אילו שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל חברה לקידום אתרים צריכה להעניק ללקוחותיה?

תוכן עניינים

המהפכה הטכנולוגית גרמה לכך שכל מה שאנחנו מחפשים היום נמצא ממש בידיים שלנו, תרתי משמע. וודאי לא תופתעו לשמוע ש 97% מהצרכנים ניגשים לאינטרנט כדי למצוא שירותים מקומיים: כשאנחנו מחפשים מידע על עסק מסוים, מחפשים חנות לרכוש בה מוצר או מתעניינים בשירות כלשהו – אנו ניגשים אוטומטית לאינטרנט, ובפרט לגוגל. על כן ההמלצה עבור מרבית העסקים והאתרים היא לקדם את עצמם בגוגל – מנוע החיפוש הגדול ביותר העולם עם המספר הגבוה ביותר של גולשים מדי יום.

נתון נוסף שכדאי להכיר כשנכנסים לתחום של קידום אתרים אורגני בגוגל, הוא שדף התוצאות הראשון של גוגל הוא כמעט היחידי אליו מגיעים הגולשים, כלומר, רובם המוחלט של הגולשים לא טורחים לחצות לעבר עמוד התוצאות השני, ובכך משאירים את הראשון עם מרבית המשקל. 


כל הנתונים האלו אומרים לנו דבר אחד – קידום אתרים אורגני בגוגל, אשר נעשה על ידי חברה לקידום אתרים מומחית בתחומה, הפך להיות אחת מהדרכים המרכזיות ביותר היום לקידום עסקים, ולא בכדי. 

אם גם אתם רוצים להגדיל את המכירות שלכם ולהגביר את הטראפיק לאתר, אתם חייבים להגיע לעמוד תוצאות החיפוש הראשון של גוגל, ואתם תוכלו לעשות זאת רק על ידי קידום אתרים מקצועי ועבודת SEO מוקפדת. 

14 שיטות עבודה מומלצות עבור קידום אתרים אורגני בגוגל

מחקר מילות מפתח

זהו החלק שניתן בקלות להגיד שהוא החשוב ביותר במהלך יצירת המקפיין הדיגיטלי שלכם, משום שמדובר בחלק שמשפיע על כל כך הרבה אלמנטים נוספים בדרך. התוכן שיכתב ושיקודם יהיה כולו לפי מילות המפתח, הכותרות, התיאורים, האתר, דף הנחיתה, הפרופילים ברשתות החברתיות – הכול יהיה מוכוון מילות מפתח. ולכן אם שוגים בשלב הזה, למעשה שוגים בהכול.

ניתוח מתחרים

חשוב מאוד ליצור ניתוח מתחרים מקיף, קודם כל כדי לראות מי עומד מולך, ומיד לאחר מכן כדי לדעת מה לעשות עם זה.
בעזרת כלים אנליטיים לניתוח ולגילוי מתחרים, תוכל לעקוב אחר הצלחת המתחרים שלך ולראות מה גורם להם להצליח.

הניתוח האנליטי שניצור יעזור לעסק שלך לדעת מהן החולשות שלו ומה החוזקות שלו, כלומר, יהיה לך המון מידע ביד שלא היה לך קודם לכן.

תוכן אופטימלי:
תייצרו תוכן אופטימלי למילות המפתח, תוכן ייחודי, מקורי ולא משוכפל. לאחר מכן, את התוכן צריך לקדם כדי לבסס יותר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם – נסו לקדם אותו ברשת, ברשתות החברתיות, באתר האינטרנט שלכם וכו'. הקפידו שהאתר שלכם יהיה מלא בתוכן שיצרתם.

כדי להשיג קישורים חיצוניים איכותיים, חשוב שתקדמו את התוכן שלכם מול אנשי מפתח, אנשים המחזיקים באתרים גדולים ומוסמכים, בלוגרים גדולים, ועוד. ככל שיותר אנשים יקדמו את התוכן שלכם בערוצים שלהם על ידי קישורים חיצוניים – כך גדלה הנוכחות הדיגיטלית שלכם, הטראפיק באתר שלכם יעלה משמעותית, ובנוסף תדורגו גבוה יותר בגוגל שכן תיחשבו כאמינים יותר.

את התוכן מאוד חשוב לעדכן, בהתאם לאסטרטגיית השיווק שנבנתה לכם. כל כמה זמן תצטרכו לכתוב תוכן חדש ומקורי באתר, כדי להיות מדורגים גבוה בגוגל וכדי לשמור על האקטיביות שלכם ברשת. אסטרטגיית השיווק שלכם תעודכן גם היא כל הזמן בהתאם לשינויים בשטח, והיא שתקבע מתי עליכם לעדכן את התוכן שלכם.

אופטימיזציה טכנית לאתר:
וודאו שהאתר שלהם מהיר, שהוא רספונסיבי לנייד, שמפת האתר שלו נוחה, שהקוד יעיל ומותאם לצרכים של האתר שלכם, תוודאו שכל העמודים שלכם מכילים תוכן מקורי וייחודי עליכם, תוודאו שיש דרך קלה ליצור המרה האתר שלכם – ליצרו איתכם קשר, לשאול שאלה, לרכוש מוצר, להשאיר פרטים ועוד.

הנה כמה אלמנטים שחשוב לשים לב אליהם כשעושים SEO טכני:

  • חוויית משתמש
  • רספונסיביות למובייל
  • טעינת אתר מהירה
  • מפת אתר איכותית
  • תגיות ותיאורי מטא
  • שיפור בלינקים
  • שיפור בקוד
  • שיפור באחסון הדטא

חוויית משתמש אופטימלית:

על ידי ביצוע אופטימיזציה טכנית איכותית, ועל ידי שיפור מהירות האתר, חוויית המשתמש שלכם תהיה הרבה יותר טובה ממה שהייתה לפני. עם זאת, זה עוד לא הסוף, וחשוב שתוודאו שחוויית המשתמש היא אופטימלית גם עבור שימוש בניידים.

כמו כן, זיכרו כי אופטימיזציה לחויית המשתמש היא דבר שכל הזמן צריך לחדש את עצמו ולהתאים את עצמו למצב הנתון, כלומר, זהו תהליך שבו נערכים הרבה שינויים לאורך הדרך ותמיד יש עוד מה לשפר.

בניית נכסים דיגיטליים נוספים:
נתבך נוסף בעולם קידום אתרים אורגני בגוגל הוא יצירת נכסים דיגיטליים נוספים. ככל שלעסק יש יותר נכסים דיגיטליים המקושרים אליו, ככה גוגל רואה את העסק כאמין יותר, כמוסמך יותר, ומדרג אותו גבוה יותר בגוגל. כך גם המוניטין שלכם בשוק משתפר, והטראפיק לערוצים הדיגיטליים שלכם מן הסתם גדל גם כן.

חברה לקידום אתרים צריכה להעניק לכם שירותי קידום אתרים הכוללים בין היתר שירותי בניית נכסים דיגיטליים נוספים, למשל, בניית פרופילים אופטימליים ברשתות החברתיות, בגוגל לעסק שלי, וכו'.

אופטימזיציה לפרופיל שלכם ב"גוגל לעסק שלי":
הפרופיל שלכם ב"גוגל לעסק שלי" צריך להיות אופטימלי מבחינת מילות מפתח ומבחינת מתן מידע עליכם. חשוב שהוא יהיה כמה שיותר מידעי ושיפיק תועלת עבור הגולשים שיתקלו בו. המקום בו אתם מספקים את השירותים שלכם, דרך ליצור איתכם קשר (מומלץ טלפון), מפה אליכם, שעות פתיחה ועוד – הכול צריך להיות מפורט בפורפיל שלכם.

אופטימיזציה לפרופילים שלכם ברשתות החברתיות:
בדומה לאופטימיזציה עבור "גוגל לעסק שלי", יש לבצע גם אופטימיזציה לפרופילים שלכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בלינקדאין ועוד. הקפידו על אופטימיזציה מקומית (SEO מקומי) ועל מתן מידע מפורט על כל הפרטים הטכניים והפורמליים של העסק – מיקום, שעות פתיחה, טלפון ועוד. תוכלו גם להרחיב עליכם ולספר על אודותיו של העסק שלכם.

כמו כן, מאוד מאוד מומלץ להיות אקטיביים ברשתות החברתיות. בעידן של היום, זה הפך לסימן העיקרי כדי לדעת שעסק הוא עדיין קיים ונוכח בשטח. אחרת פשוט ישכחו מכם. האקטיביות צריכה לבוא לידי ביטוי על ידי פוסטים, סטורי, תמונות ועוד. הישארו כל הזמן מעל פני השטח.

גם הפוסטים, התמונות והסטוריז שתעלו יהיו צריכים להיות אופטימלים – עם מילות המפתח הנכונות, וכמובן, נקיים מדברים לא רלוונטיים, ממוקדים לנושא שעליו אתם מפרסמים, בלי דברים מהצד ובלי דברים מסובכים מדי.

הוספת ביקורות חיוביות לאתר:
אנשים מסתמכים על התנהגותם ועל שיקול דעתם של אנשים אחרים ונוהגים לפי זה. זוהי נטייה פסיכולוגית שיש בכולנו, וכשאחנו רואים שמישהו אהב מוצר מסוים מחברה מסוימת – אנחנו נסמוך יותר על אותה החברה ונעדיף לרכוש את המוצר דווקא משם.

לכן, הוסיפו באתר שלכם ביקורות חיוביות על העסק שלכם, ביקורות שהגולשים פרסמו עליכם בגוגל, בבלוגים שונים, ברשתות החברתיות וכו'. אי אפשר לרגע לזלזל בחלק זה, שכן הוא הרבה פעמים הגורם המשפיע והמבדיל בין ביצוע המרה לבין פספוס לקוח פוטנציאלי, שהיה מבצע אצלכם המרה לו רק היה רואה את דעת הרוב עליכם.

    שיפור מוניטין:

 שיפור מוניטין הוא נושא מורכב, שדורש מכם להיות כל הזמן עם עיניים פקוחות על הביקורות המתפרסמות                  עליכם בגוגל, על הדירוג שלכם בכוכבים מ-1-5 על ידי הגולשים והלקוחות שלכם, על אזכורים חיוביים או                     שליליים עליכם בגוגל, ועוד.

בהתאם לכך, חשוב מאוד לקדם ביקורות חיוביות עליכם בגוגל כדי לשפר לכם את המוניטין, לחזק אותו ולשמור אותו יציב. השאירו זאת לחברה לקידום אתרים מקצועית ואמינה שמומחית בניהול ובשיפור מוניטין עסקי, והיא תדע לטפל במקרה באישי שלכם על פי הטכניקות המקובלות והסטנדרטיות.

תבדקו את עצמכם כל הזמן: היעזרו בדוחות החודשיים שתקבלו מחברת קידום האתרים שלכם. הדוחות החודשיים הללו אמורים לתת לכם ניתוח אנליטי מלא על איך היו הביצועים שלכם החודש ואיך כדאי להמשיך מכאן.

האם קהל היעד אליו כיוונתם את הקמפיין הוא אכן קהל היעד שלכם?

האם מילות המפתח שהגדרתם עובדות?

מאיפה מגיעים הלידים האיכותיים שלכם?

לשאלות האלו צריך לתת מענה באופן חודשי, כדי כל הזמן להיות במעקב ולבדוק לאן הרוח נושבת.

 הצבת יעדים:
כדי לפתח אסטרטגיית קידום אתרים מקצועי בגוגל, אתם חייבים להתחיל בסימון יעדים קטנים, אתגרים קטנים ומדידים שאותם תוכלו לכבוש. היעדים שלכם חייבים להיות מדידים משום שאם הם לא יהיו כאלה לא תוכלו לדעת אם הגעתם ליעד שלכם והצלחתם לכבוש אותו, או אם אתם עוד לא שם והדרך עוד ארוכה.

כדי לקבוע יעדים מדידים חשוב לתת התייחסות לכמות מסוימת או לאחוז מסוים בפרק זמן מסוים. למשל – עלייה במכירות בשיעור של X אחוזים בתוך חודש. כך המטרה היא מאוד ברורה, ולא תהיה לכם התלבטות אם הצלחתם להשיג אותה או לא. 

איתור תקלות:
חלק מעבודתה של חברה לקידום אתרים הוא לבדוק שהכול בסדר עם האתר שלכם – שאין שום לינקים בעייתיים או כפתורים שלא עובדים, שאין שגיאות או תקלות שונות בתפקוד האתר ובחוויית המשתמש. כל תקלה שתאותר – החברה שלכם צריכה להיות מומחית בתיקונה ולהכיר מקרוב את מקור הבעיה. 

בעזרת כלים דיגיטליים מקצועיים אשר מיועדים לאיתור תקלות ושגיאות באתרים, חברה לקידום אתרים  אשר מעניקה ללקוחותיה קידום אתרים מקצועי תעניק להם בין היתר את הביטחון שהאתר שלהם עובד כמו שצריך ושהכול מתקתק כמו שעון.

עבודת SEO מתמשכת:
כדי לשמור על האתר שלך עדכני לתנאי מנוע החיפוש ולדרישותיו, חייבת להתבצע עבודת SEO ממושכת. מילות המפתח, היעדים, קהל היעד, המתחרים, הלינקים החיצוניים והפנימיים, הקוד לאתר, חוויית המשתמש, התוכן – כולם צריכים לעבור רענון, שיפור ועדכון מפעם לפעם כדי לשמור על האתר שלך אופטימלי. אחרת, אתה עשוי בקלות להישאר מאחור, עם אתר לא אופטימלי, וכל העבודה שעשית עד אותה נקודה תהיה לשווא.
אחד התפקידים העיקריים של חברה לקידום אתרים הוא לוודא שהאתר שלך וששאר הנכסים הדיגיטליים שלך נשארים אופטימליים למנוע החיפוש. על ידי ביצוע עבודתSEO  מתמשכת, החברה מוודאת שאתם אכן שם.

קידום אתרים בחו"ל – 6 טיפים שאתם חייבים להכיר

הרבה חברות בוחרות בשלב כזה או אחר להתרחב מעבר לים. מדובר בהשקעה עסקית שצפויה להניב פירות בטווח הרחוק, ובתקווה שגם בטווח הקצר. 

המאמצים שתתבקשו להשקיע בתהליך יהיו יחסית גדולים, ויכול להיות שלא תראו תוצאות מיד. חשוב לנו שתדעו שזה כמובן הגיוני, שכן קידום אתרים אורגני בגוגל לא קורה באופן מידי, אם כי יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לשפר את הצלחת הקמפיין שלכם, להגדיל את הנוכחות שלכם ברחבי העולם, ולוודא שאתם במסלול הנכון. אספנו עבורכם 6 נקודות חשובות שאנו ממליצים לשים לב אליהן:

אופטימיזציה למילות המפתח – מילות המפתח שלכם בקידום אתרים אורגני בינלאומי הן חלק עצום מהתהליך. מחכה לכם תחרות קשה בחוץ, ואתם תהיו חייבים להגדיר את מילות המפתח שלכם בצורה הכי מדויקת והכי איכותית ומקצועית שיש. אסור לרגע אחד להיות לא יסודיים – טעויות כאלה יכולות לעלות לכם הרבה מאוד כסף.

דוגמה נוספת של התאמת מילות המפתח מחדש כשמתחילים עם קידום אתרים בחו"ל היא למשל שינוי כיוון החשיבה – אם עד עכשיו כיוונתם לביטויים ספציפיים עבור מיקום מסוים (חנות למוצרי חשמל ברמת גן, למשל), כעת אתם תצטרכו לכוון למילות מפתח כלליות יותר, שאינן ממוקדות מיקום. למשל, חנות לציוד משרדי.

חשוב לנו לציין שאת מילות המפתח תהיו חייבים להתאים מחדש לסביבה החדשה בה אתם מעוניינים לקדם את העסק, ובשום פנים ואופן לא לתרגם את מילות המפתח שלכם או את התוכן שלכם. תרגום הוא חד משמעית דרך שגויה במקרים האלו. יש לעשות מחקר מילות מפתח חדש אשר מותאם למדינה החדשה בה אתם משווקים, ובהתאם גם לכתוב תוכן חדש, בשפה הזרה המקומית.

דיוק קהל היעד – להתרחב לרחבי העולם הוא רעיון מצוין עבור הרבה מאוד עסקים, אבל שימו לב שאתם יודעים בדיוק לאיזה קהל אתם מכוונים את הקמפיין השיווקי שלכם. בגלל שאתם עכשיו ניצבים מול מגוון הרבה יותר גדול של אנשים, כך הסיכוי להתבלבל בין קהלי יעד שונים או לסטות מההגדרה המדויקת שלכם גדל. 


 לכן, הקפידו לדייק את הקמפיין שלכם לאנשים הנכונים, על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם, האנשים                 שיש להם עניין במוצרים ובשירותים שלכם, יגיעו אליכם.

אופטימזיציה לתוכן – חשוב מאוד שתכתבו תוכן מקורי, לא משוכפל או מועתק, שיעניק ערך לקוראים שלכם. כמו כן, גם כאן מילות המפתח באות לידי ביטוי, והן יהיו חייבות להיות משובצות בתוכן שתכתבו ושתקדמו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ברחבי העולם. כאמור, התוכן יהיה חייב להיות חדש, לא מתורגם, ובשפה המקומית. חשוב שהתוכן יכתב על ידי אדם דובר השפה שמכיר את כל נבכי אותה שפה זרה ואת כל הניבים המקומיים. 

להידבק לאסטרטגיה – כדי לעשות קידום אתרים בחו"ל בצורה הטובה ביותר, תצטרכו לבנות אסטרטגיה עבור קידום אתרים אורגני בגוגל שתהיה טובה ביותר ומאוד ממוקדת מטרה.

אנחנו מדברים על מטרות כמו ROI גבוה, עליית שיעור ההמרה באתר שלכם, עלייה בטראפיק לאתר, נוכחות דיגיטלית מאסיבית ומשמעותית בערוצים הדיגיטליים השונים וברשתות החברתיות ועוד.

כל המטרות הללו יהיו חייבות להיות מדידות ובצעדים אשר מותאמים לעסק שלכם, לצרכים שלכם, למאפיינים שלכם, למצב בשוק, לתקציב שלכם וכו'. האסטרטגיה שלכם תצטרך כל הזמן להתאים את עצמי למצב בשטח על פי הדוחות החודשיים שתערכו ושתנתחו, ותהיו חייבים להתמיד בה ולא לסטות ממנה.

התאמה לסביבה – אחד מהטיפים הטובים ביותר שאנחנו יכולים לתת לכם כשאתם ניצבים מול קידום אתרים בחו"ל, הוא התאמת כל מערך השיווק שלכם לסביבה החדשה בה אתם מתכוונים לפרסם.
מעבר להתאמה מדויקת במילות המפתח, קהל היעד, המתחרים בשוק המקומי, התוכן שצריך להיכתב כעת בשפה זרה, העיצוב שצריך להיות מותאם לנישה המקומית וכו', יש גם התאמות נוספות שתצטרכו לבצע, למשל:

  • התאמה למנוע החיפוש המקורי (יכול להיות שבאותה ארץ זרה גוגל אינו מנוע החיפוש הבולט)
  • התאמה לאופן השימוש של המקומיים בגוגל (האם הם רוכשים הרבה דרך האינטרנט? כמה זמן המקומיים גולשים ביום באינטרנט? מה הם נוטים לחפש במנוע החיפוש? האם הם משתמשים בנייד או במחשב נייח?) 
  • ועוד הרבה התאמות נוספות שהן תלויות מקום, תלויות תושבים, ותלויות מדינה.

התייעצו עם חברה לקידום אתרים אשר מומחית בתחום קידום אתרים בחו"ל והיא תספק לכם את כל השירותים שאתם זקוקים אליכם כדי לבצע קידום אתרים מקצועי בחו"ל, שיקפיץ את המכירות שלכם ויביא אתכם להצלחה.

  • מיתוג חזק וממוקד – מדובר פה בתחרות קשה עם מתחרים מאסיביים הרבה יותר, ואתם תצטרכו להתמודד מולם. לכן חשוב מאוד שהמיתוג של העסק שלכם יהיה ממוקד מטרה ומקצועי.

לסיכום:

טיפ

סיכום

אופטימיזציה למילות המפתח

להתאים מחדש את מילות המפתח בהתאם לסביבה, לא לתרגם אותן, לעשות מחקר מילות מפתח חדש עבור השפה והאזור החדש

דיוק קהל היעד

קמפיין גדול יותר מול מתחרים גדולים יותר, דורש דיוק מקסימלי של קהל היעד כדי לא לסטות ימינה או שמאלה אלא להיות ממוקדי מטרה

אופטימיזציה לתוכן

כתיבת תוכן חדש בהתאם למילות המפתח החדשות ובשפה המקומית, על ידי דובר השפה שמכיר את כל הניבים המקומיים

להידבק לאסטרטגיה

ביצוע הערכה והתאמה של האסטרטגיה למצב באופן קונסיסטנטי, ולהתמיד בה ללא סטיות לצדדים

התאמה לסביבה

ברומא היה רומאי – להתאים את כל מאפייני הקמפיין לסביבה החדשה בה מתכוונים לפרסם את העסק, שכן לכל מקום בעולם יש את הנישות הייחודיות שלו וחשוב להתאים את עצמכם למקום. 

מיתוג חזק וממוקד

כדי לצלוח את התחרות הבינלאומית הקשה, חשוב להתמיד במיתוג ממוקד מטרה, ולהיעזר באנשי מקצוע שינחו אתכם לאורך הדרך. 

איך לבחור נכון חברה לקידום אתרים?

וודאי שאלתם את עצמכם – אילו שירותי קידום אתרים אתם צריכים לקבל מחברה לקידום אתרים? ובכן, בשביל זה אנחנו כאן. 

שירותי קידום אתרים אשר כל חברה לקידום אתרים חייבת להעניק לכם הם כמובן שירותי SEO מלאים – הכוללים את כל הפרטים בסעיפים שציינו למעלה. אם חברה מסוימת לא נותנת לכם מענה מלא ומקיף לנושאים שהעלנו, יש מקום לשקול אם היא חברה מספיק מקצועית או מספיק אמינה בשביל שתוכלו לעבוד איתה. 

כמו כן, חברה לקידום אתרים צריכה גם להציע לכם שירותי קידום אתרים ממומן בגוגל. במרבית המקרים, השילוב הנכון והאיכותי ביותר יהיה שילוב של קידום אתרים אורגני בגוגל לצד קידום אתרים ממומן. אנו ממליצים לכם לשקול זאת עם החברה שאיתה אתם עובדים כדי לבחון ולראות מה הכי נכון עבור העסק הספציפי שלכם מבחינת יעדים, תנאים, צרכים ואופי העסק. 

טיפ אחרון:
תבחרו אך ורק בחברות אמינות. לא תמיד קל לדעת בהתחלה אם חברה היא אמינה או לא, אבל יש כמה נורות אדומות שצריכות להידלק לכם במהלך הדרך, וחשוב מאוד שתשימו לב אליהן. למשל, אם חברה לא מספיק שקופה איתכם, מסתירה מכם מידע או גישה לפרטים מסוימים, מדברת בכלליות רבה מדי, מבטיחה תוצאות מהר ומיד, לא חושפת בפניכם את דרכי הפעולה שלה, לא משתפת אתכם בדוחות החודשיים או בהתייעצויות שונות לגבי עתיד העסק שלכם – זה צריך להעלות אצלכם דגל אדום.

לרוב חברות לא אמינות מאופיינות בשימוש בדרכים-לא-דרכים עבור קידום אתרים אורגני בגוגל: הן עשויות להשתמש בטכניקות מיושנות ומפוקפקות ביותר, טכניקות שלא רק שלא עובדות ושלא עוזרות – אלא שבעיקר מזיקות, משום שהן מפרות בצורה בוטה את המדיניות של גוגל, ובכך יגרמו לכם לקבל סנקציות שונות מענקית מנוע החיפוש העולמית. 

הימנעו מחברות כאלה בלי לחשוב פעמיים, וברגע שאתם מזהים משהו חשוד – תעברו לחברה אחרת, לחברה שאתם סומכים עליה באמת. 

מה החברה שלנו יכולה להציע לכם?

אנחנו מציעים שירותי קידום אתרים מלאים ללקוחותינו, באופן יסודי ואיכותי על ידי אנשי הצוות הטובים ביותר. בפרויקט שלכם יטפלו אנשי שיווק, אנשי אסטרטגיה, כותבי תוכן, מעצבים, גרפיקאים, אנליסטים ועוד אנשי מקצוע נוספים אשר התמחו בדיוק בנושאים שאתם צריכים ושמכירים את תחום עיסוקם כמו את כף ידם. 

אנחנו מציעים גם שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל וגם שירותי קידום אתרים ממומן, וביחד איתכם, לאחר האיפיון העסקי המלא שנבצע, נקבל החלטה משותפת באילו אפיקים כדאי לבחור, בהתאם לתקציב, לצרכים, ליעדים ולמאפייני העסק שלכם. 

עם כל הלקוחות שלנו אנחנו כנים מההתחלה ועד הסוף, עם 100% שקיפות. מהרגע שהפרויקט שלכם יתחיל לרוץ, אנחנו נראה לכם את כל הביצועים, את כל טכניקות העבודה המקצועיות והאיכותיות שלנו, לא נסתיר מכם דבר (פשוט כי אין לנו מה להסתיר), וכל שאלה שתהיה לכם אתם תהיו יותר ממוזמנים להפנות אלינו ואנחנו נענה עליה בשמחה רבה. 

חשוב לנו להבהיר שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו. מהרגע שהקמפיין מתחיל לרוץ, אנחנו שמים לעצמנו מטרה אחת ברורה – לגרום לעסק שלכם להצליח, ולהעלות חיוך על השפתיים שלכם. כי כשאתם שבעי רצון מההישגים שלכם, אנחנו יודעים שעשינו את שלנו. 

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5
072-394-7000