Fraud Blocker
פרסום ממומן בפייסבוק

איך פרסום ממומן בפייסבוק יכול לעזור לעסק שלך להמריא, ולמי כדאי לפנות?

תוכן עניינים

למה כדאי לפרסם מודעת פייסבוק ככלי למיתוג ולשיווק העסק שלך?

הפרסום של היום הוא לא מה שהיה פעם. אם פעם היו מפרסמים דרך עיתונים או עלונים, היום עיקר הפרסום הוא דרך הרשתות החברתיות. 

יש מגוון יתרונות לפרסום ולשיווק העסק ברשתות החברתיות, ביניהם היכולת למקד את הקמפיין רק אל קהל היעד הרלוונטי, היכולת להגיע לכמות אדירה של אנשים ובמהירות, והיותו של הקמפיין קמפיין משתלם בעל ROI גבוה. 

פייסבוק לצורך העניין היא דוגמה מצוינת לכלי לשיווק דיגיטלי משתלם ויעיל. הרשת החברתית העצומה הזאת מכילה כ-2.6 מיליארד משתמשים פעילים כל חודש, ובכך מאפשרת לכם להגיע להרבה יותר אנשים, ולהפיץ את המודעות על העסק שלכם באופן משמעותי ונרחב. כמו כן, פרסום ממומן בפייסבוק אינו יקר כמו שהיינו מצפים, והוא מאוד משתלם עבור בעלי עסקים

למה לבחור דווקא בפייסבוק?

  • לפייסבוק יש יותר מ 2.5 מיליארד משתמשים פעילים כל חודש, ו"רק" 1.73 מיליארד משתמשים פעילים כל יום. כלומר, מדובר בכמות אדירה של אנשים שיתכן שיש להם עניין במוצרים או בשירותים שהעסק שלך מוכר.

    מחקר נוסף מצביע על כך שפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. היא יותר חזקה מאינסטגרם, טוויטר וסנאפצ'אט. כך שעם פייסבוק, יש לך את ההזדמנות להגיע אל אותם אנשים ובכך להגדיל באופן משמעותי את קהל הלקוחות שלך, וכפועל יוצא מכך, גם את המכירות שלך.
  • בפייסבוק אתם יכולים ליצור פרסום ממוקד קהל יעד. זהו חלק קריטי במשוואה, שכן כך יש לכם סוג של סינון מול מי המודעה שלכם תופיע ומול מי היא לא. 
  • אתם רוצים שהמודעה שלכם תופיע אך ורק מול אנשים שיש סיכוי שיש להם עניין במוצרים או בשירותים שלכם, כלומר, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אין טעם לבזבז משאבים, אנרגיה וכסף על פרסום מול קהל יעד שאינו רלוונטי, שאין סיכוי שהוא יתעניין במוצרים שלך ושאין סיכוי שהוא יעזור לך להגדיל את המכירות או את שיעור ההמרה.
  • פייסבוק יודעת זאת היטב, ולכן היא יצרה פרסום ממומן בפייסבוק על פי קהלי יעד ספציפיים שאתם מגדירים למודעה מראש.
  • איך מגדירים את קהל היעד? – על פי מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין אישיים, ונתונים דמוגרפיים תוכלו לסנן ולבחור מיהו קהל היעד הרלוונטי אל העסק שלכם.
  • אם המתחרים שלכם מפרסמים בפייסבוק, אתם לא רוצים להישאר מאחור. חשוב שתיכנסו לזירה הזאת גם, ותראו את הנוכחות שלכם בפייסבוק. פרסום מקצועי בפייסבוק ידע להביא אתכם לאותה נקודה כמו של המתחרים שלכם ואף לגבור עליהם בעזרת כלים וטכניקות שיווקיים.

לסיכום, פייסבוק היא הרשת החברתית החשובה ביותר כיום עבור עסקים שרוצים לפרסם את עצמם באינטרנט ולקדם את עצמם. אם קהל היעד שלכם אקטיבי ברשתות חברתיות, ובפרט בפייסבוק, זה הזמן להתחיל ליצור את המודעה הממומנת שלכם בפייסבוק לצד ליווי של חברת פרסום ממומן בפייסבוק.

מה פרסום ממומן בפייסבוק דורש מכם?

כדי שפרסום בפייסבוק אכן יניב לכם פירות, הוא חייב להיעשות בצורה מקצועית ומהימנה. קמפיינים לא איכותיים בפייסבוק לא יצליחו להחזיר את ההשקעה שלכם, ויסבו לכם תחושת תסכול עמוקה, צער על הכסף שנאבד, ותחושת חוסר אונים. כדי שלא תרגישו אובדי עצות – פנו למי שיש להם עצות. פנו לחברת פרסום ממומן בפייסבוק. 

חברת פרסום ממומן בפייסבוק עם מספיק ניסיון בשוק ועם מספיק ידע שצברה לאורך השנים תספק עבורכם מודעה איכותית ומקצועית שתוכלו לסמוך עליה שתסייע לכם בקידום העסק ברשת. נדרשת מיומנות ארוכת שנים לצד ניסיון וידע מהשטח כדי להבטיח לכם מודעת פייסבוק שהיא רווחית ומשתלמת. 

מה שירותי פרסום ממומן בפייסבוק כוללים?

שירותי פרסום ממומן בפייסבוק עבור עמוד עסקי בפייסבוק כוללים: 

  • בניית עמוד עסקי בפייסבוק – באופן המקצועי והיסודי ביותר
  • בניית אסטרטגיה מבוססת על מטרות הקמפיין ועל התקציב. 
  • יצירת הזדמנויות עבור העסק שלך לקבל יותר קליקים (יותר לייקים, יותר עוקבים) ויותר טראפיק לאתר האינטרנט שלך. 
  • מיתוג לקהל היעד – בניית מותג היא חלק מהותי ביצירת מודעת פייסבוק, שכן שילוב המיתוג יחד עם משיכת קהל יעד רלוונטי אל עמוד עסקי בפייסבוק הוא שילוב מנצח. 
  • מחקר מילות מפתח – זהו חלק קריטי בתהליך שיבסס את כל מה שיבנה מעליו. כל התוכן שיכתב וכל אופי המודעה יהיה מכוון למילות המפתח. 
  • תוכן שיווקי למודעות בפייסבוק – תוכן זה צריך להיכתב בזהירות ובאופן מוקפד ודקדקני ביותר. מאחר שתוכן למודעה בפייסבוק הוא תוכן יחסית קצר, כל מילה נהיית חשובה ביותר ומקבלת משקל רב יותר. לכן, צריך לשים לב מה רוצים לכתוב, ואיך עושים זאת באופן הטוב ביותר. 
  • תמונות שיווקיות למודעות בפייסבוק – התמונות בצירוף למודעה בפייסבוק מוסיפות המון גוון, תרתי משמע. הן מספקות לקוראים זווית טיפה אחרת על העסק שלכם, נותנות מידע שלא יכול להיות מועבר דרך מילים. אם הצלחתם להעביר את המסר שלכם דרך תמונה – אתם יודעים שמדובר בתמונה חזקה ומשמעותית.
  • בניית דף נחיתה לאתר שלכם שיהיה מקושר לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק
  • הרכבת מספר קמפיינים שיווקיים שונים מסונכרנים יחדיו כדי ליצור מערך שיווקי חזק. 
  • מעקב שבועי וחודשי על התקדמות הקמפיין באופן אנליסטי, בין היתר על ידי דוחות חודשיים – כדי שתוכלו תמיד להיות עם היד על הדופק בכל מה שקשור לקמפיין שלכם. 

כמובן שבנוסף לכל השירותים הללו, שירותי פרסום מקצועי בפייסבוק כוללים גם את כל מאחורי הקלעים – תמיכה, הסבר, ליווי צמוד ומענה מקיף ואישי עבור כל שאלה שתצוץ. חברה המעניקה שירותי פרסום מקצועי בפייסבוק צריכה להעניק גם הסברים לעסק מאחורי כל פעולה שהיא עושה, שכן חשוב שבעל העסק יבין לא רק את התוצאות, אלא גם את המשמעות שלהם ושל כל צעד שנעשה. 

הקשר בין טראפיק לאתר לבין מודעת פייסבוק – מעורבות גולשים

ביטוי הקסם הוא מעורבות גולשים. כדי להגדיל את הטראפיק לאתר שלכם, אתם צריכים גולשים מעורבים בבלוג שלכם ובפוסטים שלכם בפייסבוק. על מנת ליצור מעורבות גולשים גדולה ומשמעותית בפוסטים שלכם בפייסבוק, אתם זקוקים למודעה ממומנת בפייסבוק. 

מודעת פייסבוק שנעשתה בצורה מקצועית ואיכותית תניב לכם פירות בכך שהיא תמשוך את קהל היעד שלכם אל העמוד העסקי שלכם בפייסבוק, בו מופיע כמובן הקישור לאתר שלכם. גולשים אשר יתעניינו בתוכן ובתמונות של המודעה שלכם, יסתקרנו וירצו לדעת עליכם עוד. מהר מאוד הם כבר יהיו בתוך האתר שלכם, גולשים בו וקוראים את התוכן שלכם. כך, מודעה אחת בפייסבוק יכולה להגדיל את נפח המכירות שלכם ואת הטראפיק לאתר שלכם. 

איך ליצור מודעת פייסבוק אופטימלית? 

  1. איפיון:
    כשמתחילים לבנות אסטרטגיה עבור פרסום ממומן בפייסבוק, חייבים להתחיל מההתחלה: מהו אופי העסק שלכם? במה הוא שונה ממתחריו? מהם היתרונות שלכם? מהם החסרונות שלכם? מהן מהטרות שלכם מהקמפיין? איזה שיפור הייתם רוצים לראות במכירות? מה התקציב שלכם?

    כל השאלות הללו הן הבסיס כדי לבנות מודעת פייסבוק מוצלחת. כמו כן, אם היו לכם כבר קמפיינים קודמים, זה הזמן ללמוד מהם ולהפיק את הלקחים הנדרשים – מה עבד פעם שעברה, ומה לא.
  2. בניית מודעת פייסבוק ממותגת ושיווקית:
    כתיבת תוכן איכותי, קליט וברור לקריאה למודעה, תוכן שימשוך תשומת לב כך שכל גולש ירגיש שהוא חייב לעצור לרגע הכול ולקרוא את הכותרת המושכת לעין או את התוכן המעניין. מעורבות גולשים באה לידי ביטוי גם פה כי מטרת הטקסט היא ליצור גולשים שיהפכו להיות מעורבים בכך שיבצעו המרה (קליקים).

    כל תוכן שיעלה יהיה תוכן מאושר על ידכם, בעלי העסק, תוכן שאתם מרגישים איתו בנוח, שאתם מרגישים שהוא מייצג את העסק שלכם נכונה ובאופן ראוי ותואם.
  3. אופטימיזציה לקמפיין שיווקי בפייסבוק:
    אופטימיזציה היא תהליך, שמתחיל בשניה שהמודעה עולה לאוויר. התהליך מורכב מ-4 שלבים: העלאת המודעות, בקרה, למידה, יישום. 
  • ראשית, מתחילים בהעלאת המודעות השיווקיות לאוויר דרך פרסום ממומן בפייסבוק. 
  • לאחר מכן, מבצעים הליך בקרה – בודקים אילו מהמודעות הצליחו יותר ואילו פחות.
  • משם, עוברים לשלב הלמידה, בו לומדים מהמודעות אשר הניבו פחות פירות ומבינים מה לא עבד שם עבור קהל היעד הרלוונטי שלנו. 
  • לסיום, מיישמים את שלמדנו באותן מודעות, וחוזר חלילה.

    תהליך אופטימיזציה צריכה לבצע כל חברת פרסום מקצועי בפייסבוק. הוא תהליך הכרחי כדי לוודא שהמודעות שלכם בפייסבוק הן אופטימליות, מודעות שממקסמות את הפוטנציאל האישי של העסק שלכם. לולא אותו תהליך אופטימיזציה, לא משנה כמה מוכשרת החברה שלכם, המודעות שהיא תפיק לא יהיו אופטימליות. 

האם אני צריך חברת פרסום מקצועי בפייסבוק שתנהל עבורי מודעת פייסבוק?

כאמור, יצירת מודעת פייסבוק היא עבודה לא פשוטה, על אחת כמה וכמה אם רוצים אחת שהיא אופטימלית, כלומר, אחת שאכן תניב לכם פירות בסופו של דבר.

פייסבוק היא כלי מדהים עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים לפרסם ולשווק את עצמם – אבל חשוב שתכירו את הנתון הבא: כ-40% מבעלי העסקים אשר משקיעים בפרסום מודעות בפייסבוק בכוחות עצמם משיגים תוצאות שוליות ומינוריות, אם בכלל. איך זה קורה, אם פייסבוק היא כלי שיווקי כל כך חזק?

התשובה ברורה – יצירת מודעת פייסבוק אופטימלית היא משהו שאי אפשר, או לפחות מאוד לא מומלץ, ליצור אותו לבד. חייבים גורם מקצועי, חברת פרסום מקצועי בפייסבוק, שתבנה עבורכם אסטרטגיה אישית ומהימנה שתלווה אתכם לאורך התהליך, שתוודא שהמודעה שתעלו היא אכן אופטימלית, ושתדאג לכך שהמודעה תגיע לקהל היעד הרלוונטי לכם. 

כל אלו הן מיומנויות שאנשים שזהו המקצוע שלהם ניחנים בהן, אנשים שיעבדו על הפרויקט שלכם כחלק מצוות גדול המורכב מאנשי שיווק, אנשי תוכן, אנשי עיצוב, אנשי אסטרטגיה ועוד. אלו יהיו אנשים מוכשרים שעבודתם היא לגרום לעסק שלכם להמריא על ידי פרסום ממומן בפייסבוק.

האם אפשר להעלות קמפיין דיגיטלי בפייסבוק ללא חברה מקצועית שתנהל אותו? 

בוודאי שאפשר, זה פשוט מאוד לא מומלץ, ושום גורם מקצועי לא ימליץ לכם לעשות כן.

ההבדל הוא במקצועיות. אנחנו רואים הרבה מודעות בפייסבוק שפשוט דועכות עד שהן שוקעות בקרקעית ולא מייצרות שום אימפקט ושום תוצאות עבור היוצרים שלהן. אלו הן מודעות שנעשות בצורה לא מקצועית, לא שיווקית ולא נכונה. אם אתם רוצים שהמודעה שלכם תגרום לכם לנסוק ולא לשקוע, אתם צריכים טכניקות וכלי שיווק דיגיטליים. בקיצור, אתם צריכים חברת פרסום מקצועי בפייסבוק. 

אספנו עבורכם 8 דגשים המהווים סיבות מצוינות לבחור לפנות לחברה שתנהל עבורכם עמוד עסקי בפייסבוק וקמפיין ממומן בפייסבוק, במקום לנסות לעשות זאת לבדכם ללא עזרה חיצונית:

  1. חברה מקצועית תדאג להכול בשבילכם – בעלי עסקים הם אנשים עסוקים ביותר. אתם, כבעלי עסק, לא יכולים להרשות לעצמכם גם לנהל את העסק מ א' ועד ת', וגם לנהל את השיווק. כדי שהשיווק של העסק יעשה בצורה נכונה ומיטבית, חשוב להעביר אותו לידיהם של אנשי מקצוע, שזוהי עבודתם ומומחיותם, ושיש להם את כל הזמן שצריך כדי להשקיע כמו שצריך בפרויקט היקר שלכם.
  2. לחברה מקצועית יש כלים שלכם אין – בניית קמפיין דיגיטלי אשר מותאם אישית לצרכים הספציפיים של העסק שלכם, בניית אסטרטגיה אישית עבורכם שמשתנה כל הזמן באופן דינאמי ומחושב, בדיקות B/A כדי לבדוק איזו גרסה של קמפיין היא הטובה ביותר עבורכם, דוחות ואנליזות, בדיקה קונסיסטנטית של שיעורי ההמרה שלכם בעזרת כלים דיגיטליים מתקדמים, בדיקת התקדמות הקמפיין בעזרת טכניקות שונות, ועוד הרבה.
  3. לחברה מקצועית יש את היכולת למתג אתכם מול קהל היעד שלכם – אחד הדברים החשובים ביותר כשעושים פרסום מקצועי בפייסבוק הוא המיתוג אל קהל היעד הרלוונטי. צריך לאתר את קהל היעד הזה, למשוך אותו אלינו, ולהבטיח שהוא יאהב את העמוד אליו הוא יגיע. כדי לעשות זאת, צריך לנתח הרבה דטא, ולאחר מכן ליצור אסטרטגיה מתאימה שתיצור מעורבות גולשים.
  4. חברה מקצועית תאתר את מה שאתם לא תוכלו בהכרח לראות – תמיד טוב שיש עוד זוג עיניים שמסתכל על התקדמות הקמפיין שלכם. עם זוג עיניים נוסף שמשגיח על כל מה שקורה לגבי המודעה שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהעסק שלכם בידיים טובות. הצוות שלנו מיומן ביותר ויודע להקפיד על כל הפרטים הקטנים, עם עיניים חדות ששמות לב לכל פרט קטן כגדול.
  5. עם חברה מקצועית תחסכו יותר ותרוויחו יותר – כשאתם פונים לחברה מקצועית עבור פרסום מקצועי בפייסבוק, אתם למעשה ממקסמים את ההזדמנויות הטמונות בתקציב שלכם ונותנים לו להגיע למקומות הנכונים. ה ROI שלכם יהיה גבוה בהרבה ברגע שתפנו אל חברת פרסום ממומן בפייסבוק, שכן רק כך הקמפיין שלכם יהיה באמת מוצלח ובאמת רווחי, ולא ילך לפח. אם אתם לא רוצים שהכסף שלכם יבוזבז על קמפיין שאינו אופטימלי ושאינו מבטיח, פנו אל חברה מקצועית ומוסמכת אשר מחזיקה צוות עובדים מיומן ואיכותי.
  6. עם חברה מקצועית תראו תוצאות מהר יותר ולאורך זמן – האסטרטגיה שתיבנה עבורכם באופן אישי תדאג לכך שתקבלו תוצאות איכותיות לאורך זמן, וכמובן שהתוצאות הללו יגיעו מהר יותר מאשר אם הקמפיין היה קם ללא חברה מקצועית, משום שכשיש אסטרטגיה נכונה ומותאמת אישית דברים קורים מהר יותר ובצורה יעילה יותר.
  7. עם חברה מקצועית יהיו לכם דוחות מפורטים על הביצועים שלכם – מדובר על דוחות מפורטים ומקיפים אשר מכילים הרבה דטא ואנליזות של הדטא. חשיבותם של דוחות אלה היא אדירה – לא רק שהיא נותנת לנו לראות מה הייתה התקדמות הקמפיין עד כה, חברה מקצועית תדע גם לדעת לשפר את האסטרטגיה האישית שלכם ולכוון אותה בהתאם לנתונים שיעלו מהדוחות. אסטרטגיה שלא עוברת שיפור תמידי היא אסטרטגיה מתה.
  8. חברה מקצועית תשמור על התקציב שלכם – חברה שיודעת מה היא עושה, מכירה כבר את כל הניואנסים בשוק ויודעת אילו צעדים כדאי לעשות ואילו צעדים לא. אתם מחפשים חברה בעלת ניסיון וידע נרחב שתשמור על התקציב שלכם ושלא תחרוג ממנו, מתוך ידיעה שהיא חייבת לשמור עליכם. חברה מקצועית יודעת להסתדר גם עם תקציבים מצומצמים ולדאוג שגם לקמפיינים קטנים יותר יהיה ROI גבוה, וזאת על ידי יצירת אסטרטגיה משתלמת ורווחית.

איך לבחור חברת פרסום מקצועי בפייסבוק? 

לבחור חברת פרסום מקצועי בפייסבוק יכולה להיות משימה לא פשוטה. בגלל זה החלטנו להציג מולכם פה כמה טיפים עיקריים לבחירת חברת פרסום ממומן בפייסבוק:

  1. הצוות – הצוות שיעבוד על הפרויקט שלכם הוא אחד החלקים הקריטיים בתהליך. אם אתם לא סומכים על הצוות שהתמנה לעבוד על הקמפיין הדיגיטלי הממומן שלכם בפייסבוק, זה הזמן לקחת צעד אחורה ולבחור בחברה אחרת. הצוות שיעבוד על הקמפיין שלכם צריך להיות בעל שנות ניסיון רבות, דוגל במצוינות ובמקצועיות.

    ומה לגבי הצוות שלנו? הצוות שלנו ידוע במקצועיות הרבה שלו ובהיותו מהימן, ישר, רציני ואיכותי. יש עלינו מגוון ביקורות חיוביות מבעלי עסקים שעבדנו איתם ושהיו מרוצים מעבודתנו, וכמו כן צברנו ניסיון רב במהלך השנים, ניסיון שבא לידי ביטוי בכל פרויקט שאנחנו לוקחים על עצמנו. מצוינות היא ערך שלנו שלא ניתן לערעור, וחשוב לנו שהעסק שלך יצליח, כי ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו. הצוות שלנו מסור לכל פרויקט שהוא לוקח, ומשקיע בו את מיטב זמנו.
  2. יושרה – יש לא מעט חברות בשוק שינסו לעקוץ אתכם, לעבוד עליכם או לשקר לכם. אותן חברות לרוב יעבדו בדרכים-לא-דרכים, שיטות שאינן מקובלות כלל בעולם השיווק הופרסום הדיגיטלי. מדובר בשיטות שמפרות את המדיניות ואת הכללים של פייסבוק.

    חשוב לנו שתדעו שכף רגלנו מעולם לא דרכה, ומעולם לא תדרוך, על אדמה מלוכלכת כזו. אנחנו לעולם לא נוקטים בשיטות חמורות אלו, שיטות שמפרות באופן בוטה לא רק את המדיניות של פייסבוק אלא גם את הערכים שלנו ואת כל מה שהחברה שלנו נשענת עליו. השיטות שאנו נוקטים בהן הן שיטות מקצועיות ביותר, כלים שיווקיים אשר מוכרים בעולם השיווק וידועים ככלים איכותיים מהרמה הראשונה, בסטנדרט הגבוה ביותר האפשרי.
  3. שקיפות – אתם עשויים לפגוש לא מעט חברות שלא יהיו שקופות איתכם במאה אחוז. הדבר הזה נהיה לבעייתי מאוד כשרוצים להתקדם עם החברה, להגיע להסדרי תשלום, לקבל תשובות על הנעשה, לקבל תשובות על צעדים מסוימים שנעשו ועוד. אתם לא רוצים להגיע למצב בו יהיו לכם יותר שאלות מתשובות – מדובר במצב מתסכל ביותר, ואתם תרגישו חסרי אונים מול משהו שגדול ממכם.

    החברה שלנו רואה שקיפות כערך עליון, ואפילו כנתבך מקצועי. חלק מהמקצועיות ומהאמינות שלנו כולל בתוכו את אלמנט השקיפות – להסביר לכם הכול, ללוות אתכם מ א' ועד ת', להשאיר אתכם עם 100% תשובות ו-0 שאלות.

    אנחנו ניתן לכם קרקע יציבה ובטוחה לעמוד עליה, קרקע שאפשר לסמוך עליה, ביטחון, וודאות – על ידי הסברים מקצועיים על כל שאלה שרק תהיה לכם, על ידי זמינות מירבית עבורכם לכל עניין שרק יצוץ, וכמובן ניתן לכם גישה מלאה לכל חלק שתבקשו בפרויקט שלכם. 

האם אתם עובדים גם עם עסקים קטנים? 

חד משמעית כן. החברה שלנו יודעת לבנות אסטרטגיות ייחודיות ומותאמות אישית עבור כל עסק, לא משנה מה הגודל שלו או מה אופיו. חשוב לנו שתדעו עלינו ש:

  • יש לנו ניסיון רב בבניית אסטרטגיות עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים ואנחנו מומחים ביצירת תוצאות מקסימליות עבור כל אחד מאלו. 
  • כל שקל שיושקע באסטרטגיה ובקמפיין שלכם יגיע אך ורק למקומות הנכונים, ויבטיח לכם השקעה חכמה שתניב פירות. 
  • אנחנו יודעים לעבוד עם כל תקציב, גדול או קטן, ולמקסם ממנו את כל ההזדמנויות האפשריות. 

כמה עולה מודעת פייסבוק עבור עמוד עסקי בפייסבוק?

עמוד עסקי בפייסבוק חייב להיות מקודם על ידי מודעת פייסבוק כדי לצבור תאוצה, כלומר, לצבור לייקים ועוקבים.
היתרון בפרסום בפייסבוק הוא שניתן לעשות אותו כמעט בכל תקציב אפשרי. אתם בוחרים כמה אתם רוצים להשקיע. אם אתם רוצים להשקיע רק כמה דולרים בודדים כל יום – זה אפשרי. ככה שהבחירה נתונה בידיים שלכם. 

באופן כללי, טווח המחירים משתנה ותלוי בגודל המודעה, בסוג המודעה, באופי המודעה, ובמה אתם רוצים להשיג מהקמפיין. אך אם להסתכל על הממוצע – ממוצע העלויות של פרסום ממומן בפייסבוק הוא 0.97 דולר פר קליק.

פרסום ממומן בפייסבוק - שאלות ותשובות

איך מבצעים פרסום ממומן בפייסבוק?

פייסבוק היא רשת חברתית מצליחה ופופולרית בארץ ובכל העולם, רק בישראל יש למעלה מ-4 מיליון
משתמשים המבקרים ופעילים בפייסבוק מידי יום. פרסום ממומן בפייסבוק מבצעים באמצעות מנהל
המודעות של הרשת החברתית הידועה (facebook Ads Manager), יש לבחור בקמפיין חדש כדי
לבחור ולהגדיר את סוג הקמפיין, וחשוב לבחור נכון את מטרת הקמפיין, לדוגמה קמפיין להגברת
הטראפיק, ולאחר מכן עוקבים אחר ההנחיות המופיעות על המסך.

האם צריך אתר כדי לבצע פרסום ממומן בפייסבוק?

לא. רבים שואלים אותנו האם עליהם להשקיע בבניית אתר חדש לפני הפרסום הממומן בפייסבוק,
לכן חשוב לדעת כי אפשר להפנות גולשים שלוחצים על מודעת פרסום בפייסבוק לדף נחיתה ייעודי.
למעשה, עדיף להפנות את הגולשים לדף נחיתה מעוצב עם תוכן שיווקי המותאם למטרות הקמפיין,
כך משפרים את יחס ההמרה ומקבלים לידים איכותיים יותר. הגולשים בפייסבוק שילחצו על מודעת
הפרסום יופנו לדף נחיתה בתוך הרשת החברתית מבלי לעזוב את האתר.

למה יש מודעות פרסום ממומן בפייסבוק שלא מצליחות?

פרסום ממומן בפייסבוק דורש זמן וניסיון כדי להשיג תוצאות טובות, ולא תמיד המודעות שלנו יהיו
אפקטיביות וישיגו את התוצאות הרצויות. לכן, אנחנו תמיד ממליצים על בניית וניהול מספר קמפיינים
במקביל, כאשר כל מודעה פונה לקהלי יעד שונים. לאחר הרצת הקמפיינים במקביל לתקופה של
שבוע לפחות אפשר לנתח את התוצאות ולהבין אילו קמפיינים עבדו כדי לשפר את הפרסום שלנו
ברשת החברתית המובילה.

איך בודקים את הצלחת הפרסום הממומן בפייסבוק?

כדי למדוד ולנתח את תוצאות הקמפיינים הממומנים בפייסבוק חשוב להגדיר מראש מהן מטרות
הקמפיין וכדאי להחליט אילו מדדים נחוצים כדי לקבוע האם הקמפיין הצליח או לא. אחד המדדים
הקלים למדידה ולניטור הוא כמות הלייקים שמקבלים על מודעת הפרסום בפייסבוק, אפשר לבדוק
כמה לייקים קיבלתם על הקמפיין לפי תקופות זמן. כמו כן, פייסבוק מציע מדדים שונים המאפשרים
לכם לבדוק ולמדוד את התנהגות הגולשים למודעות הפרסום ולתכנים שאתם מעלים ברשת
החברתית, ויש מדדים חשובים נוספים כמו מעורבות הגולשים, חשיפה, תגובות, כמות שיתופים,
אחוז הקלקה ועוד.

Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000