קידום אתרי תכשיטים במנועי חיפוש – באילו אמצעים כדאי להיעזר ועל מה חשוב להקפיד?

תוכן עניינים

כששוק מכירת התכשיטים באינטרנט גדל כל הזמן, לא פלא ש 29% מהרכישות אונליין הן רכישות של תיקים ואקססוריז. אם שאלתם את עצמכם איך אפשר לבצע קידום אתרי תכשיטים באונליין, הגעתם למקום הנכון.

כמו קידום של כל אתר, גם קידום במנועי חיפוש של אתרי תכשיטים צריך להיות ממוקד מילות מפתח בקמפיין כדי לסייע גם למנוע החיפוש וגם למבקרים באתר למצוא באתר את מה שהם מחפשים. 

כדי להשיג קהל לקוחות גדול יותר, יותר לידים איכותיים, ולהגדיל את המכירות של חנות התכשיטים שלכם – אתם צריכים להיות מדורגים גבוה בגוגל. 

הדירוג הגבוה בגוגל כל כך משמעותי, משום שככל שהאתר מדורג גבוה יותר בגוגל, כך יותר אנשים נכנסים אליו ורואים אותו כאמין, כמדויק למילות החיפוש שלהם וכרלוונטי עבורם. 93% מהגולשים ברשת לא גולשים מעבר לעמוד הראשון של תוצאות מנוע החיפוש (Moz). משמע, המטרה העיקרית שלכם צריכה להיות דירוג גבוה בגוגל, על אחת כמה וכמה לא להיות מדורגים בתוצאות העמוד השני של מנוע החיפוש. הטראפיק לאתר שלכם תלוי בכך באופן חזק ומשמעותי מאוד.

בשביל זה אתם צריכים קידום אורגני של אתרי תכשיטים (SEO), קידום אתרי תכשיטים בגוגל דרך קידום ממומן בגוגל, קידום אתרי תכשיטים ברשתות החברתיות, ובין היתר גם קידום אתרי תכשיטים באימייל דרך ניוזלטר. כל אלו הם שירותי קידום אתרי תכשיטים במנועי חיפוש שחיוניים כדי שהעסק שלכם יצליח. במאמר הזה, איגדנו עבורכם כמה טיפים ודברים שחשוב לשים לב אליהם כשרוצים לקדם אתר תכשיטים ברשת. 

קידום אתרי תכשיטים - רק בחברת פרסום מובילה
קידום אתרים תכשיטים - רק בחברת פרסום מובילה

טיפים שחשוב להכיר כדי ליצור אתר אופטימלי

  1. יצירת תוכן שיווקי:
    הכיתובים, הכותרות, התגיות והכפתורים בחנות הדיגיטלית שלכם צריכים להיות כולם שיווקיים ומשובצים עם מילות המפתח שלכם. פרטו על מי אתם, מה אתם מוכרים, מה הביא אתכם לעולם התכשיטים ותוסיפו כל פרט מידע ייחודי נוסף עליכם בחלק שמספר על אודותיכם.

    במקביל, תיצרו תיבות ליצירת קשר, הסבירו איך אפשר לרכוש מכם את התכשיטים שבאתר, ותנגישו כל מידע חיוני נוסף שהייתם רוצים שהגולש ידע. תדגישו את המוצרים שבמבצע, ותזמינו את הלקוחות שבאתר לרכוש.

    כך, תיצרו מערך שיווקי שלם שמספר את הסיפור שלכם, מביא את המכירות לידי ביטוי, ומזמין את הגולשים לבצע המרה אצלכם באתר. זה יכול להיות רכישה, הירשמות לניוזלטר, למלא עגלת קניות וכו'.

     

  2. גלריית החנות הדיגיטלית:
    הגלריה שלכם בחנות הדיגיטלית צריכה להיות בעלת תמונות מקצועיות באיכות גבוהה ומדויקת, וכמובן, על התמונות להיות עדכניות למוצר שאתם מוכרים.

     

  3. העיצוב:
    עיצוב של אתר תכשיטים הוא קריטי. אם האתר שלכם מעוצב בצורה מבלבלת, לא איכותית או לא אלגנטית – הלקוחות ישליכו את אותה מסקנה גם על התכשיטים שלכם. כך שהאתר שלכם צריך לשדר אלגנטיות ועיצוב מהרמה הראשונה.

    לצורך העניין, שימרו על קו עיצוב אחיד, מבחינת גודל התמונות, גודל הכיתוב, גופן הכיתוב, הצבעים והרקעים. מצד אחד, אתם לא רוצים אתר שכולו בצבע אחד. מצד שני, גיוון גדול מדי בצבעים יכול בהחלט לבלבל, להסיח את הדעת, ולהיראות לא מסודר או לא מאורגן.

    לכן, חשוב למצוא את האמצע, להתמקד ב2-3 צבעים עיקריים שילוו את כל האתר, ולשמור על אחידות ולכידות. עקביות לאורך כל האתר היא אחד הדברים הראשונים ששמים לב אליהם כשנכנסים אליו, כך שאם האתר לא אחיד, ישימו לב לזה מיד.

     

  4. אפשרויות רכישה ושליחה מגוונות:
    אם אתם רוצים להעלות את המכירות בחנות הדיגיטלית שלכם לתכשיטים, חשוב שתייצרו כמה אפשרויות שונות דרכן אפשר לרכוש את המוצרים ולקבל אותן. כך למשל, תאפשרו לרכוש את התכשיטים שלכם דרך PayPal או דרך מילוי פרטי כרטיס אשראי באתר באופן מאובטח (כל סוגי כרטיסי האשראי).

    כמו כן, תיתנו ללקוח לבחור איך הוא היה רוצה לקבל את התכשיט – אם דרך דואר רשום, שליח עד הבית, או איסוף עצמי. ככל שתיתנו ללקוח יותר אפשרויות, כך הוא ירגיש בנוח יותר לבצע את הרכישה בביטחון ומבלי להסס.

    באותו נושא, חשוב מאוד שכל תהליך הרכישה יתבצע בקלות ובמהירות. ללא באגים, ללא תקלות, ללא איטיות, וללא שלבים מיותרים. זה צריך להיות פשוט וקל, מבלי לסבך יותר מדי את הלקוח. רוב הלקוחות ירגישו שתהליך רכישה ארוך לא שווה להם מספיק את המאמץ, ויוותרו.

     

  5. מדיניות החזרה:
    כמעט כל אחד מאיתנו באיזשהו שלב בחיים היה צריך או רצה להחזיר מוצר. זה יכול להיות בגלל שהמוצר היה פגום, בגלל שהמוצר לא תאם את התיאור שהיה לו בחנות הדיגיטלית, בגלל שהתחרטנו, או בגלל כל סיבה אפשרית אחרת.

    כך או כך, אתם צריכים להחליט על מדיניות החזרת מוצרים, לנסח אותה בצורה ברורה לקורא, ולהציג אותה באתר שלכם. היא יכולה להופיע כתת-קטגוריה משל עצמה, או בשלב הרכישה. כל לקוח שרוכש מכם תכשיט, ירצה לדעת מהן הזכויות שלו "במקרה ש". וודאו שמדיניות ההחזרה שלכם אכן מכסה את מרבית התרחישים האפשריים, וכך תייצרו הבנה הדדית ביניכם לבין הלקוחות.

     

  6. אבטחת האתר:
    כל חנות דיגיטלית שמוכרת מוצרים ושמבקשת את פרטי האשראי של לקוח כדי לבצע עסקה, חייבת, אבל חייבת, לדאוג לאבטחת אתר מהרמה הגבוהה ביותר. קלות ראש בנושא יכולה בהחלט לעלות לכם ביוקר, ואתם לא רוצים לסכן את המוניטין שלכם כעסק. לכן חשוב מאוד לא לזלזל בפרט הזה – אחרי הכול, מדובר בפרטים האישיים ביותר של הלקוחות שלכם, ומהתפקיד שלכם כאתר שמבקש פרטי אשראי לשמור עליהם.

    עכשיו, אחרי שדאגתם לאבטחה איכותית באתר שלכם, הגיע הזמן לספר על כך ללקוחות שלכם – בתהליך הרכישה, תציינו שהרכישה היא מאובטחת ומוגנת. כך תחזקו את תחושת האמינות והמהימנות שלכם בקרב הלקוחות, מה שיעודד אותם לרכוש מכם ולסמוך עליכם שאתם מקצועיים ושאכפת לכם מהם.

     

כשמקפידים על כל אחד מהחלקים שהצגנו עבורכם פה, אתם בעצם מייצרים מצב שהוא Win-Win ללקוחות שלכם ולכם. וזאת, למעשה, אופטימיזציה.

קידום אתרי תכשיטים במנועי חיפוש בדגש על חוויית המשתמש

כדי להצליח למכור תכשיטים באינטרנט, אתם חייבים אתר אינטרנט למופת. אתר האינטרנט והחנות הדיגיטלית שלכם צריכים לא רק להיות מעוצבים היטב, או להכיל תמונות יפות עם כיתוב מתאים, אלא גם, וזה אולי הדבר העיקרי, להיות נוחים למשתמש.

חוויית המשתמש היא אחד האלמנטים החשובים ביותר כשמבצעים קידום אתרי תכשיטים בגוגל, שכן מהירות טעינת הדפים והתמונות, רכישה נוחה, קלה ומהירה, רספונסיביות למובייל ועוד רכיבים רבים אחרים הם בעלי השפעה אדירה על שיעור ההמרה.

למה חשוב לדאוג? הכנו עבורכם רשימה של כמה חלקים עיקריים שחשוב לשים לב אליהם:

מפת אתר נוחה:
תפריט הניווט באתר צריך להיות נקי ופשוט. בלי תחכומים וסיבוכים. כמו כן, אנחנו ממליצים ליצור מנוע חיפוש פנימי בתוך האתר, שיהיה יעיל וקל לשימוש, על מנת שיעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לנווט באתר בקלות ולמצוא את מה שהם מחפשים.

המלצה נוספת שלנו היא לחלק את התכשיטים שלכם לקטגוריות, כדי שיהיה קל יותר ללקוחות למצוא את התכשיט שהם מחפשים. מעבר לקטגוריות הברורות של התכשיטים, ניתן להוסיף גם קטגוריות של "חדש אצלנו!" כדי לקטלג בנפרד קולקציות חדשות, או קטגוריית "התכשיטים שהכי אהבתי" שמפרידה בין התכשיטים שהלקוח הכי אהב לבין שאר התכשיטים אצלכם בחנות, מה שמייצר אזור אישי עבור הלקוח בחנות שלכם ומקרב אותו יותר אליכם.

אפשר גם ליצור קטגוריה בה יופיעו התכשיטים שנמכרו לאחרונה הכי הרבה, או תכשיטים שהכי הרבה אנשים הוסיפו אותם לאזור האישי שלהם. כך אתם מייצרים קטגוריה שהתכשיטים בה נבחרו על ידי הקהל. יש הרבה מאוד אנשים שקטגוריה כזאת עוזרת להם לבחור לקנות, שכן עצם זה שאנשים אחרים קנו את אותו מוצר מעורר בהם את הרצון לקנות את המוצר בעצמם ולהרגיש חלק. 

דבר אחרון בנוגע למפת האתר ולנגישות, הוא תת-קטגוריות. מעבר לחלוקה הברורה בין עגילים, טבעות, צמידים ושרשראות, נסו לחלק כל קטגוריה לתת קטגוריות. למשל, קטגוריית העגילים יכולה להתחלק לעגילים תלויים, צמודים, כסף, זהב, סוגי אבני חן המשובצות, טווח מחירים ועוד. את קטגוריית הצמידים ניתן ראשית לחלק לצמידים ליד ולצמידים לרגל, ומשם לחלק כל קטגוריה גם היא לחומר ממנו עשויים הצמידים, לאבני החן או לחרוזים המצורפים, לטווח מחירים וכו'.

רספונסיביות לנייד:
רספונסיביות למובייל היא אחד משירותי קידום אתרי תכשיטים שכל חברת קידום אתרי תכשיטים במנועי חיפוש צריכה להעניק לכם. על אחריותה של החברה ליצור אתר שיתאים לגלישה בנייד, שיהיה מהיר מאוד, ושיראה אלגנטי לא משנה מאיזה מכשיר נכנסים אליו.

בעידן של היום, כולם משתמשים בטלפונים וגולשים דרכם כל הזמן. כמות האנשים שרוכשים דרך הטלפון רק הולכת וגדלה כל הזמן, בייחוד בתקופות החגים שם אנחנו רואים עלייה עצומה בכמות הרכישות המתבצעות דרך הנייד.

לכן, חשוב מאוד שכל הדפים, התמונות, הכיתובים, הכותרות, מפת ניווט האתר לקטגוריות (התפריט), אזור הרכישה, וכל האלמנטים באתר – יופיעו בנייד בצורה מותאמת, מסודרת ואלגנטית, בלי ששום חלק "יקפוץ" או "יעלה" על חלק אחר.

מהירות הגלישה באתר:
ידעתם ש 32.3% מהגולשים יצאו מאתר אם לוקח לו 7 שניות או יותר להיטען? עליכם לוודא שמהירות הגלישה באתר היא אופטימלית, גם מגלישה דרך מחשב וגם מגלישה דרך הנייד. כדי ליצור אתר שנטען מהר, צריך לעשות מספר התאמות בקוד האתר, בתגיות, בקבצי התמונות ועוד. המומחים שלנו יודעים לעשות קידום במנועי חיפוש של אתרי תכשיטים היטב ובעלי ניסיון ביצירת מהירות גלישה אופטימלית עבור כל מכשיר.

כפתורים ברורים:

כל הכפתורים באתר צריכים להיות ברורים, עם מיקרו-קופי איכותי, מדויק ופשוט. הכותרות בכל רחבי האתר צריכות להצביע בדיוק על מה שהן מייצגות, בלי דברים מורכבים יותר מדי. כמו כן, וודאו שכל כפתור מזמין את הקורא לבצע המרה.

כאמור, חוויית המשתמש צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם, כך שכל אלמנט שיכול לעזור למשתמש לגלוש באתר שלכם בצורה נוחה יותר או למצוא את הפריטים שהוא מחפש בצורה נוחה יותר – הוא אלמנט שכדאי להכניס.

קידום אתרי תכשיטים - איך נדע מאיפה להתחיל?
קידום אתרים תכשיטים - איך נדע מאיפה להתחיל?

קידום אתרי תכשיטים באימייל

שיווק דרך אימייל הוא אחד מדרכי השיווק הרווחיות ביותר שיש. לפי VentureBeat, לשיווק דרך האימייל יש ROI (החזר על ההשקעה) אשר גדול פי 38 מההוצאות.
אממה, זה לא כל כך פשוט. בתחום הזה, קל ליפול לכל מיני מלכודות ספאם למיניהן, שיעשו הרבה יותר נזק מאשר תועלת. שיווק באימייל שנעשה באופן שגוי יכול גם לגרום לאתר שלכם להיות מוסר.

כך שחשוב מאוד להיזהר מבזבוז של משאבים למקומות הלא נכונים, לתת את תפקיד הניהול של השיווק באימייל לחברה מקצועית שיודעת מה היא עושה, ולעשות שיווק באימייל כמו שצריך. עם החברה הנכונה, אתם תגיעו למקום הנכון, עם כל הפתרונות הנכונים שמותאמים אליכם, ובכך תימנעו ממכשולים אפשריים. 

רשימת התפוצה הטובה ביותר בשוק היא רשימת תפוצה לאימייל שבניתם לעצמכם, באופן מקורי ומותאם אישית אל העסק שלכם, למשל דרך הירשמויות של לקוחות כמנוי לרשימת התפוצה. אנחנו ממליצים לשלב באתר שלכם מקום בו אפשר להירשם לניוזלטר שלכם.

כך, תיצרו לכם לאט לאט קהל לקוחות באימייל שיצרוך את התוכן שלכם. כמובן שצריך לחשוב היטב מה יישלח באותו ניוזלטר, איזה תוכן, אילו פרסומים שיווקיים, איזה ערך ויתרון יהיה ללקוח שיירשם לאותו ניוזלטר (איך הוא יוכל להיתרם מזה). 

בדרך כלל, בניוזלטר יופיעו הקולקציות החדשות שלכם לתכשיטים מותאמים לעונה ולמצב, עדכונים, הטבות מיוחדות, מבצעים חשובים, וכל דבר נוסף שיש ערך ללקוח לקרוא אותו (פרטים שחשוב שהוא ידע על החנות שלכם).

יצירת רשימת תפוצה מאפס יכול לקחת קצת זמן, אנחנו יודעים. אבל אין ספק שזה הדבר המיטבי עבור חנות התכשיטים שלכם. לאט לאט תוכלו לראות את הלקוחות רוכשים יותר, מעורבים יותר באתר שלכם, והמודעות לתכשיטים שאתם מוכרים תעלה. מכאן שגם יעלו בהתאם שיעורי ההמרה – בצורה הרבה יותר יעילה, ישירה ומשמעותית, מאשר האופן בו הם היו עולים עם כל רשימת תפוצה אחרת שלא נוצרה באופן מקורי על ידכם. 

קידום אתרי תכשיטים ברשתות חברתיות

אחד הדברים המומלצים ביותר עבור כל אתר תכשיטים שרוצה לצבור תאוצה בשוק ולהתקדם, הוא פרופילים טובים ברשתות החברתיות. פרופילים מתוחזקים, אופטימליים, בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר וכו' כבר הפכו להיות חובה עבור כל חנות דיגיטלית שרוצה להגדיל את המודעות אליה בדיגיטל, להפגין נוכחות, לבלוט מעל המתחרים, ולהגדיל יותר ויותר את מעגל הלקוחות.  

ככל שיהיו לכם יותר פרופילים ברשתות חברתיות שיהיו מקושרים זה לזה ולאתר האינטרנט של החנות הדיגיטלית שלכם, כך הדירוג שלכם בגוגל יעלה, אתם תהיו רלוונטיים יותר לגולשים, ותיראו אמינים, מהימנים ומקצועיים יותר. 

אילו תכשיטים אפשר למכור בחנות דיגיטלית?

עם האתר הנכון, אפשר למכור כל תכשיט, ומומלץ להציע ללקוחות סוגים שונים של תכשיטים למכירה: עגילים, טבעות, שרשראות, צמידים ליד, צמידים לרגל, עגילים לפירסינג. תציעו ללקוחות שלכם גם סוגים שונים של חומרים מהם עשויים התכשיטים: כסף, זהב, גולדפילד, זהב לבן, טיטניום, משולבים עם אבני חן שונות ומגוונות.

כדי למכור את כל אלו, אתם צריכים אתר אינטרנט עם מערכת מסודרת ומאורגנת שתציג את כל מה שיש לכם להציע באופן המיטבי והאופטימלי. זה דורש חלוקה לקטגוריות, אמצעי סינון באתר לנוחות הגולש ועוד.

איך למקסם את הרווח ממכירות אונליין של תכשיטים מעבודת יד?

כמו עם כל מוצר, גם עם תכשיטים חשוב להקפיד על הוצאות נמוכות, ומחירים תחרותיים. אל תתפשרו על איכות, אחרת השם שלכם יצבור מוניטין שלילי. הקפידו על איכות גבוהה של מוצרים, ובמקביל תמכרו אותם במחיר שיהיה הוגן לצרכן ומשתלם עבורכם.

אם אתם מייצרים תכשיטים במו ידכם, הקפידו לציין זאת מול הלקוח באתר האינטרנט שלכם. הלקוח ירצה לדעת על מה הוא משלם – ואם התכשיט שהוא עומד לקנות יוצר במיוחד בשבילו, באופן ידני, זה יכול לתת הסבר עבורו על מה הוא משלם ועל איזו איכות.

כמו כן, אם אתם מייצרים את התכשיטים באופן ידני, וודאי שאלתם את עצמכם בכמה עליכם למכור אותם. אין לנו את התשובה המושלמת בשבילכם, כי זה מאוד אינדווידואלי ואין לכך "נוסחה" חד משמעית. מה שכן, אנחנו יכולים לעזור לכם לבחון אילו פרמטרים כדאי לכם לכלול כשאתם מנסים לתמכר תכשיטים תוצרת ידכם. 

בדרך כלל, תצטרכו לקחת בחשבון את עלויות הייצור של התכשיט (כסף, זהב או גולדפילד שממנו ייצרתם את התכשיט, אבני החן או החרוזים שהשחלתם, ועוד), ואת הזמן שלוקח לכם לעבוד על כל תכשיט. הדבר המקובל לעשות הוא להכפיל פי 2 את המחיר של עלויות הייצור כדי לקבל את המחיר הסיטונאי, וכדי לקבל את המחיר הקמעונאי מקובל להכפיל את המחיר של עלויות הייצור פי 4. בהתאם לזמן עבודתם על כל תכשיט, תעלו את המחיר כדי להגיע למחיר הסופי לצרכן.

האם כדאי לי להקים חנות דיגיטלית משלי, או למכור את התכשיטים שלי באתרים כמו אמזון ואיביי?

יש הרבה מאוד יתרונות להקמת חנות דיגיטלית משל עצמכם. קודם כל, ברגע שאתם מוכרים את התכשיטים שלכם באתרים כמו אמזון, אלי אקספרס או כל אתר אחר, אתם חשופים להרבה יותר תחרות. יש כמוכם עוד הרבה אחרים שמוכרים תכשיטים בדיוק כמוכם, וכולכם נמצאים באותו אתר. כך קטן הסיכוי שלקוח יבחר דווקא בכם כשהוא רואה חלופות אחרות שאולי ימצאו חן בעיניו.

יתרון נוסף להקמת חנות דיגיטלית משלכם באינטרנט הוא שכשיש לכם אתר אישי משלכם – אתם הבוס. אתם מחליטים על העיצוב, על איך לבטא ולהציג את המוצרים שלכם, אתם אחראיים על חוויית המשתמש שתהיה ללקוחות באתר, וכמו כן, ברגע ששירות הלקוחות נמצא בידיים שלכם אתם יכולים לוודא שהוא אכן מיטבי. 

באיזו חברת קידום במנועי חיפוש של אתרי תכשיטים עליי לבחור?

אתם צריכים למצוא חברת קידום אתרי תכשיטים במנועי חיפוש שמתמחה ב:

  • קידום אורגני של אתרי תכשיטים (SEO)
  • קידום אתרי תכשיטים בגוגל
  • קידום אתרי תכשיטים בפייסבוק ובאינסטגרם

חברת שיודעת לעשות קידום אורגני של אתרי תכשיטים (SEO) בצורה טובה, היא חברה ששמה בראש מעייניה את מילות המפתח ומשבצת אותם בכל החלקים הרלוונטיים שיש. מילות המפתח צריכות להיות המרכז של הקמפיין שלכם. כמו כן, קידום אתרי תכשיטים במנועי חיפוש צריך להיות מכוון אסטרטגיה, אסטרטגיה שתיבנה במיוחד עבורכם ותהיה מותאמת לעסק שלכם באופן אישי. 

כשעושים קידום במנועי חיפוש של אתרי תכשיטים, צריך להקפיד גם על ביצוע חקר מתחרים, על כתיבת מיקרו-קופי לאתר שמשבצת את מילות המפתח שלכם, ועל חוויית משתמש ייחודית ומיטבית. בעזרת SEO טכני, תוכלו לדאוג לחוויית המשתמש בכך שתיצרו מפת אתר אופטימלית, תוודאו שמהירות הגלישה בכל הדפים ושמהירות טעינת התמונות והתגיות הן מהירות מספיק, ותיצרו אתר נוח לשימוש וקל לתפעול. 

יתר על כן, קידום אתרי תכשיטים בגוגל יכול להיות גם דרך קידום אתרים ממומן בגוגל. יצירת מודעה ממומנת של העסק שלכם היא כלי נפוץ מאוד בשוק השיווק הדיגיטלי, ומאוד רווחי. אנחנו ממליצים לכם לשלב קידום אתרי תכשיטים בגוגל לצד קידום אורגני של אתרי תכשיטים (SEO). 

אחת מהפלטפורמות החשובות ביותר שאתם צריכים להכיר בתור בעלי אתר לתכשיטים הוא הפלטפורמה החברתית. החשיבות של פרסום ברשתות חברתיות היא עצומה כשזה נוגע לאתרי תכשיטים, ולכן אנחנו ממליצים לכם לבחור בחברת קידום במנועי חיפוש של אתרי תכשיטים שמתמקצעת גם במדיה החברתית ושיודעת לעשות פרסום איכותי ומקצועי לעסקים בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ועוד. 

במה החברה שלנו מתמקדת?

קידום אורגני של אתרי תכשיטים כמו גם קידום אתרי תכשיטים בגוגל הם חלק מהמומחיות שלנו. הצוות שלנו מכיר היטב את הדרכים האופטימליות עבור קידום אתרי תכשיטים במנועי חיפוש, ויודע לבצע אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלכם בצורה יעילה ואיכותית. אנחנו מבינים את החשיבות של קידום אתרי תכשיטים ברשתות החברתיות ולכן מציעים שירותים נרחבים גם עבור הפלטפורמה הזאת. 

הצוות שלנו בעל ניסיון רב שנים, מקצועי, ועובד בשיתוף פעולה מסונכרן. אנחנו לא מתפשרים על איכות ולעולם לא מעגלים פינות, כך שאצלנו מובטח לכם יחס אישי ומקצועי לאורך כל הדרך. חשובה לנו שקיפות בתהליך, כך שאתם תהיו שותפים פעילים בכל פעולה שנעשה. 

אנחנו מעניקים ליווי אישי ללקוחות שלנו ובונים עבורם אסטרטגיה אישית לקידום החנות הדיגיטלית, שכוללת שירותים מלאים של קידום אורגני של אתרי תכשיטים, שירותים מלאים של קידום אתרי תכשיטים בגוגל, ושל קידום אתרי תכשיטים ברשתות החברתיות, הכוללים ביניהם גם שיווק באמצעות ניוזלטר מתאים לעסק. 

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל-Personas Media ©

072-394-7000