יש הרבה דגים בים – איך לבחור מתוך המון משרדי דיגיטל מובילים שותף אחד למסע?
תוכן עניינים
יש לכם עסק שאתם רוצים לקדם בדיגיטל? הגעתם למקום הנכון. בשביל לקדם את העסק שלכם בדיגיטל בצורה מקצועית ונכונה, אתם צריכים חברת קידום אתרים בגוגל שתעניק לכם שירותי קידום אתרים מלאים.
בעולם בו הכול קורה בדיגיטל וברשתות החברתיות, אתם חייבים לקדם את העסק שלכם בפלטפורמות האלו. עסק שלא מפרסם את עצמו בגוגל או ברשתות החברתיות הוא כמו עסק מת.. כמובן שצריך לקבל החלטה מושכלת איפה לקדם את העסק וכמה משאבים להשקיע, משום שלא כל פלטפורמה או רשת חברתית תתאים לקידום העסק שלכם. ההמלצה המקצועית היא לפנות אל חברת קידום אורגני שתכיר אתכם מקרוב ותבצע לעסק שלכם איפיון מפורט, על מנת שתוכלו ביחד לבנות אסטרטגיה מותאמת אישית לקידום העסק.
בשלב האיפיון החברה תשאל אתכם שאלות כלליות כמו מה העסק שלכם מוכר, למי הוא מיועד, מה הניסיון שלכם בתחום, כמה לקוחות יש לכם וכו', וגם שאלות על המטרות העסקיות שלכם כמו איזו גדילה במכירות אתם מעוניינים ליצור, איזה שיפור במוניטין אתם רוצים לראות, לאן הייתם רוצים להתרחב. שלב האיפיון הוא השלב הראשוני בתהליך אך גם שלב קריטי ביותר, כי חשוב שדברים לא יתפספסו – חברת קידום אורגני צריכה להכיר אתכם באופן אותנטי ויסודי לפני שתוכל לבנות לכם תוכנית אסטרטגית.
התוכנית האסטרטגית שתיבנה במיוחד עבורכם על ידי חברת קידום אתרים בגוגל תנחה את הקמפיין השיווקי ותהיה למצפן עבורכם ועבור חברת הקידום. חשוב שהתוכנית תהיה מדויקת ומפורטת, אך גם גמישה לשינויים בהתאם לשטח. במאמר זה נסביר על תהליך הקידום, הפלטפורמות השונות בהן מומלץ לקדם את העסק ונפרט על תפקידן של חברות פרסום באינטרנט בתוך הקמפיין.
איך משרדי דיגיטל מובילים יכולים לעזור לי?
למיקום שלכם בתוצאות החיפוש יש משמעות אדירה על הצלחת העסק. ככל שהעסק שלכם יהיה מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל, כך האתר שלכם יקבל הרבה יותר חשיפה. היום כבר כמעט אף גולש לא ניגש לדף התוצאות השני של תוצאות החיפוש, עבור הרוב המוחץ של האוכלוסיה כל מה שמחוץ לעמוד התוצאות הראשון הוא כבר לא רלוונטי. מה זה אומר מבחינתכם? שאתם חייבים להופיע בעמוד הראשון, אחרת החשיפה אליכם בגוגל תהיה מינורית ביותר.
הקושי ברור: אתם צריכים לעקוף מתחרים שלכם, לבלוט מעליהם. הדרך היחידה שלכם לעשות זאת היא לבצע SEO עם חברת קידום אורגני שתעזור לכם לכבוש את המטרות העסקיות שלכם ולהשיג תוצאות אמיתיות בשטח.
אבל, במקביל, יש לכם עסק לנהל. אתם כנראה עסוקים מאוד – אתם צריכים לטפל בכל הפניות שמגיעות אליכם, לוודא שהמוצר או השירות שלכם נמכרים בהצלחה, לשמור על קשר עם הלקוחות, לדאוג לעובדים, לדאוג למשרד או לחנות שלכם, אתם צריכים ליצור קשר עם ספקים, לנהל סחורה, ובקיצור – יש לכם הרבה עבודה. לנהל עסק זה לא דבר פשוט, ואתם יודעים את זה הכי טוב.
המטרה שלנו היא להקל עליכם. רוב בעלי העסקים, אם לא כולם, מתקשים לנהל את נושא הפרסום בעצמם. שיווק דיגיטלי הוא עיסוק עצום בפני עצמו, שכל התעסקות איתו תגבה מכם הרבה זמן וכוחות. בנוסף, בנושאים כאלה אסור לקחת סיכונים מיותרים ומוטב לפנות אל אנשי מקצוע שמכירים את התחום לעומק.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה. יש לנו המון ניסיון עם בתי עסק שונים שהצלחנו להגיע איתם להישגים מרחיקי לכת ולכבוש את היעדים המקצועיים שלהם, וזאת בזכות האסטרטגיה היסודית שבנינו עבורם ובזכות צוות העובדים המסור שלנו שעובד מסביב לשעון. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, כדי שתוכלו גם אתם ליהנות מתוצאות איכותיות שנשארות לאורך זמן, מלידים חדשים, מעלייה במכירות וממיתוג יציב ברשת.
אילו שירותי קידום אתרים חברת קידום אתרים בגוגל מעניקה?
משרדי דיגיטל מובילים שונים בישראל בדרך כלל מעניקים שירותי קידום אתרים מלאים, אך תמיד חשוב לבדוק מול חברת הקידום אם היא מעניקה את השירותים הבאים:
- ביצוע מחקר מילות מפתח
- בניית אסטרטגיה מותאמת אישית
- קידום אורגני בגוגל
- קידום ממומן בגוגל
- קידום ברשתות החברתיות: קידום בפייסבוק, קידום באינסטגרם (וגם קידום ברשתות חברתיות נוספות בהתאם לאופי העסק ולקהל היעד שלכם, כמו לינקדאין, טוויטר, פינטראסט ועוד)
- קידום תוכן בדיגיטל
- קידום באימייל (ניוזלטר)
- ניהול מוניטין
- הגדלת נכסים דיגיטליים וביצוע אופטימיזציה לכולם
- בניית דף נחיתה איכותי
- שיפור יחס ההמרה
8 טיפים – איך לבחור חברת קידום אתרים בגוגל מתוך ים משרדי דיגיטל מובילים?
יש הרבה משרדי דיגיטל מובילים שתוכלו לשכור את השירותים שלהם, אבל לא כולם יתאימו לכם בהכרח. לכן ערכנו עבורכם את המדריך הקצר הבא עם 8 טיפים לדברים שחברת קידום אתרים בגוגל חייבת לקיים:
- שקיפות, אמינות, יושרה – חברת קידום אורגני שבוחנת היטב אם היא מתאימה לכם ואם היא הגוף הנכון בשבילכם, כמו גם חברה שיודעת להגיד "לא" לפרויקט, היא חברה הרבה יותר מקצועית. כך תדעו שאותה חברה הסכימה לפרויקט שלכם לא באופן "עיוור" או אוטומטי, אלא מתוך שיקול מקצועי כשהיא סמוכה ובטוחה שהיא יכולה להביא תוצאות משמעותיות לעסק שלכם.
- אסטרטגיה – חברת קידום אורגני צריכה לבנות עבורכם אסטרטגיה שיווקית מלאה הנוגעת לכל אפיקי הקידום המתאימים לכם (קידום באינסטגרם, בפייסבוק ובלינדקאין, קידום תוכן, ניהול מוניטין ברשת ועוד). חשוב שהאסטרטגיה תכיל בתוכה את כל הפלטפורמות בהן הייתם רוצים למתג את עצמכם ולבסס את השם שלכם.
- יחס אישי – חברת קידום אורגני צריכה להעניק לכם ליווי אישי, שכן קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך שלוקח זמן וחשוב שיהיו אנשי מקצוע שילוו אתכם בתהליך, יתנו לכם מענה לשאלות שעשויות לעלות ויהיו זמינים עבורכם. חשוב שתרגישו בנוח מול הצוות שעובד לכם על הקמפיין ושתרגישו שאתם ביחד במסע הזה.
- המלצות – בידקו את ההמלצות שיש על החברה. אם אתם קוראים ביקורות שליליות על חברת הקידום – נסו לחפש נורות אזהרה: האם אתם מזהים דפוס מסוים שעלול לסכן את העסק שלכם? חשוב שתתרחקו מחברות שלא אמינות או שקופות מול הלקוחות שלהן. זה עלול לסבך אתכם ואת האתר שלכם בצרות מול גוגל וליצור עבורכם מוניטין שלילי שיהיה קשה מאוד להחזיר לקדמותו.
- הדירוג של החברה עצמה – בידקו אם החברה הזו ממוקמת גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. יש הרבה מקרים בהם הסנדלר הולך יחף, והיינו מצפים מחברת קידום שתקדם גם את עצמה ברשת ובכך תוכיח את היכולות שלה.
- אל תפחדו לבקש "הוכחות" – משרדי דיגיטל מובילים שאכן יש להם הצלחות בכיס הרבה פעמים ישמחו "להוכיח" לכם זאת. אם אתם נתקלים בחברה שקצת מגמגמת כשאתם מבקשים את "תיק העבודות" שלה ומתמהמהת, יכול להיות שהיא קצת מפוקפקת ואתם צריכים להיות עירניים.
- לא לצאת פראיירים – אל תיתנו לחברה לבלבל אתכם. בשיחת הטלפונית הראשונית עם החברה, תשאלו את כל השאלות החשובות: כמה זמן הם עוסקים בקידום אתרים, האם יש להם ניסיון נרחב עם עסקים דומים לשלך, האם הם חברה מוסמכת על ידי גוגל, האם ניתן לראות המלצות ואתרים "שהצליחו" להם, מאילו אנשי מקצוע מורכב הצוות שיעבוד על הפרויקט, באילו שיטות וכלים דיגיטליים הם עובדים, איך הם בונים לכם את האסטרטגיה…
מעבר לתשובות שתקבלו, חשוב שתהיו עירניים ותשימו לב למידת הנכונות של החברה לענות לכם על השאלות האלו: אם אתם מקבלים תשובות מפוקפקות, לא ברורות, מעורפלות – זה לא סימן טוב במיוחד.
אם אתם מרגישים שקצת "מורחים" אתכם ולא נותנים לכם תשובות ענייניות או משהו אמיתי להיאחז בו, יכול להיות שמדובר בחברה שלא מספיק מקצועית ומהימנה. מחברות כאלה מומלץ להתרחק! ביחרו אך ורק חברה שאתם מרגישים בטוחים איתה ויודעים שאתם בידיים טובות. - דוחות – החברה שתבחרו צריכה להקפיד לשלוח לכם דוחות שבועיים או חודשיים עם כל הנתונים על הביצועים שהיו, סטטיסטיקות, מה הצליח, מה פחות, מה התוכן שסחף הכי הרבה טראפיק, באילו דפים הם גלשו, מאיפה מגיעים הלידים והלקוחות הפוטנציאליים (דרך קישור חיצוני? קמפיין ממומן? מתוצאות החיפוש האורגניות?), מאילו מכשירים הם גולשים, מה היה שיעור ההמרה, בדיקת מיקומים בגוגל, ועוד.
כל אלו נותנים מידע קריטי להמשך הדרך, ויש להתאים את האסטרטגיה ואת התוכנית השיווקית בהתאם לאותם נתונים ומסקנות שהסיקו האנליסטים שעובדים על הפרויקט שלכם.
קידום אתרים אורגני או קידום ממומן בגוגל?
זאת שאלת השאלות, ולמעשה, אין עליה תשובה חד משמעית. הדבר היחידי שניתן להגיד בביטחון בעניין הזה הוא שזה תלוי עסק ותלוי מצב. כדי לעזור לכם בכל זאת לקבל החלטה, ניתן רקע בסיסי על כל אחת מהשיטות:
קידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים אורגני הוא תהליך ממושך יותר ולוקח זמן (כמה חודשים) עד שמתחילים לראות בו תוצאות. כשעושים קידום אתרים אורגני (SEO) הופכים את כל הנכסים הדיגיטליים שלכם, ובפרט את אתר האינטרנט שלכם, לאופטימליים.
מה הכוונה באתר אופטימלי?
זהו אתר שמבחינת כל המאפיינים שלו הוא מותאם לאלגוריתם של גוגל, לאופן בו גוגל מדרגים אתכם בתוצאות החיפוש. למשל, תוכן רלוונטי ובעל ערך, חוויית גלישה טובה באתר, מהירות אתר גבוהה, רספונסיביות למובייל, מילות מפתח מתאימות שמשובצות בכל רחבי האתר, חלוקה נכונה לכותרות ולתגיות, מפת אתר נוחה לשימוש, שימוש נכון בקישורים פנימיים וחיצוניים, תיקון טעויות ובאגים בקוד האתר, תיקון דפי שגיאה, ועוד.
לגוגל יש אלגוריתם שקובע איזה אתר הוא איכותי יותר וברמה גבוהה יותר, בהתאם למאפיינים שציינו, ונדרש שכולם יהיו אופטימליים כדי להתברג גבוה בתוצאות החיפוש. לכן כל המאפיינים האלו חייבים להיות אופטימליים לדרישות של גוגל. זה קצת כמו "לשכנע" את גוגל שהאתר שלכם ראוי להיות מדורג גבוה. ו- SEO זו הדרך לכך.
והתוצאה?
קידום אתרים אורגני הופך את הגלישה באתר שלכם לנעימה, נוחה ומועילה יותר עבור הגולש. מכאן שיותר לקוחות פוטנציאליים יבצעו המרה באתר שלכם, רק משום שהוא יעשה חשק להישאר בו ולקרוא עוד תוכן.
אתרים שחוויית המשתמש בהם שלילית קצת "מבריחים" את הגולשים, כי פשוט לא נוח לגלוש בהם – האתר איטי, מבולגן, אין דרך ברורה להיכנס לדפים ולתכנים מסוימים, אין דרך נוחה לחזור אחורה לדף הקודם, כשמנסים לגלוש בהם מהנייד הכיתוב נחתך ולא קריא, ועוד אלמנטים שמפריעים לגלישה.
איך נראה העתיד עם קידום אתרים אורגני לעסקים?
קידום אתרים אורגני הוא דבר שחשוב לתחזק – את התוכן צריך לרענן ולעדכן, כמו גם את מילות המפתח. הרבה פעמים צריך לעדכן גם את מפת האתר, את הכותרות, התגיות וכו'. עם הזמן קורים שינויים והתפתחויות שונות, בעסק שלכם, בשוק, וכמובן באלגוריתם של גוגל, ולכן צריך לוודא כל הזמן שהאתר שלכם נשאר בעניינים, שהוא עדיין רלוונטי, ושהוא מותאם מבחינת המאפיינים הטכניים שלו לדרישות המתחדשות של גוגל.
היופי בקידום אורגני לעסקים הוא שאתם מטפחים, מעשירים ומשקיעים באתר שלכם כל הזמן. תמיד יש לאן לגדול, והמותג שבניתם בשטח נשאר לאורך זמן. התוצאות הן הרבה יותר יציבות מאשר תוצאות בקידום ממומן. גם קידום ממומן בגוגל נחוץ ומתאים הרבה פעמים כשעושים קידום אתרים לעסקים, אבל הבעיה בקידום ממומן היא שברגע שהפסקתם את המודעה הממומנת – הטראפיק לאתר הפסיק גם הוא.
כלומר, בקידום ממומן הדברים קצת יותר "בינאריים" משום שברגע שהפסקתם את הקמפיין, לא תהנו מתנועה לאתר. כך שקידום ממומן בגוגל הוא קצת כמו ספרינט, וקידום אורגני הוא מרתון, ולכל אחד יש את היתרונות שלו.
אז איך עושים קידום אתרים אורגני?
את זה תשאירו למומחי קידום אתרים – חברת קידום אתרים בגוגל מקצועית ומוסמכת שניתן לסמוך עליה ועל השירותים שהיא נותנת. חברת קידום אורגני מקצועית תדע להעניק לכם שירותי קידום אתרים מלאים, ותבנה עבורכם אסטרטגיה ייעודית בשביל לכבוש את כל המטרות העסקיות שלכם, בהתחשב בתקציב, ברצונות ובהעדפות שלכם.
קידום ממומן בגוגל
הדרך המקבילה והנוספת עבור קידום אתרים בגוגל היא שימוש בגוגל אדס – קידום ממומן בגוגל. זוהי למעשה מודעה ממומנת שאתם יוצרים. שיטת התשלום היא Pay Per Click – PPC, כלומר, אתם משלמים רק כאשר גולש הקליק על המודעה שלכם.
היתרון ברור – אתם מופיעים הכי גבוה בתוצאות החיפוש, מעל התוצאה האורגנית הראשונה. כך שאתם מקבלים חשיפה רבה. כדי לנצל את החשיפה הזו בדרך הטובה ביותר, כשעושים קידום ממומן חשוב לשים לב לכמה דברים:
- הגדרה נכונה של המודעה – איפיון מדויק של קהל היעד, מילות מפתח חיוביות ושליליות, הוספת אמצעי ליצירת קשר (טלפון), ליצור כיתוב שיווקי, להוסיף תת-דומיינים אם ניתן.
- הגדרת מילות מפתח שליליות – פעולה זו תחסוך לכם הרבה כסף על גולשים שמלכתחילה לא רלוונטיים אליכם.
- יצירת מודעה איכותית – הרבה פעמים כשמבצעים חיפוש בגוגל יופיעו כמה מודעות ממומנות שונות. גוגל מדרגת את איכות המודעה ולפי זה נקבע הדירוג שלה בתוצאות. כלומר, לא מספיק ליצור מודעה ממומנת בגוגל כדי להיות הראשון בתוצאות – צריך שגם המודעה תהיה איכותית ביותר (נקבע לפי פרמטרים של רלוונטיות וערך המודעה, הצעת המחיר לקליק, מידת איכותו של עמוד הנחיתה).
- דף נחיתה ואתר אופטימליים – להביא טראפיק בדרך ממומנת זה קל. להפוך את הטראפיק הזה ללקוחות אמיתיים – זה כבר משהו אחר. פה נכנס עניין האופטימיזציה: לולא חוויית משתמש אופטימלית ואתר נוח ואטרקטיבי לביצוע רכישה – לא תוכלו לייצר לעצמכם לקוחות חדשים. לכן עבודת קידום אתרים אורגני חייבת לבוא במקביל לקידום ממומן בגוגל.
לסיכום, פרסום ממומן בגוגל זהו פרסום מיידי – מהרגע שיוצרים את המודעה היא ישר עולה לגוגל. אבל זה לא מספיק – חשוב מאוד שהמודעה תהיה אטרקטיבית ומעניינת עבור קהל היעד שלכם. עליכם לבחור מבין חברות פרסום באינטרנט את החברה שאתם סומכים עליה שתעשה עבורכם את הקמפיין הזה בדיוק כמו שצריך בלי לעגל פינות.
שאלות ותשובות על שירותי קידום אתרים של משרדי דיגיטל מובילים
האם העסק שלי באמת צריך בלוג?
כן! בלוג צריך להיות חלק בלתי נפרד מהאתר שלך. היתרונות ברורים: בלוג עם תוכן עשיר ומעניין מציג אתכם כעסק אמין ומקצועי, פרסום עקבי של תוכן עם מילות מפתח מוכיח לגוגל שאתם רלוונטיים וראויים להיות מדורגים גבוה, וכך יותר לקוחות פוטנציאליים נחשפים אליכם ומבצעים אצלכם המרות.
תוכן מקצועי נותן מידע רלוונטי ובעל ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ובכך גם עוזר לייצר להם חוויה חיובית מכם. כשלקוחות פוטנציאליים יותר נהנים מהאתר שלכם, יש סיכוי גבוה יותר שהם יבצעו המרה.
איך ניתן לקדם את התוכן שלי?
מקובל לפרסם ולקדם את התוכן העסקי שלכם דרך רשתות חברתיות – להעלות פוסטים מעניינים באופן עקבי עם קישור למאמר הרלוונטי עליו מדבר הפוסט. כך תוכלו לפרסם את הבלוג שלכם ברחבי הרשת. כותבי תוכן מקצועיים ומנוסים מטעמנו יכתבו עבורכם פוסטים שיווקיים ואטרקטיביים שימשכו את תשומת הלב של הקהל שלכם, ובכך יגדילו משמעותית את הטראפיק לבלוג שלכם.
איזה תוכן ניתן לכתוב בבלוג?
יש תוכן "אברגרין" (ירוק עד) ויש תוכן "זמני" או "תקופתי". תוכן אברגרין הוא תוכן יציב שרלוונטי בכל עונות השנה, בכל עת, ולא תלוי בזמן או בתקופה מסוימת. לעומתו קיים התוכן הזמני/תקופתי שהוא תלוי למשל בעונת השנה ("איך לבחור צעיף לחורף?") או בתקופות שונות ("עד מתי תמשיך לדחות את הדיאטה? אחרי החגים כבר כאן!").
תוכן אברגרין הוא בדרך כלל התוכן אליו שואפים, משום שהוא הרבה יותר רלוונטי לגולשים ובכך מניב יותר פרי. לעתים צריך להשתמש גם בתוכן שהוא יותר זמני, אבל הטראפיק האמיתי והיציב לאתר שלכם יגיע מתוכן אברגרין.
האם אני צריך לשכור את שירותיהם של משרדי דיגיטל מובילים?
אין ספק שכן. בעיד התחרותי של היום, כל בעל עסק חייב חברת קידום אתרים בגוגל שתעמוד לצדו ושתמנף אותו בדיגיטל. כל הזירה התחרותית של היום קורית בגוגל וברשת, ולכן חשוב מאוד שבכל פלטפורמה דיגיטלית השם שלכם יבלוט מעל המתחרים שלכם. לולא שירותי קידום אתרים של משרדי דיגיטל מובילים – לא תצליחו לעשות זאת.
איך משרדי דיגיטל מובילים ידעו בדיוק מה נכון עבור העסק שלי?
המפתח להצלחה הוא ניסיון. ידע מקצועי בשיווק דיגיטלי יש להרבה חברות קידום, השאלה היא: לאיזו חברה יש ניסיון ספציפי בשיווק עסקים כמוך? נניח לחברה יש הרבה שנות וותק, אך בכולן היא התמקדה בשיווק אתרים של עורכי דין. אם אתם עסק שמוכר ציוד טכנולוגי למשרדים, יכול להיות שאותה חברה לא מתאימה לכם.
ניסיון ספציפי בתחום שלכם הוא פרמטר מאוד חשוב, כי הרבה פעמים מעבר לידע מקצועי ותיאורטי צריך גם להכיר את הניואנסים הקטנים בשטח, את המתחרים, את קהל היעד… ולכן מומלץ לפנות לחברה שכבר למדה זאת על בשרה.
מתי אתחיל לראות תוצאות?
שירותי קידום אתרים שונים נותנים תוצאות בקצב שונה, מה גם שיש עוד פרמטרים שיכולים להשפיע כמו גודל התקציב, מצב השוק והתחרות של העסק שלכם וכו'. בדרך כלל, נתחיל לראות תוצאות של קידום אתרים אורגני תוך כמה חודשים.
נשמח לענות לכם באופן קונקרטי על כל השאלות שלכם, חשוב לנו ללוות באופן אישי את הלקוחות שלנו ושקיפות אצלנו היא ערך עליון. לכל שאלה שתהיה לכם על קצב התקדמות הפרויקט או סטטוס הפעולות שיש לעשות – יהיה צוות שלם שישמח לתת לכם את המענה השלם!
אנחנו בפרסונאס מדיה מציעים לכם שירות אישי ומקצועי – קמפיין שיווק דיגיטלי מטעם הצוותים האיכותיים ביותר שיש. אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר. בכל הקשור לעסק שלכם ולמוניטין שלכם ברשת, אל תיקחו סיכונים. לכו על בטוח.
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נענה לכם בסבלנות על כל השאלות שיש לכם. נשמח להכיר את העסק שלכם ולהתאים עבורכם אסטרטגיה ייחודית שתתאים לבקשות ולצרכים שלכם.
פרסונאס מדיה רואים את טובת הלקוח מעל הכול, כך שתמיד נציג לכם את הדרכים היעילות והאיכותיות ביותר לקמפיין. שביעות הרצון שלכם היא בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן אנחנו תמיד נעשה הכול כדי שתהיו מרוצים וכדי שתיהנו מעלייה משמעותית ברווחים של העסק.