Fraud Blocker
מומחים לקידום אתרים

גם אתם צריכים מומחים לקידום אתרים בשביל קידום אתרים לעסקים – הפירוט המלא כאן

תוכן עניינים

מאחר שאחוז קטן מאוד מהגולשים באינטרנט עוברים לעמוד השני של תוצאות החיפוש, ברור שלהגיע לדף התוצאות הראשון הוא משימה הכרחית. אם אתם רוצים שהעסק שלכם יהיה חשוף לקהל גדול יותר של לקוחות פוטנציאליים, אתם חייבים לבצע קידום אתרים לעסקים על ידי קידום אתרים אורגני ועל ידי קידום אתרים ממומן. 

קידום אתרים ממומן יאפשר לכם להציג מודעה שיווקית של העסק שלכם, אשר תופיע מעל התוצאה האורגנית הראשונה. זהו אכן מרכיב חשוב ביותר, אם כי לא היחיד, שכן כדי להגיע לקהל לקוחת נרחב יותר, להגדיל את המכירות ולמקדם את הפוטנציאל הטמון בעסק שלכם – אתם תהיו חייבים לבצע גם עבודת SEO. 

השילוב של קידום אתרים אורגני יחד עם קידום אתרים ממומן הוא שילוב מנצח, והוא שיביא את העסק שלכם לעמידה ביעדים, להגדלת המכירות, להגדלת שיעור ההמרה באתר שלכם, לשיפור המוניטין, ופשוט – להצלחה שכל כך חיכיתם אליה. 

כדי לעשות קידום אתרים לעסקים בצורה מקצועית, אתם חייבים לפנות אל מומחים לקידום אתרים. מומחים לקידום אתרים הם אנשי מקצוע בתחומם אשר צברו ידע עשיר במהלך השנים וניסיון ארוך שלימד אותם כל מה שהם צריכים לדעת בשביל לבצע קידום אתרים בגוגל בצורה המקצועית, המיומנת והמהימנה ביותר. 

כל מה שאתם צריכים הוא לפנות אל חברה לקידום אתרים, אשר מומחים לקידום אתרים מרכיבים את הצוות בה, וכבר תהיו צעד אחד קדימה לעבר ההצלחה שלכם. מה התפקיד של מומחים לקידום אתרים? מה חברת קידום אתרים מומחית צריכה להעניק ללקוחות שלה? בכל אלו ניגע במאמר הבא.

מומחים לקידום אתרים - ביצוע אופטימיזציה מחוץ לאתר
מומחים לקידום אתרים - איזה פעולות SEO צריך לבצע?

 טיפים מאנשי מקצוע לביצוע SEO איכותי

יש הרבה דרכים שונות ומגוונות לביצוע SEO. האסטרטגיה בה תפעלו צריכה להיות מותאמת אישית אליכם, על פי מה שתחליטו ביחד עם חברת קידום אתרים שאתם סומכים עליה ועל הצוות שלה. 

אנחנו מאוד ממליצים לפנות אל חברת קידום אתרים אשר מומחית בתחום קידום אתרים אורגני, שכן בלי עזרה מקצועית מטעם מומחים לקידום אתרים – הסיכויים שלכם לעמוד ביעדים שלכם וליצור קמפיין שיווקי מוצלח הם קטנים ביותר. קידום אתרים בגוגל הוא עולם כל כך מורכב, ואין ספק שליצור קמפיין בגוגל אדוורדס או לנסות לבצע אופטימיזציה למנועי החיפוש בכוחות עצמכם אלו משימות כמעט בלתי אפשריות. 

במקביל, רצינו להציג לכם כמה משיטות העבודה הטובות והמומלצות ביותר לעבודת SEO איכותית. חברה לקידום אתרים צריכה להעניק לכם את כל השירותים המפורטים כאן כחלק משיטת העבודה שלכם, ועל אחריותה להתאים באופן אישי את האסטרטגיה שלה לאופי של העסק שלכם, למאפייניו ולצרכיו. 

  1. אופטימיזציה לכותרות ולתיאורי מטא: 

תיאורי המטא ותגיות הכותרת הם חלק עצום מההצלחה של הקמפיין השיווקי שלכם. זאת משום שהכותרת היא הדבר הראשון אותו יראה גולש אשר נחשף כרגע לתוצאת החיפוש שלכם. מיד לאחר מכן, הוא יקרא את התוכן שמתחת לכותרת – תיאור המטא. כך ששני המרכיבים האלו ביחד יוצרים את הרושם הראשוני שיש ללקוח פוטנציאלי עליכם. בהרבה מקרים, הרושם הראשוני הזה הוא שיכריע אם אותו גולש יקליק על האתר שלכם – או לא.

הכותרות אמורות לתת לגולש הצצה והסבר מדוע האתר או התוכן שלכם רלוונטי למה שהוא מחפש. למעשה, תגית הכותרת היא חלק עצום שמשפיע על האם הגולש יקליק עליכם או שיבחר להקליק על תוצאת חיפוש אחרת שעלתה מולו. לכן, כל כך חשוב ליצור תגיות לכותרות בצורה איכותית וגבוהה, שכן הן מהוות חלק עיקרי מהשיווק ומהמכירות שלך בסופו של דבר.

כדי ליצור תגיות-כותרות איכותיות ואופטימליות, חשוב שתשימו לב לפרטים הבאים: 

  1. וודאו שהכותרת מותאמת למה שלקוח פוטנציאלי יכתוב בשורת החיפוש כדי לחפש אתר או תוכן כמו שלכם. 
  2. וודאו שהכנסתם את מילות המפתח שלכם, אך אל תדחסו פנימה לתגית הכותרת הרבה מילות מפתח בבת אחת.
  3. הכותרת צריכה להיות מאוד חדה, ברורה ופשוטה להבנה, ועם זאת, עליה להכיל את התיאור המתאים לאתר, לדף או לתוכן אליו היא שייכת. 

תיאורי המטא הם הבאים בתור אחרי יצירת תגית-כותרת אופטימלית, שכן הם הדבר השני אותו יראה אותו לקוח פוטנציאלי שעכשיו חיפש עסק דומה לשלכם בשורת החיפוש. תיאור המטא הוא למעשה סיכום קצרצר של הדף שלכם אשר מופיע כרגע כתוצאת חיפוש, והוא צריך להיות מאוד קצר ומדויק.

לתיאור המטא יש השפעה די גדולה משום שהוא, יחד עם הכותרת, יקבע האם אותו לקוח פוטנציאלי יקליק על התוצאה שלכם, או שמא הוא יבחר דווקא בתוצאת חיפוש אחרת. תיאור מטא טוב צריך להכיל מידע כללי על מה שהאתר שלכם עוסק בו, ובצורה רלוונטית וקצרה ביותר להעביר את המסרים העיקריים שלכם. כמובן שתיאור המטא צריך להיות גם משכנע ומוכר, ומותאם לכוונה של הגולש אשר באה לידי ביטוי בשורת החיפוש. 

כדי ליצור תיאור מטא אופטימלי, הנה כמה דברים שחשוב שתשימו לב אליהם: 

  1. תשבצו את מילות המפתח שלכם כדי להתאים את עצמכם לקהל היעד שמחפש אתכם בגוגל.
  2. נסחו סיכום מדויק של הדף – סיכום אשר מסביר למה להקליק דווקא עליכם באופן שיווקי, אבל במקביל זהו צריך להיות סיכום מידעי שמבטא את אודותיו של הדף בצורה מלאה. 
  3. כתבו תיאורי מטא ייחודיים ומקוריים עבור כל דף של האתר שלכם.

ההמלצה שלנו: פנו אך ורק אל מומחים לקידום אתרים שיבצעו את הכותרות ואת תיאורי המטא שלכם. מאחר שמדובר בחלק כל כך עיקרי בקמפיין השיווקי שלכם בגוגל, אנו מציעים לכם לפנות אל גורמי מקצוע מומחים ומנוסים שמכירים את כל התחומים האלו בעל פה. כך תוכלו להישאר עם ראש שקט, ולהיות רגועים שאתם בידיים טובות.

אופטימיזציית לינקים פנימיים ולינקים חיצוניים:

לינקים פנימיים הם הלינקים שבתוך האתר שלכם אשר מאפשרים לכם לנווט בין הדפים השונים באתר. אם הם נעשים בצורה מקצועית, לינקים פנימיים יכולים לעזור לכם לקבל דירוג הרבה יותר גבוה בגוגל.

אחת משיטות העבודה המקובלות היא להוסיף לינקים פנימיים בין דפים שמדורגים גבוה באתר שלכם לבין דפים שמדורגים נמוך. ככה אתם מאפשרים לגוגל להכיר יותר תוכן שלכם, והדירוג שלכם עולה.

לינקים חיצוניים לעומת זאת, הם הלינקים שמקשרים אל הדף שלכם דרך אתרים חיצוניים. אם אתר מאוד מוצלח הניח קישור אל האתר שלכם באתר שלו, הוא מכווין בכך את הלקוחות שלו אליכם, משמע שהוא סומך עליכם וממליץ עליכם. המלצות כאלו נראות בעין מאוד יפה על ידי גוגל, מה שמוביל לכך שהדירוג שלכם בגוגל יעלה. 

ככל שיש עליכם יותר המלצות, יותר לינקים חיצוניים ויותר אזכורים ברשת – הדירוג שלכם בגוגל עולה, פשוט כי אתם נחשבים עכשיו לטובים יותר, לאמינים יותר, והופכים לאתר שאפשר לסמוך עליו.

שימו לב: חשוב מאוד שתיתנו למומחים לבצע את הלינקים החיצוניים, שכן רק מומחים ל
קידום אתרים ידעו לקבוע מאילו אתרים כדאי לכם להשיג קישורים. יש אתרים שאינם מוסמכים מספיק, ואם יהיה לכם קישורים מאתרים שלא ניתן לסמוך עליהם הדבר בהחלט עלול להביא לתוצאה הפוכה – ירידה בדירוג שלכם בגוגל. 

  • אופטימיזציה לתמונות:
    אתם משקיעים כל כך הרבה זמן בבחירת התמונות לאתר עבור המוצרים שלכם, הפוסטים שלכם, הבלוג, הדפים באתר – לא חבל אם התמונות האלו לא יהיו אופטימליות?

    תמונות אופטימליות הן תמונות שמספקות חוויית משתמש אופטימלית עבור המשתמש. מאחר שתמונות תורמות מאוד לאיטיות טעינת האתר ולהיותו כבד, ומאחר שמהירות טעינת האתר היא חלק קריטי ביצירת חוויית משתמש אופטימלית – חשוב מאוד ליצור תמונות אופטימליות מבחינת מהירות טעינתן. 
  • אחת הדרכים לכך היא הקטנת גודל התמונה. הרבה פעמים מומלץ לדחוס את התמונות שיופיעו אצלך באתר כדי לשפר את מהירות הטעינה ואת חוויית המשתמש של הגולש. יש הרבה כלים חינמיים באינטרנט לדחיסת תמונות, כמו TinyPNG, ImageOptim, אבל ההמלצה האמיתית שלנו היא להשאיר זאת למומחים. מומחים לקידום אתרים ידעו להגיד במדויק מה כדאי לעשות וישאירו אתכם רגועים.
  • דרך נוספת היא בחירה נכונה של פורמט קובץ התמונה. לעתים קרובות הפורמט של התמונה עשוי להשפיע על המהירות שבה היא תיטען לדף.
  • אופטימיזציה למהירות האתר:
    תדמיינו את הסיטואציה הבאה: לקוח פוטנציאלי כותב בשורת החיפוש בגוגל "ציוד לסקי". העסק שלכם מוכר ציוד לסקי, ואתם אחת מהתוצאות הראשונות בעמוד התוצאות הראשון. הגולש נכנס אליכם לאתר, ורואה שהאתר פשוט לא זז… הוא נכנס לדפים שונים בתוך האתר, מחכה שיטען, והדברים קורים מאוד לאט. 

אותו לקוח פוטנציאלי, שיכול היה לרכוש אצלכם ציוד לסקי בחנות הדיגיטלית שלכם, להשאיר פרטים או להתקשר אליכם לחנות – עושה אחורה פנה, ללא שום המרה, מוצף בתסכול על הזמן שהתבזבז לו.
הוא יודע שלאתר שלכם הוא כבר לא יחזור. 

אף בעל עסק לא מעוניין בתרחיש שתיארנו כאן עכשיו, אבל תתפלאו לשמוע שהוא תרחיש די שכיח. לא פעם ולא פעמיים אנחנו נתקלים באתרים לא אופטימליים למשתמש, וכתוצאה מכך אותם אתרים מסבים תסכול ללקוחות הפוטנציאליים, אשר עכשיו סימנו איקס גדול על האתר והכניסו אותו לרשימה השחורה שלהם. 

קל להימנע מכך. יש הרבה כלים חינמיים באינטרנט שיכולים לעזור לכם, כמו PageSpeed Insights, GTMetrix, ואתם יכולים גם לנסות שיטות שונות בתחום האופטימיזציה הטכנית כדי לשפר את הקוד או מאפיינים טכניים נוספים מאחורי הקלעים. כך או כך, לולא מומחים לקידום

אתרים שיסתכלו בקפידה ויבחנו את האתר הספציפי שלכם, יהיה קשה מאוד להשיג אופטימיזציה אמיתית לאתר. 

היתרון במומחים לקידום אתרים הוא שהם מתאימים את עצמם אליכם, לאתר שלכם, לעסק שלכם. כל אופטימיזציה שתצטרכו לבצע לנכסים הדיגיטליים שלכם כדי להתאים אותם לדרישותיו של מנוע החיפוש של גוגל, יעברו דרך מסננת יסודית שתבחן מה הכי מתאים עבורכם. אין שום שני עסקים זהים בעולם, ולכן גם האסטרטגיות לפעולה צריכות להיות שונות עבור כל עסק.

לסיכום: 

שיטות עבודה מומלצות SEO

סיכום

אופטימיזציה לכותרות ולתיאורי מטא

לוודא שהכותרת ושהתיאור שלכם בתוצאת החיפוש הוא אופטימלי מבחינה שיווקית ומבחינת מילות מפתח. הם צריכים להיות ייחודיים, מידעיים, ותמציתיים

אופטימיזציית לינקים פנימיים ולינקים חיצוניים

לשים לב לשימוש בלינקים פנימיים וחיצוניים, מה לקשר למה, לאיזו מטרה, ולעשות זאת אך ורק על ידי גורם מקצוע כדי לא לגרום לנזקים

אופטימיזציה לתמונות

לשים לב לגודל התמונה ולסוג קובץ התמונה – הם יכולים להשפיע על מהירות טעינתה

אופטימיזציה למהירות האתר

מהירות האתר קשורה בקשר ישיר לחוויית המשתמש, ולכן חשוב להשתמש בכלים שונים שמוודאים שמהירות טעינת הדפים באתר שלכם היא המהירה ביותר

3 טיפים מאנשי מקצוע לביצוע קידום אתרים ממומן איכותי

קידום אתרים ממומן בגוגל מאפשר לכם ליצור קמפיין דיגיטלי ממומן, שאתם מגדירים מ א' ועד ת'. עליכם להגדיר את מילות המפתח המותאמות לקהל היעד, את השפה והמיקום, את אופן התשלום, את הקישורים שאליהם המודעה תקשר, וכו'. 

כדי לבצע קידום אתרים ממומן בצורה אופטימלית, עליכם להקפיד על כמה דגשים במהלך הדרך. ביחד עם חברת קידום אתרים, שימו לב להיבטים הללו:

  1. ריטרגטינג: 
    ריטגרטינג (או רימרקטינג) הוא בעצם שיווק מחדש – שיווק עבור לקוחות פוטנציאליים שכבר גלשו באתר שלך, נכנסו לחנות הדיגיטלית שלך והיו מעוניינים במוצרים או בשירותים שלך – אך למרות זאת לא ביצעו המרה. כעת, זאת ההזדמנות שלך להזכיר להם שאתה פה, שהעסק שלך כאן עם כל המוצרים שהם התעניינו בהם, שיש להם עוד משהו להשלים אצלך.

כדי לשווק מחדש את המוצרים שלך ללקוחות שהיו מעוניינים בהם קודם לכן, עליך לבצע כמה פעולות

  • כשאתם משווקים עבורם מחדש את המוצרים הללו, השתמשו במילות המפתח שהם השתמשו בהם כשחיפשו אתכם. כלומר, אם נניח לקוח פוטנציאלי חיפש בגוגל "רהיטים לילדים", ודרך החיפוש הזה הוא הגיע אל האתר של העסק שלכם מתוך תוצאות החיפוש, הכניס מוצרים לעגלת הקניות אך לא סיים את הרכישה – כשתשווקו לו מחדש את המוצרים שהוא שם בעגלת הקניות, הקפידו להשתמש במילים "רהיטים לילדים".
  •  מעבר להשלמת רכישת המוצרים שהשאיר בעגלת הקניות הדיגיטלית, נסו להציע לאותו לקוח פוטנציאלי מוצרים דומים, או מוצרים שנמכרים הרבה אצלכם. אולי רהיט איכותי לסלון? שידה לחדר הילדים?
    הרעיון הוא להראות נוכחות, להזכיר שאתם כאן, ובעיקר – שלא שכחתם ממנו.

פנו אל חברה לקידום אתרים המעסיקה מומחים לקידום אתרים, והם כבר ידעו מה לעשות בקשר לרימרקטינג. כל מומחה לקידום אתרים באינטרנט צריך לדעת איך לעשות זאת, ואיך לעשות זאת טוב. 

  • דף נחיתה מותאם אישית עבור סוגים שונים של קהלי יעד:
    חשוב מאוד להתאים את דף הנחיתה לאנשים שאליו הוא מיועד. אם הלקוח הפוטנציאלי שלכם יגיע לעמוד נחיתה, שהוא אחד מהמרכיבים העיקריים ליצירת הרושם הראשוני שלכם, ושם הוא לא ימצא בדיוק את מה שהוא חיפש, יראה שמה שיש לכם להציע זה לא בשבילו ולא מיועד אליו – הוא פשוט יחזור אחורה ויבין שאתם לא בשבילו.

    אבל אתם כן בשבילו. אחרת הוא לא היה מוצא אתכם בגוגל דרך מילות המפתח שהגדרתם. לכן ברור שיש פה בעיה בדף הנחיתה אותה צריך לפתור – צריך לדאוג שדף הנחיתה יהיה מותאם בדיוק למילים שאותו אדם חיפש. 

למשל, התאמת תמונות שונות לקהל היעד ולמה שהוא חיפש (תמונה של ילקוט אם הוא חיפש ציוד לבית ספר, ותמונה של ציוד למשרד אם הוא חיפש ציוד למשרד, למשל). דוגמה נוספת אפשרית היא התאמת כותרת עמוד הנחיתה למילות המפתח שבהן השתמשו בשורת החיפוש של גוגל. 

כך תקבלו עמודי נחיתה מדויקים למילות המפתח ומותאמים לרצונו של קהל היעד, שהם גם דינאמיים בהתאם לנדרש. כלי טוב להשתמש בו לכך הוא Google Tag Manager. עם זאת, מומחים לקידום אתרים מכירים היטב את הטכניקה הזאת, ומתוקף תפקידם לוודא שדפי הנחיתה שלכם יהיו מותאמים לקהל היעד, נקיים, אסתטיים ושיווקיים. 

עם חברה לקידום אתרים, תקבלו מענה אישי לכל הבעיות שלכם, ולא תצטרכו להסתבך עם כלים אינטנרטיים שאתם לא מכירים. מומחים לקידום אתרים מכירים מגוון עצום של כלים לשימוש ושל טכניקות ואמצעים שונים להשגת המטרות שלכם, והיתרון העיקרי הוא שאיתם אתם מקבלים יחס אישי והתאמה אישית לכל הצרכים שלכם. 

  • LookaLikes:
    השתמשו ב LookaLikes כדי להרחיב את הנוכחות שלכם וכדי להגיע לקהל יעד רחב יותר. זהו כלי מאוד חזק עבור עסקים שמחפשים לבנות לעצמם קהל יעד חדש או כדי להשיג ROI גבוה יותר. 

אחרי שיצרתם קהל יעד אשר מותאם לעסק שלכם אישית במודעת הקידום הממומן שלכם בגוגל, תוכלו ליצור קהל יעד דומה – LookaLike, ולכוון את השירותים ואת המוצרים שלכם גם אליו דרך הפלטפורמות השיווקיות השונות בהם אתם משתמשים.

לא כל אחד יכול לדעת מהו קהל היעד שלו, שלא לדבר על קהל היעד ה LookaLike שלו. אחרי

אפיון מקיף של העסק שלכם על ידי חברת קידום אתרים, ואחרי מחקר מילות מפתח וחקר מתחרים, קהל היעד שלכם יוגדר בצורה הרבה יותר מדויקת וספציפית. היעזרו בשירותם של מומחים לקידום אתרים כדי לנווט אתכם בצורה המיטבית להצלחה.

לסיכום:

 

דגשים עבור קידום אתרים ממומן

סיכום

ריטרגטינג

לבצע רימרקטינג על פי מילות מפתח, ולנסות להציע ללקוח מוצרים דומים למוצרים שהתעניין בהם קודם לכן

 

 

דף נחיתה מותאם אישית עבור סוגים שונים של קהלי יעד

לבצע התאמות שונות בין דף הנחיתה לבין כוונת הגולש, על פי מילות המפתח שלו אפשר להתאים את דף הנחיתה לבקשת החיפוש שלו ולצרכים שלו

 

 

LookaLikes

דרך מצוינת לבניית קהלי יעד נוספים לעסק, חשוב שאיש מקצוע שמכיר את העסק שלכם לעומק יסייע לכם בתהליך הגדרת קהלי היעד השונים

 

 

 

מה חברת קידום אתרים צריכה להעניק ללקוחות שלה?

חברה לקידום אתרים צריכה להיות מספיק מיומנת ומספיק שנים בתחום בשביל להעניק ללקוחות שלה את הכלים להם הם זקוקים. חברה לקידום אתרים חייבת להעניק לכם גם שירותי SEO (קידום אתרים אורגני) וגם שירותי קידום אתרים ממומן בגוגל. 

כל הטיפים וכל הכלים שהצגנו לכם במאמר הזה, חברת קידום אתרים מקצועית צריכה לעשות עבורכם. ההמלצה הגורפת היא לא לנסות לגשת לבד לעולם של קידום אתרים לעסקים, שכן מדובר בעולם כל כך מורכב וכדי לצלוח אותו צריך המון ידע בתחום לצד שנים ארוכות של ניסיון.

כמו כן, כדי להכין קמפיין שיווק דיגיטלי טוב צריך שיעבוד עליו צוות שלם ומקיף. חברה לקידום אתרים צריכה להעניק לכם צוות שיהיה מסור וממוקד על הפרויקט שלכם. כל כך חשוב לעבוד בצוות, משום שיש הרבה חלקים שונים בתוך הפאזל הזה שצריכים להתחבר יחד – אנליסטים, אנשי שיווק, אנשי תוכן, אנשי עיצוב ועוד. לכל אחד מהם תהיה תרומה ענקית עבור העסק שלך, וחשוב שכל אחד מאנשי הצוות יעבוד בסנכרון מופתי עם השאר.

הצוות שיעבוד על הקמפיין שלכם חייב להיות מורכב ממומחי קידום אתרים במנועי חיפוש. מומחים לקידום אתרים הם אנשים שלמדו את המקצוע היטב, שרכשו ניסיון לאורך השנים, שלמדו המון במהלך שנותיהם, ושכל מה שקשור לנושא קידום אתרים לעסקים הוא כבר חלק מה DNA שלהם.

יתרה מזאת, רק מומחי קידום אתרים בגוגל ידעו באמת מה כדאי לעשות בכל רגע נתון. אסטרטגיית SEO וגם אסטרטגית ניהול קמפיין ממומן הן אסטרטגיות שכל הזמן צריכות להיבנות ולהתעדכן מחדש בהתאם לשינויים שונים בשוק ובהתאם לנתונים העולים מהדוחות החודשיים. אנשים שזהו המקצוע שלהם ידעו להגיד בדיוק לאיזה כיוון נושבת הרוח ולאן כדאי לכוון את הספינה שלכם בהתאם. 

מומחים לקידום אתרים - מהם הפרמטרים לקידום אתרים?
מומחים לקידום אתרים - פרמטרים חשובים לקידום אתרים

מומחים לקידום אתרים - שאלות ותשובות

מה ההבדל בין מומחים לקידום אתרים לבין חאפרים בענף?

תחום קידום האתרים עדיין נמצא בחיתוליו ואין רגולציה המסדירה את הנושא, לכן כל אדם שמסיים
קורס קצר לקידום אתרים יכול לבנות אתר מושקע ולציין כי הוא מומחה מספר אחת בארץ לקידום
אתרים אורגני וממומן. למעשה, אין הרבה מומחים לקידום אתרים ויש הרבה מאוד חאפרים בענף
מהם כדאי להתרחק. ההבדל המשמעותי ביותר בין מומחה לקידום אתרים לבין חאפר הוא ידע, ניסיון
מקצועי ושיטות העבודה, המומחה יגבש אסטרטגיה שיווקית ויגיש דוחות שוטפים ללקוח לצרכי פיקוח
ומעקב אחר עבודתו.

איך מומחים לקידום אתרים יכולים לסייע לי?

קידום אתרים הוא תהליך ממושך המחייב זמן, ידע והכרות עם האלגוריתם המשוכלל של גוגל.
מומחים לקידום אתרים שולטים בטכניקות מתקדמות בתחום ה-SEO והם מסוגלים לקדם כל אתר
בהצלחה. מטרת הקידום של האתר היא להביא אותו למקום גבוה ככל האפשר בדף התוצאות
הראשון, ובגלל התחרות הקשה על המיקומים הגבוהים רק מומחה מנוסה יכול לעמוד במשימה
ולספק תמורה מלאה למחיר השירות שלו.

כיצד מזהים מומחה לקידום אתרים?

כיום יש מאות מקדמי אתרים בישראל המתחרים על הלקוחות השונים, ביניהם מומחים לקידום
אתרים ומקדמים חובבים. באופן כללי, עדיף לבחור חברה מקצועית ובעלת ותק לקידום אתרים,
למרות שיש גם לא מעט חברות קידום חובבניות מהן כדאי להיזהר. כדי לזהות מומחים לקידום
אתרים עליכם להתייחס לפרמטרים הבאים: ניסיון רב, ותק בענף, הכרות ושליטה בטכניקות קידום
מתקדמות, שליטה מלאה בכלים של גוגל, מוניטין חיובי, חוות דעת חיוביות ברשת על מקדם האתר,
סיפורי הצלחה ועוד.

למה חשוב לבחור רק מומחה לקידום אתרים?

מומחה קידום אתרים חי ונושם את עולם הדיגיטל על כל רבדיו וגווניו, לרבות קידום אורגני במנועי
החיפוש הפופולריים ביותר ובראשם כמובן גוגל, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות וכו'.
מומחה לקידום אתרים מסוגל לקחת את האתר הקיים ולהביא אותו למקום גבוה בתוצאות החיפוש
תוך מספר חודשים, ומאחר ואין ללקוחות ידע בתחום, חשוב לבחור נכון את המומחה ויש לקבל ממנו
דיווחים שוטפים כדי לעקוב אחר תוצאות הקידום ברשת.

רק מומחים לקידום אתרים מרכיבים את הצוות שלנו

אנחנו חברה לקידום אתרים מומחית בתחומה, ואפשר להגיד שכבר ראינו הכול. אנחנו מכירים את כל השיטות הנכונות לפעולה בשוק, את כל דרכי הפעולה המיטבות ביותר. הצוות היקר והמסור שלנו מומחה בביצוע מחקר מילות מפתח איכותי שימגנט את קהל היעד שלכם אל אתר האינטרנט שלכם.

יש לנו מגוון רחב ביותר של כלים אנליטיים שונים לניתוח אנליטי של תוצאות הקמפיין שלכם, ואנחנו לרגע אחד לא נשאיר אתכם לבד בתמונה. איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שהעסק היקר שלכם בידיים טובות. 

אנחנו יודעים עד כמה קידום אתרים במנועי חיפוש יכול להיות תחום מבלבל ומתיש, ובדיוק בשביל זה הרכבנו את הצוות שלנו אך ורק ממומחי קידום אתרים לעסקים, כך שאתם לא תצטרכו לעשות דבר מלבד להציג לנו את העסק שלכם על כל חלקיו ולשתף אותנו בכל הרצונות שלכם, ביעדים שאתם מעוניינים להשיג, במטרות שלכם לטווח הארוך ולטווח הקצר וכו'. ככל שתשתפו אותנו יותר ברצונות שלכם – כך נוכל לדייק יותר את ההישגים שלכם לעבר אותם יעדים. 

כמו כן, אנחנו נשמח שתשאלו אותנו כל שאלה שרק תרצו לאורך הדרך. המומחים שלנו יותר מישמחו לענות לכם על כל שאלה שתעלה לכם, מתוך הידע המקצועי שלהם והניסיון שלהם עם קידום אתרים במנועי

Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000