טיפים ומידע שכל עסק שמתחיל פרסום עסקים בפייסבוק חייב לדעת
תוכן עניינים
פרסום עסקים בפייסבוק הוא אחד מתוך כלים שיווקיים רבים שיכולים לקדם את העסק שלכם בדיגיטל. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ושולטת על 74.8% משוק הרשתות החברתיות (נכון ליולי 2021).
אחריה נמצאת טוויטר עם 8.8% מהשוק, ואינסטגרם היא במקום החמישי עם 3.74%. שימו לב שמדובר בנתונים עולמיים, ובכל מקום בעולם הנתונים מתחלקים קצת אחרת, כמו גם שאוכלוסיות גיל שונות נמצאות ברשתות שונות, כך שפרסום באינסטגרם הוא מאוד יעיל עבור קהלים צעירים למשל. אבל אין ספק שכשמדברים על פרסום ברשתות החברתיות, פייסבוק צריכה לקפוץ ראשונה לראש.
לכן חשוב מאוד להקפיד לשווק את עצמכם גם שם ולהתחיל קמפיין ממומן בפייסבוק. אחרת אתם בהחלט עשויים לאבד קהל נרחב של לקוחות שפשוט לא ישמעו עליכם מעולם. הנוכחות הדיגיטלית שלכם מאוד חשובה, משום שהיא זו שמאפשרת לכם להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ובכך גם להגדיל את כמות הפניות לעסק מלידים איכותיים.
אם קהל היעד שלכם הוא קהל צעיר שנמצא הרבה בפייסבוק, קמפיין ממומן בפייסבוק חייב להיות חלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם. תוסיפו לאסטרטגיה גם שירותי קידום אתרים אחרים כמו קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל וכו'. אבל קידום ברשתות החברתיות (ובפרט בפייסבוק) חייב להופיע גם.
מהי עלות פרסום בפייסבוק?
בדומה לגוגל אדוורדס, אין עלות יחידה עבור פרסום עסקים בפייסבוק. אתם אלה שקובעים את התקציב: עלות פרסום בפייסבוק יכולה להיות 400 ₪ לחודש כשם שהיא יכולה להיות 40,000 לחודש.
אין רף עליון מוגדר עבור עלות פרסום בפייסבוק, אם כי יש רף תחתון עבור השגת המטרות שלכם. עבור מרבית המטרות העסקיות, נדרשים כמה עשרות שקלים ביום, למעט מטרות קטנות יותר כמו השגת מספר נרשמים גדול יותר לניוזלטר או לרשימת תפוצה למשל.
על קמפיין ממומן בפייסבוק אתם משלמים פר קליק. עבור כל קליק אתם משלמים 0.97 דולר (כ-3.4 ₪), עבור כל לייק למודעה אתם משלמים 1.07 דולר (כ-3.7 ₪) ועבור כל הורדה 5.47 דולר (19.145 ₪). אתם אלו שבוחרים את הפעולות עליהן תשלמו: צפיות, לייקים, קליקים או הורדות.
מנהל מודעות פייסבוק
מנהל המודעות בפייסבוק הוא כלי ליצירת מודעות בפייסבוק, ולמעשה גם באינסטגרם ובמסנג'ר. הוא מאפשר לכם לארגן, לעקוב ולשלוט על המודעות שלכם. בעזרת מנהל מודעות פייסבוק ניתן לקבוע את הזמנים ואת המקומות בהם המודעות שלכם יופיעו, לנהל את תקציב המודעות, ולעקוב אחר הביצועים שלהן. תוכלו למצוא את מנהל מודעות פייסבוק גם באפליקציה.
ברגע שתיצרו דף עסקי בפייסבוק, באופן אוטומטי יהיה לכם חשבון גם במנהל המודעות. כדי להתחיל, עליכם לאשר את פרטי החשבון, להגדיר אמצעי תשלום, ולצאת לדרך.
איך ליצור מודעה? ממה מתחילים?
- הגדירו את מטרת הקמפיין.
- ביחרו את הקהל, וכך תוכלו לפלח ולהתאים את המודעות שלכם בצורה מודעת ויעילה. לעתים תרצו קהל רחב עבור מודעות מסוימות, ועבור מודעות אחרות תעדיפו קהל מדויק וספציפי יותר.
- העלו את תוכן הקופי של המודעה ביחד עם תמונה, ובידקו איך המודעה נראית דרך הנייד, המחשב, הטאבלט.
- צרו בדיקות A/B שיעזרו לכם לזהות איזו מודעה היא האידיאלית לקהל היעד שלכם.
- הגדירו את תקציב המודעה. קיימת אפשרות לבחור אם התקציב יתפרס על תקופת הקמפיין כולה או על כל יום בנפרד.
איך מנהל מודעות פייסבוק נכנס לתמונה?
את כל מה שציינו למעלה ניתן לעשות באופן יעיל ופשוט דרך מנהל מודעות פייסבוק. אבל הגדרת קהל היעד והמטרות, העלאת המודעה ויצירת בדיקות A/B זה רק הבסיס. אפשרויות נוספות שמקנה לכם מנהל המודעות הן:
- ניתן להציג את המודעות שלכם באופן אוטומטי באפליקציות שונות השייכות לפייסבוק. כך תוכלו להשיג תוצאות טובות יותר.
- ניתן להשהות קמפיין, לשכפל או להפעילו מחדש.
- ניתן לערוך כמה מודעות בבת אחת.
- ניתן בעזרת קריאייטיב דינאמי לשלב תמונות, סרטונים וטקסט באופן שמתאים לקהל היעד שלכם.
- ניתן לעקוב אחר המודעות שלכם על ידי קבלת נתונים שונים על הקמפיין.
3 טיפים ליצירת קמפיין ממומן בפייסבוק:
- בדיקת המודעות – פייסבוק מבקשים לבדוק אם המודעות עומדות בתנאי המדיניות שלהם לפני שהם מעלים אותן לאוויר. יהיה כתוב תחת "הצגת מודעות" שהמודעה בבדיקה, כ-24 שעות (אולי יותר). לכן מאוד חשוב שתכינו את המודעה לפחות יום-יומיים לפני המועד בו אתם מעוניינים שהיא תעלה לאוויר.
מאחר שכשאתם מגדירים את המודעה אתם מגדירים גם את תאריך ההתחלה שלה, תוכלו להכין את המודעה אפילו כמה ימים לפני והמודעה עדיין תעלה בזמן שביקשתם (המודעה לא תעלה ברגע בו הסתיימה הבדיקה של פייסבוק אם ביקשתם שהיא תעלה רק בעוד 3 ימים למשל). - תנו למודעה ללמוד – בכל פעם שאתם מעלים מודעה, מערכת הצגת המודעות של פייסבוק לומדת תוך כדי על הקהל ועל המקומות האופטימליים לפרסום המודעה. יהיה כתוב תחת "הצגת מודעות" שהמודעה ב"למידה". בשלב זה, הביצועים עשויים להיות פחות יציבים וגם העלות עשויה להיות גבוהה יותר, אבל מדובר בשלב חיוני והכרחי בתהליך וחשוב לאפשר למודעה לעבור אותו בלי להפריע.
לכן, חשוב שתיתנו למודעה לצאת משלב הלמידה בלי לבצע עריכות דרמטיות. ככל ש"תשחקו" יותר עם המודעה ותשנו אותה, היא כנראה תישאר יותר זמן בסטטוס למידה, מה שיפגע בכם ויעכב את התהליך. - היעזרו בשירותיה של חברת קידום אתרים – עליכם להגדיר מההתחלה את מטרות הקמפיין, אילו תוצאות אתם מעוניינים לראות, את קהל היעד וכו'. כדי להגדיר זאת בחכמה, עליכם להתייעץ עם חברת קידום אתרים באופן אישי ומותאם אליכם, כדי שביחד תוכלו לראות מה יהיה הכי נכון עבור הקמפיין שלכם.
קל ללכת לאיבוד בתוך התחום הזה, שכן וודאי יש לכם מטרות שונות שהייתם רוצים להשיג אבל אתם לא כל כך בטוחים איזו מודעה מתאימה לכל מטרה, באיזו מטרה להתמקד, האם אפשר ליצור כמה מודעות שיקדמו מטרות שונות… אלו שאלות חשובות מאוד שהתשובה אליהן אינה חד משמעית, ורק יועץ שיווק מטעם חברת קידום אתרים יוכל לענות לכם על השאלות האלו (ועל שאלות נוספות שיש לכם) באופן שמדויק לעסק שלכם.
יתרון נוסף ומשמעותי בהיוועצות עם חברת קידום אתרים הוא ביצוע מעקב מקצועי על ההישגים של המודעות שלכם. דרך מנהל מודעות פייסבוק תקבלו נתונים שונים על אודות הקמפיין, אבל לפרש אותם זה כבר עניין אחר וחשוב להשאיר את זה לאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים בתחום. להסיק את המסקנות הנכונות מהנתונים ולהעניק להם פרשנות מדויקת ואובייקטיבית הם אלמנטים קריטיים שישפיעו באופן דרמטי על המשך התהליך.
פרסום בקבוצות בפייסבוק – למה גם העסק שלכם צריך לקחת בזה חלק?
פרסום בקבוצות בפייסבוק הוא שיטת שיווק אורגני בפייסבוק, ובכך חוסך לכם לא מעט כסף על קמפיין ממומן בפייסבוק. דוגמה לפוסט שיווקי בקבוצה היא למשל פוסט שמספר על מפגש מוצלח שהיה לכם עם עמיתים לעבודה, וובינר שהלך טוב (וקישור לוובינר הבא), עדכון על בלוג חדש שפתחתם לעסק, עדכונים חדשים שנוספו לאתר שלכם, מוצרים חדשים שהגיעו אליכם לעסק וכו'.
יש מספר יתרונות לפרסום בקבוצות, כמו למשל אמינות ונוכחות דיגיטלית: כשאתם מקפידים לפרסם ולשווק בקבוצות, לאט לאט הקהל יותר מכיר אתכם ומרגיש שניתן לסמוך עליכם. אמינות היא חלק קריטי מפרסום באינטרנט, שכן באינטרנט ישנן הרבה תרמיות שונות ואנשים בוררים בקפידה את העסקים מהם הם קונים. לכן לאמינות שלכם יש פה יתרון משמעותי. ברור שמכאן גם יגיעו אליכם יותר לידים חדשים ואיכותיים, ובכך הרווחים של העסק יגדלו, בהתאם גם למטרות הפרסום שקבעתם מלכתחילה עם חברת קידום אתרים.
פרסום בקבוצות בפייסבוק – איפה לפרסם?
לפתוח קבוצה רווחית חדשה משלכם זהו תהליך ארוך שעשוי לקחת המון זמן. במרבית המקרים יהיה יעיל ונוח יותר לשווק בקבוצות קיימות המיועדות לפרסום תכנים כאלו ואחרים. עם זאת, חשוב לבחור בקפידה את הקבוצות בהן תפרסמו. תשכחו מלבחור קבוצות באופן רנדומלי – אתם צריכים לשים לב לאופי הקבוצה, לקהל שלה, למידת המעורבות של הקהל בקבוצה. שימו לב שאתם לא מתפזרים יותר מדי, אלא מתמקדים ב2-3 קבוצות עיקריות.
מיותר לציין שפרסום בקבוצות בניגוד לנהלי הקבוצה הוא אסור לחלוטין. מעבר לכך שזה פוגע בקבוצה, זה מאוד פוגע בשם הטוב שלכם. אתם מצטיירים כלא מקצועיים וכלא אחראיים. פרסום המנוגד לכללי הקבוצה יגרום לכם להיחסם מאותה קבוצה, ומהר מאוד תאבדו גישה לקהלים האיכותיים שאתם מעוניינים בהם. לכן, ההמלצה שלנו היא לא לשחק באש. יש לכבד את המרחב שאתם נמצאים בו – קבוצה בפייסבוק, פייסבוק עצמו (גם לפייסבוק החברה יש נהלים ומדיניות משלה), גוגל, וכל מרחב דיגיטלי אחר.
מה צריך לכלול פרסום בקבוצות בפייסבוק?
הפרסום בקבוצות יכול להיות פוסטים עם תוכן – למשל טיפים וידע רלוונטי בנושא הקבוצה, מידע שיכול לסייע לחברי הקבוצה ולענות להם על שאלות נפוצות. למעשה, גם מענה בתגובות לפוסטים שלא שלכם הוא סוג מסוים של פרסום בפייסבוק – ברגע שנשאלה שאלה בפוסט ואתם מגיבים למישהו, אתם מחזקים את הנוכחות הדיגיטלית שלכם ומראים שאתם שולטים בנושא. חשוב שתכתבו בסוף התגובה מי אתם ואיזה עסק אתם מייצגים.
נסו להשתמש בקבוצה גם ככלי להכרת הקהל – להבין מהי רמת הביקוש למוצרים שלכם ואיך אתם יכולים להתאים את המוצרים שלכם לדרישות השוק הנוכחיות. כך שמעבר לפרסום על ידי שיתוף מידע רלוונטי ומענה לשאלות, אתם גם יכולים להיתרם מכך ברמה המקצועית ולהתאים את המוצרים שלכם טוב יותר לקהל היעד.
בכל פוסט שאתם מעלים הקפידו להוסיף קישור – בין אם זה לוובינר הבא, לבלוג החדש, לאתר או לכל דבר אחר. כמו שאי אפשר להגיע לאירוע בלי שקיבלת הזמנה מפורטת עם תאריך ומיקום, כך גם אי אפשר לקחת חלק ולהיות לקוח פעיל שלכם בלי הזמנה מפורשת. הקישור הוא ההזמנה שאתם נותנים ללקוחות שלכם. אל תיתנו להם להתאמץ ולחפש אתכם בגוגל, כי בעידן החדש, אנשים צורכים תוכן כל כך מהר, ממהרים, גוללים וגוללים הלאה.
אז אם לסכם, אחרי שצלחתם את האתגר הראשון – לגרום להם להפסיק לגלול ולהתעניין בכם – אתם חייבים לגרום להם לעשות משהו עם העניין שגילו בכם. אחרת הם פשוט ישכחו, כי הכול רץ כל כך מהר, ואנשים לא זוכרים מה הם קראו לפני כמה דקות בפיד מרוב שהכול רץ קדימה ויש הצפה של תוכן.
במילים אחרות, אתם צריכים לעניין אותם מספיק כדי שהם גם יעצרו לקרוא את מה שיש לכם להגיד, וגם יבינו שזה עד כדי כך טוב בשביל שהם יעצרו לגלול, יעצרו הכול, ויכנסו לאתר שלכם. זה הרבה. ולכן זה דורש טקסט קולח, קל ושהכול יהיה זמין בלי הרבה מאמצים.
פרסום בקבוצות בפייסבוק – 10 טיפים עבור פרסום עסקים בפייסבוק:
- כשאתם מפרסמים פוסט עם קריאה להיכנס לקישור, חשוב שתסבירו לקוראים מה הם ירוויחו אם יעשו כן, איזו תועלת הם יפיקו מהכניסה לקישור. למשל: מחיר מבצע זמני, מוצרים שהמלאי שלהם מוגבל, תוכן מאוד רלוונטי שחשוב לקרוא אותו, הרשמה לכנס עם מקומות מוגבלים ועוד.
- פרסום בקבוצות בפייסבוק צריך להיעשות באופן מחושב וזהיר, אל תהיו אימפולסיביים. תקראו היטב את השאלה ששאלו אתכם לפני שתענו עליה. אתם לא רוצים להצטייר בתור אנשים מפוזרים או לא קשובים.
- תתאימו את תוכן הדיון או הפוסט לקבוצה בה אתם מפרסמים.
- שימו לב לאיזה דיון אתם נכנסים. יש דיונים שלא תמיד יהיו רלוונטיים אליכם או שהקול שלכם בדיון לא יוכל להיות מושמע כמו שהייתם רוצים. תגיבו לדיונים פעילים ולא לכאלו שהסתיימו מזמן.
- אל תיכנסו לפינות אישיות עם הקהל או למקומות לא ראויים, תמיד תשמרו על פרופיל מקצועי.
- ברגע שהעליתם פוסט עם שאלה או פוסט שמשאיר דיון פתוח, אל תיעלמו מעל פני האדמה. תקראו את התגובות ותגיבו לאלו הרלוונטיות. במילים אחרות, אל תטילו פצצה ותלכו, אלא תישארו בעניינים ותראו לקהל שהתשובות של אחרים באמת חשובות לכם.
- כשאתם מגיבים לפוסט שאתם העליתם או לדיון אחר, אל תגיבו באופן מלאכותי או תנסו להגיב "בכוח". תגיבו רק למה שנראה לכם רלוונטי לשיח, באופן בו התגובה שלכם יכולה לתרום ולהעשיר את הדיון יותר.
- אם התחלתם לפרסם את עצמכם בקבוצה, תתמידו בזה. זה מעיד עליכם כיציבים, וזה משהו שהרבה לקוחות מחפשים. הם רוצים להרגיש שאתם עמידים וממשיכים להיות "חיים ובועטים".
- לפרסם את אותו פוסט בכמה קבוצות שונות הרבה פעמים לא נראה טוב. זה עשוי להיראות כמו ספאם או כצעד נואש.
- מעקב אחרי פרסום בקבוצות בפייסבוק הוא לא תמיד כל כך ברור, כי גוגל לא בהכרח תדע אם הטראפיק שהגיע אליכם לאתר הגיע מפייסבוק או מאינסטגרם למשל. ולכן חשוב שבפוסט כשאתם מכניסים קישור לאתר שלכם, תכללו תיוג UTM וכך תוכלו לדעת את מקור הטראפיק.
איך לנהל את כל זה נכון?
חשוב להיעזר בחברת קידום אתרים ובאנשי שיווק מקצועיים שמכירים היטב את התחום הזה ויודעים מה נכון ולא נכון לעשות בפייסבוק. איתם תוכלו לבצע פרסום בקבוצות בפייסבוק באופן יעיל מבחינת הזמן והמשאבים שעליכם להקדיש. בנוסף, ביחד עם חברת קידום אתרים, תוכלו להגדיר במפורש את מטרות הפרסום שלכם ואת תדירות הפרסומים.
ניהול קמפיין בפייסבוק בעזרת חברת קידום אתרים
קיים פער עצום בין ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק בכוחות עצמכם לבין ניהול קמפיין בפייסבוק בעזרת חברת קידום אתרים. קודם כל, בעלי עסקים הם לרוב אנשים מאוד עסוקים ולא תמיד יש להם את הפנאי להעלות פוסטים וליצור תוכן משמעותי ברשת. ניהול קמפיין בפייסבוק דורש מחויבות והשקעה, כלומר הוא דורש זמן ומשאבים. ועבור מרבית בעלי העסקים, זמן פנוי הוא מצרך נדיר. לכן מרביתם בוחרים לפנות אל חברת קידום אתרים שתעשה זאת עבורם.
בנוסף, כל עבודת השיווק פתאום נראית אחרת לגמרי: שיווק מקצועי מטעם איש שיווק נעשה ממקום אסטרטגי, מחושב ומדויק. לעומת זאת, לא כל בעלי העסקים יודעים מה נכון ולא נכון בשיווק ברשת, בגלל שזוהי לא התמחותם והם לא למדו את התחום הזה לעומק או התנסו בו למשך שנים ארוכות. בכל ערוץ שיווקי המדיניות מעט שונה, הכללים המקובלים אחרים, יש גישה שיווקית אחרת שצריך לנקוט – ואלו ניואנסים עדינים ביותר שרק איש מקצוע מנוסה יוכל לזהות.
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. קהל היעד שלכם נמצא שם, ועליכם לנצל זאת בדרך היעילה והחכמה ביותר. לכן קריטי להתייעץ עם חברת קידום אתרים מקצועית שנושמת יום-יום את עולם השיווק הדיגיטלי ברשתות החברתיות, והיא תדע לייעץ לכם באופן מדויק ולהתאים עבורכם אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית שתביא אתכם להצלחה.
פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא כלי שיווקי מהותי עבור מרבי בעלי העסקים. למרות שפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, אינסטגרם גם צריכה להופיע באסטרטגיה השיווקית שלכם, בייחוד אם קהל היעד שלכם צעיר.
חשבון אינסטגרם עם כ- 10,000 עוקבים יכול להרוויח מעל 80 דולר לפוסט, ומשתמשים עם 50,000-80,000 עוקבים יכולים להרוויח גם 200 דולר לפוסט. כך שאינסטגרם הוא כלי רווחי ביותר לעסקים, ובעיקר אם יש לכם חנות באינסטגרם.
אך גם באינסטגרם צריך לדעת איך לפרסם. מובן שישנם קווים משיקים בין פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, אבל לא הכול אותו דבר. למשל, באינסטגרם יש דגש רב יותר על תמונות מאשר על טקסט. כך שבאינסטגרם אתם צריכים לשים לב אילו תמונות אתם מעלים, מה הן מייצגות, האם הן מתאימות לקהל שלכם וכו'.
גם הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם חייב להיות אופטימלי, והשדות בו למילוי שונים מאלו שאתם נדרשים למלא בפייסבוק. חשוב שה"ביו" יהיה אופטימלי, התמונות, התיוגים. בנוסף, עליכם להקפיד על סנכרון בין הרשתות החברתיות השונות כך שהדף העסקי שלכם בפייסבוק יהיה מסונכרן עם הפרופיל העסקי באינסטגרם מבחינת התוכן.
שאלות ותשובות
איפה הכי כדאי לפרסם את העסק?
התשובה לכך משתנה בין עסק לעסק. אין שני עסקים זהים. בדיוק בגלל זה אנחנו בונים אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית עבור כל עסק בפני עצמו ולא נשארים מקובעים במקום. אחרי שנכיר אתכם לעומק ונבין בדיוק מהם הצרכים והרצונות שלכם, נוכל להתאים עבורכם תוכנית שיווקית מכוונת למטרות שהגדרתם.
פרסום עסקים בפייסבוק ידוע כרווחי מאוד (בעל ROI גבוה), שכן פייסבוק היא רשת חברתית עצומה והגדולה ביותר בעולם, בעלת יותר מ 2.85 מיליארד משתמשים פעילים בחודש! (נכון ל 2021).
עם זאת, בהתאם לקהל היעד הייעודי שלכם, יתכן שנמליץ על שילוב של פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, שכן אינסטגרם שולט היום בחיי הצעירים ומהווה חלק בלתי נפרד משגרת היום-יום שלהם, ומכאן שטמון שם גם המון פוטנציאל עסקי.
האם קל להסתדר עם מנהל מודעות פייסבוק?
הקושי עם מנהל מודעות פייסבוק הוא לא לתפעל אותו, אלא לדעת מה לעשות איתו. במילים אחרות, ה"איך" פשוט, אבל ה"מה" מורכב. כדי לדעת מהו התזמון עבורכם להעלאת קמפיין ממומן בפייסבוק, איזה תוכן להעלות במודעה, מה להוסיף למודעה וכו' – מומלץ להתייעץ עם חברת קידום אתרים מקצועית שתבנה בשבילכם תוכנית שיווקית מסודרת.
אילו אפשרויות יש עבור פרסום עסקים בפייסבוק?
ישנו קידום אורגני בפייסבוק, למשל דרך פרסום בקבוצות בפייסבוק, וערוץ קידום זה יכול להניב לכם הרבה טראפיק. יש ערך גדול לטראפיק אורגני והלידים עשויים להיות איכותיים יותר. עם זאת, הוא דורש השקעה בתהליך ובניית תדמית חיובית בפייסבוק. תהליך זה עשוי לקחת מעט זמן.
במקביל אפשר להתחיל קמפיין ממומן בפייסבוק, והוא יניב לכם הרבה פניות חדשות לעסק. כדי ליצור קמפיין ממומן איכותי שבאמת יביא תוצאות, צריך להגדיר היטב את קהל היעד, לבחור בקפידה את המילים במודעה, וכמובן לעשות בדיקות B/A כדי להבטיח שהמודעה שלכם היא אכן הטובה ביותר.
על מה חשוב להקפיד ברגע שמתחילים קמפיין ממומן בפייסבוק?
פרסום עסקים בפייסבוק דורש מכם, מן הסתם, להיות זמינים ללקוחות שלכם דרך פייסבוק (דרך מסנג'ר). הרבה פעמים לידים יעדיפו ליצור איתכם קשר ישירות דרך המודעה או דרך הדף העסקי שלכם בפייסבוק, מאשר להתקשר לעסק או לשלוח מייל.
איך תוכלו לסייע לי לקדם את העסק?
אנחנו חברת קידום אתרים מקצועית, מוסמכת ומנוסה, ואנחנו מתחייבים לתת שירות איכותי ואישי לכל לקוח. מבחינתנו, המטרות שלכם הם המטרות שלנו, ושביעות רצונכם היא בראש סדר העדיפויות שלנו.
הצוות המקצועי שלנו מסור לכל פרויקט של כל לקוח ועובד מסביב לשעון. אנחנו נשמח לענות לכם על שאלות נוספות, להכיר אתכם לעומק, ולהתאים עבורכם תוכנית ייחודית. מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל מענה אישי ומדויק עבור פרסום עסקים בפייסבוק ובערוצי שיווק נוספים.