ניהול מדיה דיגיטלית - כל מה שצריך לדעת
תוכן עניינים
עולם השיווק הדיגיטלי מציע אינספור הזדמנויות לקיים מפגש עם קהל הלקוחות של העסק, בזמנים שונים, בפלטפורמות שונות ובאמצעים שונים. אם היינו נדרשים לבחור מכנה משותף רחב ככל האפשר שמאפיין את סוגי הקמפיינים השיווקיים השונים שמתנהלים ברשת, החל ממודעות פייסבוק, דרך מודעות קידום ממומן בגוגל, פרסומות ביוטיוב ובטיקטוק, תכנים שיווקיים באינסטגרם ובדף פייסבוק, ולמעשה בכל פלטפורמה אפשרית – היינו מציינים שהמשותף לכולם הוא הצורך בקיום מדיה איכותית.
מדיה היא עולם התוכן שאמור לשרת את הצרכים של קהל הלקוחות. תוכן כזה יכול להיות תוכן מבדר, מצחיק, מכעיס, מפתיע, מסקרן, אינפורמטיבי, מרגש ובעצם כל סוג של מדיה שיכולה לעשות את הדבר האחד שלשמו היא נועדה: להניע את הגולש לבצע פעולה מסוימת, ספציפית, באתר.
פרסום בפייסבוק, שיווק בלינקדאין, ניהול קמפיין יוטיוב, או השקעה בקידום תוכן בטיקטוק – כולם כאחד נשענים על היותה של המדיה מרכיב בסיסי והכרחי בכל קמפיין שיווקי כזה.
במאמר הזה ננסה להציג סוגים שונים של מדיה דיגיטלית, להכיר את היתרונות השונים שמדיה דיגיטלית יכולה לייצר עבור בית העסק שלנו, וגם להבין כיצד בונים תשתית לניהול מדיה דיגיטלית, מה כדאי לעשות על מנת למקסם את הביצועים שלה, ומאילו טעויות כדאי יהיה להימנע.
אז בלי להכביר במילים, בואו נתחיל.
אילו סוגים של מדיה דיגיטלית קיימים?
מדיה מגיעה בכל הגדלים ובכל הצורות. לתצורה שבה מוגשת לנו הצרכנים המדיה, יש השפעה על הקשב שלנו, על היכולת להפנים את המסר, על המועד שבו אנו פנויים לקבלת המסר, לצורך שלנו להיות מרוכזים כדי לקלוט את המסר וגם לערך המוסף שהמדיה הזאת מסוגלת לייצר עבורנו כגולשים.
אז אילו סוגים שונים של מדיה קיימים? בואו נסקור כמה מהם:
טקסט
מדיה יכולה להגיע אלינו הצרכנים, בתצורה של מאמר איכותי. במאמר כזה, על אף שתשולבנה בו תמונות, כותרות צבעוניות, וינתן דגש על בחירת פונט מתאים וטופוגרפיה שמשרת את הגולש, עיקר הפוקוס יהיה בתוכן עצמו.
מתי סוג המדיה הזה יהיה יעיל במיוחד? כאשר אנחנו מעוניינים לספק לגולש מידע חשוב, ורוצים להנגיש אותו לגולש בקצב שמתאים לו, תוך יצירת תשתית שמאפשרת לגולש להתעכב על חלקים מסוימים ולדלג על אחרים ביתר קלות. כמו כן, סוג המדיה הזה מאפשר לגולש, כאשר המאמר בנוי נכון כמובן, לסקור את הכותרות וכותרות המשנה במאמר, להבין אילו סוגי תכנים יכולים להיות כולולים במאמר, לדלג מעל חלקים שחשוב לו פחות לצרוך ולמקד את הקשב שלו דווקא בפרקים שהם רלוונטיים עבורו.
תמונות
סוג נוסף של מדיה, כזה שהפך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות, הוא תמונות איכות. תמונות משמשות בעלי נכסים דיגיטליים לכמה וכמה מטרות: הן מאפשרות לבעל האתר לשבור רצף ארוך ומתיש של טקסט, להדגים לגולש כיצד נראה מוצר או שירות מסוים, הן מעייפות פחות את הגולש, מכניסות סקרנות, מקטינות את שיעור הנטישה של הגולשים, מגדילות את משך הביקור באתר, ומגדילות בהתאמה את מספר הצפיות בעמודים שונים לביקור באתר.
תמונות מאפשרות גם לבעלי מותגים למצב את הסמכות שלהם, להפוך לאוטוריטה בנישה בה הם פועלים, להראות עד כמה המותג מדקדק בפרטים, שומר על איכות הפרטים הקטנים ועוד.
קליפים
עוד אחד מסוגי המדיה שהולכים ונעשים נפוצים יותר ויותר, בטח בעידן הטיקטוק והיוטיוב, הוא קליפים קצרים. קליפ – שילוב של וידאו עם אודיו ערוכים היטב, הוא פורמט שמאפשר קבלת הקשב של הגולש כאשר הוא נמצא במצב שמאפשר זאת. מצד אחד, צפיה בקליפ איננה מתאפשרת בנוחות בכל מצב נתון (למשל בעת הרצאה, נהיגה או נסיעה בתחבורה ציבורית ללא אוזניות), ומצד שני, לכשהיא כן מתאפשרת, היא מייצרת עבור הגולש פורמט קל לעיכול, כזה שבו לא צריך לעבד תכנים יותר מידי, לא צריך להפעיל מחשבה עמוקה, ולא חובה להתעכב על כל פרט ופרט.
וידאו
וידאו הוא פורמט התוכן המשפיע ביותר על צעירים היום. באמצעות וידאו איכותי יכולי בעלי עסקים להדגים בצורה קלה ופשוטה מידע שהיה קשה מאוד להדגימו באמצעות טקסט כתוב בלבד.
באמצעות וידאו יכולים מותגים לפרסם לקהל הגולשים שלהם מדריכי שימוש, מדריכים לפתרון תקלות, פוטנציאל שימוש במכשירים עתידיים, להשוות בין פעילות של דגמים שונים ועוד.
לדוגמה, אם קהל הגולשים מתעניין בתחום של שעוני ריצה, מדריכי וידאו יוכלו לסייע לקהל הגולשים הזה לראות כיצד לתפעל את השעונים באופן שוטף, מהן התקלות הנפצות, כיצד נראה מסך השעון, מה גודלו היחסי של השעון על היד, האם הפעילות שלו מתבצעת תוך שימוש במסך מגע או כפתורים ועוד.
פודקאסטים
בשנים האחרונות, עולם הפודקאסטים מקבל תאוצה של ממש וחודר לעוד ועוד אוכלוסיות רלוונטיות. פודקאסטים דומים במהות שלהם לתשדירי רדיו, והם מבוססים בעיקר על אודיו איכותי. אלא שבניגוד להאזנה לרדיו, הבחירה בפודקאסטים מאפשרת ללקוח להאזין למה שמעניין אותו, בזמן שנוח לו ובמקום שנוח לו. בניגוד לפורמטים מבוססי וידאו, פודקאסטים הם פורמט של מדיה שקל להאזין לה גם בעת נהיגה, ריצה או כל פעילות ספורטיבית אחרת.
גם השימוש במדיה הזאת מאפשר לגולש להישאר יחסית פסיבי, שכן המידע מעובד עבורו ומוגש לו מבלי שיצטרך להתאמץ ולקרוא, לתרגם או לנסות ולתכלל מסקנות מטקסט כתוב.
אינפוגרפיקה
אינפוגרפיקה היא דרך נהדרת להעביר מסרים מורכבים מבלי לבד את הקשב של הגולש. באמצעות עיצובים מרשימים ומקוריים, מאפשרת לנו אינפוגרפיקה לתרגם מידע רב ומגוון לכדי אמירה ויזואלית. היתרון הברור של אינפוגרפיקה הוא היכולת לפשט העברת מסרים מורכבים. החיסרון הברור של אינפוגרפיקה הוא שאינה מהווה תחליף לפורמט שניתן להעביר באמצעותו מסרים חדים וברורים, ברצף.
מפות
מגמה שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות היא השימוש במפות דינמיות, עליהן מוצג מידע רלוונטי. סוג המדיה הזה נוטה להיות משותף בצורה אינטנסיבית הרבה יותר ברשתות החברתיות, ויכול ללמד לא מעט את הגולשים על מגמות שונות בשוק, על השוואה בין מקומות שונים בעולם, השוואה בתצורת ההתנהגות של אוכלוסיות שונות, ועוד ועוד.
סקרים ושאלונים
מדיה, כמובן, לא חייבת להיות מדיה שמוגשת לגולש שנמצא במצב פסיבי. מדיה בהחלט יכולה להפעיל את הגולש, ולהפוך את התקשורת השוטפת עימו לאינטראקטיבית. באמצעות סקרים ושאלונים יכולים בעלי מותגים לאפיין היטב את קהל היעד שלהם, ללמוד עליו לא מעט בהקשר של העדפות והתחביבים שלו, לאסוף עליו מידע ערכי שיאפשר התאמת המסרים השיווקים לקהל היעד הזה בעתיד, וכמובן להגדיל את משך השהיה של גולשים באתר, להגדיל את כמות השיתופים של תוכן ברשתות החברתיות, לגרום לגולשים להזדהות עם המותג ועוד ועוד.
קיימות לא מעט פלטפורמות שמאפשרות יצירת סקרים ושאלונים, תוך התאמה שלהם לתצוגה ושימוש במכשירים שונים, ותוך איסוף סטטיסטי מקיף של כלל הנתונים הרלוונטיים. נתונים כאלו יכולים לשמש מותגים בעת ביצוע פעולות שיווקיות שונות, כמו פרסום בפייסבוק, בפרסום בגוגל, ואפילו קידום אורגני של דפי האתר בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים.
אילו יתרונות מאפשר לנו השימוש במדיה דיגיטלית?
הצגנו קודם לכן כמה וכמה מן היתרונות שמאפשר לנו השימוש במדיה דיגיטלית כחלק מן הניהול השוטף של הנכסים הדיגיטלים המייצגים את המותג. בחלק הבא של המאמר נרצה להרחיב אודות היתרונות שמייצרת מדיה דיגיטלית עבור עסקים שונים. אז אילו יתרונות מייצר השימוש במדיה דיגיטלית עבור מותגים? למה חלק גדול מן העסקים מבין שהשקעה במדיה דיגיטלית היא הכרחית לקיום השוטף של העסק? בואו נצלול פנימה. הנה כמה מן היתרונות הבולטים של מדיה דיגיטלית:
מיצוב העסק כאוטוריטה בתחום
כאשר בית עסק בוחר להשקיע תקציב נכבד בהפקת סרטון איכותי שמדגים א אופן פעולת המוצר או השירות שמספק בית העסק לקהל לקוחותיו, הוא לא רק מעביר תוכן שיווקי מסוים ומוגדר לקהל הלקוחות שלו. עסק כזה ממצב את עצמו כאוטוריטה בתחום.
מדוע? בעיקר משום שהפקת סרטון איכותי עולה לא מעט כסף. כדי לייצר סרטון כזה יש צורך בכתיבת תסריט חכם, בעבודת בימוי, ליהוק, צילום, סאונד, עריכה והפקה. כדי לצלם סרטון איכותי נדרש ציוד איכותי, לוקיישן מתאים, תיאום בין כלל הגורמים שאחראים על הפקת התוצר ועוד.
בדרך כלל, לגופים קטנים וחסרי סמכות בנישה בה הם פועלים אין את האמצעים הדרושים להפיק תוצר כזה.
שיווק ביוטיוב או פרסום סרטונים ביוטיוב הם תהליכים שיווקיים בעסק שדורשים השקעה של לא מעט משאבים. עסקים שמצליחים לייצר ערך מוסף גבוה כזה לגולשים באמצעות תוצר איכותי, נתפסים בדרך כלל כעסקים איכותיים, שיש להם את המשאבים הדרושים להפיק תוכן איכותי, לא כל שכן לספק שירות איכותי לקהל הלקוחות של העסק.
הגברת מעורבות קהל היעד
אחד מתפקידיה החשובים ביותר של מדיה דיגיטלית הוא הגברת מעורבות הגולשים בנכס הדיגיטלי של המותג. כאשר אנחנו מתייחסים להגברת מעורבות, הכוונה היא לאוסף גדול של פעולות שיכולות להצביע על כך שהגולש מגלה עניין בתוכן המוצג לו.
מעורבות כזאת יכולה לבוא לידי ביטוי בצפיה חוזרת בתכנים השונים, בהרשמה לרשימת תפוצה ודיוור של המותג, בשיתוף התוכן, ביצירת תגובות לתוכן בפורמטים שונים, בהצטרפות לדף אוהדים, בהוספת עוקב, בכתיבת ביקורת חיובית או שלילית ובעצם בעוד אוסף עצום של דרכי התקשרות, בהן יכול הגולש להביע את יחסו למותג.
ככל שמדיה דיגיטלית המשמשת עסק מסוים בנויה נכון יותר, מקצועי יותר ובצורה איכותית יותר, כך גדל הסיכוי שהיא תגביר בהתאמה את מעורבות הגולש בתהליכים השונים המשמשים בהתקשרות המותג עם לקוחותיו.
הגדלת המכירות בעסק
מדיה דיגיטלית שבנויה נכון, עשויה להגדיל באופן משמעותי את המכירות בעסק. מדוע זה קורה? בעיקר משום שניהול מדיה דיגיטלית יכול להתבצע על מנת להסיר חסמים, להשיב לגולש על שאלות שמציקות לו ומונעות ממנו ביצוע התקשרות עם בית העסק. מדיה דיגיטלית יכולה להדגים את אופן פעולת המוצר, לשכנע את הלא משוכנעים, לסייע לגולשים להבין את היתרונות שבבחירה דווקא במוצר מסוים ולא אחר, להחליט איזה מבין סדרה של מוצרים הוא הנכון והטוב ביותר עבורו, מהם הערכים המוספים הנוספים שיכולה רכישה של מוצר לספק ללקוח ועוד ועוד.
שיתוף ידע
ניהול מדיה דיגיטלית יכול גם לעזור בבניית המותג כמקור ידע ומידע מהימן, וכזה שניתן לפנות אליו כאשר ישנה התחבטות או התלבטות לגבי החלטה מקצועית מסוימת. כאשר מותג מסוים מפרסם קטעי מדיה רבים, ויזואלים, מבוססי וידאו, מבוססי קול, מלווים בטקסט איכותי ובתמונות מצוינות, יותר ויותר גולשים יכולים לבחור במקור המידע הזה כמקור מידע מהימן, שיכול לסייע להם לנווט בין אוסף גדול של החלטות שעליהם יהיה לקחת. במובן הזה, שיתוף ידע באמצעות בניה נכונה של תוכן בפורמט של מדיה דיגיטלית, אולי לא יגדיל מכירות באופן ישיר, אבל בהחלט יבסס מערכת יחסים של אמון בין המותג לצרכנים השונים.
ניטור פעילות גולשים ומתעניינים
מדיה דיגיטלית לא חייבת לשמש רק כמקור מידע שמועבר מיוצר התוכן לצורך התוכן. השיווק בפייסבוק, הפרסום באינסטגרם, השיווק באמצעות מייל וכן הפרסום בערוצים דיגיטלים רבים אחרים, מבוסס גם על ניתוח ההתנהגות של הגולש כאשר הוא נפגש לראשונה עם המדיה הזאת. מה עושה הגולש? האם הוא נוטש מידע את העמוד אליו הגיע? האם הוא גולל את המסך ומתעמק בטקסט? האם הגולש משתף את המידע? חוזר אליו לאחר מכן לקריאה שניה? עד כמה הגולש מתעמק בוכן וכמה זמן הוא משקיע בצריכת התוכן הז כיצד הגולש נוהג לאחר שצרך את התוכן? האם הוא ממשיך למנוע החיפוש ועובר לתוצאה הבאה או שהוא מסתפק בתוכן שקרא?
מדיה דיגיטלית, אם כן, היא בין היתר פורמט שמאפשר לנטר את אופן השימוש של המשתמשים בתוכן עצמו. ניטור, שניתוח המידע שלו יאפשר התאמת המסרים השיווקיים ללקוח בצורה מדויקת יותר.
פילוח הלקוחות לסגמנטים שונים
ניהול מדיה דיגיטלית מאפשר לבעלי עסקים לא רק לנטר את אופן התגובה של קהלים שונים לתוכן, אלא גם לפלח את קהל היעד שלהם לקהלי משנה, שיאפשרו יצירת קמפיינים ממוקדים ומותאמים אישית. למשל, הפרסום בפייסבוק מאפשר לבעל עסק יציאת קהל יעד בצורה מדוקדקת, לנסח עבור קהל היעד הזה מודעה שבה עיקר הדגש יהיה על יתרונות אשר רלוונטיים במיוחד עבור קהל היעד הזה, ולהריץ קמפיין שיווק דיגיטלי בפייסבוק שייצר תוצאות אפקטיביות הרבה יותר, ישמר שיעורי הקלקה גבוהים, שיעורי המרה גבוהים, ויגדיל את ההכנסות ביחס לאלטרנטיבות.
יצירת שיח עם קהל היעד בשפה שמותאמת לו
אם קהל היעד שלכם אינו חד גוני, והוא כולל מספר תתי קהלים שונים, שמדברים בשפה שונה, שהם בעלי תרבות שונה, שיש להם חוויות משותפות שונות ועוד, הרי שניהול מדיה דיגיטלית יאפשר לכם להגיע אל קהל היעד בפורמט שמתאים לו ביותר. למשל, לנוער אפקטיבי יהיה הרבה יותר לפנות באמצעות סרטון טיקטוק, בעוד שלקהל שעוקב אחר אופנה ועיצוב יהיה מתאים יותר לפרסם דווקא באינסטגרם. המדיה הדיגיטלית היא בסופו של דבר השפה שבה אנחנו מייצרים אינטראקציה עם קהל היעד, בין אם הוא חובב סרטונים, אוהד מאוד מאמרי תוכן ארוכים, או שמעדיף בכלל להאזין לפודקאסטים בזמן שהוא נמצא ברכב.
כיצד בונים תשתית לניהול מדיה דיגיטלית?
אם גם אתם הבנתם את היתרונות העצומים שניהול נכון של מדיה דיגיטלית יכול לייצר עבור העסק שלכם, כל מה שנותר לכם להבין הוא כיצד בונים תשתית איכותית, ליצירה והפצה של מדיה דיגיטלית. בחלק הבא של המאמר ננסה להסביר אילו פעולות כדאי יהיה למותג לנקוט, כדי לייצר לעצמו תשתית שבה תנוהל המדיה הדיגיטלית שלו.
הקמת אתר
הפעולה החשובה ואולי הבסיסית ביותר ביצירת נוכחות דיגיטלית ברשת היא הקמה של אתר. לאחר שנכס הבסיס הזה שלכם הוקם, תוכלו למלא אותו בתוכן איכותי ובמדיה דיגיטלית שתוכל לייצר ערך מוסף עבור הגולשים שיגיעו אליו.
מה חשוב לעשות כאשר בונים אתר עבור העסק? ראשית כל, חשוב מאוד יהיה לאפיין את השימוש באתר ואת הפונקציונליות שמעוניינים שהוא ישרת. אילו מן גולשים יגיעו לאתר? מה הם יעשו בו? כמה זמן נרצה שישארו בו? האם האתר ישמש לקבלת מידע או למכירות ממש? האם המכירות יתבצעו מקצה לקצה בורה אוטומטית, או שהזמנות הלקוחות יתפעלו בשלב מאוחר יותר ידנית על ידי צוות העובדים?
אפיון מדויק של האתר יאפשר לבית העסק לתכנן את מסע הלקוח באתר, ולהתאים אותו לסוג המדיה הדיגיטלית הקיימת באתר.
הקמת ערוץ יוטיוב
אם לבית העסק ישנם האמצעים והמשאבים הדרושים, הקמה של ערוץ יוטיוב איכותי יכולה לסייע לעסק פעמיים. פעם אחת – עבור גולשים שעושים שימוש ביוטיוב, ומעוניים לאתר תוכן שבית העסק מתמחה בו ויכול לייצר בו ערך מוסף. פעם שניה, משום שסרטונים איכותיים יכולים לייצר לעסק נוכחות דיגיטלית מרשימה גם בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים.
ניהול קבוצת פייסבוק
מדיה דיגיטלית יכולה להיות אפקטיבית ממש כאשר היא מוגשת לגולשים באמצעות קבוצת פייסבוק עליה נבנית קהילה אמיתית. אופן הפעולה של קבוצת פייסבוק הינו מעט פחות שיווקי, והרבה יותר מוטה ערך לטובת חברי הקבוצה. דווקא במקרים מעין אלו, יכול לעלות קרנו של המותג בעיני הגולשים המגיעים לקבוצה.
ניהול פרופיל לינקדאין
אם הלקוחות שלכם הם בעיקר לקוחות עסקיים, ייתכן שדווקא פעילות באמצעות יצירה והפצה של מדיה דיגיטלית ברשת החברתית מבוססת הקריירה לינקדאין, תהיה טובה במיוחד עבורכם. פרסום בלינקדאין יאפשר לכם להגיע לקהלי יעד ממוקדים, קשובים ועורכים למסרים השיווקיים שלכם, ולחזק את הקשרים שלכם בקהילה, תוך מתן דגש על יצירת קשרים עסקיים מועילים לכל הצדדים.
ניהול ערוץ אינסטגרם
אם הקהל שלכם מתעניין בעיקר בחום הויזואל, אינסטגרם, הרשת מבוססת התמונות והוידאו האיכותיים – תוכל לייצר עבורכם לא מעט ערך. בידקו היכן קהל היעד של נמצא ופועל באופן שוטף, ובמקרה שהוא פעיל באינסטגרם, אל תהססו ליצור את המדיה הדיגיטלית המתאימה כדי לייעד עבורו את המסרים השיווקים שלכם.
ניהול ערוץ טיקטוק
טיקטוק כבר מזמן כבשה את העולם ובאמצעות סרטונים קצרים תוצרת ביתית, מלווים בפס קול מוכן, מאפשרים יצירת סרטונים, חיקויים, ואתגרים שסוחפים את הדור הצעיר. אם בית העסק שלכם משווק בעיקר מוצרים או שירותים שמיועדים לשכבות הגיל הצעיר, אין שום סיבה שלא תנהלו את המדיה הדיגיטלית של המותג, בין היתר, באמצעות הטמעת סרטוני טיקטוק בפרופיל העסק.
קידום אורגני במנועי החיפוש
אם הקמתם כבר נכס דיגיטלי עבור העסק באמצעות אתר אינטרנט, ייתכן שתירצו לקדם אותו במנועי החיפוש בצורה אורגנית. תנועה אורגנית לאתר נחשבת ובצדק לתנועה האיכותית ביותר, שכן גולשים שעושים שימוש במנוע החיפוש הם גולשים שמגיעים לאתר מיוזמתם, והעובדה שמנוע החיפוש בחר לדרג את המותגים השונים בראש דפי תוצאות החיפוש, מלמדת, שככל הנראה, ניתן לסמוך על המותגים האלה.
קידום אורגני הוא משימה מורכבת ומאתגרת, אך שימוש נכון במדיה דיגיטלית יכול להקפיץ את התהליך הזה כמה שלבים קדימה, ולייצר תוצאות איכותיות לתהליך בזמן קצר יותר.
שאלות ותשובות
מהי מדיה דיגיטלית?
מדיה דיגיטלית הינה תוכן בפורמט דיגיטלי כלשהו שיכול להיות מיוצר באמצעים דיגיטליים ולהישמר על גבי נכסים דיגיטליים של המותג.
אילו סוגים של מדיה דיגיטלית קיימים?
ישנם לא מעט סוגים של מדיה דיגיטלית בפורמטים ותצורות שונות: טקסט איכותי, וידאו, פודקאסטים, סקרים ושאלונים, תמונות, קליפים ועוד
מהם היתרונות של שימוש במדיה דיגיטלית לצורך שיווק העסק?
השימוש במדיה דיגיטלית מאפשר לבית העסק למצב את עצמו כסמכות בנישה, להפוך אותו לאוטוריטה בתחום, להשיב על שאלות של גולשים, להסיר חסמים להתקשרות מול העסק, לנטר את פעילות הלקוחות של העסק, לפלח את קהל היעד למספר קהלי משנה, ולייצר שיח עם קהל היעד בשפה המותאמת לו.
כיצד יוצרים תשתית לניהול מדיה דיגיטלית?
מדיה דיגיטלית ניתן לנהל באמצעות הקמה של אתר, קבוצה בפייסבוק, פרופיל לינקדאין, ניהול ערוץ אינסטגרם או טיקטוק, ואפילו קידום אורגני בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים.