
מה אפשר לעשות בעזרת קידום ממומן בפייסבוק?
קידום ממומן כשמו כן הוא – קמפיין פרסום באינטרנט, אשר ממומן על ידי בעל העסק. הפעם, נעסוק בקידום ממומן בפייסבוק, כלומר, בקמפיינים שיווקיים אשר מתרחשים בפלטפורמת הרשת החברתית.
הקמפיינים בפייסבוק מאפשרים לקדם באופן ממומן פוסטים, תמונות, מודעות, סרטונים, גרפיקות ועוד מגוון רחב של אופציות יצירתיות להצגת תוכן שיווקי ופרסומי לקהל היעד הייחודי שלכם בתוך פייסבוק.
קמפיין קידום ממומן בפייסבוק מתאים עבור:
- עסקים שקהל היעד שלכם נמצא בפייסבוק
- עסקים שרוצים להעביר את המסר שלכם דרך המדיה החברתית
- עסקים שרוצים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם
- עסקים שרוצים להיות נוכחים ברשתות החברתיות
- עסקים שרוצים להגדיל את הנראות שלהם ברשת החברתית העצומה פייסבוק
- עסקים שרוצים להגדיל את מספר הנכסים הדיגיטליים שלהם.
אז איפה הקאץ'?
כדי להשיג מודעת פרסום בפייסבוק שתהיה אפקטיבית באמת, כזו שתניב לכם לידים איכותיים ולקוחות חדשים, תגדיל את הנוכחות שלכם ברשת ותקפיץ את המכירות – אתם תצטרכו לוודא שהמודעה שלכם היא אופטימלית. יצירת מודעת קידום ממומן בפייסבוק שהיא אופטימלית יכולה להיות עבודה לא קלה בכלל.
בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המאמר הזה – כדי לתת לכם הצצה לעולם של קידום ממומן בפייסבוק, וכדי לתת לכם מגוון טיפים ועצות יעילות שיעזרו לכם ליצור את המודעה הטובה ביותר עבור העסק היקר שלכם.
מה נדרש עבור קמפיין איכותי לפייסבוק?
- ידע וניסיון – כמו תמיד, אין תחליף לידע מקצועי ולניסיון ארוך שנים בתחום. בעולם השיווק אנחנו רואים זאת באופן בולט במיוחד, שכן קמפיין פרסום מקצועי בפייסבוק דורש אסטרטגיה זהירה, שקולה ומחושבת, כזו שרק איש מקצוע בתחום בעל ניסיון רב שנים יוכל להפיק עבורכם.
- תוכן ועיצוב – גם כאן תצטרכו אנשי מקצוע מומחים בתחומם שיכתבו עבורכם תוכן עשיר, מגוון ובעל ערך לקוראים שלכם בפייסבוק, במקביל לאנשי עיצוב מהרמה בגבוהה ביותר שידעו לתת את המעטפת הנכונה לתוכן שייכתב. אל תזלזלו בעיצוב – זכרו שהעיצוב, התמונות, התרשימים, הגרפיקות וכו' הם הדבר הראשון שמסתכלים עליו לפני שניגשים לקרוא את התוכן עצמו.
אנחנו ממליצים לכם לפנות אל חברת קמפיין פרסום מקצועי בפייסבוק שמכירה כבר הכול בעל פה, חברה שצברה ניסיון רב לאורך השנים, ושפועלת אך ורק בשיטות מקצועיות ומקובלות.
אתם מחפשים חברה שכבר הוכיחה את עצמה – חברה שכבר לקחה כמה וכמה עסקים שונים וקידמה אותם ברשתות החברתיות, באופן שהביא להצלחה עסקית ולהגשמת מטרות העסק.
איפיון לפני הכול
לפני שנתחיל לעבוד על הקמפיין השיווקי שלכם בפייסבוק, אנחנו נרצה להכיר אתכם קצת יותר. הנה כמה דברים שיהיה לנו חשוב לדעת עליכם לפני שנתחיל לבנות את התוכן, את העיצוב, את התיאורים ואת כל שאר האלמנטים המרכיבים את הקמפיין שלכם:
- מה מיוחד במוצרים ובשירותים שאתם מוכרים לעומת המתחרים שלכם?
- מה מייחד את העסק שלכם?
- מה אופי העסק שלכם? מה החזון שלכם?
- מהן המטרות שלכם מהקמפיין?
טיפים שימנפו את העסק שלכם בפייסבוק
מיקוד על פי קהל יעד:
כשעוסקים במודעת קידום ממומן בפייסבוק, חייבים קודם כל לבצע פילוח של קהלי היעד ולמקד את המודעה אל קהל היעד המתאים ביותר עבור העסק שלכם. בעצם, אתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלות הבאות – למי מכוון השירות או המוצר שלי? איזה קהל צפוי לרכוש אותו? לאילו אנשים אני רוצה למכור?
למה מיקוד על פי קהל יעד חשוב בכלל?
לולא פילוח ומיקוד זה, אתם עלולים למצוא את עצמכם משקיעים הון משאבים (זמן, כסף…) על קמפיין שהוא בכלל לא רלוונטי. כן, גם אם התוכן שלכם מצוין, העיצוב אופטימלי ונראה שהכול כמו שצריך.
כי למעשה, שום תוכן שתקדמו לא יהיה רלוונטי אם הוא לא יהיה מוצב אל מול קהל היעד הרלוונטי אליכם, אם מי שיראו את הקמפיין יהיו אנשים ש"סתם" יבזבזו לכם כסף על ידי ביצוע קליקים שלא יניבו המרה.
אתם רוצים את אלו שיניבו עבורכם המרה.
אתם רוצים את קהל היעד שלכם.
פייסבוק באה פה לעזרתכם בכך שהיא מאפשרת לכם להגיע ישירות אל קהל היעד שלכם – על ידי אפיון על פי מידע דמוגרפי, תחומי עניין, התנהגויות שונות ברשת החברתית ועוד. השקלול של מאפיינים אלו ביחד מאפשר לפייסבוק לאתר ולבחור עבורכם קהלי יעד מותאמים אישית לעסק שלכם.
עיצוב המודעה בפייסבוק:
יש מגוון דרכים להצגת התוכן שלכם, וחשוב שתבחרו אחת שנכונה עבורכם. תמונות, סרטונים, גרפיקה כלשהי, או כל דרך אחרת שתבחרו תשפיע על איך הסיפור שלכם יסופר בפייסבוק.
חשוב לנו להדגיש, הצלחת המותג שלכם תלויה באופן בו הרעיון מאחורי המותג יעבור לגולשים. כדי להעביר את הרעיון ואת הקונספט הייחודי העומד מאחורי המותג שלכם, תצטרכו להיעזר בטכניקות עיצוביות שונות שיעבירו מסר בעל ערך לגולשים. תמונה אחת שווה אלף מילים, לא?
התוכן למודעת קידום ממומן בפייסבוק:
על אף שתמונה אחת שווה אלף מילים, למילים ולתוכן שתכתבו יש ערך בלתי ניתן לתיאור. לרוב אומרים שהתוכן הוא "המלך" בממלכת הקידום והשיווק, והם צודקים – התוכן הוא העיקר בכל הקשור למינוף המותג שלכם למעלה.
מטרת התוכן שלכם היא לספר את הסיפור של המותג שלכם ולענות על כל השאלות שעשויות לצוץ בראש לקוראים – כלומר, להעניק מידע איכותי, קוהרנטי, רלוונטי ובעל ערך. כך למשל, התוכן שלכם יצטרך לענות על שאלות כמו:
- מי אתם?
- מהו המותג שלכם? איזה מוצר או שירות זה? מהי מטרתו? במה הוא מתאפיין?
- איך המותג שלכם רלוונטי אליי? למה כדאי לי לרכוש אותו? איך הוא יכול לסייע לי?
- מה החזון של המותג שלכם?
- במה אתם ייחודיים על פני המתחרים שלכם?
- איך אני יכול לרכוש את המוצר או את השירות שאתם מציעים?
אופי התוכן שתכתבו תלוי במטרות הקמפיין שלכם. אם אתם מכוונים יותר להגדלת המכירות, התמקדו בתוכן אשר נותן מענה לשאלה "למה כדאי לי לרכוש אותו?". לעומת
זאת, אם מטרת הקמפיין שלכם היא להגדיל את המודעות עליכם ברשת החברתית, התמקדו יותר במתן מידע על המותג עצמו כמו, כמו מהי מטרתו של המותג ומהו החזון שלו.
העוגן של התוכן שלכם יהיה מילות מהפתח. מחקר מילות המפתח צריך להתבצע על ידי חברת קידום ממומן, ובפרט כזו אשר מומחית בתחום פרסום עסקים בפייסבוק. אנחנו לא ממליצים לכם לעשות זאת לבד, משום שמחקר מילות מפתח הוא מסובך ומורכב ביותר, ודורש ידע מקצועי נרחב למדי לצד שנות ניסיון רבות בתחום.
מחקר מילות מפתח שאינו מקצועי לא רק עשוי להביא לכישלון הקמפיין, אלא גם עשוי בהחלט להביא להפסדים גדולים מאוד של משאבים ושל כספים שירדו לטמיון. לכן, אנחנו ממליצים לגשת אך ורק לחברה מקצועית בתחומה, שמבצעת מחקר מילות מפתח מקצועי, מהימן ואיכותי.
איך לדעת מי הוא קהל היעד הייחודי שלי בפייסבוק?
כאמור, יצירת קמפיין פרסום בפייסבוק מחייב אותנו קודם כל לדעת מי הוא קהל היעד שלכם. יש כמה דרכים כדי לגלות מי הם האנשים שמעוניינים במוצרים או בשירותים שלכם, למשל:
- אנשים שביקרו באתר שלכם בזמן האחרון
- אנשים שכבר קנו אצלכם בעבר מוצרים זהים או דומים
- אנשים שנכנסו אליכם לאתר והכניסו מוצרים לעגלת הקניות אך טרם השלימו את הקנייה (רימרקטינג)
- אנשים שתחומי העניין שלהם מתאימים למוצרים או לשירותים שאתם מוכרים
- אנשים המתאימים אליכם מבחינת נתונים דמוגרפיים
- אנשים אשר קרובים אליכם מבחינת מיקום
- ועוד
בדיקות B/A
בדיקות B/A הן דרך מעולה לשיפור הביצועים של קמפיין פרסום מקצועי בפייסבוק. בדיקות אלו הן למעשה שיטה אשר משווה בין הקמפיין הקיים לבין השינוי של הקמפיין הקיים, וכך קל לקבוע מהי הגרסה הטובה ביותר עבור הקמפיין. בשיטה זו, A תהיה הגרסה הנוכחית של הקמפיין, ואילו B תהיה גרסה אשר שונה מגרסת הבקרה (מ- A) רק בפרמטר אחד. חשוב שהשינוי יהיה יחיד, שכן אחרת לא נדע איזה שינוי הביא לאילו תוצאות.
הבדיקה הזו מאפשרת לנו לראות איזו מהגרסאות של הקמפיין היא הטובה ביותר, האופטימלית. הרבה פעמים שימוש בבדיקת B/A מוזילה עלויות או לפחות מפחיתה את הסיכונים, ועשויה בהחלט גם להגדיל את ה ROI (ההחזר על ההשקעה).
כך שבדיקות אלו מאפשרות לכם, בעלי העסקים, ולנו כחברת קידום ממומן בפייסבוק, לקבל החלטות חכמות יותר ומדויקות יותר עבור הקמפיין שלכם ועבור האסטרטגיה השיווקית שכם בפייסבוק. עם זאת, אנחנו לא ממליצים לכם לצאת לדרך הזו לבדכם. רק אנשי מקצוע בעלי ניסיון רלוונטי צריכים להוביל את הקמפיין שלכם.
אדם שזהו אינו המקצוע שלו לא יכול לפתח בדיקות B/A שיהיו מספיק איכותיות ומספיקות בשביל קבלת החלטות מחושבת ושקולה. ההחלטות שתקבלו לאורך הקמפיין יהיו חייבות להיות מתוך הדטא שבידיים שלכם, ולולא ניתוח אנליטי עמוק ומקצועי הדטא שיהיה בידכם יהיה לא מדויק ולעתים אף שגוי.
לכן, אנחנו ממליצים לכם לפנות אל חברת פרסום עסקים בפייסבוק, שתהווה עבורכם עוגן מקצועי ומהימן לכל שאלה ולכל התלבטות, שתנווט את הקמפיין לאורך המסע, ושתלווה אתכם בכל התהליך מ א' ועד ת'.
חשיבותה של האופטימיזציה עבור עמוד עסקי בפייסבוק
עמוד עסקי בפייסבוק, שמקודם על ידי קידום ממומן בפייסבוק, חייב, אבל חייב, להיות אופטימלי. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שיראו את הקמפיין הממומן שלכם ירצו לקרוא עליכם עוד, לדעת מי אתם. לשם כך, הם יגשו לעמוד הפייסבוק שלכם, והם מצפים שיעניק להם את כל המידע הדרוש, שיתן להם מענה לכל השאלות שלהם, שיהיה איכותי וברמה גבוהה, מעוצב היטב ומסודר.
כדי שעמוד שלכם יהיה אופטימלי, אתם צריכים חברת קידום ממומן בפייסבוק אשר מומחית בבניית עמוד עסקי בפייסבוק. חברה כזו צריכה להעניק לכם שירותים מלאים של פרסום עסקים בפייסבוק, הכוללים:
- מילוי כל השדות הרלוונטיים עם פרטי העסק כולל שם, כתובת, טלפון, מייל, קישור לאתר, קישור לחנות מקוונת, פרטים ליצירת קשר, וכד'.
- כתיבת תוכן עבור עמוד עסקי בפייסבוק.
- עיצוב מלא לכל חלקי האתר.
- יצירת בוט למענה אוטומטי להודעות.
- ועוד
עמוד עסקי בפייסבוק צריך לפרסם פוסטים באופן קבוע ותמידי, פוסטים אשר מכילים גם תוכן וגם תמונה, סרטון וידיאו, גרפיקה או כל נתבך נוסף שימחיש את התוכן הכתוב ויבסס את המסר לקוראים. בנוסף, חשוב שהעיצוב יהיה ייחודי ומושך לעין, כך שכל הלקוחות הפוטנציאליים שלך הגולשים בפייסבוק יראו את הפרסום שלך.
ב-3 שלבים – איך גורמים לכך שההשקעה על קמפיין פרסום עסקים בפייסבוק תחזיר את עצמה?
- עוקבים אחר התוצאות של הקמפיין בעזרת שימוש בכלים אנליטיים שונים.
- רואים אילו קמפיינים הניבו את התוצאות הטובות ביותר ומתמידים בהם מול קהל היעד הרלוונטי.
- מתאימים מחדש את האסטרטגיה בהתאם לתוצאות המדידות שהתקבלו מהניתוח האנליטי של הנתונים.
כמו כן, חשוב מאוד לבנות מראש אסטרטגיה מותאמת תקציב, אחרת מלכתחילה לא יהיה סיכוי לקמפיין להיות רווחי.
על מה חשוב לעקוב כשמבצעים קידום ממומן בפייסבוק?
קמפיין פרסום עסקים בפייסבוק עבור עמוד עסקי בפייסבוק צריך להיות מנוטר כל הזמן ותחת מעקב, כדי שנדע אם יש שינויים או התאמות מסוימות שחשוב לבצע.
לצורך העניין, לעתים ניאלץ להתאים מחדש את קהלי היעד שיצרנו, את מילות המפתח, את התוכן, את הסרטונים או את התמונות ועוד.
חשווב לעקוב אחר השינוי ביחס ההמרה, אחר כמות הלידים האיכותיים החדשים, אחר החזר ההשקעה ROI, אחר העלייה בכמות הלייקים, השיתופים של הפוסטים, העוקבים ועוד. המומחים שלנו יקבלו את ההחלטות המתאימות בנוגע לביצוע ההתאמות הרלוונטיות באסטרטגיה השיווקית שלכם ברשת החברתית שממשיכה לסחוף את העולם – הלוא היא פייסבוק.
מה בנוגע למחיר של פרסום בפייסבוק?
קידום ממומן באינטרנט לא חייב להיות דרך פייסבוק – אפשר ליצור מודעה שיווקית ממומנת גם במנוע החיפוש גוגל, בבינג, או במנועי חיפוש אחרים (אם כי הנפוץ ביותר הוא גוגל). עם זאת, העלות פר קליק או פר אינטראקציה אחרת בפייסבוק היא זולה יותר מזו בגוגל אדווארדס למשל.
כך שאם התקציב שלכם מצומצם יותר, או אם אתם מעוניינים בקמפיין עם ROI גבוה יותר, יתכן כי פרסום בפייסבוק הוא אופציה טובה עבורכם ששווה לכם לשקול מול חברת פרסום באינטרנט שמתאימה את עצמה אליכם.

איך החברה שלנו יכולה לסייע לכם עם קידום ממומן בפייסבוק?
אמינות ויושרה – החברה שלנו דוגלת במהימנות המקצועית והאישית שלה, ככה שאיתנו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים אמינות וטובות. אנחנו עובדים רק בשיטות הסטנדרטיות והמקובלות, ומוקיעים שימוש בשיטות מזויפות כמו קניית לייקים או עוקבים עבור עמוד עסקי בפייסבוק. טכניקות ירודות הן מחוץ לתחום מבחינתנו.
הצוות המוכשר שלנו – הצוות שלנו מורכב ממומחים אשר מתעסקים שנים עם עולם המדיה החברתית, והם ידעים לבצע פרסום מקצועי בפייסבוק כמו שאף אדם אחר לא יודע. זאת בזכות הניסיון הרב שלהם לצד הידע העמוק שרכשו בתחום, וכמובן, הכישרון הטבעי שלכם להבין מה צריך לעשות בכל נקודה ונקודה של הקמפיין. כך שהמומחים המוכשרים שלנו יודעים ליצור קמפיינים אפקטיביים ואיכותיים בפייסבוק שיניבו עבור העסק שלכם תוצאות חיוביות לאורך זמן.
קמפיין מקצועי – קמפיין פרסום מקצועי בפייסבוק יודע לשלב באופן הרמוני את התוכן השיווקי לצד העיצוב האיכותי המתאים. החברה שלנו מוודאת שהשילוב בין שני החלקים העיקריים הללו יהיה הדוק ומושלם, בלי ששום דבר יחרוק, ובלי שחלקים מהותיים יפספסו את מקומם או לא יבואו לידי ביטוי.
התוכן שאנחנו כותבים – התוכן שאנחנו נכתוב עבורכם הוא ייעודי להגדלת יחס ההמרה שלכם. אחנו כותבים תוכן שיווקי איכותי מהרמה הגבוהה ביותר. אם חיפשתם תוכן ספאמי או תוכן משוכפל – אנחנו לא החברה בשבילכם. אנחנו עובדים אך ורק עם הכלים בסטנדרטיים הגבוהים ביותר, ולא מתקרבים לכתיבה זולה.
התאמת אסטרטגיה באופן אישי – אנחנו מתאימים את האסטרטגיה לעסק שלכם על פי המאפיינים של העסק שלכם, כמו המטרות, קהל היעד, התקציב וכו'. התפקיד שלנו הוא לוודא שהקמפיין שלכם יחזיר את ההשקעה שלו ושהוא יביא לכם תוצאות חיוביות שימנפו את העסק שלכם, ולכן לעולם לא נבחר באסטרטגיה מסוכנת או אסטרטגיה שעלולה לפגוע במוניטין שלכם ברשת.
מיקוד על פי קהל יעד – הקמפיין שניצור עבורכם יהיה מדויק עבור קהל היעד שלכם מבחינת מאפייניו, כך שאיתנו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא מבזבזים את המשאבים היקרים שלכם על קמפיין שלא יוכיח את עצמו או שלא יניב תוצאות. כשהקמפיין שלכם מיועד רק לאלו אשר מעוניינים במוצרים או בשירותים שלכם, אתם יודעים שעשיתם פרסום מקצועי בפייסבוק.
הגדלת מעגל הלקוחות – בהתאם למטרות האישיות שלכם, אחד מהתפקידים שלנו הוא להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק שלכם, ולגייס עוד ועוד לידים איכותיים שיגדילו את המכירות שלכם.
אופטימיזציה זה שם המשחק – כמו כל פרסום באינטרנט, גם קמפיין פרסום עסקים בפייסבוק צריך לעבור אופטימיזציה, שכן קידום ממומן בפייסבוק הוא קמפיין מורכב מלא במרכיבים קטנים שמרכיבים תמונה גדולה.
החלקים שנבצע עבורם אופטימיזציה הם למשל התוכן, העיצוב, מילות המפתח, עמוד הנחיתה, וכמובן אופטימיזציית עמוד עסקי בפייסבוק (כוללת את כל העיצוב והתוכן של העמוד, מהירות הטעינה שלו ושל התמונות ושל הפוסטים, הפרטים האישיים של העסק, דרכי יצירת קשר, בוט, מאחורי הקלעים של העמוד ועוד).
תוצאות לאורך זמן – שיטת העבודה שלנו היא לא "זבנג וגמרנו" – אלא אנחנו מפיקים תוצאות שנשארות לאורך זמן. מבחינתנו עבודה זמנית היא לא רק עבודה לא מקצועית, אלא היא גם עבודה לא רלוונטית – כשהתוצאות הן זמניות, אין שיפור אמיתי במכירות של העסק או בהשגת מטרותיו.
החלטות מחושבות – כל ההחלטות על פרסום באינטרנט עבור העסק שלכם יהיו החלטה מושכלת הנובעת מנתונים חדים, מבדיקות ה B/A ומהאנליזות שנבצע לקמפיין שלכם. פרסום עסקים בפייסבוק יכול להצליח רק כשהוא נמדד כל הזמן – וזה בדיוק החלק שלנו בתמונה – לוודא שאתם ממשיכים להתקדם בקצב הנכון, שהאסטרטגיה שבנינו לכם עדיין מתאימה למצב הנוכחי (ואם לא, לערוך בה שינויים) ולהשיג עבורכם כל הזמן את התוצאה האופטימלית.