איך לבחור חברת קידום אתרים לעסקים ואילו שירותי אופטימיזציה עליה להעניק לי? כל התשובות כאן
תוכן עניינים
קידום אתרים אורגני כולל בעיקרו מחקר מילות מפתח, כתיבת תוכן אופטימלי, בניית לינקים פנימיים וחיצוניים, אופטימיזציה טכנית למאפיינים הטכניים של האתר ועוד. בעזרת קידום אתרים לעסקים תוכלו לראות עלייה משמעותית ברווחים של העסק, שכן לא רק שמדובר בתהליך עם ROI גבוה, אלא גם שמדובר בתהליך שמניב תוצאות איכותיות כמו לידים חדשים איכותיים ועלייה בטראפיק ובשיעור ההמרה.
ברגע שהאתר שלכם מספיק אופטימלי, הדירוג שלכם בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל נהיה גבוה וטוב יותר – מה שמעניק לכם עלייה משמעותית בטראפיק לאתר, במכירות וביחס ההמרה.
יש שתי דרכים עיקריות לביצוע קידום אתרים לעסקים: SEO (קידום אתרים אורגני) וקידום אתרים ממומן. במאמר זה ניגע יותר בנושא קידום אתרים אורגני, ונראה עד כמה הוא משפיע על קידום העסק שלכם.
שירותי קידום אתרים אורגני גם יכול להיות מעט טריקי – כשהוא נעשה בצורה לא נכונה, הוא יכול מאוד לפגוע בעסק שלכם, למשל, להביא לדירוג נמוך יותר בגוגל, להביא להסרת האתר מגוגל, לפגוע במוניטין שלכם ובאמינות שלכם בשוק וכו'.
איך נמנעים מכל זה? פשוט בוחרים רק חברה לקידום אתרים שהיא מקצועית, גדולה, מוכרת, איכותית ומהימנה. חברות מפוקפקות וירודות אשר אין להן מספיק ניסיון בשוק או שאינן אמינות ושקופות מספיק הן חברות שאתם חייבים להתרחק מהן.
במאמר זה ניגע באלמנטים שיש לבצע להם אופטימיזציה, ובאילו שירותי קידום אתרים חברת קידום אתרים לעסקים צריכה להעניק לכם, כדי שתוכלו לבחור אחת שהיא אכן מקצועית דיה.
קידום אתרים לעסקים – ביצוע אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלך
אופטימיזציה לנכסים הדיגיטליים שלך, ובפרט לאתר האינטרנט, מתחילה בבדיקה ראשונית – מה יש לשפר?
הנה רשימה של 10 מהאלמנטים הנפוצים ביותר שאותם אנחנו נתבקשים לשפר:
יישום מילות המפתח במקומות רלוונטיים באתר:
תגיות לכותרות, תיאורי מטא, כותרות ברחבי עמודי האתר, הקישורים, התוכן באתר – כולם צריכים להיות עם מילות המפתח שלכם משובצות בפנים. כשמילות המפתח שלכם באות לידי ביטוי באתר שלכם – לא פחות מדי ולא יותר מדי – הדירוג שלכם בגוגל משתפר פלאים.
מילות מפתח ייעודיות:
מילות מפתח שאינן אופטימליות הן אחד הדברים העיקריים ביותר שיכולים להביא לכישלון הקמפיין שלכם. זאת מאחר שתפקידן הוא למשוך את קהל היעד שלכם אליכם, לשמש כמו מגנט ייעודי וייחודי לעסק שלכם. מילות מפתח צריכות להיות מכוונות מטרה וממוקדות קהל יעד, ולמקסם את הסיכויים שלכם להגיע לכל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
מילות מפתח שלא עושות את זה, הן מילות מפתח שאינן אופטימליות, ושיקשו מאוד על יצירת קמפיין קידום אתרים לעסקים שיכול להניב תוצאות – בין היתר משום שהן משפיעות על כל כך הרבה חלקים: התוכן, הכותרות, הקישורים, התיאורים, הבלוג, וכל דבר שמופיע באתר שלכם למעשה, שכן מילות המפתח הן הבסיס לכל מה שיופיע באתר שלכם.
תוכן:
התוכן באתר שלכם צריך להיות מקורי, ייחודי ומשובץ עם מילות המפתח שלכם. לא פעם קרה שזיהינו תוכן משוכפל או מועתק באתרים שונים, וזה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לכם. כאן אפילו לא מדובר על שיפור של תוכן קיים – אלא רק על יצירת תוכן חדש, מקורי, אמיתי, רלוונטי ובעל ערך לקוראים שלכם הגולשים באתר.
התוכן שלכם יופיע בבלוג שלכם, בעמודי האתר (עמוד הבית, עמות האודות, עמוד המפרט על המוצרים שלכם וכל עמוד אחר נוסף באתר שלכם), בכל חלקי המיקרו-קופי, בפוסטים שלכם ברשתות החברתיות וכו'.
הרבה פעמים אומרים שהתוכן הוא "המלך" בממלכה של קידום אתרים לעסקים, וחברה שעוסקת בקידום אתרים כבר שנים צריכה להיות גם היא בגישה הזאת ולהעניק לתוכן משקל רב, שכן הוא ישפיע נחרצות על הצלחת הקמפיין הדיגיטלי שלכם. ביחרו אך ורק בחברה אשר כותבי התוכן שלה הם מקצועיים ביותר, בעלי ניסיון עשיר בכתיבה, ומומחים בכתיבת תוכן עבור קידום אתרים אורגני לעסקים.
כמו כן, התוכן הרבה פעמים יצטרך לעבור שינויים ועדכונים, שכן התוכן כפוף למילות המפתח, ואם אלו משתנות – גם התוכן עצמו חייב להשתנות. במקביל, עדכון התוכן באתר ויצירה מחודשת של תוכן מקורי ועדכני משפרים את הנראות שלכם בגוגל ועשויים להביא לעלייה בדירוג שלכם.
מפת האתר:
הניווט האתר ויצירת מפת אתר נוחה הוא חלק חשוב ביותר מחוויית המשתמש, שבחשיבותה ניגע בהמשך. מפת האתר שלכם צריכה להיות נגישה לכל אדם, פשוטה, לא מורכבת, אסתטית, נקייה ונוחה לשימוש ולניווט.
ברגע שתהיה לכם מפת אתר מסודרת ומתאימה, לא רק שהאתר שלכם יהיה יותר אופטימלי אלא גם חוויית המשתמש ויחס ההמרה ישתפרו בהתאם.
להיות קלים לאיתור בגוגל:
כשמבצעים קידום אתרים במנועי חיפוש, חשוב שלמנוע החיפוש יהיה קל לאתר אתכם, ולכן מבנה הקישור לאתר שלכם צריך להיות אופטימלי ולהכיל בין היתר את מילות המפתח שלכם. בהרבה מקרים הקישור לאתר שלכם לא יהיה אופטימלי, וכאן הוא יצטרך לעבור שיפור.
בניית לינקים:
במירוץ השנים יצא לנו לראות הרבה טעויות שקשורות לבניית לינקים וקישורים. חשוב לזכור שזהו חלק מהותי באתר האינטרנט שלכם, שכן הלינקים הפנימיים קשורים למפת האתר ולנוחיות המשתמש, והלינקים החיצוניים קשורים לאמינות שלך ברשת – כך שכולם מהווים לפרמטרים משמעותיים. ביחרו רק חברה לקידום אתרים שיודעת לבנות לינקים נכונים ואיכותיים עבור קידום אתרים במנועי חיפוש.
Backlinks:
לינקים חיצוניים הם הקישורים אשר מקשרים אל האתר שלכם דרך אתר חיצוני גדול אחר. למשל, נניח אתם הבעלים של עסק לרהיטים, ובלוג גדול אשר מתעסק ברהיטים פירסם קישור אל האתר שלכם – כל מי שמבקר באותו בלוג משמעותי יוכל לראות את הקישור אליכם ולהגיע אליכם בקלות. כלומר, לינקים חיצוניים מעלים לכם את הטראפיק באתר, אבל זה לא הכול – הם גם משפרים את הדירוג שלכם בגוגל.
כשגוגל רואים שאתר משמעותי פירסם קישור אליכם או איזכר אתכם בצורה כזו או אחרת – גוגל מסיקים כי ניתן לסמוך עליכם, כי האתר שלכם הוא אתר אמין ומהימן. כתוצאה מכך, הדירוג שלכם בתוצאות מנוע החיפוש משתפר בהרבה.
חשוב להדגיש שהשיפור ב SEO קורה רק כאשר האתר שמפרסם את הקישור אליכם הוא אתר איכותי, גדול, מוכר, אמין.
חוויית המשתמש:
חוויית המשתמש היא אחד מהחלקים העיקריים שישפיעו על יחס ההמרה שלכם. ככל שהגולשים באתר שלכם יותר יהנו מהגלישה באתר ויהיה להם קל ונוח יותר לגלוש ולעבור בין הדפים, כך אתם מקטינים את הסיכוי שהם יצאו מהאתר שלכם ויחזרו אחורה לתוצאות חיפוש אחרות שהוצגו להם במנוע חיפוש, ומגדילים את הסיכוי שהם ישארו באתר האופטימלי שלכם. המשמעות? עלייה ביחס ההמרה וברווחים של העסק, הגדלת מעגל הלקוחות, השגת לידים איכותיים, ועלייה בדירוג שלכם בגוגל. יש יותר טוב מזה?
צרו קשר עם חברת קידום אתרים במנועי חיפוש שתדאג ליצור עבורכם את חוויית המשתמש הטובה ביותר לאתר האינטרנט של העסק שלכם, חברה שמבינה את המשמעות של חוויית המשתמש על קידום אתרים לעסקים.
שימוש נכון בגוגל אנליטיקס:
יש הרבה כלים שונים בשוק לביצוע אנליזה לנתונים החודשיים שלכם, והמוכר ביותר ביניהם הוא כלי מטעם בית גוגל – Google Analytics. גוגל אנליטיקס מאפשר לכם לעקוב בצורה קפדנית, מדויקת ויסודית ביותר אחר הפעולות שלכם. הוא עושה זאת על ידי ניתוח איכותי של הנתונים שמגיעים אליו ומפיק מהם דוחות.
למה גם העסק שלכם צריך גוגל אנליטיקס? פשוט מאוד – כי הוא נותן לכם הצצה ומאפשר לכם להגיע לתובנות ששום אמצעי אחר לא יוכל לתת לכם. למשל, אילו מילות מפתח התאימו הכי טוב, מאיפה מגיעים הלידים המרכזיים שלכם, ועוד. בקיצור, זוהי דרך מעולה לעקוב אחר המטרות שלכם, וכל חברת קידום אתרים לעסקים צריכה להכיר את כלי זה היטב.
תמיד יש עוד מה לשפר:
עבודת קידום אתרים לעסקים היא עבודה מתמשכת וקונסיסטנטית. זאת משום שמשמעותו של SEO הוא התאמה של הנכס הדיגיטלי לתנאי מנוע החיפוש, ומאחר שתנאי מנוע החיפוש נוטים להשתנות, כך עבודת ה SEO היא עבודה שכל הזמן צריכה להתאים את עצמה מחדש לתנאי השוק החדשים והמשתנים.
התחום הנפוץ ביותר בו נאלצים לבצע שינויים תמידיים הוא מילות המפתח. אך גם המיתוג לקהל היעד, האסטרטגיה השיווקית, התוכן, העיצוב, חוויית המשתמש ואפילו מאפיינים טכניים שונים באתר צריכים הרבה פעמים לעבור שינויים שונים באופן רציף כדי שנגיע לתוצאה אופטימלית מבחינת החידושים באלגוריתם מנוע החיפוש של גוגל.
מעוניין לבצע קידום אתרים במנועי חיפוש? חשוב לבצע גם אופטימיזציה לנכסים דיגיטליים נוספים
מלבד אתר האינטרנט שלכם, שהוא בהחלט חלק מרכזי, יש לכם גם נכסים דיגיטליים נוספים שחייבים לשים עליהם דגש. כל הנכסים הדיגיטליים שלכם ביחד הם שמרכיבים את התמונה עליכם, ולכן חשוב מאוד שכולם יהיו בהלימה אחד עם השני, מתואמים ומסונכרים בתוכן ובמסרים שהם מעבירים, וכמובן – שכולם יהיו נקיים מרעשי רקע ואופטימליים להפליא.
לשם כך, חשוב לבצע אופטימיזציה לפרופילים שלכם ברשתות החברתיות, לפרופיל שלכם ב"גוגל לעסק שלי", וכמובן גם לחנות האינטרנטית שלכם (שלרוב תהיה חלק מאתר האינטרנט עצמו). איך לעשות זאת?
אופטימיזציה לרשתות החברתיות
כשמדברים על שיווק ברשתות חברתיות, מתחילים קודם כל מביצוע אופטימיזציה לפרופילים באותן הרשתות, ורק לאחר מכן אפשר לשקול פרסום בפייסבוק למשל (ממומן).
פרופיל אופטימלי בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בלינקדאין או בכל רשת חברתית אחרת יהיה חייב להיות נקי מתכנים לא רלוונטיים. חשוב מאוד שהתוכן באותם פרופילים יהיה לעניין, תוכן מקורי, חד ביותר, וכמובן בעל ערך לקוראים. כמו כן, אל תשכחו לשבץ בתוכן שלכם את מילות המפתח! מילות המפתח חייבות לבוא לידי ביטוי בין היתר גם בתוכן שלכם ברשתות החברתיות.
מעבר לתוכן, לתיאורים ולפוסטים שתפרסמו, התמונות שתעלו יהיו חייבות להיות אופטימליות גם כן. זה יכול להיות מבחינה טכנית (תמונות אשר מהירות טעינה ובאיכות מקסימלית) וזה גם יכול להיות מבחינה עיצוב ומשמעות – מה המטרה של אותה התמונה? איזה מסר היא מעבירה? האם היא משדרת את מה שאני מנסה לשדר?
כמובן שגם במקרה של אופטימיזציה לפרופילים ברשתות חברתיות, כמו כל ביצוע אופטימיזציה לנכס דיגיטלי, חשוב מאוד לבצע פילוח נכון של קהלי יעד. המיתוג, הפוסטים, הסטוריז, התמונות וכל דבר אחר שתעלו באותן הרשתות יהיו חייבים להיות מיועדים ספציפית לקהל היעד שלכם. אם לא תהיו מדויקים כאן, הקמפיין שלכם פשוט לא יהיה רלוונטי.
אופטימיזציה ל"גוגל לעסק שלי":
אופטימזיציה זו קשורה ל SEO מקומי. "גוגל לעסק שלי" הוא כלי מבית גוגל המאפשר לכם להציג מין תעודת זהות של העסק שלכם באינטרנט. "תעודת הזהות" הזו צריכה להכיל את כל הפרטים על העסק שלכם – שם העסק, איפה אתם ממוקמים, מספר טלפון עדכני, שעות פתיחה, אתר אינטרנט מקושר, פרופילים ברשתות החברתיות מקושרים, ועוד.
בדיוק כמו שככל שתעודת זהות מכילה יותר פרטים על בן אדם ככה היא יותר שימושית – כך גם ככל שהפרופיל שלכם ב"גוגל לעסק שלי" הוא יותר מפורט ומכיל יותר מידע עליכם, הדבר נהיה לשימושי וליישים יותר מבחינת הגולשים, ויהיה להם יותר קל לדעת מי אתם והאם אתם מתאימים עבורם.
על כן, חשוב מאוד שהפרופיל שלכם ב"גוגל לעסק שלי" יהיה אופטימלי – שיכיל את כל המידע הדרוש עליכם, עם תמונות רלוונטיות, מפה, קישורים מתאימים ועדכניים וכו', ושיתאר את העסק שלכם כך שכל לקוח פוטנציאלי שיתקל בפרופיל שלכם ב"גוגל לעסק שלי" מיד יגש לאתר שלכם לקרוא עליכם עוד. היעזרו בשירותיה של חברה לקידום אתרים כדי להשיג פרופיל אופטימלי ב"גוגל לעסק שלי".
אופטימיזציה לחנות הדיגיטלית שלכם:
אם יש לכם חנות אינטרנטית, חשוב שתשימו לב לטיפים הבאים. לרוב, עבור בית העסק החנות הדיגיטלית תהיה חלק בלתי נפרד מאתר האינטרנט שלו. במקביל, לאותה חנות דיגיטלית יש משקל אדיר על יחס ההמרה ועל המכירות של העסק. כך שאם החנות הדיגיטלית שלכם באתר אינה אופטימלית למשתמש – יהיו לכך השלכות שליליות.
הנה כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כדי ליצור חנות דיגיטלית אופטימלית:
- תייצרו ניוזלטר שיעדכן את הלקוחות שלכם על מוצרים חדשים באתר.
- תאפשרו ללקוחות שלכם קשר רציף וישיר איתכם לכל מקרה של תקלה טכנית באתר, שאלה, בקשה וכו' על ידי ערוצי התקשורת המקובלים.
- הקפידו על שירות לקוחות מצוין, זמין ואכפתי – בין היתר על ידי יצירת צ'אט איתכם, אפשרות לשליחת הודעות בוואטסאפ או במייל וכו'.
- תייצרו תוכן מושך לעין בכל הקשור לחנות שלכם.
- שבצו את מילות המפתח שלכם בתוכן לחנות.
- תמתגו את המוצרים שלכם.
- פרסמו המלצות עליכם ועל המוצרים שלכם.
- היעזרו בשירותי רימרקטינג (ריטרגטינג) – אם לקוח פוטנציאלי ביקר באתר שלכם אך טרם השלים את הקנייה או טרם רכש את המוצרים בעגלת הקניות שלו, הקפידו להזכיר לו שיש לו עדיין מוצרים שטרם רכש אצלכם באתר, הציעו לו מוצרים נוספים דומים שהוא עשוי לאהוב גם, ובקיצור, תחזרו אחריו ותראו לו שאכפת לכם ממנו באופן אישי.
את כל השירותים האלו חברת קידום אתרים לעסקים צריכה להעניק לכם, בפרט מתוך הניסיון שלה. חברה לקידום אתרים אשר ראתה כבר הרבה אתרים לעסקים והרבה חנויות דיגיטליות בעבר, ראתה מגוון סוגי שגיאות וטעויות בדרך, ומתוכן היא הצמיחה את קווי הדרך שלה ליצירת חנות דיגיטלית אופטימלית. הקפידו ליצור קשר אך ורק עם חברה שיש לה ניסיון ושיוצרת את האסטרטגיה שלה מתוך הבנה מקצועית ארוכת שנים.
חברה לקידום אתרים
חברת קידום אתרים מומלצת
חברת קידום אתרים במנועי חיפוש שאנחנו ממליצים לכם בחום לרכוש את שירותיה היא חברה שמעניקה ללקוחותיה שירותי קידום אתרים לעסקים נרחבים ומקיפים. הנה דוגמאות לכמה מהם:
-התאמה אישית של האסטרטגיה לקמפיין הדיגיטלי
-מתן שירותי קידום אתרים אורגני מלאים:
- ביצוע אופטימיזציה לכל הנכסים הדיגיטליים שלכם ולבצע את התיקונים הדרושים במהלך הדרך על פי כל מה שציינו כאן במאמר.
- ביצוע מחקר מילות מפתח יסודי ואיכותי.
- כתיבת תוכן מקורי.
- ביצוע מחקר מתחרים בשוק ביצוע ניתוח מדוקדק של הדוחות החודשיים והסקת מסקנות מהם.
–מתן שירותי קידום אתרים ממומן PPC דרך מנוע החיפוש של גוגל.
חברת קידום אתרים לעסקים שאינה מומלצת
פירמות לקידום אתרים שאתם צריכים להתרחק מהן הן פירמות שמשחקות בכם – מנחשים איזו אסטרטגיית SEO תתאים ביותר עבורכם, במקום לפתח אחת כזו בצורה יסודית, סיסתמטית ומחושבת.
קיימות לא מעט חברות בשוק שיוליכו אתכם שולל עם הבטחות שווא, מידע שגוי וחלקי, ותיאוריות לא מבוססות כלל. חברות אלו לרוב ינקטו בצעדים אשר נתפסים בעין מאוד חמורה על ידי גוגל, שכן צעדים אלו מפרים את המדיניות של ענקית מנועי החיפוש. במקום לבצע SEO רהוט, מדויק ונכון, יש חברות שבוחרות להשתמש בטכניקות ירודות ביותר שלא רק שלא יניבו עבורכם פרי, אלא שגם יובילו את העסק שלכם לנקודה הרבה פחות טובה מזו שהוא היה בה מלכתחילה.
קצת עלינו – חברת קידום אתרים אורגני
ממה אנחנו מתחילים? |
|
שירותי קידום אתרים אורגני מלאים |
|
שירותי קידום אתרים ממומן בגוגל מלאים |
|
בניית אסטרטגיה אישית |
|
אסטרטגיה משתנה ביחד עם גוגל |
|
הצוות |
|
הניסיון |
|
שקיפות ואמינות |
|
דוחות חודשיים |
|
קידום אתרים לעסקים - שאלות ותשובות
איך לבחור חברת קידום אתרים לעסקים?
בחירה נכונה של חברת קידום אתרים לעסקים מתחילה בסקר שוק, כדאי לבקש המלצות מקולגות
ומהסביבה הקרובה, לקרוא מידע על החברה, לבדוק חוות דעת וביקורות על חברת הקידום ולאחר
סינון ראשוני מומלץ לתאם שיחת או פגישת הכרות עם לפחות 3 חברות שונות כדי להתרשם
מהמקצועיות, מהניסיון, מסיפורי ההצלחה של החברה ומאיכות ושקיפות השירות.
חשוב לוודא כי חברת הקידום מציעה את השירות שאתם זקוקים לו. חברה מקצועית ומובילה
מספקת תחת קורת גג אחת שירותים נלווים לקידום אתרים לעסקים כמו בניית אתרים, שיווק
דיגיטלי, פרסום ממומן, ניהול מוניטין, מיתוג ברשת וכו'.
כיצד חברת קידום אתרים לעסקים יכולה לסייע לך?
קידום אתרים לעסקים מתחיל בגיבוש אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית לצרכי ולמאפייני הלקוח,
המטרה של קידום אורגני בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים היא להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש כדי
לקבל חשיפה גדולה. החשיפה מבטיחה יותר כניסות לאתר, לידים איכותיים ושיפור משמעותי
במכירות וביחס ההמרה.
כמו כן, אפשר לשלב קידום ממומן לעסקים, הקידום הממומן בגוגל (PPC) נועד לחשיפה ממוקדת
ורחבה מאחר ומודעות הפרסום מופיעות בראש דף התוצאות וגולשים מקליקים עליהם כדי להגיע
לאתר שלכם או לדף נחיתה ייעודי.
מה זה בדיוק קידום אתרים לעסקים ולמי זה מתאים?
כל עסק חייב נוכחות מרשימה בדיגיטל, ובאמצעות קידום אתרים על ידי חברה מקצועית האתר
שלכם יופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש וגולשים רבים יבקרו בו. ככל שמיקום האתר בתוצאות
החיפוש גבוה יותר כך מקבלים יותר פניות ולידים איכותיים, לכן יש תחרות קשה על המקומות
הראשונים. מעבר למיקום גבוה הקידום משפר את יחס ההמרה וקצב המכירות, ובונים נכס דיגיטלי
בעל ערך.
האם אפשר לקדם אתר לעסק לבד?
קידום אתרים הוא תחום יחסית חדש שהחל עם ההתקדמות הטכנולוגית של מנועי החיפוש
והאינטרנט המהיר. כל אחד יכול ללמוד קורס קידום אתרים כדי לקדם בעצמו את האתר של העסק,
אך ברוב המקרים אין לבעל העסק את הזמן והידע הנדרשים לקידום אתרים איכותי ויעיל, לכן עדיף
להשאיר את העבודה לאנשי מקצוע מיומנים.