עושים סדר - מה צריך לדעת על פרסום עורכי דין באינטרנט לפני שמתחילים?

תוכן עניינים

אז הבנתם שאתם צריכים קידום אתרים לעורכי דין, אבל אתם לא בטוחים ממה להתחיל. אז בואו נעשה סדר: קידום אתרים לעורכי דין מתחיל בהכרת עורך הדין, עיסוקו, שנות הניסיון והוותק שלו, ההתמחות שלו, היצע הלקוחות שלו וכו'. ישנו מגוון נרחב של עורכי דין בשוק, וכדי שהשיווק יהיה יעיל הוא צריך להיות ספציפי: קהל יעד ספציפי, פרסום ממוקד ומטורגט למילות מפתח מדויקות, קופי ספציפי. 

לכן, נרצה קודם להכיר אתכם כעורכי דין, וכמובן לשאול מהן המטרות שלכם ונוכל להגדיר אותן באופן מסודר ביחד. חשוב להגדיר את המטרות ביחד עם חברה לקידום אתרים בגוגל כדי שהן יהיו מדידות ומאורגנות בתוך האסטרטגיה שלכם. האסטרטגיה השיווקית שתבנו עם חברת קידום עורכי דין חייבת להיות מותאמת למטרות שלכם, ולמעשה, המטרות שלכם הן אלו שיעצבו ויקבעו את האסטרטגיה. 

מעבר להגדרת המטרות, נשאל אתכם מה הם הגבולות האדומים שלכם מבחינת תקציב ומשאבים. חשוב לשים את כל הקלפים על השולחן כבר מהמפגש הראשון ולעשות תיאום ציפיות עם חברת פרסום עורכי דין, כדי שכולנו נהיה על אותו קו.

לפני שמתחילים לעשות קידום אורגני וממומן לעורכי דין, יש לבצע:

  • הערכת מצב ראשונית – אילו נכסים דיגיטליים יש לכם? עד כמה הם מתוחזקים? עד כמה הם אופטימליים? האם הם מעודכנים לניסיון הנוכחי שלכם ולשירותים הנוכחיים שאתם מעניקים? האם יש להקים נכסים דיגיטליים נוספים?
  • ניסיון שיווקי בעבר – האם ניסיתם בעבר לשווק את עצמכם? האם נעזרתם פעם בשירותי של חברה לקידום אתרים בגוגל? אם כן, אילו דברים עזרו לכם ואילו דברים אתם מרגישים שעבדו לא טוב? מה הייתם רוצים לשמר ולשפר מבחינת הרצונות העסקיים שלכם?
  • סקר מתחרים – מי השוק שלכם? מי המתחרים הגדולים והקטנים שלכם? והכי חשוב: אילו יתרונות יש לכם שלהם אין? במה אתם "עוקפים" אותם?
    שיווק עורכי דין נשען בין היתר על חיזוק והבלטת הצדדים החיוביים בכם. אנחנו נרצה להדגיש לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם את החוזקות שלכם.
  • מילות מפתח – איך אפשר לשכוח מהחלק הכי חשוב של קמפיין שיווק משרד עורכי דין: מילות מפתח. מילות המפתח הן אלה שבפועל יקבעו מי יראה את המודעה שלכם בגוגל או את האתר שלכם. על מילות המפתח נרחיב בהמשך, אז יש למה לצפות.

הגבלות על פרסום עורכי דין כשמדובר על קידום אתר אינטרנט

לפני שמתחילים קידום אתרים לעורכי דין, חשוב שתדעו שלשכת עורכי הדין בישראל קבעה מספר תנאים והגבלות על פרסום עורכי דין. קידום אתר אינטרנט של עורכי דין יצטרך לעמוד בתנאים האתיים הבאים:

  1. אסור על פרסום משרד עורכי דין לפגוע בכבוד המקצוע.
  2. על קידום אתר אינטרנט לעורכי דין חל האיסור להכיל תוכן מטעה לציבור.
  3. אסור להציג פרסום עורכי דין באתרים המכילים תוכן פוגעני, אלים או פורנוגרפי.
  4. קידום עורכי דין באמצעות pop-ups אסור.
  5. אם עורך הדין נמצא בפועל בתפקיד שיפוטי, אין לפרסם זאת. 
  6. שיווק עורכי דין צריך להיות "נקי" ולהתייחס רק לשירותים שאותו עורך דין מעניק, ולא להתייחס לשירותים שמתחריו מעניקים, כלומר לא לפרסם ישירות נגדם. 
  7. אין לכלול אזכורים לשכר טרחה.
  8. אין להציע טובות הנאה תמורת שיווק עורכי דין.

אלו התנאים העיקריים, ולכן הדבר הראשון שעליכם לעשות, הוא לבדוק מול חברת קידום עורכי דין אם הפרסום המתוכנן אכן עומד בכל התנאים האלה ללא יוצא מן הכלל. מדובר בקריירה שלכם, ואסור לשחק איתה. המטרה של הפרסום היא למנף אתכם ולהביא אתכם לנקודות טובות חדשות, ובשום פנים ואופן לא להזיק לשם המקצועי שלכם בשוק. 

כמובן שחברת קידום אורגני וממומן שיודעת לעשות קידום אתרים לעורכי דין כבר שנים רבות ומכירה את התחום לא תטעה בנושא. אך חשוב שתבחרו בחברה שאתם סומכים עליה ויודעים שהיא מקצועית ומהימנה. לא חברה שמזלזלת בכם או שלא לוקחת אתכם מספיק ברצינות. 

אם לא מדובר בחברה שדוגלת במצוינות מקצועית, היא עלולה ליצור לכם בעיות, מעבר לנושא של עמידה בכללי האתיקה של לשכת עורכי הדין. משום שחברה כזו עשויה לנקוט גם בשיטות ובאמצעים דיגיטליים לא איכותיים ולעתים אף לא חוקיים (כלומר, כלים דיגיטליים שלא עומדים במדיניות של גוגל). אז אל תיקחו סיכון – אלא תבחרו בחברה שאתם יודעים בוודאות שהיא בחירה חכמה.

קידום משרד עורכי דין דורש מחקר מילות מפתח

הבטחנו ואנחנו מקיימים: מהן מילות המפתח ולמה הן חשובות כל כך?

כשאדם מחפש אתכם בגוגל, הוא רושם ביטוי כלשהו. למשל, "עורך דין לענייני משפחה בנתניה". אם הביטוי הזה לא יופיע באתר שלכם כמילת מפתח, מי שיחפש אתכם בעזרת ביטוי זה לא יוכל למצוא אתכם. גוגל פשוט לא יציג אתכם בתוצאות החיפוש. 

באותו אופן גם עובד גוגל אדס: כשאתם מגדירים את המודעה הממומנת שלכם בגוגל, אתם מגדירים את מילות המפתח שלה, כלומר, את הביטויים שעבורם המודעה שלכם תוצג. בהקשר של גוגל אדס, תוכלו גם להגדיר מילות מפתח שליליות, כלומר את הביטויים שעבורם שמודעה שלכם לא תוצג, וזאת כדי לחסוך בכסף על קליקים מיותרים. גם על גוגל אדס נרחיב בהמשך.

עוד דבר בקשר למילות מפתח: ככל שהאתר שלכם משבץ בתוכן שלו יותר מילות מפתח רלוונטיות, כך האתר שלכם נהיה יותר אופטימלי. ישנם המון פרמטרים שקובעים עד כמה אתר אופטימלי, ומילות המפתח הוא אחד מהם. ככל שהאתר שלכם יותר אופטימלי – כך הדירוג שלו בגוגל גבוה יותר, כלומר שהוא יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות.

למה זה חשוב? משום שככל שאתר מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך הטראפיק שלו גדל. מרבית האנשים יכנסו לתוצאות הראשונות שמופיעות להם בגוגל, ויתעלמו מהאחרונות. אם אתם רוצים יותר טראפיק (יותר כניסות לאתר) – האתר שלכם פשוט חייב להיות אופטימלי.

מה זה אומר אופטימלי?

כשאומרים שאתר הוא אופטימלי הכוונה היא שהוא אופטימלי לדרישות מנוע החיפוש. לגוגל, שהיא מנוע החיפוש הכי גדול בעולם, יש כמה דרישות וקריטריונים שמבחינתה אתר צריך לעמוד בהם. ככל שהאתר שלכם עומד בדרישות של גוגל באופן מקצועי ומדויק יותר, כך האתר שלכם אופטימלי יותר בעיניה של גוגל, והדירוג שלכם עולה בהתאם.

אז, מהן הדרישות של גוגל? לא כל המידע על האלגוריתם של גוגל חשוף לעולם, אבל אנחנו יודעים על הדברים העיקריים שאתר צריך לעמוד בהם כדי להיות אתר טוב:

  • מילות מפתח משובצות בכל רכיבי האתר: הדומיין, הכותרות באתר, במפת האתר, בתוכן עצמו כמובן וכו'.
  • תוכן רלוונטי ועדכני, כולל תוכן אבר גרין.
  • כותרות H1-H6 מסודרות באופן היררכי.
  • מפת אתר מסודרת ונוחה עם תפריטים ברורים, קישורים פנימיים.
  • חוויית משתמש אופטימלית: ניווט נוח באתר, מהירות גלישה גבוהה, התאמת האתר לשימוש בנייד (באופן מושלם ותואם, כך שכל התמונות והתוכן הגרפי יועבר ויועתק כמו שהיינו רוצים).
  • בלי דפי 404, בלי שגיאות.
  • אבטחת אתר גבוהה וראויה, על אחת כמה וכמה כשמדובר באתר בו ניתן להכניס אמצעי תשלום.
  • קישורים חיצוניים איכותיים.
  • קישור וסנכרון לערוצים דיגיטליים נוספים שלכם כמו עמוד פייסבוק עסקי, אינסטגרם, לינקדאין וכו'.
  • דף נחיתה איכותי שמוביל לאתר שלכם
  • קוד אתר יעיל
  • הנגשת האתר לבעלי מוגבלות ראייה ושמיעה (על ידי אפשרות להגדלת הכיתוב על המסך או הוספת כתוביות בסרטונים) זה חלק חשוב מאוד כשמדובר על שיווק משרד עורכי דין באינטרנט בכלל, ובפרט אם אתם עורכי דין המתמחים גם בנושאים של נגישות ותביעות של נכים. 

ישנם עוד פרמטרים שחשוב להכיר לגבי קידום אתר אינטרנט וביצוע אופטימיזציה של אתר למנוע החיפוש, אך אלו המרכזיים ביותר. אבל אל תדאגו, מי שיעשה לכם את האופטימיזציה זו חברת פרסום עורכי דין שמומחית קידום אתרים ברשת במיוחד עבור עורכי דין. השאירו למומחים לעשות את העבודה, ותראו לאט לאט שהזרעים מתחילים להניב פירות. 

קידום אתר בגוגל: מילות מפתח חיוביות ושליליות עבור קידום משרד עורכי דין

גוגל אדס הוא כלי של גוגל ליצירת מודעות ממומנות. אם אתם מעוניינים שהעסק שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש, אתם יכולים לשלם על כך – ואז המודעה שלכם תופיע מעל התוצאה האורגנית הראשונה. יתכן ש"יצטרפו" אליכן מודעות נוספות, לא יותר מ-4, וכולן יופיעו מעל התוצאה האורגנית הראשונה (ככל שהמודעה שלכם תהיה איכותית יותר, כך היא תופיע גבוה יותר מבין ה-4).

כפי שציינו קודם, קידום אתר בגוגל אדס מתחיל בהגדרת מילות המפתח של המודעה הממומנת. אך אל תזלזלו בהגדרת מילות מפתח שליליות, משום שזה יכול לחסוך לכם הרבה כסף! איך ולמה?

קידום אתר בגוגל אדס נעשה בצורת תשלום של PPC כלומר Pay Per Click: עבור כל קליק שמישהו מבצע על המודעה שלכם, אתם מתבקשים לשלם. קידום אתר בגוגל אדס הוא רווחי מאוד, משום שההכנסות שתכניסו מהלקוחות הפוטנציאליים שהקליקו על המודעה, גדולות משמעותית מההוצאה שלכם על כל קליק שכזה.

אבל ברור שאם גולש הקליק על המודעה שלכם, והוא למעשה לא לקוח פוטנציאלי שלכם כי הוא זקוק לעורך דין פלילי ולא לעורך דין לענייני משפחה, הוא לא יהפוך ללקוח שלכם ואתם לא תרוויחו ממנו, אך על ההקלקה שלו שילמתם כסף.

כאן נכנסות לתמונה מילות מפתח שליליות: הן הביטויים שעבורם המודעה שלכם לא תוצג בגוגל. אם נחזור לאותה דוגמה, בהנחה שאתם עורכי דין לענייני משפחה ולא מתעסקים בפלילים, תוכלו להגדיר "עורך דין פלילי" כמילת מפתח שלילית. כך, אותו גולש לא יגיע אל המודעה שלכם, וזה מצוין מבחינתכם, כי חסכתם כסף על הקלקה שלא הייתה יוצאת ממנה עסקה. 

איך להגדיר את מילות המפתח השליליות בצורה חכמה כשמבצעים שיווק משרד עורכי דין?

שימו לב שהגדרת מילות מפתח, שליליות וחיוביות, הן עסק טריקי ולא ברור מאליו בכלל. 

כשמגדירים מילות מפתח שליליות, צריך להיזהר לא לצמצם לכם את הטווח יותר מדי. יש לשקול אילו ביטויים הם באמת מחוץ לתחום, ואילו ביטויים שווה להכניס ולאפשר. גם בתוך מילות המפתח החיוביות יש תתי-סוגים שונים וצריך לחשוב היטב איך להגדיר אותן.

לכן השורה התחתונה היא לא לעשות קידום אתר אינטרנט בעצמכם, אלא להשאיר זאת לגורם מקצועי. אנחנו מעניקים שירות מחקר מילות מפתח מקצועי ומעמיק ללקוחותינו, ומומחים בין היתר גם באתרי שיווק עורכי דין. קידום אתרים לעורכי דין הוא עסק מורכב משום שיש הרבה עורכי דין בשוק, וכדי להבליט אתכם יש לפנות אל חברת שיווק משרד עורכי דין מקצועית אשר בעלת ניסיון רב בתחום הספציפי הזה ומכירה את כל הניואנסים הקטנים.

מה דורש פרסום משרד עורכי דין?

  • שיווק משרד עורכי דין דורש תוכן מצוין:

פרסום עורכי דין לא יצליח אם לא יהיה לכם תוכן אמין. חשוב שאתר האינטרנט שלכם יהיה מתוקף: תוסיפו קישורים לאתרים שכתבתם בהם, שהתפרסמו בהם סיפורים ומאמרים שלכם, אתרים בהם הרציתם וכו'. תקשרו את האתר לפרופילים מקצועיים בלינקדאין או בפייסבוק. בקיצור, תהיו כמה שיותר מפורטים בנוגע לסמכותיות שלכם. זה מגביר את האמינות שלכם ברשת. 

כמו כן, התכנים שלכם צריכים להיות שיווקיים ובמקביל גם לספר סיפורי הצלחות אמיתיים – הכול בהתאם לחוקי האתיקה של לשכת עורכי הדין. בגלל שאתם לא רוצים לקחת פה סיכון עם כללי האתיקה, עליכם לפנות אך ורק אל חברת קידום אתרים לעורכי דין שמתמחת בכתיבת תוכן למטרות שיווק עורכי דין. 

  • קידום עורכי דין טוב ברשת כולל גם עיצוב מתאים:

חשוב לנו להזכיר שהרבה פעמים אנשים קודם כל "אוכלים עם העיניים": עיצוב אתר אינטרנט לעורך דין צריך להיות נקי ומותאם לעיצוב האתרים המקובל היום. כלומר, מפת אתר מסודרת, בלי תפריטים ארוכים מדי, בלי חוסר סדר, בלי עומס על עמוד דף הבית, וכו'. 

  • קידום אתר בגוגל לא יצליח לולא ניהול מוניטין באינטרנט:

בייחוד במקצוע כמו עריכת דין, חשוב שהמוניטין שלכם ברשת ינוהל כמו שצריך. המוניטין שלכם ברשת הוא למעשה "השם" שאתם יוצרים לעצמכם, איך אנשים תופסים אתכם.
זה זמן טוב להזכיר שהיום אנשים ניגשים לאינטרנט לפני שהם פונים לגורם מקצועי כזה או אחר. המלצות מפה לאוזן הן חזקות, אבל במרבית המקרים הן לא יספיקו לנו ואנחנו נרצה לקרוא על אותו גורם בגוגל לפני שנרוץ לקבוע איתו פגישה.

ביקורות חיוביות עליכם ברשת מן הסתם מאוד משפרות את המוניטין העסקי בדיגיטל, שכן אנשים שראו אתכם בצורה חיובית, השאירו חותם של זיכרון טוב ברשת, וכעת לקוחות פוטנציאליים חדשים יכולים לקרוא את הביקורת הזו ולהתרשם מכם לטובה. 

אבל מה קורה כשאדם ששכר את שירותיכם כעורכי דין התאכזב מהשירות שקיבל והשאיר על כך ביקורת שלילית ברשת? מה קורה כשב Google Reviews מופיעה עליכם דיס-המלצה?

שיטות שונות של ניהול מוניטין באינטרנט הן מה שמשרד עורכי הדין שלכם צריך במקרה כזה. מומחה ניהול מוניטין באינטרנט מבין את ההשלכות השליליות (שיכולות להיות מאוד חריפות, יש לציין) של ביקורת שלילית באינטרנט, והוא יודע בדיוק איך לטפל בבעיה.

ראשית, קידום תוכן חיובי עליכם ברשת יכול להביא לירידת המיקום של הביקורות השליליות בתוצאות וכמו "לקבור" אותן למטה כך שלגולש הממוצע יהיה מאוד קשה למצוא אותן, ולרוב הוא לא יגיע אליהן.

חשוב לנו לציין שיש דרכים נכונות וסטנדרטיות לקידום תוכן חיובי ברשת לצורך ניהול מוניטין באינטרנט, וישנן חברות שלעתים נוקטות בדרכים-לא-דרכים, כלומר משתמשות בשיטות שאינן חוקיות, והנזק שמצב כזה יכול להביא לכם גדול הרבה יותר מביקורות שליליות. אז טיפ חשוב – תתרחקו באופן מוחלט מחברות מפוקפקות. זה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות למען המוניטין ועתיד האתר שלכם. 

מעבר לקידום תוכן חיובי, חשוב מאוד לדעת איך להגיב לביקורת שלילית ברשת: לא לשפוט, לא לתקוף בחזרה, לא ליצור ויכוח. לזכור שמדובר בחווייתו הסובייקטיבית של הלקוח, והתפקיד שלכם כרגע הוא לנסות לשפר את החווייה הזו. איך? קודם כל, הביעו צער על חווייתו השלילית. שנית, נסו לראות איך אתם יכולים לפתור מולו את הבעיה, בהתאם למה שהתלונן עליו. 

הדבר הזה מציג אתכם באור מאוד חיובי ברשת. בכך הפכתם ביקורת שלילית לנקודה חיובית. התייחסות נאותה לביקורת שלילית מראה ללקוחות פוטנציאליים שלכם שהלקוחות שלכם חשובים לכם, שאכפת לכם מטובתו של הלקוח, שחשובה לכם שביעות רצונו. היא מציגה אתכם כאנשים אכפתיים שמעוניינים לעזור ולפתור את הבעיה.

אין עסק מושלם, ולא תמיד יהיו עליכם ביקורות חיוביות, וזה בסדר וטבעי. גם למלונות יוקרתיים 5 כוכבים בכל העולם יש ביקורות שליליות מדי פעם. העניין הוא איך משרד עורכי הדין שלכם מתמודד עם אותן ביקורות שליליות. ופה נעוץ השינוי. 

אילו עוד שירותי קידום משרד עורכי דין ישנם?

ישנם לא מעט שירותי פרסום משרד עורכי דין, וכולם מבוססים על קידום אתרים ברשת: קידום אורגני וממומן. 

קידום אורגני וממומן כחלק מאסטרטגיית שיווק עורכי דין יכול להיות במספר פלטפורמות, בהתאם למטרות שלכם ולקהל היעד שלכם. למשל, פרסום אורגני בפייסבוק יכול להתאים לכם, אך פרסום באינסטגרם, במרבית המקרים, הרבה פחות. לינקדאין למשל הוא ערוץ מאוד מתאים עבור פרסום משרד עורכי דין, כמובן כל עוד מדובר על פרופיל מקצועי ואיכותי.

אם לסכם, פרסום עורכי דין יכול להתבצע בכמה דרכים שונות, ביניהן: SEO ו – PPC (קידום אורגני וממומן), קידום תוכן דרך בלוג, וקידום באמצעות רשתות חברתיות מסוימות. פרסום משרד עורכי דין ברשת נוגע בהרבה רבדים שיווקיים שונים, וכולם מתנקזים לאותה נקודה – מה אופטימלי ונכון עבור האתר שלכם והתדמית שלכם ברשת.

כדי באמת לראות הצלחה בקידום דיגיטלי, יש לפנות אל חברת קידום אתרים לעורכי דין מקצועית ונאמנה. אתם צריכים להיות מאוד מכווני אסטרטגיה ומאוד מדויקים בפעולות שלכם, תמיד להיות עם היד על הדופק ולשים לב מה קורה בשטח.

קידום עורכי דין ברשת יכול להיות מאוד קשה בהתחשב בשוק התחרותי. יש המון עורכי דין וכולם רוצים לקבל כמה שיותר לקוחות חדשים ולהיות בראש רשימת תוצאות החיפוש בגוגל. כדי להשיג תוצאות ולכבוש את המטרות העסקיות שלכם, תצטרכו להוציא המון אנרגיה ולהשקיע בכך לא מעט זמן. גם אל תשכחו, לאנשים שאינם אנשי שיווק מומחי קידום עורכי דין, יקח הרבה יותר זמן ומאמץ לנסות לעשות קידום אתרים ברשת מאשר הזמן שיקח לאיש שיווק מנוסה. אם כן, אין ספק שחברת פרסום משרד עורכי דין היא מה שאתם צריכים.

שאלות ותשובות:

ממה כדאי להתחיל – קידום אורגני או קידום ממומן?

קידום אורגני וממומן צריכים להיות חלק מאסטרטגיית קידום אתר אינטרנט. חלוקת התקציב והמשאבים ביניהם משתנה בין משרד עורכי דין אחד לאחר. לכל עסק מתאים משהו טיפה אחר, ואנחנו לא הולכים לפי שבלונות מוגדרות, אלא חשוב לנו להכיר אתכם ולשמוע על הרצונות והמטרות העסקיות שלכם. בהתאם לכך, נוכל לבנות עבורכם תוכנית ייעודית מותאמת אישית לצרכים שאתם הגדרתם.

האם אתם עושים גם ניהול מוניטין באינטרנט?

חלק משירותי קידום אתרים לעורכי דין הוא ניהול מוניטין באינטרנט. מוניטין של עסק שאינו מנוהל כראוי, יכול לפגום בהצלחת הקמפיין הדיגיטלי. חשוב לבצע הערכת מצב על ידי איש מקצוע בנוגע למוניטין הנוכחי שלכם, ולראות איך אפשר להתקדם משם ומה חשוב לשפר בהקדם.

קידום אתר בגוגל זה יקר?

כבר בפגישה הראשונה נדבר על התקציב שלכם ונגיד לכם בדיוק איך אנחנו יכולים למקסם אותו ככה שתרוויחו כמה שיותר מההשקעה שלכם. כשאתם מגדירים לנו גובה תקציב מסוים, אנחנו לעולם לא נחרוג ממנו.

במה קידום אתרים באינטרנט לעורכי דין שונה מקידום אתר בגוגל לעסק אחר?

כל מקצוע הוא שונה, כל שוק הוא שונה, כל לקוח הוא שונה. שוק עורכי הדין שונה בתחרותיות שלו ובאופי שלו משווקים אחרים. בנוסף, לעורכי דין יש מגבלות אתיות מסוימות שקבעה לשכת עורכי הדין, חברת קידום אתר בגוגל לעורכי דין חייבת להתייחס להגבלות אלו. אנחנו שמים בראש סדר העדיפויות שלנו את ההתאמה האישית ללקוח ואת שביעות רצונו מהתהליך, וחשוב לנו להתאים את האסטרטגיה השיווקית לכל לקוח באופן ייחודי.

אילו תוצאות אראה מתהליך קידום אתר אינטרנט?

קידום אתרים ברשת בכלל מעניק תוצאות מדהימות לבעלי עסקים. אתם תראו שלאט לאט שהדירוג שלכם בגוגל עולה, ששיעורי ההמרה באתר האינטרנט שלכם עולים (יותר שיחות לעסק ויותר פניות אליכם מלקוחות מתעניינים), הטראפיק לאתר עולה, הנוכחות הדיגיטלית שלכם משתפרת ואיתה גם המוניטין באינטרנט. בקיצור, הרווחים לעסק עולים משמעותית ואתם תקצרו את הפירות.

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל-Personas Media ©

072-394-7000