קידום אורגני SEO - ערוץ שיווק עיקרי שכל בעל עסק צריך וחייב להכיר
תוכן עניינים
למה כדאי לעסק שלכם להתחיל עם קידום אתרים אורגני בגוגל?
אנחנו משתמשים באינטרנט כל הזמן. כשאנחנו מחפשים משהו בגוגל, זה כי יש לנו צורך מסוים, לרוב צורך בשירות מסוים, במוצר או פשוט במידע. כשאנחנו מחפשים דבר מה בגוגל, אנחנו מנסחים את המשפט היעיל והמדויק ביותר לטעמנו בשורת החיפוש, צירופי מילים שאנחנו צופים שיעניקו לנו את התוצאות המדויקות ביותר.
אחר כך, אנחנו בוחרים מבין התוצאות שקיבלנו את התוצאה המתאימה לנו ביותר (לרוב נבחר אחת מבין הראשונות), ואם האתר ירשים אותנו מספיק, אנחנו גם נבצע בו רכישה, נזמין מוצר או שירות, או נשאיר פרטים לקבלת מידע נוסף.
במילים אחרות, הצורך שלנו מביא אותנו לחיפוש בגוגל בעזרת שימוש במילות מפתח, החיפוש מניב לנו תוצאות, ואנו בוחרים עבור איזו תוצאה לבצע המרה באתר.
כאן נכנס לתמונה ה SEO – קידום אתרים אורגני בגוגל, בעזרת אופטימיזציה למנועי החיפוש. SEO הוא למעשה התהליך שבו גורמים ללקוחות הפוטנציאליים שלך לבחור דווקא בך מבין שאר תוצאות מנוע החיפוש שיתקבלו כשגולש יחפש בגוגל עסק המוכר מוצרים כמו שלך. SEO גורם ללקוחות פוטנציאליים לבצע המרה באתר או בדף הנחיתה שלך, ובכך מייצר עבורך לידים חדשים ומרחיב את מעגל הלקוחות שלך. מכאן, כמובן, שהמכירות עולות והרווחים מתחילים לטפס.
מה קידום אתרים מקצועי יעניק לעסק שלך?
- עלייה במכירות וברווחים
- יותר שיחות לעסק
- יותר לידים חדשים איכותיים
- עלייה בטראפיק של האתר ושל דף הנחיתה
- עלייה בדירוג של גוגל
- הגדלת הנכסים הדיגיטליים
- הגדלת מעגל הלקוחות
- צבירת שם חזק יותר בשוק, מיתוג
שלבי קידום אורגני SEO:
אפיון מותג:
שלב האיפיון הוא אפוא השלב הראשוני בתהליך, והוא שלב בסיסי להתחלת קמפיין קידום אתרים אורגני בגוגל. בשלב האיפיון שואלים את כל השאלות החשובות:
- מי אתם?
- מה החזון שלכם?
- מיהו קהל היעד שלכם?
- מהו המותג שלכם?
- מהם המוצרים או השירותים שאתם מוכרים?
- מהי ההיסטוריה שלכם?
- מהו המוניטין שיצרתם לעצמכם?
- מה אתם מצפים מקמפיין קידום אורגני SEO?
- מי הם המתחרים שלכם?
- מהם היתרונות והחוזקות שלכם? מהם החסרונות והחולשות שלכם?
- ועוד
התשובות לכל אלו הן קריטיות להמשך התהליך, שכן בזכותן לא רק שנוכל להכיר אתכם ואת העסק שלכם באופן מיטבי, אלא גם שנוכל לבנות אסטרטגיה מותאמת אישית שנתפרה במיוחד עבור העסק שלכם ובכך לגרום לעסק שלכם להצליח.
בדיקת האתר שלכם:
הצוות המיומן שלנו יסרוק אתה אתר שלכם בקפידה כדי לקבל נקודת מבט טובה יותר על המצב הנוכחי שלכם. נוכל לראות מהן החוזקות שלכם ומהן החולשות שלכם מהר מאוד ברגע שנסרוק היטב את האתר שלכם בעזרת הכלים הייחודיים שלנו ל SEO, ומהתובנות שנסיק נוכל לגשת לפעולה.
הצבת יעדים ומטרות:
הצוות המקצועי שלנו ישמח לשבת איתכם ולגבש ביחד יעדים ומטרות שאתם מעוניינים להציב לעצמכם. המטרות והיעדים שייקבעו יהיו המצפן של האסטרטגיה שנבנה לכם – הם יכוונו את הכיוון בו נתחיל לרוץ. למעשה, שלב זה עונה על השאלה: מה אתם מצפים מקמפיין קידום אתרים אורגני בגוגל? אילו תוצאות הייתם רוצים שהוא יניב לכם?
עם זאת, המטרות שתציבו יהיו חייבות להיות מטרות מדידות. הצוות שלנו יעזור לכם להפוך את המטרות שלכם מרעיון כללי לפרקטיקה, על ידי ניסוח מטרות מדידות, כדי שנוכל לאמוד את הצלחת האסטרטגיה שנבנתה עבורכם בכל רגע נתון.
בניית אסטרטגיה:
אנו בונים אסטרטגיה מותאמת אישית לכל אחד מהלקוחות שלנו. האסטרטגיה תהווה הקו המנחה שיוביל את הלך העבודה על הקמפיין שלכם. באסטרטגיה אנחנו לוקחים בחשבון כמה פרמטרים, ביניהם התקציב שלכם, אופי העסק ומטרותיו, גודל הקמפיין, המצב בשוק, המצב הנוכחי של האתר שלכם ועוד.
חשוב לנו להדגיש – בעזרת הדוחות החודשיים שנפיק עבורכם והמעקב הצמוד שאנו מבצעים אחר כל פעולה שנעשית, נוכל לראות אם האסטרטגיה שנבנתה מתאימה ומשיגה את התוצאות הרצויות, או שמא יש לערוך בה מספר שינויים כדי שנוכל להגיע ליעדים הרצויים. כלומר, האסטרטגיה היא דבר גמיש ביותר שיכול להשתנות כל הזמן בהתאם לתוצאות שאנו רואים מהדוחות החודשיים.
חקר מתחרים:
חקר מתחרים הוא הכרחי אם אתם רוצים להשיג יותר לידים ולהיות המותג המוביל בשוק של העסק שלכם. בעזרת חקר מתחרים, נוכל לגלות מהן החוזקות הייחודיות שלכם, ומה מבדיל אתכם מהמתחרים שלכם, לטוב ולרע. ברגע שנדע מה מייחד אתכם מהמתחרים שלכם, נוכל לבנות אסטרטגיה מותאמת אישית אליכם – אסטרטגיה שממקסמת את החוזקות שלכם, ושלוקחת את החולשות שלכם כמקור למינוף.
מיהו קהל היעד שלכם?
על השאלה הזאת תהיו חייבים לענות לפני שתהליך חקר מילות המפתח יתחיל. אל דאגה, בשביל זה יש לנו צוות של מומחים שישמח לגלות מהי התשובה המדויקת והנכונה ביותר לשאלה הזו – בעזרת כלי SEO דיגיטליים, וכמובן בעזרת איפיון המותג שנעשה בתחילת התהליך, נוכל לדעת מיהו קהל היעד שלכם.
למה זה כל כך חשוב? – כי אם לא נדע מיהו קהל היעד שלכם, כל הקמפיין הדיגיטלי ילך לאיבוד, ובהכרח גם ילך לפח. קהל היעד מכוון אותנו ונותן לנו כיוון – אילו מילות מפתח לשייך, עבור מי להתאים את התוכן, איך לעצב את האתר כדי שיתאים לאנשים שיגלשו בו, ועוד.
מחקר מילות מפתח:
זהו כפי הנראה החלק החשוב ביותר בתהליך. מילות המפתח הן הבסיס עבור קידום אורגני SEO, שכן הן התשתית עליו יבנה התוכן, העיצוב, המיתוג עבור קהל היעד וכו'.
את מילות המפתח יוצרים בעזרת שימוש בכלים דיגיטליים של SEO, כלים שהמומחים שלנו שולטים בהם ומכירים מא' ועד ת'. הכלים הללו יעניקו לנו תובנות על האופן בו קהל היעד שלכם משתמש בגוגל, באילו ביטויים ומילים הוא משתמש כדי לחפש עסק כמו שלכם, איך הוא מתנסח, ובקיצור – איך הוא מחפש בגוגל. המידע הזה ישרת אותנו כדי לבנות עבורכם את מילות המפתח האידיאליות שיתאימו בדיוק למה שהעסק שלכם צריך.
המומחים שלנו יודעים לזהות ולאתר את מילות המפתח ואת הביטויים הרלוונטיים – הביטויים שקהל היעד שלכם משתמש כשהוא רוצה לקבל מידע בגוגל על עסק שמוכר שירותים או מוצרים כמו שלכם. ברגע שיש לנו את מילות המפתח ביד, אנחנו יכולים להתקדם לשלב הבא.
יצירת תוכן:
צוות הכותבים שלנו יכתוב במיוחד עבורכם תוכן מקורי עם מילות המפתח משובצות בפנים. התוכן שייכתב יהיה תוכן אופטימלי למילות המפתח, שיתאר בדיוק מי אתם ומה אתם מוכרים. אנחנו כותבים תוכן שיווקי וממוקד מטרה, שיהיה מכותב עם האסטרטגיה שנבנתה עבורכם. כך, בעזרת כותבי התוכן המנוסים שלנו, הלקוחות הפוטנציאליים שיגיעו לעמוד הנחיתה שלכם או לאתר שלכם יכירו את היתרונות שלכם במהרה ויבצעו המרה.
הדוחות החודשיים:
אנחנו עוקבים אחרי כל צעד שנעשה, בעזרת הכלים הדיגיטליים האיכותיים שלנו. Google Analitics ו Search Console הם חלק מהכלים שאנחנו משתמשים בהם כדי לאסוף נתונים על המצב של האתר שלכם ושל הביצועים שלו. מהנתונים, האנליסטים שלנו מגיעים לתובנות על הביצועים שלכם, תובנות שמשרתות תפקיד חשוב ביותר בכל הקשור לניצול חלונות של הזדמנויות יקרות, כמו גם זיהוי נקודות התורפה וחלקים שלא עובדים כמו שהיינו רוצים שיעבדו.
את המעקב אנחנו מבצעים כל הזמן, ואחת לחודש מפיקים דוח עבורכם שיציג את הביצועים ואת ההצלחות של הקמפיין לאורך החודש שעבר. הדוח כמובן יישלח אליכם, שכן אנו דוגלים בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו.
אחד התפקידים העיקריים של הדוחות החודשיים הוא להאיר על האסטרטגיה שלנו, אם היא מתאימה לקמפיין של העסק שלכם, אם היא מביאה אותנו למקומות הנכונים ובקצב הנכון. כאמור, האסטרטגיה יכולה להשתנות בהתאם לתובנות הנובעות מהדוחות החודשיים, ככה שהדוחות החודשיים משחקים תפקיד מהותי בכל מה שקשור להתקדמות הקמפיין.
שירותי קידום אתרים:
חברה לקידום אתרים מקצועית צריכה להעניק לכם מספר שירותי קידום אתרים שונים, ביניהם:
- קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO)
- ביצוע קידום אתרים ממומן בגוגל
- קידום אתרים בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות
- בניית נכסים דיגיטליים נוספים
- ניהול מוניטין לעסק
- מחקר מילות מפתח
- חקר מתחרים
- בניית דפי נחיתה שיווקיים
- כתיבת תוכן ועיצוב לאתר ולדף נחיתה
- העלאת הטראפיק לאתר
- שיפור חוויית המשתמש בכל הנכסים הדיגיטליים
- העלאת הדירוג שלכם בגוגל
- ועוד.
לכל אחד מהרכיבים האלו – ובייחוד לחלקים כמו קידום אתרים אורגני בגוגל, קידום אתרים ממומן, ניהול מוניטין עסקי, דף נחיתה, חוויית המשתמש ומחקר מילות המפתח – יש חשיבות חסרת תקדים על הצלחת הקמפיין שלכם. קמפיין קידום אתרים מקצועי צריך להכיל כל אחד מהחלקים האלו, אחרת הוא פשוט יהיה לוקה בחסר.
סוגים שונים של קידום אורגני SEO
יש כמה סוגים שונים של שירותי קידום אתרים בגוגל מסוג SEO. בין אם אתם מחפשים להגדיל את המכירות, לקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, לשפר את הקוד ואת המאפיינים הטכניים של האתר שלכם או פשוט להשיג יותר לידים חדשים שירכשו מוצרים מהחנות הדיגיטלית שלכם – אתם צריכים קידום אורגני SEO. עכשיו רק נותר לשאול – איזה סוג של שירותי קידום אתרים אתם צריכים?
הנה כמה מהסוגים המקובלים ביותר:
SEO מקומי:
מיועד בעיקר עבור השוק המקומי והמתחרים המקומיים שלכם. הוא כולל:
- אופטימיזיציה לתוצאות מנוע החיפוש המקומיות
- יצירת תוכן המותאם מבחינת מילות מפתח ומבחינת אופי התוכן למיקום בו העסק נמצא.
- פרופיל אופטימלי ב Google My Business
SEO טכני:
SEO טכני מעניק לכם את כל מאחורי הקלעים שאתם צריכים כדי שהעסק שלכם ישגשג. כדי שהאתר שלכם יהיה מדורג טוב בגוגל, חוויית הגלישה בו צריכה להיות אופטימלית. בדיוק לשם כך מבצעים SEO טכני, אשר אחראי על מקסום חוויית המשתמש והפיכתה לטובה ביותר. אנחנו בעצם מדברים על:
- לינקים חיצוניים ופנימיים
- מפת אתר נוחה ונגישה לכל העמודים באתר
- אופטימיזציה לתמונות
- אופטימיזציה לכותרות
- אופטימיזציה לתיאורים
- אופטימיזציה לתגיות
- אופטימיזציה לקוד האתר ולכל מה שעובד ורץ מאחורי הקלעים באתר
- שיפור מהירות טעינת הדפים באתר
- שיפור חוויית המשתמש
E-commerce SEO:
יש לכם חנות דיגיטלית לעסק? מעולה! עכשיו רק צריך לשפר את כמות הקליקים שאתם מקבלים, להשיג יותר המרות, יותר הזמנות, יותר לקוחות חדשים שהשאירו פרטים משום שהם נכנסו לאתר שלכם ואהבו את מה שהם ראו. אם אתם רוצים להעלות את המכירות של העסק ולצבור לידים חדשים, אתם צריכים E-commerce SEO. הנה כמה דברים ש E-commerce SEO מכיל:
- אופטימיזציה למיתוג המוצר
- אופטימיזציה למפת האתר ולאופן בו הוא בנוי – להפוך את האתר לחנות דיגיטלית שיווקית ומוכרת.
- העלאת המודעות למותג
- אנליזות משופרות שמיועדות ספציפית לאתרים שהם חנות
קידום אתרים בחו"ל
קידום אתרים בחו"ל, או במילים אחרות, SEO בינלאומי, הוא נושא לא פשוט בכלל. הסיבה לכך היא שהוא דורש מאיתנו להעלות הילוך ולהיכנס אל הזירה הגדולה ביותר – הזירה הבינלאומית. שם נתחרה במתחרים גדולים, חזקים ומשמעותיים, מילות המפתח שלנו יהיו שונות לחלוטין (הן בשפה, הן בניסוח והן באופי) וקהל היעד שלנו מן הסתם ישתנה משמעותית גם כן.
ל SEO מקומי ול SEO בינלאומי יש כמה קווי דימיון, אבל הם גם מאוד שונים זה מזה בתכליתם ובאופן הפעולה.
כשהעסק שלכם הופך להיות בינלאומי, אתם צריכים קידום אתרים בחו"ל שיהיה הרבה יותר יסודי וממוקד. האופטימיזציה למנוע החיפוש כמו גם האופטימיזציה למילות המפתח תיאלץ לעבור מספר שינויים מקצועיים, שכן התחרות היא גדולה ומאסיבית הרבה יותר. דף הנחיתה שלכם יצטרך להיות יותר מוכר ויותר שיווקי, כדי שהגולשים מחו"ל שינחתו בו יבצעו המרה מבלי לחשוב פעמיים.
הנה מספר אלמנטים שתצטרכו להקפיד עליהם כשתתחילו לעשות קידום אתרים בחו"ל:
- שינוי התפיסה:
מעתה והלאה, המטרה שלכם שונה – אם עד עכשיו, בשוק המקומי, המטרה שלכם הייתה להיות מדורגים גבוה בגוגל לפי ביטויי מיקום ספציפיים, כעת המטרה שלכם תהיה להיות מדורגים גבוה בגוגל עבור ביטויים כלליים יותר, שאינם בהכרח כוללים את ההתייחסות למיקום העסק שלכם. כך למשל, אם אתם מוכרים ציוד לבעלי חיים בנתניה, ביטוי המפתח שלכם מעתה והלאה לא יכלול את המילה "נתניה", אלא יגע רק בהיותכם חנות לציוד לבעלי חיים.
- נוכחות בזירה הבנילאומית:
מעתה והלאה, אתם לא מתחרים רק במתחרים המקומיים שלכם – אלא גם באלו הבינלאומיים. המשמעות של שינוי זה באה לידי ביטוי בכמה היבטים:
- יצירת חנות דיגיטלית שתאפשר ללקוחות פוטנציאליים מכל העולם לרכוש מוצרים או שירותים שלכם
- הקמת סניפים נוספים ברחבי העולם
- מיתוג מחדש לעסק ולמוצרים שאתם מציעים, כך שיתאים לזירה הבינלאומית ולמילות המפתח שתצטרכו לקדם.
- שפה:
האתר שלכם יהיה חייב להיות מותאם גם לאנגלית, כדי שגולשים מכל רחבי העולם יוכלו להבין את הכתוב בו ולגלוש בו בנוחות.
מעבר להוספת כיתוב באנגלית בכל הנכסים הדיגיטליים שלכם, מילות המפתח שלכם יצטרכו להיות מותאמות גם לאנגלית וגם לשפות נוספות בהתאם למיקומים האסטרטגיים שבהם אתם מתכוונים להתמקד בשיווק העסק.
התוכן גם הוא יצטרך לעבור שינויים, להיות מותאם לאנגלית, אך כמובן לא דרך תרגום פשוט, אלא דרך כתיבה מחודשת של התוכן בשפה הנדרשת. הכתיבה תהיה חייבת להיות מקורית ואיכותית, והכי חשוב – להיות מותאמת לביטויים השגורים בשפה האנגלית, כמו גם לניבים מקומיים ולסלנג מקובל. במילים אחרות, רק כותב תוכן מקצועי שדובר את השפה יוכל לכתוב את התוכן עבורכם. כל כותב אחר למעשה יכתוב עבורכם תוכן שאינו רלוונטי.
4. אופטימיזציה מהרמה הגבוהה ביותר:
מעתה והלאה, תצטרכו לעבוד קשה יותר. התוכן שיופיע בדף הנחיתה ובאתר שלכם יצטרך להיות משובץ עם מילות המפתח החדשות שאיתרתם, הקוד באתר יצטרך להיות מיטבי, מהירות הגלישה וחוויית המשתמש יצטרכו להיות מקסימליות והקישורים שתבנו יצטרכו להיות בינלאומיים.
איך לבחור חברה לקידום אתרים מוצלחת?
כדי לבחור חברה לקידום אתרים שתבצע עבורכם קידום אורגני SEO באופן מקצועי ומהימן, אתם צריכים קודם כל לדעת מה אתם מחפשים.
ü אתם מחפשים חברה שתבצע עבורכם קידום אתרים מקצועי ושתעניק לכם שירותי קידום אתרים נרחבים ומקיפים, שלא מחסירים שום פרט.
ü אתם מחפשים צוות נאמן, מסור לעבודתו, צוות אנושי. צוות עובדים מגובש, אשר מסונכרן אחד עם השני בנוגע לפרויקט שלכם, צוות שיודע בדיוק איפה הקמפיין שלכם עומד בכל רגע נתון.
ü אתם מחפשים חברה לקידום אתרים שיודעת לעשות גם קידום אתרים בחו"ל במסגרת קידום אורגני SEO.
ü אתם מחפשים חברה שקופה – חברה שלא תסתיר מכם שום פרט בנוגע להתקדמות הקמפיין.
בקיצור – אתם מחפשים שקט. אתם לא רוצים את כאב הראש הזה ואת ההתעסקות הזאת, ולכן אתם פונים לחברה שתעשה את הכול במקומכם ותוריד מכם את כל העיסוק הקשור לניהול קמפיין קידום אורגני SEO. לכן, אתם רוצים חברה לקידום אתרים שהיא המקצועית והמיומנת ביותר, חברה שכבר ראתה הכול והתנסתה בהכול, חברה שמכירה את השוק, והכי חשוב – חברה לקידום אתרים שמכירה אתכם, ושנותנת לכם יחס אישי.
מתי כדאי לפנות אל חברה לקידום אתרים בשביל קידום אתרים אורגני בגוגל?
כדי לעשות קידום אתרים מקצועי לצד מגוון שירותי קידום אתרים אנו מציעים לכם לפנות אל חברה לקידום אתרים בהקדם האפשרי. ככל שתתחילו מוקדם יותר – כך התוצאות יגיעו מוקדם יותר. תהליך קידום אתרים מקצועי הוא תהליך שאינו קצר-מועד, ועשוי לקחת מעט זמן עד שתתחילו לראות תוצאות. לכן מוטב להתחיל מוקדם ככל האפשר, כדי לזרז תהליכים ולהקדים את השלב בו תתחילו לכבוש את היעדים שהצבתם.
עסקים קטנים, גדולים ובינוניים צריכים כולם להתאים את האתר שלכם ואת שאר הנכסים הדיגיטליים שלכם לדרישותיו ולתנאיו של מנוע החיפוש. משמע, כולם צריכים קידום אורגני SEO. ניתן לבנות תוכנית אסטרטגיה עבור כל תקציב, כך שאנו מציעים לכם לא להסס ולפנות אל חברה לקידום אתרים שתנהל עבורכם את הקמפיין שלכם ותעניק לכם שקט ושלווה.
למה כדאי לכם לפנות דווקא אלינו?
אנחנו מתמחים בביצוע קידום אורגני SEO לעסקים, כמו גם בביצוע קידום אתרים ממומן בגוגל. חשוב לנו שתכירו אותנו היטב לפני שנתחיל לעבוד ביחד, ולכן חשוב לנו שתדעו עלינו מספר דברים:
- הצוות שלנו הוא הטוב ביותר – אנחנו בוחרים בקפידה את האנשים שעובדים איתנו, כך שהצוות שיעבוד על הפרויקט שלכם בוודאות יהיה איכותי ומקצועי ומהרמה הגבוהה ביותר שיש. הצוות שלנו שקדן, מסור ומוכן לעבוד קשה כדי להשיג את היעדים הנדרשים. אנחנו עובדים מסביב לשעון ונותנים הכול מאיתנו כדי לגרום לעסק שלכם להמריא.
- אנחנו מייצרים תוצאות לאורך זמן – אנחנו לא מאמינים בשיטות של "זבנג וגמרנו" – איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שההתוצאות שתראו יחזיקו לאורך זמן ויישארו רלוונטיות. כל השיטות קצרות-המועד הן מחוץ לתחום מבחינתנו.
- אנחנו עובדים רק בשיטות איכותיות – יש לא מעט חברות שלא מבצעות קידום אתרים מקצועי ושעובדות בשיטות לא קונבנציונליות, למשל שכפול תוכן, כלים דיגיטליים שעוקפים את המדיניות של גוגל וכו'.
חשוב לנו שתדעו שאנחנו חברה לקידום אתרים שלא מתקרבת לשיטות כאלו. אנחנו דוגלים במהימנות, ולעולם לא נכניס לחברה שלנו שימוש בשיטות שאינן סטנדרטיות, שכן אנו סולדים מהן. אנחנו עובדים בסטנדרט הגבוה ביותר, ומשתמשים בכלים איכותיים ביותר.
- שירותי קידום אתרים נרחבים – אנו מציעים מגוון רחב של שירותי קידום אתרים. אנו מומחים בביצוע קידום אורגני SEO, אך זו אינה המומחיות היחידה שלנו. אנו מומחים בין היתר גם בקידום אתרים ממומן בגוגל, קידום אתרים בפייסבוק, מחקר מילות מפתח, העלאת הטראפיק באתר, בניית דף נחיתה ונכסים דיגיטליים נוספים כדי להעלות את הדירוג שלכם בגוגל, ניהול מוניטין לעסק, ועוד רבים אחרים.
- אנחנו נהיה שקופים איתכם לאורך כל הדרך – שקיפות היא ערך עליון שאנחנו מאמינים בו בחברה שלנו. קידום אתרים מקצועי מבחינתנו לא יכול להתחיל בלי שקיפות, מעורבות הדדית, והיכולת לסמוך על הצד השני. תהיה לכם גישה לכל אלמנט בפרויקט שלכם, ותקבלו מידע שוטף על כל פעולה שנעשית.
- אנחנו כאן בשבילכם – יש לכם שאלה? אנחנו פה לאורך כל השלבים בפרויקט, כאן כדי להקשיב לכם ולענות לכם על כל השאלות שעשויות לעלות לכם. איתנו לעולם לא תישארו מאחור, אלא תקבלו יחס אישי מתחילת הפרויקט ועד סופו. נבנה עבורכם אסטרטגיה מותאמת אישית כשאנחנו מלווים אתכם יד ביד בכל שלב, ואתם תמיד תוכלו לפנות אלינו בכל נושא.