Fraud Blocker
פרסום בטאבולה - המדריך המלא

פרסום בטאבולה - כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

מה זה פרסום בטאבולה ולמי זה מתאים? כיצד פרסום באמצעות טאבולה יכול לסייע לכם בחשיפה לקהלי יעד חדשים? איך לפרסם בטאבולה והאם זה יקר ומתאים לכל עסק?

טאבולה (Taboola) היא חברת פרסום פרטית שהוקמה בשנת 2007 על ידי היזם אדם סינגולדה. החברה מציעה פתרון חדשני לניהול שירותי פרסום ברשת באינטרנט, הפתרון הייחודי הוא פרסום של מאמרים מקוונים הנמצאים לרוב בתחתית של אתרים גדולים ומובילים רבים, באמצעות תיבות כמו "ברחבי הרשת" ו"מומלץ עבורך".

בתחילת דרכה, החברה התמקדה במנוע המלצות לתוכן וידאו, ולאחר שהחברה גייסה מיליוני דולרים היא החלה להמליץ גם על תוכן שנוצר על ידי המשתמשים, וכיום החברה מגלגלת מיליארדי דולרים בשנה בעקבות השימוש הנרחב בפלטפורמה המשמשת את שותפי התוכן הגדולים ביותר באינטרנט. לחברה יש שיתופי פעולה עם אתרים גדולים ומוכרים בארץ ובעולם, ביניהם FOX, CBS NEWS, NBC, Bloomberg, וואלה, YNET ועוד.

מעודדים קריאת מאמרים נוספים באותו אתר

הפלטפורמה המתקדמת של Taboola מבוססת על אלגוריתם ייחודי שתפקידו לעודד את הגולשים המבקרים באתר מסוים לצפות בתכנים נוספים, מבלי לצאת ולנטוש את האתר. המפרסמים מגישים הצעות מחיר כדי לפרסם ולהציג את התוכן שלהם באתרים המשמשים שותפי תוכן, והאלגוריתם מציג בפני הגולשים המלצות קריאה נוספת על סמך התכנים שהם צופים בהם, היסטוריית השימוש, אורך התוכן, מטא הנתונים ולפי גורמים נוספים. 

התכנים המפורסמים באמצעות טאבולה זוכים לחשיפה רחבה, ויש הטוענים כי התכנים משמשים בעיקר לקליקבייט או להפצת פייק ניוז ותכנים שיווקיים. החשיפה הרחבה ושיעור ההקלקות הגבוה על הקישורים בתכנים המפורסמים באמצעות טאבולה הביאו לצמיחה מהירה של החברה, ולאחרונה טאבולה החלה לחדור לתחומים נוספים ולהרחיב את שירותיה.

ניתן להתחיל קמפיין פרסום בטאבולה החל מתקציב של 10$ ליום, עם זאת המחיר מושפע מפרמטרים נוספים כמו טרגוט, קריאייטיב וביצועים. יש אפשרות לבצע אופטימיזציה כדי לקבל החזר השקעה גבוה. בחברה ממליצים למפרסמים לגבש תקציב יומי של לפחות 50-30$ ליום כדי להשיג מספיק תנועה וליהנות מ-ROI גבוה ומשתלם.

יש לציין כי ביצועי החברה מדברים בעד עצמם, ובשנת 2018 החברה הרוויחה מעל 750 מיליון דולר. כיום מועסקים ב-Taboola מעל 1,000 עובדים, והיא מפעילה סניפים ביותר מ-10 מדינות, כאשר המשרד הראשי ממוקם בניו יורק.

שלבי הפרסום ב-Taboola

כדי להתחיל קמפיין פרסום באמצעות טאבולה יש להירשם ולפתוח חשבון במערכת. ישנם 9 שלבים עיקריים לפרסום ולניהול הקמפיין באמצעות טאבולה:

  • רישום מהיר ופתיחת חשבון במערכת.
  • כניסה לדף הבית באזור האישי בו ממוקם דף ניהול מסע הפרסום.
  • לחיצה על "צור" (CREATE) להקמת קמפיין חדש במערכת.
  • הגדרת הקמפיין והקלדת פרטים נחוצים כמו שם ייחודי לקמפיין, שם המותג, זמנים, מטרת הקמפיין ועוד.
  • טרגוט קהלי יעד.
  • הגדרות שונות כמו מדידה והמרות.
  • הגדרת תקציב למסע הפרסום.
  • קריאייטיב ויצירת מודעת פרסום.
  • השקת הקמפיין, אופטימיזציה, ניטור ובקרה.

הפרסום עצמו מופיע בדרך כלל בתחתית האתר בו גולשים, תחת כותרת מזמינה כמו "מומלץ עבורך" "כתבות נוספות", "מרחבי הרשת" וכו'. המטרה העיקרית של ניהול הקמפיין באמצעות טאבולה היא לספק לגולשים ערך מוסף ולגרום להם לאחר קריאת כתבה להקליק על התוכן שמפורסם באמצעות טאבולה, כאשר התוכן המוצע מטורגט ומותאם להעדפות של הגולש.

פתיחת חשבון בטאבולה

פרסום בטאבולה
פרסום בטאבולה - רק דרך חברת דיגיטל מקצועית

פתיחת חשבון חדש במערכת של טאבולה יחסית מורכבת לעומת פתיחת חשבונות בפלטפורמות אחרות. יש שתי אפשרויות לפתיחת חשבון חדש, הראשונה היא דרך אשף ההתקנה והאופציה השנייה היא באמצעות יצירת קשר עם נציג מהחברה לצורך השלמת התהליך.

מומלץ להיעזר בנציגי השירות של טאבולה כדי לפתוח חשבון במערכת, זו הדרך המהירה ביותר להתחלת מסע הפרסום, וכל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הקישור הבא – https://www.taboola.com/contact, להקליד פרטים ליצירת קשר, ולאחר מספר ימים נציג שירות ייצור איתכם קשר. כדאי לדעת כי בעת הרשמה לטאבולה יש להפקיד סכום של 2,000 דולר, עם זאת אינכם צריכים לנצל את התקציב בחודש אחד.

לאחר שהקמתם חשבון במערכת הפרסום של טאבולה תוכלו להתחיל ליצור קמפיינים, זהו שלב יחסית קל אך כדי להשיג את התוצאות הרצויות מומלץ לנהל את הקמפיין בטבולה בעזרת המומחים של פרסונאס מדיה. 

יצירת קמפיין בטאבולה

כדי להתחיל פרסום באמצעות טאבולה עליכם ללחוץ על הלחצן Create Campaign . יש לבחור שם מקורי לקמפיין, עדיף שם רלוונטי המתאר את הפרסום או את המוצר שאתם מעוניינים לקדם את מכירותיו, ואם אתם מבצעים קמפיינים במיקומים שונים בעולם כדאי להוסיף גם את שם המדינה.  

בשלב הבא עליכם להזין את כתובת העמוד שאתם מעוניינים לחשוף ולקדם (URL), ניתן לבחור עמודי מוצר, בלוג, דף באתר העסקי וכו'. בשלב הבא עליכם להגדיר את מטרת הקמפיין, יש מספר אפשרויות כגון:

  • הגדלת החשיפה למותג – קמפיין מסוג Awareness.
  • הגדלת הטראפיק (תנעה) לאתר – קמפיין מסוג Website Engage.
  • יצירת לידים – קמפיין מסוג Lead generation.
  • רכישות באתר – קמפיין מסוג Online purchase.
  • התקנת אפליקציות – קמפיין מסוג Mobile app installs.

לאחר בחירת מטרת הקמפיין עליכם להגדיר את פרק הזמן שבו הקמפיין ירוץ (את הבחירה מבצעים תחת קטגוריית Schedule), וניתן לשנות ולהגדיר שעות להרצת הקמפיין באמצעות לחיצה על Custom. אם לא תגדירו לוח זמנים להרצת הקמפיין המערכת תתחיל אוטומטית את הקמפיין מיד לאחר אישורו.

טרגוט קהל היעד

בשלב הטרגוט והגדרת קהלי המטרה עליכם להגדיר היטב את מאפייני קהל היעד כדי לקבל חשיפה רחבה וקליקים רבים. בקטגוריית הטרגוט במערכת של טאבולה ניתן להגדיר את קהל היעד לפי פרמטרים שונים כגון:

  • מדינה – ניתן לבחור כל מדינה בהתאם להעדפות שלכם, אם אתם מתכננים קמפיין הפונה ללקוחות בכל העולם כדאי לבחור באופציה של כל המדינות.
  • פלטפורמה – יש לקבוע את הטרגוט לפי מכשירים ופלטפורמות, במיוחד אם מפרסמים אתר לא רספונסיבי, כלומר אתר שלא עבר התאמה למובייל.
  • תקציב יומי – עליכם לציין את התקציב היומי לפרסום באמצעות טאבולה, אפשר לשנות את התקציב בשלב מאוחר יותר. אפשר להתחיל עם תקציב יומי של 10$, אך עדיף להשקיע לפחות 20$ כדי לראות תוצאות טובות.
  • עלות להקלקה (CPC) – עלות פר הקלקה שתשלמו בגין הקלקה של גולש שלחץ על המודעה שלכם. חשוב לזכור כי משלמים רק עבור הקלקות בפועל, לכן למרות שהפרסום שלכם זוכה לחשיפה רחבה, בטאבולה מחייבים אתכם רק בגין הקלקות בפועל על המודעה, כלומר רק כאשר גולש מתעניין בתוכן שלכם. העלות המינימלית להקלקה היא סביב 30 סנט דולר.

להגיע ללקוחות הגולשים באתרים סמכותיים

גולשים ברשת האינטרנט שוהים זמן רב באתרים מוכרים וגדולים שניתן לסמוך עליהם כמקור למידע אמין. כך לדוגמה, הישראלים גולשים בעיקר בפורטלים הגדולים לחדשות כמו YNET, וואלה ומאקו, הם רואים באתרי החדשות כמקור למידע מהימן, לכן התוכן המוצג בהתאמה אישית לגולש באמצעות הפלטפורמה של טאבולה זוכה לעניין רב ולחשיפה רחבה.

חשוב לזכור כי הרעיון המרכזי שעומד מאחורי הפרסום בטאבולה הוא פשוט, החברה משלבת באתרים הגדולים מודעות ממומנות של אנשים/מפרסמים, באופן טבעי. בטאבולה מציגים לגולשים רק מודעות רלוונטיות המתאימות לו באופן ספציפי, לכן הסיכוי שהגולש יקליק על המודעה הוא גבוה משמעותית לעומת גולש רנדומלי בלי זיקה למודעה.

אמנם, כיום יש מגוון פלטפורמות לפרסום באינטרנט, בעיקר פרסום ממומן באמצעות גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב. עם זאת, מפרסמים רבים מאוכזבים מתוצאות הפרסום הממומן בפלטפורמות הרגילות, לכן כדאי לנסות את הפרסום בעזרת הפלטפורמה של טאבולה בגלל האפקטיביות, העלויות המשתלמות והטרגוט היעיל המבטיח חשיפה רחבה והחזר השקעה גבוה.

חשוב לציין כי מודעות הפרסום של גוגל ופייסבוק הן אפקטיביות למפרסמים רבים, אך יש עסקים שאינם מסוגלים לעמוד בעלויות הקמפיינים, ועסקים אחרים אינם מצליחים להשיג את התוצאות הרצויות עבורם. לא מעט עסקים השקיעו אלפי שקלים בקמפיינים בגוגל, בפייסבוק וביוטיוב, אך התוצאות שהם השיגו היו דלות. כדי להצליח בקמפיין בגוגל ובפייסבוק יש להשקיע לא מעט כסף כדי להשיג תוצאות מעולות, במיוחד כאשר מתחרים על ביטויים תחרותיים, לכן כדאי לכם לשקול ולשלב גם קמפיין באמצעות המערכת של טאבולה.

טאבולה או אאוטבריין?

לבטח אתם יודעים כי יש שתי חברות מובילות להמלצת תוכן – טאבולה ואאוטבריין. למעשה, אין הבדלים משמעותיים בין שתי הפלטפורמות, למעט העובדה שטאבולה מציעה פרסום באתרים החזקים והגדולים ביותר בישראל, כלומר פרסום באתר וואלה ובאתר YNET. 

אאוטבריין מציגה את מודעות הפרסום שלכם באתרי התוכן הבאים: הארץ, מאקו, ONE, דה מרקר וגלובס. לכן, טאבולה נמצאת בשני האתרים הגדולים והפופולריים ביותר בקרב הישראלים, והפרסום באמצעותה מתאים בעיקר לעסקים גלובליים לעומת אאוטבריין המציעה מודעות פרסום באתרי תוכן יותר ספציפיים, והפרסום מתאים ללקוחות המעוניינים לפנות לקהלי יעד ספציפיים. 

אופטימיזציה של עלות לקליק כדי לשפר את החזר ההשקעה

לאחרונה, פרסם שון אדקינס, מנהל חשבונות המדיה של טאבולה בבריטניה, בלוג חשוב המציג טיפים לאופטימיזציה של עלות הקליק במטרה לשפר את ההחזר ההשקעה שלכם. לדבריו של שון אדקינס עליכם להתייחס לנקודות הבאות כדי לשפר את תוצאות הקמפיינים שלכם באמצעות טאבולה:

  • מיקוד הקמפיינים לפי מיקום – בכל מדינה יש מאפייני שוק שונים וייחודיים, לכן עליכם להתייחס נכון למיקום הגיאוגרפי כדי למקסם את הצלחת הקמפיין ולהשיג יותר הקלקות.
  • הגדרת מטרה ריאלית – כאשר מגדירים נכון מטרה ריאלית לקמפיין המבוססת על התקציב והטראפיק הרצוי, הקמפיין יניב עבורכם תנועה איכותית יותר, אחרת אתם יורים לכל הכיוונים ותתקשו להשיג את המטרה המבוקשת.  
  • עלות גבוהה לקליק – מומלץ לבחור במחיר גבוה יותר לקליק מאחר ורק כך תוכלו לקבל יותר הקלקות איכותיות וגם תקבלו יותר נתונים המאפשרים לכם לבצע אופטימיזציה מדויקת.
  • בחירה נכונה של אתרי התוכן – מומלץ לפרסם באמצעות טאבולה באתרי תוכן המספקים עבורכם יותר מידע ונתונים, המידע נחוץ עבורכם לעבודה השוטפת ולמקסום תוצאות הקמפיינים.
  • ניטור יומי של הקמפיין והתקציב הכללי של מסע הפרסום – חשוב לנטר את תוצאות הקמפיין על בסיס יומי, אם אתם מגלים כי התקציב שהגדרתם נמוך מדי ופוגע בתוצאות המבוקשות כדאי להגדיל את התקציב למסע הפרסום כדי למקסם את תוצאות הקמפיין. 

הגדרת תקציב למסע פרסום באמצעות טאבולה

הגדרת התקציב למסע הפרסום באמצעות המערכת של טאבולה חשובה להצלחת הקמפיין. כדאי לתכנן תקציב יומי של לפחות 30-20 דולר ביום עם עלות הקלקה מינימלית של 0.3 סנט דולר. בדף ניהול הקמפיינים ניתן להגדיר תקציב יומי, חודשי או קבוע לכל הקמפיין, אם בחרתם בתקציב קבוע לקמפיין הוא יסתיים מיד לאחר שהתקציב נגמר או כאשר מגיעים לתאריך סיום הקמפיין – המוקדם מביניהם.

בעמוד הגדרת התקציב למסע הפרסום יש להגדיר גם את ה-BID, כלומר עליכם לקבוע כמה אתם מוכנים לשלם לקליק. מהניסיון של המומחים מומלץ להגדיר ביד של לפחות 30 סנט דולר לקליק. בשדה הבא עליכם לקבוע את אסטרטגיית הביד, יש שתי אפשרויות – ביד חכם או ביד קבוע. אם אינכם מנוסים בפרסום באמצעות טאבלה כדאי לבחור באפשרות הראשונה, כלומר ביד חכם, והמערכת תתאים את הביד המבטיח מקסום תוצאות בהתאם למטרת הקמפיין שלכם.

כמו כן, חשוב לבחור בסוג האופטימיזציה לפרסום, עדיף לבחור באפשרות הראשונה Optimized כדי למקסם את החשיפה למודעה על ידי האלגוריתם של טאבולה. כדי למקסם תוצאות חשוב לקבוע כמה אתם מוכנים לשלם לליד או להמרה (CPA). זהו נתון חשוב שיסייע לכם לנטר ולנתח את הצלחת הקמפיין.

הגדרת מדדים

מערכת הפרסום של טאבולה מאפשרת לכם להגדיר מדדים שונים ולבצע מדידות נוספות. האפשרויות שהפלטפורמה מציעה הן:

  • Tracking Code המאפשר לכם להטמיע קוד UTM בקמפיין שלכם על מנת להוסיף קוד לדף הנחיתה ולעקוב אחר ביצועי הקמפיין באמצעות טאבולה על ידי פלטפורמה חיצונית לניתוח ולניטור קמפיינים ברשת.
  • הטמעת פיקסלים צד שלישי, כולל פיקסל של פייסבוק המאפשר לכם לייצר קהל ברשת החברתית מהגולשים שהקליקו על המודעה בטאבולה.
  • דרישות ספציפיות מנציג השירות שלכם בחברת טאבולה שתפקידו לאשר את הקמפיין.  

הגדרת כותרת ותמונה

כאשר מפרסמים באמצעות טאבולה חשוב לבחור כותרת רלוונטית היוצרת עניין ורגש אצל הגולשים. באפשרותכם להגדיר עד 10 כותרות שונות לכל קמפיין, מומלץ לנסח כותרת באורך של 35 עד 45 תווים, המקסימום האפשרי לכותרת הוא 100 תווים. יש להגדיר במערכת הפרסום את ה-URL ממנו המערכת תשאב את הכותרת והתמונה. יש לוודא כי המערכת סימנה וי על ה-URL כדי להבטיח זיהוי של כתובת הדף. 

לאחר הגדרת הכתובת אתם יכולים לבחור את התמונה שתופיע בקמפיין. יש להתייחס למגבלות התמונה שיכולה לשמש אתכם בקמפיין הפרסום בטאבולה, מאחר וגודל התמונה מוגבל עד 2.5 MB, במידות של 400X600, אפשר להשתמש גם בקובץ GIF וניתן להוסיף למודעה וידאו.

יש אפשרות להעלות תמונה ייעודית או להשתמש בתמונה מתוך המאגר שטאבולה מציעה, כחלופה לתמונה מתוך ה-URL. 

חשוב לציין כי מערכת הפרסום של טאבולה יוצרת באופן אוטומטי מהתמונות והכותרות שהעליתם מודעות לצורך A/B Testing. מומלץ לעבור על ההצעות של המערכת ולסמן את המודעות שמתאימות לכם. עליכם לזכור כי גולשים יקליקו על המודעה באתר בגלל הכותרת והתמונה, וכדי להבין אילו כותרות ותמונות מניעות את הגולשים להקליק על המודעה כדאי לערוך A/B Testing כדי לבחור את המודעה שיוצרת כמות מכובדת של הקלקות. 

מספר ההקלקות על המודעה שלכם וכמובן גם יחס ה-CTR יוכרעו בסופו של דבר באמצעות הכותרת והתמונה, ופחות בגלל התוכן. עם זאת, אין לזלזל בחשיבות התוכן המופיע בגוף המודעה, לכן חשוב להשקיע בכתיבת תוכן איכותי ורלוונטי לקהל המטרה. הכותרת שאתם בוחרים יכולה להיות שיווקית, אינפורמטיבית או כותרת בסגנון מושך אחר. הכותרת חייבת להתאים לקהל היעד וכדי לשפר את ביצועי והצלחת הקמפיין עליכם להתייחס ברצינות לכותרות, לתמונות וכמובן למילים בגוף התוכן, וכך תצליחו למקסם את תוצאות הקמפיין.

במקרים מסוימים ניתן להשתמש בכותרת מעט צהובה כדי לגרום לעניין ולמשוך את תשומת הלב של גולשים רבים. כותרות הנחשבות לצהובות זוכות בדרך כלל לאחוז הקלקות גבוה, והמטרה שלכם היא למשוך את הגולשים להקליק על המודעה. עם זאת, בחירת הכותרת חייבת להתאים למטרת הקמפיין שלכם ולמאפייני העסק, לכן המומחים שלנו בפרסונאס מדיה מציעים לכם להשקיע זמן ומחשבה בבחירת כותרות ולבצע A/B Testing.

אנחנו בפרסונאס מדיה ממליצים לכם לבדוק את הטרנדים וההמלצות של טאבולה בדף הבא – https://trends.taboola.com/#!/home. המומחים של טאבולה מציגים תמונות, צירופי מילים וביטויים הזוכים ל-CTR גבוה. בעמוד הטרנדים של טאבולה תוכלו לבחור קטגוריה רלוונטית לקמפיין שלכם, למשל יופי וטיפוח, אוכל, רכבים, טיולים, לייף סטייל, טכנולוגיה, עסקים וכו', ולאחר שתבחרו גם שפה ומדינה המערכת תציג בפניכם המלצות לתמונה המבטיחה CTR גבוה.

כדאי להיעזר בעמוד הטרנדים של טאבולה כדי לבדוק אופציות שונות לכותרות, תמונות, סרטוני וידאו, נושאים ותחומי עניין ומילות מפתח. אגב, אתם יכולים להיעזר בעמוד הטרנדים של טאבולה כדי לשפר תוצאות קמפיינים גם בפלטפורמות אחרות.

כדי להבין את הנושא כדאי לדעת כי תמונה של אישה תמיד תזכה ליותר הקלקות בהשוואה לתמונה של גבר. כמו כן, אם תבחרו תמונה צבעונית של אישה היא תשיג CTR גבוה יותר מתמונה בשחור לבן. אם תשלבו בכותרת של המודעה מילות מפתח הידועות ב-CTR  גבוה, לדוגמה "תופתעו", "אולי", "בעולם" וכיוצא בזה, ה-CTR שלכם ישתפר, ואם תבדקו כותרות של מודעות הפרסום באמצעות טאבולה באתרים השונים לבטח תמצאו לא מעט כותרות המנוסחות בסגנון כמו "אולי תופתעו לגלות כי…" או "כמה עולה…המחיר עשוי להפתיע אותך". 

להשקיע בתוכן איכותי

ציינו כי יש חשיבות רבה לבחירה נכונה ומדויקת של הכותרת והתמונה, אך אין לשכוח את חשיבות התוכן עצמו. את התוכן אתם יכולים לכתוב בעצמכם או על ידי כותב תוכן מקצועי ומנוסה, עדיף להשאיר את המלאכה לכותבים המנוסים. התוכן פונה לגולשים רבים המקליקים על המודעה, הוא חייב לספק ערך מוסף ולהיות איכותי ומקורי. 

יש תכנים שטאבולה אינה מוכנה לקבל, בעיקר תכנים פוגעניים, הונאות ופעילויות לא חוקיות, הימורים, צריכת אלכוהול, תרופות, תכנים פוליטיים ועוד. 

עליכם לזכור כי גולשים שהקליקו על המודעה שלכם באמצעות טאבולה מביעים עניין במודעה ומחפשים מידע בעל ערך, אלו לקוחות פוטנציאליים שקל להמיר אותם ללקוחות בפועל, לכן התוכן חייב להיות רלוונטי עבורם ולספק להם מידע איכותי ובעל ערך. שילוב נכון בין כותרת ותמונה לבין תוכן איכותי מבטיח לכם קמפיין מנצח ויחס המרה גבוה.

האם כדאי להשקיע בפרסום בטבולה?

פרסום בטאבולה עובד ומסייע לכם לקבל חשיפה רחבה לתוכן שאתם יוצרים, הפרסום מניע את הגולשים להזדהות עם התכנים שלכם ולהגיב עליהם. רבים מהלקוחות שלנו שואלים אותנו מדוע להשקיע בערוץ פרסום נוסף אם ניתן לפרסם תכנים ומודעות ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש כמו גוגל, והתשובה שלנו היא שפרסום באמצעות טאבולה מבטיח תוצאות מעולות ויחס המרה גבוה, כל עוד מנהלים את הקמפיין בטאבולה על ידי אנשי מקצוע.

בערוצי הפרסום הרגילים ברשת התוצאות עשויות לאכזב אתכם ויש תחרות גבוהה בין המפרסמים. אם תפרסמו באמצעות טאבולה תיהנו מחשיפה רחבה אך ממוקדת, ממיתוג מנצח ומבידול מהמתחרים. יש יתרונות רבים לפרסום בטאבולה לכן כדאי לשלב ערוץ זה בקמפיינים שאתם מבצעים באינטרנט.

שאלות ותשובות

מה זה בדיוק פרסום בטאבולה?

טאבולה היא פלטפורמה מתקדמת ואיכותית להמלצת תוכן, הפלטפורמה מציעה תכנים מותאמים לגולשים הקוראים כתבה מסוימת באתר או בפורטל, ובשילוב כותרות ותמונות מושכות המודעה זוכה להקלקות רבות והרווח כולו של המפרסם.

כמה עולה פרסום בטאבולה?

באופן כללי, נדרש תקציב של לפחות 10 דולר ביום ובגין הקלקה משלמים כ-30 סנט דולר. תקציב הפרסום המומלץ בטאבולה (חודש) הוא כ-5,000 ₪.

האם אפשר לפרסם בטאבולה לבד או שחייבים איש מקצוע?

אפשר להקים קמפיינים לפרסום בטאבולה לבד אם יש לכם ידע וניסיון. עדיף לבחור בנו כדי למקסם את תוצאות הקמפיין ולהשיג את כל המטרות המבוקשות. הפרסום בטאבולה דורש הכרות מעמיקה עם המערכת ויש לבצע טרגוט מדויק וטסטים כדי להשיג את מטרת הקמפיין, לכן מומלץ להיעזר במומחים שלנו.

סיכום

לסיכום, פרסום בטאבולה הוא אפיק פרסומי נוסף באינטרנט שיכול לשפר את התוצאות העסקיות שלכם. זו אלטרנטיבה משתלמת לפרסום בגוגל וברשתות החברתיות, ובעלות משתלמת ניתן לקבל חשיפה רחבה באתרי התוכן המובילים בישראל וליהנות מטראפיק גבוה לאתר, מהחזר השקעה מצוין, מלידים איכותיים וממיתוג מנצח. 

  

Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000