איך מתחילים קידום באינסטגרם לעסקים? כל הטיפים שחובה לדעת לפני שמתחילים קמפיין
תוכן עניינים
היום, להיות צעיר בגילאי 16-35 בלי אינסטגרם, זה כמעט כאילו אתה לא קיים. בנוסף, מי שיש לו אינסטגרם נוטה להיכנס אליו כמעט כל יום כדי להתעדכן בסטוריז של חברים ומשפחה שלו, או כדי להעלות סטורי בעצמו.
עבור רבים מאיתנו, האינסטגרם (ורשתות חברתיות נוספות) מקיף אותנו וסובב את סדר היום שלנו: בהפסקת צהריים בעבודה, כשמגיעים הבייתה ורוצים לנוח לרגע או בבוקר כשמחכים לרכבת בתחנה. בכל אחד מהרגעים האלה, רבים מאיתנו ניכנס להתעדכן ב"מה שקורה" ברשת החברתית, ועבור צעירים, הרשת החברתית הזו היא אינסטגרם.
אינסטגרם הוא כלי שיווקי פופולרי מאוד בשנים האחרונות. לא מפתיע שהוא ממשיך לצבור תאוצה, כשגולשים בו כמיליארד משתמשים פעילים כל חודש. נכון ליולי 2021, יותר מ-67% מהמשתמשים באינסטגרם בכל העולם היו מתחת לגיל 35, וקרוב ל 32% היו בין הגילאים 25-34.
כך שהמוני צעירים משתמשים בו על בסיס יום-יומי, כלומר שמחכה לכם קהל שלם באינסטגרם שמעוניין לרכוש מכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להראות לו שאתם פה, ומשם התוכנית השיווקית תתקדם ולאט לאט יעלו המכירות ושיעורי ההמרה (גם האורגניים).
לכן, חשוב מאוד שגם אתם תהיו בפלטפורמה הזאת, עם חשבון עסקי באינסטגרם.
אבל זה לא מספיק.
אף אחד לא ישמע על העסק שלכם ולא יכיר אותו אם לא תפרסמו אותו. לכן הפרסום באינסטגרם הוא קריטי להצלחה.
הפרסום יכול להיות פרסום אורגני באינסטגרם או פרסום ממומן. אנחנו לרוב ממליצים על שילוב מאוזן בין השניים, בהתאם לצרכים שלכם. שימו לב שמומלץ גם לפתוח חנות באינסטגרם באמצעותה הגולשים יוכלו להזמין ולרכוש את המוצרים שלכם באופן מיידי וקל.
עם קידום באינסטגרם לעסקים תוכלו לקבל:
- עלייה במכירות
- עלייה בפניות לעסק
- עלייה בשיעור ההמרה באתר האינטרנט שלכם
- גדילה בטראפיק לאתר שלכם
- עלייה במודעות למותג ברחבי הרשת
- עלייה במשך הזמן שאנשים ישארו באתר או בפרופיל שלכם
- קשרים עם אנשים מפתח לקידום תוכן ברשת
איך להתחיל קידום באינסטגרם לעסקים?
קידום עסקים באינסטגרם מתחיל קודם כל בכם. לפני שמתחילים קידום ממומן באינסטגרם או קידום אורגני, אנחנו צריכים קודם להכיר אתכם:
- אילו מוצרים ושירותים אתם מוכרים?
- כמה זמן אתם כבר בשוק?
- האם ביצעתם קידום אתרים בעבר? כמה הוא הצליח לכם? באילו ערוצי שיווק נעזרתם?
- במה אתם דוגלים בו כעסק: יש לכם איזשהו מוטו מיוחד?
- מאיפה היום מגיעים מירב הלקוחות שלכם?
- איפה מתבצעות מירב המכירות שלכם: בחנות פיזית או דיגיטלית?
- אילו תוצאות הייתם רוצים להשיג?
- כמה אתם מוכנים להשקיע, מבחינת כסף ומשאבים?
כל השאלות האלו הן קריטיות כבר להתחלה כדי שנוכל להכיר אתכם היטב ולהתאים לכם תוכנית מותאמת אישית. אנחנו חייבים להבין מי אתם ולאפיין אתכם כלקוח על מנת שנוכל להמשיך בתהליך ולהתאים לכם אסטרטגיה שיווקית שמתאימה בדיוק לצרכים ולרצונות שלכם.
מהן האפשרויות לשיווק תוכן על ידי קידום אורגני באינסטגרם?
יש דרכים שונות לפרסם תוכן שיווקי באינסטגרם, וכולן יביאו לעלייה בטראפיק האורגני שלכם, זאת בעזרת תוכנית אסטרטגית מותאמת אישית.
באינסטגרם ניתן לשתף סטוריז, וכמובן גם רילס (Reels) שהם סרטונים קצרים עד 60 שניות (זהו עדכון חדש של אינסטגרם שהתווסף רק ביולי 2021, לפני כן היה ניתן ליצור רילז שהם עד 30 שניות).
בנוסף, באינסטגרם קיים הפיצ'ר IGTV – אזור באינסטגרם בו אתם יכולים להעלות סרטון ארוך עד 15 דקות. הוא מיועד באמת לסרטונים הארוכים יותר, סרטוני ההדרכה וכו'.
ביחד עם חברת קידום אתרים מומחית קידום באינסטגרם, תוכלו לראות אילו סרטונים רלוונטיים אליכם ומה מומלץ לכם להעלות.
שימו לב שלרוב אינסטגרם משמשת לפרסום תוכן יותר "מיידי" וזמין. ניתן כמובן לפרסם בה פוסטים מפורטים, אבל חשוב שהפרסום באינסטגרם יהיה יותר קולע למטרה ותמציתי.
איך להתחיל קידום אורגני באינסטגרם?
קידום אורגני באינסטגרם הוא קידום שאינו ממומן אך עדיין יכול להביא לתוצאות משמעותיות, הכול תלוי במי שעושה לכם את הקמפיין ועד כמה הוא מבין את המגמות והשינויים ברשתות החברתיות (שקורים כל הזמן), עד כמה הוא מבין את "השפה" של אינסטגרם, עד כמה הוא מנוסה בפרסום עסקים כמו שלכם וכו'. עם החברה הנכונה, תצליחו להגיע לתוצאות בעזרת קידום אורגני באינסטגרם.
יש 3 דברים מרכזיים שאתם צריכים להכיר לפני שאתם מתחילים קידום אורגני באינסטגרם:
- הצבת מטרות ברורה ומדידה:
עוד בשלב האיפיון נוכל להגדיר ביחד את המטרות שלכם. חשוב מאוד שהמטרות יוגדרו באופן מדיד, כלומר, שהמטרה לא תנוסח באופן ערטילאי אלא באופן ממשי וברור. לדוגמה, הגדלת הטראפיק האורגני לאתר ב 20% תוך 4 חודשים. כך ניתן יהיה להסיק באופן חד משמעי אם המטרה הושגה או לא, וכל הנתונים יהיו על השולחן.
הגדרת מטרות מדידות כמובן מאפשרת לנו לעקוב בצורה מדויקת יותר אחר ההישגים מהקמפיין ולדעת אם ישנם שיפורים שעלינו לעשות או לחילופין שהתוצאות מתקדמות טוב בשטח. בעזרת הצבת מטרות ברורות, נוכל להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולדעת אם אנחנו מתקרבים להשגת המטרה או לא.
הצבת מטרות ברורה בשלבים המוקדמים ביותר של הקמפיין מאפשרת גם לחברת קידום באינסטגרם לעסקים לבנות עבורכם תוכנית אסטרטגית ייעודית וייחודית עבורכם. התוכנית נבנית בדיוק לפי הצרכים והרצונות שלכם, ולפי המטרות המדויקות שנגדיר ביחד.
לולא תוכנית אסטרטגית מקצועית וייחודית עבורכם, לא נוכל לדעת אילו פעולות וצעדים יש לנקוט כדי לקדם אתכם בדיגיטל. בכל מה שקשור לקידום עסקים בדיגיטל, הבסיס הוא התאמה אישית ללקוח. אין עסק זהה לשלכם, ולכל עסק יש אופי שונה, רצונות שונים, מטרות שונות, תיעדופים, בקשות, נקודת התחלה וניסיון אחרים, מוצרים שונים וכו'.
מבחינתנו, הגישה המקצועית ביותר היא לא למהר לעשות קידום באינסטגרם לפני שמכירים אתכם לעומק ובונים ביחד אסטרטגיה, אחרת יהיה מדובר בצעד שאינו מספיק מחושב ושקול, וזו לא הדרך שלנו. אנחנו לא מעגלים פינות. היסודיות והמקצועיות הן ערכי יסוד אצלנו. - תוכן שונה:
שימו לב שהתוכן באינסטגרם הוא מעט שונה מהתוכן בפייסבוק או לינדקאין, משום שאינסטגרם הוא כאמור פלטפורמה ששמה את התמונות ואת התוכן הגרפי במקום הראשון. לכן, סרטונים ארוכים, פרסום בלוגים או העלאת פוסטים עבי תוכן מילולי – זה פחות רלוונטי לאינסטגרם, אלא הדגש הוא על תמונות בעיקר, סרטונים קצרים וקלילים ותוכן מילולי קצר וקולע.
תנסו לארגן עבורכם יומן העלאות לאינסטגרם, פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות בהן אתם מפרסמים. חשוב מאוד להקפיד על העלאת פוסטים וסטוריז באופן עקבי, אחרת אתם עלולים להיעלם מהרדאר. - תהיו לייב, תהיו נוכחים, תהיו ממותגים:
גם שיתוף סרטונים לייב צריך להיות חלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם. הקפידו על פרסום עקבי באינסטגרם, על עריכת תחרויות ואתגרים מעניינים, תגוונו בתוכן ותיצרו עניין תמידי בכם. תגוונו בשימוש גם בפוסטים וגם בסטוריז, reels, IGTV, סרטונים לייב ועוד. וכמובן, הקפידו על מיתוג נקי ואיכותי, לוגו, צבעי מותג אחידים, וכל מה שמאפיין מותג וגורם לאנשים לזכור אתכם טוב-טוב.
מחקר האשטגים באינסטגרם – המדריך המלא:
לא רק למילות מפתח צריך לעשות מחקר, אלא גם להאשטאגים כשעושים קידום ממומן באינסטגרם או קידום אורגני. חשוב לבנות אסטרטגיית קידום באינסטגרם שמבוססת בין היתר על האשטאגים, משום שהם חלק בלתי נפרד מהקידום.
אז איך לקדם עסק בעזרת האשטאגים באינסטגרם?
נסו לבדוק אחרי אילו האשטאגים עוקבים הלקוחות וקהל היעד שלכם. כך תוכלו להבין אילו האשטאגים פופולאריים בקרב קהל היעד שלכם, ותצליחו להתברג פנימה. גם כך תוכלו לראות מה מעניין אותם ומה תחומי העניין שלהם, דבר אשר יכול להגביר את המיתוג המטורגט שלכם לקהל היעד. ככל שאתם מכירים את קהל היעד שלכם טוב יותר ויודעים לאפיין אותו בצורה מדויקת יותר, כך השיווק שלכם עבורו יהיה ממוקד ואישי יותר. וזה כמובן יוביל לעלייה במכירות, משום שכשאתם פונים באופן אישי ומדויק לבן אדם, הוא מרגיש בלעדיות מסוימת ושהמוצר הזה הוא "בול בשבילו".
יש נישות וקטגוריות שונות להאשטאגים, ועליכם לנסות לדבוק בסוגי האשטאגים באינסטגרם שמתאימים לעסק ולמוצרים שלכם. דוגמאות ל-7 סוגי ההאשטאגים עיקריים:
- Industry hashtags – למשל, #blogger. האשטאגים מסוג זה הם די נפוצים, משום שאנשים משתמשים בהם באופן כמעט יומיומי. בגלל שהם משמשים הרבה אנשים, חשוב שתכללו ביחד איתם גם האשטאגים באינסטגרם נוספים נישתיים כדי שהגולשים יקבלו מושג יותר ספציפי על התחום והנושא הכללי של הפוסטים שלכם.
- Niche hashtags – האשטאגים נישתיים. למשל, #familyphotographer. האשטאגים נישתיים מאפשרים לכם להיות יותר ספציפיים לגבי ההאשטאגים המקצועיים שלכם. כך תוכלו להשיג קהל מדויק יותר. לדוגמה, אם ההאשטאג המקצועי שלכם היה #entrepreneur אז ההאשטאג הנישתי שלכם יכול להיות #entrepreneurmindset.
- Brand hashtag – זהו ההאשטאג של המותג שלכם. למשל, #ShareACoke של קוקה קולה, אשר הוביל קמפיין מסוים שלהם. ההאשטאג הממותג אמור להיות ייחודי למותג שלכם בלבד, כך שכשגולשים יראו אותו הם יזהו מיד שמדובר בכם. ההאשטאג שתבחרו צריך להיות מותאם לקמפיין ספציפי שאתם מובילים. אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם חברת קידום אורגני באינסטגרם על מנת שהיא תוכל לסייע לכם לבחור האשטאג ממותג מתאים.
- Community hashtags – בעזרת ההאשטאגים הקהילתיים תוכלו להצטרף לקהילת אינסטגרם ייחודית שעוקבת כולה אחר ההאשטאגים הללו. נציין שאלו האשטאגים באינסטגרם שהם יחסית ספציפיים, ולכן הם מהווים יתרון כשרוצים למקד את קהל היעד. למשל, #dearphotographer.
- Location hashtags – למשל, #Nycphotographer. האשטאגי המיקום כשמם כן הם – מציינים את המיקום של העסק שלכם, איפה אתם נותנים שירות, לאילו אזורים העסק שלכם רלוונטי. אם אתם עסק שרוצה לטרגט את קהל היעד שלו באופן ברור ולא להתפזר לאזורים לא רלוונטיים – אתם צריכים לשלב האשטאגים של מיקום בפוסטים שלכם.
- Event hashtags – האשטאגי אירועים הם מן הסתם זמניים יותר, משום שהם רלוונטיים עבור אירוע מסוים וספציפי. עם זאת, הם בדיוק מה שאתם צריכים אם אתם רוצים לבדוק מי משתתף באירוע מסוים, לקחת חלק או ליצור באז וירטואלי סביב אירוע מסוים. כך שאם העסק שלכם מקיים אירוע גדול, כמו כנס מסוים, ואתם רוצים ליידע את הקהל באינסטגרם על האירוע ולאפשר להם לראות מי עוד עומד להגיע אליו ומה העלו אנשים נוספים שבאו לאירוע – ההאשטאגים האלו הם בדיוק מה שחיפשתם.
- Special day hashtags – ההאשטאגים האלו נועדו בדיוק למה שהשם שלהם רומז – לחגוג יום מסוים/תקופה מסוימת. זה יכול להיות #nationalVeganDay כדי לציין את יום הטבעונות הבינלאומי, או למשל #summertime אם אתם רוצים לחגוג את בואו של הקיץ. אם אתם למשל מרפאה וטרינרית, תוכלו לציין את יום הכלב או יום החתול הבינלאומי ולצרף את ההאשטאג המתאים באותו יום. ובאותו אופן, אם אתם עסק שמוכר מוצרים שמתאימים לקיץ (קרם הגנה, קרם שיזוף, בגדי ים וכו') אז מומלץ שתצרפו האשטאג שחוגג את תקופת הקיץ.
אז לסיכום: אלו היו 7 סוגי האשטאגים באינסטגרם שאתם חייבים להכיר. אילו מהם רלוונטיים לעסק שלכם? זאת שאלה מצוינת שצריך לשאול חברת קידום אורגני באינסטגרם שעשתה לכם איפיון שיווקי יסודי והיא תוכל לענות לכם באופן ספציפי לעסק שלכם. חברת קידום באינסטגרם לעסקים תבחר עבורכם את ההאשטאגים הרלוונטיים לפוסטים באינסטגרם ובכך תוכל לטרגט את הפוסטים לקהל היעד הייחודי שלכם מבלי להתפזר ולבזבז זמן ומשאבים.
טיפים עבור האשטאגים באינסטגרם:
- שימו לב שאינסטגרם מגבילה אתכם למקסימום של 30 האשטאגים בפוסט, אבל אתם לא באמת צריכים כל כך הרבה. לרוב יספיקו לכם כ-10 האשטאגים ולא יותר.
- מומלץ לגוון בסוגי ההאשטאגים השונים שציינו פה, כדי לדייק את קהל היעד שלכם יותר. כל סוג האשטאג נותן לכם מיקוד טיפה שונה לקהל היעד, והאיחוד של כמה סוגים של האשטאגים באינסטגרם יכול להגדיל את קהל היעד הרלוונטי שתגיעו אליו.
- נסו בכל פוסט לגוון מעט בהאשטאגים עצמם ולא לחזור על אותם האשטאגים כל הזמן. אחרת אתם מקבעים את עצמכם לקהל יעד מסוים ולא נותנים לעצמכם את ההזדמנות להתרחב ולהגיע לאנשים חדשים. נסו לבדוק גם האשטאגים שונים ולהתנסות בהם, משום שקומבינציות שונות יכולות להביא תוצאות שונות.
- איפה אפשר לשים האשטאגים באינסטגרם? – בפוסט עצמו או בתגובות לפוסט.
אבל איפה הכי כדאי? – זה תלוי, כל מקרה לגופו. מומלץ להתייעץ עם חברת קידום באינסטגרם לעסקים שתתאים את התשובה אליכם.
פרסום תמונות באינסטגרם:
פרסום תמונות באינסטגרם זה לא כל כך פשוט. אתם יכולים פשוט לצלם תמונה ולהעלות אותה, אבל היא לא תהיה אופטימלית ככה. כדי ליצור אפקט משמעותי, אתם צריכים תמונות אופטימליות:
- לא להתפשר על איכות צילום גבוהה. באינסטגרם רואים הכול ומזהים את ההבדל בין איכות תמונה נמוכה לגבוהה. הרזולוציה חייבת להיות הגבוהה ביותר, על מנת שתוכלו למקסם תוצאות.
- תמונה סטנדרטית באינסטגרם היא בגודל 1080px x 1080px. לתמונה שמצולמת לאורך (portrait) מוטב להיות בגודל 1080px x 1350px, ולתמונה לרוחב (landscape) מוטב להיות בגודל 1080px x 608px. עם זאת, אלו לא המלצות חד משמעיות וחשוב להתייעץ עם חברת קידום באינסטגרם לעסקים לפני צילום התמונות. כן נציין שיש יתרון להעלאת תמונות המצולמות לאורך ולא לרוחב, משום שככל התמונה ארוכה יותר היא תופסת מקום גדול יותר בפיד, מה שמשאיר יותר תשומת לב אליכם.
- עצבו לכם סטייל! צבעים דומים בתמונה, נושא דומה. אתם רוצים ליצור איזושהי אחידות, איזשהו סטייל ייחודי לכם כך שכשגולשים יגלשו בחשבון שלכם הם יראו שהושקעה מחשבה לפני העלאת התמונות ושיש תבנית מסוימת לדברים. למשל, אם אתם חנות תכשיטים, העלו תמונות של תכשיטים באופן יחסית אחיד, למשל, רקע דומה. היתרון באחידות הוא שהיא יכולה לאפיין אתכם, ואיפיון ייחודי מאפשר לגולשים לזכור אתכם הרבה יותר טוב בראש.
קידום ממומן באינסטגרם – מה הוא דורש?
עסק שעושה קידום ממומן באינסטגרם חייב לקבל ליווי מקצועי מחברה שעושה קידום ממומן באינסטגרם כבר שנים ומנוסה בכך. כמו כן, הקפידו לבדוק מול החברה שהיא בעלת ניסיון בשיווק עסקים כמו שלכם, שכן ניסיון ספציפי בשוק שלכם יכול להיות קריטי לתהליך: בין אסטרטגיה שיווק של עסק אחד לאחר קיימים הבדלים קטנים שיוצרים אפקט גדול. דברים קטנים שעשויים להיראות לכם לא בעלי חשיבות גדולה, עשויים להתברר כמכריעי הכף ולגרום ללקוחות שלכם להחליט לרכוש מכם או לא.
ישנן מגמות שונות בדיגיטל שמשפיעות על שווקים מסוימים, ועל אחרים לא. יש לשים לב לשינויים הללו ולדעת לנצל את ההזדמנויות השיווקיות בשטח כשהן עוד חמות. רק חברה שמבצעת קידום ממומן באינסטגרם לעסקים כבר שנים רבות ומתעסקת בתחום הנישתי והייחודי שלכם, תדע לתת לכם את המענה המתאים ולשווק אתכם כמו שצריך.
קידום ממומן באינסטגרם דורש אסטרטגיה מדויקת ומפורטת. יש לעשות מחקר מילות מפתח ומחקר האשטאגים לפני שיוצאים לדרך, כמו גם חקר מתחרים, איפיון יסודי ביותר של קהל היעד, כתיבת קופי מתאים לכל מודעה וכו'.
נדגיש שחשוב להקפיד על בדיקות A\B לקמפיינים שלכם, משום שהן מאוד יכולות לעזור לאסטרטגיה ולהצביע על הקמפיין האופטימלי עבור קהל היעד שלכם. הבדיקות האלו מאפשרות לנו לדעת מה באמת עובד בשטח ומה פחות, ולכן הן כלי הכרחי עבור קידום ממומן באינסטגרם לעסקים.
קצת על חנות באינסטגרם – אינסטגרם שופינג
חנות באינסטגרם (אינסטגרם שופינג) הוא כלי רשמי של אינסטגרם שמאפשר לכם להציג את החשבון שלכם כחנות עם מוצרים למכירה. אינסטגרם שופינג הגיע לישראל באוקטובר 2020, ובחלק מהמדינות בעולם ניתן לבצע את הסליקה ממש דרך האפליקציה מבלי לשלוח את הרוכשים לאתר חיצוני.
באמצעות חנות באינסטגרם אתם יכולים להציג את המוצרים שלכם למכירה, עם תיאור של המוצר, מחיר, והקישור לאתר האינטרנט שלכם בו ניתן לרכוש את המוצר סופית.
למי חנות באינסטגרם מתאימה?
חנות באינסטגרם מתאימה לכל עסק שמוכר מוצרים "פיזיים" למכירה. למשל, בגדים, תכשיטים, מוצרים לבית ולמשרד וכו'. אם אתם מוכרים שירותים מופשטים (כמו ליווי אישי, ליווי משפטי, ייעוץ רפואי ועוד) אז לא תוכלו לנהל חנות באינסטגרם, כשם שלא ניתן לרכוש את השירות שלכם דרך האינטרנט (אבל כמובן שתוכלו לעשות קידום אורגני באינסטגרם וגם קידום ממומן לעסקים, וזה כמובן ישפר את המכירות ואחוזי ההמרה שלכם).
שאלות ותשובות
האם העסק שלי יכול להתחיל קידום באינסטגרם לעסקים?
אינסטגרם היא רשת חברתית שמראש מובנית בעיקר לשיתוף תמונות וסרטונים. כך שאם המוצרים שלכם ניתנים לשיווק דרך תמונה או סרטון (למשל סרטון הסבר על שימוש במוצר, תמונות אופטימליות של המוצר, סרטוני HOW TO…) – אז קידום ממומן באינסטגרם או קידום אורגני מתאימים לכם מצוין.
למי מתאים קידום ממומן באינסטגרם?
קידום ממומן באינסטגרם הוא דרך מצוינת למי שמעוניין לקדם את העסק שלו בדיגיטל וברשתות חברתיות. הקידום הממומן מאפשר לכם להגיע ליותר אנשים ולזכות לעלייה משמעותית במכירות של העסק.
בשורה התחתונה, קידום ממומן באינסטגרם מתאים לכל חשבון עסקי שמעוניין לצבור יותר עוקבים, לראות עלייה בטראפיק לחשבון ולאתר שלו ולראות עלייה במספר הפניות לעסק בהתאם. כמובן שלמי שיש חנות באינסטגרם (אינסטגרם שופינג), קידום ממומן באינסטגרם מומלץ בהחלט.
מהן הדרישות לפתיחת חנות באינסטגרם?
על העסק שלכם למכור מוצרים "מוחשיים".
עליכם להחזיק אתר פעיל עם חנות דיגיטלית בה כל המוצרים שלכם יופיעו, שכן שם הלקוחות מאינסטגרם יבצעו את התשלום.
עליכם להיות בעלי חשבון עסקי באינסטגרם.
עליכם לקשר בין החשבון שלכם בפייסבוק לחשבון באינסטגרם, ועליכם להיות מקושרים לפייסבוק ביזנס מנג'ר.
עליכם להיות אמינים, להיות בעלי מספר רב של עוקבים, ולציית לכל מדיניות הסחר של אינסטגרם.
אתם ממליצים על קידום אורגני באינסטגרם או על קידום ממומן?
גם קידום ממומן באינסטגרם וגם קידום אורגני בעלי יתרונות רבים ומשמעותיים, ולא היינו ממליצים לכם לוותר על אחד מהם כל כך מהר. אבל חשוב לבדוק מה מתאים ספציפית לעסק שלכם ומה הכרחי עבורו. לכן עלינו להכיר אתכם קודם ולבצע איפיון מלא של העסק שלכם לפני שנוכל להמליץ על אסטרטגיה מסוימת. אנחנו דוגלים בהתאמה אישית של האסטרטגיה לעסק, ואין לנו שבלונות גנריות.
אילו שירותים אתם מציעים בנוסף לקידום באינסטגרם?
אנחנו מציעים מגוון שירותים רחב של קידום עסקים באינטרנט, לרבות קידום אורגני לעסקים, קידום ממומן בגוגל, קידום ממומן בפייסבוק, קידום ברשתות חברתיות נוספות (למשל לינקדאין), קידום תוכן ועוד.
ואם יתעוררו בי שאלות במהלך הקמפיין?
מה זאת אומרת? אנחנו פה בשבילכם! אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו ליווי אישי מלא, מההתחלה ועד הסוף. אנחנו כאן לכל שאלה שתעלה לכם, כל תהייה, רעיון או בירור. בשביל זה אנחנו כאן. הצוות שלנו ישמח תמיד לשמוע מכם ויענה לכם בסבלנות על מה שרק תבקשו. אנחנו נוהגים גם לפגוש את הלקוחות שלנו בתדירות שנוחה להם, וכמובן לשלוח לכם דוח חודשי על הביצועים שנעשו.