פרסום ממומן בפייסבוק

מעוניינים בפרסום ממומן בפייסבוק? רוצים לקבל יותר לייקים בדף העסקי או להגדיל את המעורבות בפוסטים? הכתבה הבאה היא בשבילכם – 5 סיבות להתחיל עם קידום ממומן בפייסבוק לעסק שלכם, מה צריך לפני שמתחילים, ואפילו 7 טיפים לפרסום ממומן בפייסבוק!

5 סיבות לבצע פרסום ממומן בפייסבוק

1. פייסבוק נחשבת לרשת החברתית המצליחה ביותר, היא מחזיקה ביותר מ- 1.3 מיליארד משתמשים פעילים בפייסבוק, והיא נחשבת לאתר האינטרנט השני הנצפה ביותר בעולם.

2. פרסום ממומן בפייסבוק מתאים כמעט לכל תקציב והוא זול יותר מאמצעי פרסום אחרים. אם מפרסמים לקהל הנכון ויוצרים קמפיינים מוצלחים,ניתן להגיע לחשיפה של אלפי גולשים פוטנציאליים ביום בעלות קטנה יחסית.

3. באמצעות מערכת פילוח הקהל למודעות אתם יכולים לפרסם את המודעה לגולשים שעונים על מאפייני הקהל שהגדרתם וכך להגיע רק לקהל רלוונטי ולשלם רק על חשיפות בעלות פוטנציאל גבוה להמרה. אתם יכולים לפלח את הקהל על בסיס נתונים כמו מידע דמוגרפי או תחומי עניין מסוימים ועוד מגוון אפשרויות מתקדמות כמו פרסום חוזר ועוד.

4. יש לכם אפשרות לעקוב אחרי תוצאות הקמפיין וכך גם לבצע שינויים בהתאם. במקרה ואתם מעוניינים לשפר את ביצועי המודעה או להפסיק את הצגתה, אתם יכולים לעשות זאת בכל רגע נתון וכך לא מחויבים לשום חוזה מתמשך כמו בהסכמים שיווקיים אחרים.

5. פרסום ממומן בפייסבוק מתאים במיוחד לעסקים ולנותני שירות שונים, שלא מחפשים אותם בגוגל או שלא מעוניינים לפרסם בה, אך בכל זאת רוצים להציג נוכחות דיגטלית ולקבל פניות מהאינטרנט.

מה צריך לפני שמתחילים לעשות פרסום ממומן בפייסבוק לעסק?

לפני שמתחילים  להשקיע כסף על פרסום בפייסבוק, חשוב לדאוג שהדף העסקי יהיה מוכן לקליטת הצופים החדשים שיגיעו לדף. זה כולל תמונת פרופיל ייצוגית ותמונת קאבר בולטת ומילוי כל המידע הנחוץ ללקוח – כמו קטע קצר המסביר "מי אנחנו" בעמוד האודות, כתובת, טלפון, שעות פתיחת החנות וכתובת אתר האינטרנט (אם יש). חלק חשוב לא פחות הוא יצירת פוסטים מעניינים ובעלי ערך מוסף ללקוח.
 

כל אלה יעודדו את המבקרים בדף לעשות לנו "לייק" ולעקוב אחר הפוסטים שלנו בעתיד וכך נייעל התוצאות שנשיג מהגולשים שיגיעו לדף שלנו בעקבות הפרסום (הרי איננו רוצים להשקיע כדי שהגולשים יגיעו לעמוד שלנו ויברחו מרוב שעמום).
הרצתם קמפיין בפייסבוק אבל לא קיבלתם את התוצאות שרציתם?

7 טיפים לקידום ממומן בפייסבוק:

1. בחרו בסוג קמפיין שמתאים למטרה שלכם

כדי לבחור ב- Objective מדויק ומתאים לקמפיינים שלכם, וכך גם להשיג תוצאות טובות ואיכותיות יותר, וכנראה גם זולות יותר,עליכם קודם כל להגדיר מה המטרות שאתם רוצים להשיג מהקמפיין (למשל, יותר לייקים לדף הפייסבוק או הגברת המעורבות בפוסטים בדף), ורצוי מאוד שיהיו כאלה שניתן למדוד אותן.

אל תשכחו שכל פעולה שנעשתה על ידי הקהל שנחשף למודעה עולה לכם כסף אז לפני שאתם מתחילים וודאו שהגדרתם מטרות מתאימות ושיש לכם איך לעקוב אחריהן. מדובר בחלק חשוב בתהליך שכן ברוב הפעמים, על ידי בחירת Objective מתאים, פייסבוק "עוזרת" לכם לשלם פחות על התוצאה שאתם רוצים להשיג וכך מתאפשר לכם גם לפעול לשם הוזלת העלויות על הקידום הממומן.

2. חשבו על הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה

גם קמפיין טוב לא יספיק אם ההצעה השיווקית שלכם או דף הנחיתה שלכם לא משכנעים מספיק. אתם לא המפרסמים היחידים וסביר להניח שיש לכם מתחרים שעושים פרסום מקצועי בפייסבוק עם קמפיינים מרשימים. כדי להתחרות בהם, לא מספיק ליצור קמפיינים טובים. אתם צריכים להציע משהו שאין למתחרים שלכם, לחשוב על איזו הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה, או על כל טריגר אחר שיגרום לצופי המודעה לבצע את ההמרה שהגדרתם.

3. התחילו לאט ופזרו את התקציב

גם אם אתם חושבים שבניתם קמפיין מוצלח במיוחד, אין סיבה לבזבז עליו את כל התקציב הפרסומי שלכם ולקוות שתקבלו את התוצאות שאתם מצפים להן. רצוי להתחיל עם תקציב מתון לקמפיינים, שאינו גדול במיוחד, ורק לאחר שאתם רואים שהמודעה "עובדת" ומקבלת את המעורבות שרציתם, הגדילו את התקציב באופן הדרגתי והמשיכו לבדוק אותה כל הזמן. גם אחרי שכבר בניתם מודעות מוצלחות עדיין מומלץ לפזר את התקציב על כמה קמפיינים ולא להתקבע על אחד בלבד.

4. צרו פוסטים שמעודדים מעורבות

העלו פוסטים שייגרמו לאנשים לרצות ליצור אינטראקציה איתם. פוסט עם כיתוב שנון או תמונה יפה לא בטוח יגרמו לנחשפים להגיב או ליצור מעורבות עם המודעה, וזה החלק הכי חשוב בייעול הקמפיין ובהוזלת העלויות שלו. צרו עניין והשקיעו מחשבה על טקסטים וניסוחים שיגרמו לקהל ללחוץ על המודעה או הקישור, להתעניין, להגיב. אל תוותרו על שאלה בסוף הטקסט או על הנעה מפורשת לפעולה שאתם רוצים שהגולשים יבצעו.

5. בצעו A\B Tasting למודעות

לכל קמפיין שאתם בונים בפייסבוק, צרו כמה מודעות שונות שתפרסמו לאותו הקהל. תוכלו לבדוק מודעות עם אותו הטקסט אך עם תמונה או סרטון אחרים,או להשוות בין ביצועיהן של אותן תמונות במודעות רק עם הנעה לפעולה שונה וכו'. כך לאחר כמה ימים, תוכלו לבדוק איזו מהמודעות הניבה ביצועים מוצלחים יותר ובמחירים נמוכים יותר.בחרו במודעה המוצלחת יותר ותיצרו ממנה גרסאות נוספות להשוואה,עד שתגיעו למודעות המנצחות והמשתלמות יותר ותשפרו את ה-ROI (מידת ההחזר על ההשקעה). 

6. פרסמו לקהל רימרקטינג

אחרי שכבר יצרתם לעצמכם קהל לקוחות או גולשים באתר אתם יכולים להתחיל לפרסם להם בפרסום רימרקטינג – פרסום חוזר בעברית. מי שעושה זאת כבר מכיר ונהנה מיתרונות פרסום זה והגיע הזמן שגם אתם תתחילו להשתמש בו אם עוד לא התחלתם. ע"י התקנת פיקסלים מיוחדים באתר שלכם תוכלו לפרסם לקהל שביקר בעמודים ספציפיים באתר, כמו עמודי התודה לאחר רכישה או בעמודי החנות או יצירת הקשר. אלו גולשים שכבר מכירים את העסק שלנו ויצרו אינטראקציה איתו ולכן סביר להניח שאם נפרסם להם נקבל יחס המרות גבוה יותר ונשיג תוצאות טובות יותר מהפרסום.

7. הגדילו את הקהלים שלכם באמצעות קהלים דומים

אחרי שמיציתם את קהל הרימרקטינג בקמפיינים בפייסבוק (מה שקורה בדרך כלל כשהקמפיינים מגיעים לתדירות של 3 או 4), תוכלו ליצור לו קהלים דומים (Lookalike)  ולפרסם לגולשים שפייסבוק מצאה כחופפים במאפייניהם לקהל הרימרקטינג שלכם. מה שמאפשר לכם למצוא בקלות עוד קהל פוטנציאלי, שיכול להיות מאוד רלוונטי עבורכם.

מעוניינים בפרסום מקצועי בפייסבוק להגדלת הרכישות או הפניות לעסק?
פרסום בפייסבוק לעסקים עושים רק עם פרסונאס מדיה, חברת הפרסום הדיגיטלי והשיווק באינטרנט המובילה בישראל.

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000
072-394-7000