קידום חנות אינטרנטית במנועי חיפוש – לאילו שירותי קידום אתרים כדאי להתייחס?

תוכן עניינים

יש לכם חנות אינטרנטית ואתם רוצים לקדם אותה בדיגיטל? הגעתם למקום הנכון. כאן תקבלו הסברים מדויקים על איך כדאי לכם לקדם את החנות שלכם, על מה להקפיד, ממה להיזהר ועוד. קידום חנות אינטרנטית במנועי חיפוש הוא לא בהכרח דבר פשוט – יש הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון, וחשוב שהאסטרטגיה שלכם תהיה דינאמית ותכיל מגוון שירותי קידום חנות אינטרנטית.

לפני שנתחיל במסע, חברת קידום חנות אינטרנטית בגוגל בדרך כלל תבקש לאפיין אתכם מבעוד מועד, לפני שהיא מתחילה לבנות עבורכם אסטרטגיה כלשהי. זהו אחד השלבים הכי עיקריים בתהליך קידום אורגני של חנות אינטרנטית, משום שבשלב זה החברה לומדת אתכם ומתחילה לנשום את העסק שלכם: מהו אופי העסק, מה אתם משווקים בחנות, למי אתם מייעדים את עצמכם, כמה ניסיון יש לכם, איפה אתם רואים את עצמכם בעוד 10 שנים, מה החזון שלכם, מה המטרות שלכם, מה הערכים שלכם, וכו'.

כל אלו משפיעים על האסטרטגיה שתיבנה במיוחד עבורכם – לעסק גדול יותר בעל ניסיון רחב יותר עם מטרות מסוימות תתאים אסטרטגיה שיווקית אחת, ולעסק קטן ומצומצם יותר שנמצא בתחילת דרכו ובעל מטרות ראשוניות יותר תתאים אסטרטגיה שיווקית אחרת. אין נכון ולא נכון – יש מתאים ולא מתאים. אם החברה שתשווק אתכם בדיגיטל לא תכיר אתכם היטב – בניית והתאמת האסטרטגיה יכולה להתפספס, ומכאן שגם סיכויי ההצלחה של הקמפיין ירדו משמעותית. 

נתחיל מההתחלה – למה בכלל לעשות קידום חנות אינטרנטית במנועי חיפוש?

קידום חנות אינטרנטית במנועי חיפוש ובגוגל הוא הדבר הבסיסי ביותר בשוק של היום, בו הכול קורה בדיגיטל. היום כולם רוכשים דרך האינטרנט או מתלבטים מה לרכוש, איפה ומתי דרך האינטרנט. אפילו אם מדובר בחנות בגדים למשל שאנחנו כבר מכירים וקנינו בה מספר פעמים, רובנו עדיין ניכנס לאינטרנט לפני שניגש לחנות פיזית, ונבדוק אם שעות הפתיחה השתנו, אם היא עדיין מקבלת לקוחות, אם עלתה קולקציה חדשה לאתר ששווה להסתכל עליה ועוד. 

אם זו חנות שאנחנו לא מכירים אז אדרבה! לפני שנקנה אנחנו כמובן נבדוק מה קורה אצל המתחרים, האם הם מספקים לי מוצר דומה במחיר זול יותר, האם תנאי השירות שלהם טובים יותר, אולי יש להם מבצעים על מוצרים נוספים, אולי הם מעניקים הטבות ללקוחות עם כרטיס אשראי מסוים, אולי האתר שלהם פשוט נוח יותר לשימוש והרבה יותר מהנה לבצע בו את הרכישה. 

כלומר, באיזשהו מובן, באופן אינטואיטיבי אנחנו מכוונים לבדיקה ראשונית באינטרנט לפני ביצוע רכישה. אנחנו לא רוצים לצאת "פראיירים" הן מבחינה כספית והן מבחינת הזמן שלנו – שני משאבים שאנחנו שונאים לבזבז.

ולכן ההעדפה היא כמובן לבדוק קודם כדי לחסוך "בלגן" – להשוות מחירים ומבצעים, להשוות תנאי משלוח או תנאי שירות ושימוש במוצר, ועוד. בדרך כלל, מה שיגרום ללקוחות פוטנציאליים (שכבר מעוניינים במוצר או בשירות שלכם) להישאר באתר שלכם ולא לעבור למתחרים – הוא נוחות. אם נוח להם – הם לרוב ישארו שם.

זה קצת מזכיר כורסה נוחה שנוח לשכב עליה. ברגע שהתיישבנו, ונוח לנו, יהיה לנו קשה לשנות תנוחה. אנחנו נעדיף להישאר שם.
אם הכורסה מציקה לנו, לא נוחה לנו בגב, או שאין לנו איפה להניח את הרגליים – אנחנו נחפש כורסה אחרת.

הכורסה שלכם צריכה להיות נוחה.
כדי להשיג כורסה נוחה, כלומר כדי להשיג אתר שמייצר חוויית משתמש אופטימלית ונוחה לרכישה – אתם צריכים קידום חנות אינטרנטית במנועי חיפוש SEO.

מה כולל קידום אורגני של חנות אינטרנטית?

קידום אורגני של חנות אינטרנטית אומר להפוך את האתר לאופטימלי. ברגע שהאתר שלכם יהיה אופטימלי לדרישותיו של מנוע החיפוש, מנוע החיפוש (גוגל, לרוב) יוכל לאתר אתכם בקלות רבה יותר ויוכל לדרג אתכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כלומר, ככל שהאתר שלכם יהיה יותר אופטימלי, כך ללקוחות פוטנציאליים יהיה יותר קל למצוא את האתר שלכם כשיחפשו אותו והוא יופיע להם גבוה יותר מול העיניים ברשימת התוצאות.

SEO, אופטימיזציה של אתר למנוע החיפוש, הוא תהליך ממושך שדורש התמדה וסבלנות. בהתחלה נבצע הערכת מצב ראשונית: מהם הביצועים הנוכחיים של האתר שלכם, אילו מילות מפתח מופיעות באתר, האם האתר רספונסיבי לנייד ומהיר, ובקיצור, הערכה של מידת האופטימליות של האתר שלכם למנוע החיפוש. 

ההערכה הראשונית תכלול גם בדיקת סטטוס הנכסים הדיגיטליים הנוספים שלכם, האם הם מעודכנים ופעילים, מה חסר להם, האם נעשה שימוש בקידום ממומן ברשתות החברתיות או קידום ממומן בגוגל כדי לקדם את החנות האינטרנטית שלכם ועוד.

במקביל להערכה הראשונית, חשוב מאוד לבצע איפיון של העסק, כפי שהצגנו בהתחלה. לדעת מי אתם, לאן אתם מכוונים, ומיהו קהל היעד שלכם. איפיון קהל היעד הוא אחד החלקים הדומיננטיים ביותר משום שהוא ישפיע על כל מהלך האסטרטגיה. האסטרטגיה נבנית בהתאם למטרות שלכם, וכל פעולה שנבצע תחת האסטרטגיה צריכה להיות מכוונת לקהל היעד. 

לאחר מכן נבנה תוכנית אסטרטגיה התואמת את המטרות שלכם: מה יש לשפר באתר כדי שיהיה אופטימלי, באילו כלים דיגיטליים מומלץ להשתמש, איך לבנות קמפיין ממומן בגוגל וקמפיין ממומן ברשתות החברתיות שיקפיץ לכם את המכירות של החנות, איך להשתמש בתקציב שלכם בצורה חכמה מוכוונת השקעה לאורך זמן, ועוד. את האסטרטגיה יבנו עבורכם אנשי הצוות של חברת קידום חנות אינטרנטית בגוגל, אשר מתמקצעים בנושא ויודעים בדיוק מה הם עושים, שכן הם העבירו בדיוק את אותו תהליך הרבה חברות אחרות לפניכם והגיעו איתן להצלחה רבה.

קידום חנויות באינטרנט
קידום חנויות באינטרנט - פרסונאס מדיה

בדרך כלל אסטרטגיית קידום אורגני של חנות אינטרנטית תכלול:

  • מחקר מילות מפתח מחודש
  • שיבוץ ושילוב מילות המפתח בכל חלקי האתר – בתוכן, בכותרות, בדומיינים, בפרסומים ברשתות החברתיות, בפרופילים שלכם ברשתות החברתיות וב"גוגל לעסק שלי", בתגיות ובתיאורי מטא ועוד.
  • כתיבת תוכן איכותי
  • שימוש נכון בתגיות ובתיאורי מטא
  • אופטימיזציה לתמונות
  • רספונסיביות לנייד
  • התאמת העיצוב לקהל היעד
  • מהירות הגלישה באתר
  • מפת אתר מסודרת ונוחה
  • אבטחת אתר איכותית
  • קישורים חיצוניים ופנימיים

אבל אל תשכחו שבגלל שאנחנו מדברים על קידום אורגני של חנות אינטרנטית, ישנם רכיבים נוספים הנדרשים על מנת לבצע אופטימיזציה לאתר, מעבר לרכיבים הבסיסיים שהצגנו כאן מעלינו. ערכנו עבורכם פירוט על רכיבים באתר שחשוב לעשות עבורם אופטימיזציה ספציפית כשמדובר על חנות אינטרנטית:

אם "לא מחליפים סוס מנצח" – אז תהיו סוס מנצח!

קידום אורגני של חנות אינטרנטית חייב לכלול בניית מערכת רכישה דיגיטלית שהיא קלה, נוחה, נגישה, פשוטה וברורה. שיהיה כמה שיותר קל ומהיר לבצע את הרכישה, בלי הסתבכויות מיותרות. למשל על ידי: 

  • תשלום דרך פייפאל
  • שמירת פרטי כרטיס אשראי לקניות הבאות
  • אפשרות להכניס את פרטי האשראי הרשומים בחשבון בגוגל (ואז אין צורך למלא אותם ידנית והם מתמלאים אוטומטית בתיבה)
  • אפשרות להכניס קוד קופון בצורה יעילה ונוחה
  • קבלת אישור תשלום למייל באופן אוטומטי
  • עגלת קניות מסודרת ונוחה להוספת ולהסרת פריטים
  • הסדרי מדיניות רכישה פשוטים שלא ידרשו מהרוכש להתעכב 

הגישה שלכם צריכה להיות כזו – ככל שללקוח יותר נוח ופשוט, כך הוא ישלים את הרכישה ברצון ובחיוך, לא יפנה למתחרים שלכם כדי לקנות אצלם במקום, ויזכור אתכם לטובה בפעם הבאה שירצה לקנות מוצר, כך שרק בזכות חוויית רכישה חיובית הצלחתם להרוויח לקוח חוזר.

אבטחת אתר גבוהה

הלקוחות שלכם רוצים לדעת שהם קונים אצלכם בבטחה, ושהם יכולים להרגיש נינוחים כשהם שמים את פרטי האשראי שלהם באתר. אבטחות לאתר הן ברמות שונות. ככל שרמת האבטחה באתר שלכם תהיה גבוהה יותר, גם גוגל יראה זאת בעין יפה וידרג אתכם גבוה יותר, וגם הלקוחות ישימו לב לכך וירגישו בטוחים יותר לבצע באתר שלכם רכישה, מאשר באתר של מתחרים שאולי עליהם הם מתקשים לסמוך.

אבטחת אתר גבוהה לא תיתן לכם רק את זה. היא תיתן לכם הרבה מעבר משום שהיא אוטומטית ממתגת את עצמכם כחברה שדואגת ללקוחות שלה, שאכפת לה שהפרטים האישיים והרגישים ביותר של הלקוחות, חברה שלא מעגלת פינות ושלא אוהבת לקחת סיכונים כשזה נוגע לבטיחות האישית של אנשים. 

אם האתר שלכם מאובטח ברמה גבוהה, אנחנו מאוד ממליצים לכם לציין זאת באתר: אולי בדף הראשי של החנות כדי שזה יהיה מול העיניים של כל לקוח פוטנציאלי, אולי לקראת הרכישה, אולי בעיצומי תהליך הרכישה. התייעצו על כך עם חברת קידום חנות אינטרנטית במנועי חיפוש וביחד תחליטו מהו המיקום האופטימלי עבורכם לכתוב זאת. 

כך או כך, חשוב שהלקוחות שלכם ידעו שאתם משקיעים באבטחה ברמה גבוהה ולוקחים אותם ברצינות. כך הם ירגישו שהם יכולים לסמוך עליכם, וזה יחצה את גבולות הביטחון ברכישה ויגיע לגבולות עסקיים אחרים. הכול עניין של רושם ומיתוג. 

החנות האינטרנטית צריכה להיות עיצובית וייחודית

הופעת הפריטים בסדר אסתטי – אולי ריבועים, אולי בצורת רשימה, תלוי בסוג הפריטים שאתם מוכרים. מומלץ תמיד שתהיה תמונה מעל הכיתוב של הפריט. 

התמונה של הפריט צריכה להיות מחמיאה ומדויקת למוצר אשר רוכשים, והכיתוב צריך לתאר אותו בצורה פשוטה. בלי יותר מדי סופרלטיבים זולים או מחמאות נדושות, בעיקר תיאור של המוצר עצמו, למה הוא נועד ומה ייחודי בו (טכנולוגיה מסוימת? הוא שקט יותר? מהיר יותר? נוח יותר? עשוי מחומר איכותי או עמיד יותר?).

מה לכתוב בתיאור המוצר?

אל תפריזו במחמאות על המוצר כשאתם מתארים אותו. תנו ללקוח את כל המידע שהוא צריך כדי להתרשם בעצמו, ואם כל המחמאות האלו באמת נכונות, הן כבר יגיעו מלקוחות שיכתבו עליכם ביקורת חיובית בגוגל. 

להחמיא יותר מדי למוצרים של עצמנו יכול להציג אותנו באור קצת מביך או נואש. אתם לא במקום הזה, אתם נמצאים במקום שאתם יודעים מה המוצר שלכם שווה, ואתם לא צריכים לשכנע את הלקוחות שלכם בכך יתר על המידה, תנו להם להשתכנע בעצמם. 

תארו לעצמכם שאתם מתכוונים לרכוש מיקסר קטן באינטרנט. הכיתוב על המיקסר באתר אומר "מיקסר לחיתוך פירות, הכי טוב שיש, מהיר באופן חסר תקדים, נוח לניקוי בצורה שמעולם לא ראיתם". הרבה סופרלטיבים, נכון?

אנחנו רואים כל כך הרבה כיתובים שיווקיים כאלה ברשת, שכבר קצת נמאס לנו לקרוא אותם ואנחנו נהיים קהים אליהם. הרבה יחשבו שמה שצריך לעשות במצב כזה זה להוסיף עוד סופרלטיבים. לנו זה מרגיש כמו להתחיל לצעוק חזק יותר למישהו שיש לו אוזניות על האוזניים כדי שישמע את מה שיש לנו להגיד, במקום לחשוב מחוץ לקופסה ולבקש ממנו שיוריד לרגע את האוזניות כדי שיוכל לשמוע בעצמו, באותנטיות, את המסר. 

אז מה הנקודה שלנו? במקום להמשיך לצעוק לבחור עם האוזניות ולכתוב סופרלטיבים מוגזמים בכיתוב על המוצר, תבחרו בגישה אותנטית, מדויקת, והלקוח ירגיש שיש פה משהו רענן. שלא מנסים "לדחוף" לו מוצרים. פתאום אתם משדרים כנות. אנשים נמשכים לכנות כי זה עממי, זה בגובה העיניים, בלי פילטרים, בלי לשחק משחקים. פשוט, לא?

והגישה הזאת היא גישה שגורמת לצד השני להיות קשוב הרבה יותר, כי הוא מרגיש מראש שלא "עובדים" עליו. הוא מרגיש מולכם יותר ביטחון ונינוחות, ורוכש את המוצר. ואז בעצמו, על גופו, הוא מגלה את כל הסופרלטיבים שמקודם נמנעתם לכתוב. הדבר הזה חוזר אליכם בביקורת חיובית בגוגל. וביקורת חיובית תמיד תהיה יותר חזקה מכיתוב חיובי. 

קידום חנות אינטרנטית בגוגל

המודעה הממומנת של גוגל אדס ידועה כרווחית מאוד. אבל חברת קידום חנות אינטרנטית בגוגל צריכה לבחון אם היא מתאימה גם לכם, מבחינת תקציב, קהל יעד, ניהול המשאבים וכו'. חשוב שתמצאו חברה שאין לה טמפלט ספציפי ומקובע שהיא חייבת להלביש אותו על כל עסק, אלא חברה גמישה שתמיד חושבת לפני שהיא יוצרת לכם את האסטרטגיה – שכן כל עסק שונה מהאחר ויש לתפור את האסטרטגיה של העסק באופן מדויק למידותיו, ולא ללכת לפי כיוון כללי שכביכול מתאים לכל העסקים.

היתרון ביצירת מודעת קידום ממומן לחנות אינטרנטית, היא העלייה המשמעותית בטראפיק. כמובן שאם החנות שלכם לא אופטימלית אז הגברת הטראפיק לאתר לא בהכרח תסייע להגדלת המכירות, ולשם כך אתם צריכים קידום אורני של חנות אינטרנטית. 

בהנחה שאתם דואגים ל SEO, העלייה בטראפיק לאתר מייצרת לכם יותר הכנסות, מגדילה את רשימת התפוצה לניוזלטר שלכם, מרחיבה את המוניטין ואת המיתוג שלכם בשוק (משום שיותר אנשים שומעים עליכם ונכנסים לאתר שלכם) ויכולה אפילו ליצור עבורכם שיתופי פעולה עסקיים לעתיד. אבל אם להתחיל בקטן, מדובר בעלייה במכירות. 

לא היינו ממליצים לכם לעשות קידום ממומן בגוגל לבדכם. זהו עולם גדול ומסובך, וחשוב שבתהליך תלווה אתכם חברת קידום חנות אינטרנטית בגוגל, משום שיש הרבה החלטות בדרך שצריך לקבל, החלטות אסטרטגיות ושיווקיות, שרק אנשי מקצוע יוכלו לענות עליהן בצורה מקצועית ואיכותית.

כשעושים קידום חנות אינטרנטית בגוגל, יש הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון, כמו מילות מפתח, בחירת מילות מפתח שליליות, התאמה לקהל יעד, מילוי השדות הרלוונטיים באופן מדויק, ועוד. טעויות בביצוע קידום חנות אינטרנטית בגוגל, כלומר טעויות ברכיבים שציינו פה (ואלו רק רכיבים חלקיים) יכולות לעלות לכם הרבה כסף, וכמובן לפגוע לכם במוניטין, מה שגם יעלה המון כסף לתקן. 

לכן כשאתם עושים קידום חנות אינטרנטית בגוגל, או קידום ממומן ברשתות החברתיות, היעזרו בחברה המעניקה שירותי קידום חנות אינטרנטית בגוגל ובמנועי חיפוש והיא תעניק לכם חבילה שלמה המכסה את כל מה שאתם צריכים כדי לקדם את עצמכם ברשת. 

מה כוללים שירותי קידום חנות אינטרנטית?

זוהי חבילה שלמה שחברת קידום אתרים צריכה להעניק לכם. מעבר לכל מה שציינו במאמר, שירותי קידום חנות אינטרנטית כוללים גם:

  • שיווק באימייל – ליצור ניוזלטר עם מידע ועדכונים, מבצעים, קריאה לפעולה. אחת לשבוע תשלחו ניוזלטר לכל מי שנרשם לרשימת התפוצה דרך האתר שלכם, ואיתם תוכלו לשתף את כל מה שחדש בחנות ולהזכיר להם לבצע רכישה.
  • קידום ברשתות החברתיות – מעבר ליצירת פרופילים אופטימליים ברשתות החברתיות, חשוב מאוד להיות שם אקטיביים: להעלות פוסטים וסטוריז, לענות בזמן לכל מי ששולח הודעה או כותב תגובה, להשתמש בהאשטאגים ובתיוגים הנכונים ועוד. זוהי עבודה שלמה והיא מורכבת מאוד, משום שלפעמים נדרשים להעביר מסר גדול במעט מילים, וכאן חשוב שכותב תוכן או קופירייטר מקצועי יכנס לתמונה.
  • יצירת תוכן איכותי לאתר, בלוג – יש אתרים שפותחים גם בלוג בנוסף לחנות אינטרנטית, בעיקר אם יש להם מדריכים מסוימים או מאמרים המסבירים מידע מפורט על השימוש במוצר ועל תועלתו. כך או כך, זיכרו שיש הרבה דרכים שונות להעלות תוכן לאתר, בין אם דרך סרטונים, מדריכי HOW TO, תרשימים ועזרים גרפיים וכו'. כותב התוכן והמעצב של האתר יידעו לייצר עבורכם תוכן בצורות שונות כך שהאתר יתאים לקהל היעד.
  • שיווק באמצעות SMS (אס-אמ-אס) – הודעות על מבצעים אטרקטיביים וקריאה לפעולה באמצעות שליחת SMS פשוט. הרבה חברות משתמשות בזה, וזהו כלי שיווקי שלאט לאט צובר יותר ויותר תאוצה.
  • פרזנטור או משפיע רשת – ניתן לייצר שיתוף פעולה בין החנות שלכם לבין משפיע רשת כלשהו (יוטיובר, או משפיע רשת מוכר באינסטגרם או בפייסבוק למשל) שיפרסם את המוצר או את השירות באמצעות סרטונים או פוסטים בכלי רשת נבחרים
  • רימרקטינג – זהו שיווק מחדש ללקוחות פוטנציאליים שהתעניינו במוצר שלכם בעבר אך משהו מנע מהם לרכוש אותו באותו הרגע, ולכן חשוב שתחזרו אליהם (באמצעות קוקיז) ותזכירו להם להשלים את הקנייה. 

שאלות ותשובות:

למה כדאי לפנות אל חברת קידום חנות אינטרנטית במנועי חיפוש? למה אני לא יכול פשוט לעשות את זה לבד ולחסוך את הכסף?

ראשית, היתרון בשכירת חברת קידום חנות אינטרנטית ברור – כך תוכלו להמשיך להתעסק בניהול החנות שלכם באופן שוטף, כשאתם יודעים שכל מה שקשור לשיווק ולקידום החנות האינטרנטית שלכם בדיגיטל מטופל על ידי המומחים הטובים ביותר. יש לכם ראש שקט.
שנית, לנסות לקדם את עצמכם לבד בדיגיטל מבלי לשכור חברת קידום אשר מוכשרת לכך, לא באמת חוסך לכם כסף. זה רק נדמה ככה. קודם כל, זמן שווה כסף. וכדי שתוכלו להעלות את המכירות של העסק ולהרוויח כסף כשאתם מקדמים את עצמכם באופן עצמאי, אתם תצטרכו להשקיע בכך המון המון שעות, ויתכן שאפילו עם השקעה מרובה של שעות לא באמת תצליחו להעלות את המכירות ולהיות בנקודה טובה יותר. לכן עדיף לכם להשקיע את הזמן היקר שלכם בניהול העסק.
בנוסף, לקדם את עצמכם עצמאית לא באמת חוסך לכם כסף, משום שאם תנסו לקדם את עצמכם בלי ליווי מקצועי יש סיכוי גבוה שתעשו טעויות בדרך, באופן טבעי. אבל תיקון הטעויות האלו ותיקון המוניטין שלכם יכול לעלות לכם הרבה כסף… ולכן עדיף מראש להימנע מכך ולשכור חברת קידום חנות אינטרנטית שתעשה את הכול בשבילכם, בלי טעויות בדרך ובלי בזבוז של משאבים יקרים.

אני לא בטוח שיש לי פרופיל ברשת חברתית, מה לעשות?

לפעמים תוך כדי בניית האסטרטגיה (או לפני) המומחים שלנו מגלים שחסרים לכם נכסים דיגיטליים מסוימים שהם חשובים לקידום בדיגיטל – כמו חשבון באינסטגרם, פרופיל ב"גוגל לעסק שלי", ועוד. במצב כזה אנחנו כמובן פותחים לכם את הפרופילים הרלוונטיים, ודואגים להגדיר אותם כך שהם יהיו מקושרים ומסונכרים עם התוכן שלכם באתר וברשתות החברתיות המקבילות.

מה זה "גוגל לעסק שלי"?

גוגל לעסק שלי הוא פלטפורמה לעסקים, חברות ומקומות שונים לשים את עצמם על המפה. אתם למעשה פותחים מן תעודת זהות בסיסית לעסק שלכם בגוגל. ניתן למלא שם את השם שלכם, ימי ושעות פתיחה, איפה אתם ממוקמים (עם קישור לגוגל מפס), תיאור קצר עליכם, טלפון ליצירת קשר, הוראות הגעה, ועוד. בהתאם לאופי העסק שלכם ניתן להוסיף רובריקות נוספות.
למשל, אם אתם מסעדה, אתם יכולים להוסיף קישור לתפריט שלכם, קישור לביצוע הזמנות או שמירת שולחן, לכתוב אם אתם מאפשרים אכילה בחוץ או בפנים, ועוד. כמובן שמומלץ להוסיף תמונות של העסק. בפרופיל גוגל לעסק שלי יופיעו גם דירוגים וביקורות של גולשים שביקרו במקום – כמה הם נהנו, האם היה להם יקר מדי, האם השירות היה טוב, האם היה להם טעים ועוד.
פרופיל "גוגל לעסק שלי" הוא מאוד מומלץ עבור כל עסק, משום שהוא ליטרלי שם אתכם על המפה (של גוגל מפס) ונותן לכל גולש את המידע הכי בסיסי עליכם בשביל להבין מי אתם ולדעת אם ליצור קשר.