קידום אתרי נדל"ן באינטרנט – הטיפים שיעזרו לכם להצליח
תוכן עניינים
כדי שאתר הנדל"ן שלכם יצבור תאוצה, יהיה בעל טראפיק גבוה יותר, ויסחוף לידים איכותיים – אתם צריכים קידום אתרי נדל"ן במנועי חיפוש. קידום אתרי נדל"ן באינטרנט כולל SEO (קידום אורגני לאתרי נדל"ן), PPC (קידום ממומן של אתרי נדל"ן) ושירותים נוספים כמו אופטימיזציה לפרופילים ברשתות החברתיות, אופטימיזציה לפרופיל "גוגל לעסק שלי", שירותי שיווק באימייל (ניוזלטר) ועוד.
בעידן של היום, כשהכול דיגיטלי, רוב האנשים אשר מחפשים דירה או נכס אחר לקנייה, יחפשו זאת באינטרנט. כבר פחות ופחות אנשים מחפשים דירות דרך מודעות ברחוב או דרך שלטים. גם פלאיירים שמחלקים ברחוב כבר הופכים לפחות נפוצים, ואנחנו רואים עלייה משמעותית בפרסום הדיגיטלי של נכסי נדל"ן. היום, כשמישהו רוצה לקנות דירה, הוא דבר ראשון יכנס לגוגל. ובדיוק כאן אתר הנדל"ן שלכם נכנס לתמונה.
אם אתם רוצים להיות רלוונטיים בשוק ולהיות מתחרים רציניים, אתם צריכים אתר אינטרנט איכותי לנכסי הנדל"ן שלכם. אתם צריכים אתר שהוא אופטימלי למנוע החיפוש, כדי שמנוע החיפוש יוכל לאתר אותו בקלות וכדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו לראות אתכם בראש עמוד תוצאות החיפוש, בתור האתר שדורג הכי טוב בגוגל עבור אותן מילות חיפוש.
בקיצור, אם אתם רוצים שאתר הנדל"ן שלכם יהיה בעל נוכחות, שהמותג שלכם יתפוס שם בשוק, שיותר ויותר לקוחות פוטנציאליים יכירו אתכם, שהאתר שלכם יקבל חשיפה גדולה יותר וטראפיק גדול יותר, שיחס ההמרה יעלה, שיותר אנשים ירשמו לניוזלטר שלכם ויקבלו עדכונים מכם, שיעקבו אחריכם יותר אנשים ברשתות החברתיות – ובקיצור, אם אתם רוצים שהמכירות יעלו – אתם צריכים שירותי קידום אתרי נדל"ן באינטרנט.
קידום אורגני לאתרי נדל"ן SEO :
קידום אורגני לאתרי נדל"ן הוא הדבר הבסיסי ביותר ממנו אתם צריכים להתחיל. קידום אורגני לאתרי נדל"ן מתבצע למעשה על ידי ביצוע אופטימיזציה לאתר, כולל אופטימיזציה טכנית. למעשה כל חלק באתר שלכם צריך לעבור אופטימיזציה. הנה כמה מהחלקים העיקריים באתר שלכם שצריכים להיות אופטימליים:
- תוכן
- עיצוב
- תמונות
- מילות מפתח
- מפת האתר, ההיררכיה באתר
- קישורים פנימיים וחיצוניים
- כותרות
- תגיות
- מטא דטא, תיאורי מטא
- ניקוי שגיאות
- הפניות נקיות בתוך האתר, קישוריות פנימית איכותית
- רספונסיביות למובייל
- מהירות הגלישה וטעינת הדפים
- קוד האתר
- ועוד
אתר הנדל"ן שלכם חייב להיות אופטימלי למנוע החיפוש – משום שמידת אופטימליות של האתר משפיעה על הדירוג שלו בגוגל, כלומר, אם האתר שלכם לא מספיק אופטימלי הוא יופיע במיקום נמוך יותר ברשימת תוצאות מנוע החיפוש. ככל שהאתר שלכם יהיה יותר אופטימלי עבור מנוע החיפוש, לא רק שאתם מקלים על מנוע החיפוש לאתר ולמצוא את האתר שלכם בקלות, אלא גם שאתם מעלים את המיקום שלכם בדף התוצאות (הדירוג שלכם), ומופיעים גבוה בראש הרשימה.
למה זה כל כך חשוב? כי 93% מהגולשים ברשת, לפי MOZ, לא גולשים מעבר לעמוד התוצאות הראשון של מנוע החיפוש. מה שאומר שאם אתם רוצים שהגולשים ימצאו אתכם בגוגל, אתם חייבים להופיע בעמוד הראשון של התוצאות, ועדיף כמה שיותר גבוה.
אספנו עבורכם כמה טיפים מרכזיים לביצוע קידום אורגני לאתרי נדל"ן במנועי חיפוש, וחשוב שתכירו אותם בייחוד אם אתם בתחילת הדרך:
אתר אינטרנט איכותי:
אתר האינטרנט לפרויקט הנדל"ן שלכם צריך להיות איכותי, פשוט ומרשים. התמונות באתר חייבות להיטען במהירות והן צריכות להיות באיכות גבוהה, כל הדפים באתר צריכים להיטען מהר (גם בנייד וגם במחשב), התוכן שייכתב באתר צריך להיות שיווקי, ממוקד קהל יעד ומלא במילות המפתח שלכם (שבצו אותן בתבונה במקומות המתאימים).
הנה 3 טיפים לאתר הנדל"ן שלכם:
הוספת תוכן ייעודי ללקוחות שלכם – תהפכו את האתר שלכם לאיכותי יותר ולרלוונטי יותר ללקוחות שלכם בכך שתוסיפו גם מאמרים מעניינים לקריאה, שיתנו טיפים רלוונטיים ומקוריים על בחירת נכס, דברים שחשוב לדעת לפני הרכישה ועוד.
עיצוב נישתי – העיצוב של האתר צריך להיות מותאם לקהל היעד ולנישה שלכם.
אופטימיזציה טכנית – קוד האתר צריך להיות ללא רבב; טעינת האתר צריכה להיות מהירה מכל מכשיר; הכותרות והתגיות צריכות להיות אופטימליות.
להתמקד בקהל היעד שלכם:
למקד את מערך השיווק שלכם לקהל היעד הספציפי אליו אתם מכוונים הוא אחד הדברים הכי חשובים שעליכם לעשות כשאתם משווקים אתר נדל"ן. צרו לעצמכם קהל יעד נישתי, ותהיו המומחים של קהל היעד הזה, הכתובת שכל לקוח פוטנציאלי שהוא חלק מקהל היעד הזה ידע לפנות אליה.
החכמה היא להתאים את אסטרטגיות השיווק שלכם בהתאם למצב בשוק ולעדכונים חדשים שנחשפתם אליהם. עומדים להקים פארק מקומי חדש? בית ספר? מרכז קהילתי? זה יתרון משמעותי שחשוב להביא אותו לידי ביטוי באסטרטגיית השיווק שלכם.
בחירת אפיק שיווקי מותאם:
שימו לב איזו פלטפורמת שיווק היא הרלוונטית ביותר עבור קהל היעד שלכם, והשקיעו את מירב המשאבים שלכם בה. תשקיעו מחשבה בבחינת פלטפורמות השיווק השונות הקיימות בשוק (שיווק באמצעות אימייל, הרשתות החברתיות, קידום ממומן של אתר נדל"ן), ותבחרו את פלטפורמות השיווק היעילות ביותר עבורכם, הפלטפורמות עם הסיכוי הגבוה ביותר להצלחה מול קהל היעד שלכם.
כל קהל יעד, בהתאם לקבוצת גיל, מצב משפחתי, מגזר, תחומי עניין, מקצוע וכד', יהיה בעל נטייה מעט שונה – חלק יעדיפו לקבל עדכונים דרך המייל, חלק יצרכו את התוכן השיווקי שלהם ברשתות החברתיות, וכן הלאה. לכן, אתם צריכים להתאים באופן אישי לקהל היעד שלכם את אפיק השיווק שתבחרו.
הבלוג באתר:
הבלוג באתר צריך להכיל תוכן רלוונטי, מעניין ובעל ערך לקורא. חשוב שהתוכן יהיה משובץ עם מילות המפתח שלכם, ושהוא יהיה מותאם ומיועד ספציפית לקהל היעד שלכם. תוכן באיכות גבוהה יכול למשוך אליכם גולשים ולקוחות פוטנציאליים, שכן הוא מייצר תחושת אמינות בקרב הקוראים וגורם להם לסמוך על השיקולים המקצועיים שלכם. ככל שתשתפו אותם ביותר מידע חיוני ורלוונטי – כך הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יתקרבו אליכם יותר.
להשתמש בתקציב בתבונה:
זה אולי נשמע לנו ברור מאליו, אבל בכל זאת, חשוב להעלות את העניין על סדר היום. ניהול תקציב של פרויקט הוא חלק מאתגר ולא פשוט שקיים בכל פרויקט, ואם לא מבצעים אותו נכון יש לכך השלכות משמעותיות.
אנחנו מציעים להיעזר באנשי מקצוע שזה התפקיד שלהם כבר שנים, ושניהלו אינספור פרויקטים דומים בעבר. אנשי שיווק שמומחים בבניית אסטרטגיות לשיווק ולקידום אתרים, ספציפית קידום אתרי נדל"ן באינטרנט, ושיוודאו שכל שקל מהתקציב שלכם הולך ליעד הנכון.
אחד הדברים שחשוב לשים לב אליהם כשבונים ומחלקים תקציב של אסטרטגית שיווק לאתר נדל"ן, הוא לשים לב לפלטפורמות העיקריות שקהל היעד הרלוונטי נוהג לצרוך בהן תוכן שיווקי ולהתמקד בהן, כמו גם השקעת הכסף באמצעים שמקדמים את מטרות הקמפיין (אשר הוגדרו מראש).
שימוש ברשתות חברתיות:
אם עדיין אין לאתר הנדל"ן שלכם גם פרופילים ברשתות החברתיות, זה הזמן לפתוח כאלו. פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין צריכים להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק שלכם. כל תמונה שתעלו צריכה להיות אופטימלית, וכל פוסט שתעלו יצטרך להעניק איזשהו ערך לגולשים. זה יכול להיות הזמנה להירשם לניוזלטר, הזמנה לסיור דיגיטלי או פרונטלי, טיפ חשוב, עדכון רלוונטי ועוד המון דברים נוספים בעלי תרומה מסוימת לקורא.
את כל עמודי הסושיאל שלכם תצטרכו לנהל בקפידה, לוודא שבכולם עולים פוסטים באופן קבוע, לנהל את התוכן, את העיצוב, את התמונות, את יצירת הקשר עם המתעניינים ועוד המון חלקים נוספים הכרוכים בניהול עמוד סושיאל של חברה.
עוד טיפ קטן לרשתות החברתיות הוא להעניק לכל מי שיוצר איתכם קשר מענה מהיר ואיכותי. אנחנו חיים בעידן שבו הכול קורה מהר, ואם לא תענו למי שיצר איתכם קשר (כדי לברר על פרטים נוספים, כדי לשאול שאלה או בשביל כל צורך אחר) מספיק מהר, אתם מאוד עלולים לפספס אותו.
חברת קידום אתרי נדל"ן המעניקה שירותי קידום אתרי נדל"ן באינטרנט צריכה להעניק לכם בין היתר שירות של ניהול הרשתות החברתיות, ואם אין לכם שם פרופיל אז כמובן לפתוח לכם אחד כזה בצורה אופטימלית. על חברת קידום אתרי נדל"ן האחריות להפוך את כל הרכיבים בפרופיל שלכם לאופטימליים, החל בפרטים היבשים עליכם וכלה בכל פרמטר אחר שמשפיע על המוניטין שלכם ברשת.
מה קידום ממומן של אתרי נדל"ן בגוגל צריך להכיל?
מודעת קידום ממומן בגוגל של אתרי נדל"ן היא מודעה ממומנת המופיעה לפני התוצאה האורגנית הראשונה בדף תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש (לרוב מדובר בגוגל), ובכך מושכת אל האתר שלכם יותר טראפיק, מגדילה את מספר הגולשים וההקלקות באתר, מקשרת את הגולשים ישירות אל מספר הטלפון שלכם, ואף מציגה לגולשים קישורים נוספים (סאב דומיינים) שמקושרים אל אתר האינטרנט שלכם ורלוונטיים לגולש.
קידום ממומן של אתרי נדל"ן, הוא רווחי מאוד ובעל ROI גבוה. מומלץ מאוד לשלב קידום ממומן של אתרי נדל"ן יחד עם קידום אורגני לאתרי נדל"ן, שכן הניסיון שלנו מראה שככה מגיעים לתוצאות הטובות והאיכותיות ביותר. קידום ממומן של אתרי נדל"ן, כמו כל קידום ממומן, צריך להכיל שירותי קידום אתרי נדל"ן בסיסיים. דוגמאות לכמה שירותי קידום אתרי נדל"ן ממומן בגוגל הן:
- מחקר מילות מפתח:
תבדקו היטב מהן מילות המפתח שאדם המעוניין ברכישת דירה ישתמש כדי לחפש זאת בגוגל. דוגמאות לביטויי מפתח מתאימים יכולות להיות: "דירה למכירה בשרון", "דירות 3 חדרים למכירה בתל אביב", "דירות למכירה לצעירים" ועוד. שימו לב שמילות המפתח שלכם צריכות לכלול את סוג הנכס המיועד למכירה, את מיקום הנכס ולעתים כדאי גם לציין למי הנכס מיועד (משפחות, זוגות צעירים, יחידים ועוד). - חקר מתחרים:
כשעושים חקר מתחרים לאתר נדל"ן, צריך למעשה לסרוק את כלל השוק כדי גם לראות מי המתחרים שלכם, וגם לראות באיזה אופן המתחרים שלכם ממתגים את עצמם, לאיזו נישה. חשוב לבדוק עם מי אתם מתחרים על נישות דומות, ובהתאם גם לראות מה דומה ומה שונה ביניכם למתחרים שלכם.
כך, תוכלו לייחד את עצמכם יותר, להבליט ולשים דגש על מה שמיוחד בכם ושאין אותו אצל המתחרים שלכם. ברגע שמצאתם אלמנט כזה – תדאגו שכל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ידעו במה אתם מיוחדים ושונים מאותם מתחרים.
אנשים יחפשו סיבה למה לבחור דווקא בכם, והתפקיד שלכם הוא לתת להם אותה. - קופירייטינג למודעה:
אל תיתנו לקמפיין הממומן לבלבל אתכם – זה שהמודעה היא ממומנת ותופיע מעל התוצאה האורגנית הראשונה בדף תוצאות החיפוש בגוגל, לא אומר שתוכן המודעה לא צריך להיות מספיק שיווקי ומשכנע. אל תשכחו שרוב הסיכויים שיהיו עוד מודעות ממומנות איתכם בדף תוצאות החיפוש, ובכל מקרה, אתם צריכים לגרום לגולשים לבחור להקליק דווקא עליכם ולא על שום מתחרה אחר שלכם.
לכן, התוכן של המודעה צריך להיות שיווקי, משכנע, ממוקד וקולע למטרה. בלי דברים מורכבים מדי, אלא רק את המילים העיקריות שיסחפו אחריהן גולשים ושיגרמו לכל גולש להרגיש שאם הוא לא מקליק על המודעה שלכם – הוא מפסיד. - בניית אסטרטגיה ייחודית עבורכם:
חברת קידום אתרי נדל"ן בגוגל צריכה לבנות עבורכם אסטרטגיה שמותאמת לכם באופן אישי. בהתאם לאיפיון העסק או החברה שלכם, שזהו השלב הראשוני בתהליך יצירת הקמפיין עבורכם, החברה איתה אתם עובדים תיצור עבורכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלי שמותאמת לגודל החברה שלכם, מטרות הקמפיין, התקציב שלכם, אופי החברה (האופן בו אתם ממתגים את עצמכם, הנישה שלכם), קהל היעד אליו אתם מיועדים ועוד.
האסטרטגיה צריכה להיות גמישה לשינויים בדרך, ומטרתה למקסם את הרווחים שלכם מהקמפיין השיווקי ולוודא שיהיה לכם ROI גבוה. השקעת המשאבים והתקציב שלכם במקומות הנכונים יובילו להצלחת הקמפיין, והרי איך נידע כמה ובמה להשקיע לולא אסטרטגיה? - דוחות חודשיים:
חברת קידום אתרי נדל"ן בגוגל צריכה גם להעניק לכם שירות של דוחות חודשיים המסכמים את הפעילות החודשים שנעשתה, ושמעניקים לכם תובנות משמעותיות על ההתקדמות עד כה. מהדוחות החודשיים ניתן להסיק אם אתם בכיוון הנכון, אם האסטרטגיה עובדת (ואם לא, הרי שיש להתאים אותה מחדש, ובדיוק בשביל זה דאגנו לכך שהיא תהיה גמישה לשינויים).
אנליסטים מקצועיים של חברת קידום אתרי נדל"ן במנועי חיפוש עוברים על הנתונים שעולים מהדוחות שלכם ומסיקים מהם את המסקנות הרלוונטיות. מהנתונים אפשר להסיק למשל אם מילות המפתח שנבחרו אכן מתאימות ועובדות, מאיזה מכשיר רוב האנשים גולשים כשהם נכנסים לאתר שלכם, האם הטראפיק היה מספיק גדול, על אילו כפתורים באתר הקליקו יותר ועל אילו פחות ועוד.
שירותי קידום אתרי נדל"ן – שיווק באימייל:
אם שיווק באימייל רלוונטי עבור קהל היעד שלכם, יש כמה טיפים עיקריים שהיינו שמחים לחלוק איתכם שנוגע לפלטפורמת שיווק זו.
שיווק באימייל יכול להתחלק לשני חלקים עיקריים:
א. ניוזלטר.
ב. עדכונים, חדשות, הזמנות לימי סיור וכו'.
הניוזלטר יכול להכיל למשל מאמרים מעניינים שהייתם רוצים לשתף עם קהל הלקוחות שלכם, בנוגע לטיפים שונים עבור רכישת נכס נדל"ן, טיפים לשימוש באתר הנדל"ן שלכם, טיפים בנוגע למה כדאי לשים לב כדי לעשות רכישה חכמה ועוד. פרסום הניוזלטר באימייל יכול להיות בצורה שבועית או חודשית, וכך תיתנו ערך ללקוחות שלכם.
פרסום ניוזלטר כזה מעיד על כך שיש לכם ידע עשיר ומגוון בתחום בו אתם עוסקים, שאתם מחוייבים ללקוחות שלכם, שאתם מקצועיים ומנוסים. כשאתם חולקים מידע חיוני ורלוונטי עם הלקוחות שלכם אתם למעשה גורמים להם לבטוח בכם ולסמוך עליכם, ומייצרים תחושת אמינות הדדית.
החלק של העדכונים יכול להיות כחלק מהניוזלטר, אבל הוא גם יכול להגיע בנפרד. כלומר, הניוזלטר יכול להתפרסם, למשל, אחת לחודש, ואילו כשיש לכם עדכון בנוגע לפרויקט נדל"ן כלשהו, בנוגע למקומות אחרונים ליום הסיור, דירות אחרונות למכירה ועוד – העדכונים והחדשות הללו יכולים להתפרסם בזמן הרלוונטי, למשל, שבוע לפני יום הסיור שאתם עומדים לערוך.
כמובן שמבורך אם הניוזלטר יוכל להכיל גם עדכונים וחדשות, אבל למעשה חשוב לנו להדגיש שאתם לא צריכים לתת למועד זה להגביל אתכם, ושאם יש לכם עדכון חשוב מומלץ מאוד שתפרסמו אותו בלי קשר לניוזלטר החודשי ובמועד המתאים – שכן לא בהכרח מועד פרסום הניוזלטר והמועד המתאים לפרסום העדכון יהיו חופפים.
איך יוצרים רשימת תפוצה?
אנחנו לא ממליצים לכם לרכוש איזושהי רשימת תפוצה או להשיג אימיילים של אנשים בצורה עוקפת, שכן מדובר בספאם, ואתם מאוד לא רוצים שאתר הנדל"ן שלכם יהיה מקושר לספאם (אחרת מדובר בנזק משמעותי למוניטין שלכם ברשת).
הדרך הטובה, המקצועית והנכונה ביותר ליצור רשימת תפוצה – היא מאפס. תיבנו את רשימת תפוצת הניוזלטר שלכם בצורה מקורית לחלוטין, כלומר, שרק אנשים שנרשמו לניוזלטר שלכם דרך האתר, דרך עמוד הנחיתה, דרך הרשתות החברתיות וכו' יהיו מי שירכיבו את הרשימה. תזמינו את הגולשים באתר שלכם או בעמוד הנחיתה שלכם בצורה שיווקית ומשכנעת להירשם לניוזלטר שלכם, כך שהם יבינו שהם ייתרמו מכך וירוויחו ערך משמעותי ממתן כתובת האימייל שלהם.
חשוב שלא תפספסו בחלק קריטי זה – שיווק באימייל לרוב מצליח מאוד, והוא חשוב במיוחד בנוגע לעדכון קהל הלקוחות שלכם על פרויקטי הנדל"ן. יכול להיות שהגולש שזה עתה נכנס לאתר שלכם ובחר שלא להכניס את האימייל שלו לרשימת התפוצה, היה יכול להיות לקוח שלכם בפועל לו כן היה עושה זאת, משמע שאם פספסתם וגולש מסוים לא נרשם לרשימת התפוצה שלכם, יכול מאוד להיות שבזה הרגע הפסדתם לקוח.
ההמלצה שלנו במקרים האלה – לשכור חברת קידום אתרי נדל"ן במנועי חיפוש שמכירה היטב את נושא השיווק באימייל ושיש לה קופירייטרים מצוינים שיודעים מה כדאי לכתוב כדי למשוך את עינו של הגולש ולגרום לו להוסיף את האימייל שלו לרשימת התפוצה.
רי-טרגטינג כדרך שיווק:
כשגולש מבקר באתר האינטרנט שלכם, הם אוספים קבצי קוקיז. הקוקיז מאפשרים לכם למעשה לנסות למכור מחדש את המוצר שלכם, במקרה שלנו את פרויקט הנדל"ן שלכם, לאותם גולשים שביקרו באתר שלכם אך שלא ביצעו המרה. שיטת הרי-טרגטינג (נקראת גם רי-מרקטינג) היא שיטה רווחית שכן היא מאפשרת לכם לפרסם את המוצר שלכם מחדש למי שכבר התעניינו בו קודם לכן.
כלומר, אותו גולש כבר הראה שהוא מעוניין במה שאתם מוכרים, אך מסיבה כלשהי הוא בחר שלא לבצע המרה (יכול להיות שלא היה לו זמן באותו הרגע, שמשהו הסיט את דעתו, או שהוא בוחן אופציות אחרות במקביל), ואתם צריכים להיות שם בדיוק כדי להזכיר לו שהנכס שאתם מוכרים עדיין עומד למכירה ושהוא מוזמן לבוא ולהתרשם שנית, ואולי הפעם כן להשאיר פרטים בבקשה שיחזרו אליו. רי-מרקטינג בתחום הנדל"ן היא שיטה נפוצה ומומלצת, בייחוד כשרוצים למקד את השיווק לקהל פוטנציאלי רלוונטי.
איזו חברת קידום אתרי נדל"ן במנועי חיפוש מומלצת עבורכם?
חברת קידום אתרי נדל"ן בגוגל מקצועית ומהימנה היא חברה שתעניק לכם שירותי קידום אתרי נדל"ן מלאים, הכוללים אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלכם (SEO), אופטימיזציה לפרופילים ברשתות החברתיות ולפרופיל בגוגל לעסק שלי, קידום ממומן של אתרי נדל"ן בגוגל (PPC) ושיווק באימייל.
חשוב לבחור בחברה שאפשר לסמוך עליה. אתם צריכים לדעת שאתם שמים את פרויקט הנדל"ן שלכם בידיים הטובות ביותר. חברה שלא תשחק משחקים עם התקציב שלכם, שלא תשתמש בספאם, שכפול תוכן או בכל דרך לא חוקית ולא מהימנה אחרת שתגרום לנזק משמעותי ובלתי הפיך למוניטין שלכם ברשת, חברה שלא "תמרח" אתכם אלא שתתייחס להערות שלכם ותיתן לכם מקום.
אנחנו מקפידים על מתן יחס אישי לכל לקוחותינו, שכן שביעות רצונכם היא בראש סדר העדיפויות שלנו. לכל שאלה שתהיה לכם אנחנו עומדים לרשותכם, זמינים עבורכם, והצוות המקצועי והאיכותי שלנו ישמח לענות לכל שאלה שתעלה לכם.
הצוות שלנו מורכב מכותבי תוכן, מאנשי עיצוב, מאנליסטים, מאנשי שיווק ואסטרטגיה ועוד. בחרנו את הצוות שלנו בקפידה, ומדובר בצוות מסור ונאמן שישמח לעבוד על הפרויקט שלכם. כמו כן, הצוות שלנו עובד בסנכרון מלא זה עם זה, כך שכל החלקים של הפאזל יתחברו ביחד לחתיכה הרמונית אחת.
אנחנו בונים אסטרטגיה מותאמת אישית עבור כל עסק או כל אתר שרוצה לקדם את עצמו באינטרנט, אסטטרגיה שתכווין את כל הפעולות השיווקיות שנעשה ותיתן כיוון לקמפיין שלכם. כמובן שאת האסטרטגיה נבנה רק אחרי שנכיר אתכם קצת, ונראה בדיוק מה הם הצרכים והרצונות שלכם.
כל חודש תקבלו מאיתנו דוח חודשי מסכם, בו יהיו נתונים על הפעולות שנעשו החודש לצד המסקנות הרלוונטיות של האנליסטים שלנו בנוגע לאותם נתונים. כמובן שאם תעלה לכם שאלה בנוגע לקריאת אותם דוחות – אנחנו פה בשביל זה.
כמו כן אנחנו מאמינים בשקיפות מירבית לכל אורך הדרך, כך שתהיה לכם גישה מלאה לכל חלק שתבקשו בקמפיין שלכם, תוכלו לראות מה אנחנו עושים, למה ואיך, שכן אנו מאמינים ששקיפות חייבת להיות חלק מהליווי האישי שאנחנו מעניקים.
בסופו של דבר, המטרה שלנו היא המטרה שלכם – להשיג את מטרות הקמפיין שהוגדרו מראש בצורה מסודרת, ולעזור לכם להגיע לנקודה טובה יותר מזו שהייתם בה קודם לכן. זה מה שעומד לנגד עינינו, וזוהי דרכנו.