Fraud Blocker
קידום אתרים באינטרנט

ממה מורכבת אסטרטגיית קידום אתרים באינטרנט ואיך לזהות קידום אתרים מקצועי?

תוכן עניינים

מאמר של קידום אתרים באינטרנט סלאג -קידום אתרים מקצועי באינטרננט

קידום אתרים באינטרנט הוא עולם שלם שמורכב מהרבה מאוד חתיכות. במאמר הזה: 

  • נפרט מולכם את השירותים שכל חברה לקידום אתרים צריכה לתת לכם גם כשמדובר על קידום אתרים אורגני בגוגל וגם כשמדובר על קידום אתרים ממומן.
  • ניתן לכם טיפים על קידום אתרים באינטרנט של חנות מקוונת.
  • ניגע ביסודות של קידום אתרים בחו"ל.
  • נסביר איך לזהות קידום אתרים מקצועי. 

מוכנים להתחיל?

קידום אתרי אינטרנט - מה צריך לעשות כדאי להצליח בתהליך הקידום?
קידום אתרי אינטרנט - מה צריך לעשות כדאי להצליח בתהליך הקידום?

מהם שירותי קידום אתרים SEO אשר חברה לקידום אתרים צריכה לתת לכם?

תכנון אסטרטגיה הוא החלק המהותי ביותר של SEO. קידום אתרים אורגני בגוגל אשר מתבצע באופן איכותי, צריך להיות מובנה דרך אסטרטגיה שלמה שנבנתה במיוחד עבורכם.
אסטרטגיה נכונה עבור SEO אמנם חייבת להיות מותאמת אישית, אך היא גם חייבת לכלול כמה אלמנטים מרכזיים ובסיסיים שאסור לשום חברה לקידום אתרים לוותר עליהם. 

 

אסטרטגיית תוכן:

  • מחקר מילות מפתח:
    מחקר מילות מפתח מקצועי צריך להתבצע רק על ידי איש מקצוע מומחה, על מנת שיהיה יסודי ומעמיק ביותר בתוך עולם ה SEO.

    אנו רואים את מחקר מילות המפתח בתור ליבת ה- SEO, והכלים שלנו לאיתור מילות המפתח הייעודיות עבורכם, יחד עם אנשי הצוות המומחים שלנו, יודעים ביחד להתאים את מילות המפתח לקהל היעד שלכם. עם ביטויי המפתח הנכונים, אנחנו מוודאים שאתם תהיו רק בנסיקה למעלה, עם עלייה משמעותית במכירות, הגדלת הטראפיק לאתר, והגדלת הנוכחות הדיגיטלית שלכם. 

  • פיתוח תוכן:
    פיתוח תוכן נכון על ידי כותבים מקצועיים ומנוסים, ישדרג באופן משמעותי את הטראפיק לאתר שלך ואת שיעור ההמרה. זה ידוע בעולם קידום האתרים אונליין שהתוכן הוא העיקר, והוא נכתב על פי מילות המפתח שהוגדרו (אחרי שנבחנו היטב).

    ביחרו אך ורק חברה לקידום אתרים אשר שמה את התוכן בראש מעייניה, לא חוסכת עליו ולא מעגלת בו פינות. אחרת, הדבר עלול להזיק למוניטין שלכם, ולא רק שהוא לא יקדם אתכם קדימה, אלא הוא אפילו עשוי לקחת אתכם כמה צעדים אחורה בדיגיטל. 

  • קידום התוכן:
    קידום התוכן שנכתב, אחרי ששובצו בו מילות המפתח הנכונות והייעודיות אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, צריך להיעשות בקפידה, שכן כך תוכלו להשיג לידים איכותיים. בהרבה מקרים התוכן שלכם יקודם לאנשי מפתח ברשת, כמו בלוגרים, אנשי פודקאסטים וכו', כדי להשיג עוד קישורים לאתר שלכם (ניגע בכך בהמשך) וכדי לקדם אף יותר את התוכן שנכתב.

    כמו כן, נדרשת אסטרטגיית קידום אתרים אורגני בגוגל שהיא איכותית ומותאמת אישית כדי לדעת איך לקדם את התוכן בעזרת כלי SEO שונים ומגוונים. חשוב שהתוכן יקודם אך ורק בעזרת טכניקות SEO איכותיות, מהרמה הגבוהה ביותר, ואפילו לרגע לא לחשוב לגשת לטכניקות ירודות ולא קונבנציונליות.

SEO און סייט: 

  • אופטימיזצית און פייג':
    אופטימיזצית און פייג' היא ביצוע אופטימיזציה לכל החלקים בתוך האתר שלכם. היא כל מה שעושים בתוך האתר כדי לשפר את הביצועים שלכם ואת הדירוג שלכם בגוגל. למשל, שיפור בכותרות, בנתוני המטא, במהירות טעינת האתר ודפיו, בקישורים הפנימיים ועוד. 

    עבודת קידום אתרים אורגני בגוגל בלי אופטימיזצית און פייג' הוא רעיון שאנחנו אפילו לא מסוגלים לחשוב עליו. כל המשמעות של התוכן ושל מילות המפתח מתנקזת בסופו של דבר לשיפור הדירוג שלכם בגוגל, ובלי אופטימיזצית און פייג' זה פשוט לא יקרה.

  • מפת אתר וחוויית המשתמש:
    המבנה של האתר לא נועד רק לנוחות, אלא בעיקר לחוויית משתמש אופטימלית. כשאנחנו גולשים באתר אינטרנט, אנחנו רוצים שהמעברים יהיו נוחים וברורים, שיהיה לנו קל למצוא קישורים שונים או תוכן כזה או אחר –  אנחנו רוצים נוחות, מהירות וקלות. להשיג את כל המידע והפרטים שאנחנו מחפשים – בלי להתאמץ. כדי להשיג את זה, צריך בין היתר מפת אתר נוחה ומסודרת.

    עוד דברים שמשפיעים על חוויית המשתמש מלבד מבנה האתר ומפת האתר, הם קצב טעינת הדפים, עיצוב האתר, התוכן, גישה נוחה לביצוע המרה ועוד.

    הצוות שלנו מבין עד כמה חוויית המשתמש היא חלק קריטי בתהליך, עד כמה היא קובעת בין אם הלקוח הפוטנציאלי יבצע המרה או לא, ועד כמה היא קשורה באופן ישיר למכירות שלכם ולהצלחת הקמפיין שלכם. אסור לרגע אחד לזלזל בחוויית המשתמש, פשוט כי היא כל כך נוכחת.

  • SEO טכני:
    כפי שבוודאי הסקתם, SEO טכני נוגע לביצוע אופטיזציה לכל ההיבטים הטכניים של האתר שלכם, כדי שיהיה אופטימלי לדרישות מנוע החיפוש של גוגל. יש לנו כלים ייחודיים ואיכותיים ביותר לבדיקת הסטטוס הנוכחי של מצב ב- SEO הטכני של האתר שלכם, כדי לאתר את כל החוסרים ולדעת איפה מומלץ לשפר.

    אנשי הצוות שלנו מנוסים בביצוע בדיקת SEO טכני ובביצוע אופטימיזציה טכנית לאתר שלכם, ומוודאים באופן אישי ואנושי איפה כדאי לשפר וכיצד לעשות זאת בצורה המיטבית.

SEO אוף סייט:

  • ניתוח מתחרים:
    מה הופך את המתחרים שלך לטובים? מהן נקודות התורפה שלהם? מהן נקודות החוזקה? את כל אלו צריך לגלות דרך מחקר מתחרים מקצועי. מחקר כזה יביא לניתוח אנליטי של התנהגותם של המתחרים שלך, ולהסיק מכך תובנות חדשות שטרם גילית.

    התובנות שהצוות שלנו יסיק יסייעו לעסק שלך להתעלות מעל המתחרים שלך ולהפוך חולשות לחוזקות. יש לנו ניסיון עתיר שנים בעולם של קידום אתרים באינטרנט ובקידום עסקים, ואנחנו מכירים את כל הכלים והטכניקות המקצועיים ביותר בשוק כדי להביא את העסק שלך לנקודה טובה יותר בה תרגיש בטוח, יציב ואיתן.

  • אסטרטגיית בניית קישורים חיצוניים:
    בניית קישורים חיצוניים לאתר, כלומר קישורים לאתר שלך המצויים באתרים מרכזיים אחרים, היא אחד מהגורמים המרכזיים ביותר המשפיעים על הדירוג של העסק שלך בגוגל. זאת משום שככל שיש לעסק שלך יותר קישורים חיצוניים, כך העסק שלך למעשה מומלץ יותר, מה שמעלה את הדירוג שלך בתוצאות החיפוש.

    את ההמלצות האלו והאזכורים הללו, שהם למעשה הקישורים אליך, אנחנו רוצים למקסם. הצוות המסור שלנו מחוייב לתהליך ומלא אמבציה לעזור לעסק שלך להשיג יותר קישורים חיצוניים.

    בעזרת קידום תוכן איכותי לאתרים הנכונים, אנחנו משיגים לכל הלקוחות שלנו יותר ויותר לינקים חיצוניים, מעלים את הדירוג שלהם בגוגל, ובכך מגבירים את הטראפיק באתר, משפרים את המוניטין של העסק, ומעלים את יחס ההמרה.

לסיכום:

1. אסטרטגיית תוכן

2. SEO און סייט

3. SEO אוף סייט

א. מחקר מילות מפתח

א. אופטימיזצית און פייג'

א. ניתוח מתחרים

ב. פיתוח תוכן

ב. מפת אתר וחוויית משתמש

ב. אסטרטגיית בניית קישורים חיצוניים

ג. קידום התוכן

ג. SEO טכני

 

אילו שירותי קידום אתרים ממומן חברה לקידום אתרים צריכה להעניק לכם?

קידום אתרים ממומן בגוגל אדוורדס, מאשפר לכם ליצור קמפיין דיגיטלי לעסק שלכם. המודעה שתפרסמו תופיע מעל התוצאה האורגנית הראשונה בתוצאות החיפוש של גוגל, כשגולש הקליד את מילות המפתח שהגדרתם למודעה.

מכאן ניתן להסיק כי מילות המפתח אשר מגדירים למודעה של גוגל הן בעלות משקל אדיר. אם אלו לא מדויקות, לקוח פוטנציאלי שירצה לחפש עסק כמו שלכם – לא יראה את המודעה שלכם! כך שביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק, יסודי ומקצועי הוא קריטי להצלחת הקמפיין. כל דבר אחר פשוט יהיה בזבוז של זמן ושל כסף, וחבל.

מעבר למחקר מילות מפתח מעמיק, יש עוד כמה שירותים שברגע שהוחלט עם חברה לקידום אתרים להתחיל בקמפיין קידום אתרים ממומן, אותה חברה לקידום אתרים צריכה להעניק לכם. אספנו פה 3 שירותי קידום אתרים באינטרנט שהם המרכזיים ביותר:

  1. שירותי כתיבת תוכן המודעה – המודעה שתנוסח צריכה להיכתב בקפידה על ידי גורם מקצועי שיודע לכתוב מודעות לגוגל אדס. תוכן המודעה יהיה הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי יקרא, הרבה לפני שיכנס לדף הנחיתה שלכם או לאתר האינטרנט שלכם, ולכן אם התוכן במודעה לא יהיה מספיק שיווקי ומוכר – גם אם יש לכם אתר מדהים, אותו לקוח פוטנציאלי בכלל לא יזכה לראות אותו.

     

  2. דוחות חודשיים – הדוחות החודשיים מאפשרים לנו לעקוב אחר הביצועים וההצלחה של הקמפיין בגוגל. חשוב מאוד שאנליסטים יעברו על כל הביצועים של הקמפיין ויסיקו ממנו את המסקנות הנדרשות בהתאם לאופן בו כדאי להתקדם הלאה, איפה כדאי להשקיע יותר ואיפה פחות, מאיפה מגיעים מרבית הלידים, מהן החוזקות של הקמפיין ומהן החולשות שלו, ועוד.

     

  3. בניית אסטרטגיה ייחודית אליכם – אסטרטגיה עבור קידום אתרים ממומן חייבת להיות מותאמת אישית לעסק, לצרכים שלו, למטרות שלו, לתקציב שלו. אם חברה נותנת לכם אסטרטגיה גנרית מבלי להתאים אותה אליכם – קחו ממנה צעד אחורה, ומיד תפנו אל חברה אחרת אשר רואה אתכם כעסק ייחודי בפני עצמו עם מאפיינים בלעדיים משלו.
קידום אתרי אינטרנט באמצעות קידום ממומן PPC
קידום אתרי אינטרנט באמצעות קידום ממומן PPC

קידום אתרים באינטרנט של חנות מקוונת

קידום אתרים באינטרנט של חנות מקוונת צריך להיות מותאם לשינויים שקורים בשטח לגבי פלטפורמות השיווק השונות. למשל, ככל שהשיווק ברשתות החברתיות גדל, כך גם קידום החנות המקוונת שלכם צריך יותר להתבסס באותן רשתות חברתיות. כמובן שתוך כדי קידום החנות שלכם אונליין חייב להיות מותאם לשינויים ולעדכונים באלגוריתם החיפוש של גוגל. 

יש המון דרכים לשווק עסק אונליין, כל אחת מתמקדת בכיוון מעט אחר. הפעם, אספנו עבוכם כמה טיפים איכותיים מרכזיים שיכולים לעזור לכם לשווק בצורה טובה יותר את החנות שלכם אונליין, ולקדם את העסק שלכם בדיגיטל כך שהמכירות יעלו והאתר שלכם יהיה שיווקי ומוצלח.

  1. השתמשו בטכניקות שיווקיות:
    שוברים, הצעות ייחודיות, הגבלת זמן למבצעים, מוצרים במהדורה מיוחדת, חבר מועדון – אלו רק כמה דוגמאות לטכניקות שיווקיות שאתם יכולים ליישם עבור החנות שלכם אונליין.

    הסיבה? – לאנשים הרבה פעמים יש פחד לפספס משהו נחשק ובלעדי, והם מרגישים את הצורך להספיק לרכוש אותו מהר לפני שיגמר. נסו לנצל את הנטייה הפסיכולוגית הזאת לטובתכם, ותיצרו מבצעים ומוצרים בלעדיים שיגרמו ללקוחות שלכם להרגיש שלא רק שהם חייבים לקנות – הם חייבים לקנות עכשיו.

     

  2. חנות מקוונת עדכנית ואופטימלית:
    אתר האינטרנט של החנות שלכם צריך להיות מעודכן לכל השינויים באלגוריתם של גוגל (SEO) ולהיות אופטימלי מבחינת חוויית משתמש, דרכי יצירת קשר, יישום המוצר או השירות, קדמה טכנולוגית ועוד. כמו כן, החנות שלכם חייבת להיות מעודכנת ומתואמת לתקופה ולעונה בשנה, לטרנדים חדשים בחוץ ולמתחרים חדשים.

     

  3. תנצלו את כוח העדר:
    מוניטין טוב הוא שם המשחק. נסו לגייס כמה שיותר המלצות עליכם ולקדם אותן באינטרנט – ברשתות חברתיות או בגוגל. ככל שיהיו לכם יותר תגובות חיוביות ברשת – כך יותר לקוחות יבחרו לקנות דווקא אצלכם.

    החלטות על קנייה הרבה פעמים מבוססות על אלמנטים פסיכולוגיים, וגם כאן, הנטייה של לקוחות פוטנציאליים שונים תהיה להסתמך על הרוב ועל עדויות של אנשים אחרים שכבר קנו מכם את השירות או את המוצר, וכתוצאה מכך הם יחליטו שאתם החנות הטובה ביותר לקנות ממנה.

    אתר האינטרנט של החנות שלכם חייב להכיל המלצות אמיתיות עליכם מלקוחות שהתרשמו לטובה מהשירותים ומהמוצרים שלכם, ותקפידו להפיץ זאת גם ברשתות החברתיות המרכזיות.

     

  4. רימרקטינג:
    לכל אחד מאיתנו קרה לא פעם שהוא שקל לקנות משהו, והיה צריך קצת יותר זמן כדי לקבל את ההחלטה איפה לבצע את הרכישה. בדקנו אופציות שונות של מחירים, השוונו מוצרים, ורצינו טיפה לקחת את הזמן לפני שנבצע את הקנייה. זה לא אומר שהיינו פחות מעוניינים במוצר, אלא רק אומר שרצינו לקבל החלטה שקולה ומחושבת.

    אתר האינטרנט של החנות שלכם חייב להכין את עצמו גם עבור קהל כזה של לקוחות פוטנציאליים, ואסור לכם לפספס אותם. לרוב, מה שעושים במצבים כאלה, הוא שימוש ברימרקטינג (נקרא גם ריטרגטינג).

    רימרקטינג אומר בפשטות לשווק את המוצר מחדש לאותו לקוח פונטנציאלי שכבר התעניין בו בעבר. הדרכים לעשות זאת יכולות להיות: 
  • להציע לאותו לקוח לחזור אליכם לחנות ולרכוש את המוצר 
  • להזכיר לו על עגלת הקניות שלו ועל השלמת הרכישה לגבי המוצרים שהוא התעניין בהם
  • להציע לו מוצרים דומים
  • להציע לו מוצרים שונים שנמכרים הרבה אצלכם

     

לסיכום:

טיפ שיווקי

תכליתו של הטיפ השיווקי

להשתמש בטכניקות שיווקיות

ליצור מבצעים ומוצרים בלעדיים וייחודיים שיגרמו לכל גולש להרגיש שהוא חייב להספיק לקנות עכשיו

ליצור חנות מקוונת עדכנית אופטימלית

להתאים כל הזמן את החנות לשינויים באלגוריתם של גוגל ולשינויים שקורים בחוץ מבחינה טרנדית.

לנצל את כוח העדר

להשיג כמה שיותר המלצות ואזכורים חיוביים עליכם כדי להשיג עוד לידים איכותיים

רימרקטינג

שיווק מחדש ללקוחות פוטנציאליים שכבר היו מעוניינים במוצרים שלכם אך טרם רכשו אותם

איך לעשות קידום אתרים בחו"ל?

כשמתחילים עם קידום אתרים בחו"ל, הדבר החשוב ביותר הוא להכיר את המקום בו מתכוונים לשווק. צריך לזכור, לכל מקום יש את הנישה שלו, את התרבות שלו, את האופן בו הוא מתנהל מול גוגל, קהל יעד שונה, אופן רכישה שונה אונליין ועוד הרבה מרכיבים מבדילים נוספים. 

כל אלו הופכים למשמעותיים כשמעוניינים להתחיל לקדם את העסק אונליין בארץ זרה. קידום אתרים באינטרנט בזירה הבינלאומית מציב אתכם בהכרח מול תחרות קשה יותר ומאתגרת יותר. כדי לצלוח קידום אתרים בחו"ל, תצטרכו חברה לקידום אתרים אשר יודעת לעשות קידום אתרים מקצועי בצורה הטובה ביותר. הנה כמה דברים שתצטרכו לשים עליהם דגש מיוחד כשתיכנסו לשוק הבינלאומי:

  • אופטימיזציה מותאמת למקום בחדש בו מתכוונים לקדם את העסק (SEO), על פי מנועי חיפוש נפוצים באותה המדינה, מילות מפתח שבהם התושבים באותה מדינה צפויים להשתמש בהן כשיחפשו עסק כמו שלכם, וכו'. 
  • קידום אתרים ממומן שהוא ממותג ומותאם למילות מפתח
  • דף נחיתה שיווקי ביותר, לצד אתר אופטימלי
 

מדובר פה בשוק תחרותי וקשה ביותר, שידרוש מכם לא מעט מאמצים והשקעה. קמפיין קידום אתרים בחו"ל הוא בהכרח קשוח יותר, שכן התחרות היא הרבה יותר קשה. קמפיין קידום אתרים בחו"ל חייב להיות ממוקד מטרה וממוקד אסטרטגיה, שכן לולא אסטרטגיה מדויקת אתם לא תצליחו להתגבר על המתחרים שלכם. 

איך לזהות קידום אתרים מקצועי באינטרנט?

קידום אתרים מקצועי יהיה קידום אתרים באינטרנט שמקיים את כל הדברים שציינו כאן. 

בין אם מדובר בביצוע קידום אתרים אורגני בגוגל ללא רבב, בביצוע קידום אתרים ממומן בגוגל או בביצוע קידום אתרים באינטרנט עבור חנות מקוונת – חברה לקידום אתרים שיודעת מה היא עושה היא חברה שמכירה היטב את כל האלמנטים שציינו פה ושמכניסה אותם לתוכנית העבודה שלה מולכם. 

כמו כן, חשוב מאוד שתימנעו מחברות שאינן מקצועיות. לרוב חברות אלו יציעו את שירותיהן במחירים זולים ביותר, אבל העניין הוא, שלרוב במקרים האלו גם השירות שתקבלו יהיה זול, תרתי משמע.  

שירותי קידום אתרים ירודים אלו שירותים אשר מתבססים על טכניקות ישנות ולא מקובלות, טכניקות מפוקפקות, אשר גוגל מזמן אסרה אותן לשימוש במדיניות שלה. אתר אשר יפר את המדיניות של גוגל, יזכה לסנקציות – דירוג נמוך של האתר בגוגל עד להסרת האתר לחלוטין מהרשת. 

אם אתם רוצים לבצע רק קידום אתרים מקצועי, לשמור על המוניטין שלכם גבוה, ואם אתם לא מעוניינים להסתבך עם גוגל ולשחק איתם משחקים – ביחרו אך ורק בחברה איכותית ומקצועית שמשתמשת אך ורק בטכניקות מהרמה הראשונה, טכניקות מקובלות וסטנדרטיות, חברה שאפילו לא פוזלת לכיוון הטכניקות האיומות והירודות האלה אשר כל כך מזיקות בטווח הארוך ובטווח הקצר. 

אנחנו החברה המושלמת בשבילכם

חשוב לנו לציין שאנו מעניקים שירותי קידום אתרים מלאים, ושמבחינתנו קידום אתרים באינטרנט צריך להיעשות ללא רבב ובצורה יסודית ומוקפדת ביותר. אנחנו מקפידים על שקיפות מירבית ללקוחות שלנו, ואנחנו תמיד כאן קשובים אליכם לכל בקשה ולכל עניין. 

הדוחות החודשיים שנשלח אליכם כל חודש יתנו לכם מידע מלא ושקוף על כל הפעולות שלנו, ואם תהיה לכם שאלה לגבי האסטרטגיה שהתאמנו במיוחד עבורכם – אנחנו נענה לכם במלוא תשומת הלב עד שתהיו שבעי רצון. בנוסף, מעבר לדוחות החודשיים, אנחנו נוהגים גם לקיים פגישות ביחד איתכם, כדי לתת לכם מקום לשאול שאלות וכדי להתאים ביחד איתכם את האסטרטגיה השיווקית עבור העסק היקר שלכם. 

כמו כן, חשוב לנו מאוד לבצע קידום אתרים אורגני בגוגל כתהליך מתמשך, כדי כל הזמן להתאים אותו מחדש לצרכים שלכם ולמצב בשוק, שכן לעתים האלגוריתם של גוגל משתנה ואז צריך לבצע התאמה מחודשת של SEO. הדוחות החודשיים הם כלי מצוין כדי לזהות אילו שיפורים נוספים כדאי לבצע מבחינת קידום אתרים אורגני בגוגל. 

במקביל, אנחנו מקפידים לבצע גם מעקב מתמשך על הקמפיין שלכם בגוגל אדוורדס. אנחנו לא יוצרים לכם את הקמפיין ובזאת מסיימים, משאירים אתכם לשחות לבד. הגישה שלנו היא לעבוד באופן מתמשך, ובעזרת הדוחות החודשיים והניתוח האנליטי שלכם נוכל לראות איפה כדאי לבצע מקצה שיפורים בקמפיין הממומן.

עוד דבר שחשוב לנו שתדעו עלינו הוא הכלים בהם אנחנו משתמשים עבור קידום אתרים אורגני בגוגל ועבור קידום אתרים ממומן. כלים, שיטות או טכניקות שאינם סטנדרטיים, שלא עומדים בתקן של גוגל, מפוקפקים, מזויפים ולא חוקיים – פשוט לא נכנסים אלינו לחברה. חד וחלק. מבחינתנו קידום אתרים מקצועי הוא שימוש אך ורק בטכניקות איכותיות – כך שהטכניקות שלנו הן העילאיות והגבוהות ביותר בשוק, ואנחנו אפילו לא יכולים לחשוב על לסכן אתכם ואת העסק שלכם.

אנחנו רוצים לספר לכם קצת על הצוות שלנו

  • הצוות שלנו עובד בסנכרון ובתיאום מושלם, כך שכל האנליסטים, אנשי השיווק, אנשי התוכן, אנשי העיצוב, הגרפיקאים, הממונים על האסטרגיה ועוד – כולם מכירים את הקמפיין שלכם היטב ועובדים ביחד כדי להשיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר. 
  • אין צוות יותר חדור מטרה מהצוות שלנו. אנחנו מסורים וממוקדי מטרה לכל אורך הדרך, כשהמטרה שלנו היא אחת – לגרום לעסק שלכם להצליח.  

הצוות שלנו למד המון מתוך הניסיון הרב שלו. הניסיון שלנו הקנה לנו את היכולת להבחין ולזהות הזדמנויות שאחרים לא היו מזהים. כך שהצוות שלנו פיקח ומיומן יותר גם בזכות הידע העשיר שלו, אך גם בזכות הניסיון ארוך-השנים שלו. 

Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000