שירותי פרסום פרויקטי דירות מגורים בגוגל – קידום אורגני, קידום ממומן, רשתות חברתיות וניוזלטר
תוכן עניינים
מחפשים דרכים דיגיטליות לשווק את פרויקט דירות המגורים שלכם? המאמר הזה הוא בשבילכם. אספנו עבורכם כאן מגוון דרכים לשיווק באינטרנט של פרויקטי דירות מגורים, וכל מה שנותר לכם הוא לקרוא ולצאת לדרך.
ההמלצה שלנו היא לשכור חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים בגוגל שתשלב את כל דרכי השיווק שפירטנו פה לכדי אסטרטגיה שיווקית אחת. כשאתם בונים אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית ביחד עם החברה ששכרתם את שירותיה, תחלקו את המשאבים ואת התקציב שלכם בין דרכי השיווק הרלוונטיות אליכם.
פרסום אורגני לפרויקטי דירות מגורים – יצירת אתר אינטרנט אופטימלי
כל פרסום פרויקטי דירות מגורים צריך להתחיל בבניית אתר אינטרנט אופטימלי למנוע החיפוש. בעזרת כלים של SEO , כלים שבזכותם אנחנו יוצרים התאמה אופטימלית בין האתר שלכם לבין דרישות מנוע החיפוש, נוכל ליצור עבורכם אתר שגוגל יאתרו אותו בקלות וכך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
החשיבות של יצירת אתר אינטרנט אופטימלי לפרויקט דירות המגורים שלכם היא גדולה מאוד. נכון, תמיד אפשר ליצור מודעה ממומנת של קידום ממומן לפרויקטי דירות מגורים, שתגרום לאתר שלכם להופיע לפני התוצאה האורגנית הראשונה. אבל למעשה, פרסום פרויקטי דירות מגורים בגוגל שנעשה בצורה איכותית ושלמה, צריך לשלב גם קידום ממומן לפרויקטי דירות מגורים וגם פרסום אורגני לפרויקטי דירות מגורים.
כדי ליצור אתר אופטימלי אנחנו נצטרך קודם כל לבדוק את המצב הנוכחי של האתר, ואז נרשום לפנינו מה צריך לעבור שיפור כדי להגיע למצב אופטימלי. התוכן, העיצוב, התמונות, מילות המפתח שהשתמשתם בהן, הכותרות, הקישורים הפנימיים והחיצוניים, התגיות, מפת האתר, קוד האתר, מהירות הגלישה, הרספונסיביות למובייל, ועוד מגוון חלקים נוספים, יעברו אופטימיזציה כדי שהמאפיינים שלהם יהיו תואמים למה שמנוע החיפוש דורש מהאתרים הטובים ביותר.
בואו ניגע בכמה מהחלקים האלה:
התוכן שלכם באתר:
האתר שלכם צריך להכיל תוכן שיווקי על פרויקטי דירות המגורים שאתם מקדמים, ובמקביל גם בלוג עם תכנים מעניינים ורלוונטיים שכל לקוח פוטנציאלי ימצא אותם לבעלי ערך עבורו.
התכנים שתפרסמו בבלוג שלכם יתנו מענה לשאלות חשובות שמעסיקות אנשים המעוניינים לרכוש דירת מגורים, כמו איך לבחור דירת מגורים שמתאימה לי, לאילו פרטים חשוב לשים לב כשרוכשים דירה, ועוד. תוכלו גם לתת טיפיים על עיצוב הדירה, מידע על שוק הנדל"ן בישראל, או כל דבר אחר שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יראו אותו כרלוונטי עבורם לקראת רכישת הדירה.
חשוב לציין שהתוכן שלכם באתר חייב להכיל את מילות המפתח שלכם. את מחקר מילות המפתח תבצע חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים במנועי חיפוש, וכך תוכלו לדעת אילו מילים וביטויים עליכם לשבץ בבלוג.
העיצוב:
העיצוב של האתר שלכם צריך להיות בעיקר מותאם לקהל היעד אליו אתם מכוונים. בתחילת התהליך, חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים במנועי חיפוש תערוך לכם איפיון מלא בטרם תתחיל לעבוד על האתר שלכם. בשלב זה היא תקלוט מכם מהו קהל היעד המדויק שלכם. ממנו היא תגזור שלל החלטות נוספות, בין היתר החלטות הקשורות לעיצוב האתר, לנישת התוכן בבלוג, לנישת התוכן השיווקי באתר, למילות המפתח כמובן, לפרסומים ברשתות החברתיות ועוד.
האתר שלכם צריך לכלול גם תמונות עיצוביות של פרויקטי דירות המגורים שלכם. כדי שהתמונות יהיו אופטימליות למנוע החיפוש, הן צריכות להיטען במהירות ובאיכות גבוהה, להופיע עם כיתוב מתאים מתחתיהן, ולהופיע במקומות המתאימים באתר.
שיבוץ מילות המפתח:
מובן שיש לשלב את מילות המפתח בתוכן שתקדמו באתר האינטרנט שלכם, אבל חשוב לנו להזכיר שאת מילות המפתח יש לשלב בעוד מיקומים: בלינקים, בכותרות, בתגיות, בתיאורי מטא, בדומיינים ועוד. למעשה, כל חלק אשר מכיל מילה כתובה, צריך להכיל גם את ביטויי המפתח שלכם.
רספונסיביות למובייל:
שימוש בטלפונים ניידים נהיה לחלק בלתי נפרד מחיינו. אנחנו הולכים איתם לכל מקום, מדברים בהם, מתכתבים, גולשים באינטרנט וברשתות החברתיות, ונהנים מכל מה שיש להם להציע. הסמארטפונים הם הדרך הכי אינטואיטיבית ונגישה עבורנו להשיג מידע ברשת. כך שמתבקש שגם האתר שלכם יהיה רספונסיבי לנייד, כדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו לגלוש באתר שלכם מכל מקום ובכל זמן שרק ירצו, באופן הנוח ביותר.
קידום ממומן לפרויקטי דירות מגורים:
המודעה הממומנת בגוגל מאפשרת לאתר פרויקט דירות המגורים שלכם להופיע לפני התוצאה האורגנית הראשונה בדף תוצאות החיפוש של גוגל. כעת, ניגע בחלקים בהם חשוב להתמקד כשיוצרים מודעה כזו:
שילוב של קידום ממומן לפרויקטי דירות מגורים עם פרסום אורגני לפרויקטי דירות מגורים:
ליצור מודעה ממומנת זה לא מספיק. תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: תכירו את רז, לקוח פוטנציאלי שלכם, שמחפש דירת מגורים עבורו. הוא מקליד את מילות המפתח שלכם בשורת החיפוש בגוגל, לדוגמה "דירות מגורים לצעירים במרכז", במטרה למצוא עסק כמו שלכם. הוא רואה את המודעה הממומנת שלכם, מתחבר לכיתוב שמתחת למודעה, ומחליט להקליק על האתר שלכם. הוא נכנס פנימה לאתר, ומתחיל לשוטט.
מהר מאוד רז הולך לאיבוד. התוכן לא מאורגן, הוא לא מצליח למצוא ביטויים זהים לאלו שהוא חיפש בגוגל בתוך התוכן שלכם באתר. הוא מנסה לצפות בתמונות שלכם, אבל לוקח להן יותר מדי זמן להיטען. רז כבר מתחיל להתייאש, אבל הוא עדיין לא מאבד תקווה. הוא מנסה להגיע לאזורים אחרים באתר, אולי שם ימצא מידע רלוונטי, אבל מפת האתר שלכם מבולגנת והכותרות לא מספיק ברורות. הלינקים הפנימיים באתר לא נוחים לשימוש, וכל פעם כשהוא עובר בין דפים לוקח לכל דף המון זמן להיטען.
רז כבר מתוסכל ומיואש, חוזר במהרה לדף תוצאות החיפוש של גוגל, ומחפש אתר אחר שיעניק לו בצורה נוחה וקלה לשימוש את מה שהוא מחפש. עליכם הוא כבר סימן איקס אדום גדול, ויודע שהוא לא יחזור לאתר שלכם עוד פעם, ועל אחת כמה וכמה שהוא לא ירשם לניוזלטר שלכם או ישאיר אצלכם פרטים.
רז הוא לא היחיד – יהיו עוד הרבה לקוחת פוטנציאליים כמוהו, אם האתר שלכם לא יהיה אופטימלי למשתמש. כלומר, ביצוע האופטימיזציה כמובן הופך את האתר שלכם לאופטימלי עבור מנוע החיפוש, ובכך מעלה את הדירוג שלכם בגוגל ומקל על מנוע החיפוש לאתר אתכם כשאין מודעה ממומנת על הפרק, אבל גם כשיש כזו, לאופטימיזציה יש חשיבות אדירה, שכן היא זו שהופכת את האתר שלכם לאתר איכותי ומקצועי באמת עם חוויית משתמש חיובית. ולזה אין תחליף.
ההמלצה שלנו היא ברורה: שילוב. תשלבו בין הקידום הממומן לבין הקידום האורגני, וכך תהנו משני העולמות: גם תגדילו את מידת החשיפה אליכם ברשת, הנוכחות הדיגיטלית שלכם תגדל, מעגל הלקוחות שלכם יגדל, הטראפיק באתר יעלה וכו', וגם, בזכות הקידום האורגני, שיעור ההמרה שלכם יעלה – שכן אתר אופטימלי הוא אתר שמבטיח שכל לקוח פוטנציאלי שיכנס לאתר שלכם יהנה כמו שצריך מהגלישה אצלכם באתר, ויקבל מכם רושם ראשוני איכותי ומקצועי, מה שיגרום לו לבצע המרה.
מילות מפתח שליליות וחיוביות
כשאתם מגדירים את מילות המפתח של המודעה שלכם, שימו לב שאתם יכולים להגדיר גם מילות מפתח שליליות ולא רק חיוביות. מילות המפתח החיוביות הן הביטויים שאם גולש יכתוב אותם בשורת החיפוש של גוגל, המודעה שלכם תופיע לנגד עיניו מעל התוצאה האורגנית הראשונה.
מילות המפתח השליליות, לעומת זאת, הן הביטויים שאם גולש יכתוב אותם בשורת החיפוש – המודעה שלכם בהכרח לא תופיע. למה זה חשוב? כדי לחסוך. אל תשכחו שהתשלום עבור קידום ממומן לפרויקטי דירות מגורים בגוגל הוא באמצעות שיטת PPC (Pay Per Click). כלומר, ככל שיותר אנשים מקליקים על המודעה שלכם, כך אתם משלמים יותר.
אבל מה קורה אם אנשים שהם לא לקוחות פוטנציאליים שלכם מקליקים על המודעה שלכם? כלומר, מה קורה כאשר אנשים שאין סיכוי שיהיו מעוניינים במה שיש לכם להציע, מקליקים על המודעה שלכם? האם זה משהו שאתם מעוניינים בו? רוב העסקים יענו שלא, שכן הסיכוי להניב המרה מגולשים כאלה שואף לאפס, ומאחר שאתם בכל זאת תשלמו על הקליק הזה, למעשה רק הפסדתם כסף ולא הרווחתם אותו בחזרה, שכן לא התממשה המרה.
זאת הסיבה שבגינה הומצאו מילות המפתח השליליות, ואנחנו מאוד ממליצים לכם לאתר את אותם ביטויים ולהגדיר אותם במודעה שלכם. זהו חלק מאסטרטגיה שיווקית בריאה, במטרה לשמור כמה שיותר על התקציב שלכם.
לדאוג שהמודעה תהיה מותאמת גם לנייד
גם כאן, כמו בקידום אורגני, חשובה הרספונסיביות. כשאתם יוצרים את המודעה הממומנת בגוגל, הקפידו שגם גולשים מהנייד יוכלו לראות אותה. כך אתם מגדילים את קהל הלקוחות שיצפו במודעה שלכם, מה שיוביל לטראפיק באתר ולשיעור ההמרה לעלות בהתאם.
כיתוב המודעה
המודעה הממומנת מורכבת, מן הסתם, מכיתוב שאמור לשכנע את הגולשים להקליק על המודעה שלכם. הכיתוב אחראי על כמה דברים במקביל: להסביר מי אתם, להסביר מה מיוחד בכם, להסביר למה כדאי להקליק עליכם ולא על אחד מהמתחרים שלכם, לתת לגולש את התחושה שאתם בדיוק מה שהוא חיפש (כלומר שהביטוי שהוא חיפש בשורת החיפוש מתאר בדיוק את מה שאתם מוכרים).
רק קופירייטרים מקצועיים שזוהי עבודתם יוכלו ליצור עבורכם כיתוב אמיתי ואיכותי למודעה שלכם. הם מכירים את העבודה, הם בעלי ניסיון בתחום, ויודעים באילו מילים כדאי להשתמש כדי למשוך את הקהל הרלוונטי.
כמובן שזהו עוד אחד ממגוון שירותי פרסום פרויקטי דירות מגורים אשר חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים צריכה להעניק לכם. ביחרו בחברה שמעסיקה כותבים מיומנים שנהנים מהעבודה שלהם ואוהבים את עולם המילה.
מילוי כל השדות הרלוונטיים כשמגדירים את המודעה
כשתיצרו את המודעה הממומנת שלכם בגוגל, שימו לב שישנם הרבה שדות למלא. עצה מאיתנו: תמלאו את כולם, ואל תחסכו. ככל שתיתנו יותר פרטים על כיוון המודעה שלכם ועל אופי העסק שלכם, כך תיצרו מודעה מדויקת יותר עבור הצרכים והרצונות שלכם, מה שיעזור לכם לחסוך כסף על הקלקות מיותרות שלא יניבו פרי, ולמקד יותר את המודעה לקהל היעד הרלוונטי אליכם.
ההמלצה שלנו היא לשכור שירותים של חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים לשם כך. שירותי פרסום פרויקטי דירות מגורים שחברות הפרסום מציעות הם רחבים למדי, וצריכים לכלול כמובן גם שירותים מסוג זה.
ביחרו חברת פרסום לפרויקטי דירות מגורים שכבר מכירה אתכם, שעשתה לכם איפיון מקיף ולמדה היטב מיהו קהל היעד שלכם, מהן מילות המפתח שלכם, מהי מטרת הקמפיין שלכם, מהם הרצונות שלכם, מהם הגבולות שלכם, מה התקציב שלכם, על מה חשוב לכם להקפיד, איזה מסר חשוב לכם לשדר ולהעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם – ובקיצור, מי אתם ומה אתם.
בזכות חברה כזו, תוכלו ליצור עבורכם מודעה ממומנת אופטימלית בגוגל, שתמקסם את הרווחים שתוכלו להפיק מהקמפיין ושתייעל את ההשקעה הכספית שלכם בתהליך למקומות שיניבו פרי. כמו כן, ברגע שאתם נותנים לחברה מקצועית לעשות זאת עבורכם אתם מרוויחים גם איכות וגם זמן.
במילים אחרות, עם חברה שהתפקיד שלה הוא בין היתר ליצור עבורכם קידום ממומן לפרויקטי דירות מגורים, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאתם בידיים טובות ושקמפיין שלכם יהיה מקצועי. במקביל, אתם מרוויחים הרבה זמן, זמן שתוכלו לנתב אותו לניהול פרויקט דירות המגורים היקר שלכם, במקום להתעסק בשיווק הדיגיטלי ובאפיקי הפרסום.
בחירת תקציב מותאם אישית
קידום ממומן לפרויקטי דירות מגורים בעל יתרון נוסף: אתם בוחרים כמה כסף תשקיעו בקמפיין. התקציב שלכם מוגדר מראש, ולפיו אתם מגדירים את המודעה, ומובטח לכם שהקמפיין לא יחרוג ממנו.
לכן, כשאתם בונים אסטרטגיית שיווק כללית עבור פרסום פרויקטי דירות מגורים במנועי חיפוש, השקיעו מחשבה בעת שלב חלוקת המשאבים לתקציב שחשוב לכם להשקיע בקמפיין הממומן ושאינכם מוכנים לסטות ממנו.
פרסום פרויקטי דירות מגורים באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות:
כולנו נמצאים שם – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין… הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. ברור מאליו שאת פרויקט דירות המגורים שלכם אתם צריכים לפרסם גם שם.
קידום ממומן בפייסבוק:
אם שאלתם את עצמכם למה כדאי לפרסם בפייסבוק, הגעתם למקום הנכון. הנה כמה נתונים שאולי לא ידעתם:
- לפייסבוק יש יותר מ 2 מיליארד משתמשים פעילים כל חודש.
- פייסבוק היא הרשת החברתית החשובה ביותר היום עבור עסקים שרוצים להיכנס לזירה הדיגיטלית ולקדם את עצמם.
- המתחרים שלכם מפרסמים בפייסבוק? גם אתם צריכים להיות שם, ולעולם לא להישאר מאחור. חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים באינטרנט תוכל לעזור לכם לגבור על המתחרים שלכם בפייסבוק בעזרת טכניקות שיווקיות איכותיות.
- קהל היעד שלכם נמצא הרבה בפייסבוק? גם אתם צריכים להיות שם, ובכך להגביר את הגישה אליכם ולהראות להם שאתם רלוונטיים.
- קידום ממומן בפייסבוק הוא ממוקד לקהל היעד. אתם אלו שמגדירים את קהלי היעד הספציפיים שלכם, על פי מיקום גיאוגרפי, נתונים דמוגרפיים ותחומי עניין אישיים למשל, וכך תוכלו לסנן את האנשים שמולם המודעה שלכם תופיע. אתם לא רוצים לבזבז משאבים יקרים על פרסום מול קהל שאינו קהל היעד שלכם, ולכן חשוב להקפיד לעשות סינון מוקפד ואיכותי, שמצד אחד ינפה את אלו שלא רלוונטיים אליכם, ושמצד שני לא יפספס שום אדם שעשוי להיות לקוח פוטנציאלי שלכם.
מה כוללים שירותי פרסום ממומן בפייסבוק?
- בניית עמוד עסקי בפייסבוק.
- שיבוץ מילות המפתח שלכם בכל פוסט שיעלה, בעמוד העסקי שלכם ובמודעות השיווקיות שלכם.
- מיתוג לקהל היעד.
- תוכן שיווקי עבור תכנים שיעלו אצלכם בעמוד.
- תמונות עיצוביות איכותיות לפוסטים.
- קישור העמוד העסקי שלכם בפייסבוק לכל הערוצים הנוספים שלכם: אתר האינטרנט שלכם, דף הנחיתה שלכם, הפרופיל שלכם בגוגל לעסק שלי, הפרופיל שלכם באינסטגרם וכו'.
- מעקב שבועי/חודשי על התקדמות הקמפיין השיווקי בפייסבוק.
קידום ממומן באינסטגרם:
בצמרת של הרשתות החברתיות נמצאות ביחד פייסבוק ואינסטגרם. וגם באינסטגרם, כמו בפייסבוק, יש אפשרות לקידום ממומן. הקידום הממומן של אינסטגרם מאפשר לכם להגיע להרבה יותר לקוחות, כך שאם אתם מעוניינים בהגדלת כמות הלידים האיכותיים שלכם, קידום ממומן באינסטגרם יכול להיות פתרון מצוין.
היתרונות של קידום ממומן באינסטגרם:
- בחירת מאפייני המודעה – משך הקמפיין, סוג הפוסט שיעלה באינסטגרם וכו' הם רק חלק מהמאפיינים אותם תצטרכו להגדיר כשתיצרו את המודעה. שימו לב, כל החלטה משחקת תפקיד, וחשוב שתקבלו החלטות שקולות ומחושבות כשאתם מאפיינים את הקמפיין שלכם.
- שימוש בהאשטאגים נכונים – חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים באינטרנט צריכה להכיר את ההאשטאגים שרלוונטיים לפרסום שלכם, ולשלב אותם בהתאם בקידום הממומן באינסטגרם. להאשטאגים יש חשיבות גדולה באינסטגרם, שכן הם מסייעים למשוך אליכם את קהל היעד הרלוונטי אליכם שמתעניין במה שאתם מפרסמים.
- התמקדות בקהל יעד ספציפי – גם כאן אתם יוצרים מודעה מוכוונת לקהל יעד מסוים. כדי לא לעשות טעויות ולבזבז זמן וכסף, אנחנו ממליצים לכם לשכור שירותי פרסום פרויקטי דירות מגורים של חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים באינטרנט, ובכך לקבל את ההחלטות הנכונות בכל מה שקשור להגדרת מאפייני המודעה.
- הגדרת תקציב – גם באינסטגרם תוכלו להגדיר תקציב ספציפי לקמפיין, מבלי לחרוג ממנו. ביחד עם חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים באינטרנט תחליטו על הסכום אותו אתם מעוניינים להשקיע בקמפיין באינסטגרם, סכום שיתאים לרצונות ולצרכים שלכם, ושיתאים לאסטרטגיה השיווקית שלכם.
שירותי פרסום פרויקטי דירות מגורים:
שירותי פרסום פרויקטי דירות מגורים צריכים לכלול קידום ממומן לפרויקטי דירות מגורים, פרסום אורגני לפרויקטי דירות מגורים, קידום ברשתות החברתיות וכמובן גם שיווק באימייל, הידוע בתור ניוזלטר.
שיווק באימייל הוא כלי מאוד נפוץ ויעיל שמקדם קשר אישי בין הלקוח לבין המוכר. הניוזלטר מסייע לכם להגביר את האמון בכם ואת המודעות אליכם בקרב האנשים הרשומים לרשימת התפוצה, וכמובן שומר על מי שנרשם מעודכן בכל מה שקשור לפרויקטי דירות המגורים שלכם.
כדי ליצור רשימת תפוצה בלעדית ומקורית, אתם צריכים שהגולשים באתר שלכם ירשמו לניוזלטר וישאירו את פרטי המייל שלהם בעזרת תיבה המיועדת לכך. הקופירייטרים של החברה שתשכרו ינסחו את המילים המתאימות כדי למשוך את הגולשים לניוזלטר שלכם, מילים שיבהירו להם שכדאי להם להירשם לניוזלטר שכן הם ירוויחו מכך.
נציין שכדי למקסם את ההתאמה בין תוכן הניוזלטר לבין תחומי העניין של האנשים הרשומים ברשימת התפוצה, כדאי לכם להוסיף לתיבה בה נרשמים אזור בו ניתן לבחור איזה מידע ועדכונים יישלחו. הגולש באתר יוכל לסמן על אילו פרויקטי דיורת מגורים הוא היה רוצה לשמוע, באיזו אזור בארץ וכו', ואתם תשלחו לו רק את מה שמעניין אותו. כך, הלקוח הפוטנציאלי ירגיש ש"רואים אותו", שמתייחסים אליו באופן אישי, שחשוב לכם להיות ממוקדים איתו ושאתם לא רוצים "להספים" אותו.
הניוזלטר, שאותו תשלחו במתכונת חודשית או שבועית, יכול להכיל מידע על: פרויקטי דירות מגורים שעומדים לצאת לדרך, עדכון על פרויקטי דירות מגורים רלוונטיים, עדכון על תמונות חדשות שעלו לאתר, עדכון על ימים פתוחים בהם ניתן לראות את הדירות, עדכון על מאמרים חדשים בבלוג וכו'.
באיזו חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים במנועי חיפוש יש לבחור?
שימו לב שאתם משקיעים מחשבה עמוקה כשאתם בוחרים חברת פרסום פרויקטי דירות מגורים בגוגל. חשוב שתתחילו עם חברה שאתם סומכים עליה, שכן לעבור בין חברות שונות יבזבז לכם זמן וכסף. לכן, כבר בהתחלה, תשאלו את עצמכם מספר שאלות כדי לוודא שאתם אכן בידיים טובות:
האם החברה הזו אמינה? – אם החברה לא נותנת לכם גישה מלאה לפעולות שהיא עושה, לא מסבירה לכם את הסיבות מאחורי הפעולות והאסטרטגיה השיווקית שלה, מתחמקת ממענה או עונה במעורפל – כנראה שהיא לא חברה מספיק אמינה. חברה אמינה תענה לכם על כל השאלות בסבלנות, ותיתן לכם מקום.
האם החברה הזו מקצועית? – אל תתביישו, ותשאלו את החברה באילו כלים דיגיטליים שיווקיים היא משתמשת כדי לפרסם את אתכם. גם פה, אם אותה חברה עונה במעורפל, כנראה שיש לה משהו להסתיר.
האם היא בונה לכם אסטרטגיה מותאמת אישית? – כל עסק שרוצה לקדם את עצמו ברשת, הוא אחר. אין שניים זהים. ולכן האסטרטגיה השיווקית שלכם חייבת להיות כזו שנבנתה במיוחד עבורכם, בהתאם למאפיינים האישיים שלכם.
האם יש לה ממליצים? – אתם מחפשים חברה בעלת ניסיון, שכבר עבדה עם לקוחות גדולים, ושמכירה את השוק. חשוב שלא תיקחו סיכונים כשזה נוגע לפרסום פרויקטי דירות המגורים שלכם, ותבחרו רק בחברה שמצדיקה את הבחירה בה.
תוך כמה זמן תתחילו לראות תוצאות? – אם מדובר בחברה מקצועית, היא תגיד לכם שזה עשוי לקחת זמן. תהליך האופטימיזציה בפרט ושיווק דיגיטלי בכלל הוא לא "זבנג וגמרנו". אם חברה אומרת לכם שתתחילו לראות תוצאות ממש בעתיד הקרוב, היא לא מוסרת לכם את כל האמת, שכן התהליך עשוי לקחת מספר חודשים.