מסלול ישיר להצלחה – קידום אתרים של חברות טכנולוגיות במנועי חיפוש
תוכן עניינים
אם אתם חברה טכנולוגית שמעוניינת להעצים את הנוכחות שלה ברשת ושרוצה לקחת את העסק צעד אחד קדימה – הגעתם למקום הנכון. קידום אתרים לחברות טכנולוגיות במנועי חיפוש הוא צעד קריטי, בייחוד עבור קהל יעד טכנולוגי שנמצא הרבה ברשת, שמכיר את התחום ואת הפתרונות הטכנולוגיים הקיימים בשוק, שמודע לתחרות, למחירים, לאיכויות ועוד. קהל היעד שלכם לרוב יודע מה הוא מחפש, ויבחן בקפידה את המוצר או את השירות לפני שירכוש אותו.
לכן אתם צריכים להראות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם אכן הטובים ביותר, שאתם יודעים מה אתם עושים ומה אתם מוכרים, שאתם מבינים בתחום, שאתם מעודכנים לחידושים בשוק וכו'. האתר שלכם צריך להיות מקצועי ואיכותי כמוכם. קהל יעד שמחפש מוצרים טכנולוגיים הרבה פעמים יבקש לקרוא עליכם מידע באתר שלכם לפני שיבצע את הרכישה, ירצה לראות את הפרסומים שלכם ברשתות החברתיות, יצפה לניוזלטר כל חודש, יצפה לביקורות חיוביות ברשת, ובקיצור, יבחן אתכם לעומק.
כאן קידום אתרים לחברות טכנולוגיות במנועי חיפוש נכנס לתמונה. חברת קידום אתרים לחברות טכנולוגיות צריכה לבנות עבורכם תוכנית אסטרטגית, שכן קידום אתרים לחברות טכנולוגיות באינטרנט יכול להיות מאתגר וצריך לעשות אותו בצורה איכותית ויסודית, בלי לעגל פינות.
חשוב שלפני שאתם מתחילים את הקמפיין, תוודאו שהחברה שעושה לכם אותו היא ישרה ואמינה, שהיא לא פונה לתוכן משוכפל, לספאם או לכל דרך לא חוקית אחרת. שימוש בכלים לא סטנדרטיים יפגע חד משמעית בתדמית העסקית שלכם ברשת – פגיעה שיהיה קשה מאוד לצאת ממנה. לכן אל תשחקו משחקים, ותפנו אך ורק לחברה שקופה, רצינית ובעלת ניסיון.
קידום אתרים לחברות טכנולוגיות באינטרנט
כשעושים קידום אתרים אורגני לחברות טכנולוגיות או קידום ממומן בגוגל לחברות טכנולוגיות, יש כמה קווי פעולה שיש לעקוב אחריהם:
להגדיר מטרות ברורות:
לפני התחלתו של כל קמפיין מכל סוג, אתם חייבים למקד את עצמכם למטרות ברורות, מוגדרות ומדידות. אם המטרות שלכם לא יהיו מדידות, זה כאילו לא הגדרתם מטרות בכלל – הרי כל הרעיון של הגדרת מטרות הוא לבדוק אם אתם בכיוון הנכון, אם אתם משיגים את מה שאתם רוצים. אבל אם המטרות שלכם לא נוסחו באופן מדיד, איך תדעו שהגעתם ליעד? מתי זה נחשב שהתקרבתם אליו? ומתי אתם רחוקים ממנו?
מעבר לכך שהמטרות צריכות להימדד במספרים ובדרכים אמפיריות, המטרות שלכם צריכות להיות הגיוניות – לא גדולות מדי ולא קטנות מדי. ניתנות להשגה, ובמקביל מאתגרות. המטרות שלכם צריכות לגלם את הכיוון העסקי שלכם.
רוב העסקים יציבו לעצמם מטרות כמו הגדלת הטראפיק לאתר, הגדלת כמות הלידים האיכותיים, גדילה במכירות, עלייה בכמות הביקורות החיוביות באינטרנט (שיפור המוניטין), עלייה בכמות העוקבים ברשתות החברתיות של העסק ועוד. ביחרו את המטרות שרלוונטיות אליכם בעזרת איש שיווק מקצועי שיוכל לייעץ לכם מהניסיון שלו אילו יעדים מתאימים לכם, ואיך להגדיר אותם באופן מדיד כך שיתאימו לרצונות ולצרכים שלכם.
הגדרת קהל היעד:
לפני שמתחילים קידום אתרים אורגני לחברות טכנולוגיות או קידום ממומן בגוגל לחברות טכנולוגיות, חייבים קודם להגדיר את קהל היעד. ראשית, משום שאי אפשר לבצע מחקר מילות מפתח לפני שקהל היעד הוגדר במדויק. איך נוכל לדעת מהם הביטויים שקהל היעד שלכם עשוי לכתוב בשורת החיפוש כדי לחפש עסק כמו שלכם, אם אנחנו עוד לא יודעים מי הוא קהל היעד הזה?
שנית, הגדרת קהל היעד היא חלק מאבני הבסיס שעליהן יושתת כל תהליך השיווק. לא נוכל להפוך את האתר שלכם לאופטימלי למנוע החיפוש ולקהל היעד שלכם, אם לא נאפיין את קהל היעד קודם. חשוב שהאתר שלכם ידבר אל קהל היעד, כדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ירצו להישאר באתר ולהשאיר פרטים או לבצע המרה.
באותו אופן, לא נוכל ליצור קמפיין ממומן בגוגל עבור העסק שלכם, אם קהל היעד שלכם לא יהיה מאופיין היטב. הכיתוב במודעה צריך להיות מותאם למי שעתיד לקרוא אותו. ליצור כיתוב מתוחכם? פשוט? מסקרן? מידעי? איזה תוכן יעניק ערך לקוראים שלכם?
ברגע שנאפיין את קהל היעד שלכם, יהיה לנו הרבה יותר מידע ביד, ומשם כבר יהיה ברור לאן צריך להתקדם.
כמה מאפיינים שלפיהם תוכלו לאפיין את קהל היעד שלכם בקלות:
- דמוגרפיה: גיל, מיקום, מגדר, רמה סוציו-אקונומית, השכלה.
- תרבות צריכה: מידת הנאמנות למותג, חשיבות המיתוג, התייחסות לגובה המחיר, התייחסות למידת האיכות של המוצר או השירות, דפוסי צריכה.
- מאפיינים פסיכולוגיים (פסיכוגרפיה): אישיות, גישה, ערכים, תחומי עניין, תחביבים, אורח חיים.
הגדלת נכסים דיגיטליים:
הגדלת הכנסים הדיגיטליים שלכם יכולה לעזור לכם גם עבור קידום אתרים אורגני לחברות טכנולוגיות וגם עבור קידום ממומן בגוגל לחברות טכנולוגיות. חברות טכנולוגיות במיוחד צריכות מספר רב של נכסים דיגיטליים, שכן קהל היעד שלהן עשוי להיות יותר יסודי בחיפוש אחר המוצר או השירות בו הוא מעוניין, והוא ירצה לקרוא עליכם במספר ערוצי דיגיטל שונים, לראות שאתם אמינים, איכותיים, שיש עליכם המלצות ועוד.
כשיש לכם יותר נכסים דיגיטליים, אתם מצטיירים כאמינים יותר, מבוססים יותר, נגישים יותר, גדולים יותר, משמעותיים יותר. התדמית שלכם תיראה אחרת, והמיתוג שלכם ברשת יתחזק. השם שלכם כבר יצבור יותר תאוצה ברגע שיראו שאתם מופיעים בפלטפורמות שונות.
לכן, מעבר לאתר האינטרנט שלכם, צריכים להיות לכם גם פרופילים ברשתות החברתיות השונות ופרופיל בגוגל לעסק שלי.
למשל, אם אתם חברה טכנולוגית, חייב להיות לכם פרופיל בלינקדאין. בנוסף, פתחו פרופיל עסקי גם בפייסבוק, כדי להגיע ליותר אנשים, ופרופיל באינסטגרם, כדי להעלות תמונות שונות וסטוריז שישמרו אתכם בתודעה של העוקבים שלכם.
תשתמשו ברשתות החברתיות ככלי לשמירת הלקוחות שלכם מעודכנים בכל הקולקציות החדשות, הפיצ'רים החדשים למוצרים שלכם, מוצרים חדשים שהגיעו לחנות, מבצעים לזמן מוגבל, וכו'. הרשת החברתית היא כלי בסיסי היום ליצירת קשר עם הלקוחות שלכם ולאט לאט היא גם הופכת לכלי מרכזי בשימור לקוחות.
הפרופיל בגוגל לעסק שלי גם הוא משמעותי ביותר, שכן הוא סוג של "תעודת זהות" שלכם ברשת. הוא מכיל בתוכו את המידע הכי בסיסי וקריטי עליכם שכל לקוח פוטנציאלי שהרגע חיפש אתכם בגוגל צריך לדעת. חשוב שתיתנו לאנשי מקצוע, חברת קידום אתרים לחברות טכנולוגיות, לפתוח לכם את הפרופיל בגוגל לעסק שלי, כדי שכל השדות הרלוונטיים אכן ימולאו ובאופן אופטימלי.
למשל, חשוב שהפרופיל שלכם בגוגל לעסק שלי יקשר את הגולשים לאתר האינטרנט שלכם ולפרופילים שלכם ברשתות החברתיות, וחשוב שתכתבו בשדות הרלוונטיים מידע מדויק עליכם שיתן ערך לגולשים ויציג אתכם בצורה חיובית ומקצועית. לכן, ההמלצה שלנו היא לתת לאנשי המקצוע לעשות זאת עבורכם.
דבר אחרון שחשוב לציין בנוגע להגדלת נכסים דיגיטליים הוא ההרמוניה ביניהם. צריך שכל הנכסים הדיגיטליים שלכם יתכתבו אחד עם השני. בין אם בכיתוב (ה"אודות" עליכם) וכל הפרטים הבסיסיים שהגדרתם בפרופיל, בין אם בפוסטים שאתם מעלים, התמונות, העדכונים. חשוב שכל מה שאתם מפרסמים יפורסם במקביל בכל הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות ולא רק באחד.
הפרופילים צריכים להיות מקושרים זה לזה, להפנות אחד לשני, להראות לגולשים איפה עוד הם יכולים למצוא אתכם. תראו להם שאתם מקשה אחת, ושאתם בכל מקום. כך תיצרו מותג חזק, מבוסס ומלוכד.
השקיעו בשיווק עם ROI גבוה:
כשאתם בונים אסטרטגיה מותאמת אישית עבורכם עם חברת קידום אתרים לחברות טכנולוגיות, וודאו שאופן השיווק שאתם מכוונים אליו הוא בעל ROI גבוה. ROI הוא ההחזר על ההשקעה שלכם. אם ה ROI שלכם לא יהיה גבוה, אתם למעשה מפסידים.
לפעמים להשקיע סכום גדול בהתחלה יכול מאוד להשתלם לכם אחר כך. למשל, 75% מהעונים על סקר שנעשה על ידי Clutch השיבו כי מודעות ממומנות של גוגל מקלות עליהם במציאת המידע שהם מחפשים. כך שההשקעה במודעה ממומנת איכותית בגוגל יכולה בהחלט להביא אליכם יותר לידים איכותיים שישמחו לרכוש את המוצרים או את השירותים שלכם.
אנשי השיווק שלנו מומחים בלבנות אסטרטגיות מותאמות אישית כך שההשקעה שלכם תשתלם ובגדול. גם בתקציב קטן אפשר ליצור אסטרטגיה שיווקית איכותית שתגדיל את כמות הלידים האיכותיים שיגיעו אליכם. הכול תלוי באופן בו בונים לכם את האסטרטגיה, אם עושים את זה חכם ואיכותי.
מילות מפתח – המפתח להצלחה
לא משנה אם אתם עושים קידום אתרים אורגני לחברות טכנולוגיות או קידום ממומן בגוגל לחברות טכנולוגיות – שניהם מתחילים במילות מפתח. אחרי שכבר איפיינתם את קהל היעד שלכם, הגיע הזמן לבדוק אילו מילים וביטויים גולשים שיחפשו בגוגל עסק כמו שלכם יכתבו בשורת החיפוש. אם לא תיצרו מילות מפתח מספיק מדויקות – אתם עשויים לפספס קהל גדול של לקוחות, שירצו למצוא אתכם בגוגל אבל לא יוכלו. לא חבל?
כדי למנוע מצבים כאלה, מבצעים מחקר מילות מפתח. אנשי השיווק והאסטרטגיה שלנו מומחים באיתור מילות המפתח הנכונות לעסק שלכם. הם לא מנחשים, ולא "מתארים לעצמם" אילו מילים יתאימו – אלא הם מבצעים מחקר אמיתי בעזרת כלים דיגיטליים איכותיים בסטנדרט הגבוה ביותר, ומהתוצאות שעולות מאותו מחקר ניתן לראות אילו מילות מפתח מושלמות עבורכם.
מילות המפתח עבור קידום אתרים אורגני לחברות טכנולוגיות הן הבסיס לכל האופטימיזציה לאתר האינטרנט שתגיע. לולא מילות המפתח, לא נוכל לכתוב עבורכם תוכן אופטימלי לאתר שיתכתב עם מילות החיפוש בגוגל. מילות המפתח באות לידי ביטוי בתוכן, בכותרות, בתגיות, בדומיינים ולמעשה בכל חלק בו יש כיתוב באתר. לכן הן קריטיות כל כך לתהליך האופטימיזציה, ולמעשה אי אפשר לבצע אופטימיזציה בלי שביטויי המפתח שלכם הוגדרו היטב.
מילות המפתח עבור קידום ממומן בגוגל לחברות טכנולוגיות הוא חלק מהותי מיצירת המודעה הממומנת. כשיוצרים את הקמפיין הממומן בגוגל, אתם מתבקשים להגדיר את המילים המדויקות, שאם גולש יחפש אותן בגוגל, המודעה שלכם תופיע.
אם תנסו לנחש מהן מילות המפתח שלכם ו"סתם" תזרקו מילים פנימה – הניחוש הזה עשוי לעלות לכם ביוקר, שכן אנשים שהם כן קהל היעד שלכם וישמחו לקנות מכם – לא יראו את המודעה שלכם, ובאותו אופן, אנשים שאינם קהל היעד שלכם ולא מעוניינים במוצר שלכם יכנסו למודעה ויקליקו עליה (ויבזבזו לכם כסף, שכן על הקליק תשלמו, וההשקעה לא תוחזר כי הם לא מעוניינים במוצר שלכם).
זה מוביל אותנו לדבר הבא: שימו לב שבייחוד עבור קידום ממומן בגוגל לחברות טכנולוגיות, אתם צריכים להגדיר גם את מילות המפתח השליליות. כלומר, מעבר להגדרת מילות המפתח החיוביות (המילים שכן יגרמו למודעה שלכם להופיע) אתם צריכים להגדיר גם ביטויים שיגרמו למודעה שלכם לא להופיע. נשמע מוזר, לא? למה לקבוע מתי המודעה לא תופיע? אנחנו לא רוצים שהיא תופיע תמיד?
ובכן, הקלקה על המודעה כאמור עולה לכם כסף. לכן קידום ממומן בגוגל לחברות טכנולוגיות נקרא גם PPC (Pay Per Click). אם מישהו מקליק על המודעה שלכם בטעות, כשהוא לא באמת מעוניין במוצרים ובשירותים הטכנולוגיים שאתם מוכרים, הוא מן הסתם לא יבצע המרה, אבל אתם תשלמו על ההקלקה. לכן חשוב ליצור סינון מסוים של האנשים שאתם רוצים שיקליקו על המודעה שלכם. כך לא תבזבזו את הכסף היקר שלכם לחינם.
3 דרכים לשפר את התדמית השיווקית שלכם בדיגיטל
סרטונים שיווקיים:
עבור חברות טכנולוגיות, אנו ממליצים להעלות לאתר ולרשתות החברתיות סרטונים של המוצרים או של השירותים שאתם מוכרים, אשר יראו איך להשתמש במוצר או איך סייעתם ללקוח שלכם.
אתם יכולים לעשות סרטון שמדגים את העבודה הצוותית שלכם בעבודה, סרטון שמראה איך השימוש במוצר שלכם מסייע לעסק, איך להפעיל את המוצר, לקוחות שמספרים על השינוי ועוד. בהמשך לנושא הגדלת הנכסים הדיגיטליים, נמליץ לכם גם לפתוח ערוץ יוטיוב לעסק אם בכוונתכם להעלות מספר סרטוני הדרכה שונים.
חשוב שהסרטון יהיה כמו "טיזר" – יסקרן, ויחשוף רק חלק מהפרטים. את שאר הפרטים – תשאירו ללקוחות הפוטנציאליים לשאול כשהם יפנו אליכם, ואז תענו להם בהרחבה ובמסירות.
עוד המלצה שלנו היא לעשות את הסרטונים חיים, מעניינים, סוחפים, מסקרנים. רצוי אפילו משעשעים. לא יבשים. נסו להפוך כל חלק טכני ויבש – להרפתקה.
דרך טובה לעשות זאת היא להיעזר באנימציה – אנימציה היא דרך קלילה ומשעשעת להעביר תוכן, ואם עושים אותה טוב היא יכולה גם לחזק את המותג שלכם.
כמה נתונים מעניינים על שימוש בסרטונים כחלק מהקמפיין השיווקי שלכם (מתוך – Insivia – 27 video stats for 2017) :
- הוספת סרטון לעמוד הנחיתה שלכם יכול לגביר את שיעורי ההמרה ב 80% !!
- רוב הגולשים יעדיפו לצפות בסרטון קצר מאשר לקרוא מלל.
- מספיק להשתמש במילה "סרטון" בנושא המייל של הניוזלטר כדי להקפיץ את מספר האנשים שיצפו בסרטון.
תוכן איכותי:
חברת קידום אתרים לחברות טכנולוגיות שמכינה עבורכם את הקמפיין השיווקי כולל התוכן, צריכה לבנות עבורכם תוכן מקורי וייחודי שיתאים לאופי העסק שלכם. התוכן צריך להיות שימושי, רלוונטי, בעל ערך. לא מילים ריקות. הגולשים של חברות טכנולוגיות רוצים מידע ברור שיהיה להם מה לעשות איתו אחר כך.
התוכן שלכם יכול להתבטא בסרטונים, תמונות וכמובן במלל. דוגמאות לתוכן שמומלץ להעלות לאתר: מדריכים שמסבירים איך להשתמש בפתרון הדיגיטלי שלכם, הדגמות, וובינרים, דרכי פעולה מומלצות ועוד.
המלצות:
המלצות כנות ואמיתיות הן אחד הדברים החזקים ביותר בשיווק, והם בדרך כלל מה שגם יעזור לכם לסגור עסקה. זה טבע האדם – אנחנו לא בטוחים בעצמנו אם משהו הוא נכון, אז אנחנו נעזרים בעדויות של אנשים אחרים שכבר היו שם וניסו את זה. הנטייה הטבעית של האדם היא להתחקות אחר סביבתו, כך שאם הרבה אנשים ניסו את הפתרון הדיגיטלי שלכם – אדם אחר ימהר לעשות זאת גם.
כשאתם משיגים המלצות, שימו לב שהן מגוונות – שיש לכם המלצות על הצוות המקצועי שלכם, על היחס והשירות ללקוחות, על המוצר עצמו, על ההדרכה לשימוש במוצר, על כמה שהמוצר הזה עזר ונוכח להיות שימושי ויעיל. המכלול כולו יסייע ללקוחות פוטנציאליים חדשים לקבל את התמונה המלאה עליכם כנותני שירות, וכך יהיה להם קל יותר לקבל את ההחלטה הנכונה.
האם ניוזלטר באמת חשוב?
פרסום ניוזלטר שבועי או חודשי ידוע בתור כלי שיווק מרכזי בעולם, בייחוד אם אתם חברה טכנולוגית. קידום אתרים לחברות טכנולוגיות באינטרנט צריך להיות בכל אפיקי השיווק הניתנים, ואימייל הוא אחד מהם. פרסום הניוזלטר מאפשר לכם לשמור על הלקוחות שלכם מעודכנים בכל מה שקורה – מוצרים חדשים שהתווספו לחנות או שעתידים להגיע, סרטוני הדרכה (How to) חדשים שיצאו לערוץ היוטיוב שלכם, מבצעים חדשים ומוגבלים, פרסומים עליכם בחדשות ועוד.
אנחנו ממליצים לכם ליצור רשימת תפוצה מקורית לחלוטין – שתיאסף על ידי לקוחות פוטנציאליים שגלשו באתר שלכם והכניסו את הפרטים שלכם בבקשה לקבלת הניוזלטר. אל תנסו ליצור רשימת תפוצה ממקור לא מקורי – אתם עשויים להתחרט על כך כשתתוייגו כספאם. להיות מזוהים עם הודעות ספאם זה מפלה רצינית למוניטין של העסק, לכן אל תגיעו לשם בשום מחיר.
חשוב כמובן שהניוזלטר גם יניע לפעולה – "כנסו לכאן", "לרכישה לחצו פה", "להוספת פריטים לעגלת הקניות" ועוד. ביחרו בקפידה את הביטויים המתאימים עבורכם שיניעו לפעולה את קהל היעד שלכם – כל קהל יעד עשוי להיות מונע מביטויים מעט אחרים: יש ביטויים שיגרמו לקהל יעד מסוים לסגת אחורה, ויש ביטויים שיגרמו לו לבצע המרה. התייעצו עם חברת קידום אתרים לחברות טכנולוגיות לגבי ביטויי ההנעה לפעולה שמתאימים לקהל היעד הספציפי שלכם.
חברת קידום אתרים לחברות טכנולוגיות תדע ליצור עבורכם ניוזלטר אופטימלי עם התוכן המתאים. התייעצו עם מומחי קידום אתרים לחברות טכנולוגיות באינטרנט מטעם החברה שעורכת לכם את הקמפיין הדיגיטלי, ותקבלו החלטה משותפת על אופי הניוזלטר שלכם, מה כדאי שיופיע בו ואיך הוא יסייע לכם להשיג את המטרות שלכם.
מה ההמלצה עבור קידום אתרים לחברות טכנולוגיות במנועי חיפוש?
אנחנו ממליצים לשלב בין SEO לבין PPC. אופטימיזציה לאתר האינטרנט בלבד אמנם תדרג אתכם גבוה בגוגל ובכך גם תעלה את הטראפיק לאתר שלכם, אבל מן הסתם שמודעה ממומנת בגוגל היא דומיננטית יותר וצוברת יותר תאוצה.
אבל הדגש הוא בעיקר על לא לבצע קידום ממומן בגוגל לחברות טכנולוגיות ללא SEO בנוסף. זאת משום שאמנם המודעה הממומנת תביא לכם הרבה טראפיק לאתר, אבל לא תהיה לכך שום משמעות אם האתר שלכם לא יהיה אופטימלי עבור הגולשים, אם חוויית המשתמש בו תהיה ירודה, ובקיצור, אם האתר לא יגרום לגולשים לבצע בו המרה. כך שהמטרה שלכם היא לא רק להביא גולשים חדשים לאתר, אלא המטרה שלכם היא גם להשאיר אותם באתר.
הצוות האיכותי והמקצועי שלנו שיעבוד לכם על הקמפיין הדיגיטלי בשלמותו, יודע לבצע קידום אתרים לחברות טכנולוגיות במנועי חיפוש כך שהעסק שלכם יהנה גם מאתר אופטימלי וגם מקידום אתרים ממומן.
לסיכום:
אם אתם רוצים ליצור קמפיין איכותי של קידום אתרים לחברות טכנולוגיות במנועי חיפוש, שכולל גם קידום אתרים אורגני לחברות טכנולוגיות וגם קידום ממומן בגוגל לחברות טכנולוגיות, אתם צריכים חברת קידום אתרים לחברות טכנולוגיות שמתמחה בתחום.
לפני שאתם מתחילים את הקמפיין, חברת קידום אתרים לחברות טכנולוגיות צריכה לבנות ביחד איתכם אסטרטגיה מותאמת אישית, בהתאם לרצונות ולצרכים שלכם, ובהתאם לאיפיון העסקי שערכה לכם בפגישה הראשונה. האסטרטגיה נשענת על המטרות שלכם מהקמפיין (המטרות המדידות שהגדרתם בהתחלה). מטרת האסטרטגיה היא לסלול עבורכם את הדרך האופטימלית להשגת המטרות האלו.
חשוב שהאסטרטגיה תהיה גמישה בהתאם לנתונים העולים מהדוחות החודשיים המעידים על טיב התקדמות הקמפיין. אם הנתונים מהדוחות החודשיים יצביעו על כך שאתם צריכים להשקיע יותר באפיק מסוים ופחות בפלטפורמה אחרת – זה מה שיקרה. האנליסטים שלנו כל הזמן בוחנים את הנתונים שעולים ומסיקים מהם את המסקנות המתבקשות לגבי ההמשך.
היתרון בעבודה עם חברת קידום אתרים לחברות טכנולוגיות הוא שהכול מרוכז תחת גוף אחד – האנליסטים, אנשי השיווק, כותבי התוכן, המעצבים, אנשי האסטרטגיה ועוד – כל מי שעובד לכם על הקמפיין מסונכרן זה עם זה, מדבר זה עם זה, יש תקשורת. רואים אתכם. לעולם לא תיפלו בין הכיסאות.