Fraud Blocker
קידום עסקים באינטרנט

אילו ערוצי קידום עסקים באינטרנט מומלצים ביותר? כל הטיפים החשובים כאן

תוכן עניינים

אם אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה שאתם עסק שמעוניין להתחיל לקדם את עצמו ברשת, אבל אתם לא לגמרי בטוחים מאיפה להתחיל. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם במאמר טיפים חשובים לבעלי עסקים שמעוניינים להיכנס לזירה הדיגיטלית.

בעידן של היום, עסק שלא נמצא ברשת הוא עסק שלא קיים. אתם צריכים אתר, דף נחיתה, פרופיל ב"גוגל לעסק שלי" ופרופילים ברשתות החברתיות המתאימות לכם. אלו הנכסים הדיגיטליים שאתם חייבים להתחיל איתם.

קידום אותם נכסים דיגיטליים מתבצע על ידי קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל, שיווק במדיה חברתית (שרלוונטית לעסק שלכם), קידום באימייל, קידום תוכן ועוד. אלו האמצעים לקידום הנכסים הדיגיטליים שברשותכם.

חשוב שתזכרו – אתם לא לבד. שיווק דיגיטלי לעסקים הוא עולם מאוד מבלבל ומסועף, ולכן מי שצריך להכיר את כל הפרטים הקטנים בתחום הם אנשי מקצוע מומחי קידום עסקים באינטרנט שיעבדו על הקמפיין השיווקי שלכם. חשוב שתבחרו את החברה הנכונה לכם משום שהיא זו שתוביל את הקמפיין ביחד איתכם, ואתם צריכים להרגיש מולה בנוח ולסמוך עליה.

מהם היתרונות של קידום אורגני לעומת קידום ממומן בגוגל?

נתחיל מקצת רקע: קידום אורגני בגוגל הוא מילה אחרת לביצוע אופטימיזציה לנכסים הדיגיטליים שלכם על מנת שיתאימו לדרישות האלגוריתם של מנוע החיפוש. לגוגל של אלגוריתם מסוים שלפיו הוא מדרג אתרים – איזה אתר יופיע ראשון כשמחפשים מילת מפתח מסוימת.

לעומת זאת, קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם ליצור מודעה ממומנת בגוגל אדס, והמודעה הזו תופיע לפני התוצאה האורגנית הראשונה בתוצאות החיפוש. היא תופיע בראש העמוד לפני שתוצג כל תוצאה אחרת. בהתאם, השירות הזה עולה כסף, ואתם משלמים לגוגל עבור כל קליק שנלחץ על המודעה שלכם. כלומר, אתם לא משלמים על עצם המודעה באוויר ויצירתה, אלא רק על כמות ההקלקות עליה. שיטה זו נקראת PPC (Pay Per Click).

אסטרטגיית קידום עסקים באינטרנט לרוב תכיל גם קידום אורגני וגם קידום ממומן בגוגל, מהסיבה ששניהם הכרחיים ונותנים מענה שמשלים אחד את השני. קידום ממומן בגוגל נותן מענה לטראפיק – הוא משיג המון הקלקות ומכניס הרבה טראפיק לאתר. אבל כדי שהטראפיק הזה יהיה משמעותי ובאמת יניב המרות – אתם צריכים קידום אורגני בגוגל.

קידום אורגני הופך את האתר שלכם לאופטימלי, ובכך לא רק שהוא מעלה את הדירוג שלכם בגוגל, אלא גם הגלישה בו מיטבית: התוכן רלוונטי ובעל ערך, נוח לעבור בין דפים שונים באתר, מפת האתר מסודרת ונוחה לשימוש, מהירות האתר גבוהה, אין שגיאות בקוד, מילות המפתח משובצות בכל הרכיבים, הקישורים הפנימיים והחיצוניים לאתר הם באיכות גבוהה, ניתן לגלוש גם מהנייד ועוד. כל הדברים האלה מעלים משמעותית את רמת חוויית הגלישה עבור לקוחות פוטנציאליים.

כשחוויית הגלישה של לקוח פוטנציאלי הופכת לאופטימלית, הסיכוי שהוא יבצע המרה באתר שלכם גדל משמעותית (!). ולכן השילוב של קידום אורגני עם קידום ממומן בגוגל יכול להשיג עבורכם את התוצאות שאתם רוצים.

איך מתחילים קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני בגוגל מתחיל בבדיקת המצב הנוכחי שלכם: מהו הדירוג העכשווי שלכם בגוגל, כמה נכסים דיגיטליים יש לכם, מהי רמת האופטימיזציה שלהם ועוד.

לאחר מכן, ננסח מטרות באופן מדיד, ונשקלל את הכול בתוך אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית אליכם. כשנבנה את האסטרטגיה, נגדיר באופן ברור את התקציב לקמפיין, את הרצונות, הצרכים והגבולות שלכם, את המטרות והיעדים, ואת הפעולות שננקוט על מנת להשיג את אותן מטרות.

לאחר מכן ניגש לעבודה. קידום אורגני בגוגל צריך "לטפל" בהמון רכיבים טכניים באתר ולדאוג לכך שכולם יהיו אופטימליים. קידום אורגני מתבסס ברובו על מילות מפתח, ולכן אנחנו נבצע עבורכם מחקר מילות מפתח מקיף. את מילות המפתח נשבץ בכל רכיבי הטקסט באתר – בדומיין, בכותרות בתוך האתר, בתגיות, בתוכן, בתיאורי מטא וכו'.

קידום אורגני נוגע גם לכל היבט חוויית המשתמש, ולכן תהליך הקידום כולל שיפור מפת האתר והפיכתה לנוחה יותר, שיפור מהירות האתר, הרספונסיביות למובייל, הקישורים הפנימיים והחיצוניים ועוד.

חשוב לנו להדגיש – קידום אורגני בגוגל הוא תהליך ממושך ויכול לקחת זמן עד שתראו ממנו תוצאות. זה טבעי והגיוני. לכן אנחנו הרבה פעמים ממליצים ללקוחות שלנו לשלב במקביל גם שיווק במדיה חברתית או קידום ממומן בגוגל, כדי לא לשים את כל הביצים בסל אחד.

על מה חשוב להקפיד כשמתחילים קידום ממומן בגוגל?

מודעה ממומנת בגוגל אדס צריכה להיות אופטימלית, כלומר:

  • להגדיר את מילות המפתח, ולא לשכוח גם את מילות המפתח השליליות.
  • להוסיף דף נחיתה איכותי.
  • לקשר גם סאב-דומיינים למודעה.
  • להוסיף טלפון ליצירת קשר ישירות מהמודעה.
  • כיתוב קופי למודעה קצר ולעניין, שבמקביל גם יסקרן וגם יתן לגולשים תחושה שאתם העסק הרלוונטי ביותר עבורם.
  • למלא את כל הרובריקות הנדרשות כשמגדירים את המודעה. לא לוותר על אף שדה מבוקש.

שינוי קטן – אפקט גדול

זה אולי ישמע לכם קצת תמוה, אבל שינויים קטנים שבקושי הייתם שמים לב אליהם יכולים ליצור אפקט אדיר בקמפיין ולייצר תוצאות מפתיעות.

"שינוי קטן – אפקט גדול" זאת אחת הסיסמאות של אנשי שיווק, משום שהם מבינים את הכוח והעוצמה שיש למילה או לסימן פיסוק מסוים. לפעמים שינוי מאוד מינורי יכול להכריע את הכף עבור לקוח פוטנציאלי אם להתקשר אליכם או לא.

במילים אחרות, כשלקוח פוטנציאלי נחשף אליכם במדיה, בין אם דרך מודעה ממומנת או באופן אורגני, הוא צריך לקבל החלטה שיש לה רק 2 אפשרויות: ליצור קשר, או לא ליצור קשר. יש המון גורמים (והרבה מהם פסיכולוגיים) שמשפיעים על ההחלטה הזאת, ולמעשה בקמפיין שיווק דיגיטלי לעסקים אנחנו דואגים בדיוק לכל אותם פרמטרים.

יש כמה פרמטרים קטנים שאנחנו חייבים להתייחס אליהם, והם עשויים להיראות מגוחכים, אבל האפקט שהם עושים עצום והוא יכול להיות ההבדל בין לקוח פוטנציאלי שיצר קשר לבין לקוח פוטנציאלי שוויתר ופנה לאחד מהמתחרים שלכם. יש לכך המון דוגמאות, אז ננסה למנות כמה:

  • קריאה לפעולה – לפעמים צירוף של שתי מילים כמו "צרו קשר" ייצור את ההבדל ויגרום ללקוחות פוטנציאליים להתקשר אליכם. אם זה נראה לכם מיותר, שכן ברור מאליו שאתם מעוניינים שהלקוח הפוטנציאלי יצור איתכם קשר ושאולי אין סיבה להזכיר לו את זה באמת – תסתכלו סביבכם על פרסומות. לא תמצאו כמעט פרסומות ללא קריאה לפעולה: "קנו עכשיו", "כנסו לאתר והזמינו"… ולמה פרסומות עושות את זה? כי אם לא תגידו את זה באופן ברור – קהל היעד שלכם לא יעשה את זה.

    אנחנו חיים בעולם מהיר. מאוד. אנשים עוברים מדבר לדבר בקצב מסחרחר שהרשת והמדיה מכתיבה לנו. המטרה שלכם היא לגרום לקהל היעד שלכם לעצור את השיטוט האינסופי ברשת החברתית או בכל פלטפורמה אחרת, להתעכב על התוכן שלכם כי אתם תראו להם משהו ייחודי ששווה את הזמן שלהם, ולפני שהם רצים לפוסט, למודעה או לתוכן הבא – אתם רוצים שהם יתקשרו אליכם או יכנסו לאתר.

    כלומר, אתם גם צריכים לגרום להם לעצור את הגלילה המהירה ברשת, וגם לקטוע אותה לחלוטין – לגרום להם לעצור הכול – ולהיכנס לאתר שלכם. וזאת בזכות הקריאה לפעולה שתוסיפו, אחרת הם פשוט ירוצו הלאה לדבר הבא.
    זה כמו לבנות בניין מפואר, לגרום לאנשים להסתכל עליו מבחוץ ולהגיד "וואו", אבל לשכוח את האיש בכניסה שיזמין אנשים להיכנס. וכך הבניין נותר ריק.

  • מספר טלפון ברור ונוח להתקשרות – בואו נעשה רגע ניסוי. אתם מחפשים חנות רהיטים ובפיד בפייסבוק קפצה לכם מודעה ממומנת לחנות כזו בדיוק. התרשמתם מהפוסט ונראה שמדובר בחברה רצינית. אתם רוצים ליצור איתה קשר, ומופיע המספר הבא: 0501234567. קצת לא נוח, נכון?

    עכשיו, נניח שאתם ממהרים ואת המודעה הזאת קראתם בתחנת הרכבת או בין פגישות. אתם יכולים לטרוח להעתיק אותו, אבל אין ספק שזה יקח לכם יותר זמן מאשר: 050-1234567. כבר יותר טוב, נכון?
    אבל תנו לנו לשדרג את זה אפילו יותר: 050-123-4567.

    אז מה בעצם עשינו פה? – הוספנו את הדבר הכי קטן שיש: מקף. והמקף הזה חסך זמן וטרחה ללקוח פוטנציאלי שמעוניין ליצור איתכם קשר. הרבה יותר נוח לעין האנושית לקרוא רצף מספרים שמחולק למקטעים מאשר בלוק של מספרים. וזאת בדיוק הכותרת שלנו – שינוי קטן – אפקט גדול. מקף קטן – לקוח פוטנציאלי יוצר איתכם קשר. פשוט כי עשיתם את זה פשוט עבורו.

  • שימוש במקפים או בסימני פיסוק – נושא סימני הפיסוק והמקפים נכון לא רק למספרי טלפון, אלא גם לתוכן שלכם בכללי. במקור, סימני פיסוק נוצרו כדי לתת מעין הוראה לקורא איך עליו לקרוא את הטקסט ואתם מכירים אותם מאז שלמדתם לקרוא. בשיווק, סימני פיסוק משחקים תפקיד נוסף: הפיכת הקריאה לנוחה ולמהירה יותר ולהקל על הקורא להבין את המסר המרכזי. למשל, בדרך כלל אחרי מקף יבוא המסר המרכזי או הקריאה לפעולה: "חנות רהיטים בהתאמה אישית – צרו קשר עכשיו".

שיווק במדיה חברתית

שיווק במדיה חברתית הוא כבר מזמן לא משהו שניתן לוותר עליו כשבונים אסטרטגיית קידום עסקים באינטרנט. זהו חלק בלתי נפרד מתוכנית השיווק שלכם, משום שהרשתות החברתיות השונות מקיפות אותנו ולעתים גם מנהלות אותנו ואת סדר היום שלנו.

באילו רשתות חברתיות לשווק?

אין לכך תשובה אחת – זה תלוי במאפייני העסק שלכם ובקהל היעד. אם קהל היעד שלכם הוא בעיקר אנשים מבוגרים, כנראה שאינסטגרם לא תהיה פלטפורמה מתאימה עבורכם. עם זאת, לינדקאין, יוטיוב או פייסבוק יכולים להתאים.

אינסטגרם מיועד בעיקר לצעירים – גילי 18-34. בפייסבוק תמצאו אנשים בגילי 18-65, כאשר רוב המשתמשים בפייסבוק הם בגילי 25-34. כך שעבור קבוצת הגיל 25-34 מתאים לפרסם גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. לעומת זאת, אם קהל היעד שלכם מתחת לגיל 18, עדיף לפרסם בעיקר באינסטגרם.

מה לגבי לינקדאין? הוא רלוונטי לי גם?

לינקדאין לצורך העניין, היא רשת חברתית עם דגש על הפן העסקי. כלומר, לינקדאין הוא לא כמו הרשתות החברתיות שאנחנו מכירים בהם חולקים פרטים מחיינו האישיים, אלא בלינקדאין נמצא תוכן עסקי בלבד בנוגע לחיפוש עובדים, חיפוש עבודה מקצועית, שיתוף טיפים מקצועיים, וובינרים שלקחנו בהם חלק, משהו מעניין שהיינו רוצים לשתף עם קולגות שלנו וכד'. בקיצור, לינקדאין מתאים לעצמאים ולשכירים המעוניינים לטפח ולתחזק את קשרי העבודה שלהם, להשתפשף יותר במקצוע, ללמוד דברים חדשים, להיחשף לתכנים הרלוונטיים למקצוע ועוד.

קידום אורגני בלינקדאין וגם קידום ממומן בלינקדאין דורשים הבנה עמוקה של האלגוריתם ולפעול בהתאם לכך. חברת שיווק דיגיטלי לעסקים כמובן מכירה את האלגוריתם של לינקדאין על כל פרטיו ותדע לתת לכם את המענה המתאים.

האם קידום בלינקדאין רלוונטי לכם? – נתחיל מלבדוק אם קהל היעד שלכם נמצא שם. כ-60% מהמשתמשים בלינקדאין הם בטווח הגילים 25-34, אבל שימו לב, גם אם טווח הגילים של קהל היעד שלכם הוא אכן 25-34, זה לא בהכרח אומר ששיווק בלינקדאין מתאים לכם, כי צריך קודם כל לבדוק אם קהל היעד שלכם משתמש בלינקדאין ונוכח שם. מומלץ לתת לחברת שיווק דיגיטלי לעסקים לבדוק זאת עבורכם באופן מקצועי. 

אילו אפשרויות שיווק במדיה חברתית ישנן? ועל מה יש להקפיד?

בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ולינקדאין קיימת האפשרות לבצע קידום אורגני או לחילופין קידום ממומן. קשה לענות על השאלה איזה מהם הכי כדאי, משום שיש להתאים זאת לעסק. אסטרטגיה שיווקית של עסק מסוים לא תהיה זהה לזו של עסק אחר. לכן ההמלצה המקצועית שלנו היא להתייעץ עם חברת קידום עסקים באינטרנט והיא כבר תיקח את זה משם.

יש כמה טיפים כלליים שמומלץ להקפיד עליהם כשמדובר על שיווק במדיה חברתית:

  • להתאים את התוכן לקהל היעד
  • תוכן ללא שגיאות כתיב או שגיאות הקלדה
  • תוכן רלוונטי לקוראים, תוכן איכותי שיעניק ערך
  • להוסיף תמונות או איזשהו תוכן גרפי אחר (סרטון) בנוסף
  • להוסיף בסוף קריאה לפעולה
  • להשתמש בהאשטאגים ובאימוג'ים מתאימים
  • לתחזק חשבון עסקי אופטימלי ברשתות

למי לפנות?

ראשית, עליכם לבדוק מול חברת קידום אורגני או מול חברת קידום ממומן בגוגל אם הן מעניקות גם שירותי שיווק במדיה חברתית. לרוב מדובר בחברות שכן יעניקו שירותים כאלו משום שחברת קידום עסקים באינטרנט צריכה לבנות עבורכם אסטרטגיה שיווקית שכוללת בתוכה את כל מה שצריך כדי לקדם את העסק שלכם. אבל אל תניחו זאת מראש, וכשאתם יוצרים קשר עם החברה תוודאו מולה שהיא מעניקה שירותי קידום מלאים.

לאחר מכן, אתם צריכים לבדוק אם החברה היא מספיק מקצועית ומהימנה בשביל להמשיך איתה בתהליך הקידום. איך בודקים זאת? דבר ראשון, תבדקו שהחברה מוסמכת על ידי גוגל. כך תוכלו לוודא את האמינות שלה.

דבר שני, תהיו עירניים לנורות אדומות. אם החברה נשמעת קצת מפוקפקת בטלפון זה הזמן לברוח. תנסו לשאול את החברה על הכלים הדיגיטליים שהיא משתמשת בהם, על אופן התשלום (לרוב משלמים דרך ריטיינר קבוע), תוך כמה זמן תתחילו לראות תוצאות וכו'. לצורך העניין, חברה שמבטיחה לכם הבטחות לא הגיוניות כמו תוצאות "לנצח" או תוצאות מהירות באופן לא פרופורציונלי – היא חברה שאתם לא רוצים להתעסק איתה.

אז איזו חברת שיווק במדיה חברתית כן רלוונטית אליי?

אתם רוצים חברה שמספרת באופן גלוי על הכלים הדיגיטליים שהיא משתמשת בהם, חברה ששקופה איתכם, חברה שמסכמת איתכם חוזה ברור, חברה שמתאימה את עצמה באופן אישי אליכם ולא רואה אתכם כ"עוד לקוח", חברה שמעניקה ליווי אישי ללקוחות שלה, חברה שרואה אתכם, חברה שנותנת לכם מענה מקיף וסבלני לכל השאלות שלכם, חברה שאתם יודעים שהיא שם בשבילכם ואתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליה ולשים את העתיד של העסק שלכם בידיה.

שירותי ניהול מוניטין:

בנוסף לשירותי שיווק דיגיטלי לעסקים, חברת קידום עסקים באינטרנט צריכה להעניק לכם גם שירותי ניהול מוניטין. על מה מדובר?

שירותי ניהול מוניטין מאפשרים לכם לנהל את מוניטין העסק שלכם באופן מיטבי. אם יש עליכם פרסומים שליליים ברשת הם עשויים מאוד לפגוע בקמפיין השיווקי שלכם ולהיות לכם ברקס בגלגלים. אתם צריכים חברה המעניקה שירותי ניהול מוניטין כך שאותם פרסומים שליליים או תוצאות שליליות "יעלמו". לא ניתן באמת להעלים תוצאות מגוגל, אך ניתן לקבור אותן עמוק כך שהן לא יופיעו לגולש הממוצע.

שירותי ניהול מוניטין לרוב מתחלקים לשני חלקים עיקריים:

  1. "קבירת" תוצאות שליליות בגוגל – על ידי קידום תוכן חיובי ברשת, ניתן להוריד את התוצאות השליליות ולדחוק אותן כמה שיותר למטה ברשימת בתוצאות. קידום תוכן חיובי על ידי כלים דיגיטליים מקצועיים מאפשר לנו להבליט כמה שיותר את הביקורות החיוביות עליכם ולדאוג שהן יוצגו ראשונות.
  2. מתן מענה איכותי ומיטבי לביקורות שליליות ברשת – הרבה עסקים לא יודעים איך להגיב נכון לביקורת שלילית עליכם ב Google Reviews. טבעי שלעסק יהיו ביקורות שליליות וזה קורה לכל העסקים מפעם לפעם, אבל מה שחשוב זה איך שאתם בוחרים להתמודד עם אותה ביקורת. חלק יתעלמו, חלק יתקפו בחזרה את המתלונן, וחלק יפעלו בדרך הנכונה:
    קודם כל, להביע צער על חווייתו השלילית של המתלונן. להבהיר לו ששביעות הרצון של לקוחותיכם חשובה לכם מאוד, וכמובן שלא התכוונתם שתיווצר לו חוויה שלילית מהרכישה אצלכם.

    לאחר מכן, נסו לבדוק מולו איך תוכלו לשפר את חווייתו. אם למשל לקוח מתלונן על כך שקנה מכם מוצר אך המוצר התקלקל – תציעו לו את שירותי התיקון שלכם במסגרת האחריות על המוצר.

    דוגמה נוספת: לקוח קנה מכם מוצר, ומאוכזב שלא הוסבר לו בעת הקנייה איך להשתמש במוצר. כעת הוא לא יודע איך להשתמש בו, הוא מאוכזב מחוויית הרכישה ומרגיש ש"סתם" קנה את המוצר וביזבז כסף. כעת עליכם להציע לו הסבר מפורט על דרכי השימוש במוצר. יש לכך כמה דרכים: תוכלו לבקש את מספר הטלפון שלו ולהסביר לו בשיחה טלפונית, תוכלו לשלוח לו קישור לסרטון הסבר שלכם בו מפורטים כל שלבי הפעלת המוצר, ותוכלו כמובן גם להציע לו להגיע לחנות באופן פיזי עם פירוט על שעות הפעילות והטלפון של החנות.

    אלו דוגמאות לאופן בו יש לנהוג מול ביקורת השלילית. הגישה הכללית שלכם צריכה להיות לקראת הלקוח ולתת מענה לתלונתו על מנת שיהיה שבע רצון. כשגולשים אחרים יקראו את השרשור הזה ויראו שהגבתם באופן מקצועי ושירותי לביקורת שלילית, הם ירגישו שהם יכולים לסמוך עליכם ושאתם מעניקים יחס שירותי וראוי ללקוחותיכם. במילים אחרות, בזכות שירותי ניהול מוניטין מקצועיים, אתם יכולים להפוך משהו שלילי למשהו חיובי.

שאלות ותשובות:

מהם השלבים הראשונים כשאני פונה לחברת שיווק דיגיטלי לעסקים?

כשאתם פונים אל חברת שיווק דיגיטלי לעסקים, החברה תתחיל בשלב האפיון: אילו מוצרים ושירותים אתם מוכרים, למי המוצרים שלכם מיועדים (קהל היעד שלכם), מהן מילות המפתח שלכם, מיהם המתחרים שלכם, כמה העסק שלכם גדול, כמה שנים אתם כבר בשוק, מהן המטרות העסקיות שלכם וכו'.

אילו תוצאות אני אראה עם קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני בגוגל יעניק לכם את התוצאות שהגדרתם במטרות שלכם בהתחלה. לרוב מדובר על עלייה בטראפיק, דירוג גבוה יותר בגוגל, עלייה בשיעור ההמרה, עלייה בזמן בו כל גולש מבלה באתר שלכם, יותר פניות לעסק מלידים איכותיים וכו'.

האם שיווק דיגיטלי לעסקים יעיל כדי להעלות את ההכנסות של העסק?

חד משמעית! למעשה היום שיווק דיגיטלי לעסקים זו הדרך היעילה ביותר לקדם עסק, שכן קידום על ידי פלאיירים או שלטי חוצות הולך ופוחת. רובו המוחלט של השיווק היום נעשה בדיגיטל: במנוע החיפוש, ברשתות החברתיות, במייל וכו'.

תוך כמה זמן אתחיל לראות תוצאות?

זה תלוי באסטרטגיה שלכם, בתקציב ובאפיקי בקידום שבחרתם. קידום אורגני לוקח יותר זמן מאשר קידום ממומן בגוגל, אך שניהם מביאים תוצאות איכותיות ביותר. צריך לבחון כל מקרה לגופו, וחשוב שתפנו את השאלה הזו לחברת הקידום שלכם.

האם שירותי ניהול מוניטין הכרחיים לעסק שלי?

כמובן. שירותי ניהול מוניטין הכרחיים לכל עסק, גם אם לא הייתה לכם פגיעה מסוימת במוניטין בעבר. שירותי ניהול מוניטין מאפשרים לכם לתחזק את המצב הנוכחי ולשמר אותו, ולא רק לתקן נזקי מוניטין שכבר קרו. לכן שירותים אלו מומלצים לכל עסק שרוצה שהמוניטין החיובי שלו יישמר ברשת.

 
Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000