פרסום באאוטבריין - כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

כצרכנים אשר רגילים לקבל את מירב המידע מן הרשת, אנחנו נתקלים בפרסומות באופן יומיומי. פרסומות כאלו מופיעות במגוון רחב של צורות באתרי האינטרנט אליהם אנחנו מגיעים: אלו יכולים להיות באנרים שהקלקה עליהם תוביל לתוכן שיווקי, מודעות ויזואליות בפייסבוק, סרטוני פרסומת ביוטיוב, מודעות ממומנות במנועי החיפוש, מיילים שיווקיים אשר מקוטלגים באופן אוטומטי בתיבת המייל שלנו ואפילו מודעות פרסום בתוך שירות המייל עצמו.

לכל אלו יש משהו משותף: אנחנו, הצרכנים, למדנו להתעלם מן הפרסומים האלו לאורך זמן. פרסום עסקים באינטרנט הפך להיות מאתגר יותר ויותר בשנים האחרונות, ולא בכדי. מחקרים מראים כי חלק קטן יותר ויותר של גולשים נותנים אמון בפרסומות המוצגות להם בעת שהם עסוקים בלצרוך תוכן איכותי, טורחים לצפות בתוכן הפרסומי, ועוד ועוד גולשים לומדים להתחקות אחר טכניקות שונות שמאפשרות להם לאתר כיצד לסגור את הפרסומת בקלות ובמהירות.

זאת ועוד, רבים מן הגולשים נוטים לעשות שימוש בשירותים חוסמי פרסומות בעת הגלישה בדפדפן מהמחשב, כדי לקבל חוויה נקיה מפרסומות.

אל הצורך הזה של מפרסמים, להגיע אל קהל היעד בצורה טבעית, כזו שמקסם את כמות הגולשים שטורחים להתעניין בתוכן השיווקי, נכנסים שירותים כמו אאוטבריין, אשר מציעים פרסום טבעי.    

מהו פרסום טבעי?

כאשר מתייחסים אל המושג פרסום טבעי, בדרך כלל מתכוונים לתוכן שמוגש לגולש בצורה שמשתלבת באופן אינטגרטיבי בפלטפורמה שבה הוא צורך את התוכן. לרוב, מדובר יהיה בכתבות תוכן המוצעות לגולש בתחתית העמוד שבו הוא נמצא, או הצעות לצפיה בתוכן מבוסס וידאו שתוצענה לגולש באותו אופן.

פרסום טבעי נותן לגולש את ההרגשה שהוא אינו מוצא מן ההקשר שלו, והתוכן המוצע לו הוא תוכן שהינו המשך טבעי לתוכן שצרך. כמו כן, לרוב פרסום טבעי כולל יצירת תוכן שיש בו ערך מוסף אמיתי לגולש, ולא רק קריאה שיווקית לקנות מהר מוצר או שירות לפני שיסתיים מבצע כלשהו.

בדרך כלל, נמצא תחת הקטגוריה הזאת של פרסום טבעי תכנים שונים המסבירים אתגרים או בעיות נפוצות שאנשים חווים ביום יום, ומציעים להם אוסף של פתרונות או הפניות אל בעלי מקצוע מתאימים שיוכלו לסייע במתן מענה איכותי לדילמות שהוצגו. תוכן כזה, לרוב יהיה תוכן מושקע, לא כזה שיכיל דף נחיתה בודד עם קריאה לפעולה ומספר יתרונות שמוצגים לגולש.

מהו פרסום באמצעות שירות אאוטבריין?

אאוטבריין מציעה למפרסמים דרכה לעשות שימוש בפלטפורמה להמלצות תוכן. המלצות התוכן האלו מתפרסמות באתרי תוכן שבחרו לייחד מקום ייעודי לתכנים השונים שאאוטבריין יכולה להציע לגולשים. לרוב מדובר באתרים עשירים במיוחד בתוכן, שמחולק לקטגוריות שונות ומתעדכן באופן שוטף. באמצעות אאוטבריין, יכולים אתרי התוכן האלו להרחיב את התוכן המוטמע באתר, ועל הדרך לקבל עמלה על כל הקלקה של גולש. 

בתהליך הפרסום באאוטבריין ישנם שלושה שחקנים מרכזיים: הפלטפורמה המארחת, זו שבאתר האינטרנט שלה משולבים התכנים השיווקיים, המפרסמים עצמם, שמעוניינים שקטעי תוכן שלהם יתפרסמו בפלטפורמות פופולריות במיוחד, ואאוטבריין, שמספקת את מנוע ההמלצות החכם, שיודע להתאים לגולשים תכנים בהתאם לאוסף של פרמטרים שונים.

מתי כדאי יהיה למפרסמים לעשות שימוש בפלטפורמה של אאוטבריין? איזה ערך מוסף מספקת אאוטבריין על פני פלטפורמות הפרסום האחרות? בואו נצלול פנימה כדי לגלות.

מהם היתרונות של הפרסום באאוטבריין?

כאשר משווים את הפרסום בפלטפורמת המלצות התוכן של אאוטבריין לפרסום בערוצים השונים כמו ניהול קמפיין פייסבוק, קידום ממומן ביוטיוב, שיווק בגוגל, פרסום באמצעות ג'ימייל ועוד, מגלים כי אאוטבריין מציעה מגוון של יתרונות:

יכולת לשפר את העלויות לקליק

במקרים מסוימים, בעיקר מאחר שהפרסום באאוטבריין לא מתאפיין בתחרות גדולה מאוד אל מול מפרסמים אחרים, ולא ממוקד בניסיון להתאים את התוכן השיווקי לחיפושים פופולריים של גולשים, ניתן לייצר קמפיינים שבהם העלות לקליק של גולש תהיה זולה ביחס לאלטרנטיבות.

כאשר מדובר בקמפיינים שאמורים לייצר לידים איכותיים שירכשו מוצרים בכמות גדולה,מדובר בטקטיקה מנצחת, שכן לכל הוזלה של המחיר עבור קליק של גולש יכולה להיות השפעה נרחבת על העלות של הקמפיין כולו.

לעומת זאת, עובדה ידועה היא שקמפיינים מבוססים חיפושים מייצרים עלות גבוהה יותר לקליק, וכן שהמחירים משנה לשנה בפלטפורמות הפרסום מבוססות החיפושים רק מאמרים.

הגעה לקהלי יעד רלוונטיים

מרכיב שיש לו חשיבות גדולה ביותר בעת ההגעה לקהלי יעד שונים במסגרת קמפיין פרסומי הוא המיינדסט שבו נמצא הגולש בעת החשיפה לתוכן השיווקי. כאשר גולשים עושים שימוש ברשת החברתית הגדולה פייסבוק, הם נוטים לגלול מבלי לייחס חשיבות יתרה לפרסומות המוצגות להם בפיד. לעומת זאת, כאשר גולשים עסוקים בקריאה או בצפיה של תוכן משמעותי באתר תוכן פופולרי, ישנה סבירות גדולה בהרבה שהם ישקיעו זמן וקשב עבור התוכן השיווקי המוצג להם.

זאת ועוד, גולשים אשר בוחרים להקליק על נושא של כתבת תוכן שמעניינת אותם, הם גולשים אשר פנויים רגשית לקבל מסרים שיווקיים. סביר מאוד יהיה להניח שיש ברשותם הזמן הדרוש לצורך צריכת התוכן שמוצג להם, והם מבינים שעליהם להיות מרוכזים על מנת לעבד מידע רב ומשמעותי. אלו בדיוק הגולשים שקל יהיה הרבה יותר להמיר ללקוחות משלמים בשלבים מאוחרים יותר של המשפך השיווקי שיוטמע בבית העסק המפרסם.

אאוטבריין מספקת למפרסמים פלטפורמה שמאפשרת להם להנגיש תכנים שונים בדיוק לצרכנים שהביעו עניין בתוכן דומה, טרחו והקליקו על כתבות ממומנות, וצרכו את התוכן בהן. מדובר במיקוד איכותי ביותר של קהל היעד, אשר מבוסס על התנהגות הגולשים והאינטראקציה שהם מצליחים לבצע עם התוכן.

גיוון באמצעי הפרסום מאפשר הרחבת החשיפה לקהלי יעד

החוק הראשון בעולם הפרסום הוא שבפרסום אין חוקים. לא תמיד ניתן להעריך מה יעבוד היטב ומה יעבוד פחות טוב במהלך הקמפיין. הצלחות העבר אינן מבטיחות הצלחות דומות בעתיד. ביצועים לא טובים בקמפיין במועד אחד יכולים להפוך לביצועים מצויינים של אותו קמפיין במועד אחר.

זאת הסיבה, שגיוון באמצעי וערוצי הפרסום הוא כל כך חשוב. בתצורת עבודה זאת ניתן לנסות ולראות מה עובד טוב ומה עובד טוב פחות במסגרת הקמפיין. הפרסום באאוטבריין, במקרה הזה, יכול להיות גם ערוץ משני במסגרת הקמפיין הכולל, אשר ייעודו הוא הגעה לקהלים שונים שקשה יותר היה לטרגט אותם באמצעות הקמפיינים המסורתיים בערוצים המקובלים.

כוח הפרסום הדיגיטלי מאפשר למפרסמים לחזק את המותג שלהם בדיוק כאשר הם פועלים כך: משלבים פרסום בערוצי פעילות שונים על מנת להשלים את התכנים אליהם נחשף הגולש, מגבירים את ההזדהות של הגולשים עם המותג ואת ההיכרות שלו עם היתרונות שמציע המותג, ופועלים כסוג של שעון מעורר אשר מייצר עבור הגולש תזכורות באשר לנחיצות השירותים של המותג.

יכולות תמחור מדויקות

באאוטבריין תוכלו לקבל שליטה מדויקת הרבה יותר על תקציב הפרסום שלכם, בעיקר משום שהמרווחים בהם מתאפשר העדכון והשינוי של המחירים המוצעים הם מרווחים של סנט בודד. בצורה כזו, אתם לא מוכרחים לנהל קמפיינים באמצעות מספרים המעוגלים כלפי מעלה, רק משום שהפלטפורמה הפרסומית אינה תומכת בתמחורים מדויקים יותר, ולכן לא זורקים כסף מיותר ומבזבזים אותו שלא על מנת לייצר תוצאות במסגרת הקמפיין.

פרסום באאוטבריין
פרסום באאוטבריין

כיצד עובד הפרסום באאוטבריין?

אחרי שהבנו מדוע פרסום טבעי הוא חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של רבים מן העסקים בשנים האחרונות, ומהם היתרונות שפרסום באמצעות אאוטבריין יכול לייצר לבית העסק שלכם, בואו ננסה למפות יחד את השלבים השונים בהקמה של קמפיין שיווקי מבוסס אאוטבריין.

יצירת קמפיין אאוטבריין

אאוטבריין מאפשרת למפרסמים לייצר שני סוגים של תכנים המותאמים לפלטפורמות ניהול התוכן השונות: תכנים מבוססי טקסט ותמונה, ותכנים המבוססים וידאו.

מודעות טבעיות חכמות – כך נקראות מודעות הטקסט מלוות בתמונה שאאוטבריין מאפשרת למפרסמים להטמיע באתרי תוכן, הן מודעות המוצגות לגולשים בהתאם לפרמטרים שונים כמו תזון נכון, מידת הרלוונטיות לגולש, תחומי העניין של הגולש, והסיכוי שיבחר להקליק על המודעה ולצרוך את התוכן שהוטמע בה.

מודעות וידאו חכמות – אלו מודעות באורך של 6 שניות עד 2 דקות, אשר מאפשרות הזרמת תוכן מבוסס וידאו לדפדפן של הגולש. פורמט זה נחשב לפורמט שמשאיר את הגולשים זמן רב יותר בפלטפורמה, וגורם להעלאת רמת המעורבות שלהם בתכנים השונים שהמפרסמים מבקשים להציג לגולשים.

בהקשר הזה, אאוטבריין מספקת תכונה חשובה מאוד, אשר מסייעת לנהל קמפיין אאוטבריין מוצלח, מבלי לייצר חווית משתמש גרועה לגולשים: פלטפורמת הפרסום תנטר את השידורים המתקיימים במקביל ותנסה להבין האם סאונד של וידאו אחר משודר ברקע. אם כן, היא תדאג שהתכנים השונים לא יצרו באמצעות שידור בו זמנית של תכני וידאו שונים, התנגשות שתפריע לגולש להאזין ולצפות בתוכן המשודר.

מיקוד קהל היעד על פי תחומי עניין

אחד מן האתגרים המרכזיים בניהול כל קמפיין שיווקי הוא לדעת להבין מה מעניין את הגולש, רגע לפני שאנחנו מפגישים אותו עם תכנים שיווקיים שונים. פלטפורמות כמו פייסבוק מאפשרות למפרסמים לייעד את הקמפיינים שלהם לגולשים בהתאם לתחומי עניין שהצהירו עליהם, ולכן ניהול קמפיין פייסבוק יהיה ממוקד לרוב בקהל יעד שעל פי הצהרתו מתעניין בתכנים שונים.

אאוטבריין לקחה את נושא המיקוד בקהל היעד צעד אחד קדימה, והיא מאפשרת לגולשים להגיע אל קהל היעד הרלוונטי לא רק על סמך ההצהרות של קהל היעד הזה באשר לתחביבים ותחומי העניין שלו, אלא בעיקר על סמך ההתנהגות שלו בפועל, התכנים שצרך בצורה מעמיקה, ותחומי העניין כפי שהם באים בפועל לידי ביטוי באמצעות רמת המעורבות של הגולשים בתכנים עצמם.

בניית קהלי יעד דומים במאפיינים שלהם

אם יש לכם כבר קהל יעד שאתם יודעים שמגיב היטב לתכנים השיווקיים שלכם, אולם קשה יחסית להגדיר את המאפיינים הייחודיים שלו, תוכלו לעהעזר במנגנון ה – Lookalike של אאוטבריין על מנת לנסות ולאתר קהלי יעד דומים במאפיינים שלהם ואשר יגיבו גם הם בצורה אפקטיבית לקמפיין.

בתצורת עבודה זאת מאפשרת לכם אאוטבריין שחזור ההצלחות מן העבר, ויכולת לחזור ולהפעיל מתודות שעבדו היטב בעבר.

יש ליין, כי שימוש במנגנון ה – Lookalike הוא מתודה מקובלת בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי, ופייסבוק מאפשרת שימוש במנגנון הזה כבר שנים רבות.

פרסום מונחה דאטה

כאשר מפרסמים בוחרים באאוטבריין כפלטפורמה השיווקית שלהם הם יכולים ליהנות מתכונות מתקדמות שונות של הפלטפורמה, ובנוסף ליכולת להגיע אל קהלי יעד חדשים שלא מכירים את המותג, לעשות שימוש בניסיון ובבסיס הנתונים הרחב שצברה הפלטפורמה, על מנת לייעד את הקמפיין השיווקי אל משתמשים שכבר הוכיחו בעבר כוונות רכישה, ושעל הנייר, הם שווים לא מעט כסף למפרסמים השונים.

במילים אחרות, אאוטבריין מספקת למפרסמים לפלטפורמה עם ניסיון עבר – ולמעשה מאפשרת למפרסמים למקד את הקמפיינים בקהל יעד שמגיב טוב למסרים שיווקיים.

אסטרטגיית תמחור מדוייקת

מאחר שקהלים שונים מגיבים אחרת לתכנים שונים, נוצרים מצבים בהם התמחור של קהל יעד מסויים יהיה גבוה יותר מתמחור של קהל יעד מקביל. אאוטבריין מכירה בנתונים אלו, ומספקת לכם, המפרסמים, את היכולת להתאים את אסטרטגיית התמחור בהתאם לצרכים של בית העסק. במקרה כזה, תוכלו לשמר עלות נמוכה לקליק ולהעניק לאאוטבריין את האפשרות לחשוף את המודעה לקהלים הרלוונטיים, שיתאימו לאסטרטגיית התמחור שלכם, ועדיין יהיו רלוונטיים מבחינת תוצאות הקמפיין בפועל. 

טיפים מועילים לפרסום אפקטיבי באאוטבריין

אם החלטתם לצאת לדרך, לאפיין, להקים ולנהל קמפיין אאוטבריין לצורך הגדלת המכירות בעסק, יש כמה וכמה פרקטיקות כדאי יהיה לכם להכיר, על מנת להפוך את הקמפיין לאפקטיבי וממיר יותר. בפרק הבא ננסה לסקור כמה מן הדיוקים שכדאי יהיה לכם לשלב בקמפיין:

בחנו פרסום של מספר תכנים בו זמנית

תוכן עשיר ובעל ערך מוסף הוא התחנה שאליה תירצו להפנות גולשים שונים, שמבקרים באתרי תוכן פופולאריים ונתקלים במודעת הפרסום הטבעית שלכם. התוכן אליו יגיעו הגולשים אמור לתת להם מענה לשאלות הבוערות שלהם, להעשיר אותם בידע, לשכנע אותם לנקוט בפעולה כלשהי או להרגיע אותם,שהנתיב בו הם מבקשים לפעול הוא הגיוני, מוכר, וסביר.

אלא שלא כל תוכן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, ולא תמיד תהיה לכם האפשרות לחזות זאת מראש. לכן, אחת השיטות המקובלות בעת פרסום קמפיין אאוטבריין, היא לשבץ מספר קטעי תוכן בקמפיין, על מנת לאמוד לאחר מכן את מידת ההשפעה שלהם על הגולשים.

פרסום מספר תכנים בו זמנית יאפשר לכם למדוד את התוצאות שכל אחד מן התכנים מייצר במסגרת הקמפיין, ולאחר מכן לטייב ולדייק את הקמפיין בהתאם.

התניעו את הקמפיין במועד המתאים במהלך השבוע

לפני שאתם יוצאים לדרך עם קמפיין אאוטבריין שמטרתו להגיע אל קהל הגולשים שלכם עם תוכן איכותי, נתחו היטב את הזירה הגאוגרפית שבה נמצא קהל היעד שלכם, והבינו מתי במהלך השבוע גולשים נוטים לקרוא יותר תכנים ולהיות יותר מעורבים בתכנים שמפרסמים מייצרים.

בארצות הברית, למשל, ימי שני, שלישי ורביעי הם הימים החזקים ביותר והמתאימים ביותר להתנעה של קמפיין. קחו זאת בחשבון כאשר אתם מתכננים את הקמפיין הבא שלכם.

צרו מספר קמפיינים בהתאם לצורך

כמעט בכל קמפיין פרסומי שתנהלו, אחת הפרקטיקות המקובלות תהיה ביצוע מבחני A/B שמטרתם לבדוק מה עובד היטב ומה פחות. בכל הקשור לניהול קמפיין באאוטבריין, הפרקטיקה הזאת מומלצת בהחלט: צרו מספר קמפיינים בו זמנית, מדדו את הביצועים של הקמפיינים השונים, ולמדו מהם הגורמים שהופכים את הקמפיין למוצלח: האם טרגוט קהל היעד? האם התוכן שאליו מופנים הגולשים? מהם המועדים בהם החלטתם לפרסם את הקמפיין?

זיכרו כי אם קהל היעד שלכם הוא מגוון, ייתכן שהדרך הטובה ביותר לייעד לו תוכן היא באמצעות מספר קמפיינים מדוייקים, שיכילו את המסרים המטוייבים והמותאמים לקהל היעד הספציפי אליהם הם פונים.

בתצורת הפרסום הזאת, תוכלו לאחר מכן להשהות או לבטל את הקמפיינים הפחות אפקטיביים, למקד את אלו שהצליחו לייצר תוצאות, ולהתקדם עם הקמפיין בצורה חכמה יותר.

צמדו דסקטופ וטאבלטים ולא מובייל וטאבלטים יחד

בעולם הפרסום הדיגיטלי נהוג להבחין בין קמפיין המבוצעים למחשבים ניידים ונייחים, וקמפיינים המיועדים למכשירי מובייל. הסיבות לכך הן מגוונות ורבות: הרגלי השימוש של הצרכנים משתנים, המיקום בו נמצאים המשתמשים, הסיכוי שיבחרו להקליק על מודעות כאלו ואחרות, הסיכוי שימלאו פרטים ועוד.

מאחר שטאבלטים נחשבים טכנית למכשירים ניידים, נהוג לאשכל אותם בקטגוריה אחת יחד עם מכשירי מובייל בעת ניהול קמפיין שיווק דיגיטלי. למרות שיש בכך הגיון, כאשר הדברים נוגעים לניהול קמפיין אאוטבריין, עדיף יהיה לצמד את עולם הטאבלטים לפרסום דיגיטלי בעולם המחשבים ולא המכשירים הניידים.

הסיבה לכך היא, שגולשים אשר עושים שימוש בטאבלטים וצורכים בהם תוכן, נוטים להתנהגות שמאפיינת יותר שימוש במחשבים ולא במכשירי מובייל, הן מבחינת רמת המעורבות שלהם, הן מבחינת הסיכוי שישאירו פרטים, הן מבחינת המיינדסט שלהם והרצון לקרוא ולהעמיק בתכנים ועוד.

לכן, חשוב יהיה בעת ניהול קמפיין אאוטבריין לדאוג לכך שטאבלטים יסווגו נכון ויקבלו את היחס המתאים. 

תמחרו בצורה תחרותית

רבים מן המפרסמים מתקשים להבדיל בין תמחור המבוסס על מינימליזציה של המחיר אותו ישלמו במסגרת הקמפיין, ובין שיטת תמחור שבה יציינו מהו המחיר המקסימלי שיהיו מוכנים לשלם. השיטות האלו נשמעות כאילו הן סותרות זו את זו, אולם למעשה הן משלימות אחת את השניה.

כאשר אתם כמפרסמים מציעים מחיר מקסימלי אותו אתם מוכנים לשלם עבור הקלקה וצפיה של גולשים בתוכן אליו אתם מפנים, אתם לא בהכרח תחוייבו במחיר המקסימלי הזה. אם, למשל, אתם מוכנים לשלם חצי דולר על הקלקה, והמחיר בפועל כתוצאה מביקוש והיצע של מפרסמים יהיה 20 סנט, זהו המחיר שתשלמו בפועל.

הווה אומר – תמחור תחרותי יאפשר לכם להבטיח שהמודעה שלכם תוצב במקומות אסטרטגיים עבור לקוחות אסטרטגיים, אבל לא בהכרח תייצר עבורכם עלויות גבוהות, שכן תמחור הקמפיין באאוטבריין עובר אופטימיזציה כלפי מטה.

נטרו את הביצועים של הקמפיינים השונים 

בדיוק כפי שמומלץ לנטר ביצועים של כל קמפיין שיווקי, בכל פלטפורמה בה הוא מנוהל, כך גם קמפיינים באאוטבריין צריכים לעבור תהליך מדויק של ניטור, מדידה וטיוב בהתאם. עקבו אחר הביצועים של הקמפיינים אותם אתם מריצים, לימדו מה עובד טוב ומה עובד טוב פחות, בצעו את ההתאמות הנדרשות, והקפידו כי תהליך זה יבוצע באופן שוטף.

חשוב יהיה להבין כי גם קמפיין שהביצועים שלו מצויינים יכול לעבודד טוב פחות ופחות ככל שעובר הזמן והאפקטיביות שלו יכולה להישחק. זאת הסיבה שחשוב להיות עם יד על הדופק ולבצע מעקב סדור אחר תוצאות הקמפיין בכל עת.

 לסיכום

פרסום באאוטבריין הוא אפיק שיווקי שיוכל לייצר עבורכם, כבעלי עסק ומפרסמים, לא מעט יתרונות. חברת שיווק ופרסום או חברת פרסום באינטרנט תבחר ללוות אתכם בהקמה וניהול של קמפיין אאוטבריין, כאשר היא תחשוב שמדובר באפיק שיוכל לייצר עבורכם את הערך המוסף הגדול ביותר.

פרסום באאוטבריין יוכל לסייע לכם להתמקד בגולשים שממש צורכים את התוכן שלכם, ולא רק משתפים אותו כמו בעת ניהול קמפיין פייסבוק. הוא יאפשר לכם לבצע פרסום לעסק בצורה טבעית, ולהגיע לגולשים שלא מתוך מודעות ממומנות שפוגעות בחווית המשתמש של הגולש.

בניגוד לפרסום בגוגל, שמסתמך על חיפושים שיבצעו גולשים, באמצעות אאוטבריין תוכלו להגיע אל קהל היעד שלכם גם כאשר הוא לא מחפש באופן ישיר את המוצר או השירות שאתם מציעים, וגם כאשר הוא כלל לא מודע אליהם. כמו כן, מחירי ההקלקות הם בעלי פוטנציאל להיות נמוכים גם הם ביחס לקמפיינים בערוצים המבוססים על הקלקות גולשים במנועי החיפוש.

חברת דיגיטל שלוקחת על עצמה התנעה וניהול שוטף של קמפיין אאוטבריין יודעת שהיא מכוונת ללקוחות שהמיינדסט שלהם מאפשר קבלה של מסרים שיווקיים. יחד עם זאת, התכנים שאליהם אמורים להפנות הקמפיינים המבוססים על פלטפורמת אאוטבריין, צריכים להיות איכותיים, בעלי ערך אמיתי לגולשים, כאלו שירתמו את הגולשים לחזק את הקשר עם המותג.

אאוטבריין מציעה שני סוגים עיקריים של קמפיינים למפרסמים, כאלו המבוססים טקסט ותמונה, וכאלו המבוססים וידאו. המנוע החכם של אאוטבריין מאפשר למפרסמים להימנע ממצב של קניבליזציה של וידאו וסאונד, ולא לפרסם תכנים מבוססי קול, במכשירים בהם המשתמשים כבר מאזינים לתוכן אחר.

שאלות ותשובות

מהם היתרונות של פרסום באאוטבריין?

הפרסום באאוטבריין מאפשר לשמר חווית שימוש טובה באתרי התוכן בהם נמצאים הגולשים, להגיע לקהל יעד רלוונטי אשר מתעניין בנושאים בהם עוסק הפרסום, ומאפר גם ביצוע דיוק וטיוב של תמחור הקמפיינים ברזולוציה גבוהה מאוד.

כיצד אפשר להבטיח תוצאות איכותיות בעת ניהול קמפיין שיווקי מבוסס אאוטבריין?

על מנת להבטיח תוצאות איכותיות בקמפיין אאוטבריין, כדאי יהיה לגוון במספר התכנים שתשלבו בקמפיין, להריץ מספר קמפיינים במקביל בהתאם לקהלי היעד השונים אליהם פונה הפרסום, ולבצע ניטור ומעקב אחר הביצועים של הפרסום באופן שוטף.