שיווק באינטרנט לעסקים מותאם אישית ללקוח בעזרת יועץ שיווק
תוכן עניינים
שיווק באינטרנט לעסקים הפך לחלק אינטגרלי מניהול עסק בשנים האחרונות, כתוצאה מהמהפכה הדיגיטלית שכולנו חיים בתוכה. היום כולם נמצאים ברשתות החברתיות, רוכשים דרך האינטרנט או קוראים על עסק בגוגל לפני שרוכשים ממנו.
אם אתם רוצים להצליח, לצבור קהל לקוחות גדול יותר, להגדיל רווחים, או לגרום ללקוחות שלכם להישאר יותר זמן באתר כדי שירכשו מכם מוצר – אתם צריכים שיווק באינטרנט לעסקים שיותאם באופן אישי אליכם. ישנן חברות פרסום דיגיטלי רבות, ואנו ממליצים לכם לבחור אחת שהיא מקצועית ומהימנה שתלווה אתכם בתהליך ותוכל להתאים עבורכם אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית.
שיווק באינטרנט לעסקים צריך לכלול שירותי קידום אתרים שונים, כגון: ביצוע מחקר מילות מפתח, פרסום עסקים באינסטגרם, קידום אתרים אורגני, קידום אתרים טכני, ניהול מוניטין עסקי ועוד. יש המון שירותי קידום אתרים שונים ולא כולם בהכרח מתאימים לעסק שלכם. זה נושא שצריך לבחון בזהירות ובעדינות, שכן חשוב לנו שהמשאבים שאתם משקיעים בקמפיין הקידום יושקעו כולם באפיקים יעילים עבורכם. אנחנו לא ניתן לכסף שלכם להיזרק לפח.
בדיוק בגלל זה אנחנו מתאימים ללקוחותינו אסטרטגיה שיווקית ייחודית. זהו שירות שאנחנו מעניקים לכל הלקוחות שלנו, וזאת משום שאי אפשר להתחיל לרוץ על קמפיינים שונים בלי הגדרת מטרות מדידות, איפיון העסק שלכם, איפיון קהל היעד, הגדרת תקציב ובחינת אפשרויות קידום שונות. רק לאחר שנבין בדיוק מהו אופי הקמפיין לעסק שלכם, נוכל להתחיל "לרוץ" עליו ולבצע את הפעולות המתבקשות.
10 טיפים לפני שמתחילים לעשות שיווק באינטרנט לעסקים
הגדרת קהל יעד
זהו אחד השלבים הראשוניים וגם החשובים ביותר בתהליך, משום שקהל היעד ישפיע משמעותית על מילות המפתח שייבחרו, ומילות המפתח הן הבסיס של כל הקמפיין הדיגיטלי. כשמגדירים את קהל היעד חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ולהבדלים בין קהל אחד לאחר.
חשוב לרדת לרזולוציות עמוקות ולשאול את השאלות הנכונות, אחרת איפיון קהל היעד לא יהיה מספיק מדויק, מה שיוביל לקמפיין שיווקי שלא ממוקד ולא מותאם לקהל היעד שלכם, ולא תראו תוצאות מהקמפיין.
לכן אם אתם רוצים לראות תוצאות אמיתיות מהקמפיין שאתם משקיעים בו כל כך הרבה זמן, אנרגיה וכסף – חשוב מאוד שתבחרו חברות פרסום דיגיטלי שמקפידות לבצע איפיון מפורט ויסודי לקהל היעד שלכם.
מחקר מילות מפתח
מילות המפתח כאמור הן הבסיס של כל הקמפיין. אלו הן אבני הבניין של כל מה שיבוא לאחר מכן. בדיוק בגלל שיש להן משקל כל כך גדול, הכרחי לבצע מחקר מילות מפתח יסודי ביותר מבלי לעגל פינות. חברות פרסום דיגיטלי מקצועיות מבצעות ללקוחותיהן מחקר מילות מפתח מעמיק ולכן חשוב לבחור חברה שאתם סומכים עליה שלא "תחפף" ושאנשי השיווק שלה הם דקדקנים וקפדניים.
ניתוח מתחרים
חשוב להכיר את השוק שהעסק שלכם נמצא בו ולהכיר את המתחרים איתם אתם מתמודדים בזירה. כמעט כל זירה שיווקית היום היא תחרותית, ולכן הכרחי להכיר את המתחרים שלכם על מנת שנוכל לבנות עבורכם אסטרטגיה שיווקית מוצלחת. אנחנו מבצעים ניתוח מתחרים מעמיק אשר מסייע להבין את התמונה הרחבה בנוגע ללידים של המתחרים, קהל היעד, עמודי הנחיתה שלהם, מידת האופטימיזציה, הדירוג שלהם בגוגל ועוד.
בניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית
אחרי שמבצעים איפיון מלא של הלקוח, בונים עבורו אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית למידותיו ולמאפייניו. האסטרטגיה לרוב תכלול את אפיקי השיווק הבסיסיים הבאים:
- SEO
- קידום ברשתות חברתיות
- קידום ממומן
- קידום תוכן
בחלק מהמקרים, נכניס לאסטרטגיה גם:
- רימרקטינג
- ניהול מוניטין
- קידום בניוזלטר
יצירת דף נחיתה אופטימלי ומוצלח
דף הנחיתה הוא אחד מהנכסים הדיגיטליים של עסק וגם הוא יצטרך לעבור אופטימיזציה. דף הנחיתה צריך להכיל את מילות המפתח שלכם, להיות מעוצב באופן נקי ופשוט, ולא להיות מורכב או מסובך מדי.
שימו לב שדף הנחיתה שלכם שיווקי. חשוב שהוא ישדר אותנטיות ויהיה מכוון למכירה, בעל ניסוח חד, עם כפתורים ברורים לביצוע המרה כמו השארת פרטים, כניסה לחנות הדיגיטלית, הרשמה לניוזלטר.
יוצאים לדרך עם קמפיין איכותי
מתחילים להריץ את הקמפיין, לפי הצעדים המפורטים באסטרטגיה. חשוב להיות עירניים ולוודא שהכול מתנהל כשורה ושהתוצאות בשטח מתאימות.
שיווק באינטרנט לעסקים נמדד בסופו של דבר בתוצאות שהוא מביא לבעלי העסקים. כדי לעזור לכם להגשים את המטרות העסקיות שהצבתם לעצמכם, אנחנו יוצרים עבורכם קמפיין דיגיטלי ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו לא מוכנים להתפשר על איכות בינונית.
דוחות חודשיים והסקת מסקנות
בכל חודש יישלח אליכם דוח עם נתונים על הביצועים החודש יחד עם המסקנות הרלוונטיות של האנליסטים שלנו. האנליסטים שלנו יעברו על הנתונים ויראו מה ניתן להסיק מהם בנוגע להמשך התקדמות הקמפיין ולהתאמת האסטרטגיה. כך שאתם יכולים להיות רגועים – אנחנו תמיד עם היד על הדופק ובודקים שהכול מתנהל כמו שצריך ומבצעים את ההתאמות הנדרשות בהתאם.
קטיפת הפירות
חיכיתם לזה כל כך הרבה זמן והנה זה הגיע: שלב התוצאות. אחרי ההשקעה המרובה ביצירת אתר אינטרנט רלוונטי ואופטימלי על ידי קידום אתרים אורגני, ביצירת מודעות ממומנות בגוגל, וכמובן פרסום עסקים באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות – אתם סוף סוף יכולים ליהנות מקהל לקוחות גדול יותר, ממודעות ונוכחות משמעותית יותר של המותג שלכם ברשת, מעלייה במכירות, ולמעשה מהגשמת המטרות העסקיות שהצבתם בתחילת התהליך.
חשוב לציין שכדי לשמור על התוצאות האלו לאורך זמן, צריך להמשיך בביצוע קידום אתרים אורגני ובביצוע מספר פעולות קידום נוספות שיסייעו לכם לשמר את הקיים. בעולם של היום הכול קורה מאוד מהר, ואם לא תמשיכו להישאר רלוונטיים, להיות אופטימליים למנוע החיפוש ולהעלות תוכן רלוונטי וייחודי ללקוחות פוטנציאליים ברשתות החברתיות ובאתר – אתם לאט לאט תיעלמו מהרדאר והנוכחות והמודעות אליכם תרד.
קידום אתרים אורגני כמו גם קידום אתרים טכני הם שני אפיקי קידום יעילים ביותר כדי לגרום לכם להופיע בראש תוצאות החיפוש, ועם זאת הם תהליכים ארוכי טווח שצריך לשמר את התוצאות שלהם גם כאשר כבר השגתם את מטרות הקמפיין, משום שדרישות מנוע החיפוש והשוק משתנים כל הזמן, משמע שגם התוכן באתר שלכם ומאפייניו צריכים להיות מותאמים לשינויים הנעשים באופן טבעי בשטח.
פגישות משותפות
חוץ מפגישת ההיכרות והאיפיון, אנחנו נוהגים לפגוש את הלקוחות שלנו אחת לתקופה כדי להתאים עבורכם את האסטרטגיה בצורה מדויקת יותר, לבדוק שאנחנו נעים בקצב שמתאים לכם, לעבור על הדוחות החודשיים ולראות שהכול מובן לכם, לשמוע אם משהו השתנה מבחינתכם מבחינת המטרות העסקיות ולבצע תיאום ציפיות.
ליווי אישי
הצוות שלנו תמיד כאן לרשותכם בכל יום ובכל שעה, כדי לענות לכם על שאלות שעלו לכם, תהיות, רעיונות. אנחנו מלווים אתכם לכל אורך הדרך, מתחילת הקמפיין ועד הסוף. מבחינתנו שביעות רצונכם היא הדבר החשוב ביותר, ואנחנו ניתן את המקסימום שלנו כדי שתהיו מרוצים מהשירות, מאיכות הקמפיין, מהזמינות ומהמקצועיות שלנו.
פרסום עסקים באינסטגרם:
ראשית כל, לפני שמפרסמים באינסטגרם, מומלץ לבדוק מול יועץ שיווק אם אינסטגרם היא בכלל רשת חברתית אשר רלוונטית לפרסום שלכם. אינסטגרם הוא כלי שיווקי מאוד חזק היום, הצעירים נמצאים בו המון שעות ביום ומבצעים הרבה רכישות דרכו. עבור הרבה עסקים, אינסטגרם הוא הכלי השיווקי החשוב ביותר.
עם זאת, ישנם עסקים שקידום באינסטגרם פחות מתאים להם, למשל חברות הייטק גדולות שהלקוחות שלהן מבוגרים (מעל גיל 35). אינסטגרם שולט בקרב הגילים 16-35 בעיקר, ולכן אם קהל היעד שלכם לא נופל לתוך קבוצת הגיל הזו, כדאי לבדוק מול יועץ שיווק מהי הפלטפורמה החברתית שכן תוכל להתאים לכם (למשל לינקדאין).
למעשה, את המיפוי והאפיון הזה מבצעים כבר בתחילת הדרך מול יועץ שיווק מטעם חברות פרסום דיגיטלי לפני שמחליטים על אסטרטגיה שיווקית מתאימה. שלב האיפיון מאפשר לנו להכיר אתכם ואת קהל היעד שלכם באופן מיטבי, ולאחר מכן נוכל לבחון אילו רשתות חברתיות הכי מתאימות לעסק שלכם, כמו גם מהו אופן הפרסום האידיאלי באותן רשתות בהתאם לאופי העסק שלכם.
יש כמה טיפים כלליים שניתן לתת לכל מי שמתחיל לפרסם באינסטגרם:
- לבצע פילוח מדויק של קהל היעד שלכם
- ליצור פרופיל אידיאלי – תמונה (הלוגו שלכם), מילוי ביו איכותי ותמציתי, מילוי שדות שונים, הוספת לינק לאתר שלכם, הוספת פרטים ליצירת קשר, לסנכרן את עמוד האינסטגרם עם נכסים דיגיטליים נוספים לרבות עמוד עסקי בפייסבוק.
- העלאת תוכן באופן עקבי – יש להעלות סטוריז, פוסטים, רילים. חשוב לא לוותר על סוג תוכן מסוים, משום שאנשים שונים צורכים תוכן באופן אחר, ואתם רוצים להגיע לכולם.
- להעלות תוכן עם מילות מפתח ועם קריאה לפעולה
- להעלות עיצובים אלגנטיים של תמונות המתאימות לטקסט
- לעשות שימוש נכון באימוג'ים ובהאשטאגים
איך להשתמש ברילים עבור פרסום עסקים באינסטגרם?
רילים הם עוד כלי בשבילכם להעלות תוכן דרך עמוד האינסטגרם העסקי. הרילים הם פיצ'ר יחסית חדש, שנוסף לאינסטגרם רק בפברואר 2021, והם למעשה סרטונים של עד 30 שניות. לרילים (Reels) אפשר להוסיף פילטרים, אפקטים, פסקולים ושירים, ניתן גם לחבר כמה חלקי סרטונים, להשתמש בטיימרים ועוד.
כמה רעיונות שיעזרו לכם להשתמש ב Reels לטובת העסק שלכם:
- אם יש לכם סרטון תדמיתי מוכר אתם יכולים לחתוך חלק ממנו ולפרסם אותו בתור ריל באינסטגרם. מומלץ גם לשלב בו אפקטים שונים כדי לייחד אותו מהסרטון המקורי ולתת לו משמעות נוספת. כך אתם מעלים את המודעות למותג שלכם ברשת, שכן יותר אנשים ייחשפו לסרטון התדמיתי המקורי שלכם ולחלקים העיקריים בו. הבאז סביב המותג בהחלט עשוי לגדול בעזרת שימוש זה.
- אתגרים שונים הם כלי מצוין ליצירת באז סביב המותג. אלו יכולים להיות גם אתגרים מאוד פשוטים כמו "תייגו מישהו שחייב לנסות את המוצר הזה", "צלמו את עצמכם משתמשים במוצר בדרך ייחודית".
- תוכן שדורש מעורבות מהגולשים – לדוגמה, סטוריז או פוסטים שקוראים לגולשים לתייג מישהו שהמוצר הזה מתאים לו, להעלות צילום "לפני ואחרי" השימוש במוצר, לספר איך המוצר הזה שינה את אורח חייהם, לספר בתגובות איך הם היו רוצים לשדרג את המוצר או איזה פיצ'ר הם היו מוסיפים לו, לספר למי לדעתם המוצר הזה הכי מתאים.
חשוב לקרוא לפעולה מצד הגולשים, משום שברגע שמשהו מפעיל גולש נחרט אצלו בזיכרון השם של המותג. הפעילות של הגולשים לא רק מעלה לכם את הטראפיק לעמוד האינסטגרם, אלא גם מייצרת מודעות למותג שלכם ברשת וכך יותר אנשים יכירו ויזהו את השם שלכם, הלוגו והמוצרים.
הצבת מטרות ויעדים:
פרסום עסקים באינסטגרם ולמעשה גם כל קידום אתרים, דורש הגדרת מטרות באופן מסודר לפני שמתחילים לצאת לדרך. כשבונים אסטרטגיה שיווקית, חשוב להגדיר את המטרות הכלליות שלכם מהקמפיין כולו, ובמקביל להגדיר גם את המטרות הספציפיות שלכם מאפיק קידום מסוים.
למשל, עבור קידום אתרים אורגני תרצו להגדיר מטרות מדידות מסוימות (העלאת שיעור ההמרה ב-X אחוזים, להגיע לדירוג X בגוגל), וכשתתחילו לעשות פרסום עסקים באינסטגרם תגדירו מטרות מדידות ספציפיות לאינסטגרם (העלאת מספר עוקבים ב-X אחוזים, העלאת מספר הרכישות דרך האינסטגרם ב-X אחוזים).
קמפיין בלי מטרות הוא קמפיין אבוד. לכן, כבר בפגישה הראשונה שלכם עם יועץ שיווק של חברות פרסום דיגיטלי, תשוחחו על המטרות הכלליות שלכם מהקמפיין, ואל תשכחו לדבר על המטרות הספציפיות שלכם מכל אפיק קידום.
באיזו חברה לבחור?
- בידקו שהחברה היא מוסמכת גוגל. כך תוכלו לוודא שהיא אכן משתמשת בכלים דיגיטליים מקובלים וסטנדרטיים, ושלא מדובר בתרמית כלשהי. ישנן חברות בשוק שנוקטות שיטות לא חוקיות לקידום אתרים בגוגל (שיטות שעוקפות את המדיניות של גוגל) ומהן חשוב להתרחק כמו מאש.
מעבר לכך, חשוב שזו תהיה חברה שאתם סומכים עליה, שמשדרת אמינות. אפשר לבחון זאת כששואלים את החברה באיזה כלים דיגיטליים היא משתמשת. וודאו שלא מדברים איתכם באופן מעורפל, שאין משהו חשוד בהליך גביית התשלום. - וודאו שלא מבטיחים לכם הבטחות נוצצות מדי. הבטחות להישג מאוד גדול בזמן מאוד קצר הן הבטחות לא הגיוניות, שמי שמבטיח אותם כנראה לא אומר את האמת או לחילופין משתמש בשיטות לא חוקיות שיכולות ליצור תוצאות שנראות גדולות בזמן קצר.
אבל מה שאותו גורם לא אומר לכם זה שלא רק שתוצאות אלו לא יחזיקו מעמד אלא גם שהם יגרמו לנזק משמעותי לאתר ולמוניטין שלכם, כי גוגל תזכור את האתר שלכם לרעה. לתקן את הנזקים מכך יעלה המון כסף וידרוש מכם המון משאבים. כך שתמיד מוטב לפנות מלכתחילה לחברה איכותית ומקצועית כדי בכלל לא להיכנס למעגל הקסמים השלילי הזה. - המלצות הן גם כלי חשוב ביותר שמסייע לאמוד את טיבן של חברות פרסום דיגיטלי. כשאתם קוראים המלצות על חברה שימו לב על מה המליצו – אם ניתנה התייחסות למידת היחס האישי מהחברה, למקצועיות שלה, להגינות שלה, לצוות העובדים. אם לחברה יש מגוון המלצות מלקוחות גדולים שונים ורפרטואר מגוון של לקוחות מרוצים, היא כנראה חברה גדולה יותר, בעלת ניסיון רב יותר ומקצועית יותר.
אבל עד כה דיברנו על איך לבחור חברות פרסום דיגיטלי באופן כללי.
מה לגבי התאמה אישית אליכם? האם כל חברה טובה ומקצועית בשוק תתאים ספציפית אליכם?
התשובה היא שלא בהכרח. חשוב מאוד לבדוק כמה שנות ניסיון לחברה יש בשוק, אבל יתרה מכך, חשוב לבדוק כמה שנות ניסיון יש לה בנישה הספציפית שלכם. שיווק דיגיטלי ועקרונותיו זהים לכל נישה שהיא, אבל ההתמקצעות וההתמחות הספציפית בשיווק אתרי נדל"ן למשל תהיה שונה מעט מההתמחות בשיווק אתר של רופא.
בשניהם תצטרכו SEO וקידום ממומן בפלטפורמות שונות. אבל מאחר שהשוק הוא שונה, התחום שונה, ואפילו הפלטפורמות המומלצות לשיווק שונות – גם התהליך לבניית אסטרטגיה שיווקית יהיה שונה. צריך להכיר את השוק של שיווק נדל"ן, את קהל היעד, את האופן בו הוא צורך תוכן – אלמנטים שלא בהכרח ישיקו לתחום הרפואה.
לכן מאוד חשוב שתבדקו אם לחברת שיווק באינטרנט לעסקים יש את הניסיון הדרוש כדי לסייע לכם להקפיץ את המכירות, לקבל טראפיק גדול יותר לאתר, להגדיל את שיעורי ההמרה, ליצור מודעות גבוהה יותר למותג ברשת, ליצור לכם מוניטין חיובי בדיגיטל, ובקיצור: האם זו חברה עם הכשרה מתאימה להשגת המטרות שלכם.
שאלות ותשובות
מי הוא יועץ שיווק?
יועץ שיווק הוא איש מקצוע שלמד את תחום השיווק וכעת יכול לסייע לבעלי עסקים שמעוניינים לקדם את העסק שלהם. יועצי השיווק שלנו הם המקצועיים ביותר, שכן לא רק שהם למדו היטב את החומר התיאורטי בעולם השיווק, אלא הם גם הספיקו לצבור ניסיון רב בתחום.
יועצי השיווק שיעבדו על הקמפיין שלכם הם מהמובחרים ביותר בשוק ואנחנו בוחרים אותם בפינצטה. רק יועץ שיווק שצבר ניסיון מכובד בתחום ושהביא את לקוחותיו להצלחה יעבוד אצלנו.
דבר זה נכון לא רק ליועצי השיווק שלנו, אלא גם לאנשי האסטרטגיה, האנליסטים, כותבי ויוצרי התוכן, המעצבים, ובקיצור כל הצוות שיעבוד על הקמפיין שלכם. אנחנו לא מתפשרים על פחות ממצוין.
למה חשוב להיעזר בשירותיהן של חברות פרסום דיגיטלי?
יש שני יתרונות בולטים בחברת פרסום דיגיטלי:
המקצועיות – קידום האתרים נעשה באופן מקצועי, על ידי אנשי מקצוע שלמדו את התחום וצברו בו ניסיון. למי שלא למד קידום אתרים ונושם את המקצוע הזה יום יום – יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקדם את האתר שלו בכוחות עצמו ולהגיע לתוצאות המיוחלות.
ההתעסקות שנחסכת מכם – אחרי הכול, לעשות קידום אתרים לאתר זו עבודה מתישה בפני עצמה. ההמלצה המקובלת היא שאתם תמשיכו לעשות את מה שאתם אוהבים וטובים בו – לנהל את העסק שלכם – וכל מה שקשור לקידום אתרים יטופל על ידי חברה מוסמכת. כך נחסך לכם כאב ראש גדול בכל מה שקשור לנושא השיווקי, ואתם יכולים רגועים ולדעת שאתם בידיים של חברה איכותית.
מה זה קידום אתרים טכני?
קידום אתרים טכני כולל בתוכו הרבה משתנים, וכולם משפיעים באופן אינטגרלי על אופטימיזציית האתר שלכם. קידום אתרים טכני יעסוק למשל ב:
אופטימיזציית תוכן
מפת האתר
SSL (פרוטוקול אינטרנט)
האופן בו גוגל מאתרת את האתר שלכם ומוצאת את התוכן שלו ברשת
רספונסיביות לנייד (עיצוב, אפשרויות גלישה)
מהירות גלישה
תגיות מטא
קוד
אבטחת האתר
נשמח לבצע עבורכם קידום אתרים טכני באופן מקצועי ומהימן. אתם תמיד מוזמנים לשאול אותנו על השיטות שלנו, על הכלים הדיגיטליים שאנחנו משתמשים בהם, על הצוות שיעבוד על הקמפיין שלכם. אנחנו תמיד נשמח לתת לכם מענה שלם לכל השאלות והחששות שלכם.
האם אתם עושים גם פרסום עסקים באינסטגרם?
בוודאי. פרסום עסקים ברשתות החברתיות הוא חלק בלתי נפרד מהעולם השיווקי של היום, ואנחנו לא מוכנים להשאיר את הלקוחות שלנו מאחור ולא להעניק מענה שלם למטרותיהם. אנחנו מעניקים שירותי קידום אתרים מלאים ללקוחותינו והצוות שלנו שולט במגוון כלים דיגיטליים שביחד יביאו את העסק שלכם להצלחה.
עם מה אתם ממליצים לשלב קידום אתרים אורגני?
קידום אתרים אורגני הוא הבסיס של שיווק באינטרנט לעסקים, ועם זאת הוא בלבדו לא תמיד יתן מענה שלם לכל המטרות העסקיות שבעלי העסקים רוצים להשיג. לכן, אנחנו ממליצים על בניית אסטרטגיה שיווקית מדויקת למטרות, למשאבים, לתקציב ולהעדפות האישיות שלכם כדי שנוכל לשלב כמה אפיקי קידום במקביל והכול מבלי לחרוג מהתקציב שלכם.
אנחנו ממליצים ברוב המקרים לשלב קידום ממומן בגוגל, קידום ברשתות החברתיות (לרבות פרסום עסקים באינסטגרם ובפייסבוק). במקרים רבים נמליץ גם על ניוזלטר שיווקי ועל ניהול מוניטין עסקי.
מהו ה"אני מאמין" שלכם על שיווק באינטרנט לעסקים?
מעבר למקצועיות ולמתן שירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו מאמינים במתן יחס אישי, בליווי אישי בתהליך ובהתאמת האסטרטגיה השיווקית ללקוח. אנחנו רואים זאת כחלק בלתי נפרד מהשירות שאנחנו כחברת קידום אתרים צריכים לתת.