קמפיין לידים בפייסבוק – 10 טיפים לניהול קמפיין לידים בפייסבוק

תוכן עניינים

קמפיין לידים בפייסבוק (lead ads on facebook) מאפשר לכם לאסוף לידים איכותיים וכתובות מייל של משתמשים ברשת החברתית המתעניינים במותג, בעסק ובמוצרים שאתם משווקים. לקמפיין לידים ברשת החברתית הפופולרית יש יתרונות רבים, יחד עם זאת יש גם חסרונות שעליכם להכיר, וכדי לסייע לכם לנהל קמפיין מנצח שמביא לתוצאות הרצויות, המומחים של פרסונאס מדיה הכינו עבורכם מדריך מקצועי ומקיף בנושא.

באמצעות קמפיין לידים תוכלו להכיר טוב יותר את הלקוחות שלכם, והדרך היעילה והמהירה ביותר לאפיון לקוחות היא באמצעות טופס הכולל שאלות. זו בדיוק המטרה של קמפיין לידים, לכן הכלי השיווקי יכול לסייע לכם להבין התנהגויות של לקוחות פוטנציאליים, לערוך מחקרי שוק לפני השקת מוצר או שירות חדש, לקבל משוב מלקוחות העסק כדי לשפר ולייעל את העבודה, ולהגדיל המרות. אם אתם מתכננים קמפיין למטרת ניהול מוניטין בפייסבוק (או ניהול מוניטין בגוגל), קמפיין לידים יכול לסייע לכם למקד את המודעות והתכנים שתפיצו ולהשיג את המטרות הרצויות.

למעשה, מודעות לידים בפייסבוק הן טפסים מקודמים שמטרתם להשיג פרטי התקשרות מלקוחות פוטנציאליים, וכדי להשיג מעורבות גבוהה נהוג להציע תמריץ כלשהו כמו שובר הנחה לרכישה בעסק, השתתפות בהגרלה, דוגמה של המוצר, השתתפות באירוע שאתם מתכננים, דף מידע, אפשרות להזמין מראש את המוצר ועוד. המודעות מותאמות למובייל וקל יותר למלא את הטופס באמצעות הנייד.

מידע כללי על קמפיין לידים בפייסבוק

מודעות לידים ברשת החברתית הפופולרית מאפשרות לכם למצוא אנשים המתעניינים במוצרים או בשירותים שאתם מציעים ולאסוף מהם מידע. את קמפיין הלידים אפשר לנהל דרך מנהל המודעות של פייסבוק או דרך הדף העסקי בפייסבוק. המערכת מציעה טופס מובנה וייעודי לניהול מודעות לידים, בעזרתו אתם יכולים לאסוף פרטים ליצירת קשר עם אנשים המתעניינים בעסק ובמוצרים שלכם, בין היתר אפשר לאסוף מידע לפרטי התקשרות כמו שם מלא, דואר אלקטרוני, מספר טלפון ועוד.

הטופס הייעודי נוח לשימוש ואפשר לכלול בו שאלות מותאמות אישית לצרכי השיווק ואיסוף הנתונים, כך תוכלו להבין טוב יותר את הלקוחות הפוטנציאליים ולהגיע ליעד העסקי המבוקש. קמפיין לידים בפייסבוק מאפשר לכם להשיג מטרות שונות כגון:

  • ניטור וזיהוי לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם.
  • איסוף מידע ופרטי התקשרות לצורך שליחת ניוזלטר מהעסק שלכם.
  • אבחון ואפיון אינטרסים ו/או התנהגויות של לקוחות פוטנציאליים.
  • עידוד לקוחות פוטנציאליים להוריד ברושור או מסמך אינפורמטיבי כלשהו (ניירות לבנים).
  • לגרום למשתמשים בפייסבוק להירשם לתוכנית מסוימת שאתם מציעים.

כיצד יוצרים קמפיין לידים בפייסבוק?

כדי להקים קמפיין לידים ברשת החברתית יש לכם שתי אפשרויות:

  • יצירת מודעות לידים דרך מנהל המודעות של פייסבוק.
  • יצירת קמפיין לידים דרך הדף העסקי בפייסבוק.

חשוב לדעת כי מודעות הלידים שתייצרו יופיעו בפיד החדשות של הרשת החברתית המובילה, הן יכולות להופיע גם בסטורי, במאמרים המיידים (Instant Articles), בסטרים וידאו, במרקטפלייס ובסטורי ובעדכונים באינסטגרם.

גולשים ברשת החברתית הנתקלים במודעות הלידים שאתם מנהלים יכולים ללחוץ על המודעה והם יועברו לטופס שיצרתם ויתבקשו למלא פרטים. לאחר שמשתמשים בפייסבוק מילאו את הטופס הייעודי ולחצו על שליחתו, אתם יכולים לקבל ולהוריד את הנתונים השונים (לידים) ישירות ממנהל המודעות או מדף הפייסבוק העסקי, אפשר גם להתחבר למערכת ה-CRM המשמשת אתכם בעסק, כל עוד המערכת מאפשרת זאת.

מודעות הלידים שאתם יוצרים חייבות לעמוד במדיניות הפרסום של פייסבוק, לרבות מדיניות המודעות בנושאים כמו הפליה, לכן אם אתם מתכננים לנהל קמפיין לידים שמטרתו לגייס לידים לתחומים כמו תעסוקה, דיור, כספים ועוד, יש להתייחס למדיניות של פייסבוק בהתאם למדינה. באופן כללי, פייסבוק אינה מאשרת קמפיין לידים שמטרתו לאסוף מידע אישי כמו פרטים אישיים (גיל, מין, סטטוס משפחתי וכדומה), או מידע על מיקום הגולשים כמו כתובת ומיקוד.

מהם היתרונות המרכזיים של קמפיין לידידם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם?

מערכת הפרסום של פייסבוק נקראת מנהל המודעות (Ads Manager) ויש בה כלים רבים ומגוון אפשרויות לניהול קמפיינים. הרשת החברתית המצליחה מאפשרת לכם לפרסם את העסק בקלות ובטכניקות שונות, לכן חשוב לאפיין את צרכי הפרסום והשיווק של העסק כדי לבחור בסוג הקמפיין ולהגדיר מטרות.

יש יתרונות משמעותיים לניהול קמפיין לידים בפייסבוק, היתרונות המרכזיים הם:

  • קמפיין לידים ברשת החברתית מבוסס על טופס פנימי מובנה וייעודי, אין צורך להכין דף נחיתה מעוצב ולשלוח את הלקוחות הפוטנציאליים הגולשים ברשת החברתית לאתר או לעמוד נחיתה חיצוני. 
  • הטופס הפנימי בתוך פייסבוק משדר אמינות וגולשים ברשת מרגישים בנוח למלא אותו ולהשאיר פרטים אישיים להתקשרות.
  • בקמפיין לידים לא צריך להטמיע פיקסל של פייסבוק בקוד האתר.
  • בניית והקמת קמפיין הלידים היא משימה קלה ומהירה, אין צורך בידע מקצועי וכל אחד יכול לנהל את הקמפיין בצורה פשוטה ונוחה.
  • עלות קמפיין הלידים לרוב זולה יותר מקמפיינים אחרים ומאופציות של פרסום ממומן בפייסבוק.
  • קמפיין לידים מתאים גם למובייל, מודעות לידים הן רספונסיביות והעיצוב שלהן מתאים לניידים ולטאבלטים, הן יוצרות עניין רב בקרב משתמשים הגולשים באתר של פייסבוק וההיענות מהגולשים בנייד בדרך כלל גבוהה יותר.
  • אפשרויות פילוח מדויקות לפי פרמטרים שונים, כולל גיל, מגדר, מיקום, דמוגרפיה, תחומי עניין ועוד.

10 שלבים לבניית קמפיין לידים בפייסבוק

רגע לפני שאנחנו מפרטים את השלבים להקמת קמפיין לידים ברשת החברתית חשוב להבין מה זה בדיוק ליד בפייסבוק. ליד (Lead) הוא מידע לפרטי התקשרות שגולש ברשת החברתית השאיר לנו לאחר שהוא התעניין במותג, בעסק, במוצר או בשירות מסוים. גולשים ברשת החברתית משאירים פרטים ליצירת קשר כדי שתוכלו לחזור אליהם במייל, בטלפון או בדרך אחרת. 

יש הבדל בין קמפיין שמטרתו לבנות רשימת תפוצה לבין קמפיין לידים ברשת החברתית, ההבדל המרכזי הוא שבקמפיין המיועד לבניית רשימת תפוצה, האדם שהשאיר פרטים להתקשרות מקבל ישירות למייל שלו (באופן אוטומטי) מתנה או הטבה מסוימת, לדוגמה מדריך דיגיטלי, קורס דיגיטלי מצולם, ספר אלקטרוני וכיוצא בזה.  בקמפיין לידים בפייסבוק המטרה אינה לבנות רשימת תפוצה אלא לאסוף לידים "חמים" ואיכותיים מאנשים המתעניינים בעסק ובמוצריו או בשירותיו. 

גולש שמשאיר פרטים בקמפיין לידידם מעוניין כי תחזרו אליו מאחר והוא זקוק לייעוץ, להכוונה, למידע נוסף או שהוא מעוניין לקבל שובר או הטבה שהבטחתם במודעה לכל מי שישאיר פרטים בטופס ההרשמה. 

שלבים להקמת קמפיין לידים:

  • כניסה למערכת Ads Manager של פייסבוק ובחירה באפשרות על Power Editor.
  • בקטגוריית קמפיינים עליכם ללחוץ על "צור קמפיין".
  • מתן שם לקמפיין החדש ובחירה באפשרות קמפיין לידים (Lead Generation). כדאי לתת שם ייחודי למודעה ובשלב הבא עליכם לבחור בדף העסקי שלכם ממנו תנהלו את מודעות הלידים בפייסבוק.
  • אישור תנאי השימוש במודעות הלידים.
  • עריכת מודעת לידים, יש להגדיר תקציב לקמפיין, תאריך התחלה וסיום של הקמפיין ואפשר לקבוע גם תקציב יומי.
  • אפיון והגדרת קהל היעד לצורך מיקוד מודעות הלידים, ניתן לאפיין קהלי מטרה לפי פרמטרים כמו גיל, מגדר, מיקום ועוד. טיפ חשוב – מיקוד ופילוח מדויק מגביר את אחוז ההמרה ותקבלו לידים איכותיים יותר.
  • בחירת מיקום המודעה, כלומר היכן מודעת הלידים תוצג בפייסבוק, אפשר לבחור גם קמפיין לידים באינסטגרם. מומלץ להגדיר את מיקום המודעה ולא לבחור בברירת המחדל.
  • לחיצה על "צור מודעה" ויצירת מודעת הלידים עם כותרת מקורית ומושכת, תוכן, תיאור וסוג מדיה שתופיע במודעה (תמונה, וידאו, מצגת בצורת קרוסלה).
  • בניית טופס למודעת לידים.
  • הוספת קישור לעמוד מדיניות הפרטיות בחברה שלכם וקישור לעמוד האתר העסקי או לעמוד העסקי בפייסבוק.

הערה חשובה – לאחר שסיימתם את כל השלבים הנדרשים לניהול קמפיין לידים עליכם לבדוק האם המודעה שיצרתם עומדת בתנאים ובמדיניות של פייסבוק. ניתן לבדוק את המדיניות של החברה לגבי קמפיין לידידם באמצעות לחיצה על הקישור הבא – https://www.facebook.com/policies/ads/lead_ads.

פילוח מדויק

קמפיין לידים הוא כלי שיווקי חשוב ומועיל עבורכם, אך כדי להשיג לידים איכותיים ולקבל מענה מלקוחות פוטנציאליים רבים עליכם לפלח היטב את קהל היעד. בכל פרסום ממומן ברשת האינטרנט חשוב לפלח נכון את קהלי היעד, ובקמפיין לידים הנושא חשוב יותר מהרגיל. לכן, המומחים של פרסונאס מדיה ממליצים לכם לנסות דרכים שונות לפילוח קהל היעד ובעיקר להתייחס ל-5 הסננים הבאים:

מיקום 

טרגוט קהל היעד לפי מיקום ואזור מגורים, אפשר לבחור גם אפשרויות מתקדמות יותר כמו פילוח לפי מקומות בהם הלקוחות הפוטנציאליים ביקרו או טיילו. באפשרותכם להוסיף אזורים נוספים הנמצאים מחוץ לקריטריונים שהגדרתם לפילוח קהל היעד והמטרה היא לבחור מיקומים בהם יש לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם.

כך לדוגמה, אם יש לכם עסק למכירת ציוד אופניים הממוקם בחדרה ואתם מעוניינים למכור ציוד ללקוחות פוטנציאליים באזורים אחרים בארץ, למשל באר שבע ונהריה, אין טעם לבחור במיקום כמו תל אביב אחרת תבזבזו תקציב גדול לחינם. אם אתם מנהלים קמפיין לידים עבור אתר מכירות כדאי להרחיב את האזורים כדי להגיע לחשיפה רחבה ולהשיג לידים מלקוחות פוטנציאליים מאזורים שונים.

דמוגרפיה

פילוח נכון של מאפיינים דמוגרפיים מבטיח לכם קמפיין איכותי עם תוצאות משביעות רצון. לפני התחלת פרסום ממומן בפייסבוק וניהל קמפיין לידים כדאי לאפיין היטב את קהל היעד, ומעבר למאפיינים דמוגרפיים בסיסיים כמו גיל, מין ושפה, כדאי לפלח גם לפי פרמטרים ספציפיים יותר כגון: השכלה, רמת הכנסה, סטטוס מערכת יחסים, עמדות פוליטיות, עבודה ועוד.

אנחנו ממליצים לדייק בבחירת הנתונים הדמוגרפיים לפילוח קהל היעד, לכן כדאי לבנות פרופיל של הלקוחות הפוטנציאליים, בדיוק כפי שנהוג לעשות בניהול קמפיינים באינטרנט עבור מותגים וארגונים גדולים ומובילים. 

התנהגויות

כדי להצליח עם קמפיין הלידים שלכם בפייסבוק חשוב לבחור נכון את מאפייני ההתנהגויות של קהל היעד. זהו פרמטר חשוב מאוד להצלחת הקמפיין, במיוחד בקמפיין לידים הפונה לקהל לקוחות שגילה עניין בעסק ובמוצרים או בשירותים שלכם. 

כדי להמחיש את חשיבות הקריטריון, נניח ומשתמש בפייסבוק קרא בלוג או פוסט שכתבתם והעליתם לרשת, או שהגולש בדק וקרא מידע על מוצרים שאתם מוכרים באתר העסק, אם תשתמשו נכון בקריטריון הפילוח לפי התנהגויות תוכלו למקד את מודעת הלידים בדיוק לגולשים המתאימים למטרת הקמפיין, וכך קל יותר לקבל ליד שקל להפוך ללקוח חדש בעסק שלכם. 

כדאי לבדוק אפשרויות נוספות של קריטריון ההתנהגויות, לדוגמה גולשים בפייסבוק המשתמשים בטאבלט, אנשים שלחצו על כפתור הנעה פעולה באפליקציה ועוד. כדי לסייע לכם לבחור התנהגויות בצורה נכונה ומדויקת כדאי לכם להתייחס לדוגמאות הבאות:

  • גולשים שקראו כתבה או פוסט שפרסמתם.
  • גולשים שנטשו את עגלת הקניות באתר המכירות שלכם.
  • גולש שחגג יום נישואין לאחרונה.
  • גולשים המתעניינים בתכנים הקשורים לענף ספורט ספציפי.
  • גולשים המשתמשים במכשיר נייד מסוים כמו טאבלט.

אינטרסים

שימוש נכון בסנן האינטרסים יסייע לכם להתמקד באנשים שהביעו עניין בעסק ובמוצרים שלכם, ואתם יכולים להתמקד בלקוחות פוטנציאליים המביעים עניין לא רק במוצר שאתם משווקים אלא גם באינטרס משותף. אם אתם מוכרים ציוד אופניים אתם יכולים לפלח את קהל היעד לפי אינטרס כמו שמירה על כושר, שמירה על הסביבה, הפחתת זיהום אוויר וכו'.

חיבורים

סנן זה מיועד לפילוח אנשים הנמצאים כבר בקשר כלשהו עם העסק או המותג שלכם, כולל משתמשים בפייסבוק שסימנו לייק לדף העסקי ועוקבים אחריכם ברשת החברתית. הסנן מאפשר לכם לטרגט את קהל היעד שכבר נמצא בקשר מסוים עם המותג שלכם ואפשר להרחיב את הקריטריונים או למקד אותם בהתאם למטרת הקמפיין.

לדוגמה, אתם יכולים להשתמש בסנן החיבורים כדי לכלול בקהל היעד אנשים שהגיבו לאירוע שפרסמתם בפייסבוק, אנשים שעוקבים אחר העמוד העסקי שלכם ברשת החברתית, כולל אפשרות להגדיר חברים של אנשים העוקבים אחר העמוד העסקי ועוד.

טיפ חשוב – כאשר אתם מפלחים ומטרגטים את קהל היעד פייסבוק מציג בפניכם את גודל הקהל ומספר הלקוחות  הפוטנציאליים אליהם תוכלו להגיע. כאשר תשתמשו נכון בכלי הטרגוט תוכלו לשפר את תוצאות הקמפיין ותשיגו יותר המרות.

טיפים לבניית מודעות לידים בפייסבוק עם שיעור המרות גבוה

מטרת קמפיין מודעות הלידים בפייסבוק היא המרות, לכן עליכם לזכור כי אתם מבקשים מהגולשים לשתף אתכם בנתונים אישיים. כדי להבטיח מענה ומעורבות מצד הלקוחות הפוטנציאליים אליהם אתם רוצים להגיע כדאי להציע משהו בתמורה.

אפשר להציע שובר דיגיטלי המקנה הנחה ברכישת מוצר באתר, להציע השתתפות באירוע שאתם יוזמים, לאפשר רכישה מראש של מוצר חדש שאתם עומדים להשיק בקרוב וכו'. 

בנוסף, המודעה שלכם חייבת להיות ברורה ומדויקת, לכן עליכם לספק מידע בתחילת הטופס המוצג בפני קהל היעד על מנת שהאנשים יבינו למה כדאי להם להירשם ולהשאיר פרטים. מומלץ להעביר מסר ברור וקליט, למתג את הטופס כדי להשרות ביטחון אצל האנשים הממלאים אותו, וחשוב לבחור תמונות רלוונטיות לתוכן ולמטרת המודעה. אם מטרת קמפיין הלידים היא לאסוף מיילים כדי להציע מוצר חדש, כדאי להוסיף תמונה איכותית של המוצר וההמרות  שלכם ישתפרו באופן משמעותי.

אגב, יש אפשרות לבנות טופס לקמפיין הלידים הכולל קרוסלה של תמונות, אם השתמשתם בתכונה זו במסגרת פרסום ממומן בגוגל, לבטח אתם יודעים שכלי הקרוסלה מבטיח המרות גבוהות יותר. הקרוסלה מאפשרת לכם להציג כמה תמונות, אפשר להציג את המוצר מזוויות שונות על מנת להציג את תכונותיו בצורה ויזואלית ומשכנעת יותר.

טיפ נוסף הוא לשמור על טופס פשוט ונקי. האנשים שלוחצים על מודעת הלידים שלכם בוחרים למלא את הטופס, אך אם הוא מורכב וכולל הרבה שאלות סביר להניח שהם ינטשו באמצע. כדי להגביר המרות עליכם לשמור על טופס פשוט עם כמה שאלות חשובות, ולכל שאלה כדאי להוסיף 4-3 תשובות, כמו במבחן אמריקאי, והגולש מסמן את התשובה הנכונה עבורו. כדאי להוסיף גם שאלות הדורשות תשובה קצרה ועניינית.

בטופס המובנה של מודעות הלידים בפייסבוק אתם יכולים לבחור שאלות מובנות כמו איתור לחנות קרובה, בקשה לתיאום פגישה במועד מסוים ועוד. 

למעשה, אם תשאלו את השאלות הנכונות הקמפיין שלכם יצליח וכמות ההמרות שתקבלו עשויה להפתיע אתכם.

נקודה נוספת שעליכם לזכור היא מעקב אחר הקמפיין והלידים הזורמים למערכת ה-CRM או למייל שלכם. מחקרים רבים כבר הוכיחו כי עסק שחוזר ללקוחות שלו תוך שעה זוכה להמרות גבוהות מאוד והוא נחשב לאמין יותר בעיני הלקוחות הפוטנציאליים. בנוסף, התנהגות הגולשים ברשת משתנה וכיום כ-70% מהאנשים מעדיפים לקבל הודעה ולא פנייה ישירה ממותגים ומעסקים, כלומר הם מעדיפים הודעה במסנג'ר או בשירות שליחת הודעות אחר במקום שיחת טלפון, וידאו צ'אט או נציג הפונה אליהם לתיאום פגישה בארבע עיניים.

לא לשכוח A/B Testing

חברות פרסום בדיגיטל תמיד מבצעות בדיקות A/B testing לפני ניהול קמפיין בפייסבוק או בפלטפורמה אחרת. אם אתם מנהלים את קמפיין הלידים לבד, אל תשכחו להכין כמה מודעות ולבצע בדיקות A/B testing וכך תשפרו המרות.

אנחנו ממליצים לכם לבדוק איך מותגים מובילים משתמשים בקמפיין מודעות לידים כדי לשפר המרות ולהפחית את עלות הלידים. דוגמה מצוינת לניהול מודעות לידים בפייסבוק ניתן לראות בדף של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד, בחודשים האחרונים הקבוצה ערכה A/B testing לכמה מודעות, בכל מודעה התוכן היה מעט שונה עם מטרה זהה, והם בחרו בכל מודעה תמונה של כוכב אחר בקבוצה, ובפחות משלושה חודשים הם קיבלו כ-2.5 מיליון לידים בעלות נמוכה. 

כמו כן, אנחנו ממליצים לכם להוסיף משפט תודה לאנשים שטרחו ללחוץ על הודעה, לענות על שאלות ולהשאיר פרטים להתקשרות. כדי לשפר המרות מומלץ להוסיף במסך התודות משפט מניע לפעולה, קישור לאתר שלכם ולחצן המאפשר לגולשים יצירת קשר מהירה עם נציגי השירות בעסק שלכם. 

לסיכום

בשורה התחתונה, קמפיין לידים בפייסבוק הוא כלי שיווקי יעיל המאפשר לכם לשפר המרות ולקבל לידים איכותיים. ניתן להשתמש בקמפיין הלידים למטרות שונות, וכל עוד תקפידו על פילוח נכון, שאלות מדויקות ותמורה לאנשים הממלאים את הטופס ועונים על השאלות שלכם – התוצאות של הקמפיין יפתיעו אתכם, תוכלו ללמוד על הלקוחות שלכם ובנות פרופיל של לקוחות פוטנציאליים, ולשפר את הפעילות והתוצאות העסקיות.

שאלות ותשובות

מהם היתרונות של קמפיין לידים בפייסבוק?

קמפיין לידים בפייסבוק מאפשר לכם להכיר את הלקוחות הפוטנציאלים, לאסוף לידים איכותיים ולשפר המרות. ברוב המקרים עלות הקמפיין זולה יותר לעומת עלות מודעות פרסום אחרות בפייסבוק. בנוסף, קל להקים את הקמפיין ואין צורך להטמיע פיקסל של פייסבוק או להשקיע בדף נחיתה. מודעות לידים מתאימות מאוד לניידים והגולשים יכולים לענות על השאלות באמצעות מסך המגע בנייד שלהם.

מהם החסרונות של קמפיין לידים בפיסבוק?

הקמפיין לא מתאים לכל העסקים, ויש הטוענים כי הלידים פחות איכותיים אך אם תקפידו על הטיפים שסיפקנו לכם במדריך תגלו כי הקמפיין מסייע לכם להשיג לקוחות חדשים ולשפר המרות. לכן, חשוב לתכנן היטב את הטופס ולבחור בשאלות מדויקות, ויש לטרגט במקצועיות את קהל היעד כדי להשיג את המטרות ולשפר המרות.

איך כדאי לאסוך ולעקוב אחר הלידים המתקבלים מהקמפיין?

מומלץ להשתמש בתוכנת CRM לצורך איסוף, ניתוח ומעקב אחר הלידים המתקבלים מקמפיין Lead Ads. אם אין לכם בעסק תוכנת CRM לניהול קשרי לקוחות אפשר להוריד תוכנה חינמית אך עדיף להשקיע במערכת מקצועית ומתקדמת.

כמה עולה קמפיין לידים בפייסבוק?

עלות הקמפיין משתנה מלקוח ללקוח, אפשר לקבוע תקציב לפרסום בפייסבוק ולהגדיר תקציב יומי בהתאמה לצרכי ויכולות העסק. בדרך כלל, עלות הקמפיין זולה בהשוואה לתקציב הנדרש לקמפיינים אחרים בפייסבוק, אך עליכם להתייחס להמרות ולתועלת של מודעות הלידים עבורכם.

קמפיין לידים בפייסבוק – לבד או על ידי חברה או סוכנות פרסום בדיגיטל?

כדי להבטיח המרות גבוהות תמיד כדאי לפנות למומחים לפרסום בדיגיטל, הנכם מוזמנים לפנות למומחים של פרסונאס מדיה, אנו מתמחים בתחומים כמו פרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, ניהול מוניטין בגוגל ובפייסבוק, קידום אתרים אורגני, שיווק בדיגיטל ועוד.

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל-Personas Media ©

072-394-7000