קידום אתרים בגוגל הוא התשובה הרלוונטית המתבקשת- לאתגר אשר הולך ונעשה למורכב יותר מיום ליום: להצליח להתבלט על פני שאר המתחרים. בסופו של דבר, כל בעל עסק שואף לגדול ולהצליח. והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ליצור חשיפה עסקית נרחבת. בדיוק מסיבה זו, יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים לאמץ שיטות שיווק דיגיטלי שונות- לרבות את זו של קידום אתרים בגוגל.

קידום אורגני בגוגל
רבות כבר נאמר (ונכתב) על קידום אתרים אורגני בגוגל, אך הוא עודנו אחד מן החשובים והפופולאריים ביותר שבתחומי השיווק הדיגיטלי. קידום אתרים בגוגל מאפשר לנו ליצור חשיפה משמעותית לאתרי אינטרנט/דפי נחיתה, כך שהפוטנציאל שלהם להצליח מבחינה שיווקית רק הולך ועולה. בתוך כך, אחת מפעילויות הדיגיטל הנפוצות של קידום האתרים היא קידום אורגני בגוגל.
קידום אורגני בגוגל, המוכר ברחבי עולם כ- Search Engine Optimization או בקיצור SEO, מתמקד בביצוען של פעולות "אופטימיזציה" (קידום) שונות שמטרתן היא לגרום לעמודים מאתרי אינטרנט ו/או דפי נחיתה- להגיע אל ראש טבלת תוצאות החיפוש של גוגל. במצב האידיאלי, בו העמוד העסקי שלכם זוכה להיות ראשון בגוגל מבחינת מיקומו בתוצאות החיפוש, יש לכם הרבה יותר סיכוי להתבלט על פני מתחריכם. באופן טבעי, זה עשוי להביא להתפתחותכם ולגדילתכם העסקיים.
הקידום האורגני מתבסס כולו על עריכת מחקר מילות מפתח יסודי ועל בחירת ביטויים רלוונטיים המסייעים ביצירת "אופטימיזציה" (קידום של דף האינטרנט ו/או דף הנחיתה בגוגל). מחקר מילות המפתח הוא למעשה התשתית הראשונית אשר עליו נבנה, בהדרגה, כל תהליך הקידום. בין היתר, תהליך זה כולל פעולות כגון: בניית פרופילי קישורים איכותיים (חיצוניים ופנימיים), כתיבת תכנים שוטפת, טיפול בהפניות מכתובת URL אחת לאחרת ועוד מגוון פעולות נוספות.
קידום ממומן בגוגל
לצד שיטת הקידום האורגני, קיימת דרך נוספת בה ניתן לקדם אתרי אינטרנט ו/או דפי נחיתה בגוגל. דרך זו נקראת "שיטת הקידום הממומן"- Pay-Per-Click או בקיצור PPC. בדומה לקידום האורגני, גם הקידום הממומן מתבסס על מחקר מילות מפתח. אך יחד עם זאת, המהות של הקידום היא שונה. בעוד הקידום האורגני מתמקד בפעולות שמטרתן היא לקדם עמודי אינטרנט/דפי נחיתה בצורה טבעית, הקידום הממומן מתמקד ביצירתן של מודעות פרסומיות במטרה לקדם אותן.
ואיך זה בדיוק עובד? ובכן, לענקית מנוע החיפוש של גוגל יש מערכת פרסום עצמאית וחכמה. מערכת זו אשר נקראת Google ads"" מאפשרת לנו ליצור קמפיינים ממומנים בדמותן של מודעות פרסומיות נקודתיות. הרעיון הוא לעשות שימוש מושכל בביטויי מפתח רלוונטיים, ליצור מודעה פרסומית ולעלות אותה לאוויר.
חשוב להוסיף, כי הקידום האורגני הוא תהליך המתבצע על "אש קטנה". כלומר, מהרגע שנתחיל לבצע פעולות קידום ועד שנראה תוצאות בשטח, עשוי לחלוף זמן רב. לעומת זאת הקידום הממומן מספק לנו תהליך מיידי של פרסום: יוצרים מודעה ומעלים אותה מייד לגוגל. ברגע שמישהו ילחץ על המודעה שלנו, אנו נחויב על פרסומה בפועל.
מצד אחד, נחסך מאיתנו כאן תהליך האופטימיזציה האורגני. עם זאת, מצד שני, עלינו לדאוג כי המודעה הפרסומית שאנו מעלים תהיה אטרקטיבית ורלוונטית מספיק בעבור הגולשים/הלקוחות הפוטנציאליים שאנו מעוניינים להגיע אליהם. ובכל מקרה, תמיד נכון (ואף הכרחי) לבצע את הפעילות הזו אל מול חברה לקידום אתרים מובילה.
קידום אתרים בגוגל מול חברות קידום אתרים מובילות
כאשר מדובר בעסק שלכם, אתם לעולם לא משאירים דבר ל- "יד המקרה". אתם תמיד דואגים לפעול בצורה שקולה ומחושבת- באופן שיטיב עם צורכי העסק על הצד הטוב ביותר. לכן, כאשר מדובר בהיבט חשוב ומשמעותי כל כך כמו תהליכי השיווק הנוגעים לעסק שלכם, אסור לכם להתפשר על פחות. עליכם לעבוד, אך ורק, אל מול חברות דיגיטל מקצועיות.
וכאשר מדובר בפעילות של קידום אתרים בגוגל, רק חברות קידום אתרים מובילות בלבד תוכלנה לספק עבורכם:
- תהליך מקצועי, איכותי ומקיף של ביצוע מחקר מילות מפתח הרלוונטי לתחום הפעילות העסקית שלכם.
- ביצוע תחזוקה שוטפת בפעילות הקידום הכוללת: אופטימיזציה באמצעות קידום אורגני בגוגל + קידום ממומן בגוגל (במידת הצורך) הכוללת שירות אספקת תכנים מקוריים וייחודיים לאתר/עמוד הנחיתה שלכם, בניית פרופיל קישורים איכותי, סריקה וטיפול בשגיאות שונות באתר, ועוד.
- הפקת דוחות סטטיסטיים והסקת מסקנות לצורך ייעול של תהליך הקידום: בדיקת מיקומים בגוגל עפ"י מילות מפתח, בחינת דפוסי שימוש אצל גולשים- מאילו אתרים הם מגיעים, מה הוא התוכן הרלוונטי ביותר עבורם, באילו שעות הם נכנסים, מאילו מכשירים (סמארטפון, מחשב, טאבלט) ועוד.
- בניית אסטרטגיה שיווקית כוללת (לא רק מבחינת קידום) הנוגעת במגוון תחומים שונים כגון קידום ברשתות החברתיות, בניית מיתוג עסקי, קידום באינסטגרם, שירות מקצועי של ניהול מוניטין ברשת (הסרת אזכורים שליליים), קידום עסקי באמצעות פרופיל לינקדאין ועוד.

להיות ראשון בגוגל, על פניו, זו שאיפה אשר נדמית לעיתים כמשאלת לב בלבד. הרי בעולם בו רמת התחרותיות העסקית היא גבוהה כל כך, להצליח ולהתבלט על פני כל המתחרים זו משימה מורכבת וקשה במיוחד. עם זאת, במידה ותעמוד לצידכם חברה לקידום אתרים מנוסה, מקצועית ואשר מגיעה עם "קבלות" בשטח, יתכן והמשאלה הזו תוכל להפוך למציאות.
הנה מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם בחיפוש אחר חברת קידום אתרים איכותית:
- האם יש לחברה הזו אתר אינטרנט? דף פייסבוק עסקי? האם היא ממוקמת במקום גבוה בגוגל?
- מי הם הלקוחות שמקבלים או קיבלו שירות מן החברה הזו בעבר? האם יש לה לקוחות גדולים ומשמעותיים?
- חפשו המלצות וביקורות על החברה- האם לקוחותיה היו מרוצים?
- האם החברה הזו מספקת פתרונות ושירותי דיגיטל איכותיים מקצה לקצה? בקשו לראות "תיק עבודות" של הצלחות קודמות…
- מה היא רמת הזמינות של נותני השירות בחברה? כל פעילות של שיווק דיגיטלי (לרבות זו של קידום אתרים בגוגל) מחייבת שמירה על קשר רציף מול הלקוח.
לנו בחברת "פרסונאס מדיה" ישנם הידע, הכלים ובעיקר הניסיון המשמעותי אשר נדרשים כולם בכדי לייצר תוצאות בדיגיטל. משמעותה של מקצוענות אמיתית בעינינו זה לדעת לעקוב, ללמוד ליישם ולהסתגל- אל השינויים המתרחשים בעולם השיווק באינטרנט.
בדף הבית שלנו, תוכלו למצוא ולהתרשם מרשימה גדולה ונכבדת של לקוחות אשר זכו (ועדיין זוכים) לקבל מאיתנו שירותי דיגיטל איכותיים ומקצועיים.
רוצים גם אתם לייצר תוצאות בדיגיטל?
התקשרו 072-3497000/השאירו פרטים כאן ובואו ניפגש על זה…
קפה, עלינו 🙂
אולי יעניין אתכם גם: