קידום אתרים לחברות היי טק: שיטות עבודה מומלצות ומעשיות
תוכן עניינים
אופטימיזציה למנועי חיפוש חשובה לכל חברה גדולה או קטנה, אבל קידום אתרים לחברות היי טק חיוני במיוחד, מכיוון שבשוק הטכנולוגיה, בעלי עסקים מתחרים מול חברות רבות שגם להן יש נוכחות חזקה באינטרנט. הלידים שמגיעים כתוצאה מהתהליך הם אנשים שיש להם ידע טכנולוגי, ובשוק רווי מאוד, הם לא צריכים לחפש רחוק כדי למצוא את המתחרים שלכם.
עם הייעוץ והליווי של המומחים בחברת פרסונאס מדיה, סוכנות שיווק דיגיטלי עם מוניטין מצוין וניסיון של למעלה מעשור בתחום, בעלי חברות הייטק משיגים נוכחות מקוונת חזקה בתוצאות החיפוש בגוגל, ומרחיבים את עסקיהם בתהליך ממוקד, מקיף ועדכני, עם בחינה קבועה של התוצאות וביצוע שינויים נדרשים בתוכנית העבודה.
מדריך זה מציג את כל מה שחשוב לדעת על קידום בגוגל לחברות הייטק, ובין היתר, אלו הנושאים שנעסוק בהם:
- מחקר מילות מפתח וזיהוי 4-5 יעדי תעשייה.
- אופטימיזציה באתר או בדף
- למה חיפוש אורגני נחשב לערוץ רכישת לידים טוב עבור חברות טכנולוגיה?
- למה תוכן האתר צריך להיות רלוונטי לאנשים אבל גם להיות מובן למנועי החיפוש?
- כמה זמן לוקח תהליך קידום אתרים לחברות היי טק?
- איך מזהים מטרות בתהליך קידום אתרים?
- שימוש בגורמי SEO אחרים: רשתות חברתיות ופרסום של צד שלישי.
- אופטימיזציה למהירות האתר וקידום אתרים טכני.
- ותשובות לשאלות הנפוצות שלכם.
אז הנה שיטות העבודה המובילות לקידום אתרים עבור חברות טכנולוגיה. חלקן הן שיטות עבודה מומלצות כלליות, ואחרות מבוססות על אסטרטגיות לא שגרתיות שהשתמשנו בהן כדי להצמיח לידים אורגניים עבור חברות טכנולוגיה.
נתחיל עם מחקר מילות מפתח וזיהוי 4-5 יעדי תעשייה
ראשית, יש להתחיל עם אסטרטגיה שיווקית מכוונת לידים טכנולוגיים מתעניינים. למרות שחשוב שתהיה לכם סמכות גבוהה בגוגל, חשוב יותר לדרג את מילות המפתח שהקונים שלכם יחפשו. הנקודה שחשוב להבין בפרק זה של המדריך היא ששבעים אחוזים מהקישורים שמשתמשים לוחצים עליהם הם אורגניים, כלומר, טבעיים, שאינם מגיעים ממודעות פרסום ממומנות.
כדי להתחיל, נבדוק את הביטויים שהמתחרים שלכם מדרגים אליהם כרגע, כולל זיהוי יעדים שניתן להתחרות עליהם בתוצאות החיפוש. אנחנו משתמשים בכלים מתקדמים ויעילים שמאפשרים גם בשלבים הבאים למדוד את ההתקדמות של הנוכחות המקוונת שלכם בגוגל.
איתור הזדמנויות חדשות למילות מפתח
זהו השלב הבא בתהליך, והוא מבוסס על שימוש בכלי מחקר בכלי מילות מפתח מתקדמים, ובשיטות חדשניות שמשמשות חברות קידום אתרים לאיתור יעדי מילות מפתח טכנולוגיות. חיפוש מילות המפתח הרלוונטיות יתמקד במילים וביטויים עם המאפיינים הבאים:
- מילות מפתח שמדורגות נמוך בחיפושים.
- מילות מפתח עם נפח חיפוש משמעותי.
- מילות מפתח וביטויים שנוגעים ישירות לשירותי הטכנולוגיה שלכם.
יש למקד את רשימת יעדי מילות המפתח, וליצור דף נחיתה לקידום אתרים עבור כל מילת מפתח. כל דף נחיתה יכלול את מילת המפתח בכותרת העמוד, בכותרות, בטקסט של התמונה שלך, בתיאור המטא ובתוכן העמוד. חשוב לוודא שלכל עמוד יש טופס להמרה, וקריאה חזקה ובולטת לפעולה.
פרסום קבוע כדי לתמיכה בדפי הנחיתה
דפי הנחיתה מיועדים להנעת נתח משמעותי מכוח הדירוג בתוצאות החיפוש בגוגל, כלומר, מטרתם היא לתמוך ישירות בעסק שלכם וליצור לידים, כחלק מתהליך קידום אתרים לחברות היי טק.
כך, לדוגמה, אם מישהו מחפש בגוגל "חברת הייטק שכדאי להכיר " (או מילת מפתח דומה בענף שלכם), הוא ימצא את האתר שלכם בתוצאות גבוהות, וייכנס אל האתר שלכם דרך דף הנחיתה. לכן, חשוב לתמוך בדפים אלה עם תוכן חדש ועקבי.
התכנים צריכים לספק ערך לגולשים
על מנת לבנות סמכות יציבה סביב דפי הנחיתה, יש לפרסם באופן קבוע תכנים שעוסקים בנושאים שקשורים לתחם התעשייה שלכם, עם קישורים לדפי הנחיתה בתוכן. מאמרים באתר יכולים להיות:
- הסברים על נושאי טכנולוגיה בתעשייה שלכם.
- מאמרי מגמה וסטטיסטיקה.
- מאמרי דעה של מנהלים.
- ניתוח אירועים אקטואליים בתחום שלכם.
עם זאת, המאמרים צריכים גם לספק שירות לקהל שלכם. קידום אתרים לחברות היי טק אינו צריך להתמקד רק בחדשות על אירועים, מוצרים ועובדים של העסק. נושאים אלה – למרות שהם מפתים לחברות טכנולוגיות רבות – לא יובילו להשגת תשומת הלב של קהל חדש בתוצאות החיפוש בגוגל, לכן חשוב לפרסם תכנים כאלו באופן מאוזן.
אופטימיזציה באתר או בדף
אופטימיזציה באתר, שנקראת גם אופטימיזציה בדף, היא המקום שבו יש את מירב השליטה. השינויים שניתן לבצע ברכיבי SEO באתר משפיעים על גורמי הדירוג שגוגל מודדת מולם את האתר.
יש גם קידום אתרים מחוץ לאתר שעובד על בניית קישורים נכנסים עם חברות חיצוניות, אבל השליטה בגישה זו פחותה, כך שהאופטימיזציה המושלמת באתר היא המקום שממנו יש להתחיל גורם משמעותי באופטימיזציה באתר הוא ביצוע נכון של תוכן האתר, שצריך להיות איכותי מהמאמרים המתפרסמים בו, דרך מיקרו-תוכן ועד תמונות וסרטונים ברחבי האתר.
התוכן צריך להיות מגובש למעקב וקל לקריאה, מעניין ומתאים לנושא האתר. בתהליך יצירת תוכן, יש כללים רבים שחשוב לזכור כדי להשיג דירוג משופר באלגוריתם של גוגל. חלק מהמאפיינים נמצאים בטקסט הגלוי, למשל, מה שמקל על הקריאה עבור המשתמש, וכמה גורמים נמצאים בקוד הסימון מאחורי הקלעים.
למה חיפוש אורגני נחשב לערוץ רכישת לידים טוב עבור חברות טכנולוגיה?
חיפוש אורגני הוא מקור לידים בעל ערך מכיוון שזוהי השקעה לטווח ארוך. הערך העסקי של קידום אתרים אורגני יחזיק מעמד הרבה יותר זמן מהשקעה במקורות לידים בתשלום כמו פרסום דיגיטלי. יש להשקיע באמצעים מסוימים ליצירת תוכן כדי לסייע בשמירה על עמדת סמכות בתוצאות החיפוש, אבל עם השגת התוצאות, היתרונות עולים בהרבה על העלויות הראשוניות.
לקידום אתרים יש יתרונות ארוכי טווח שניתן למדוד במשך חודשים או אפילו שנים לאחר שהאסטרטגיות יושמו באתר האינטרנט, במקביל לתהליך קידום אינסטגרם עסקי. סביר יותר כי ליד אורגני ימצא את האתר שלך באמצעים טבעיים לאחר שחיפש שירות או מוצר שאתם מציעים, וגוגל הציעה את האתר שלכם כפתרון לבעיה.
כלומר, זהו ליד שהוא הרבה יותר חם מליד שהגיע כתוצאה ממודעה ממומנת, מכיוון שלמחפש יש כוונה שאתם יכולים להגשים. לכן לידים אלו נוטים להישאר באתר שלכם למשך זמן רב יותר, וכתוצאה מכך שיעורה היציאה מדף הכניסה יהיה נמוך יותר, מדד שעוזר להבנת הרלוונטיות והאיכות של תוכן האתר.
איך חיפוש אורגני נבדל מחיפוש בתשלום?
חברות טכנולוגיה יכולות לשלם על קידום האתר שלהן באמצעות קמפיין בגוגל, על מנת להיות ממוקמים גבוה יותר מתוצאות החיפוש, למילות מפתח רלוונטיות.
החברות מתחרות על מחיר לקליק (PPC) על הקישור שלהן עם חברות אחרות שגם הן מעוניינות להופיע גבוה בתוצאות החיפוש לאותה מילת מפתח. מילות מפתח מסוימות יכולות להפוך לתחרותיות ביותר, כאשר ה-PPC עולה לעסק אלפי שקלים.
תנועת חיפוש בתשלום מגיעה באמצעות הקפדה על תהליך מקיף של שיווק דיגיטלי, שמוביל את המחפשים שלוחמים על קישורים בחלק העליון של דף תוצאות בגוגל או במודעות ספציפיות המופיעות מימין לתוצאות החיפוש, למצוא את האתר שלכם. ברוב המקרים, אלו הן תוצאות של Google Ads.
תוצאות חיפוש אורגניות בתחתית העמוד בגוגל
מודעות Google Ads מופיעות תמיד בחלק העליון של הדף כך שהן התוצאות הראשונות שכל גולש רואה. יחד עם זאת, חיסרון אחד הוא שהמודעות ניתנות לחסימה בקלות על ידי כל מי שמשתמש בחוסם פרסומות של דפדפן.
חיפוש אורגני מופיע למטה בעמוד, מתחת לפרסום בתשלום וכל קטעי טקסט אינטראקטיביים שגוגל כללה בתוצאות. במקרים רבים, תוצאות אלו ממוקמות ממש בתחתית העמוד, מה שאומר שהגולש צריך לגלול בעמוד כדי לראות אותן. יחד עם זאת, זוהי אינה בעיה משמעותית, מכיוון שגולשים רבים משתמשים במכשירים ניידים, שמאפשרים להם לגלול עמודים במהירות.
לחיצה על קישור אורגני תוביל את הגולש לאותו מקום כמו הקישור בתשלום, לאתר שלכם, אבל ללא עלות לעסק.
למה תוכן האתר צריך להיות רלוונטי לאנשים אבל גם להיות מובן למנועי החיפוש?
מנועי חיפוש הם תוכנות מחשב מורכבות שפותחו במטרה לבחון נתונים ולהתאים אותם לתוצאות רלוונטיות. עם זאת, קהל היעד מורכב מבני אדם המנסים לענות על שאלה או לפתור נקודת כאב על ידי מחקר באינטרנט. המטרה שלכם בתהליך שיווק אתרים היא לנסות למלא את הצרכים של אותו אדם. מנועי החיפוש הם רק כלי ששניכם מתמרנים כדי להשיג מטרה זו.
כמובילת שוק מנועי החיפוש, גוגל רוצה שיהיו לקוחות רבים מרוצים. זה אומר שהמטרה שלה היא שאנשים שמגיעים עם כוונת חיפוש יהיו מרוצים ממה שגוגל מספקת להם בדפי התוצאות של מנוע החיפוש (SERPs). אם גוגל עושה את עבודתה כמו שצריך, המחפש מוצא בדיוק את מה שהוא מחפש ונשאר באתר המוצג בפניו.
הקריטריונים שנבחנים על ידי גוגל לדירוג אתרים
הסורקים של גוגל מוודאים שנתוני אתר כגון מילות מפתח המשמשות בדף תואמים את השאילתות שהוקלדו על ידי המשתמש. אם המחפש מחפש שירותי IT מוצא אתר אינטרנט המספק שירותי IT, הוא הצליח במשימה שלו. התנהלות זו תתגמל את האתר בדירוג טוב יותר ב-SERPs, כך שהוא יופיע בתדירות גבוהה בתוצאות החיפוש למונח זה.
גם ההיפך נכון. אם משתמש מוצא שאתר אינו רלוונטי לכוונת החיפוש שלו, הוא יעזוב את האתר מהר מאוד. הסורקים של גוגל בוחנים את שיעורי היציאה מדף הכניסה הזה כמדד להצגת חוסר שביעות רצון של הלקוחות ומחליטים לתת לאתר דירוג נמוך יותר עבור מילת המפתח הזו.
לכן תוכן האתר חייב להיות רלוונטי לביטויים הממוקדים בתהליך קידום אתרים לחברות היי טק. אין אפשרות פשוט לקחת את כל מילות המפתח שאתם מאמינים שהן מבוססות על כוונת החיפוש של קהל היעד שלכם, אבל לא לספק להם תוצאה משביעת רצון.
התנהלות זו תחשב לשיטה של מילוי תכנים במילות מפתח, מה שירגיז את הלקוח ואת הסורקים של גוגל, והתוצאה תהיה עונש של הסרת האתר שלכם מתוצאות החיפוש.
למה חשוב מבנה העמוד? (H1, H2, H3, H4…)
בנוסף להקלת קריאת התוכן על ידי הגולשים, מבנה הדף אומר לגוגל בדיוק מהו התוכן וכיצד הוא מאורגן, כך שקלות הקריאה היא גורם דירוג חשוב בתוצאות החיפוש.H1 הוא הוא הכותרת החשובה ביותר, שמיידעת את גוגל ואת הגולשים על נושא המאמר.
H2 היא קטגוריות המשנה בתוך הנושא הזה, וכותרות H3 הן הנושאים המרכזיים וכו'. אז אם אינכם משתמשים בתגיות כותרת שהסורקים של גוגל יכולים לראות, הם יניחו שיש לכם גוש טקסט שקשה לרוב בני האדם לקרוא בקלות.
כל הגורמים המשפיעים על אופן הצגת הדף יכולים להשפיע על דירוג האתר שלכם במונחים של קלות הקריאה. בתהליך קידום אתרים לחברות הייטק, תוכן האתר צריך להשתמש בכותרות, פסקאות, רשימות ותבליטים במידת הצורך, ויש לתת את הדעת גם על גדלים וצבעים של גופנים. אם גוגל לא חושבת שהדף קל לקריאה, העונש יהיה דירוג נמוך בתוצאות החיפוש.
למה מטא נתונים (כותרות מטא, תיאורי מטא ותגיות alt) חשובים?
מאחורי מה שניתן לראות בדף האתר, יש הרבה מאוד קודים ומידע נוסף, שמוסתרים ממשתמשים מכיוון שאינם רלוונטיים לתוכן שהם מעוניינים לצרוך, אבל זה מידע חיוני עבור מנועי החיפוש וכלים אחרים הצופים במסך.
מטא נתונים הם גיליונות שמציגים לסורקים של גוגל את התוכן בדף. תגי כותרת מהווים חלק ממטא נתונים אלה, יחד עם תג כותרת הדף ותיאור מטא נתונים. כותרת העמוד והתיאור הם המידע הנוסף המסביר על מה העמוד, והם צריכים להיות קריאים למשתמשים מכיוון שזהו הטקסט שגוגל מציגה כקטע ב-SERPs בהצגת ממצאי החיפוש.
מטא נתונים כגון תגי ALT בתמונות יכולים לעזור לגוגל להבין מה היא לא יכולה לראות מכיוון שהיא עדיין לא יכולה לנתח תמונה כמו טקסט. זה גם מסייע לקוראי מסך ולאנשים עם מוגבלויות לקרוא ולהבין דפים במלואם.
כמה זמן לוקח תהליך קידום אתרים לחברות היי טק?
זו שאלה חשובה שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע כל פרויקט SEO. חברות טכנולוגיה אינן רוצות להשקיע סכום לא מבוטל של כסף במשהו שעשוי לקחת זמן רב מבלי שיוכלו להראות ערך אמיתי. עם זאת, חיוני להבין שלחלק מהתהליך יהיו השפעות חיוביות רבות אחרות על האתר לפני שתתחילו לראות החזר על ההשקעה.
בסוכנות השיווק הדיגיטלי פרסונאס מדיה, המומחים שלנו מסבירים ללקוחות שהתהליך עשוי להימשך בין ארבעה חודשים לחצי שנה עד שניתן יהיה לראות את התוצאות של כל קשת הפעילויות של SEO באתר. יחד עם זאת, חלק מהפעולות האלו גם יתחילו להניב תוצאות חיוביות מוקדם הרבה יותר ממה שהנתונים עשויים להראות.
אבל שימו לב שתוצאות של חוויית משתמש מעולה מגיעות יותר מהר
לדוגמא, שיפור תוכן האתר, כגון שינוי המיקרו-תוכן בחלק מהקריאות לפעולה, יהפוך את הניווט באתר לחוויה נגישה ונעימה למשתמשים, מה שיוביל אותם להישאר יותר זמן באתר ולהגיע רחוק יותר לתוך משפך המכירות. הם עשויים אפילו להמליץ לחבריהם ולעמיתיהם על אתר עם חוויות משתמש טובות.
בקיצור, ניתן לראות חוויה חיובית מתפתחת עבור המבקרים האנושיים שלך הרבה יותר מהר מכפי שניתן לראות נתונים מתאימים מהרובוטים של גוגל.
איך מודדים הצלחת תהליך אופטימיזציה למנועי חיפוש?
הצלחה היא יעד נע בתהליך קידום אתרים לחברות היי טק. שום דבר באינטרנט לא נשאר דומם לאורך זמן, לכן יש להיות מוכנים לתנועה עם השינויים כדי שלא להישאר מאחור, וזה נכון במיוחד כשזה מגיע להבנת האופן בו האלגוריתם של גוגל מתנהל, והעדכונים המשמעותיים המתפרסמים אחת לשנה ומשתפרים כל הזמן.
ההיבט הראשון שבעלי עסקים רבים נוטים להיתלות בו כשהם מודדים תוצאות SEO הוא דירוג הדף. זהו המיקום של האתר שלך ב-SERPs, ונחשב למדד מאוד ויזואלי שנבדק בקלות. עם זאת, בעוד שהמטרה היא להיות בראש דף התוצאות, זהו בשום אופן לא המדד הסופית להצלחת התהליך.
ניתן זה בהחלט לדרג במהירות מילת מפתח שאינה בשימוש שאף אחד לא מחפש, אבל התוצאה הסופית היא בעצם חסרת תועלת. עבודת ה-SEO צריכה להתאים לכוונת הקונים כדי שלדירוג הגבוה תהיה השפעה מדידה על העסק.
אף מדד אחר לא יציג את התמונה המלאה של האופן בו הסורקים של גוגל מתייחסים לאתר שלכם, ועד כמה מצליחה אסטרטגיית התוכן שלך לקידום אתרים.
איך מזהים מטרות בתהליך קידום אתרים?
לפני שניתן יהיה למדוד את התוצאות, יש להגדיר את המטרות מתהליך שיפור ה-SEO של האתר. היעדים העסקיים יכולים להיות הגדלת יצירת לידים, גידול בתנועה האורגנית לאתר, שיפור שם המותג או המוניטין, או מכירות מומרות יותר. יהיו המטרות אשר יהיו, הן צריכות להיות מבוססות על SMART:
- specific
- measurable
- attainable
- realistic
- and time-bound.
כלומר: ספציפיות, ניתנות למדידה, ניתנות להשגה, מציאותיות ומוגדרות בזמן. ניתן לקשור את היעדים לכל אחת מהפרסונות של הלקוחות או להגדיר יעדים SMARTים עבור כל תחום בעסק. כך או כך, יש להגדיר ולרשום את המטרות על מנת שניתן יהיה להפנות את המדדים בחזרה אליהן בכל הנוגע למדידת ההצלחה של קידום אתרים לחברות היי טק.
שימוש בגורמי SEO אחרים: רשתות חברתיות ופרסום של צד שלישי
מעבר לפרסום בתוך אתר האינטרנט, קיימים גורמים חשובים נוספים שיכולים להוביל להגברת תוצאות קידום אתרים לחברות היי טק. המטרה העיקרית של התהליך היא להציג את התוכן שלך בפני קהל גדול יותר. לשם כך, יש ליצור קשרים עם עיתונאים בתעשייה שלכם, ולפרסם באתרים גדולים, כולל בלינקדאין.
שלב חשוב בתהליך פרסומים באתרים גדולים הוא השגת קישורים שמקשרים חזרה לאתר שלכם, כך שהסורקים של גוגל יתרשמו שיש לכם קישורים נכנסים, שמהווים אישור לסמכות האתר שלכם. גם פרסום ברשתות החברתיות חשוב מכמה סיבות. הנה כמה שיטות עבודה מומלצות:
אל תנחשו אילו האשטאגים יכולים להיות רלוונטיים ואל תשתמשו בהם באופן אקראי
חפשו את ההאשטאגים הטובים ביותר בפייסבוק והשתמשו בהם, עם בדיקה קבועה של התוצאות בנתונים של מנהל מודעות בפייסבוק. ככל שההאשטגים יהיו רלוונטיים יותר, כך תשיגו יותר חשיפה, וככל שהתוכן שלכם ישותף לעתים קרובות יותר, כך ה-SEO שלכם יניב תוצאות טובות יותר.
שימוש בעמודים העסקיים של החברה לקידום תוכן
יש להקפיד על הוספת ערך לפוסטים והימנעות מתוכן ספאם. הרשתות החברתיות העיקריות שכדאי לפרסם בהן תכנים הן לינקדאין, פייסבוק, גוגל+, אינסטגרם וטוויטר.
שיתוף תכנים של חברות אחרות בתעשייה שלכם
גישה זו תומכת במנהיגות מחשבתית, אבל מנקודת מבט של SEO, זהו צעד שיוביל להגדלת הסבירות שאנשי עסקים אחרים בתעשייה שלכם ישתפו גם הם את התכנים שלכם.
אופטימיזציה למהירות האתר וקידום אתרים טכני
יש להקפיד על הפעלה קבועה של מבחני ביצועי אתר בתהליך קידום אתרים לחברות הייטק. הסורקים של גוגל ייקחו בחשבון את המהירות וחווית המשתמש של האתר שלכם, כדי לדרג אותו בהתאם בתוצאות החיפוש.
כך, לדוגמה, אם יש לכם חלונות קופצים מעצבנים באתר, גוגל תעגן ממצא זה נגדכם. כך גם לגבי אתר בטעינה איטית, או אתר שאינו מותאם למובייל. לכן יש להקפיד על בנייה טכנית נכונה של יסודות האתר באותה מידה שאתם מקפידים על איכות התכנים שאתם מפרסמים.
בשורה התחתונה, קידום אתרים לחברות הייטק הוא תהליך ארוך
אל תצפו לראות את התוצאות בן לילה. אבל אם תקפידו לתכנן היטב את אסטרטגיית ה-SEO, עם מקדם אתרים מקצועי ומיומן, תמשיכו לפרסם מאמרים באיכות גבוהה עבור הקהל הנכון ותקפידו על ניהול אתר שמיש, תתחיל לראות תנועה של לידים איכותיים שיגיעו לאתר שלכם.
עם הייעוץ והליווי של המומחים בסוכנות הפרסום הדיגיטלי פרסונאס מדיה, נרכיב ביחד תוכנית קידום אתרים שמותאמת אישית למטרות, לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם, וניישם את שיטות העבודה המתקדמות ביותר בתעשייה, עד להשגת התוצאות המבוקשות, שיפור קבוע של מאמצי הקידום, ותחזוקה קבועה של האתר שלכם, כך שתיצרו לעצמכם מוניטין של חברת ההייטק המובילה בתחומה בארץ.
השלב הטבעי הבא יהיה, כמובן, פריצה לשווקים גלובליים אחרים עם קידום אתרים בחו"ל, אבל על זה נדבר בהרחבה במאמרים אחרים באתר.
המומחים של פרסונאס מדיה עונים על השאלות הנפוצות שלכם:
למה חברות טכנולוגיה צריכות לכלול קידום אתרים באסטרטגיית השיווק שלהן?
האתר שלכם הוא כלי רב ערך בכל הנוגע לרכישת לידים. לאתר אינטרנט טוב ומתוחזק ש-SEO יושם עליו בצורה יעילה יש פוטנציאל להביא לידים באופן אורגני, ללא צורך בפרסום בתשלום.
תהליך קידום אתרים לחברות היי טק מאפשר להגביר יאפשר לך להגביר את הנראות של האתר בחיפוש האורגני של גוגל, מה שיוביל להגדלת תעבורת האתר ויהפוך אותו למקור לידים פנטסטי ולצעד הראשון במסע של הלקוח שלכם לקראת מכירה. זהו כלי השיווק החזק ביותר שלך בכל הנוגע לרכישת לידים, אם מיושמות מתודולוגיות SEO יעילות.
למה אישיות הקונים וכוונת הקונים הן תכונות חשובות לקידום אתרים לחברות היי טק?
זיהוי קבוצות פוטנציאליות שונות של לקוחות ניתן לביצוע באמצעות פרסונות קונים. הגדרת פרסונה לכל קבוצת לקוחות תוביל להבנת הכוונות השונות של הקונים, מה שיועיל להם בתהליך הקנייה ויסייע במיקוד מילות מפתח בצורה יעילה. קידום אתרים מדויק מבוסס על עיצוב מסלולי אתרים להשגת תוצאות טובות, באמצעות יצירת התוכן הנכון עבור הקהל הנכון.
ככל שחברות טכנולוגיה יודעות יותר על קהל היעד שלהן, כך החיפוש האורגני יהיה חזק יותר כערוץ רכישת לידים.
איך חברות טכנולוגיה ממנפות קידום אתרים לאתרים שלהן?
עם הליווי של יועצי משרד שיווק דיגיטלי, ניתן ליצור תוכנית SEO ממוקדת ומקיפה לאתרי האינטרנט של חברות היי טק.
מנקודת מבט חיצונית, חברת טכנולוגיה עם אתר אינטרנט לא מותאם מבחינת העיצוב או התפקוד שלו, ישפיע באופן שלילי על תדמית המותג, יותר מאשר חברה בתחום אחר, פחות טכנולוגי.
מה זה נתונים מובנים או סימון סכימה?
נתונים מובנים הם מידע שאורגן בצורה שקל לסורקי אינטרנט להבין ולנתח במהירות. הם משמשים להצגת כל סוג של מידע בדפי אינטרנט, ממתכונים לנתונים מדעיים ועד לדפי מוצרים ונתוני אירועים. אם יש נתונים בדף, עדיף להכיל אותם בתוך תגי נתונים מובנים או להשתמש בסכמה.
בתהליך קידום אתרים לחברות היי טק, חשוב לנצל את כל היתרונות בכל שלב בתהליך, במיוחד בנישות תחרותיות.