שיפור יחס המרה – להפוך מבקרים לקונים

שיפור יחס המרה הוא היכולת לנצל את שהותם של המבקרים באתרך באופן מיטבי. מה שאומר, שאם עד היום גולשים נכנסו אליך לאתר, הסתובבו מספר שניות ויצאו – לא עוד.

המטרה של שיפור יחסי ההמרה היא להגדיל את מס’ הפעולות שאתה רוצה שהגולשים יעשו, לדוגמא: יצרו עמך קשר על ידי מילוי טופס יצירת הקשר באתר או לחילופין יפנו אליך בשיחה טלפונית, ימשיכו להסתובב באתרך ולצפות בדפים, יורידו אפליקציות. יקנו באתר וכדומה. בקיצור – קידמתם את האתר, הגיע הזמן שהוא יקדם אתכם.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *