אילו שירותי קידום, מעבר לקידום אורגני וממומן, סוכנות פרסום דיגיטל צריכה לתת?

תוכן עניינים

סוכנות פרסום דיגיטלי זו סוכנות שמעניקה שירותי קידום אתרים באינטרנט ללקוחותיה. בדרך כלל אנחנו מדברים איתכם על חשיבות ביצוע קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל, אך הפעם נתמקד גם בשירותי קידום אתרים אחרים שהם חשובים לא פחות בעידן הדיגיטלי והמתקדם של היום.

מעבר לקידום אורגני בגוגל ולגוגל אדס, חשוב מאוד לבנות אסטרטגיה ייעודית עם חברת פרסום באינטרנט אשר תכלול גם קידום ברשתות החברתיות. בהתאם לקבוצת הגיל של קהל היעד, עליכם לבחור באילו רשתות חברתיות הכי מומלץ לכם לפרסם את עצמכם, ומשם להתחיל לרוץ.

בנוסף, חשוב מאוד לדבר גם על הסרת אזכורים שליליים כחלק משירותי קידום אתרים שעל סוכנות פרסום דיגיטלי לתת. עבור הרבה עסקים וחברות, הסרת אזכורים שליליים יכולה להביא למהפך משמעותי בכמות הלידים שלהם ולהביא לעלייה דרסטית במכירות. 

במאמר הזה נדבר על פרסום באמצעות האינסטגרם, קידום אתרים בפייסבוק ודרכי הסרת אזכורים שליליים מהרשת, ונראה איך כל זה מתקשר גם לנושא של קידום אורגני בגוגל. 

האם קידום באמצעות האינסטגרם נחשב מומלץ לעסקים?

האינסטגרם הפך בשנים האחרונות לרשת החברתית ענקית שסוחפת אחריה צעירים בלי הפסקה. לפני שניגע בדרכים לפרסם בה, כדאי שקודם כל נכיר קצת את הרשת החברתית הזאת ונבין למה כל כך חשוב לעסקים לפרסם ולשווק בה.

קבוצת הגיל העיקרית הגולשת באינסטגרם היא בין 18-34. בגילים 18-34 יש טיפה יותר פרופילים של גברים באינסטגרם מאשר של נשים, אך מעל גיל 35 המצב מתהפך ויש יותר נשים מגברים. בנוסף, 67% משתמשים מקבוצת הגיל 18-24, ו 60% משתמשים מקבוצת הגיל 25-34 מתחברים יותר מפעם ביום לאינסטגרם. 

הנה כמה נתונים שבטח יעניינו אתכם: 

  • 500 מיליון אנשים צופים בסטוריז של אינסטגרם כל יום (נכון ל 2019)
  • קהל היעד שלכם באינסטגרם יכול להגיע עד ל 1.16 מיליארד משתמשים (נכון ל 2020)
  • 90% מהגולשים באינסטגרם עוקבים אחרי חשבון עסקי (נכון ל 2019)

המסקנות ברורות – לפרסם באינסטגרם יכול להיות מאוד רווחי לעסק שלכם, בגלל שכל כך הרבה צעירים משתמשים בו במהלך היום שלהם. רמת החשיפה יכולה להיות עצומה. לכן אם העסק שלכם משווק לקהל היעד המרכזי של אינסטגרם (גילי 18-34), זה יהיה פשוט פספוס ענקי אם לא תנצלו את ההזדמנות לפרסם שם. כפי שניתן לראות מהנתונים, המון צעירים נמצאים שם שעות על גבי שעות, עוקבים אחרי עמודים מובילים וצופים בסטוריז. לכן גם העסק שלכם צריך להופיע להם בפיד. איך עושים את זה?

 טיפים לכל עסק שרוצה לעשות קידום באמצעות האינסטגרם:

חשבון עסקי:
חשוב מאוד שתגדירו את הפרופיל שלכם באינסטגרם לפרופיל עסקי. מעבר לרשמיות שזה נותן לכם, נפתחות בפניכם אפשרויות נוספות: אינסטגרם Insights, מודעות באינסטגרם, אפשרות לפתיחת חנות באינסטגרם, פרטים ליצירת קשר עם כפתור ליצירת המרה, ועוד.

הגדרת מטרות ברורה:
כל רשת חברתית, כמו פייסבוק, לינקדאין וטיקטוק, הם כלים שיכולים לעזור לכם משמעותית למנף את העסק שלכם ולהמריא. אבל חשוב להכיר את היתרונות והחסרונות של כל רשת, מה מייחד כל אחת, ולפי זה גם להגדיר את המטרות העסקיות מהקמפיין הדיגיטלי שלכם.

כלומר, המטרות שלכם צריכות להיות מותאמות ליתרונות ולמאפיינים של הרשת החברתית בה בחרתם לפרסם. באינסטגרם למשל, הרבה עסקים יוצרים לעצמם נוכחות דיגיטלית משמעותית, משיגים טראפיק גדול יותר לאתר או לחנות הדיגיטלית שלהם, מוכרים מוצרים ישירות דרך האפליקציה ועוד. חשוב שתראו איפה אתם משתלבים במגמה הזאת, ואילו מטרות אתם בוחרים להגדיר לעצמכם בהתאם להיצע (הרחב מאוד) שאינסטגרם מעניק.

יש המון יתרונות לשיווק באינסטגרם, בייחוד בגלל שבשנים האחרונות הוא תפס תאוצה עצומה בקרב צעירים ונהיה למוקד עיקרי עבור פרסום מוצרים – בעיקר דרך סטוריז. ביחד עם סוכנות פרסום דיגיטלי תגדירו את המטרות שלכם בצורה מדידה: לא רק מה אתם רוצים להשיג, אלא כמה ומתי, ואיך למדוד את ה"כמה" הזה. למשל: אתם מעוניינים להשיג עלייה של 25% בלידים תוך חודשיים, ותמדדו את העלייה הזאת על ידי דוחות אנליטיים.

אם המטרות שלכם מנוסחות באופן מעורפל ולא ברור, זה כמעט כאילו לא הגדרתם שום מטרה. "עלייה בלידים" יכולה להיות גם עלייה של 1% בשנה. זאת אכן עלייה בלידים, אבל זו כנראה לא העלייה שאתם מכוונים אליה. אך חשוב גם לא להפריז לצד השני ולצפות שתוך שבוע תהיה עלייה של 200%. לכן, חברת פרסום באינטרנט אשר מלווה אתכם מההתחלה תגדיר ביחד איתכם את המטרות באופן רציונלי, מחושב ומדויק.

אפיון קהל יעד:
כשעושים קידום באמצעות האינסטגרם, צריך לזכור שיש המון משתמשים באפליקציה, ושאתם לא מכוונים לכולם. גם אם המוצר שאתם מוכרים מתאים להמון אנשים, עדיין יש קבוצה ספציפית של אנשים עם מאפיינים מסוימים ותכונות דומות, שהם הלקוחות הכי בולטים של המוצר שלכם ואליהם אתם צריכים לכוון.

למשל, מחזיק סמארטפון עם תאורה ליצירת סרטונים. גם אנשים מבוגרים יכולים להשתמש במוצר הזה והוא יכול לשרת גם אותם לצרכים שלהם, אבל קהל היעד העיקרי של המוצר הזה הוא בני נוער שאוהבים להעלות סרטונים לאינסטגרם או לטיקטוק.

איך אומרים, "תפסת מרובה, לא תפסת"? זה בדיוק זה. מוטב להיות ממוקדים לקהל מצומצם יותר אך בעל פוטנציאל גדול יותר לרכוש מכם בחנות הדיגיטלית באינסטגרם, מאשר להתפזר. אם תתפזרו, גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עלולים להתבלבל ולשאול את עצמם אם המוצר באמת מיועד אליהם. תנו ללקוחות שלכם תחושה אקסקלוסיבית – שהמוצר מיועד בדיוק בשבילם, ושזו הסיבה שאתם מפרסמים ומייעדים אותו בדיוק בשבילם.

ביו אופטימלי:
150 תווים. זה כל מה שיש לכם כדי לגרום לגולש שנחת הרגע בפרופיל שלכם להחליט שהוא קונה מכם, שאתם שווים את זה, שאתם עולים על המתחרים שלכם ומביאים איתכם משהו ייחודי. 

המשפט שהרגע קראתם הוא בדיוק 150 תווים. קצר, נכון? עבר מהר?
מה שאומר שיש לכם במספר תווים קטן להעביר מסר גדול.

הרי אתם יודעים להגיד המון על העסק שלכם – שנות הניסיון, האני מאמין שלכם, רמת האיכות של המוצרים, למי אתם מכוונים ועוד המון פרטים שחשוב לכם שהלקוחות שלכם ידעו כדי לקבל מכם את הרושם הראשוני האופטימלי. אבל זאת בדיוק הבעיה – איך מצמצמים את כל מה שיש לכם להגיד לניסוח קצר וקולע, מבלי שהקורא יפספס פרטים חיוניים עליכם?

סוכנות פרסום דיגיטלי שעובדת עם כותבי תוכן וקופירייטרים מומחים, תדע לספק לכם את הסחורה. ההמלצה היא לתת את המשימה הזאת לאדם חיצוני, כי מזווית הראייה הייחודית והמקצועית שלו הוא ידע לקחת את כל מה שסיפרתם לו על העסק שלכם, וליצור מזה משפט אחד שיכלול הכול.

כותב תוכן איכותי, שיודע לקלוט את התמונה המלאה וממנה לזקק את העיקר ולהעביר אותו בצורה מדויקת מבלי לעגל פינות, הוא האדם שאתם רוצים שיכתוב לכם את הביו ואת שאר פרטי התוכן עליכם בפרופיל באינסטגרם. ולכן ההמלצה שלנו היא חד משמעית – פנו אל חברת פרסום באינטרנט שמעסיקה כותבי תוכן מנוסים ויצירתיים.

מילוי שדות התוכן הנוספים בפרופיל העסקי באופן אופטימלי:
מעבר לביו שלכם, יש שדות נוספים בפרופיל העסקי שעליכם למלא. אתם יכולים לבחור שלא למלא את כולם, אך זו אינה בחירה מושכלת. ככל שתמלאו יותר שדות ותעניקו לגולשים יותר מידע עליכם כך:

  • הפרופיל שלכם יהיה יותר אופטימלי
  • הגולשים יכירו אתכם טוב יותר – מה שיגרום להם לקבל בקלות רבה יותר את ההחלטה לקנות מכם
  • המודעות למותג שלכם תתעצם
  • אתם תהיו יותר סמכותיים (למשל, עסק שלא משתף את הקישור לאתר שלו בפרופיל באינסטגרם יכול להיראות פחות אמין).


ולכן עליכם למלא:

  • שם ושם משתמש
  • ביו מפורט (עד 150 תווים)
  • שיוך לקטגוריה
  • קישור לאתר האינטרנט שלכם
  • כפתורים לביצוע המרה או ליצירת קשר באופן ישיר דרך האפליקציה
  • דרכים נוספות ליצירת קשר 

תמונת פרופיל:

לרוב נמליץ שתמונת הפרופיל שלכם תהיה הלוגו שלכם – זה יכול מאוד לעזור להעלות את המודעות הדיגיטלית למותג שלכם, בייחוד אם יש לכם לוגו ייחודי ומעניין. כשתמונת הפרופיל היא הלוגו, זה מקל על אנשים לזהות אתכם. בנוסף, זה מעיד על אמינות ורשמיות.

עיצוב אלגנטי:

אל תשכחו איפה אתם נמצאים – אינסטגרם, בשונה אולי מפייסבוק ומרשתות אחרות, שמה כמעט את כל הדגש שלה על תוכן ויזואלי, כלומר על תמונות וסרטונים. באינסטגרם התמונות שאתם מעלים חייבות להיות באיכות גבוהה, מצולמות טוב, חדות, מדויקות ויפות.

תוודאו גם שאלו יהיו תמונות מסקרנות – אל תשכחו שמי שגולש באינסטגרם רואה עוד המון תכנים מגרים אחרים, ואתם רוצים למשוך את העין שלו ולהיות מיוחדים. חשוב גם שהתוכן שלכם יהיה לא מסובך, ומאוד מזמין. 

סוכנות פרסום דיגיטל
סוכנות פרסום דיגיטל

קידום באמצעות האינסטגרם – איזה תכנים מומלץ לפרסם? 

  • תמונות מעניינות – תמונות של העסק, של שיתופי פעולה מעניינים שעשיתם, של עיצוב חדש שעשיתם לעסק או חידוש מסוים שהוספתם, של מוצרים חדשים שהגיעו לחנות, או אפילו תמונה מישיבת צוות עם מצגת מעניינת או מארוחת צהריים משותפת במשרד לכבוד החג.
  • מדריכי How to – הסבר קצר, פשוט ושימושי לקהל הלקוחות שלכם איך להשתמש במוצרים שלכם.
  • הצצה למאחורי הקלעים – זה יכול להיות סרטון קצרצר או רילס על העבודה המשרדית, החנות, איך נראה יום העבודה של צוות העובדים בעסק, או אולי אפילו שיחה מעניינת עם לקוח שהפתיעה אתכם באמצע יום שגרתי. תמיד תוסיפו כיתוב מעניין שמסביר על התמונה וגם מעודד את הגולשים להיות מעורבים ואקטיביים.

איך מבצעים קידום אתרים בפייסבוק?

גם פייסבוק, כמו אינסטגרם, הוא כלי שיווקי בשבילכם לקידום אתרים. 

בפייסבוק אתם חייבים שיהיה לכם:

  • דף עסקי מרשים שיבטא מי אתם עם הסבר ב"אודות"
  • שיוך לקטגוריה נכונה
  • תמונות פרופיל ונושא מתאימות
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פרסומים שוטפים (לא בהכרח ממומנים)
  • כפתורים בולטים לביצוע המרה וליצירת קשר

הייתי רוצה רגע להתעכב על עניין הפרסום השוטף – חשוב שביחד עם חברת פרסום באינטרנט תחליטו מהי התדירות שבה יעלו פוסטים חדשים בעמוד. עמוד שלא מעלה פוסטים בתדירות יחסית גבוהה – הוא עמוד שלא קיים. היום ברשתות החברתיות הכול מתקדם כל כך מהר, כך שעסק שלא רץ בקצב הזה, פשוט נשאר מאחור. גם מבחינה תדמיתית.

ומה לגבי מענה להודעות דרך הפייסבוק?
תכירו את אדם. אדם ראה את הפוסט שלכם בפייסבוק, ומעוניין במוצרי ענן שאתם מוכרים. הוא רוצה להתייעץ איתכם לגבי סוג המערכת שמתאימה לו, ולכן כתב לכם תגובה בפוסט. לא הגבתם לו כבר מספר ימים, אז הוא החליט לשלוח לכם הודעה באופן יזום במסנג'ר של פייסבוק. גם שם – אין קול ואין עונה. אדם בזמן הזה כבר ראה פרסומים נוספים של הרבה חברות שמציעות מוצרי ענן ללקוחותיהם, ופשוט החליט לוותר ולפנות לחברה אחרת. 

המקרה של אדם לא כזה נדיר, ולמעשה, בדפים בפייסבוק שאינם מתוחזקים היטב, הוא אפילו מקרה שכיח. מקרה קלאסי של איבוד לקוח פוטנציאלי. לא חבל?

ואפילו אם נשים בצד את העובדה שאיבדתם לקוח ככה (וכנראה שגם לקוחות נוספים כי אדם הוא לא היחיד), יצרתם לכם בפייסבוק תדמית שלילית של עסק שלא נותן מענה ללקוחותיו ולא זמין אליהם, עסק שקצת מסורבל ליצור איתו קשר. כל הנושא הזה קשור לאקטיביות עסקית בריאה מול הלקוחות שלכם, וליצירת תקשורת פוריה ומעורבת ביניכם לבין הלקוחות שלכם. 

החדשות הטובות הן שזה משהו שאפשר לתקן עם ניהול מוניטין בפייסבוק ועם קידום אתרים בפייסבוק. ברגע שתתחילו לעבוד עם סוכנות פרסום דיגיטלי, לאט לאט דברים יתחילו לזוז בכיוון הנכון. קודם כל התדמית השלילית תיעצר בהדרגה, ולאחר מכן תגיע תדמית חיובית – על ידי פרסום תוכן עם אזכורים חיוביים, פרסום עקבי של המוצרים שלכם ומתן שירות טוב וזמין יותר ללקוחות הפונים דרך הפייסבוק.

כל אלו כלולים בתוך השירותים של חברת פרסום באינטרנט, ולכן מאוד חשוב שתיעזרו בשירותים המלאים שלה, משום שהיא תדע לעשות את כל הפעולות מנקודת מבט מקצועית, ראייה שחושבת קדימה, על התדמית, על המותג, על הפוסטים הבאים. סוכנות פרסום דיגיטלי תראה אתכם באופן הוליסטי ושלם ותראה איך כל הקצוות שלכם (האתר, העמוד בפייסבוק, העמוד באינסטגרם, דף הנחיתה…) מתחברים ביחד ומתכתבים זה עם זה באופן מסונכרן. 

הסרת אזכורים שליליים כחלק משירותי קידום אתרים באינטרנט

הסרת אזכורים שליליים היא לא רק ברשתות החברתיות – אלא היא ברשת כולה. ביקורות שליליות בגוגל יכולות להסב המון נזק למוניטין העסקי שלכם ובכך ליצור פגיעה עצומה ברווחים שלכם, במכירות, במספר הלידים החדשים, ביחס ההמרה…

סוכנות פרסום דיגיטלי מתקדמת, תדע לטפל בבעיה הזו לעומק, שכן היא כבר ראתה מצבים שונים וחמורים אצל מגוון חברות שונות. אחת הדרכים הפופולריות לתיקון מוניטין שניזוק, היא קידום תוכן חיובי ברשת והצפתו, עד כדי כך שכל התוכן השלילי פשוט "ירד" למטה כשיחפשו את שם החברה בגוגל. כמעט ולא קיימת האפשרות למחוק תוכן, ולכן הדרך הנפוצה היא להציף באופן מדויק, עדין ושקול אזכורים חיוביים על החברה שלהם בפלטפורמות שונות.

עם זאת, חשוב לציין שכל מקרה לגופו. לפני שנתחיל באיזשהם צעדים, נצטרך קודם להכיר אתכם לעומק וגם לערוך כמה בדיקות להערכת המצב בשטח. מכאן נוכל להסיק באילו צעדים כדאי לנקוט במקרה שלכם, ונבנה עבורכם אסטרטגיה מדויקת. האסטרטגיה תכלול את כל אפיקי הקידום שסוכמו (קידום בפייסבוק, קידום באינסטגרם, קידום ברשתות חברתיות נוספות, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל וכו') וגם אפיק של הסרת אזכורים שליליים כחלק מעבודה שלמה על המוניטין שלכם.

יש הרבה חברות לניהול מוניטין שעובדות בשיטות לא סטנדרטיות ולא מקובלות, כשלמעשה שיטות אלו רק יסבו לכם נזק רב יותר. לכן חשוב מאוד שתבחרו חברת פרסום באינטרנט שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות שהיא תפעל אך ורק לפי הכללים המקובלים ולפי המדיניות החוקית של גוגל. אתם צריכים חברה שאמינות, יושרה ושקיפות הם ערכי הדגל שלה, וכמובן חברה שחלילה לא תנצל אתכם ואת הכסף שלכם. 

לפעמים קל ליפול בפח לחברות לא סמכותיות, ולכן חשוב מאוד שתהיו עירניים ותוודאו שהחברה שקופה איתכם, מדברת איתכם בצורה ברורה וישירה ולא באופן עקיף או מעורפל, ושהיא לא יוצאת בהבטחות מופרזות. כמו כן, תבדקו שהיא חברה מוסמכת של גוגל, וכך תדעו שהיא הולכת לפי המדיניות של גוגל ותוכלו להיות רגועים. 

איך כל זה מתקשר אל קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני (SEO) עליו אנחנו מרבים לדבר, למעשה קשור לכל מה שציינו כאן בדרכים שונות. נתחיל מניהול המוניטין שלכם – ברגע שיש יותר איזכורים חיוביים עליכם ברשת, גוגל רואה זו בעין חיובית. תוכן חיובי עליכם ברשת הרבה פעמים יכול להקפיץ את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל.

בהקשר לקידום ברשתות החברתיות – כשגוגל רואה שלאתר שלכם יש כניסות מנכסים דיגיטליים שונים, אשר כולם מחוברים זה לזה, זה גם מעלה את דירוג האיכות של האתר שלכם. הסנכרון בין הפלטפורמות השונות בהן אתם משווקים הוא חשוב בעיניי גוגל, כי גם הם בודקים את התמונה המלאה עליכם וככל שאתם יותר חזקים בדיגיטל, זה בא לידי ביטוי גם בתוצאות החיפוש. 

שאלות ותשובות:


מתי כדאי להתחיל לעשות קידום אתרים באינטרנט לעסק שלי?

עכשיו. כמה שיותר מוקדם יותר טוב. ככל שתקדים לעשות קידום אורגני בגוגל, קידום אתרים בפייסבוק, קידום באמצעות האינסטגרם או קידום עסקים בכל פלטפורמה אחרת (עם סוכנות פרסום דיגיטלי מומלצת) כך התוצאות יגיעו מוקדם יותר.

כמה זמן יקח עד שאתחיל לראות תוצאות?

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שלוקח זמן. גם ביצוע אופטימיזציה לנכסים הדיגיטליים האחרים שלך (מלבד אתר האינטרנט שלך, כמו הפרופילים ברשתות החברתיות) לוקח זמן. כל חברת קידום שתבטיח לכם תוצאות מהירות ומיידיות כנראה משלה אתכם, שכן אי אפשר להגיע לתוצאות איכותיות שמחזיקות לטווח ארוך תוך שבוע.
אל תיפלו בפח, גם אם חברה מראה לכם שהיא השיגה תוצאות טובות לעסק תוך 3 שבועות, לא מדובר בתוצאות שאתם רוצים – כי אתם רוצים תוצאות איכותיות שיחזיקו לכם לתקופה ארוכה, ולא לכמה רגעים.

כשמשתמשים בכלים לא סטנדרטיים ולא איכותיים, כלים שלא מורשים על פי המדיניות של גוגל, יכולים להשיג משהו שנראה כמו תוצאות טובות בצורה מהירה, אך זה ילך ויתפרק מהר מאוד, ולא רק זה – זה גם יחזיר אתכם אחורה. ההרס למוניטין שלכם יהיה עצום ולכן חשוב מאוד לפנות רק אל חברת פרסום באינטרנט שהיא מוסמכת.

איך אתם מקדמים עסקים ברשת?

אנחנו עובדים אך ורק לפי הכללים והמדיניות של גוגל, של פייסבוק וכו' לקידום אתרים ועסקים. אנחנו לא מתפשרים כשזה נוגע לאיכות של העבודה שלנו, לשקיפות, לשירות, ליושרה, ואתם תמיד מוזמנים לשאול אותנו כל שאלה שיש לכם.

הצוותים שלנו מנוסים בכלים דיגיטליים שונים שאוספים נתונים על האתר שלכם ומאפשרים לקדם אותו. בשלב האיפיון כשנכיר אתכם, נדע להגיד באילו כלים דיגיטליים מומלץ להשתמש במקרה שלכם (מעבר לכלים דיגיטליים ברורים כמו גוגל אנליטיקס ועוד כמה). אנחנו דוגלים בהתאמת התוכנית ללקוח.

אתם מבצעים גם קידום באמצעות האינסטגרם?

חברת פרסום באינטרנט שלא עושה קידום ברשתות החברתיות היא חברה שנשארה מאחור. אנחנו עושים קידום באמצעות האינסטגרם, קידום אתרים בפייסבוק וקידום אתרים גם ברשתות חברתיות נוספות.
איפה שיש לכם קהל יעד במרחב הדיגיטלי – גם אנחנו נהיה שם. זה קריטי להצלחה של העסק שלכם, ולכן זה קריטי גם עבורנו.

איך אתם מבצעים הסרת אזכורים שליליים?

קודם כל אנחנו נתחיל מבדיקת מצב עמוקה ויסודית של המצב – נראה איפה בדיוק נמצאים האזכורים השליליים, באיזו מידה, ומהי עוצמת ההשלכה שלהם על המוניטין הדיגיטלי שלכם. משם נבנה תוכנית אסטרטגית מדויקת ומותאמת אישית, בה לאט לאט "נעלים" מפני השטח את האזכורים השליליים ונציף תוכן חיובי עליכם.
חשוב לנו להגיד שגם פה היושרה והאמינות הם הבסיס. ב 99% מהמקרים אי אפשר פשוט למחוק פרסום שלילי, ותיזהרו מהבטחות מתוקות מדי. מה שכן אפשר לעשות, זה להתחיל תהליך של ייצור תוכן חיובי עליכם ברשת וכך לאט לאט להוריד עמוק למצולות את התוכן השלילי עד שיהיה קשה מאוד למצוא אותו עבור הגולשים. אבל כמו שאמרנו מדובר בתהליך, מרתון, לא בריצת ספרינט.

מה יקרה אם יהיו לי שאלות בדרך?

בדיוק בשביל זה אנחנו פה. אנחנו בפרסונאס מדיה לא מעניקים שירותי קידום מלאים "סתם" – אנחנו פה בשבילכם לכל שאלה, רעיון, תהיה. אנחנו מלווים אתכם מההתחלה עד הסוף. המטרה שלנו היא שתהיו רגועים ושלווים, שתדעו שהעסק שלכם בידיים הכי טובות שיש, להסיר מכם דאגות בכל מה שקשור לשיווק הדיגיטלי של העסק, ושתדעו שבכל יום ושעה אנחנו כאן בשבילכם. הצוות שלנו מלווה את הפרויקט שלכם באופן אישי, כי בשבילנו שירות מלא ואישי ללקוחות שלנו זה מעל הכול.

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל-Personas Media ©

072-394-7000