מעדיפים לקבל שירות, היכן הם נמצאים בזמן שהם מקבלים החלטה על רכישת המוצר או השירות שאתם מציעים, וכן האם אתם ממתינים שהלקוח יחפש אחר השירות שלכם או שאתם מנסים לתפוס את הקשב שלו באמצעות פרסום בדחיפה.

בנו אסטרטגיית תוכן

יצירת אסטרטגיית תוכן היא אחת מן המשימות החשובות ביותר בעת גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית. כאשר אתם יוצרים אסטרטגיית תוכן אתם מתייחסים לשאלות כמו: מהו הפורמט הנכון ביותר שבאמצעותו כדאי להנגיש ללקוחות הפוטנציאליים מידע? האם מדובר במאמרים? וידאו? תמונות? אינפוגרפיקה? ניוזלטרים?

בנושא תדירות הפרסום של התכנים, רמת העומק שאליה תירצו לרדת, רמת יוצרי התוכן שמולם אתם מוכנים להתקשר, הכנת תוכנית תוכן שנתית, הקצאת התקציב המתאים – אלו החלטות שתצטרכו לקבל ואף לעדכן במהלך ניהול הקמפיין, תוך התאמה לסביבה התחרות בה אתם פועלים.

לא מדובר בעניין מובן מאליו. אסטרטגיית התוכן שלכם צריכה להיגזר, בין היתר, מאסטרטגיית התוכן של המתחרים שלכם. חישבו, האם במשאבים הנתונים תוכלו להתחרות איתם באיכות ובכמות של התוכן שהם מייצרים.

מפו את המשאבים הזמינים לכם

לפני שיוצאים לדרך בגיבוש ויישום אסטרטגיה דיגיטלית, חשוב להבין שכלל המשאבים שעומדים לרשותכם פרוסים בפניכם. משאבים, במקרה שלנו, הם עובדים, תקציבים, תוכניות פעולה, שותפים לדרך, ספקים, יועצים, ומנהלים, שאמורים להשקיע ממרצם על מנת לגרום לכל המנגנון הזה לשגשג ולהצליח. חשוב יהיה שתהיו מודעים לכך שהעובדים אכן רתומים למשימה. לא ירצו לגלות שעובדי מפתח שלכם מתכוונים לעזוב את החברה רקע לפני היציאה לקמפיין חדש…

שלבו מדידה

בסופו של יום, חשוב יהיה לזכור, שבלי מדידה אפקטיבית, כל ניהול הקמפיין וגיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית יהיה חסר משמעות. מדידה מסייעת לכם להבין האם ההחלטות שקיבלתם היו נכונות, האם הן בפועל יושמו הלכה למעשה, היכן האזורים שבהם אתם נדרשים לשפר את הביצועים, מהם האיזורים החזקים שלכם, אילו הצלחות תוכלו לשכפל וממה כדאי יהיה לכם להימנע להבא.

אילו אלמנטים כדאי לקחת בחשבון כאשר בונים אסטרטגיה דיגיטלית?

פועלים לגיבוש אסטרטגיה דיגיטלית עבור הארגון? משקיעים בתהליך שיווק דיגיטלי של העסק? מקצים את המשאבים הנדרשים לצורך שיווק באינטרנט? יש כמה וכמה אלמנטים שחשוב יהיה שתיקחו בחשבון:

עובדים

עובדים הם אולי הנכס הכי חשוב שאתם מחזיקים בעסק. במידה רבה, העובדים הם אלו שיקבעו את ההצלחה או הכישלון של הפרויקט הבא שלכם.

השקיעו בעובדים שלכם. הכשירו אותם. צרו עבורם יר התקדמות. המשיכו לפתח אותם כל העת. הגדילו את תחומי האחריות שלהם. צרו תוכנית תגמול הולמת שתייצר הלימה בין הדרישות מן העובדים ובין התגמול לו הם זכאים.

זיכרו, הכשרה של עובד חדש בארגון היא משימה לא פשוטה שצורכת משאבים רבים, ובמקרים רבים, לא מייצרת הצלחה מלאה. ככל שאתם פועלים באמצעות עובדים מיומנים, שמכירים את סביבת הפעילות, מנוסים ובעלי ערך מוסף גבוה – זיכרו שעובדים כאלו הם נכס, ונכס, בדרך כלל פועלים כדי לשמר.

תהליכי עבודה

אחד הגורמים בעלי ההשפעה הרבה ביותר על הסיכוי של העסק להצליח, הם תהליכי העבודה שהוטמעו בו. כאשר תהליך העבודה לא סדור, לא ברור לכלל הגורמים, ובטח ובטח לא שקוף לקהל הלקוחות, קשה מאוד לייצר מנגנון משומן שעובד היטב, ואשר ניתן לבצע לו סקיילינג ולהגדיל אותו באופן תדיר.

לכן, אם ברצונכם לממש אסטרטגיה דיגיטלית באופן איכותי, חשוב יהיה שתטמיעו תהליכי עבודה סדורים, מתוכננים היטב, מתועדים היטב, ושתתקשרו את תהליכי העבודה והנהלים לכלל האורגנים הרלוונטיים בחברה.

פלטפורמות

במה אתם עסוקים ביום יום?

האם ניהול מדיה חברתית מעסיק אתכם? ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש השונים? שיווק במייל? פעילות ברשתות החברתית? הגדרת משפכים שיווקיים? יצירת תכני וידאו לפרסום?

הפלטפורמה היא בסופו של יום הבית, המקום אליו חוזר המשתמש, שהוא גם הלקוח הפוטנציאלי שלכם. אם אתם מעוניינים לגרום לעסק לשגשג, אתם חייבים לפעול בפלטפורמה הנכונה, שתעזור לכם להגיע אל קהל היעד, בדיוק במקום בו הוא נמצא.

מוצרים

חישבו על אסטרטגיית המוצר שלכם: עד כמה המוצר שלכם איכותי ביחס לתחרות בשוק? עד כמה הוא מתומחר נכון? משווק נכון? עד כמה המלאי שלו מושפע מגורמים חיצוניים? 

התייחסות לעולם המוצר היא התייחסות מורכבת שכל בית עסק חייב לעצור ולעסוק בה כדי להצליח במשימת האסטרטגיה הדיגיטלית שלו.

ערוצים

הגדרת ערוצי הפעילות מול הלקוחות, הגדרת הערוצים שאליהם יוכלו לקוחות לפנות לקבל שירות, והגדרת שעות הפעילות של העסק בערוצים האלו, היא קריטית ליצירת שביעות רצון בקרב הלקוחות.

אם הלקוחות מצפים שתענו להם טלפונית משום ששילמו הרבה מאוד כסף עבור מוצר יוקרתי, לא תוכלו להסתפק בהטמעת צ'אטבוט אוטומטי, שרק יגרום לאי שביעות רצון משמעותית בקרב הלקוחות. מצד שני, אם קהל הלקוחות שלכם בסך הכל מעוניין להשאיר פרטים על מנת שתיצרו איתו קשר במועד מאוחר יותר, קיימים שפע של ערוצים שיאפשרו לכם לעשות זאת, מבלי להגדיל באופן משמעותי את ההוצאות בדומה לאיוש מוקד אנושי.

חווית משתמש

אפשר יהיה להגיד, כי במידה רבה, חווית המשתמש שתספקו לגולשים שמגיעים אל הנכסים הדיגיטליים שלכם, תקבע את הרצון של אותם משתמשים להתקשר מולכם, לבצע רכישה ואף להפוך בעתיד ללקוחות חוזרים. זאת גם הסיבה, שרבים מן הארגונים שמגבשים אסטרטגיה דיגיטלית, רואים בשיפור חווית המשתמש, אחד הערכים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון.

לקוחות

הלקוח תמיד במרכז, נכון?

ובכן, כך זה לפחות אצל ארגונים שמעוניינים לגבש אסטרטגיה דיגיטלית מוצלחת. חישבו על מסע הלקוח דרך עיני הלקוח: מה הוא חווה? באיזה שירות הוא נתקל? כמה זמן לוקח לו לקבל מענה לשאלה בסיסית? האם הדרך שבה נמכרים מוצרים או שירותים מובנית לו?

ארגונים שמקדשים את יצירת הערך המוסף ללקוח הם בדרך כלל הארגונים שגיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית הוא תהליך שהופך להיות קל ונגיש מבחינתם.

 

לסיכום

גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית הוא פעולה קריטית להצלחה של העסק בעולמות הדיגיטל לטווח הארוך.

יש לא מעט סיבות להשקיע משאבים ביצירת אסטרטגיה דיגיטלית עבור הארגון כולו, ובהן: יישור קו בין כלל האורגנים בחברה לגבי מטרות העסק, יצירת בידול דיגיטלי, מניעת פספוס של הזדמנויות, הגעה אל הלקוח היכן שהוא נמצא, וניטור ההחזר על ההשקעה.

בעת גיבוש של אסטרטגיה דיגיטלית, חשוב יהיה שתיקחו בחשבון את עולם התוכן של הלקוחות והעובדים, המשאבים שעומדים לרשותכם, המוצרים השירותים, ערוי הפעילות ועוד.

מעוניינים שחברת פרסונאס מדיה תסייע לכם בגיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם? כל שאתם מתבקשים לעשות הוא להשאיר כאן את פרטי הקשר שלכם, ואנו נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים.

שאלות ותשובות

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל- 2022 Personas Media ©

072-394-7000