Fraud Blocker
קידום פרויקטי נדל"ן - כל מה שצריך וחייב לדעת

קידום פרויקטי נדל"ן במנועי חיפוש – טיפים עיקריים לקידום אורגני ולקידום ממומן בגוגל

תוכן עניינים

יש לכם פרויקט נדל"ן? מחפשים דרכים לקדם אותו? המאמר הזה הוא בשבילכם!
אספנו עבורכם טיפים מרכזיים עבור קידום אורגני לפרויקטי נדל"ן, עבור קידום ממומן של פרויקטי נדל"ן, ועבור קידום פרויקטי נדל"ן במנועי חיפוש באופן כללי. לרשתות החברתיות ולניוזלטר הקדשנו פינה מיוחדת, עם כל הדברים שחשוב לשים אליהם לב כדי שפרויקט הנדל"ן שלכם יצליח. 

הטיפים שלנו יעזרו לאתר של פרויקט הנדל"ן שלכם לצבור יותר טראפיק, יותר נרשמים לניוזלטר, הגעה לקהל לקוחות נרחב ומדויק יותר עבורכם, וכמובן – ליצור עלייה במכירות. 

 

8 טיפים עבור קידום אורגני לפרויקטי נדל"ן
האם זה הכרחי לבצע קידום אתרים אורגני לפרויקטי נדל"ן?

8 טיפים עבור קידום אורגני לפרויקטי נדל"ן

משמעותו של קידום אורגני לפרויקטי נדל"ן היא למעשה ליצור התאמה אופטימלית בין המאפיינים של האתר שלכם לבין דרישות מנוע החיפוש (לרוב מדובר בגוגל). כל SEO טוב מתחיל במחקר מילות מפתח, בחקר מתחרים, בתכיבת תוכן משובץ עם מילות המפתח שלכם, ברספונסיביות לנייד, ב SEO טכני המתמקד בקוד האתר, בתגיות, בכותרות, במהירות הגלישה באתר, ובעוד מגוון אלמנטים נוספים. למעשה, כל חלק באתר שלכם יצטרך לעבור אופטימיזציה כדי להיות אופטימלי לדרישותיו של מנוע החיפוש. 

כשאתם עושים קידום אורגני לפרויקטי נדל"ן, המטרה שלכם היא להיות מדורגים כמה שיותר גבוה בתוצאות מנוע החיפוש. כשלקוח פוטנציאלי יחפש פרויקט נדל"ן כמו שהחברה שלכם מפרסמת, החברה שלכם צריכה להופיע כמה שיותר גבוה בדף התוצאות המתקבל. זאת עושים דרך SEO. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם להיות מדורגים גבוה יותר בגוגל:

תתמקדו במילות מפתח:

כמו בכל קידום אתרים אורגני, גם כשמבצעים קידום אורגני לפרויקטי נדל"ן חשוב להקפיד על שילוב מילות המפתח המתאימות בכל חלקי התוכן שלכם. פנו אל חברת קידום פרויקטי נדל"ן במנועי חיפוש, והיא תבצע עבורכם מחקר מילות מפתח, ולאחר מכן היא תדאג לשבץ את מילות המפתח הללו בתוכן שהיא תכתוב עבורכם.

שימו לב למתחרים שלכם:

כפי שהלקוחות שלכם ראו את הפרסומים שלכם ברשת, הם כנראה גם ראו את אלו של המתחרים שלכם. נסו לנצל את המצב לטובתכם כשאתם מסתכלים על מה עושים המתחרים שלכם, ותבחנו היטב מה היתרונות שלהם ומה החסרונות שלהם, בהשוואה ליתרונות ולחסרונות שלכם.

נסו לבחון איפה לכם יש יתרון שלהם אין, ותשווקו אותו, תבליטו אותו ותמקדו את הלקוחות שלכם אליו. במקביל תבחנו איפה למתחרים שלכם יש יתרון שלכם אין, ואותו תיקחו כחומר למחשבה. נסו לראות את ההזדמנויות שיש בכל סיטואציה.

תייצרו תוכן משכנע:

בעזרת כותב תוכן מומחה בתחום קידום פרויקטי נדל"ן באינטרנט, האתר שלכם ועמוד הנחיתה שלכם צריכים להתקשט בכיתובים מתאימים לכל תמונה ולכל פרויקט נדל"ן. חשוב מאוד להדגיש את היתרונות של אותו פרויקט נדל"ן, להציג מה מיוחד בו ולמה הוא רווחי ומשתלם ללקוחות, להציג את היתרונות של הנכס ושל האזור בו הנכס ממוקם ועוד.

גם ברשתות החברתיות חשוב להקפיד על תוכן שיווקי ומשכנע, תוכן שיגרום לכל לקוח פוטנציאלי להקליק על הקישור לעמוד הנחיתה או לאתר שלכם, או שיגרום ללקוח לבצע המרה על ידי כך שישאיר פרטים במקום הרלוונטי.

תייצרו תוכן רלוונטי:

אם אתם עושים קידום פרויקטי נדל"ן בגוגל, אתם יכולים להוסיף לאתר שלכם מאמרים רלוונטיים לקוראים, למשל "דברים שחשוב לבדוק לפני שרוכשים נכס", "מה חשוב לקחת בחשבון לפני הרכישה?", "מה צריך להיות בכל דירה שרוכשים", ועוד.

אתם יכולים להציע את המאמרים האלו בתמורה לאימייל של הלקוח הפוטנציאלי, וכך לדעת שהוא מעוניין בכם ותוכלו ליצור איתו קשר בנוגע לנושאים בהם הוא התעניין. ככל שיהיה לכם באתר יותר תוכן באתר שהגולשים ימצאו אותו כרלוונטי עבורם, כך הדירוג שלכם בגוגל יעלה.

ביצוע אופטימיזציה לתמונות:

כל לקוח פוטנציאלי ירצה לראות הרבה תמונות של הנכס לפני שיבוא לראותו, על אחת כמה וכמה לפני שירכוש אותו. אל תחסכו בתמונות של הנכס ושל האזור בו הנכס ממוקם, ולפני שאתם מעלים אותן לאתר שלכם או לרשתות החברתיות, תוודאו כמובן שהן מחמיאות ומיטיבות עם פרויקט הנדל"ן שלכם. יש לבצע אופטימיזציה לכל תמונה שתעלה – לוודא שהיא נטענת מהר ובקלות, שהיא מופיעה גם בנייד וכו'.

רספונסיביות למובייל:

מחקר שנעשה לאחרונה הראה כי 80% מהגולשים באינטרנט משתמשים בטלפונים הניידים שלהם בשביל פעילות אונליין. לכן, מתבקש שגם האתר שלכם יהיה רספונסיבי לנייד, באופן מלא ובצורה נוחה. חשוב שהאתר שלכם יהיה מהיר בנייד, שכל התמונות יטענו מהר ובאיכות גבוהה, שהכיתובים יהיו תואמים לתמונות, וכו'.

אם אתם רוצים להגדיל ראש, אתם יכולים גם ליצור אפליקציה ייעודית לפרויקטי הנדל"ן שלכם, שהלקוחות יוכלו ליהנות ממנה ומהתוכן שהיא תציג. אתם יכולים להוסיף פיצ'רים שונים לאפליקציה, כמו עדכונים שוטפים, אזור אישי וכו'.

תיצרו סיור וירטואלי:

בעידן של היום, הכול דיגיטלי, ולא תמיד לאנשים יש את הזמן או את המשאבים כדי להגיע לראות את פרויקט הנדל"ן שלכם. מה שיכול מאוד להקל על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הוא ליצור סיור דיגיטלי בנכס, שיתן ערך מוסף מעבר לתמונות שתפרסמו.

זכרו – המטרה שלכם היא ליצור אתר שיכיל תוכן שימושי ורלוונטי עבור הגולשים שלכם. ברגע שאתם מוסיפים סיור דיגיטלי לנכס באתר האינטרנט שלכם, או מפרסמים את אותו סיור דיגיטלי ברשתות החברתיות, אתם מעלים את הטראפיק לאתר שלכם, וכך יותר אנשים יבצעו המרה.

סטוריטלינג:

אלמנט נוסף שתוכלו להוסיף לאתר שלכם או לפרסומים השיווקיים שלכם ברשתות החברתיות, כחלק מתהליך קידום פרויקטי נדל"ן באינטרנט, הוא לספר סיפור יצירתי (storytelling) עם תוכן משכנע וממוקד מטרה, לצד שימוש באמצעים חזותיים ובתיאורים נרחבים. למשל, תספרו לגולשים איך הם ירגישו כשיגורו בנכס, או איך הם ירגישו אם לא יבצעו את הרכישה.

מה שחשוב ב storytelling הוא לעורר רגש אצל הקורא, רגש שאין משתווה לו. רגש שיגרום לקורא להרגיש משהו שהוא לא הרגיש לפני, ושהמסקנה הברורה מהרגש הזה היא שעליו לבצע המרה – בין אם זה להירשם לניוזלטר שלכם, להשאיר פרטים כדי שתחזרו אליו, להתקשר אליכם בעצמו, להירשם לסיור בנכס וכו'.

הרבה פעמים storytelling מעלה את הטראפיק לאתר, שכן הסיפור שסיפרתם גורם לקוראים לרצות להשלים את התמונה שיש להם בראש ולראות תמונות של הנכס המדובר, או לקבל פרטים נוספים. כך שסטוריטלינג באתר שלכם או אפילו ברשתות החברתיות, שמפנה את הקוראים לקריאה או להסתכלות מעמיקה יותר על הנושא עליו קראו, יכול בהחלט למשוך גולשים לאתר שלכם, להעלות את הטראפיק לאתר, ולהעלות בהתאם גם את שיעור ההמרה.

קידום ממומן של פרויקטי נדל"ן בגוגל:

עוד דרך לקדם את פרויקט הנדל"ן שלכם היא דרך פרסום ממומן בגוגל. המודעות הממומנות בגוגל מיועדות לחברות או לבעלי עסקים אשר מעוניינים להופיע מעל התוצאה האורגנית הראשונה בדף תוצאות החיפוש של גוגל. 

כשנעשה קידום ממומן של פרויקטי נדל"ן, ניצור מודעה שתהיה מבוססת על מילות המפתח שלכם, כדי לתווך בין קהל היעד שלכם לבין המודעה, נכתוב כיתוב שיווקי, רלוונטי, בעל ערך ומשכנע, נוסיף סאב דומיינים ועוד. לרוב, המודעה הממומנת תוביל את הגולש לעמוד הנחיתה שלכם, שגם הוא יצטרך להיות שיווקי, חד וקולע למטרה. 

כמה טיפים חשובים לביצוע קידום ממומן של פרויקטי נדל"ן בגוגל: 

  • להיות ממוקדים במילות המפתח שלכם, אשר יכללו פרטי מידע על סוג הנכס ועל מיקום הנכס – למשל, דירה לצעירים בפתח תקווה. 
  • למתג את עצמכם באופן שיבלוט מעל המתחרים שלכם. תציגו מה ייחודי בכם, במה פרויקט הנדל"ן שלכם נבדל מפרויקט נדל"ן אחר, מה מיוחד בנכסים שלכם ולאיזה קהל הם מיועדים.
  • לבצע אנליזות בעזרת כלים דיגיטליים למידת הצלחת הקמפיין הממומן. יש מספר כלים דיגיטליים שכל חברת קידום פרויקטי נדל"ן בגוגל צריכה להכיר, כלים שיעזרו לכם לנתח נתונים שונים שעולים מתוך הקמפיין שלכם ושיכולים להניב עבורכם תובנות משמעותיות על האופן בו כדאי להמשיך עם הקמפיין, איפה להשקיע יותר ואיפה פחות, במה להתמקד, מה עבד, מה יש לשפר וכו'. 

שירותי קידום פרויקטי נדל"ן - שימוש ברשתות חברתיות:

יש לכם פרויקט נדל"ן רציני על הפרק? הרשתות החברתיות הן עוד מקום לקדם אותו. תוודאו שיש לכם פרופילים פעילים ומתוחזקים בפייסבוק ובאינסטגרם, עם תוכן רלוונטי. צרו קשר עם העוקבים שלכם, תזמינו אותם להיכנס לאתר שלכם או לעמוד הנחיתה שלכם, הקפידו על תמונות איכותיות ועל תיאורים מתאימים, וכך תקדמו את הנכסים שלכם.

כמו כן, היעזרו בקידום ממומן ברשתות החברתיות, למשל קידום ממומן בפייסבוק, כדי לקדם את העסק שלכם אף יותר. קידום ממומן בפייסבוק הוכח כמאוד מוצלח ואפקטיבי בעל ROI גבוה, שכן הוא עוזר לכם להגיע לקהלים חדשים, ובכך מגדיל את מספר האנשים שישאירו אצלכם פרטים לחזרה או שירשמו לניוזלטר שלכם לדוגמה. 

קידום אתרי נדל"ן
קידום פרויקטי נדלן - האם מומלץ ליצור נוכחות ברשת?

שירותי קידום פרויקטי נדל"ן – ניוזלטר:


שיווק באימייל הוא אחד מהאסטרטגיות הטובות ביותר שיש לשיווק שדורש קשר אישי ומבוסס בין הלקוח לבין הצד המוכר. אם אתם רוצים להגביר את האמון בקרב הלקוחות שלכם, להעלות את המודעות אליכם, לעדכן את הלקוחות שלכם בצורה שוטפת על הנעשה בפרויקטי הנדל"ן, ולשמור את כולם בעניינים – אנחנו מציעים לכם לשקול ברצינות שיווק באימייל, או במילים אחרות, ליצור ניוזלטר לרשימת תפוצה ייעודית.

כדי ליצור את רשימת התפוצה הזו, באופן בלעדי ומקורי לפרויקטי הנדל"ן שלכם, עליכם לאסוף אימיילים מהלקוחות שמבקרים אצלכם באתר. הוסיפו תיבה באתר שמבקשת מהגולש למלא את פרטי האימייל שלו במידה והוא רוצה לקבל מכם עדכונים שוטפים דרך הניוזלטר, וכך תהיה לכם רשימת תפוצה שמורכבת מאנשים שהצהירו כי הם מעוניינים לקבל מכם מידע נוסף. יש יותר ממוקד מזה?

שימו לב שאם יש לכם פרויקטי נדל"ן בכמה מקומות שונים ברחבי הארץ, כדאי לבקש מהגולש בתיבה בה הוא ממלא את פרטיו, למלא גם על אילו פרויקטי נדל"ן הוא היה רוצה לשמוע, באיזה אזור בארץ, איזה סדר גודל של פרויקט נדל"ן וכו'. בהתאם למה שהגולש מילא, תשלחו לו רק את המידע הרלוונטי אליו בניוזלטר.

אנחנו לא רוצים "להפציץ" את הלקוחות במידע שלא רלוונטי אליהם, כי זה לרוב יגרום להם להסיר את האימייל שלהם מרשימת התפוצה, ובכך יתכן שתאבדו לקוח. לכן חשוב מאוד ליצור את הסיווגים המתאימים ואת הפילוח הנכון לקטגוריות כך שכל לקוח ימלא בתיבה אילו עדכונים הוא היה רוצה לקבל ועל מה, ואנחנו ניענה לבקשתו ונשלח לו אך ורק את העדכונים הרלוונטיים אליו אותם הוא ביקש.

מה אפשר לשלוח בניוזלטר:

  • פרויקטי נדל"ן שעומדים לצאת לדרך בקרוב
  • פרויקטי נדל"ן קיימים 
  • עדכון על נכסים למכירה
  • עדכון בנוגע לכמה נכסים נשארו למכירה
  • עדכון על ימים בהם אתם מראים את הנכסים
  • עדכון על תמונות חדשות שעלו לאתר
  • מאמרים מהאתר שלכם שעשויים להיות רלוונטיים עבורם ועוד

שירותי קידום פרויקטי נדל"ן - פרופיל "גוגל לעסק שלי":

יש לכם כבר פרופיל ב Google My Business? אם לא, זה הזמן ליצור אחד. גוגל לעסק שלי הוא מצרך חובה עבור כל עסק שרוצה שידעו מי הוא. הוא למעשה מהווה סוג של תעודת זהות עבור העסק, בכך שהוא דורש מכם למלא פרטים חיוניים ובסיסיים בנוגע לעסק שלכם ומציג אותם באינטרנט כשמחפשים את העסק שלכם. אנו מציעים לכם לפנות אל חברת קידום פרויקטי נדל"ן כדי שתיצור עבורכם את הפרופיל האופטימלי בגוגל לעסק שלי.

המשמעות של יצירת פרופיל אופטימלי היא למלא את כל השדות הרלוונטיים לעסק שלכם, ולכתוב בצורה מדויקת ותכליתית מה העסק שלכם עושה ולמי הוא מיועד. אנחנו ממליצים לכם להשאיר את המטלה הזו לחברה שעושה עבורכם קידום פרויקטי נדל"ן באינטרנט, שכן היא מומחית בתחום ויודעת בדיוק מה צריך לכתוב, איפה ואיך. כך תוכלו לחסוך מכם עיסוק וכאב ראש מיותר.

למה פרופיל בגוגל לעסק שלי הוא כל כך חשוב? – כי הוא עוזר למשתמשים שמחפשים אתכם בגוגל לדעת מידע בסיסי וחיוני עליכם, כמו השם שלכם, מה העסק שלכם עושה, למי הוא מיועד, מה מייחד אתכם, איך אפשר ליצור אתכם קשר, שעות פעילות (אם רלוונטי), איפה אתם ממוקמים (אם רלוונטי), קישור ישיר לאתר שלכם ופרופילים שלכם ברשתות החברתיות, ועוד. כמו כן, הפרופיל בגוגל לעסק שלי מקל מאוד על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם למצוא אתכם לא רק בגוגל חיפוש, אלא גם בגוגל מפות. 

מה עוד כדאי לכם לעשות עבור קידום פרויקטי נדל"ן במנועי חיפוש?

 

  1. אתם לא מוכרים רק נכס – אתם מוכרים מקום:
    פרויקט הנדל"ן שאתם משווקים נבנה באזור מסוים, האזור בו הלקוחות שלכם עומדים לגור. כשאתם משווקים את פרויקט הנדל"ן שלכם, הקפידו לתת התייחסות גם לאזור בו הוא נמצא, שכן הוא יהווה חלק מאוד משמעותי בקבלת ההחלטות של הלקוחות שלכם.

    תסקרו פרטים כמו בתי ספר יסודיים ותיכוניים, גני שעשועים, כבישים ראשיים, משרדים או מקומות עבודה מרכזיים, מרכזי סחר או חנויות מרכזיות, מרכזי קניות, סופרמרקטים, בניינים אחרים, בתי כנסת, ועוד.

    אם פרויקט הנדל"ן שלכם נמצא באזור שקט יותר וקרוב לטבע – זה יכול להיות יתרון עבור חלק מהאנשים. אם פרויקט הנדל"ן שלכם נמצא באזור מרכזי בעיר שקרוב להרבה חלקים מרכזיים בעיר – זה גם יכול להיות יתרון עבור הלקוחות שלכם. כך שנושא המיקום – אזור כפרי או אזור עירוני, אזור מרכזי בתוך העיר או הפרברים – הוא נושא חשוב מאוד שכל לקוח פוטנציאלי ישים אליו חשיבות רבה.

     

  2. התאמת השיווק ללקוחות הפוטנציאליים:
    נסו להתאים בין קהל היעד שלכם לבין האופן בו תשווקו את פרויקט הנדל"ן. בין אם מדובר בדירה למשפחות, לזוגות צעירים, לשותפים או ליחידים, עליכם להתאים את הפרסום של הדירה לאנשים שיגורו בה. 

     

  3. דרכי יצירת קשר רבות:
    כשלקוח מוצא את פרויקט הנדל"ן שלכם רלוונטי אליו, הוא ירצה ליצור איתכם קשר, ובדרך הנוחה והקלה ביותר. אל תעשו עליו חיים קשים – הקפידו שדרכי יצירת הקשר איתכם בולטות באתר שלכם, בעמוד הנחיתה שלכם וברשתות החברתיות, וכמובן מומלץ גם להרבות בדרכי יצירת קשר מגוונות כמו טלפון, אימייל, וואטסאפ, דרך הרשתות החברתיות, בוטים ועוד.

     

  4. מיתוג:
    נסו למתג אתכם בצורה ייחודית מהמתחרים שלכם, משהו שיאפיין ספציפית את פרויקטי הנדל"ן שלכם. זה יכול להיות אזורים ספציפיים בהם אתם מקימים פרויקטי נדל"ן, זה יכול להיות הייעודיות של הדירות שאתם בונים (נניח, דירות שמתאימות במיוחד עבור זוגות צעירים, עבור משפחות, עבור בעלי כלבים וכד'). תהפכו את עצמכם לבלעדיים, לכתובת הראשונה שתעלה בראשם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בשביל מה שהם מחפשים.

     

  5. סרטון אנימציה:
    תוכן נוסף שעשוי להיות רעיון טוב להפיץ ברשתות החברתיות או באתר האינטרנט שלכם, הוא סרטון אנימציה קצר, תכליתי, באיכות גבוהה, שיסביר בצורה קלילה וחמודה על פרויקט הנדל"ן שלכם, ושיוסיף טאץ' אישי שמאפיין את העסק שלכם ושיוצר חיבור אנושי עם הצופים. חשוב לנו להדגיש שהסרטון לא צריך להיות מתוחכם, להפך, הוא צריך להיות נגיש לכולם ופשוט להבנה.

     

  6. תשימו עליכם את הפוקוס:
    דרך אחת לשים עליכם את הפוקוס מעל המתחרים שלכם היא למשל להיות ספונסרים של אירועים מקומיים – זה יכול להיות מרתונים, קבוצות ספורט, אירועים בית ספריים, תערוכות וכו'. ברגע שאתם הספונסרים של איזשהו אירוע, אנשים שומעים עליכם יותר, מכירים אתכם יותר, ואף יתכן שירגישו יותר בנוח לרכוש מכם נכס. כך, יותר אנשים יתעניינו וישמעו על פרויקט הנדל"ן שלכם, והדבר עשוי לשפר את המכירות.

     

  7. שאלות/תשובות:
    הוסיפו חלק באתר שלכם שנותן מענה לשאלות נפוצות על פרויקט הנדל"ן שלכם. נסו להתייחס לכמה שיותר שאלות נפוצות, ואל תחסכו במידע. אם הלקוחות שלכם מעוניינים בנכס, יהיו להם שאלות, כך שהם ירצו לקרוא את מה שיש לכם לענות.

    בנוסף, הוספת חלק באתר של שאלות/תשובות, בייחוד אם מופיעות בו הרבה שאלות עם תשובות, יכול מאוד להעצים את תחושת האמון של הגולשים בכם. ככל שתהיו יותר כנים, תחשפו יותר מידע, תהיו יותר שקופים ויותר גלויים עם הגולשים – כך הם ירגישו שיש להם על מי לסמוך, שאתם אמינים, שאתם מקצועיים, ושיש לכם ניסיון. אחרי הכול, רכישת נכס היא פעולה מאוד יקרה, וכל לקוח רוצה לדעת שהוא שם את הכסף שלו במקום בטוח.

באיזו חברת קידום פרויקטי נדל"ן כדאי לכם לבחור?

יש לא מעט חברות שונות בשוק שיוכלו לבצע עבורכם קידום פרויקטי נדל"ן במנועי חיפוש, אבל אתם צריכים לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר. הנה כמה דברים שאתם מחפשים בחברת קידום פרויקטי נדל"ן באינטרנט:

  • אפיון מלא ומקצועי – לפני שתצאו לדרך, חברת קידום פרויקטי נדל"ן באינטרנט מקצועית צריכה להתחיל בביצוע אפיון של העסק שלכם עבור הקמפיין. היא תשאל אתכם שאלות על אופי פרויקטי הנדל"ן שלכם, תבין מי קהל היעד, מי המתחרים שלכם בשוק, היא תשאל על המיתוג שלכם, וכמובן – מהן המטרות שהייתם רוצים להשיג בזכות הקמפיין. האפיון עבורנו משמש כקרקע להמשך, כדי שנדע איזו אסטרטגיה לבנות עבורכם.

     

  • בניית אסטרטגיה מותאמת אישית – חייבת להיות התאמה אישית בין הקמפיין לעסק. בין אם מדובר בקמפיין קידום אורגני לפרויקטי נדל"ן, ובין אם מדובר בקמפיין קידום ממומן של פרויקטי נדל"ן, אנחנו תמיד מתאימים בצורה מדויקת את הצעדים שלנו למטרות שלכם, לשאיפות שלכם ולבקשות שלכם.

     

  • שקיפות – אל תצאו פראיירים. אל תשכרו חברה שאתם לא סומכים עליה, שהיא לא שקופה איתכם במאה אחוז, שלא מכניסה אתכם כשותפים פעילים בקמפיין. ביחרו אך ורק חברה ששמה את כל הקלפים על השולחן, ושברור שהיא משחקת לטובתכם.

     

  • צוות מסונכרן – אתם מחפשים חברת קידום פרויקטי נדל"ן שיש לה צוות לעניין, צוות שהוא לא רק מקצועי עם הרבה שנות וותק במקצוע, אלא גם צוות שעובד בשיתוף פעולה זה עם זה באופן מסונכרן והרמוני.

     

  • מקצועיות – יש לא מעט חברות קידום פרויקטי נדל"ן בגוגל שלא בהכרח ילכו על דרך הישר, אלא בדרכים עקלקלות, כמו יצירת ספאם, תוכן משוכפל ועוד. חברות אלו חד משמעית מסכנות אתכם, את פרויקט הנדל"ן שלכם ואת המוניטין שלכם בשוק.

    בלי לחשוב פעמיים – התרחקו והימנעו מחברות כמות אלו. אתם מחפשים חברה שעובדת אך ורק בכלים הסטנדרטיים והמקובלים, וכמובן החוקיים, שבשום פנים ואופן לא מפרים את המדיניות של מנוע החיפוש. אחרת, אתם עשויים לשלם על כך מחיר יקר כשהאתר שלכם יוסר מהרשת וכשהמוניטין שלכם בשוק יהרס.

     

  • דוחות חודשיים – בין היתר, אתם צריכים חברה שמעניקה לכם שירות של דוחות חודשיים עם אנליזה מפורטת על הפעילות שנעשתה החודש בקמפיין שלכם. הצוות שלנו כולל בין השאר גם אנליסטים, מצוינים בעבודתם, אשר עוברים על הנתונים המדויקים שלכם ומסיקים מהם את המסקנות המתבקשות בנוגע לאופן הפעולה שיש לנקוט מכאן.

     

  • ניהול נכון של התקציב שלכם – אתם מחפשים חברה עם צוות מיומן ומנוסה, שיודע איפה כדאי למקד את המשאבים שלכם. כל שקל שיושקע בקמפיין שלכם צריך ללכת למקום הרלוונטי, המתאים והנכון. אנחנו מקבלים החלטות מקצועיות ושקולות, ולא משחקים משחקים בכל הנוגע לעסק שלכם. 
Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000