סוגי הפניות באתר

סוגי הפניות באתר

סוגי הפניות באמצעות דפי הפנייה ייעודיים תוכלו לשלוח את הגולשים ואת מנועי החיפוש לכתובת שתבחרו, שתהיה שונה מזו שהם ניסו להגיע אליה מלכתחילה. הפניית 301 – הפנייה קבועה מעמוד אחד לאחר מה זה אומר: רוצה לשנות את כתובת הדף בתוצאות החיפוש? הפניית 301 בצד השרת תבטיח שהגולשים ומנועי החיפוש יגיעו אל העמוד שברצונך להעבירם. הפניית …

סוגי הפניות באתרקרא עוד »

מושגים בקידום אתרים ובשיווק באינטרנט

מושגים בקידום אתרים באינטרנט

מושגים בקידום אתרים ובשיווק באינטרנט שיווק כללי – (*תוכן?) המרות, חשיפות, מילות מפתח, ביטויי זנב ארוך, פלאגין, טראפיק על סוגיו (ישיר,מופנה ואורגני), מבקר ייחודי, (ממשק משתמש, חוויית משתמש – אולי לשים אותם רק באורגני?), content markering, קישורים – אנקור טקסט, קישורים אחוריים, קישורים שבורים, קישורים פנימיים, קישורים יוצאים. הגדרות באתר– אלט טקסט, פירורי לחם, פאביקון. …

מושגים בקידום אתרים באינטרנטקרא עוד »

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל מחפשים מידע על קידום ממומן בגוגל? כל מה שרציתם לדעת על פרסום בגוגל לעסקים וטיפים לשיפור הקמפיינים שלכם בכתבה הבאה. אז מהו בכלל פרסום ממומן בגוגל ולמי הוא מתאים? פרסום ממומן בגוגל הוא פרסום מסוגPull , כלומר כזה שבו הגולש חיפש במכוון את המוצר או השירות שאנו מציעים, ולא פרסום מסוג Push כמו …

פרסום בגוגלקרא עוד »

ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין ברשת מחפשים חברה לניהול מוניטין מקוון? הכירו את פרסונאס מדיה, החברה שתשמור על המוניטין שלכם בדיגיטל. כשמדובר בתחום העסקים והמכירות, יש חשיבות רבה לביקורות ולחוות הדעת המופיעות עליכם ברחבי האינטרנט. אם החברה שלכם מקושרת עם מצבים לא נעימים הידועים לציבור ומתועדים ברשת – היא עלולה לסבול בשל כך מהפסד לקוחות פוטנציאליים ואפילו להגיע …

ניהול מוניטין ברשתקרא עוד »

קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל חושבים על קידום העסק בחו"ל? רוצים להרחיב את מאגר הלקוחות ולפנות גם לזירה הבין-לאומית? אז מתי זה משתלם, ומה צריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים? מה ההבדל בין קידום אתרים בחו"ל לקידום אתרים בארץ? ההבדלים בין קידום אתרים בישראל לבין קידום אתרים בחו"ל קשור בעיקר להיבטים כמו גודל התחרות, סוג הלקוחות וכמות תוצאות …

קידום אתרים בחו"לקרא עוד »

קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים באינטרנט מעוניינים בקידום העסק באינטרנט? רוצים לקבל יותר פניות או רכישות ע"י פרסום בפייסבוק או ביוטיוב? רוצים שהאתר שלכם יופיע בעמוד הראשון של דף התוצאות של גוגל? הגיע הזמן שתתחילו לעשות פרסום באינטרנט לעסק שלכם! למה כל עסק חייב לפרסם באינטרנט ברור שאף עסק לא יכול להתקיים ללא לקוחות, וכדי שהעסק יצליח נרצה …

קידום אתרים באינטרנטקרא עוד »

פרסום פרוגרמטי

פרסום פרוגרמטי

פרסום פרוגרמטי בכתבה שסקרה את הפרסום הפרוגרמטי והתפרסמה בדה-מרקר, נכתב "התחזית היא שב–2019 היקף הפרסום הפרוגרמטי במודעות תצוגה בעולם יגדל ל–37 מיליארד דולר, ובכך ישתווה להיקף הפרסום הלא־פרוגרמטי"  (דה מרקר, 25 לאוקטובר 2015). מה זה בכלל פרסום פרוגרמטי? איך מפרסמים יכולים לנצל אותו לטובתם והאם קנייני המדיה צריכים לחשוש ממנו שיחליף את תפקידיהם בעבודה? כל …

פרסום פרוגרמטיקרא עוד »

מילון מונחים גוגל אנליטיקס

מילון מונחים גוגל אנליטיקס

מילון מונחים גוגל אנליטיקס מה זה גוגל אנליטיקס? מדובר בכלי של גוגל המאפשר לכם כמנהלי האתר למדוד את הכניסות ולעקוב אחר מקורות התנועה אליו. כמו כן תוכלו לנתח את התנהגויות ואופי הגלישה או הרכישה של מבקרי האתר שלכם. כדי לחבר את האתר שלכם למערכת של Google Analytics כל מה שתצטרכו לעשות הוא להטמיע קוד Java-Srcript …

מילון מונחים גוגל אנליטיקסקרא עוד »

שיפור יחס המרה – להפוך מבקרים לקונים

שיפור יחס המרה להפוך מבקרים לקונים

שיפור יחס המרה הוא היכולת לנצל את שהותם של המבקרים באתרך באופן מיטבי. מה שאומר, שאם עד היום גולשים נכנסו אליך לאתר, הסתובבו מספר שניות ויצאו – לא עוד. המטרה של שיפור יחסי ההמרה היא להגדיל את מס' הפעולות שאתה רוצה שהגולשים יעשו, לדוגמא: יצרו עמך קשר על ידי מילוי טופס יצירת הקשר באתר או לחילופין …

שיפור יחס המרה להפוך מבקרים לקוניםקרא עוד »

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל-Personas Media ©

072-394-7000