Fraud Blocker

קידום אינסטגרם עסקי - שירותי קידום מקצועיים ברשתות החברתיות

תוכן עניינים

אינסטגרם (Instagram) היא רשת חברתית פופולרית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים, כל שיתוף נקרא רשומה, באנגלית Post, והפלטפורמה נמצאת כיום בבעלות של חברת פייסבוק (משנת 2012). הפלטפורמה של אינסטגרם הפכה למובילה בתחומים רבים, הרשת החברתית חוצה דורות ופופולרית בכל הגילים, וכיום היא מהווה שטח פעילות גם עבור עסקים בכל סדר גודל, ויש בה כלים מתקדמים לפרסום ולקבלת חשיפה רחבה.

גידול מהיר במספר המשתמשים ביישום

אינסטגרם פותחה בשנת 2010 בסן פרנסיסקו שבקליפורניה, על ידי המפתחים קווין סיסטרום ומייק קריגר. המפתחים תכננו לפתח יישום מבוסס מיקום המתמקד באפשרויות הצילום, לכן השם של היישום מבוסס על Instant (מיידי) ו-Telegram (מברק). באוקטובר 2010 הושק היישום למשתמשים באייפון ותוך כחודש וחצי בלבד הרשת החברתית החדשה זכתה ליותר ממיליון משתמשים. באפריל 2012 הושק היישום גם לאנדרואיד ותוך שנתיים החברה דיווחה על יותר מ-200 מיליון מנויים.

אינסטגרם בנויה בסגנון של הרשת החברתית טוויטר, לאחר הרשמה קצרה המשתמשים יכולים לבחור אחרי מי ברצונם לעקוב כדי לראות תכנים שהם משתפים כמו תמונות וסרטונים, וכל משתמש יכול לשתף תמונות וסרטונים עם פילטרים מובנים ביישום המשפרים את התמונה. אפשר לשתף את התמונות הערוכות ברשתות חברתיות נוספות ולשלוח אותן גם בדואר אלקטרוני.

הגידול המהיר במספר המשתמשים באינסטגרם הביא להשפעה משמעותית במגוון תחומים, ובמיוחד בתחומי האמנות, הפרסום והשיווק. אחת התופעות המאפיינות את הרשת החברתית היא השימוש הנרחב ביישום על ידי ידוענים. הסלבס שבעבר שמרו בקנאות על חייהם הפרטיים החלו לשתף פרטים מחייהם האישיים והפרטיים, כמו גם מעבודתם, וכיום הדמות הישראלית הפופולריות ביותר באינסטגרם היא גל גדות עם יותר מ-63 מיליון עוקבים. 

החשבון שזוכה לכמות העוקבים הגדולה ביותר באינסטגרם שייך לשחקן הכדורגל המפורסם כריסטיאנו רונאלדו, ובמקום השני והמוכבד נמצאת קיילי ג'נר.

הצלחת היישום הובילה לכניסתם של הגופים המסחריים

ההצלחה של הרשת החברתית אינסטגרם השפיעה רבות על עולם הפרסום והשיווק בדיגיטל. בגלל הפופולריות הגבוהה של היישום החלו גופים מסחריים להשתמש ביישום כדי לפרסם תמונות וסרטוני וידאו של מוצרי המותג וכדי להעביר מסרים שיווקיים. יש מגוון אפשרויות לפרסום באינסטגרם, לדוגמה כלי הפרסום המובנים ביישום (באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק), הקמת פרופיל עסקי והעלאת תכנים שיווקיים ופרסום באמצעות ידוענים ומשפיעני רשת.  

בשנים האחרונות החלו עסקים רבים לפתוח פרופיל עסקי באינסטגרם במטרה למתג את החברה, להפיץ בקלות תכנים שיווקיים, להגביר מודעות למוצרי המותג, לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות וכדי ליצור בידול מהמתחרים. 

נכון להיום, יש עשרות מיליוני חברות שהקימו פרופיל עסקי באינסטגרם במטרה לקדם את הפעילות העסקית שלהן. חשוב לציין כי עמוד עסקי באינסטגרם שונה באופן מהותי מעמוד פרטי, העמוד נועד להגביר מודעות למותג, לחשוף אותו בפני קהלי יעד חדשים, להגביר את נאמנות הלקוחות לחברה ולשמור על קשר ישיר ורציף עם הלקוחות הנאמנים.

להקמת עמוד עסקי באינסטגרם יש יתרונות משמעותיים לעסקים בכל סדר גודל, לרבות עסקים קטנים. היתרונות המרכזיים הם:

  • היתרון היעקרי של עמוד עסקי באינסטגרם הוא המעורבות הגבוהה של המשתמשים, ראוי לציין כי מעורבות העוקבים באינסטגרם גבוהה באופן משמעותי לעומת נתוני מעורבות הגולשים בפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק, טוויטר וטיקטוק.
  • עלויות הפרסום הממומן באינסטגרם נמוכות יחסית בהשוואה לעלויות הפרסום בפלטפורמות אחרות.
  • אינסטגרם היא רשת חברתית פופולרית עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים מידי חודש.
  • מעל 200 מיליון משתמשים ביישום מבקרים לפחות בפרופיל עסקי אחד מידי יום.
  • הקמת עמוד עסקי מאפשרת ללקוחות הנאמנים לעקוב אחר המותג המועדף עליהם וליהנות מתכנים מקוריים ומקשר ישיר עם נציגי המותג.
  • ניתן לתייג פוסטים וסטוריז כדי להשיג חשיפה רחבה לעסק.
  • מערכת הפרסום של אינסטגרם מבטיחה תוצאות מעולות למפרסמים.
  • כלי ניטור וניתוח מתקדמים המאפשרים לבדוק ולמדוד נתונים כמו מספר לייקים לפוסטים, כמות תגובות על הפוסטים השונים, מספר צפיות, כמות הקלקות על מודעות ועוד.
  • יחס המרה גבוה מפרסומים המועלים באינסטגרם.
  • בעמוד העסקי יש כפתורים נוחים ליצירת קשר עם המותג (טלפון, דואר אלקטרוני, לחצן ניווט לעסק ועוד).
  • אפשר להטמיע בקלות קישורים בפוסטים המועלים בעמוד העסקי כדי להפנות את הגולשים לחנות אינטרנטית, לערוץ ביו-טיוב ולנכסים דיגיטליים אחרים.
  • פניה ישירה לצעירים שלא מרבים להשתמש ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק וטוויטר, באינסטגרם יש בני נוער וצעירים רבים המבלים בפלטפורמה על בסיס יומי.

פעולות מקדימות לקראת קידום אינסטגרם עסקי

לאחר שהבנו מדוע חשוב לכל העסקים להקים עמוד עסקי באינסטגרם יש לגבש תוכנית אסטרטגית ולבצע פעולות מקדימות לפני התחלת הקידום של הפרופיל העסקי. אם יש לעסק פרופיל פרטי באינסטגרם יש להחליפו לחשבון עסקי, וחשוב לבחור שם משתמש נוח וקליט המאפיין את המותג. בעת בניית החשבון העסקי מוסיפים תמונת פרופיל, כדאי לבחור תמונה איכותית ומקצועית המשקפת את חזון העסק ומטרותיו, אפשר להשתמש בלוגו, לנסח "ביו", כלומר לכתוב סיפור קצר על המותג ולהוסיף קישורים מאתר הבית של העסק ומאתרים רלוונטיים נוספים.

כדי להחליף מחשבון פרטי לחשבון עסקי עליכם להיכנס למסך הפתיחה באינסטגרם וללחוץ על הגדרות. במסך ההגדרות ניתן לשדרג את החשבון הפרטי לעסקי, יש למלא פרטים שונים וחשוב להקפיד על מילוי השדות כדי לקבל יותר חשיפה לעמוד העסקי החדש. בשלב זה עליכם לבחור שן קליט לעמוד העסקי, להעלות תמונה מקצועית, להוסיף פרטים ליצירת קשר, כתובת ומידע נוסף. כמו כן, יש לוודא כי הפרופיל פתוח לכולם (Public).  

כדאי לדעת כי אסטרטגיית קידום לעמוד עסקי באינסטגרם חייבת לכלול פוסטים מקוריים ומעניינים היוצרים תגובה אצל העוקבים, תמונות וסרטונים באיכות גבוהה, קידום (פרסום) ממומן באמצעות מערכת הפרסום של אינסטגרם, תיאור (ביו) עמוד מקצועי, תמונת פרופיל מושקעת, פרסום בסטורי, שימוש נכון בתגיות האשטאג, שיתופי פעולה, קידום אורגני באינסטגרם, שילוב נכון עם עמודים עסקיים של הלקוח ברשתות חברתיות נוספות, פרסום באמצעות ידוענים וכו'.

פתיחת עמוד עסקי באינסטגרם

אם עדיין לא פתחתם פרופיל פרטי באינסטגרם עליכם להוריד את היישום המתאים למערכת ההפעלה במחשב או בטלפון החכם. יש גרסאות שונות של האפליקציה לאייפון, לאנדרואיד ולחלונות. לאחר השלמת ההורדה יש להפעיל את היישום ובמסך הפתיחה לבחור באפשרות "הירשם". בחלונית הנפתחת עליהם להקליד את הדואר האלקטרוני שלכם ובשלב הבא מומלץ לקשר את העמוד העסקי באינסטגרם לעמוד העסקי בפייסבוק. כעת עליכם לבחור שם משתמש וסיסמה, להוסיף מידע חיוני על המותג ולהקיש על הלחצן "סיים". 

דגשים לקידום באמצעות תוכן בעמוד העסקי באינסטגרם

הפוסטים המועלים ביישום אינסטגרם זוכים לחשיפה רחבה, הם מאפשרים לעוקבים להבין למה כדאי להם לעקוב אחר העמוד העסקי שלכם, להבין את יתרונות המותג ומוצריו ולקבל מידע עדכני המסייע להם לקבל החלטות נכונות כמו רכישת מוצר או שירות מהעסק.

את הפוסטים מעלים באמצעות פיצ'ר באינסטגרם הנקרא סטוריז, בו אפשר לפרסם תמונות באיכות גבוהה עם או ללא פילטרים מעניינים, או לפרסם סרטוני וידאו קצרים. הסטוריז משמש כמעין יומן ויזואלי, הוא מעניק תחושה של חשיפה אישית עבור העוקבים אחר העמוד העסקי ומאפשר להם "לראות" מה קורה מאחורי הקלעים ובחיים האמיתיים של המותג.

הסטוריז ממוקם בדף הבית ומופיע בצד העליון בתוך תבנית עגולה עם תמונת הפרופיל של המותג המעלה את הפוסט. הפוסטים בסטוריז נמחקים אוטומטית אחרי 24 שעות אלא אם מחליטים להגדיר אותם כהיילייט.

מומלץ להעלות פוסטים מקוריים, איכותיים ומעניינים, אפשר לשלב גם פוסטים משעשעים ומצחיקים מאחר והומור משפיע על לקוחות ויוצר קשר חיובי יותר ביניהם למותג. חשוב לעקוב אחר החשיפה שהפוסטים השונים מקבלים כדי להפיק מסקנות כמו מתי נכון להעלות פוסטים חדשים, אילו פוסטים זוכים לחשיפה הגדולה ביותר, אילו פוסטים זוכים לשיתופים ולתגובות ועוד.

המומחים לקידום באינסטגרם ממליצים לפרסם פוסט חדש לפחות פעם ביום או פעם ביומיים. הניסיון מוכיח כי עדיף לפרסם פוסטים חדשים בשעות הבוקר או בשעות הערב, בדרך כלל מפרסמים לאחר שעות העבודה מאחר ואז זוכים לחשיפה הגדולה ביותר. עם זאת, חשוב לתזמן נכון את מועד העלאת הפוסטים בהתאם לאופי העסק ולמאפייני הלקוחות. לכן, אם העסק שלכם עוסק בחיי הלילה, אין טעם לפרסם פוסטים מוקדם בבוקר והשעה המתאימה לפרסום שלהם היא בשעות אחר הצהריים והערב.

חשוב לציין כי יש אפשרות לקדם את הסטורי באינסטגרם, בדיוק כמו בפייסבוק. כדי לקדם פוסטים בחשבון עסקי באינסטגרם יש לחבר את הפרופיל העסקי לחשבון של המותג בפייסבוק, ובאמצעות מנהל המודעות ניתן להגדיר את המודעה הממומנת, לאפיין קהל יעד ועוד. 

בעזרת הפוסטים המועלים בסטורי אפשר להניע את העוקבים לבצע פעולה מסוימת ומומלץ להעלות פוסטים היוצרים מעורבות גבוהה של העוקבים. באינסטגרם יש קהל של משתמשים צעירים יחסית, לכן התוכן חייב להתאים להם. כדי להגביר את החשיפה לפוסטים שאתם מעלים בסטורי יש להשתמש נכון בהאשטגים רלוונטיים. עם זאת, יש תחרות גדולה על ההאשטגים שזוכים לנפח חשיפה גבוה מאוד, לכן בהתחלה כדאי להשתמש בהאשטגים עם חשיפה בינונית וכאשר צוברים עוקבים רבים ניתן להשתמש בהאשטגים מעל מיליון כדי למקם את הפוסטים בדירוג גבוה יותר ביישום.

הרשת החברתית הפופולרית זוכה לעדכונים רבים וכיום היא מציעה צורות שונות של תכנים אטרקטיביים המושכים אנשים רבים לעמוד העסקי. לכן, מעבר להעלאת פוסטים בסטורי כדאי לעבוד נכון עם כלי כמו אינסטגרם לייב ואינסטגרם TV, אלו אופציות שמושכות הרבה מאוד עוקבים, הן יוצרות מערובות גבוהה וקל להשתמש בהן באמצעות הסמארטפון.

מדי פעם כדאי להעלות פוסטים יותר שיווקיים עם מבצעים אטרקטיביים, הטבות לעוקבים באינסטגרם, מידע על מוצרים או שירותים חדשים בעסק, חדשות עדכניות על המוצר ותכנים המשקפים מה שקורה מאחורי הקלעים בעסק.

קידום בסטורי באינסטגרם

הסטורי מציג פוסטים במשך 15 שנית בלבד והתוכן נשאר למשך 24 שעות. לכן, פרסום בסטורי נחשב למלאכת מחשבת וכדאי להיעזר באנשי המקצוע המנוסים. הפוסטים המועלים בסטורי חייבים להיות מקוריים ומעניינים, עליהם למשוך את העין של הגולשים ברשת החברתית ויש מסגרת זמן קצרה כדי להשיג תשומת לב לפוסט שלכם. ב-15 שניות אין אפשרות להעביר מסר ארוך ומורכב, לכן חשוב לבחור בקפידה את הטקסט ויש להימנע ממלל ארוך. כדאי להשקיע בנראות הוויזואלית של הפוסט אותו מתכננים להעלות בסטורי, ובהתאם למגבלות התקציב אפשר להחליט האם להכין ולעצב את הפוסטים לבד או על ידי מעצב גרפי. 

פרסום סטורי באינסטגרם מהווה חלק חשוב ומרכזי באסטרטגיית הקידום של העמוד העסקי ברשת החברתית, זו אופציה נפלאה לחשיפה רחבה ולפניה ישירה לקהל היעד. אם תקפידו על פרסום קבוע בסטורי גם הפוסטים שתעלו בפיד יקודמו על ידי אינסטגרם, וכך החשיפה תהיה גדולה יותר ותיהנו מיותר פניות מהמשתמשים.

כאמור, כדאי לשלב מדי פעם גם לייבים, אפשר להפיק את השידור החי באמצעות הטלפון הנייד, וכדאי לדעת כי המשתמשים באינסטגרם אוהבים לצפות בלייבים וזו דרך טובה להציג את האנשים העומדים מאחורי המותג ולהגביר את האמינות של העסק בעיני הלקוחות.

יש מספר שיטות להעלאת סטורי באינסטגרם, כדי להעלות סטורי חדש עליכם ללחוץ על סימן הפלוס הכחול ולבחור מהחלונית הנפתחת את האפשרות המתאימה ביותר, לדוגמה צילום עצמי בלי ידיים, בומרנג, לייב, סופר זום, תוכן עם צבע, לייאאוט (שילוב של כמה תמונות בתמונה אחת).

סטוריטלינג

לאחר שהבנתם מדוע חשוב להעלות פוסטים בסטורי, כדאי ללמוד מהמומחים כיצד להפיק נכון סטוריטלינג על מנת להשיג אפקט מדהים בקרב העוקבים. באמצעות סטוריטינג אפשר להציג מידע עדכני וחשוב על המותג בצורה של סיפור מעניין ומקורי, והסיפור הייחודי משפיע על העוקבים וגורם להם להיות יותר מעורבים.

קידום ממומן באינסטגרם

מעבר לקידום פוסטים בסטורי, אינסטגרם מציעה למשתמשים העסקיים מערכת פרסום מתקדמת ועמוסה בכלים טכנולוגיים איכותיים. כפי שציינו, מנהל ההודעות של פייסבוק משרת גם את המשתמשים העסקיים באינסטגרם, וניתן לנהל קמפיינים רק לאחר חיבור החשבון העסקי באינסטגרם לעמוד העסקי בפייסבוק.

כדי שהקידום של העמוד העסקי באינסטגרם יעבוד וישיג את המטרות הנדרשות עבורכם יש לגבש אסטרטגיית קידום הכוללת כלים למדידה ולניטור התוצאות. חשוב להגדיר היטב את קהל היעד כדי לקדם את העמוד העסקי ולקבל חשיפה רלוונטית, ניתן לאפיין את קהל המטרה לפי פרמטרים כגון: טווח גילים, מקום מגורים של לקוחות עקביים ונאמנים של העסק שביצעו רכישת של מוצר או שירות וכד'. כדאי לבדוק את המתחרים וללמוד מהם כיצד הם טרגטו את קהל היעד.  

יש להגדיר יעדים ברי השגה ומטרות ספציפיות של המותג, הצבת היעדים חשובה כדי לתכנן את פעילות הקידום של העמוד העסקי ולצורך ניטור תוצאות וניתוח המידע. אחרי שתתחילו בקידום העמוד העסקי באינסטגרם עליכם לבדוק כמה לייקים, שיתופים ותגובות קיבלתם מכל פוסט בסטורי וממודעות הפרסום. ניתוח המידע יאפשר לכם לתזמן נכון את מועד העלאת הפוסטים בסטורי.

כדי לקבל חשיפה גדולה יותר חשוב לעשות אופטימיזציה לעמוד העסקי, האופטימיזציה כוללת  עריכה ועדכון של ה-BIO, כלומר חלק ה"אודות" בעמוד. ניתן לכתוב מלל קצר באורך של עד 150 תווים, לכן הטקסט חייב להיות ממוקד ואיכותי. הטיפ של המומחים לקבל חשיפה גדולה לפעולות הקידום באינסטגרם הוא להוסיף במידע המופיע ב-BIO את שם ההאשטאג הייחודי של המותג שלכם, וכך העוקבים שמבצעים שיתופים ומעלים פוסטים העוסקים בנושא רלוונטי למותג שלכם ישתמשו בהשאטאג הייחודי ואתם תקבלו חשיפה אורגנית מעולה ורחבה יותר ותיהנו גם ממעורבות גבוהה מצד העוקבים.

בעמוד עסקי באינסטגרם כדאי להעלות את לוגו המותג כתמונת פרופיל, התמונה מוצגת בעמוד בגודל של 110X110 פיקסלים אך היא נשמרת בגודל 320X320, לכן מומלץ לבחור תמונת פרופיל בפורמט ובגודל המתאים. במקום לוגו, אפשר להעלות תמונה של אנשי הצוות, מבנה של העסק, מוצר "חם" או תמונה של הבעלים. בחירה נכונה של תמונה לפרופיל בעמוד העסקי מסייעת בקידום ובחשיפה, יוצרת יותר מעורבות ומשפיעה לטובה על העוקבים.

באמצעות מערכת הפרסום המשותפת של פייסבוק ואינסטגרם ניתן להעלות ולנהל סוגים שונים קמפיינים מסוג מודעות. המודעות המתאימות לקידום ממומן באינסטגרם הן:

  • Clicks to Website – קמפיין השולח את הגולשים לדף נחיתה ייעודי או לאתר העסקי. הקמפיין יכול להגדיל משמעותית את הטראפיק לאתר או לדף נחיתה.
  • Post Engagement – קמפיין לקידום פוסטים ומעורבות של הגולשים, מיועד רק לקידום פוסטים עם תמונה אחת.
  • Increase Conversions – קמפיין להגדלת המרות באתר.
  • Lead Generation – קמפיין שמטרתו לאסוף לידים. 
  • Mobile App Installs – קמפיין לגידול הורדות אפליקציה מסוימת מהחנות של גוגל פליי או מאפסטור.
  • Idro Views – קמפיין להגדלת מספר הצפיות בסרטון.
  • קטלוג מוצרים – קמפיין ייעודי המתאים לקידום אתרי מסחר ומכירות באינטרנט.

הפרסום באינסטגרם אפקטיבי ומביא לתוצאות מצוינות כל עוד מבצעים אותו נכון. ניתן להגיע לקהל יעד שמאפייניו מוגדרים מראש באמצעות מגוון סוגי מודעות כגון: מודעות תמונה, מודעות וידאו (עד 60 שניות), קרוסלה המציגה מספר תמונות ומסרם שיווקיים, מודעות סטורי ומודעות קולקשן (לאתרי איקומרס). מומלץ לשלב קמפיינים מסוג רימרקטינג כדי להגיע לקהל יעד של לקוחות שביקרו באתר העסקי או בעמוד העסקי בפייסבוק/אינסטגרם, הקמפיין יעיל מאוד ומשפר את יחס ההמרה.

המומחים לקידום באינטרנט בכלל, ובאינסטגרם בפרט, ממליצים להשתמש בסטורי בגלל החשיפה הרחבה, המעורבות הגבוהה של הגולשים והתוצאות המעולות. מומלץ לקבל השראה ממותגים שפיצחו את השיטה להפצת סטורי מקורי שזוכה לחשיפה עצומה ולמעורבות גבוהה מאוד, וחשוב להימנע מפוסטים שיווקיים מידי. עדיף לשתף עם העוקבים סטורי מעניין שיוצר רגש אצל הקוראים ומספק להם מידע בעל ערך. 

קידום ממומן באינסטגרם שונה מקידום בפייסבוק ויש להשקיע במודעות מעוצבות ובאפקטים ויזואליים הלוכדים את עיני הגולשים וגורמים להם ללחוץ על התמונה, להגיב, להשאיר פרטים ליצירת קשר או לבקר באתר של המותג. הגירוי הוויזואלי באינסטגרם מגביר את מעורבות הגולשים, לכן כדאי לבצע את הקידום ברשת החברתית בעזרת מומחים בעלי ידע וניסיון, אך כדי לחסוך עלויות אפשר להתנסות בקידום עמוד עסקי באינסטגרם גם בשיטות עשה זאת בעצמך.

אם אתם מעוניינים לקדם עמוד עסקי באינסטגרם ולשפר את החשיפה למותג ולקבל לידים איכותיים – הגעתם למקום הנכון. המומחים של פרסונאס מדיה עומדים לרשותכם, הם ישמחו לנהל את העמוד העסקי שלכם בכל הרשתות החברתיות, לגבש אסטרטגיה מקצועית ומותאמת למותג שלכם ולנהל קמפיינים באינסטגרם שבאמת עובדים. למידע נוסף התקשרו עוד היום או צרו איתנו קשר באמצעות המייל!

שאלות ותשובות

האם קידום אינסטגרם עסקי יכול להגדיל את המכירות בעסק שלי?

בהחלט כן, ניתן לשלב בין פוסטים המועלים בסטורי דרך העמוד העסקי לבין מודעות פרסום ממומן כדי להגדיל חשיפה ולייצר לידים איכותיים. מערכת הפרסום של אינסטגרם מציעה מגוון מודעות וכלים באמצעותם ניתן לקדם מכירות בכל עסק, כל עוד פונים לאנשי מקצוע מנוסים.

האם קידום עמוד עסקי באינסטגרם משפיע על הדירוג האורגני של האתר העסקי בגוגל?

קידום אינסטגרם עסקי משפיע באופן עקיף גם על דירוג האתר של המותג בגוגל. יש להשקיע בגידול מספר העוקבים כדי לקבל חשיפה גדולה יותר וליצור מעורבות של העוקבים הכוללת שיתופים של הפוסט, יותר לייקים וטראפיק גדול לאתר. כאשר הטראפיק גובר הוא משפיע לטובה על הדירוג האורגני בגוגל.

האם כדאי להשקיע בקידום סטורי?

הסטורי באינסטגרם הא המקום החשוב ביותר לעסקים ובו הם יכולים להעלות תכנים מקוריים ועשירים מבחינה ויזואלית. כדי לקדם את הפוסט בסטורי יש לייצר אותו בעזרת מערכת הפרסום של פייסבוק.

האם קידום אינסטגרם עסקי מתאים לקהל יעד של מבוגרים?

משתמשים רבים באינסטגרם הם בני נוער וצעירים עד גיל 30, אך הרשת החברתית פופולרית כיום בקרב כל שכבות הגיל, כולל בני גיל הזהב. רק בישראל יש למעלה מ-300,000 משתמשים מבוגרים (מעל גיל 55) המבקרים באינסטגרם לפחות פעם בחודש.

כמה סטורי כדאי להעלות לצורך קידום עמוד עסקי באינסטגרם?

המומחים ממליצים להעלות לפחות שני סטורי ביום כדי לקדם עמוד עסקי באינסטגרם, אך כל מקרה לגופו. כמות הסטורי היומית נקבעת לאחר גיבוש אסטרטגיה, מחקר שוק ומתחרים, טרגוט ובדיקות B/A. יש עסקים המעלים 10-2 סטורי ביום, כולל סיפורים מהחיים האישיים, על מנת לייצר יותר מעורבות ולהציג בפני העוקבים תחומי עניין ותחביבים של בעלי העסק.

Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000