Fraud Blocker
פרסום אתרים בגוגל

פרסום אתרים בגוגל

תוכן עניינים

בין כלל ערוצי השיווק והפרסום הדיגיטליים שעומדים לרשותם של בעלי עסקים, ערוץ הפרסום בגוגל הוא ערוץ מיוחד במינו. עסקים חדשים, עסקים שמשיקים שירות חדש, עסקים ותיקים ועסקים שמנסים לחפש אפיקים חדשים להכנסה – כולם יכולים ליהנות מן היתרונות המשמעותיים שמספק הפרסום בגוגל, או בעגה המקצועית קידום ממומן בגוגל.

אם אתם מנהלים עסק, אתם ודאי מבינים שאחד האתגרים המשמעותיים ביותר בניהול השוטף של העסק, הוא יצירת תנועה איכותית של גולשים לאתר העסק, ייצור לידים שניתן יהיה לייצר עבורם הצעות מכירה, ולמעשה, תפעול שוטף של מערך השיווק והמכירה אונליין. העובדה שהקמתם אתר לעסק לא אומרת, כמובן, שהגולשים ירוצו לבקר באתר שלכם.

תוכלו לנסות לקדם את האתר אורגנית, כדי להופיע בדפי התוצאות באופן טבעי, אך פעולה זאת דורשת זמן רב, משאבים, ותכנון נכון לאורך זמן. בינתיים, אתם עלולים לפספס לידים חמים, שמעוניינים לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם. קידום אתרים אורגני, או קידום אתרים בגוגל, הוא פעולה שיכולה אמנם לייצר לכם לידים איכותיים, ולשפר את הסמכות של המותג ברשת, אך הרבה פעמים עסקים מעידים שבתקופת הביניים עד להשגת התוצאות המיוחלות, הם פועלים בסביבה של אי ודאות. כל זאת, כמובן, לא מתקיים בתהליך שיווק בגוגל, אשר מלווה בתהליך איכות של בקרת פרסום.

פרסום אתרים בגוגל יכול לייצר עבורכם מגוון גדול של יתרונות: ראשית, הוא מיידי, כלומר, מרגע שהחלטתם על השקה של קמפיין, תוך דקות תוכלו לראות תנועת גולשים מגיעה אליכם לאתר. שנית, הוא לא דורש השקעה גדולה מאוד באתר, בדומה להשקעה הנדרשת בעת קידום אורגני. בנוסף, הקידום הממומן בגוגל יאפשר לכם להתנסות בהשקה של שירות חדש ולהבין האם יש בו עניין ציבורי, בהשקעה יחסית נמוכה. זאת ועוד, פרסום בגוגל יסייע לכם לנהל קמפיינים מדוייקים בזמן ובמקום, ולהחריג תנועת גולשים שמחפשת ביטויי חיפוש שלא רלוונטיים לשירותים שאתם יכולים להציע. אם כל זה לא מספיק, פרסום לעסק בגוגל יאפשר לכם לשלב תהליך של רימרקטינג – שיווק מחדש, כדי להגיע אל לקוחות שכבר נחשפו למוצר או השירות שלכם, ולהגדיל את סיכויי המכירה.

חשוב, עם זאת, לדעת, כי לפרסום אתרים בגוגל ישנם גם כמה וכמה חסרונות, וביניהם, העובדה שהפרסום בפלטפורמה הזאת יקר ביחס לפלטפורמות אחרות, ושהוא סובל, בין היתר, מתופעות כמו קליקים של סקרנים או מתחרים, שגורמים להשקעה בפרסום להפוך, לעיתים, ללא כדאית.

במאמר הזה ננסה לשפוך אור על כמה משיטת הפעולה והדרכים שבהן ניתן לפרסום בגוגל, וכן להכיר מושגים שונים מעולם השיווק הדיגיטלי, שיכולים לסייע בהבנת הפלטפורמה. אם אתם מעוניינים לייצר לעצמכם יתרון יחסי על פני המתחרים, לבלוט בסביבת התחרות ולצאת לדרך עם קמפיין מתוזמן ומתוכנן בגוגל שיקפיץ לכם את ההכנסות, אנחנו בפרסונאס מדיה, נשמח לעמוד לרשותכם. כל שאתם נדרשים לעשות הוא להשאיר את פרטי הקשר שלכם כאן, ואנחנו נשמח לסייע.

שיטות עבודה מומלצות לפרסום בגוגל

אז קיבלתם החלטה ויצאתם לדרך עם פרויקט חדש של קידום בגוגל. מה כדאי יהיה לכם לדעת? מה חשוב שתכירו לפני השקת הקמפיין? כל התשובות כאן.

לפני כן נציין עניין חשוב בכל הקשור לפרסום בגוגל: מנגנון הפרסום של גוגל מאפשר לעסקים עם מעט אוריינטציה דיגיטלית, לפרסם בעצמם את השירותים והמוצרים שהם מציעים. יחד עם זאת, אם אתם כבעלי עסק מעוניינים למקסם את הביצועים של הקמפיין, להפחית משמעותית מעלויות הפרסום, ולדעת להיזהר מטעויות נפוצות שמבצעים בעלי עסקים כל העת, כדאי יהיה לכם מאוד לנהל את הקמפיין הבא שלכם באמצעות חברה שזו ההתמחות שלה. 

עשו שימוש בכלי לתכנון ולניהול הפרסום

כאשר אתם משיקים קמפיין, כדאי יהיה מאוד שתתכננו כל צעד היטב, ומראש. בחרו לכם כלי תכנון איכותי, כזה שיאפשר לכם בכל רגע נתון להבין, אילו קמפיינים יהיו באויר, מהי תקופת המבחן של כל אחד מן הקמפיינים, מתי מקבלים החלטות על סגירת חלק מן הקמפיינים, אילו מודעות תפרסמו, איך נראה הפרסום הזה בתקופות מיוחדות כמו חופשות או חגים ועוד ועוד.

הימנעו משימוש במילות מפתח כלליות מידי

אחת הטעויות הנפוצות שמבצעים בעלי עסקים הוא להתמכר לנתונים אודות כמות החיפושים של גולשים אחר ביטויי מפתח מסויימים, מבלי לדייק את כוונת החיפוש שעומדת מאחורי החיפושים האלו. מיקוד יתר של הקמפיין במילות מפתח כלליות, שאמנם מאוד פופולריות בחיפוש, אך יחד עם זאת, מזרימות תנועה של גולשים שלא תמיד יודעים מה בדיוק הם רוצים, מה ההבדל בין המוצרים השונים שאתם מציעים, וגם, מהי בכלל זהות ספק השירות שמולו הם רוצים להתקשר – יכולה להסב לכם נזק כפול. ראשית, כך תזרימו אליכם תנועה של גולשים שהסיכוי להמיר אותם הוא נמוך יותר. שנית, בגלל שבזבזתם תקציב על אוכלוסיית קהל יעד לא רלוונטית, אתם עלולים לפספס תנועה כן איכותית של גולשים שאותה הייתם יכולים להמיר, במסגרת אותו תקציב.

לכן, כאשר אתם יוצאים לדרך עם קמפיין חדש, דאגו לכך שמילות המפתח תיבחרנה אחרי מחשבה מעמיקה.

שפרו את ציון האיכות של המודעה שלכם

 

מעוניינים להצליח בקמפיין ולייצר לידים במחיר נמוך? דאגו שהמודעה שלכם תהנה מציון איכות גבוה. כיצד עושים זאת? משתמשים במילות המפתח שהגולשים מחפשים על מנת ללמד את גוגל שהמודעה שלכם רלוונטית לעולם התוכן של המשתמשים. מפרטים במודעה תועלות, מייצרים קריאה לעפולה, כותבים בשפה מכבדת, ראויה, מקצועית ומשרה ביטחון ואמון. והמרכיב הנוסף בשיפור ציון האיכות? ממש בסעיף הבא.

בצעו אופטימיזציה לדף הנחיתה אליו מובילה המודעה שלכם

החלק השני בשיפור ציון האיכות של הפרסום שלכם בגוגל, מתייחס לאיכות דף הנחיתה אליו מופנה הגולש. אמנם בקידום ממומן בגוגל, אתם לא נדרשים להשקיע באתר שלכם ואיכותי על כלל ההירכיה שלו, אולם חשוב מאוד שהגולש שמקליק על מודעת הפרסום, יופנה לדף נחיתה איכותי, מזמין, מעוצב היטב, קוהרנטי, שמניע את הגולש בדיוק לפעולה שלשמה הבאתם אותו אליו.

איך עובד הפרסום בגוגל?

אחרי שהבנו את היתרונות הגדולים שיכול לספק לנו הפרסום בגוגל, ומה כדאי לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך, בואו נכיר את המושגים שצריכים להכיר כל מנהל קמפיינים מקצועי בגוגל:

ציון האיכות של המודעה ודף הנחיתה

ציינו קודם לכן, כי ישנה חשיבות לא רק למודעה המוצגת לגולש במהלך הרצת הקמפיין, אלא גם לאיכות דף הנחיתה אליו מופנה הגולש. כדי להסביר זאת יותר לעומק, נמנה שלושה פרמטרים שגוגל מתחשבת בהם, כאשר היא בוחרת האם והיכן להציג את מודעת הפרסום שלכם:

קריטריון ראשון: רלוונטיות מילות המפתח. כאשר אתם מגדירים מודעה וקמפיין, אתם אמורים להגדיר את מילות המפתח שאותן יחפש הגולש, לפני שתוצג לו מודעת הפרסום שלכם. במידה וישנה התאמה כזו (ואנחנו נפרט על סוגי התאמות שונות בהמשך), אזי המודעה תוצג לגולש בדפי תוצאות החיפוש.

קריטריון שני: האם הקריאה לפעולה המשולבת במודעה שלכם, נותנת מענה הולם לכוונת החיפוש של הגולש. גם כאן, חשוב לגוגל לא רק לתת מענה המבוסס על התאמה של מילות מפתח, אלא שירות המתבסס על כוונת החיפוש של הגולש. האם הגולש מחפש מידע? איש מקצוע? לקבל הצעת מחיר? שירות מיידי? שירות חירום? לכל אחד מן הצרכים האלו יתאימו סוגי עסקים שונים ושירותים שונים, ולכן גוגל מתייחסת גם לפרמטר הזה על מנת להעריך את המיקום שבו תוצג המודעה בדפי תוצאות החיפוש.

קריטריון שלישי: חווית המשתמש המוצעת לגולש בדף הנחיתה. כאשר הגולש מקליק על תוצאת החיפוש, ומופנה לדף המפרסם – איזו חוויה הוא חווה? האם האתר נטען במהירות? האם התוכן שבו רלוונטי? האם איכות התוכן טובה? האם התוכן שלם ומקיף, בצורה כזו שהגולש לא נדרש לחזור אל מנוע החיפוש? בסופו של יום, חשוב לזכור כי גוגל מעוניינת שלגולש תסופק החוויה הטובה ביותר, בטח ובטח אם הקליק על תוצאה ממומנת, וזאת על מנת שהגולש הזה יבטח בגוגל, יביע בה את אמונו, ויחזור למנוע החיפוש גם בעתיד.

מיקום

כאשר אתם מגדירים קמפיין פרסום בגוגל, חשוב יהיה שתשימו לב לאחת הדרישות המופיעות בשלב הגדרת הקמפיין: המיקום של קהל היעד שלם. למיקום של קהל היעד ישנה השלכה על הסיכוי שקהל היעד הזה יקליק על מודעת החיפוש שתציגו לו, על הרלוונטיות של השירותים שאתם מציעים לקהל היעד הזה, על השפה שבה עושה קהל היעד הזה שימוש, ועוד.

בחירת מילות המפתח להתאמה

בחירה נבונה של מילות מפתח להתאמה היא לב ליבו של הקמפיין. הסיבה לכך נעוצה בכך, שבסביבת תחרות נתונה, מתקיים מתח בין כל אחד מן הרצונות הבאים של בעל הקמפיין: להביא כמה שיותר גולשים רלוונטיים באופן כללי, להביא כמה שיותר גולשים רלוונטיים שגם יבחרו להקליק על המודעה, לשלם כמה שפחות על כל הקלקה של גולש.

בואו נצלול פנימה.

ברוב המוחלט של התחומים והנישות השונות, הרוב המוחלט של החיפושים מתבצעים באמצעות ביטויי חיפוש כלליים. מדובר בביטוי חיפוש המכילים מילה, שתיים או שלוש לכל היותר, הם נחשבים לנפוצים, אך לא מאוד מסבירים מה עומד מאחורי כוונת החיפוש. זה יכול להיות גולש שמעוניין בפרטים ראשוניים כדי להתחיל את מסע הלקוח שלו, וזה יכול להיות גולש שיודע היטב מה הוא מעוניין לרכוש ורק מחפש את המותג המתאים.

הבעיה היא, שמיקוד בביטוי מפתח כלליים, על אף שיכול לייצר תנועה גדולה לאתר, הוא עסק יקר למדי. במקום זאת, רבים מן העסקים מעדיפים, ובצדק, לבחור ולהתמקד במילות מפתח נישתיות יותר, שאמנם היקף החיפושים שלהן קטן, אבל כבר יכולות להצביע על כוונת הגולש, וכך גם על מידת ההתאמה של השירותים שמציע העסק, לאותו גולש ממש.

סוגי התאמות

ההגדרה הבאה אליה צריך להתייחס מנהל קמפיינים בגוגל, הוא מה סוג ההתאמה הדרוש עבור כל מילת מפתח.

למה הכוונה בסוג התאמה?

ובכן, לא תמיד יחפש הגולש בדיוק את מילות החיפוש שאנחנו צפינו. בחלק מן המקרים, גם חיפוש קרוב מספיק, או חיפוש שכולל מילים נוספות באותו ביטוי, יהיה טוב עבורנו ונרצה שהלקוח הפוטנציאלי יגיע לאתר שלנו. במקרים אחרים, למרות קיומן של מילות מפתח חשובות, לא נרצה שהגולש יגיע אלינו, למשל, אם חיפש בנוסף למילות החיפוש האלו את הביטוי "זול" או "מהיר" או "חינם". מילים כאלו עלולות להעיד על כך שהלקוח בסופו של דבר יחליט לא לרכוש את המוצרים או השירותים שאנחנו מציעים.

לשם כך בדיוק נוצרו סוגי התאמות בגוגל.

גוגל מאפשרת לקמפיינרים לבחור בין מספר סוגי התאמות:

התאמה רחבה – בסוג ההתאמה הזה יכולה גוגל לשלוח גולשים לאתר גם אם לא חיפשו במפורש את ביטויי המפתח שציין הקמפיינר, אלא שהרוח הכללית של החיפוש, תואמת את הנושא שבו עוסק האתר.

התאמה לביטוי – כאן גוגל כבר תשלח גולשים שחיפשו מילים בעלות משמעות זהה לביטוי שהוגדר.

התאמה מדוייקת – גוגל תמקד כאן את הפרסום רק לגולשים שחיפשו באופן מדויק את הביטוי שהוגדר.

לצד ההתאמות האלו, יכול קמפיינר להגדיר גם מילים שליליות, כלומר, ביטויי חיפוש, שכאשר הם כלולים בשאילתא שמבצע הגולש, המודעה מטעם המותג לא תוצג לגולש.

כותרות המודעה והתיאור שלה

חלק חשוב ומרכזי מאוד ביצירת המודעה, הוא כמובן הגדרת כותרת המודעה והתיאור שלה. כדי להפוך מועה לאפקטיבית, כדאי יהיה לעשות שימוש במילות המפתח אותן חיפש הגולש בגוף המודעה ובכותרת, על מנת לגרום לגולש להזדהות. כמו כן, כדאי יהיה לשלב קריאה לפעולה, ועוד טקסט שישכנע את הגולש שהגיע למקום הנכון. ישנן טכניקות שונות כיצד באמצעות קופי מוצלח אפשר לשכנע יותר גולשים להביע אמון במותג וללחוץ על המודעה הממומנת.

הרחבות ותוספות

גוגל מאפשרת לקמפיינרים להגדיר תוספים למודעה. מדוובר בהרחבות שמטרתן להשיג שתי מטרות עיקריות: הראשונה להוסיף לגולש מידע נוסף ואפשרויות נוספות לבחירה, למשל, התקשרות טלפונית אל המותג, ניווט באמצעות מפה, קישורים פנימיים לעמודים נוספים באתר ועוד. המטרה השניה היא לתפוס שטח נדל"ן גדול ככל האפשר בדף תוצאות החיפוש, ולדחוק את המתחרים מטה. בצורה כזאת, ניתן להגדיל את הסיכוי שהגולש יבחר להקליק על מי מתוצאות החיפוש הרלוונטיות המוצגות לו במסגרת התוספות האלו.

טרגוט מחדש

כפי שציינו קודם לכן, גוגל מאפשרת באמצעות פלטפורמת הפרסום שלה, לקמפיינרים, לבצע שיווק מחדש וטרגט גולשים שכבר צפו במודעת פרסום מטעם המותג. בדרך זאת, ניתן לנהל קמפיינים שבהם זמן ההחלטה הדרוש ללקוח בקצה הוא ארוך יחסית, ואשר בו נדרשות מספר איטראציות עד להמרה של הלקוח.

אילו סוגי קמפיינים קיימים בגוגל?

שירותי הפרסום של גוגל מציעים דרכים שונות לניהול קמפיינים, באמצעותם תוכלו להגיע לגולשים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים. הנה סוגי הקמפיינים העיקריים שמציעים שירותי הפרסום של גוגל:

קמפיין חיפוש

כאן מדובר במודעות טקסט המוצגות לגולש בדפי תוצאות החיפוש, לאחר שביצע ביוזמתו חיפוש של שאילתא מסויימת. מודעת הטקסט הזאת מוצגת במיקום ספציפי בדף, לאחר שקלול פרמטרים כמו ציון האיכות של המודעה ואיכות דף הנחיתה אליו היא מובילה. תת קטגוריה של קמפיין חיפוש זה, היא קמפיין חיפוש רספונסיבי, אשר מתאים את עצמו למילת החיפוש בה השתמש הגולש, באמצעות הגדרה מראש של מודעות שונות, ושימוש באלגוריתם מתוחכם של גוגל.

קמפיין רשת התצוגה

גוגל מקיימת יחסי גומלין עם בעלי אתרים אשר מציעים לשימוש את השטחים שלהם לטובת פרסומי מודעות של גוגל, עבור גולשים רלוונטיים. למעשה, כאן יהיה מדובר בשירות פרסום בדחיפה, כאשר הגולש שמגיע לאתר כזה, אשר משתתף בתוכנית הפרסום של גוגל, יחשף למודעות שונות, בהתאם לחוקה שהגדיר בעל האתר.

גוגל שלמת במקרה זה, לבעל האתר, על כל הקלקה של גולש על מודעת הפרסום.

קמפיין מבוסס וידאו

גוגל מספקת שירותי פרסום מבוססים וידאו בפלטפורמת יוטיוב השייכת לה. לפני או אחרי הקרנה של סרטונים, מציגה גוגל את מודעות הפרסום מבוססות הוידאו שלה, במטרה לשכנע צופים לבצע אוסף של פעולות: הצטרפות אל ערוץ המפרסם, ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר, השארת פרטים ועוד.

קמפיינים מבוססי וידאו יכולים לייצר ערך מוסף אמיתי למפרסמים אשר מעוניינים להמחיש את פעילות המוצר או השירות שלהם בדרך קלה, אפקטיבית ופשוטה.

קמפיין אפליקציות

באמצעות מנגנון הפרסום של גוגל, תוכלו לקדם אפליקציות שפיתחתם, הן ברשת החיפוש, והן בחנות האפליקציות עצמה. המודעות האלו לא ניתנות לעריכה וקסטומיזציה, ולמעשה, בחירה באופציה הזאת תאפשר לכם לחשוף את גוגל לדף האינפורמטיבי אודות האפליקציה, אליו תפנה גוגל בעת הפרסום.

קמפיין שופינג

שירות גוגל שופינג הוא שירות המתאים לחנויות אשר מוכרות מוצרים ספציפיים. גם כאן, לא תוכלו לנסח מודעה, אלא לציין בפני גוגל מהו המוצר שאתם מפרסמים, וגוגל תדאג לנושא מכאן. בתצורת הפרסום הזאת, גולש יחפש שם כללי של מוצר, וגוגל תציג עבורו מותגים שונים אשר יכולים לספק את המוצר, יחד עם תמונת המוצר והמחיר שלו.

לסיכום

הפרסום בגוגל הוא אחד מערוצי השיווק האפקטיביים ביותר שבהם יכולים להשתמש בעלי עסק כיום. לצד העובדה שהפרסום בגוגל הוא מיידי, איכותי, ומזרים גולשים שכבר הביעו בעצמם עניין במוצר או בשירות, בזמן שהם עושים זאת, הקידום הממומן בגוגל מאפשר לבעלי עסקים להתנסות בהשקה של מוצר או שירות, ולהבין כיצד יגיב קהל היעד, מבלי להשקיע הון תועפות בקידום אורגני לאורך זמן.

כמו כן, הפרסום בגוגל מאפשר לבעל העסק לקבל שליטה על קצב זרימת הגולשים לאתר שלו, ולפרסם באמצעות פורמטים שונים תוכן, וידאו, אפליקציה, מוצר ועוד.

אם אתם יוצאים לדרך עם ניהול קמפיין ממומן בגוגל, חשוב יהיה שתבצעו את הפרסום בצורה מקצועית, כדי למקסם את הערך של הקמפיין. אל תשתמשו במילות מפתח כלליות מידי, שבעקבותן ידיגעו אמנם גולשים רבים יותר, אולם בלי כוונת חיפוש שמעידה על רצון להתקשר מולכם. השתמשו בסוגי ההתאמות השונים שמציעה גוגל בהתאם לצורך שלכם.  השקיעו בכותרת ובתיאור בעת עריכת המודעה שלכם. דאגו שדף הנחיתה אליו יופנה הגולש יהיה איכותי, יטען מהיר, יותאם למובייל ויציד תוכן רלוונטי. שפרו את ציוני האיכות של המודעה שלכם, באמצעות ביצוע אופטימיזציה נכונה. בחרו במיקום המתאים שבו פועל קהל היעד שלכם, והתמקדו במילות המפתח הנכונות, בהתאם לסוג השירות שמציע בית העסק שלכם.

אנחנו בפרסונאס מדיה, עומדים לרשותכם בכל הקשור לניהול הקמפיין הממומן הבא שלכם בגוגל. אחרי מגוון רחב של קמפיינים שניהלנו והניבו תוצאות איכותיות ללקוחות שלנו, אנחנו מרגישים בטוחים מספיק לומר, שאם הגעתם אלינו, לא תתאכזבו מרמת הביצועים והשירות שנציע לכם. 

שאלות ותשובות

מהם היתרונות של פרסום ממומן בגוגל?

הפרסום הממומן בגוגל מציע לבית עסק לקבל חשיפה מיידית של המותג לגולשים, הוא מאפשר שליטה על קצב הנכנסים לאתר, מאפשר לפעול גם בלי אתר אינטרנט שלם ומושקע, מאפשר להתנסות בהשקה של מוצר או עסק חדש כדי לקבל פידבק מקהל היעד, ומאפשר גם הגדרת מילות מפתח שליליות, שמטרתן לא להזרים אל אתר העסק גולשים לא רלוונטיים.

אילו סוגי קמפיינים ניתן לנהל בגוגל?

גוגל מציעה מגוון של קמפיינים שונים אותם תוכלו לנהל כדי להגדיל את החשיפה של גולשים לעסק שלכם: קמפיינים מבוססי חיפוש, קמפיינים ברשת התצוגה, קמפיינים מבוססי וידאו, קמפיינים לקידום אפליקציות וקמפיינים בשירות גוגל שופינג.

מהי מטרתן של הרחבות ותוספות בעת יצירת מודעה בגוגל?

הרחבות ותוספות נועדו להגדיל את הסיכוי שהגולש יבחר להקליק על מודעת הפרסום באמצעות הצגת מידע נוסף שרלוונטי עבורו, כמו מידע אודות מיקום, שעות פעילות, קישורים פנימיים לעמודים רלוונטיים באתר ועוד. כמו כן, מודעות אשר כוללות הרחבות מאפשרות לתפוס שטח גדול יותר בדפי תוצאות החיפוש, ולדחוק את תוצאות המתחרים מטה.

איך בוחרים נכון את מילות המפתח למיקוד?

בחירה במילות מפתח למיקוד תהליך הפרסום צריכה להתבצע אחרי שקלול רמת התחרותיות על מילת המפתח, כוונת הגולש שעומדת מאחורי מילת החיפוש, והיקף החיפושים החודשיים המאפיין אותה.

 
Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000