פרסום עסקי באינסטגרם: מדריך מקיף וקל של המומחים לשירותי פרסום עסקים באינסטגרם
תוכן עניינים
פרסונאס מדיה היא סוכנות פרסום שמתמחה, בין היתר, גם בשיווק ברשתות חברתיות, תוך התמקדות בתהליכים מקצועיים ומדויקים של פרסום עסקי באינסטגרם, אחת מפלטפורמות הרשתות החברתיות המובילות, שנחשבת כאידיאלית לבעלי עסקים שמעוניינים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם.
עם שירותי הפרסום העסקי באינסטגרם שלנו, אנחנו מסייעים לבעלי עסקים להגיע ביעילות לקהל היעד שלהם ולהשיג את המטרות השיווקיות שלהם, ובמדריך מקיף זה נדבר על היתרונות החשובים של התהליך, והשיטות המקצועיות המתקדמות של צוות המומחים שלנו להשגת נוכחות מקוונת חזקה בפלטפורמת הרשת החברתיות הפופולרית. אלו הנושאים שנתמקד בהם:
- למה פרסום עסקים באינסטגרם חיוני לצמיחה עסקית בעידן הדיגיטלי?
- מודעות אינסטגרם: כלים עוצמתיים שמאפשרים לבעלי עסקים להגיע לקהל היעד שלהם.
- כוח מיקוד הקהל בפרסום עסקי באינסטגרם.
- סוגי מודעות אינסטגרם שמסייעות לבעלי עסקים להשיג את יעדי השיווק שלהם.
- יצירת מודעות מובייל מדהימות עם שירותי עיצוב מודעות לנייד.
- מקסום הצלחת הפרסום באינסטגרם עם Boost.
- ותשובות לשאלות הנפוצות שלכם.
למה פרסום עסקים באינסטגרם חיוני לצמיחה עסקית בעידן הדיגיטלי?
בעידן הדיגיטלי של היום, הרשתות החברתיות מציעות כלים עוצמתיים שמאפשרים לבעלי עסקים להתחבר עם קהלים ולקדם את המוצרים או השירותים שלהם, ועם מינוף יכולות הפרסום של אינסטגרם, בעלי עסקים יכולים להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד ולהשיג את המטרות השיווקיות שלהם.
בפרק זה של המדריך, נבדוק את היתרונות של פרסום עסקי באינסטגרם ואת האופן בו שיטת שיווק זו מסייעת לבעלי עסקים להצליח בעולם הדיגיטלי.
היתרון החשוב ביותר של פרסום עסקי באינטסגרם הוא המיקוד המדויק לקהל היעד
אחד היתרונות המרכזיים של שירותי הפרסום העסקי באינסטגרם של פרסונאס מדיה הוא היכולת להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד. פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם מאפשרת מיקוד לגולשים בהתאם למגוון הגדרות, כולל גילאים, מגדר, מיקום, תחומי עניין והתנהגויות.
כלומר, עם שיטת פרסום ממוקדת זו ניתן להגיע לגולשים שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלכם, ובכך להגביר את יעילות קמפיין הפרסום. שירותי פרסום עסקים באינסטגרם שהצוות שלנו מתמחה בהם מציעים גם מגוון פורמטים של מודעות לבחירה, כולל מודעות תמונה, מודעות וידאו, קרוסלת מודעות ופרסומים בסטורי.
לכל פורמט מודעה יש יתרונות ייחודיים משלו, ובעלי עסקים יכולים לבחור את הפורמט המתאים ביותר לצרכים ולמטרות שלהם. כך, לדוגמה, מודעות וידאו יכולות להיות יעילות במיוחד להצגת אופן השימוש במוצרים, בעוד שמודעות סטורי נחשבות כשיטות מצוינות ליצירת מעורבות עם הגולשים ובניית המודעות למותג.
מדידת התוצאות ומעקבים שוטפים אחר יעילות הקפמיין
יתרון מרכזי נוסף של שירותי פרסום עסקי באינסטגרם עם הייעוץ והליווי של המומחים שלנו הוא היכולת לעקוב ולמדוד את הביצועים של קמפיינים פרסומיים. פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם מספקת ניתוח מפורט המאפשר לראות את ביצועי המודעות בזמן אמת, ואנחנו משתמשים במידע זה כדי לייעל מסעות פרסום ולשפר את יעילותם לאורך זמן.
בנוסף ליתרונות אלו, שירותי הפרסום העסקי באינסטגרם שאנחנו מציעים כולל גם עבודה עם צוות של אנשי מקצוע מנוסים בשיווק ברשתות החברתיות, שמלווים בעלי עסקים בתהליכי יצירת קמפיינים אפקטיביים של מודעות, בתהליכים שמתבצעים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי להבין את היעדים העסקיים ולפתח אסטרטגיות פרסום מותאמות אישית לצרכים הספציפיים שלהם.
מודעות אינסטגרם: כלים עוצמתיים שמאפשרים לבעלי עסקים להגיע לקהל היעד שלהם
מודעות אינסטגרם עסקי הן פלטפורמות פרסומים בתשלום שמאפשרים לבעלי עסקים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם באינסטגרם. מודעות אלו יכולות להופיע בפיד אינסטגרם של משתמש או בסטוריז באינסטגרם, והן מיועדות לשילוב עם התוכן האורגני בפלטפורמה.
אינסטגרם מציעה מספר פורמטים שונים של מודעות שבהם בעלי עסקים יכולים להשתמש, ולכל פורמט מודעה יש יתרונות ייחודיים משלו שניתן להשתמש בהם על מנת להשיג מטרות שיווקיות שונות.
כך, לדוגמה, מודעות תמונות הן שיטות פשוטות להצגת מוצרים או שירותים, בעוד שמודעות אינסטגרם עסקי סטורי עם סרטוני וידאו יכולות לשמש כדי לספר סיפור מעמיק יותר וליצור קשר רגשי עם הקהל. אינסטגרם מציעה גם מספר אפשרויות קריאה לפעולה עבור מודעות, כגון "קנה עכשיו", "למידע נוסף" או "הירשם", אותן ניתן להתאים אישית ליעד השיווקי הרצוי.
כוח מיקוד הקהל בפרסום עסקי באינסטגרם
שלב מיקוד הקהל עם תוכנית פרסום עסקי באינסטגרם מתבצע עם התייחסות פרטנית לקבוצת הגולשים שבית העסק מעוניין להגיע אליהם עם המודעות. זהו שלב חשוב ביצירת קמפיינים פרסומיים אפקטיביים באינסטגרם מכיוון שהוא מאפשר לוודא שהגולשים המתאימים רואים את המודעות, מה שמגביר את הסבירות להמרות.
על מנת להגדיר את הקהל ניתן להשתמש במגוון קריטריונים, כגון דמוגרפיה (גיל, מגדר, מיקום), תחומי עניין, התנהגויות ואינטראקציות בעבר עם העסק. כך, לדוגמא, מותג אופנה המכוון לנשים צעירות יכול לבחור למקד פרסום עסקי באינסטגרם עם הצגת מודעות בפני נשים בגילאי 18-30, אשר גילו עניין באופנה וגולשות בעמודי אינסטגרם דומים.
בחירה ממוקדת של קהלי היעד
אינסטגרם מספקת לעסקים מגוון כלים שיעזרו להגדיר את הקהל שלהם, כגון קהלים מותאמים אישית וקהלים דומים. קהלים מותאמים אישית מאפשרים יצירת רשימה של אנשים שקיימו אינטראקציה עם המותג באינסטגרם או בפלטפורמות אחרות, כגון אתר אינטרנט או רשימת דוא"ל.
מיקוד לקהלים דומים (Lookalike) מאפשר להציג את המודעות בפני גולשים שתחומי העניין שלהם דומים לתחומי העניין של הלקוחות הקיימים של המותג. הצוות שלנו בקיא במאפיינים הדרושים להגדרת הקהל ויודע גם איך עושים הגרלה באינסטגרם כדי להגביר את מעורבות הגולשים עם יצירת מודעות רלוונטיות שמובילות ליותר המרות.
מיקוד המודעות ויצירת פרסומים שמעודדים את הקהל להשתתף באופן פעיל בהצעות המותג, היא גישה חסכונית שמבוססת על הימנעות מפרסום לאנשים שסביר להניח שלא יתעניינו במוצרים או בשירותים.
סוגי מודעות אינסטגרם שמסייעות לבעלי עסקים להשיג את יעדי השיווק שלהם
המומחים של פרסונאס מדיה מציעים מגוון שירותי פרסום עסקי באינסטגרם שמטרתם לסייע לבעלי עסקים להשיג את יעדי השיווק שלהם בפלטפורמה, ובפרק זה של המדריך נפרט את סוגי המודעות העיקריים שאנחנו משתמשים בהן כדי להשיג נוכחות חזקה של עסקים עם ניהול עמודים עסקיים באינסטגרם:
מודעות תמונות שמשדרות מסרים חזקים
אלו הן תמונות סטטיות פשוטות המופיעות בפיד של משתמש באינסטגרם, וניתן להשתמש בהן על מנת להציג מוצרים או שירותים, לקדם מבצעים מיוחדים, או לבנות מודעות למותג.
הגברת המודעות למותג מודעות וידאו
מודעות וידאו דינמיות יותר ממודעות תמונות, וניתן להשתמש בהן כדי לספר סיפור מרתק יותר או ליצור קשר רגשי עם הקהל. הן יכולות להופיע בפיד של משתמש או בסטוריז באינסטגרם.
משיכת תשומת הלב עם קרוסלת מודעות באינסטגרם
שיטה זו מאפשרת לבעלי עסקים להציג מספר תמונות או סרטונים בקמפיין פרסום אחד, והמשתמשים יכולים לצפות בתמונות או בסרטונים, ולקרוא את התכנים. זוהי גישה יעילה להצגת מגוון מוצרים או שירותים בקמפיין פרסום אחד.
מעורבות קהלים עם מודעות סטורי
מודעות אינסטגרם קידום בגישה זו מופיעות בסטוריז של משתמש באינסטגרם, והן מוצגות כתמונות אנכיות או סרטונים קצרים שמוצגים בחלק העליון של הפיד של המשתמש, למשך יממה.
ניתן להשתמש במודעות אלו על מנת להודיע על מסרים חשובים, לקדם מבצעים מיוחדים, לבנות מודעות למותג או להניע תנועה לאתר או לדף נחיתה.
יצירת חווית קניות חלקה עם מודעות אוסף בפרסום עסקי באינסטגרם
מודעות אוסף מאפשרות לבעלי להציג את המוצרים שלהם בצורה סוחפת ויזואלית, עם תמונת שער או סרטונים, והצגת אוסף של תמונות מוצרים שגולשים יכולים לגלול בהן אופקית, ולהקליק על כל תמונת מוצר כדי לחשוף פרטים נוספים על המוצר, כולל תיאור מוצר ופרטי מחירים.
כאשר משתמש מקליק על תמונת מוצר בתוך מודעת אוסף, הוא מועבר לחוויה מיידית, שהיא דף נחיתה במסך מלא באפליקציית אינסטגרם. זוהי אוטומציה שניתנת להתאמה אישית עם הצגת תמונות מוצרים נוספים, סרטונים ואלמנטים אינטראקטיביים אחרים, כגון כפתור "קנה עכשיו".
משיכת תשומת לב הקהל עם מודעות רילס (Reels)
Reels הוא פיצ'ר חדש יחסית באינסטגרם המאפשר למשתמשים ליצור סרטונים קצרים באורך 15-30 שניות המוגדרים למוזיקה או אודיו. זהו פורמט פרסום המאפשר לבעלי עסקים להגיע לקהל היעד שלהם על ידי הצבת מודעות וידאו קצרות ומשעשעות, שניתנות להתאמה אישית ומשמשות לקידום מגוון מוצרים, שירותים או אירועים.
כך, לדוגמה, ניתן ליצור פרסום עסקי באינסטגרם עם מודעות Reels כדי להציג את אופן השימוש במוצרים, להציג סיפורי הצלחה של לקוחות, או להציג הצצה למתרחש מאחורי הקלעים של בתי עסק. אחד היתרונות המרכזיים של מודעות אלו הוא האפשרות לנצל את האופי המרתק והמשעשע של התכנים.
מודעות רילס הפכו במהירות לדרך פופולרית עבור משתמשים לצרוך תוכן באינסטגרם, ועל ידי הצבת מודעות אלו, בעלי עסקים יכולים ללכוד את תשומת הלב של קהל היעד שלהם בצורה מהנה ומרתקת.
הגברת המכירות המקוונות עם מודעות קניות באינסטגרם
פרסונאס מדיה מעסיקה צוות מקצועי שיודע איך לקדם חנויות אינטרנטיות עם מודעות שופינג שמאפשרות קידום מוצרים באינסטגרם בגישה שמעודדת את הגולשים לרכוש ישירות מהחנות המקוונת. מודעות אלו מופיעות בפיד או בקטע 'סטוריז' וכוללות תמונת מוצרים, תיאורים ומחירים.
כאשר משתמש לוחץ על מודעת קניות, הוא מועבר לדף המוצר של העסק באתר האינטרנט שלו, שם הוא יכול ללמוד עוד על המוצר ולבצע רכישה. ניתן למקד מודעות שופינג לקהלים ספציפיים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות, ולהגדיל את הסבירות שמשתמשים שמתעניינים במוצרים יראו את המודעה.
הבחירה בסוג המודעה מבוססת על התאמה לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם
הצוות המקצועי שלנו מציע גם שירותי פרסום עסקי באינסטגרם הכוללים מיקוד, עיצוב מודעה ואופטימיזציה של מודעות על מנת לוודא שכל מסע פרסום יהיה יעיל ככל האפשר.
עם מינוף סוגים שונים של מודעות אינסטגרם ואפשרויות מיקוד, בעלי עסקים יכולים להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד ולהשיג את יעדי השיווק שלהם בפלטפורמה.
יצירת מודעות מובייל מדהימות עם שירותי עיצוב מודעות לנייד
שירותי עיצוב מודעות לנייד מסייעים לבעלי עסקים ביצירת מודעות מושכות ויזואלית ויעילות עבור מכשירים ניידים, כגון סמארטפונים וטאבלטים, להצגה באינסטגרם. השירותים כוללים:
- יצירת התכנים למודעות.
- עיצוב גרפי.
- עיצוב תמונות.
- פיתוח תוכן וידאו.
- בדיקות A/B וניתוח ביצועי מודעות להבנת ביצועי המודעות והאופן בו ניתן לשפר אותן.
- ואופטימיזציה של מודעות עבור פלטפורמות ניידות וגדלים שונים של מסכים.
הצוות של פרסונאס מדיה מתמחה בתהליכי אינסטגרם בעברית למחשב ובשיטות מומלצות לעיצוב מודעות ותכנים למכשירים ניידים, לשיפור חוויית הגלישה ובהתאם להנחיות אינסטגרם לקידום מודעות במכשירים ניידים, כך שהתוצאה היא יצירת מודעות מושכות ויזואלית ויעילות בהשגת יעדי הפרסום.
יצירת גלים: שימוש בסאונד ליצירת מודעות אינסטגרם שמחות ובלתי נשכחות
צלילים משמעותיים ליצירת מודעות פרסום מרתקות ויעילות באינסטגרם, עם שיפור ההשפעה הרגשית של המודעות והפיכתן לבלתי נשכחות. על מנת לשמח את הגולשים ניתן להשתמש בסאונד כדי ליצור אווירה חיובית ואופטימית, כמו למשל להשתמש במוזיקה אופטימית או באפקטים קוליים ליצירת תחושה של התרגשות ואנרגיה
שיטה נוספת להשתמש בסאונד בקמפיין פרסום עסקי באינסטגרם שמשמח את הגולשים היא לשלב צלילים הקשורים לרגשות או לחוויות חיוביות, כמו רעש של גלים מתנפצים על חוף הים, ציוץ ציפורים או צחוק, שיוצרים אווירה חיובית ומרגיעה.
חשוב לציין שיש להשתמש בסאונד בצורה אסטרטגית וחכמה במודעות על מנת למנוע הצפה או גירוי חושי, ולכן יש לקחת בחשבון גם את ההקשר שבו המודעה תוצג ולוודא שהסאונד מתאים להגדרה. בנוסף לסאונד, ניתן להשתמש גם ברכיבים ויזואליים ויצירתיים אחרים כדי לשמח את הגולשים, כגון צבעים בהירים, אנימציות מהנות ומסרים חיוביים.
מקסום הצלחת הפרסום באינסטגרם עם Boost (חיזוק פוסט או מודעה)
כדי ליצור Boost באינסטגרם, יש לפתוח ולנהל עמודי אינסטגרם ופייסבוק עסקיים. התכונה Boost מאפשרת בחירת פוסט חזק קיים או יצירת פוסט ייחודי חדש, כדי לקדם אותו לקהל מסוים על ידי קביעת פרמטרים כגון דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות. חיזוק פוסט או מודעה מסייע בהגדלת טווח ההגעה והמעורבות עם הקהל, מה שמוביל ליותר עוקבים, מכירות ותנועה לאתר.
הצוות המקצועי בסוכנות הפרסום פרסונאס מדיה מסייעים לבעלי עסקים ליצור ולנהל את מסעות הפרסום שלהם ב-Boost באינסטגרם, עם מומחיות ביצירת אסטרטגיה שיווקית באינסטגרם, הבנה במיקוד קהל ואופטימיזציה של מודעות, אנחנו משיגים את יעדי הפרסום בגישה יעילה ומקצועית.
אנחנו מספקים גם תובנות וניתוחים לגבי הביצועים של מסעות הפרסום, ומבצעים את ההתאמות הנדרשות בהתאם לנתונים המתקבלים, על מנת למקסם את ההחזר על ההשקעה.
והנה הצעד הבא והאחרון שלכם
שירותי פרסום עסקים באינסטגרם של סוכנות הפרסום פרסונאס מדיה, הניסיון של למעלה מעשור בתחום, ושורה ארוכה של חברות וארגונים מהגדולים בארץ שעובדים איתנו, מציעים שיטות עוצמתיות שמאפשרו לבעלי עסקים להגיע לקהלים שהם מחפשים ולהשיג את יעדי השיווק שלהם באחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחות ביותר.
עם מגוון פורמטים של מודעות לבחירה, ניתוח מפורט וצוות של אנשי מקצוע מומחים בתחום, אתם יכולים להיות בטוחים שנסייע גם לכם להפיק את המרב ממסעות הפרסום שלכם באינסטגרם, וליהנות ממערך מקיף ושלם של שירותי שיווק דיגיטלי שאנחנו מציעים. אז הצעד הבא לקראת הפריצה העסקית שלכם הוא יצירת קשר. עוד היום.
המומחים של פרסונאס מדיה עונים על השאלות הנפוצות שלכם:
איך בעלי עסקים יכולים למקד את הפרסום לקהל שלהם באינסטגרם?
ההמלצה היא להשאיר משימה זו למומחים בתחום שיודעים איך לפרסם באינסטגרם עם מיקוד מדויק לקהל, בהתאם למגוון קריטריונים, לרבות דמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגויות ומיקום.
עם בחירה באפשרויות המיקוד המתאימות, ניתן לוודא שהמודעות יגיעו לאנשים שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים המוצגים.
אילו סוגי פורמטים של מודעות זמינים באינסטגרם?
אינסטגרם מציעה מספר פורמטים של מודעות לעסקים לבחירה, כולל מודעות תמונה, מודעות וידאו, קרוסלת מודעות ומודעות סטורי, ולכל פורמט מודעות יש יתרונות ייחודיים משלו שניתן להשתמש בהם על מנת להשיג מטרות שיווקיות שונות.
איך בעלי עסקים יכולים לעקוב ולמדוד את הביצועים של מודעות האינסטגרם שלהם?
פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם מסבירה איך לפתוח אינסטגרם עסקי ומספקת גם ניתוח מפורט המאפשר לבעלי עסקים לעקוב ולמדוד את הביצועים של מסעות הפרסום שלהם בזמן אמת, עם הצגת מדדים כגון:
- טווח הגעה לקהל היעד.
- מעורבות גולשים.
- קליקים והמרות.
- כמות צפיות.
- ונתונים אחרים שמציגים את הצלחת הקמפיין.
עם המידע המתקבל, ניתן לבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום עסקי באינסטגרם, ולשפר את האפקטיביות של הקמפיינים לטווח הארוך.
איך יוצרים קמפיינים יעילים של מודעות באינסטגרם?
על מנת ליצור קמפיינים יעילים של מודעות באינסטגרם, המומחים בתחום מתחילים עם הגדרת היעדים וקהל היעד, ומפתחים בהתאם תכנים יצירתיים ומרתקים שנוגעים לקהל ומתאימים למטרות השיווקיות.
ניתן גם למנף את יכולות המיקוד והניתוח של אינסטגרם כדי לייעל את מסעות הפרסום ולשפר את הביצועים לאורך זמן, ועבודה עם סוכנות שיווק שמתמחה בפרסומים ברשתות החברתיות, ושיש לה צוות רב תחומי מקצועי שיודע איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם, מסייעת לבעלי עסקים ביצירת קמפיינים פרסומיים יעילים שמשיגים את התוצאות הרצויות.
שאלות ותשובות
למה פרסום עסקים באינסטגרם חיוני לצמיחה עסקית בעידן הדיגיטלי?
בעידן הדיגיטלי של היום, הרשתות החברתיות מציעות כלים עוצמתיים שמאפשרים לבעלי עסקים להתחבר עם קהלים ולקדם את המוצרים או השירותים שלהם, ועם מינוף יכולות הפרסום של אינסטגרם, בעלי עסקים יכולים להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד ולהשיג את המטרות השיווקיות שלהם.
בפרק זה של המדריך, נבדוק את היתרונות של פרסום עסקי באינסטגרם ואת האופן בו שיטת שיווק זו מסייעת לבעלי עסקים להצליח בעולם הדיגיטלי.
איך בעלי עסקים יכולים למקד את הפרסום לקהל שלהם באינסטגרם?
ההמלצה היא להשאיר משימה זו למומחים בתחום שיודעים איך לפרסם באינסטגרם עם מיקוד מדויק לקהל, בהתאם למגוון קריטריונים, לרבות דמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגויות ומיקום.
עם בחירה באפשרויות המיקוד המתאימות, ניתן לוודא שהמודעות יגיעו לאנשים שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים המוצגים.
אילו סוגי פורמטים של מודעות זמינים באינסטגרם?
אינסטגרם מציעה מספר פורמטים של מודעות לעסקים לבחירה, כולל מודעות תמונה, מודעות וידאו, קרוסלת מודעות ומודעות סטורי, ולכל פורמט מודעות יש יתרונות ייחודיים משלו שניתן להשתמש בהם על מנת להשיג מטרות שיווקיות שונות.
איך בעלי עסקים יכולים לעקוב ולמדוד את הביצועים של מודעות האינסטגרם שלהם?
פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם מסבירה איך לפתוח אינסטגרם עסקי ומספקת גם ניתוח מפורט המאפשר לבעלי עסקים לעקוב ולמדוד את הביצועים של מסעות הפרסום שלהם בזמן אמת, עם הצגת מדדים כגון:
טווח הגעה לקהל היעד.
מעורבות גולשים.
קליקים והמרות.
כמות צפיות.
ונתונים אחרים שמציגים את הצלחת הקמפיין.
עם המידע המתקבל, ניתן לבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום עסקי באינסטגרם, ולשפר את האפקטיביות של הקמפיינים לטווח הארוך.
איך יוצרים קמפיינים יעילים של מודעות באינסטגרם?
על מנת ליצור קמפיינים יעילים של מודעות באינסטגרם, המומחים בתחום מתחילים עם הגדרת היעדים וקהל היעד, ומפתחים בהתאם תכנים יצירתיים ומרתקים שנוגעים לקהל ומתאימים למטרות השיווקיות.
ניתן גם למנף את יכולות המיקוד והניתוח של אינסטגרם כדי לייעל את מסעות הפרסום ולשפר את הביצועים לאורך זמן, ועבודה עם סוכנות שיווק שמתמחה בפרסומים ברשתות החברתיות, ושיש לה צוות רב תחומי מקצועי שיודע איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם, מסייעת לבעלי עסקים ביצירת קמפיינים פרסומיים יעילים שמשיגים את התוצאות הרצויות.