פרסום בגוגל לעסקים - מהו כולל ולמי כדאי לפנות?

תוכן עניינים

פרסום בגוגל לעסקים הוא פרסום דיגיטלי המיועד ספציפית עבור בעלי עסקים שונים, קטנים כגדולים, במטרה למנף את העסק ולהביא את המכירות לנקודה גבוהה הרבה יותר מנקודת ההתחלה שלהן. 

כל עסק אשר רוצה לגדול, להתרחב, להגדיל את המכירות שלו, להגדיל את קהל הלקוחות שלו, להגיע למספר רב יותר של אנשים, לבסס את הנוכחות שלו בדיגיטל ולהתגבר על המתתחרים שלו – חייב לדעת שיווק דיגיטלי מהו, ולהתחיל, מוקדם ככל האפשר, לפרסם את עצמו בגוגל. 

פרסום בגוגל לעסקים - מה עדיף SEO או PPC?
פרסום בגוגל לעסקים - מה עדיף SEO או PPC?

למה דווקא גוגל?

אז הבנו שעסק שרוצה להצליח חייב לפרסם את עצמו ברשת. הסיבה שבגינה יש לפנות קודם כל אל ענקית מנועי החיפוש – הלוא מדובר על גוגל – היא שגוגל מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר של מנועי החיפוש וכבר שנים שהיא הכלי המרכזי והדומיננטי ביותר לחיפוש באינטרנט. 

למה זה מעניין אתכם?

מאחר שגוגל היא המוקד המרכזי ביותר בכל העולם לחיפושים באינטרנט, כשלקוח פוטנציאלי יכנס לגוגל לחפש עסק בדיוק כמו שלכם – אתם צריכים להיות שם. ממש שם, לנגד עיניו, מעל כל התוצאות האורגניות הראשונות. כרגע, אתם חסרים שם. חסרה שם המודעה העסקית והשיווקית שלכם. התוצאה? הלקוח הפוטנציאלי שהרגע חיפש עסק כמו שלכם בגוגל, מצא כבר אחד כזה – הוא מצא עסק שהוא לא העסק שלכם, עסק שמתחרה בכם. 

פרסום מודעה בגוגל אדוורדס מאפשר לכם למנוע תרחיש כזה ותוך כדי גם למנוע את הצביטה בלב שהוא יוצר. ברגע שתהיה מודעה של העסק שלכם בגוגל אדוורדס, אותו לקוח פוטנציאלי שחיפש מוצר או שירות שמוכרים עסקים כמו העסק שלכם, יראה את המודעה שלכם עכשיו, מעל כולם, ויבחר לרכוש את אותו מוצר או שירות דווקא מכם. 

יתרונות של פרסום בגוגל לעסקים:

  • יותר שיחות לעסק

  • יותר טראפיק לאתר האינטרנט ולשאר הכנסים הדיגיטליים שברשותכם

  • יחס ההמרה גדל בצורה משמעותית

  • ROI גבוה

  • הרבה יותר מכירות – והרווחים של העסק עולים

  • חוסך הרבה זמן וכסף

  • מאפשר להגיע לכמות נרחבת יותר של לקוחות פוטנציאליים, מביא הרבה לידים איכותיים ובצורה דרסטית

  • המודעה שלכם מופיעה מעל התוצאה האורגנית הראשונה

  • מאפשר מעקב אמפירי אחר התקדמות קמפיין פרסום בגוגל לעסקים ואחר ותוצאותיו

מהו פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל לעסקים יכול להיות דרך PPC – פרסום ממומן בגוגל בו אתם משלמים פר קליק. משמע, רק כשלקוח פוטנציאלי מקליק על המודעה, על מספר הטלפון שלכם וכו' (על פי מה שהגדרתם) אתם משלמים. כך שהמודעה עצמה היא ללא תשלום, אלא רק הקליקים עצמם שמגיעים. 

עוד דרך של פרסום בגוגל לעסקים היא SEO, קידום אתרים אורגני בגוגל. מדובר בסט כלים של שיווק באינטרנט שמטרתם להקפיץ אתכם למעלה לראש העמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל. SEO קשור לאלגוריתם החיפוש של גוגל, וחברה אשר מבינה אותו היטב ושיודעת לנצל את ההזמדנויות הנכונות, היא חברה שתביא אתכם רחוק, או ליתר דיוק, לראש עמוד התוצאות האורגניות. 

פרסום בגוגל לעסקים - איך נדע במה להתמקד?
פרסום בגוגל לעסקים - איך נדע במה להתמקד?

פרסום בגוגל אדוורדס:

פרסום בגוגל אדוורדס מורכב למעשה ממודעה שיווקית שאתם יוצרים – כלומר, אתם מכתיבים את הטקסט, הקישורים שיופיעו, הסאב-דומיינים, מאפייני המודעה, מילות המפתח שיגרמו למודעה להופיע וכו'.

כלומר, נדרש להגדיר מראש את קהל היעד הרלוונטי ואת מילות המפתח שימגנטו את קהל היעד שלכם אליכם. 

כמובן שחשוב מאוד ליצור דף נחיתה איכותי, ברמה גבוהה, שיצליח ליצור המרה לכל לקוח פוטנציאלי שידרוך בו. האתר שלכם הוא אלמנט חשוב ביותר גם כן – לשם יגיעו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם דרך המודעה או דרך דף הנחיתה, ועליו החובה להרשים את המבקרים בו. כלומר, זה צריך להיות אתר שמייצג אתכם, את הצוות שלכם, את ההישגים שלכם, את ה'אני מאמין' שלכם, ואת כל אודותיכם בצורה המיטבית והראויה ביותר – בקיצור, אתם זקוקים גם לאתר אופטימלי בנוסף לכל. 

3 שלבים עיקריים עבור פרסום בגוגל אדוורדס:

 

  1. איפיון:

    או במילים אחרות, היכרות.
    כדי שנוכל ליצור עבורכם את הקמפיין הדיגיטלי האופטימלי עבורכם, אנחנו צריכים קצת להכיר אתכם, לדעת מי אתם, מה החזון שלכם כחברה, מה המטרה של המוצרים או של השירותים שאתם נותנים.

    כמו כן, בשלב זה נרצה לדעת מה מייחד את המוצרים או את השירותים שאתם נותנים ביחס למתחרים שלכם, מהם הערכים שלכם כחברה בתחומכם, מה המטרות שלכם מהקמפיין, ועוד. כמובן שבשלב זה חשוב מאוד שנידע גם מה התקציב שלכם, על מנת שנוכל ליצור עבורכם קמפיין בסדר הגודל המתאים שלעולם לא יחרוג ממה שהגדרתם לעצמכם.


  2. הקמפיין:

    כאן זהו שלב הקמפיין עצמו, אך כמובן שזהו לא שלב פשוט של "זבנג וגמרנו". מדובר פה על תהליך – תהליך פרסום בגוגל לעסקים שמתחיל בבניית אסטרטגיה מתאימה לפני שבכלל יוצרים את המודעה.

    בניית האסטרטגיה היא תהליך אשר מותאם אישית לעסק שלכם ולמטרותיכם (אשר הגדרתם בשלב הקודם). האסטרטגיה תכיל את כל הקווים המנחים לקמפיין. כמו כן, האסטרטגיה כוללת את המיתוג אל קהל היעד הספציפי שלכם, לצד מציאת מילות המפתח המתאימות.

    אלו שני שלבים גדולים מאוד שדורשים את מלוא תשומת הלב של האנשים שלנו, אשר יעבדו בשקדנות ובדיוק רב כדי להגדיר במדויק את קהל היעד שלכם וכדי להכתיב את מילות וביטויי המפתח הרלוונטיים ביותר.

    ברגע שיש לנו אסטרטגיה מקיפה ביד, אפשר להתחיל ליצור את המודעה. כאן נכנסים לתמונה אנשי התוכן ואנשי האסטרטגיה לעבודה משותפת כדי ליצור עבורכם מודעה שיווקית אופטימלית.

    אך זה לא הכול – חשוב מאוד להיות במעקב מתמשך אחר תוצאות הקמפיין כדי לראות מה עלינו לשנות ולהתאים מחדש בהתאם לדרישות המשתנות של השוק ובהתאם לנתונים ולדטא שאנחנו מקבלים מהדוחות המקצועיים שלנו. האנליסטים שלנו עובדים צמוד עם אנשי האסטרטגיה והם מקבלים ביחד החלטות בנוגע לאיזה כיוון כדאי לנווט את הספינה כדי להגיע ליעד המובטח.

    כך, המודעה שלכם נמצאת כל הזמן בבקרה של אנשי הצוות האיכותיים והמקצועיים ביותר שלנו, ואתם יכולים להיות בטוחים שהיא בידיים טובות. הקמפיין שלכם יהיה בפיקוח מתמיד, והאסטרטגיה שלו תותאם ותשתנה באופן אישי וספציפי בהתאם לשטח.

  3. התוצאות:

    זה השלב אליו חיכיתם – שלב התוצאות. כאן כבר תתחילו לראות פירות מהזרעים שזרעתם, המכירות עולות, קהל הלקוחות שלכם התרחב, הנוכחות הדיגיטלית שלכם נהייתה למשמעותית יותר, והרווחים גודלים וגודלים.

    על פי האסטרטגיה שנבנתה עבורכם, נחליט ביחד איך להתקדם עם הקמפיין, איך למנף אתכם אף יותר, ולגרום לכם להמריא.
    הדוחות שלנו יסייעו הרבה בשלב קריטי זה כדי לקבל את כל ההחלטות הנכונות מבלי להתעלם משום נתון. 
מה כולל פרסום בגוגל לעסקים - קידום ממומן PPC
מה כולל פרסום בגוגל לעסקים - קידום ממומן PPC

אילו שירותי ניהול קמפיינים בגוגל אנחנו מציעים ללקוחות שלנו?

  1. מחקר מילות מפתח מעמיק:
    מילות המפתח הן הבסיס של הקמפיין שלכם, ואתם חייבים שהבסיס הזה יהיה חזק. בעזרת מחקר מילות מפתח מעמיק ומבוסס שאנחנו מבצעים, בזכות הכלים הדיגיטליים הייחודיים שלנו לאיתור מילות המפתח המתאימות ביותר, תוכלו במהרה להגדיל את כמות הלידים החדשים שלכם.

    התפקיד שלנו הוא לאתר את הביטויים שבהם לקוחות פוטנציאליים שלכם צפויים להשתמש כשהם יחפשו עסק כמו שלכם בגוגל. הביטויים האלו, כשהם מדויקים מספיק, ימשכו אליכם את קהל היעד הרלוונטי אליכם, כך שיחס ההמרה יגדל וההחזר על ההשקעה שלכם (ROI) יגדל גם הוא.

     

  2. יצירת אסטרטגיה מותאמת אישית:
    אנחנו בונים אסטרטגיה מותאמת אישית לכל לקוח שלנו. האסטרטגיה היא כמו המצפן שלנו שאומר לנו מה לעשות ולאן ללכת. כמובן שהאסטרטגיה עשויה להשתנות בהתאם לתוצאות הנובעות מהדוחות החודשיים, ככה שאנחנו דואגים כל הזמן להתאים את האסטרטגיה למצב הנתון הנוכחי שלכם. כמו כן, האסטרטגיה מכילה בתוכה את פרמטר התקציב שלכם, כך שאתם יכולים להיות רגועים שלעולם לא נחרוג ממנו.

     

  3. ניתוח מתחרים מקצועי:
    אנחנו מבצעים אנליזות ניתוח מתחרים עבורכם, שכן דבר זה יכול לתרום בצורה משמעותית ביותר לקמפיין הפרסום שלכם בגוגל. בעזרת ניתוח המתחרים המקצועי שלנו, תוכלו לקבל תמונה רחבה ומעמיקה יותר ולהסיק מסקנות ותובנות בנוגע למתחרים שלכם, ללידים שלהם ולעמודי הנחיתה שלהם.

     

  4. יצירת קמפיין איכותי:
    פרסום בגוגל לעסקים משמעותו קמפיין עסקי מקצועי ואיכותי. אנחנו לא מתפשרים על איכות בינונית. התוכן, ההגדרות, קהל היעד, מילות המפתח, העיצוב וכל דבר אחר נוסף שירכיב את המודעה שלכם בגוגל אדוורדס יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. המטרה שלנו היא המטרה שלכם – להשיג תוצאות מקסימליות שיגרמו לעסק שלכם לשגשג.

     

  5. יצירת דף נחיתה:
    דף הנחיתה שלכם הוא חלק אינטגרלי מהמודעה. חשוב שיהיה לכם דף נחיתה אופטימלי, כלומר, דף נחיתה שמכיל את מילות המפתח שלכם, שהוא שיווקי ומיועד למכור, שיגדיל את יחס ההמרה שלכם, ושיהיה אותנטי ומקורי.

    כמו כן, כשיוצרים דף נחיתה, חשוב מאוד שהוא יהיה ממוקד מבלי להתפזר לצדדים – ניסוח חד, בלי תיאורים יותר מדי ארוכים, ובקיצור, קצר וקולע.
    המומחים שלנו עובדים בתשומת לב ובהשקעה רבה כדי ליצור דף נחיתה בדיוק כזה – דף נחיתה בו כל לקוח פוטנציאלי שינחת בו יבצע המרה.

     

  6. דוחות חודשיים מפורטים:
    אנחנו מציעים ללקוחות שלנו דוחות חודשיים כדי ליצור מעקב מפורט ומדויק על התקדמות הקמפיין. בזכות הדוחות שלנו, עליהם עובר הצוות האנליסטי, נוכל לדעת לאן לנווט את הקמפיין ונראה את התוצאות של הקמפיין במו עינינו במספרים ובנתונים ברורים לעין. עם הדוחות החודשיים, לא נפספס דבר, וכל הקלפים יהיו על השולחן.

     

  7. פגישות איתנו:
    מעבר לפגישת האיפיון בה נכיר אתכם הרבה יותר לעומק וניצור עבורכם אסטרטגיה מותאמת אישית, אנחנו גם נוהגים לפגוש אתכם אחת לתקופה כדי לדון בתוצאות הדוחות החודשיים, לראות איך הקמפיין מתקדם, ולתאם ציפיות.

    חשוב לנו שתכירו את הצוות המקצועי והאדיב שלנו – הצוות שיעבוד על הקמפיין שלכם – ושתתרשמו מעבודתו. הצוות שלנו מאוד מנוסה ובעל ידע מקיף ונרחב, והוא ישמח לענות לכם על כל שאלה שרק תעלה לכם. אחרת, בשביל מה אנחנו פה?

מה מיוחד בקמפיין פרסום ממומן בגוגל?

חשוב לנו שתדעו שלמודעות בגוגל יש אחוז הקלקה מאוד גבוה, כלומר, הן מאוד מצליחות בהבאת קהל אל האתר או אל דף הנחיתה של העסק. כמובן שאנשים מסתכלים גם על התוצאות האורגניות, אבל לא כמו שהם מסתכלים על המודעות בגוגל, אשר מופיעות תמיד מעל התוצאה האורגנית הראשונה. 

עוד דבר שחשוב לנו שתדעו הוא שהקהל שיגיע אל האתר שלכם יהיה קהל יעד של העסק שלכם. זאת משום שהאלגוריתם של גוגל דואג לכך שהמודעה שלכם תופיע רק אם בשורת החיפוש הופיעו מילות המפתח אשר הגדרתם בתחילת הקמפיין. 

מה עדיף – SEO או פרסום בגוגל לעסקים?

ההמלצה שלנו היא לשלב את השניים, שכן כל אחד מאלו תורם לשני. פרסום בגוגל אדוורדס כחלק ממערך שיווק באינטרנט הוא מצוין, אבל הוא לא מספיק אם האתר של העסק שלכם אינו אופטימלי. כאן נכנס לתמונה ה SEO, התאמה של הנכסים הדיגיטליים שלכם באופן אופטימלי למנוע החיפוש.

כל הנכסים הדיגיטליים שלכם – כלומר אתר האינטרנט שלכם, הפרופיל שלכם בגוגל לעסק שלי, דף הנחיתה שלכם, הפרופיל שלכם בפייסבוק, באינסטגרם ובעוד רשתות חברתיות – צריכים כולם להיות אופטימליים.
אם לא, לקוח פוטנציאלי שיגיע אל אחד מהנכסים הדיגיטליים האלו דרך המודעה הממומנת בגוגל, יתאכזב ולא יבצע המרה. כך שמאוד חשוב לשלב את השניים, שכן הם משלימים זה את זה.

אלמנט נוסף הוא שיצירת מודעה ממומנת בגוגל מעלה את הדירוג שלכם בגוגל, כלומר, הדירוג האורגני שלכם בגוגל יהיה גבוה יותר. ולהפך – אתר אינטרנט אופטימלי שממוקד מילות מפתח, מעלה את מדד האיכות שלכם שמשפיע על עלות המודעה פר קליק. 

בקיצור, ניתן לראות כי השילוב בין השניים הוא מועיל ואף עשוי להיות קריטי כשזה נוגע להעלאת שיעור ההמרה. 

קצת על מדד האיכות של קמפיין פרסום ממומן בגוגל:

מדובר על מדד שבוחן עד כמה המודעה שלכם רלוונטית ושימושית עבור הגולשים. ככל שהמודעה שלכם איכותית ורלוונטית יותר – כך מדד האיכות שלכם גדל, הסיכוי שתופיעו בראש תוצאות המודעות הממומנות גדל, והעלות פר קליק יורדת. 

אם כן, מה משפיע על מדד האיכות?

  1. המידה בה הנכסים הדיגיטליים שלכם, אליהם המודעה מקושרת, אופטימליים. בעזרת כלים ייעודיים של SEO תוכלו לשפר משמעותית את הנראות ואת מאחורי הקלעים של הנכסים הדיגיטליים שלכם ובכך להפוך אותם לאופטימליים. 
  2. התאמת מילות המפתח ושזירתן במודעה. ככל שמילות המפתח שלכם יבואו יותר לידי ביטוי במודעה כל מדד האיכות שלכם יגדל. 
  3. התאמה לקהל היעד של המודעות ושל דף הנחיתה מסייעת מאוד בהעלאת מדד האיכות. קהל היעד מאופיין בדרך כלל בפרמטרים כמו גיל, מקום בארץ או בעולם, סטטוס בחיים, צרכים, תחומי עניין ומאפיינים נוספים. 
  4. חוויית המשתמש – ככל שחוויית המשתמש של הגולשים בנכסים הדיגיטליים שלכם תהיה חיובית יותר, כך מדד האיכות שלכם יעלה.
  5. חשוב מאוד שיהיה סנכרון מלא בין מילות המפתח, קהל היעד ושאר המאפיינים בין המודעה הממומנת שלכם בגוגל לבין הנכסים הדיגיטליים שלכם אשר מקושרים למודעה. 
  6. האם יש אמצעי המרה קל וברור? האם יש אמצעי נגיש ליצירת קשר עם העסק? וודאו זאת, אחרת המודעה תהיה כמעט ולא רלוונטית לגולש. 

למה אני צריך חברת שיווק באינטרנט?

הקמת קמפיין פרסום ממומן בגוגל יכולה להתבצע בכוחות עצמכם – גוגל אדוורדס ינחו אתכם צעד אחר צעד בנוגע לכל השלבים עד ליצירת הקמפיין המוגמר. 

עם זאת, ההמלצה הגורפת היא חד משמעית – לפנות אל חברת פרסום בגוגל אדוורדס. חברה כזו היא הכרחית עבור כל בעל עסק שמעוניין שהקמפיין שלו לא סתם יצא לאוויר – אלא גם יצליח ויביא לתוצאות. 

יש הבדלים משמעותיים ביותר בין יצירת קמפיין באופן עצמאי לבין יצירת קמפיין בעזרת חברה שהמומחיות שלה היא ניהול קמפיינים בגוגל, ובפרט קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס. קמפיין מקצועי אמיתי הוא קמפיין בו יש שימוש נכון של מילות המפתח, בו יודעים לזהות את ההזדמנויות הנכונות ולנצל אותן, בו לא מפספסים שום קבוצת קהל יעד שיכולה להיות רלוונטית, ובו כל לקוח פוטנציאלי מבצע המרה. עם מילות מפתח נכונות, מדויקות ומותאמות, תוכלו להגיע להיקף נרחב יותר של לקוחות פונציאליים באופן מהיר יותר. 

איך לדעת לבחור את מילות המפתח הנכונות? – את זה תהיו חייבים להשאיר לחברת ניהול קמפיינים בגוגל אשר מקצועית ומומחית בתחומה. היא זו שתדע לבצע עבורכם פרסום בגוגל לעסקים.

יתרה מזאת, רכישת שירותי שיווק באינטרנט של חברת ניהול קמפיינים בגוגל היא החלטה שתחסוך לכם הרבה זמן יקר, תחסוך לכם הרבה כסף ותניב לכם פירות. ברגע שאתם בוחרים בחברת פרסום ממומן בגוגל שתנהל עבורכם את הקמפיין, אוטומטית חסכתם לעצמכם זמן והתעסקות בתחום שאינו תחום המומחיות שלכם, ופיניתם לכם זמן להתרכז במה שחשוב לכם באמת – ניהול העסק היקר שלכם.

כמו כן, אתם גם חוסכים לא מעט כסף, משום שברגע שחברה חיצונית מנהלת לכם את הקמפיין, חברה שיודעת מה היא עושה, שכבר ניהלה המון קמפיינים בעבר, חברה בעלת ניסיון עשיר וידע נרחב בתחום ניהול קמפיינים בגוגל – הכסף שלכם יושקע אך ורק במקומות הנכונים.

תהיו בטוחים שאיתנו אין מצב שהכסף שלכם יבוזבז או יושקע במטרות הלא נכונות, במילות מפתח לא רלוונטיות, בקהל יעד שאינו רלוונטי וכו'. כל שקל מהתקציב שלכם ינותב בשיקול דעת ובאופן מושכל ומחושב למטרות הקמפיין. 

למה לבחור דווקא בנו?


אספנו עבורכם כמה מאפיינים ופרטים חשובים עלינו שהיינו רצים שתדעו על הצוות, על הגישה ועל האופי שלנו. 

איפיון נרחב לעסק שלך כדי ליצור אסטרטגיה מדויקת ומותאמת אישית – לפני שנצא לדרך, אנחנו נבצע איפיון מקיף של העסק שלכם, בו נבין יותר לעומק מי אתם, מי הוא העסק שלכם, מה הוא מייצג, ומה המטרות שאתם רוצים לכבוש בעזרת קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס. תהליך האיפיון שנבצע יאפשר לנו ליצור עבורכם אסטרטגיה מותאמת אישית לצרכים ולהעדפות האישיים שלכם. ברגע שתהיה לנו אסטרטגיה ביד, נוכל להתחיל להתניע

מילות מפתח נכונות עבור המוצרים והשירותים שלך – זיהוי מילות המפתח הנכונות והמותאמות עבור העסק שלך היא עבודה לא פשוטה שדורשת ביצוע מחקר מילות וביטויי מפתח מקיף.

ברשותנו כלים דיגיטליים מתקדמים לאיתור מילות המפתח האופטימליות שיביאו לך תוצאות אופטימליות. מילות המפתח שנאתר עבורכם יהיו בדיוק המילים שיעברו בראש אצל כל לקוח פוטנציאלי שירצה לרכוש מוצר או שירות שלכם רגע לפני שייגש לשורת החיפוש של גוגל.

צוות נרחב ומקצועי – הצוות שלנו עבור פרסום בגוגל לעסקים מורכב מאנשי שיווק, אנשי אסטרטגיה, אנשי תוכן, אנשי עיצוב, אנליסטים ועוד – וכולם יעבדו על הקמפיין שלך בשיתוף פעולה אפקטיבי. אנשי הצוות שלנו דוגלים במצוינות אישית, במקצועיות, במהימנות ובעיקר בשקדנות וביסודיות. אצלנו אין דבר כזה "לעגל פינות", ואנחנו עושים כל חלק בעבודה שלנו עם 100% ריכוז והשקעה.

ניהול נכון של התקציב שלך – הצוות המקצועי והמיומן שלנו יודע לתעל כל שקל למקום הנכון. התקציב שלכם מבחינתנו הוא כמו זהב, ובזהב צריך להתעסק בידיים עדינות ומחושבות היטב. אנחנו לא ניתן לזהב שלכם ליפול, ובזכותנו הוא יגיע למקומות הנכונים להפקת הקמפיין האידיאלי.

דוחות אנליטיים – הדוחות האנליטיים שלנו הם כמו לוח בקרה שאומר לנו מה קורה בשטח מבחינת היעדים. הדוחות, עליהם עוברים האנליסטים שלנו, מלאים בנתוני דטא מדויקים על אודות הקמפיין שיצרתם דרך פרסום ממומן בגוגל.

מהנתונים האלה אנחנו מחליטים איך לפעול ולהמשיך הלאה – על מה לתת אור ירוק, את מה לעצור, ואת מה להמשיך כמו שהוא. הדוחות יכולים לשמש אותנו קצת כמו רמזור ובזכותם אנחנו מנווטים בכביש לעבר היעדים שלכם, ובוחרים בדרך הנכונה ביותר. אתם כמובן תקבלו את הדוחות כל חודש כדי שתהיה לכם אינדיקציה מדויקת ומקצועית בנוגע להתקדמות הקמפיין וליעדים שהושגו עד עכשיו. 

אפשר לעבוד גם עם תקציבים קטנים

פרסום ממומן בגוגל מותאם לעבוד בכל תקציב. גם לתקציבים קטנים אפשר ליצור אסטרטגיה – הכול תלוי בחברה שאיתה אתם עובדים ובאופן בו היא יוצרת אסטרטגיות ללקוחות שלה. אנחנו דואגים ליצור אסטרטגיה מותאמת אישית לכל עסק, אסטרטגיה שלוקחת בחשבון את התקציב שלכם, ושמצליחה למנף אתכם לנקודה טובה יותר לצד התנאים שהצבתם.


אנחנו לעולם לא נגלוש מעבר לתקציב שהגדרתם לנו, שכן אנחנו תמיד עובדים באופן מחושב, שקול דעת, ולעולם לא משתמשים בטכניקות אשר עשויות לסכן את העסק שלכם. 

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל-Personas Media ©

072-394-7000