Fraud Blocker

פרסום ממומן בפייסבוק

תוכן עניינים

פייסבוק הוא אתר אינטרנט ידוע המהווה את הרשת החברתית המקוונת הגדולה והפופולרית ביותר בעולם, האתר זמין בכ-70 שפות ונכון להיום מספר המשתמשים הפעילים עומד על 2.91 מיליארד אנשים. במדינת ישראל יש כ-4.9 מיליון משתמשים רשומים, והאתר של פייסבוק הוא האתר השלישי הנצפה ביותר בארץ, והאתר השביעי הנצפה ביותר בכל העולם.

לכן, פרסום ממומן בפייסבוק יכול להתאים לעסק או לארגון שלכם. הפרסום בפייסבוק מתאים לכל העסקים, לרבות עסקים קטנים ובינוניים, ובעזרת מערכת הפרסום המתקדמת ניתן להציג את מודעות הפרסום הממומן באתר ובאפליקציה של פייסבוק, כמו גם ביישומים השייכים לחברת האם מטא, למשל אינסטגרם ו-Whatsapp. מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לכם לנהל קמפיינים איכותיים מסוגים שונים, יש מגוון כלים לפרסום וניתן להגדיר במדויק את קהל היעד לפי פרמטרים כמו גיל, מגדר, שפה, מקום מגורים, תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד.

כדאי לדעת כי פרסום ממומן בפייסבוק מהווה את אחד הכלים החשובים והמרכזיים של שיווק עסקים באינטרנט, זהו כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי בעלות יחסית נמוכה בהשוואה לעלויות של מודעות הפרסום באמצעות ערוצי שיווק אחרים בדיגיטל, אך כדי להפיק את המרב מהקמפיינים ברשת החברתית מומלץ לפנות למומחים שלנו בסוכנות הבוטיק פרסונאס מדיה. 

רקע כללי

הפרסום הממומן בפייסבוק מבוסס על שיטת ה-PPC, כלומר תשלום פר הקלקה (תשלום לפי לחיצה), ויש אפשרות לנהל קמפיינים המבוססים על מספר האנשים הצופים במודעה המפורסמת. כמו כן, אפשר לקדם פוסטים ממונים ברשת החברתית, זו אחת האופציות של הפרסום הממומן בפייסבוק. הפוסטים הממומנים הם פוסטים לכל דבר שאתם מעלים בדף העסקי שלכם ברשת החברתית, וניתן לקדם את הפוסט על מנת להגיע אל קהלי יעד אורגניים, כמובן בתשלום, והמטרה היא לחשוף את הפוסט לקהלי מטרה חדשים, להשיג נראות גבוהה, לקבל הרבה לייקים וכניסות לאתר, לקבל שיחות לבית העסק וכמובן להשיג לידים חמים ואיכותיים. 

במדריך זה נעסוק בעיקר במערכת הפרסום של פייסבוק הנקראת Facebook Ads Manager. קידום פוסט ממומן נחשב לכלי פחות יעיל בהשוואה למודעות הפרסום דרך המערכת. את הפוסט הממומן אפשר לקדם ישירות מהדף העסקי ברשת החברתית או דרך מערכת הפרסום, ולמעשה כאשר אתם עורכים פוסט חדש בעמוד העסקי שלכם אתם יכולים ללחוץ על הכפתור "קדם פוסט", באנגלית Boost Post.

אנחנו בפרסונאס מדיה ממליצים לכם לפנות אל המומחים כדי להפיק את המיטב מהקמפיינים בפייסבוק. אין דרך אחת ויחידה לפרסום בפייסבוק מאחר שלכל עסק ולכל יעד שיווקי יש להתאים את סוג הקמפיין ולערוך במקצועיות ובהתאמה למאפייני קהל היעד וסוג העסק או המוצר את מודעות הפרסום.

רגע לפני שאנחנו צוללים לתוך נבכי מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק כדאי לכם להכיר את הנתונים הבאים:

  • משתמש ממוצע בפייסבוק לוחץ על 12 מודעות פרסום ממומן מדי חודש.
  • 78% מהצרכנים בארצות הברית רכשו מוצר או שירות מסוים לאחר שהם נחשפו אליו באמצעות מודעות הפרסום הממומן בפייסבוק.
  • הרשת החברתית הפכה לערוץ השיווקי השני בחשיבותו ופופולריות שלו לחיפוש אחר מותגים ועסקים, בעיקר חיפוש עסקים לוקאליים.
  • 4.9 מיליון ישראלים רשומים בפייסבוק ופעילים בה, לכן אסור לכם לפספס את הלקוחות הפוטנציאליים ברשת החברתית.
  • אפשר להקים בקלות חנות בפייסבוק ובעזרת מערכת הפרסום להגדיל את המכירות ולהשיג חשיפה רחבה ופניות רבות.
  • עלויות הפרסום הממומן בפייסבוק זולות יותר בהשוואה לעלויות הפרסום הממומן בערוצים דיגיטליים חלופיים כמו גוגל ועוד.

ראוי לציין כי בתחילת שנת 2023 חברת מטא ביצעה לא מעט שינויים ועדכונים במערכת הפרסום של פייסבוק. החברה שיפרה את הפיקסל, עליו נרחיב בהמשך המדריך, ובנוסף יש אפשרויות פרסום חדשות, למשל אפשרות לפרסם את המודעות על סמך המלצות אוטומטיות המבוססות על טכנולוגיית למידת מכונה, כאשר אפשרות זו נועדה למקסם את תוצאות הקמפיין ולהוזיל את עלויות הפרסום עבורכם. יחד עם זאת, אנשי המקצוע בוחרים להגדיר ולנהל את הקמפיינים בכוחות עצמם ועל סמך בדיקות שונות, מבחני A/B ובהתאם לאסטרטגיה השיווקית שתוכננה עבור העסק, המטרות והרצונות הייחודיים שלכם.

מה לעשות כדי לפרסם בפייסבוק?

בשלב הראשון ועוד לפני הקמת הקמפיין הראשון במערכת הפרסום של פייסבוק – עליכם להחליט האם אתם מפרסמים לבד או האם אתם משאירים את ניהול הקמפיינים למומחים. הניסיון מוכיח כי ניהול הקמפיינים על ידי אנשי מקצוע מיומנים משיג תוצאות טובות יותר וברוב המקרים מי שמנסה לפרסם ולנהל קמפיינים בשיטות עשה זאת בעצמך מתאכזב מהתוצאות ומבזבז משאבים רבים לחינם. 

לא פעם אנחנו נפגשים עם לקוחות חדשים שלא מוכנים לשמוע על פרסום ממומן בפייסבוק בגלל שהם ניסו לנהל קמפיינים לבד והתאכזבו מהתוצאות הדלות או שהם קיבלו שירות בעייתי ולא מקצועי מפרילנסרים ומחברות לשיווק ולפרסום עסקים באינטרנט. 

הצלחת הקמפיינים בפייסבוק תלויה בידע, בניסיון ובכלים של אנשי המקצוע לכן אנחנו מזמינים אתכם לפגישת הכרות ובה נציג בפניכם נתונים מקמפיינים שניהלנו עבור לקוחות שונים, ובנוסף נגלה לכם טיפים וסודות מקצועיים על מנת שתבינו כיצד אנחנו יכולים לסייע לעסק שלכם להצליח, לצמוח, לחדור לשווקים חדשים בארץ ובכל העולם, להגדיל פעילות עסקית ולהפוך למותג מוביל ומוכר.

ובכן, כדי לנהל קמפיינים עלינו קודם כל לפתוח עבורכם פרופיל עסקי בפייסבוק. אם יש לכם דף עסקי פעיל ברשת החברתית אנחנו נבצע אופטימיזציה לעמוד ונשדרג אותו כדי להתאים אותו ליעדים שנקבעו באסטרטגיית השיווקית. 

עסק או מותג חייב להקים עמוד עסקי ולא אישי, על פי הכללים של ענקית הטכנולוגיה, ומי שלא עומד בדרישות עלול לגלות כי פייסבוק מחקה את הדף שלו וכך הוא מאבד את כל המידע בעמוד, כולל רשימת הלקוחות שעקבו אחר העמוד.

לאחר הקמת העמוד העסקי כדאי להעלות בו פוסטים ותכנים נוספים, יש להקפיד על תכנים מקוריים ואיכותיים, וחשוב לעדכן את פרטי העסק בעמוד, להוסיף קישור לאתר החברה ולהוסיף מידע נוסף שיאפשר לגולשים המשתמשים בפייסבוק למצוא אתכם ברשת החברתית ולעקוב אחריכם.

מודעות פרסום דרך Facebook Ads או פוסטים ממונים

כפי שציינו יש שתי אפשרויות לפרסום ממומן בפייסבוק:

פוסט ממומן – קידום של פוסט דרך העמוד העסקי, הפוסט הממומן מופיע על ציר הזמן בפייסבוק שלכם. אפשר להגדיר מאפיינים שונים לפוסט הממומן, למשל מאפייני קהל המטרה, משך הצגת הפוסט הממומן, תקציב וכו'.

מודעות פרסום ממומן – פרסום ממומן דרך Ads Manager של פייסבוק, יש מגוון אפשרויות וסוגי קמפיינים, ויש אפשרות לאפיין ולהגדיר את מודעות הפרסום באופן יעיל ומדויק למטרות השיווקיות שלכם, לדוגמה בחירת יעד כלשהו כמו לידים, חשיפה, לייקים, תגובות, שיתופים, הגברת מודעות ועוד, ובנוסף ניתן לפלח את קהל היעד, לקבוע תקציב, למטר ולנתח את תוצאות הקמפיינים כדי לשפר אותם בזמן אמת ועוד.

המומחים לשיווק דיגיטלי ממליצים לבעלי העסקים להתמקד במודעות הפרסום הממומן דרך מערכת הפרסום של פייסבוק. תוצאות הקמפיינים דרך ה-Ads Manager הן טובות יותר ואם מנהלים את הקמפיינים על ידי אנשי מקצוע מיומנים ניתן להשיג את המטרות וליהנות משיפור משמעותי ביחס ההמרה ומהחזר השקעות (ROI) גבוה במיוחד.

מה היתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק?

ללא ספק, יש לפרסום הממומן בפייסבוק יתרונות רבים עבורכם, בין אם אתם בעלי עסק קטן ובין אם אתם מנהלים מותג גדול או חברה גדולה ובינלאומית. היתרונות המרכזיים של פרסום ממומן בפייסבוק:

אפיון קהלי יעד (טרגוט) – מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת למקד את מודעות הפרסום הממומן בהתאמה מדויקת למאפייני קהל היעד. המערכת מסייעת לאפיין את קהלי המטרה בהתאם לסוג ומטרת הקמפיין, יש מגוון רחב של פרמטרים לאפיון קהל היעד, לדוגמה גיל, מגדר, תחומי עניין, מקום מגורים, שפה ושלל קריטריונים נוספים. בחירה והגדרה נכונה של מאפייני קהל היעד מבטיחה חשיפה ממוקדת של הקמפיין בפני לקוחות פוטנציאליים המחפשים עסקים ומוצרים כמו שלכם. 

מעורבות הגולשים – הקמפיינים בפייסבוק יכולים להפוך לוויראליים וליהנות מחשיפה רחבה ומשיתופים רבים. הפרסום הממומן יוצר מעורבות גבוהה של המשתמשים בפייסבוק, זהו יתרון משמעותי בהשוואה לקמפיינים אחרים שניתן לנהל בערוצי הדיגיטל השונים.

עלות הקמפיינים – אחד מהיתרונות המרכזיים לפרסום הממומן ברשת החברתית הפופולרית הוא העלות הזולה יחסית בהשוואה לעלויות הפרסום בערוצים דיגיטליים אחרים, ובהם גוגל. ראוי לציין כי למרות שהמחיר זול יותר התוצאות של הקמפיינים בפייסבוק מרשימות מאוד, לכן זהו כלי שיווקי המומלץ לעסקים. כמו כן, המחיר הנוח מאפשר גם לעסקים קטנים לפרסם ברשת החברתית וליהנות משיפור בתוצאות העסקיות, מיחס המרה גבוה ומנראות גבוהה מאוד.

מבחר אפשרויות לפרסום – מערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק מאפשרת לכם לבחור את סוג הקמפיין המתאים ביותר למטרות וליעדים השיווקיים שלכם. ניתן להקים קמפיינים מסוגים שונים כמו מכירות (Sales), לידים (Leads), מעורבות גולשים (Engagement), תנועה לאתר והגברת הטראפיק (Traffic), העלאת מודעות למותג (Awareness), התקנת אפליקציה (App Promotion), שיווק מחדש (Remarketing).

ניתוח וניטור תוצאות בזמן אמת – מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה כלים מתקדמים טכנולוגית המסייעים לנו לנטר ולנתח את תוצאות הקמפיינים שאנו מנהלים עבורכם, בזמן אמת ובאופן שוטף. האפשרות לנתח את תוצאות הקמפיינים מאפשרת לנו לעצור את הפרסום הממומן בכל עת, לבצע שיפורים במודעות, להגדיר טוב יותר את הקמפיין, קהל היעד והמטרות, ולהשיג מקסימום תוצאות עבורכם.

הגדרת תקציב וזמנים להצגת המודעה – מערכת הפרסום מאפשרת הגדרת תקציב לניהול הקמפיינים בפייסבוק, ויש לבחור בשלב הקמת הקמפיין האם לבחור בתקציב ברמת הקמפיין או תקציב ברמת המודעות. רבים מהמפרסמים מגדירים תקציב יומי, אך אפשר לבחור בתקציב לכל תקופת הקמפיין (כללי), ויש אפשרות לרדת לרזולוציה מדויקת ולהגדיר באילו ימים ושעות המודעה תופיע (תזמון מדויק), כולל אפשרות לא להפעיל את מודעות הפרסום הממומן בשבתות עבור אתרים ובעלי עסקים מסורתיים ושומרי שבת וחג.

חשוב לדעת כי שיטת התמחור של מודעות הפרסום הממומן בפייסבוק נחשבת למעט מורכבת, ולכל סוג קמפיין יש עלות שונה ללחיצה. אם אתם מכירים את מערכת הפרסום של גוגל תמצאו קווים מקבילים להקמת הקמפיין והגדרת התקציב, לפי שיטת הביד, אך יש אפשרויות נוספות מאחר שקיימת אפשרות להגדיר תקציב כללי לכל הקמפיין.

בהקשר זה כדאי להכיר את מושגי המפתח הקשורים לתמחור מודעות הפרסום בפייסבוק:

CPC (Cost Per Click) – תשלום לפי לחיצה.

CPM (Cost Per Mile) – עלות לאלף חשיפות. לדוגמה: אם ה-CPM שנקבע הוא 5$ ו-50,000 גולשים בפייסבוק נחשפו למודעה, התשלום יהיה 250 $ (50 כפול 5%).

CPL (Cost Per Lead) – עלות כל ליד שנוצר דרך מודעת הפרסום הממומן ברשת החברתית.

סוגי הקמפיינים והמטרות שלהם

קמפיין מכירות – הפרסום הממומן נועד להגביר את המכירות בבית העסק שלכם, המטרה היא לשפר יחס המרה ולהגדיל את החשיפה לעסק ולמוצרים שלכם. מודעות הפרסום מסוג מכירות (Sales) יכולות להופיע בפני משתמשים בפייסבוק, אינסטגרם ו-Whatsapp.

קמפיין לידים – הקמפיין נועד להשיג עבורכם לידים חמים ואיכותיים, ובאפשרותכם להכין רשימת דיוור מהלידים שקיבלתם ולפנות אל הגולשים המתעניינים במוצר או בשירות שאתם משווקים. 

קמפיין מעורבות – קמפיין מעורבות נועד לעודד את הגולשים בפייסבוק להיות יותר מעורבים בפעילות השיווקית שלכם (שיתופים, מענה לסקר, תגובות למודעה וכו'), להגדיל לייקים, להגביר השתתפות של לקוחות פוטנציאליים באירועים המופקים על ידי החברה ועוד.

קמפיין טראפיק – כשמו כן הוא, הקמפיין נועד להגביר את תנועת הגולשים לאתר, לעמוד העסקי בפייסבוק או לדף נחיתה ייעודי. הקמפיין יכול לסייע בגידול משמעותי של הטראפיק אך אין אפשרות לדעת מה הגולשים עשו לאחר שהם לחצו על מודעת הפרסום בפייסבוק והופנו לאתר או לדף נחיתה.

קמפיין הורדת אפליקציה – קמפיין ייעודי המתאים לחברות שונות, לא רק חברות הייטק, שפיתחו אפליקציה והן מעוניינות שגולשים בפייסבוק יורידו וישתמשו באפליקציה שלהן.

קמפיין שיווק מחדש – פרסום ממוקד המוצג רק בפני גולשים שביקור באתר שלכם או שהם מעורבים בדרך כלשהי עם העסק והמותג שלכם. הקמפיין השיווקי מעודד את הגולשים האלו לרכוש מוצרים שהם התעניינו בהם, כמובן מהעסק שלכם.

למי מתאים פרסום ממומן בפייסבוק?

באופן כללי, פרסום ממומן בפייסבוק מתאים לכל העסקים והארגונים, לעמותות שונות, לחברות גדולות ובינלאומיות, למותגים ועוד. הפייסבוק הפך בשנים האחרונות לכלי שיווקי יעיל הנחוץ לבעלי העסקים בארץ ובעולם, ובזירה הדיגיטלית העדכנית נוצר מקום מפגש בין עסקים ומותגים לבין הלקוחות שלהם, לכן ניתן לייצר מעורבות גבוהה מצד הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, ליהנות מפרסומים ויראליים הזוכים לחשיפה עצומה ומהירה, והפרסום הממומן מבטיח יתרונות על פני המתחרים שלכם.

חשוב לזכור כי מערכת הפרסום של פייסבוק מסייעת לכם לנטר את תוצאות הקמפיינים, ובכל רגע אפשר להשהות ולעצור את הקמפיין כדי לשפר אותו ולהשיג את התוצאות המבוקשות. יחד עם זאת, לא מעט בעלי עסקים נכוו בגלל קמפיינים לא מוצלחים, לכן אנחנו בפרסונאס מדיה מסייעים ללקוחות שלנו לבחור נכון את ערוצי השיווק בדיגיטל, ואנחנו נמליץ על ניהול קמפיינים בפייסבוק בהתאם לסוג העסק, המוצר או השירות שלכם והיעדים השיווקיים שהגדרתם לנו כבר בפגישת ההכרות.

טיפים למקסום תוצאות הפרסום הממומן בפייסבוק

הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר – הפיקסל של פייסבוק הוא רכיב ייעודי להטמעה באתר שלכם, באמצעותו תוכלו לנהל קמפיינים מסוג רימרקטינג מאחר שהפיקסל מגדיר את הגולשים ברשת החברתית שביקרו באתר שלכם וביצעו בו פעולה כלשהי כמו רכישת מוצר, השארת פרטים, קריאת תוכן וכו', וכך מודעות הפרסום הממומן יוצגו בפניהם והסיכוי שהגולשים ישלימו את רכישת המוצר או השירות שלכם גבוהה בהרבה.

אופטימיזציה לקמפיין PPC בפייסבוק – כדי לשפר ביצועים ותוצאות של קמפיינים בפייסבוק חשוב לבצע אופטימיזציה יסודית ומעמיקה לפני הקמת הקמפיין וגם כאשר הקמפיין רץ ברשת החברתית. לבטח נתקלתם במונח המקצועי אופטימיזציה במסגרת קידום אתרים בגוגל, אך האופטימיזציה לפני הקמת והרצת הקמפיינים בפייסבוק שונה ומתייחסים בעיקר לסוג המכירה הפומבית, סוג הקמפיין, שיטת התמחור (CPC וכו'), משך הקמפיין ומתי להציג את המודעות וכיוצא בזה. אופטימיזציה נכונה לקמפיין הפרסום הממומן מבטיחה תוצאות משופרות, יחס המרה גבוה ויתרונות רבים נוספים.

מבחני A/B – מומחים מנוסים לניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק משתמשים בכלי העזר במערכת הפרסום המאפשר להם לבצע מבחני  A/B ולנתח את התוצאות כדי לנהל קמפיין מוצלח שמשיג את היעדים והתוצאות שהוגדרו מראש.

קמפיינים עם וידאו – מומלץ לשלב קמפיינים עם מודעות הכוללות תוכן איכותי ומקורי, אך לא חייבים להשתמש רק בטקסט ובתמונות. הטרנד החם כיום הוא מודעות פרסום עם סרטוני וידאו קצרים ושיווקיים, כמו הסרטונים בטיקטוק. הסרטונים זוכים לחשיפה ולמעורבות גבוהה מאוד, בדגש על לייקים ושיתופים, וניתן להציג מוצרים ושירותים או מידע על החברה בדרך יצירתית ועדכנית, וניתן גם לספר את הסיפור של העסק או המותג ולייצר טראפיק משמעותי לאתר.

מיקום הצגת המודעות – מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת למפרסמים לבחור היכן יוצגו מודעות הפרסום הממומן. יש מגוון אפשרויות לבחירת מיקום מודעות הפרסום, למשל בפיד של הגולשים, מודעות קרוסלה בראש הדף, מודעות מסוג פוסטים ממונים בניוז פיד, ובנוסף ניתן להציג את המודעה הממומנת גם בפיד של אינסטגרם, במסנג'ר וב-Whatsapp מאחר שגם אפליקציות אלו שייכות לקבוצת Meta, חברת האם של פייסבוק.

המומחים שלנו עונים על השאלות הנפוצות שלבם בנושא פרסום ממומן בפייסבוק

האם כדאי להשקיע בקידום ממומן של פוסטים?

אחת הטעויות הנפוצות של המפרסמים בפייסבוק היא לבחור פוסטים שלא זכו להרבה לייקים בעמוד העסקי ולקדם אותם בתשלום. למעשה, האסטרטגיה הנכונה היא לקדם פוסטים ממונים שזכו להרבה לייקים, תגובות ושיתופים, ויש לבחור היטב את מאפייני קהל היעד כדי לקבל חשיפה ממוקדת המביאה ליותר לידים.

האם כדאי לעסק קטן להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק?

בדרך כלל כן, אך כל מקרה לגופו. אנחנו בפרסונאס מדיה מייעצים ללקוחות שלנו המעוניינים לפרסם בפייסבוק, ולאחר אפון המטרות של הלקוח אנחנו מגבשים אסטרטגיה שיווקית ואם כדאי לפרסם ברשת החברתית אנו נמליץ על כך וננהל קמפיינים על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ.

פרסום ממומן בפייסבוק – לבד או על ידי חברת פרסום ושיווק עסקים בדיגיטל?

כדי למקסם את תוצאות הקמפיינים בפייסבוק כדאי להשאיר את המלאכה למומחים. נכון, כל אחד יכול להקים קמפיינים בפייסבוק וללמוד כיצד לעבוד עם המערכת, אך כדי להשיג תוצאות טובות נדרש ידע וניסיון, ויש להכיר את מערכת הפרסום של פייסבוק לעומק.

האם ניתן לבצע פרסום ממומן לוקאלי בפייסבוק?

בהחלט כן. כאשר מקימים קמפיין חדש יש לאפיין את קהל היעד, ובשלב זה ניתן לבחור אזור גיאוגרפי מסוים וכך מודעות הפרסום יוצגו רק בפני גולשים הגרים באזור זה או עוברים בו.

האם פייסבוק יכול לפסול ולהסיר מודעות פרסום?

במקרים מסוימים פייסבוק תחליט לאסור על קמפיין מסוים בגלל תוכן פוגעני, תמונה חשופה מדי, תלונות מצד הגולשים שנחשפו למודעה, מודעות פרסום הגורמות לאי נוחות בקרב המשתמשים ועוד.

בשורה תחתונה

פרסונאס מדיה היא סוכנות בוטיק לפרסום ולשיווק בעולמות הדיגיטל. החברה מציעה מעטפת שירותים מקיפה ורחבה ללקוחותיה הרבים בארץ ובחו"ל, השירות כולל ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות המובילות, קידום אתרים במנועי החיפוש, ניהול מוניטין ברשת האינטרנט, קידום ממומן בגוגל, ניהול עמודים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם, בניית אתרים, כתיבת תוכן בשלל שפות, קידום אתרים לוקאלי, קידום אתרים בינלאומי ועוד.

המומחים שלנו מתמחים בין היתר בפרסום ממומן בפייסבוק, וכל לקוח זוכה למנהל שירות אישי, לצוות מסור ומיומן, לתכנון אסטרטגי מותאם אישית ולקמפיינים שמשיגים את התוצאות. כחברה מובילה לפרסום עסקים בדיגיטל אנחנו מציעים פתרונות איכותיים ויצירתיים המבטיחים מקסימום תוצאות במינימום השקעה ועלויות.

פרסום ממומן בפייסבוק הוא כלי שיווקי איכותי ויעיל כל עוד מנהלים את הקמפיינים על ידי אנשי מקצוע מנוסים כמו המומחים של פרסונאס מדיה. למידע נוסף ולתיאום פגישת הכרות – אנא צרו איתנו קשר באמצעות האתר, המייל או הטלפון!

שאלות ותשובות

למי מתאים פרסום ממומן בפייסבוק?

באופן כללי, פרסום ממומן בפייסבוק מתאים לכל העסקים והארגונים, לעמותות שונות, לחברות גדולות ובינלאומיות, למותגים ועוד. הפייסבוק הפך בשנים האחרונות לכלי שיווקי יעיל הנחוץ לבעלי העסקים בארץ ובעולם, ובזירה הדיגיטלית העדכנית נוצר מקום מפגש בין עסקים ומותגים לבין הלקוחות שלהם, לכן ניתן לייצר מעורבות גבוהה מצד הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, ליהנות מפרסומים ויראליים הזוכים לחשיפה עצומה ומהירה, והפרסום הממומן מבטיח יתרונות על פני המתחרים שלכם.
חשוב לזכור כי מערכת הפרסום של פייסבוק מסייעת לכם לנטר את תוצאות הקמפיינים, ובכל רגע אפשר להשהות ולעצור את הקמפיין כדי לשפר אותו ולהשיג את התוצאות המבוקשות. יחד עם זאת, לא מעט בעלי עסקים נכוו בגלל קמפיינים לא מוצלחים, לכן אנחנו בפרסונאס מדיה מסייעים ללקוחות שלנו לבחור נכון את ערוצי השיווק בדיגיטל, ואנחנו נמליץ על ניהול קמפיינים בפייסבוק בהתאם לסוג העסק, המוצר או השירות שלכם והיעדים השיווקיים שהגדרתם לנו כבר בפגישת ההכרות.

האם כדאי להשקיע בקידום ממומן של פוסטים?

אחת הטעויות הנפוצות של המפרסמים בפייסבוק היא לבחור פוסטים שלא זכו להרבה לייקים בעמוד העסקי ולקדם אותם בתשלום. למעשה, האסטרטגיה הנכונה היא לקדם פוסטים ממונים שזכו להרבה לייקים, תגובות ושיתופים, ויש לבחור היטב את מאפייני קהל היעד כדי לקבל חשיפה ממוקדת המביאה ליותר לידים.

האם כדאי לעסק קטן להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק?

בדרך כלל כן, אך כל מקרה לגופו. אנחנו בפרסונאס מדיה מייעצים ללקוחות שלנו המעוניינים לפרסם בפייסבוק, ולאחר אפון המטרות של הלקוח אנחנו מגבשים אסטרטגיה שיווקית ואם כדאי לפרסם ברשת החברתית אנו נמליץ על כך וננהל קמפיינים על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ.

פרסום ממומן בפייסבוק – לבד או על ידי חברת פרסום ושיווק עסקים בדיגיטל?

כדי למקסם את תוצאות הקמפיינים בפייסבוק כדאי להשאיר את המלאכה למומחים. נכון, כל אחד יכול להקים קמפיינים בפייסבוק וללמוד כיצד לעבוד עם המערכת, אך כדי להשיג תוצאות טובות נדרש ידע וניסיון, ויש להכיר את מערכת הפרסום של פייסבוק לעומק.

האם ניתן לבצע פרסום ממומן לוקאלי בפייסבוק?

בהחלט כן. כאשר מקימים קמפיין חדש יש לאפיין את קהל היעד, ובשלב זה ניתן לבחור אזור גיאוגרפי מסוים וכך מודעות הפרסום יוצגו רק בפני גולשים הגרים באזור זה או עוברים בו.

האם פייסבוק יכול לפסול ולהסיר מודעות פרסום?

במקרים מסוימים פייסבוק תחליט לאסור על קמפיין מסוים בגלל תוכן פוגעני, תמונה חשופה מדי, תלונות מצד הגולשים שנחשפו למודעה, מודעות פרסום הגורמות לאי נוחות בקרב המשתמשים ועוד.

Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000