קידום אתרים באיטליה
איטליה ממוקמת בדרום אירופה ומכונה גם ארץ המגף בגלל צורתה הגיאוגרפית המזכירה מגף. איטליה ידועה כאחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בכל העולם והמדינה אהובה מאוד בקרב הישראלים. איטליה היא אחת המדינות המובילות והבכירות באיחוד האירופי, הכלכלה שלה חזקה והמשק המקומי נמצא במקום ה-12 בעולם מבחינת גודלו ועוצמתו.
באיטליה מתגוררים מעל 60 מיליון אנשים, והקהילה היהודית במדינה היא אחת מהגדולות והחזקות באירופה. האיטלקים ידועים כחובבי קניות ברשת לכן אין זה פלא כי עסקים רבים מישראל מעוניינים להשיג טביעת אצבע דיגיטלית בארץ המגף, ויש גם עסקים רבים מישראל שמעוניינים למכור מוצרים ושירותים לעסקים ולארגונים באיטליה. כדי להגדיל את הפעילות העסקית בארץ המגף כדאי להשקיע בשירות קידום אתרים באיטליה.
תוכן עניינים
קבוצת פרסונאס מדיה היא סוכנות בוטיק לשיווק דיגיטלי, החברה מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת מגוון פתרונות מתקדמים ובהם קידום אתרים בינלאומי, קידום ממומן בגוגל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, ניהול מוניטין באינטרנט, בניית אתרים בכל השפות, שיווק ומיתוג עסקים בדיגיטל, כתיבת תוכן במגוון שפות זרות ועוד. אם אתם מעוניינים למכור מוצרים לתושבים ולעסקים באיטליה – הגעתם למקום הנכון. אנחנו מציעים שירותי קידום אתרים בחו"ל על ידי מומחים בעלי ידע וניסיון עשיר, ונשמח לתאם אתכם פגישת הכרות ולהציג בפניכם סיפורי הצלחה.
למי מתאים קידום אתרים באיטליה?
באופן כללי, קידום אתרים באיטלקית נועד לסייע לעסקים וליזמים מישראל לקבל חשיפה גדולה בקרב לקוחות פוטנציאליים מאיטליה, וגם בקרב דוברי השפה האיטלקית ברחבי העולם. הכלכלה האיטלקית מתפתחת ומתקדמת במהירות במהלך השנים האחרונות, וידוע כי האיטלקים הם חובבי קניות ברשת. לפי מחקרי שוק עולה כי רוב האיטלקים (מעל 80%) מחפשים מידע על חברות ועסקים במנועי החיפוש השונים, בעיקר בגוגל, וכדי להשיג טביעת אצבע דיגיטלית ונראות גבוהה במנועי החיפוש כדאי להשקיע בשירות קידום אתרים בחו"ל.
קידום אתרים באיטליה מתאים לכל בעל עסק שמעוניין להגדיל את הפעילות העסקית שלו בארץ המגף ולכל בעל עסק שמעוניין לקבל הזמנות מלקוחות פרטיים ו/או עסקיים ומוסדיים באיטליה. שירותי קידום אתרים באינטרנט הם הדרך היעילה והמשתלמת ביותר להשיג לקוחות חדשים באיטליה, אך כדי להצליח במשימה חייבים לעבוד עם מומחים מנוסים לקידום ולשיווק עסקים באינטרנט.
כדאי לדעת כי לשירות קידום אתרים גדולים או קטנים באיטליה יש יתרונות רבים ובהם:
- חשיפה ממוקדת בפני לקוחות פוטנציאליים באיטליה.
- נראות גבוהה במנועי החיפוש.
- שיעור הקלקות גבוה.
- שיפור יחס המרה.
- קבלת לידים חמים ואיכותיים מלקוחות פוטנציאליים באיטליה.
- מיתוג של עסק מצליח ומשגשג באיטליה.
- חוויית משתמש ייחודית.
- יתרונות על פני המתחרים.
- גידול במכירות וברווחיות.
- טראפיק גבוה לאתר.
איך זה עובד?
שירותי קידום אתרים נועדו להשיג חשיפה גבוהה ונראות מצוינת במנועי החיפוש. כאשר גולש מאיטליה מחפש בגוגל מידע על מוצר מסוים, מנוע החיפוש מציג בפניו דף תוצאות עם קישורים לאתרים רלוונטיים. הקידום האורגני נועד להשיג מיקום גבוה בדף התוצאות של גוגל ושאר מנועי החיפוש, וככל שהאתר ממוקם בדירוג גבוה יותר כך הוא זוכה ליותר הקלקות. לכן, עסקים וארגונים משקיעים לא מעט משאבים כדי להגיע למיקום גבוה בדפי תוצאות החיפוש, והדרך להשיג את היעד מבוססת על קידום אתרים (SEO).
כדי להגיע למיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש חשוב להבין כיצד עובד האלגוריתם של מנועי החיפוש ואיך נקבע הדירוג והמיקום של האתרים. גולש שמחפש מידע מסוים באינטרנט מקליד שאילתה בחלונית החיפוש ומנוע החיפוש מציג בפניו רשימה ארוכה של אתרים רלוונטיים לחיפוש של הגולש. האלגוריתם המשוכלל של גוגל יודע לנתח ולקרוא את האתרים ויש מעל 200 פרמטרים, שרק חלקם ידועים, שמסייעים לאלגוריתם לדרג את האתר.
חשוב לציין כי דף התוצאות של גוגל (SERP) מציג תוצאות אורגניות וממומנות, כאשר רוב האיטלקים מקליקים בעיקר על התוצאות האורגניות ולא על מודעות הפרסום. מכאן החשיבות והערך הרב של שירות קידום אתרים באיטליה, וכאשר משיגים מיקום גבוה בדף התוצאות זוכים להקלקות רבות, ללידים חמים ואיכותיים, לטראפיק גבוה הנכנס לאתר המקודם והעסק יכול להגדיל את המכירות שלו בצורה משמעותית ולהרוויח הרבה יותר כסף. ההשקעה בשירות קידום אתרים באנגליה, איטליה וכל יעד אחר היא השקעה משתלמת המניבה יתרונות רבים לעסקים בארץ, כל עוד בוחרים נכון את חברת הקידום.
שלבים עיקריים בתהליך קידום אתרים באיטליה
קבוצת פרסונאס מדיה מתמחה בשירותי קידום אתרים בארצות הברית, בארצות אירופה ובשלל יעדים נבחרים נוספים. קידום אתרים בחו"ל מורכב וקשה יותר מקידום אורגני בגוגל ישראל מאחר שהשוק בארץ קטן והתחרות בו אינה גבוהה בהשוואה לרמת התחרות במדינות המערב. לכן, כאשר מתכננים לבצע קידום אתרים באיטליה יש להתמקד בעיקר בקידום אתרים לוקאלי (מקומי) וכך ניתן להגיע לחשיפה ממוקדת בפני לקוחות פוטנציאליים מאיטליה לפי ערים ואזורים.
השלבים העיקריים בתהליך קידום אתרים באיטליה הינם:
מחקר מילות מפתח – מחקר מילות מפתח נועד לבחור את הביטויים הראשיים סביבם מקדמים את דפי האתר במנועי החיפוש, ובמיוחד במנוע החיפוש של גוגל. כאשר מקדמים אתר באיטליה יש לבחור נכון מילות מפתח באיטלקית תוך התייחסות לסלנג המקומי, דפוסי החיפוש והגלישה ולביטויים השגורים בפי האיטלקים.
אופטימיזציה לאתר – לפני התחלת קידום האתר מבצעים אופטימיזציה (SEO) כדי לתקן שגיאות באתר ולהכין אותו לקידום בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. בשלב זה מתקנים ומשפרים את הקוד והמבנה של האתר, מתאימים את הממשקים באתר לגולשים האיטלקים כדי להבטיח חוויית משתמש (UX) אופטימלית ולמנוע נטישת גולשים, יוצרים קישורים פנימיים בין דפי האתר, בונים היררכיה נכונה המסייעת לגולשים לנווט את דרכם בקלות בתוך האתר, מוסיפים תגיות מטא שמסייעות לזחלן של גוגל להבין ולסרוק את האתר ועוד.
פרופיל קישורים – אחד מהפרמטרים לדירוג האתר על ידי האלגוריתמים של מנועי החיפוש הוא איכות הקישורים שנכנסים לאתר. כאשר מבצעים קידום אתרים באיטליה יש להשיג קישורים מאתרים מוכרים ומקומיים שנחשבים כמקורות מידע סמכותיים ואמינים בעיני גוגל, ולמעשה לא הכמות קובעת אלא איכות הקישורים.
SEO טכני – כדי להשיג דירוג ומיקום גבוה בגוגל חייבים להשקיע ב-SEO טכני שמטרתו להנגיש את האתר לסריקה ולאינדוקס על ידי הזחלן והבוט של מנוע החיפוש. בשלב זה בוחרים נכון את כתובת האתר, משפרים את זמן טעינת האתר במובייל ובמחשב, מתאימים את האתר למסכי המובייל מאחר שרוב הגולשים משתמשים בסמארטפון שלהם לצורך גלישה, חיפוש מידע ורכישות אונליין, ומבצעים פעולות טכניות נוספות המשפיעות על הדירוג (Page Rank).
קידום לוקאלי – איטליה היא מדינה גדולה והמרחקים בין הערים המרכזיות הם משמעותיים. כדי להגדיל מכירות ולהשיג יותר טראפיק מומלץ לבצע קידום אתרים לוקאלי באיטליה וכך ניתן להשיג את היעדים הרצויים עבור הלקוח. בישראל פחות מכירים את הקידום הלוקאלי כי המדינה קטנה והתחרות על הביטויים היא יחסית נמוכה. כדי להגיע לקהל יעד רלוונטי עבור העסק של הלקוח אנחנו בוחרים ביטויים לוקאליים, לדוגמה בגדי תינוקות במילאנו, טבעת אירוסין ברומא וכו'.
תוכן באיטלקית – בתהליך קידום אתרים יש לתרגם את התכנים הקיימים באתר לשפה האיטלקית, על ידי מתורגמן מקצועי ובנוסף יש לכתוב תכנים איכותיים וארוכים באיטלקית. התוכן חייב להתאים לקהל הלקוחות באיטליה, לכן אין להסתפק בתרגום פשוט של התוכן הקיים וחשוב להעלות לאתר ולהפיץ תכנים נוספים ובעלי ערך לגולשים באיטליה.
לסיכום
קידום אתרים באיטליה הוא כלי שיווקי יעיל המאפשר החזר השקעה מהיר וגבוה. אם אתם מעוניינים לחדור לשוק האיטלקי ולהשיג לקוחות חדשים מאיטליה – קידום אתרים בחו"ל ובשפה האיטלקית הוא הפתרון הנכון והמתאים ביותר עבורכם.
למידע נוסף ולייעוץ מקצועי – צרו קשר עוד היום עם מוקד השירות של קבוצת פרסונאס מדיה.