11 כלים שיעזרו לכם בקידום ממומן
כלי מס' 1 לקידום ממומן – Convertable
מטרה: מעקב אחר קמפיינים ואחר לידים
כתובת האתר: http://convertable.com
מדד כניסות בSimilarWeb: 4.7 אלף.
מחיר: חינם.
למי הוא מתאים? לכל מי שמנהל קמפיינים – בגוגל אדס, בפייסבוק או באינטרנט בכלל. Convertable יתאים לכם במיוחד אם אתם מעוניינים במעקב אחר היעילות של הקמפיינים שלכם או אחר רשימות הלידים שהשגתם.
מה ניתן לבדוק בו? באמצעות הכלי תוכלו לייצר לידים עם פיצ'ר מיוחד, שיאפשר לכם להכין טפסי יצירת קשר בקלות.
תוכלו לחקור על הקמפיינים שלכם ברמה של ניתוח על פי חשיפות בודדות, בלי לפספס אף ליד פוטנציאלי.
תוכלו לנהל את כל המעקבים שלכם אחר הקמפיינים במרכז שליטה ראשי אחד ונוח לתפעול. הוא יאפשר לכם למדוד בקלות את החזרי ההשקעה (ROI) על הקמפיינים השונים שאתם מריצים.
הייחודיות של הכלי בכך שהוא מסוגל ליצור טפסים בצורה אוטומטית ותוכלו לאסוף באמצעותו נתונים רבים על לידים וקמפיינים שונים שאתם מנהלים – בחינם ובקלות.
כמו כן הוא יאפשר לכם לקבל מידע מעניין שתוכלו להסיק ממנו מסקנות ולבצע באמצעותו אופטימיזציה לקמפיינים שלכם. תקבלו נתונים כמו – מאיזו מילת מפתח הגיע המשתמש לטופס יצירת הקשר, מה השרת של המחשב שלו, מהו המיקום הגאוגרפי שלו, באיזה עמודים צפה באתר במהלך אותו ביקור, ועוד!
יתרונות האתר: פשוט מאוד להבנה ולהתנהלות, ידידותי מאוד למשתמש, והכי חשוב חינמי!
כלי מס' 2 לקידום ממומן iSpionage
מטרה: לבצע אופטימיזציה לקמפיינים על סמך מחקר מערך הפירסום של המתחרים.
כתובת האתר: https://www.ispionage.com
מדד כניסות בSimilarWeb: 308.7 אלף.
מחיר: החל מ29$ בחודש.
למי הוא מתאים? לכל מי שמעוניין לבצע מחקר מתחרים בכל נוגע לקמפיינים ממומנים. הכלי מתאים לכל מי שמעוניין לחקור על המערך הפרסומי של האתרים המתחרים. ישמש אתכם אם אתם מעוניינים להסיק מסקנות ולבצע אופטימיזציה לקמפיינים שלכם, על סמך טעויות או הזדמנויות שזיהיתם אצל קמפיינים של אחרים.
מה ניתן לבדוק בו? ב- ispionage תוכלו לבדוק על אילו מילות מפתח מפרסמים המתחרים שלכם במנועי החיפוש השונים, באיזה טווח של תקציב הם מפרסמים בגוגל אדס, ומהו מיקום המודעה הממוצע שלהם.
הכלי מאפשר לכם לראות איך נראות המודעות של המתחרים שלכם. תוכלו לחקור על השיטות בהן הם בוחרים לחלק את הקמפיינים שלהם, קבוצות המודעות, מילות המפתח ודפי הנחיתה.
תוכלו לקבל נתונים כמו – אילו מודעות מביאות לאתר שאתם בודקים את התנועה הגדולה ביותר או כמה גולשים ביום, מתי מודעות מסוימות של המתחרים שלכם נראו לאחרונה או לראשונה, באילו מילות מפתח – ומה נפח החיפוש שלהן לעומת כמות הפעמים שהמודעה של בעל האתר פורסמה על אותן מילים, וכדומה.
נתון מעניין נוסף שניתן לקבל מהכלי הוא – מודעות עם CPC גבוה או CTR נמוך. מה שיאפשר לכם למצוא קמפיינים פחות מצליחים ולהסיק מסקנות כמו מה משותף להם או מה הופך אותם לכאלה. כמו כן גם להפך.
בנוסף תוצג לכם רשימת מילות המפתח עליו מדורג האתר שבחרתם לחקור. תוכלו להוריד אותה בקובץ Excel, לבחון ולהסיק מסקנות, וכמובן למצוא רעיונות חדשים לעמודים באתר שלכם.
יתרונות האתר: ispionage מציע לכם לתכנן בקלות את אסטרטגיית הפרסום שלכם, ולהתנהל בצורה יעילה יותר על סמך הכרת השוק. תוכלו ללמוד לעצב מודעות מושכות ומוצלחות יותר, או איך לנסח הצעות משכנעות יותר.
כלי מס' 3 לקידום ממומן SEMrush
מטרה: מחקר קמפיינים של מתחרים.
כתובת האתר: https://www.semrush.com
מדד כניסות בSimilarWeb: 8.8 מיליון.
מחיר: החל מ-99.95$ בחודש.
למי הוא מתאים? בניתם קמפייים בגוגל אדס – בחרתם מילות מפתח מתאימות ויצרתם מודעות וקבעתם הצעות מחיר – אך עדיין אין עלייה בשיעורי המכירות של האתר? ב-SEMrush מציעים לפתור את הבעיה הנפוצה והמעצבנת.
מה ניתן לבדוק בו? רוצים רעיונות לניסוחי הצעות ומודעות ממומנות, שיהיו מוצלחים יותר? אתם מפרסמים על מילות מפתח רלוונטיות, מוסיפים תוספי מודעה שונים – של הסבר, קישורים לאתר, ושיחה – ועדיין המתחרים שלכם עוקפים אתכם בגוגל אדס או במודעות ב-Bing?
בכלי תוכלו לגלות מידע רב על מערך הפרסום באינטרנט של האתרים המתחרים שלכם. הוא יציג לכם את התקציב הכולל שלהם על פרסום במנועי החיפוש, כולל שיעורי חילוקו למילות המפתח. תוכלו לראות אם הם מפרסמים על ביטויי חיפוש מסוג זנב ארוך או על שמות של מתחרים אחרים – ולמצוא מילות מפתח חדשות שתוכלו לפרסם עליהן.
כמו כן תוכלו לסדר את המודעות הממומנות שלהם לפי אלו המוצלחות ביותר, וללמוד מה משותף להן ומה הופך אותן לכאלה.
בהתאם, Semrush מאפשר לכם ללמוד מטעויות בקמפיינים של המתחרים. תוכלו לדעת לא לחזור עליהן, וכך לחסוך לעצמכם כסף, זמן ומאמץ מיותרים.
תוכלו לראות גם אילו מודעות המתחרים שלכם מריצים לאורך זמן רב ואילו מודעות הם הפסיקו כעבור תקופה קצרה. זה יסייע לכם להבין אילו קמפיינים מביאים להם יותר עבודה – שכן סביר להניח שאין להם סיבה להפסיק קמפיינים מוצלחים כל עוד הם ממשיכים לשלם על פרסום.
יתרונות האתר: הוא יסייע לכם להשיג תוצאות מוצלחות יותר לקמפיינים שלכם, ע"י קבלת החלטות נבונות בהתחשב במערך הפרסומי של המתחרים.
כלי מס' 4 לקידום ממומן AdWords Performance Grader
מטרה: ניהול קמפיינים פשוט יותר
כתובת האתר: http://www.wordstream.com
מדד כניסות בSimilarWeb: 3.3 מיליון.
מחיר: כלים חינמיים או בתשלום, החל מ-249$ בחודש.
למי הוא מתאים? לכל מי שמנהל קמפיינים בפייסבוק או בגוגל ומעוניין לבצע להם אופטימיזציה ולקבל טיפים יעילים להפקת המירב מתקציב הפרסום.
מה ניתן לבדוק בו? באתר wordstream תימצאו שירותים רבים – בתשלום ובחינם.
בכלי החינמי "AdWords Performance Grader" תוכלו לבדוק את ביצועיי המודעות שלכם בגוגל אדס.
כדי להשתמש יהיה עליכם להזין את המייל שלכם, ולתת לכלי גישה לפרטי חשבון הגוגל אדס שלכם. אם אתם מנהלים כמה חשבונות יהיה עליכם לבחור רק אחד מהם – ולאחר מכן הוא יציג לכם ציון כללי לביצועי המודעות הממומנות שלכם.
כמו כן תוכלו לראות בו את ציון האיכות הממוצע של המודעות, את מס' הפעולות שנלקחו בזכות החשיפה לפרסום, ואחוזי ההופעות שהוחמצו (גולשים חיפשו את ביטויי המפתח שהגדרתם אך המודעה או הצעת המחיר שלכם לא היו מספיקות כדי לגרום למודעה להופיע).
יוצגו לכם מס' הקמפיינים הפעילים, מס' קבוצות המודעות ומילות המפתח, מס' הקליקים וההמרות ומחירים ממוצעים ששילמתם לפעולה.
בנוסף הכלי ידרג את הפרסומות בחשבון וייתן ציון באחוזים לפרמטרים שונים של אופטימיזציה, למשל – לטקסט של המודעות, לציון האיכות שלהן, למילות מפתח ארוכות, לדף הנחיתה ועוד.
יתרונות האתר: בכלי החינמי " AdWords Landing Page Grader" תוכלו למדוד את מידת איכותם של דפי הנחיתה שלכם.
הכלי יציג לכם מידע חיוני כמו האם שיעורי ההמרות שלכם הם ממוצעים לאלה שבתעשייה או האם התוכן בדף הנחיתה שלכם רלוונטי לקהל היעד. הדו"ח יתייחס גם לנתונים נוספים כמו האם דף הנחיתה מכיל מספר טלפון שהוא click-abily בנייד ומוביל להתקשרות, ויצוינו כמות הקמפיינים המובילים לדף הנחיתה (מומלץ להגדיר דף נחיתה יעודי לכל קמפיין).
תוכלו לבדוק אם הקמפיינים שלכם מותאמים לנייד או עד כמה טפסי יצירת הקשר שלכם בולטים ויעילים או מסורבלים ומסובכים. תקבלו טיפים לביצוע אופטימיזציה ועצות לשיפור אחוזי ההמרות שלכם וההחזר על השקעה (ROI).
כלי מס' 5 לקידום ממומן Bing Ads Intelligence
מטרה: אופטימיזציה לקמפיינים ב-Bing.
כתובת האתר: https://advertise.bingads.microsoft.com/en-us/solutions/tools/bing-ads-intelligence
מחיר: חינם
למי הוא מתאים? לכל מי שמנהל קמפיינים ב-Bing Ads.
מה ניתן לבדוק בו? הוא מאפשר לכם לנהל רשימות של מילות מפתח עד 200 אלף מילים. תהיה לכם אפשרות להוסיף מילים או לסנן אותן לפי רצונכם, כשהכלי אפילו ימחק בשבילכם אוטומטית מילות מפתח כפולות.
תוכלו לבנות רשימות של מילות מפתח רלוונטיות חדשות לשילוב בקמפיינים או באתר שלכם. יופיעו לכם נתונים חיוניים כמו נפח החיפושים של מילות המפתח והערכת המחיר לקליק.
הכלי יאפשר לכם לסדר את מילות המפתח לפי מדדים כמו הופעות, מיקום, שיעור קליקים או עלותם. בנוגע לרובם של הפרמטרים הוא גם יספק לכם הערות לשיפור מודעותיכם, המותאמות לחשבונכם האישי.
יתרונות האתר: הכלי Bing Ads Intelligence חינמי לשימוש, באמצעות Microsoft Office Excel. הוא פשוט במיוחד להבנה ולתפעול, ובאתר שלהם הם אפילו מציעים לכם לקבוע פגישת ייעוץ עם אחד מהמומחים שלהם עוד היום.
כלי מס' 6 לקידום ממומן – buffer
מטרה: תזמון פרסום או ניתוח פוסטים ברשתות החברתיות שלכם.
כתובת האתר: https://buffer.com
כמות כניסות בSimiliaerWeb: 9.2 מיליון.
מחיר: גרסה חינמית או בתשלום, החל מ10$ לחודש.
למי הוא מתאים? לכל מי שרוצה לתזמן, לפרסם או לנתח את הפוסטים שהוא מעלה ברשתות החברתיות. לפי הנתונים המופיעים בדף הבית של האתר משתמשים בכלי יותר מ3 מיליון איש.
מה ניתן לבדוק בו? תוכלו לתזמן את הפוסטים שלכם כך שהמערכת תפרסם אותם אוטומטית בשעות הפופולריות ביותר בהן העוקבים שלכם נמצאים ברשת, או לבחור ידנית את המועד בהן אתם רוצים שהם יתפרסמו. תוכלו לשלוט על כך שפוסטים יעלו בזמן שתירצו, גם אם אתם לא זמינים להעלות אותם באותו רגע.
תוכלו להגיב ולשלוח הודעות בכל הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות, מאיזה חשבון שתיבחרו מאלה שיש לכם בעלות עליהם. תוכלו לשתף את אותה הודעה בדיוק או לערוך בה שינויים לפי הצורך ולבצע שינויים מותאמים אישית לכל מדיה.
הכלי מאפשר לכם ליצור תמונות בגדלים ובפורמטים המותאמים למדיות בהן אתם משתמשים – פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו' – ולעצב אותן בדרכים שונות.
יתרונות האתר: הוא מתממשק עם פלטפורמות רבות, כולל גוגל פלוס, לינקדין, פינטרס ועוד.
כלי מס' 7 לקידום ממומן hootsuite
מטרה: מעקב אחר הפרופילים שלכם ברשתות חברתיות + קמפיינים.
כתובת האתר: https://hootsuite.com
כמות כניסות בSimiliaerWeb: 22.9 מיליון.
מחיר: גרסאות חינמיות או בתשלום החל מ-9$ בחודש (ויש גם חבילות בהתאמה אישית)
למי הוא מתאים? לכל מי שמנהל חשבונות ברשתות חברתיות רבות, במיוחד אם מדובר בעמודים ופרופילים עסקיים.
מה ניתן לבדוק בו? הכלי מציע לכם לחסוך בזמן ע"י ניהול כל הפרופילים והחשבונות שלכם ברשתות החברתיות שאתם רשומים אליהן, ממערכת אחת. הוא יאפשר לכם לתזמן פוסטים, לייצא את ההודעות שלכם מהפרופילים בכל הרשתות שאתם מנהלים ולעקוב אחריהם, לחקור את נתוני החשיפה והמעורבות שלכם בפייסבוק ובטוויטר ולנתח נתונים שונים.
תוכלו למצוא באמצעותו תוכן "חם" שפופולרי עכשיו ברשת או לבדוק את ביצועי התכנים שאתם מעלים ומידת המעורבות שהם מקבלים.
הוא יקל עליכם בניהול הפרופילים שלכם. תוכלו להגיב, לענות, ולשלוח הודעות מחשבון שלכם במדיה אחת או מכמה – והכל ממסך ניהול ראשי אחד.
hootsuite חיוני כ"כ כי באמצעותו תוכלו לטרגט את הפוסטים שלכם, כך שיופיעו ויוצגו רק לקהל יעד מוגדר ורלוונטי. וגם כי הוא יאפשר לכם למצוא תכנים לפרסם פוסטים בנושא שלהם, ע"י הצגת נושאים חמים שהם גם רלוונטיים ומותאמים לקהל העוקבים שלכם.
הוא מסייע לכם לעקוב אחר המוניטין של השם, העסק, האתר, החנות או החברה שלכם – ע"י קבלת התראות בכל פעם שהשם שלכם מוזכר או מתויג ברשתות החברתיות. הוא גם יציג מה העוקבים שלכם חושבים עליכם, והאם דעתם והיחס שלהם אליכם שלילי, חיובי או ניטרלי – ואף תוכלו לראות מה הסיבה וכך לטפל בה כמה שיותר מהר. כמו כן הוא יאפשר לכם להגן על הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות מפני פריצות ע"י האקרים.
אפשר להכין באתר דו"חות של ביצועיכם ברשתות החברתיות ולעצב אותם בצורת גרפים ו"עוגות" צבעוניות ונעימות לעין. לאחר שתעשו זאת, תוכלו להגדיר למערכת לערוך את הדו"ח באופן קבוע, לקבוע את התדירות הרצויה – והיא תבצע זאת אוטומטית.
יתרונות האתר: כמו כן תוכלו למדוד במערכת על ביצועי הפרסומות שלכם ולבצע ניתוחים שונים על הקמפיינים שלכם. תוכלו ללמוד איך ולמה הגיעו אליכם, עשו לייק, שיתפו או יצרו מעורבות עם המודעה.
כלי מס' 8 לקידום ממומן Pablo
מטרה: עיצוב תמונות והעלאתן לרשתות החברתיות.
כתובת האתר: https://pablo.buffer.com
כמות כניסות בSimiliaerWeb: 469.8 אלף.
מחיר: חינם.
למי הוא מתאים? לכל מי שמעוניין לעצב את התמונות שהוא מעלה לרשתות החברתיות.
מה ניתן לעשות בו? הכלי מאפשר לכם לבחור את פורמט התמונה שאתם מעלים לפי הפלטפורמה אליה אתם רוצים להעלות את התמונה.
תוכלו לבחור באפקטים שונים שיוסיפו צבע לתמונה שלכם ולהוסיף 3 סוגים של טקסט לפי בחירתכם – כותרת, גוף וסיום. כמו כן תוכלו לצרף לוגו, לבחור את הגודל שלו ואם בא לכם אותו אם שוליים מרובעים או מעוגלים ובאיזו מידה.
את התמונות תוכלו לבחור ממאגר הקיים באתר או לבחור להעלות תמונות מהמחשב.
יתרונות האתר: בנוסף להוספת הטקסט, הלוגו ועיצוב התמונות בהתאם לרצונכם ולפלטפורמה, תוכלו לשתף אותו במדיה אחת או כמה רצויות, או להוריד את התמונה למחשב.
כלי מס' 9 לקידום ממומן Tailwind
מטרה: הקלת הניהול השוטף של חשבונות באינסטגרם או בפינטרסט.
כתובת האתר: https://www.tailwindapp.com
כמות כניסות בSimiliaerWeb: 647.1 אלף.
מחיר: גרסאות חינמיות מוגבלות או חבילות בתשלום החל מ9$ לחודש.
למי הוא מתאים? למשווקים, לבלוגרים או למי שמנהלים עמודים עסקיים באינסטגרם או בפינטרסט.
מה ניתן לעשות בו? הוא מתממשק עם החשבון שלכם באינסטגרם או בפינטרסט, ומקל עליכם בניהול הפרופיל שלכם. תוכלו לתזמן באמצעותו פוסטים שיעלו בצורה אוטומטית וקבועה, למצוא נושאים חמים, לקבל רעיונות חדשים לתוכן, ולמדוד המרות.
הוא יסייע לכם להגיע לקהל רחב יותר ולמדוד את ביצועי הפוסטים שלכם – מבחינת החשיפה והמעורבות שזכו להן. כל אלה יעזרו לכם ללמוד על סוגי ומאפייני התכנים שהקהל שלכם אוהב יותר, וכך לחסוך בזמן בניהול השוטף של החשבונות וגם ליצור קמפיינים מוצלחים יותר. תוכלו לבצע מחקרים מעמיקים על הקמפיינים שלכם ולגלות תובנות כמו אילו תכנים עובדים לכם טוב יותר.
הכלי גם יציג לכם את שעות הפעילות בהן הקהל שלכם פעיל ומעורב יותר – על סמך היסטוריית האינטראקציה שלו איתכם בעבר. כך תוכלו להעלות את הפוסטים שלכם באותן שעות או לתזמן אותם אליהן.
יתרונות האתר: תוכלו לגלות תובנות שונות שיעזרו לכם לנהל בצורה מוצלחת יותר את החשבון שלכם הכלי מציע להפוך פעולות ידניות רבות – כמו העלאת פוסטים – לאוטומטיות.
כלי מס' 10 לקידום ממומן Image Text Check
מטרה: בדיקת כמות הטקסט בתמונה.
כתובת: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay
מחיר: חינם.
למי הוא מתאים? למי שמנהל קמפיינים ממומנים בפייסבוק.
מה ניתן לבדוק בו? אם אתם מפרסמים בפייסבוק אתם בטח כבר יודעים – הוא לא אוהב תמונות עם הרבה טקסט. הכלי הזה יסייע לכם לבדוק האם התמונה שלכם מכילה יותר מדי טקסט מבחינת מערכת הפרסום של פייסבוק. כך תוכלו להימנע מלהשתמש בתמונות כאלה ולעלות רק תמונות שמכילות כמות טקסט שאינו עובר על ההמלצות.
יתרונות האתר: אם תקפידו להשתמש בתמונות לפי ההמלצות של פייסבוק, היא תחשוף את המודעות שלכם לקהל רחב יותר וסביר להניח שגם במחיר נמוך יותר.
כלי מס' 11 לקידום ממומן quantcast
מטרה: להכיר את קהל היעד ולחקור את מאפייני מבקרי האתר.
כתובת האתר: https://www.quantcast.com
כמות כניסות בSimiliaerWeb: 934.8 אלף.
מחיר: חינם
למי הוא מתאים? למותגים, בעלי אתרים, מפרסמים ומשווקים המעוניינים להכיר לעומק את קהל היעד שלהם – על מנת ליצור פרסומות וקמפיינים מוצלחים יותר.
מה ניתן לבדוק בו? תוכלו לקבל נתונים שונים וללמוד מה מאפיין את קהל המבקרים שלכם באפליקציה או באתר – בחינם. זה יעזור לכם לטרגט את הקמפיינים שלכם לקהל מדויק ככל האפשר.
כדי לקבל את הנתונים תצטרכו להטמיע פיקסל מיוחד בכל עמודי האתר וכעבור יום-יומיים תוכלו לראות נתונים שונים ומפורטים על הקהל שלכם.
הוא יציג לכם את כמות החשיפות שקיבל האתר שלכם ואת כמות המבקרים הייחודיים, בפילוח לפרקי זמן שתיבחרו. את הקהל תוכלו לסנן לפי אזורים גאוגרפיים, לפי פלטפורמה, לפי המכשיר שממנו הם גלשו, ועוד.
הכלי יסייע לכם לחקור את התכנים שלכם שזכו למעורבויות גבוהות או להרבה שיתופים ברשתות החברתיות. תוכלו ללמוד על תחומי העניין של הגולשים שלכם, להבין אילו תכנים גורמים להם ליצור מעורבות או להישאר זמן ארוך יותר בעמוד.
הוא אף יציג לכם מה מבקרי האתר שלכם נוהגים לקנות, לרכוש או במה הם אוהבים לצפות בטלוויזיה – על סמך קבלת נתונים מאתרים גדולים אחרים המשתפים איתו פעולה.
כך תוכלו להגיע לגולשים מסוימים – שהביעו עניין בנושא או באירוע מסוים, שגלשו או צפו בתכנים מסוימים במדיה, וכדומה – לפי רצונכם.
יתרונות האתר: הוא יאפשר לכם להכיר את קהל היעד שלכם כמו את כף היד שלכם, וליצור לו פרסומות מושכות יותר, וקמפיינים מותאמים אישית עם הצעות משכנעות יותר.