פרסום ביוטיוב

תוכן עניינים

כאשר עסקים קטנים ובינוניים מתקשרים מול משרדי פרסום, במטרה לשפר את הנוכחות שלהם ברשת, להזרים יותר ויותר מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים אל הנכסים של העסק ברשת, ולייצר מכירות ממוקדות ומשמעותיות יותר, אחת מן האפשרויות שמוצעת להם כמעט בכל התקשרות כזאת, היא קידום ממומן ביוטיוב, או במונח המקובל יותר, פרסום ביוטיוב.

על פניו, לעסקים רבים נראה, שהשקעה כזאת אינה כדאית. צילום של סרטון או סדרת פרסומים וקידום צפיות ביוטיוב הם פעולות שהשקעת המשאבים הנדרשת בהם היא רבה: יש צורך בכתיבה של תסריט איכותי ושנון, למצוא שחקנים מוכשרים, לעשות שימוש בציוד צילום והקלטה מקצועיים, לבצע עריכה, לדאוג לתפאורה, איפור, לוגיסטיקה, הפקה, ועוד ועוד. עסקים קטנים ובינוניים, שמתמודדים עם אילוצי תקציב משמעותיים, לא ימהרו להשקיע בקידום ממומן ביוטיוב, בטח ובטח כשלרשותם עומדים ערוצי פרסום זולים באופן משמעותי.

אלא שמבט נוסף על המגמות בשוק מראה דווקא צמיחה בעולם הפרסום מבוסס הוידאו. יש לכך, כמובן, סיבות רבות וטובות. שיווק ופרסום באמצעות וידאו, על אף שהוא דורש יותר משאבים, מייצר לבית העסק שעושה בו שימוש יתרונות משמעותיים.

למה וידאו תופס חלק מרכזי יותר ויותר בעולם הפרסום?

מרגישים שאתם מוקפים בפרסומות ומודעות מבוססות וידאו בכל אשר אתם הולכים? יש לכך סיבה טובה. רבים מן העסקים הקטנים והבינוניים בוחרים לשלב בתהליך קידום העסק גם אלמנטיים פרסומיים מבוססי תוכן וידאו. כל יועץ שיווק ופרסום יגיד לכם שיש לכך מגוון רחב של סיבות טובות. הנה כמה מהן: 

וידאו משדר סמכות ורצינות

חישבו על כך: הסיבות שציינו קודם לכן באשר לאתגרים שמציב העולם של קידום ממומן ביוטיוב, הן גם האינדיקטור המרכזי לכך שכאשר בית עסק כבר בוחר להשקיע מזמנו ומן המשאבים שלו בפרסום באמצעות וידאו, הוא ככל הנראה בית עסק מספיק יציב, איכותי ובר סמכא בנישה שבה הוא פועל.

כאשר אתם מבצעים פרסום ביוטיוב באמצעות סרטונים איכותיים, אתם משפרים את האמון שנותנים בכם הגולשים המזדמנים לערות, שהם, במקרה או לא במקרה, גם לקוחות פוטנציאליים שלכם. משרדי פרסום רבים נוטים לעשות שימוש בטקטיקה הזאת כדי לסייע לגולשים להכיר מותגים חדשים, להדגים את אופן הפעולה של מוצר או שירות, ולגרום לגולשים לגלות מעורבות גדולה יותר בכל הקשור לקבלה וניתוח של מסרים שיווקיים מן המותג.  

וידאו מעביר מסרים בצורה משכנעת יותר

יתרון שני שמייצר עבור בתי עסק פרסום ממומן ביוטיוב, הוא העובדה שוידאו מסייע לעסקים להעביר מסרים בצורה משכנעת יותר. בוידאו ניתן לשלב הומור, עם גישה פרקטית וקונקרטית, להדגים, להמחיש, ולפרט וזאת בדרך שדורשת מאמץ מינימלי ביותר מן הגולש.

אם נשווה זאת, לדוגמה, לקריאה של מאמר ארוך ומפורט, שם נדרש הגולש לקחת חלק פעיל בניתוח ועיבוד התוכן, הרי שבוידאו מקבל הצרכן הסופי את החומר כשהוא לעוס, ערוך, ומעובד, ובעידן שבו לצרכנים יש מעט מאוד זמן שעליו מתחרים הרבה מאוד מפרסמים, אתם לא רוצים להעביר את הכדור למגרש של הצרכן ולקוות לטוב. 

וידאו מגביר את מעורבות הגולשים בנכסים של המותג

מחקרים שונים שהתבצעו על קמפיינים מבוססי וידאו, גילו שמסעות פרסום של עסקים באמצעות וידאו מצליחים להגביר את מעורבות הגולשים ולעורר אותם לפעולה בדרך אפקטיבית יותר. הסיבה לכך, היא שעל וידאו איכותי נוטים גולשים להגיב יותר. מעבר לכך, לגולשים יש נטיה לשתף וידאו מוצלח, משום שבעצם פעולת השיתוף, גולשים מרגישים שהם לוקחים מעין בעלות על המידע ששותף, וקל להם הרבה יותר לעשות זאת עם סרטון מצולם, מאשר עם מאמר כתוב, איכותי ככל שיהיה.

כאשר קהל היעד של התוכן הפרסומי מעורב יותר במהלך הקמפיין, קל הרבה יותר להפוך את התוכן הפרסומי לויראלי. ויראליות מייצרת לבית העסק הזדמנות לקבל תהודה גדולה בתקציב קטן מאוד באופן יחסי, ולמקסם את ההשקעה של בית העסק בתהליכי שיווק ופרסום.

וידאו מאריך שהיה, מקטין נטישה, ומעודד המרות

מדדים נוספים שתהליך פרסום ביוטיוב יכול לשפר ביחס לאפיקי פרסום אלטרנטיביים, הם המדדים המצביעים על התנהגות הגולשים באתר או בנכס הדיגיטלי, וכן על מידת שביעות הרצון של הגולש. וידאו איכותי המוטמע בערוץ יוטיוב, מקטין את שיעור הנטישה של גולשים, כלומר, את היחס שבין הגולשים שבחרו לצפות בעמוד אחד בלבד לפני שנטשו את האתר ובין מספר הגולשים הכולל שהגיע לאתר בפרק הזמן הזה. וידאו איכותי גם משפר את זמן השהיה של גולשים באתר, מגדיל את הסיכוי שיבחרו להמשיך לצורך צפיה בתכנים נוספים, או שיחזרו לביקורים חוזרים בעתיד.

מדדים טובים כאלו מאפשרים לבית העסק לאותת, למשל למנועי החיפוש השונים, שמדובר במותג איכותי שצובר תאוצה ברשת.

אילו סוגי מודעות ניתן לפרסם ביוטיוב?

פרסום ביוטיוב מאפשר לבתי עסק שמעוניינים להתבלט באמצעות וידאו מגון של דרכים להשיג את היעדים שלהם. אלו סוגי המודעות העיקריים שתהליך של פרסום ביוטיוב יכול לכלול:

 

מודעות וידאו דיסקברי

מודעות מסוג וידאו דיסקברי כשמן כן הן: מודעות שהמשתמש בשירות נחשף אליהן מעצם השימוש שלו בשירות. מודעות כאלו מוצגות בדרך של הצגת סרטונים בדף הבית של יוטיוב, בהצעות לסרטונים נוספים מומלצים לצפיה, לאחר סיום צפיה בסרטון קודם, וכן בדף תוצאות החיפוש. מודעות אלו מתאימות בעיקר למותגים חדשים, אשר קהל היעד אינו מכיר את המוצרים או השירותים שהמותג מציע, ונדרש קמפיין שמטרתו הגברת התודעה.

מודעות TrueView In-Stream Ads

מודעות מסוג TrueView In-Stream מאפשרות למפרסמים לבחור ולשלם רק על צפיות אמיתיות של גולשים. צפיה אמיתית משמעה צפיה של לכל הפחות 30 שניות בסרטון, או אינטראקציה כלשהי עם מודעת הפרסום, כמו הקלקה על כפתור Call To Action. במודעות כאלו ישתמשו מפרסמים על מנת לטרגט קהל יעד מאוד בשל וממוקד, לצורך שיפור ההמרות והגברת המכירות. מודעות מסוג זה מוצגות, בדרך כלל, לפני הקרנת סרטון בו בחר המשתמש בשירות. 

מודעות Non-Skippable In-Stream Ads

מודעות מסוג זה אינן מאפשרות לגולש את האופציה לדלג מעליהן. הן יכולות להימשך לכל היותר 20 שניות, ומוצגות בתחילת הסרטון, במהלכו או אחריו. מאחר שלא ניתן לדלג מעל המודעה, מפרסמים רבים בוחרים להציב בהן Call To Action בולט, זאת על מנת למקסם את הביצועים של הקמפיין.

מודעות Bumpers

מודעות באמפר הינן המודעות הקצרות ביותר המוצעות למפרסמים, ואורכן לא עולה על 6 שניות. גם על מודעות מסוג זה, לא יכולים גולשים וצופים לדלג.

מודעות Overlay Ads

אלו מודעות שמוצגות על גבי החלק התחתון של המסך בזמן שוידאו אחר מתנגן. מתודת ההצגה הזאת מאפשר למודעות אלו להיות פחות פולשניות ולהראות פחות טורדניות.

אילו תכונות חדשות מוצעות למפרסמים ביוטיוב?

חשוב יהיה להבין, כי פרסום ביוטיוב הוא ערוץ שיווקי שמתפתח כל העת. נציג כעת שלושה חידושים שהכניסה יוטיוב אל עולם התוכן של המפרסמים, וננסה להסביר מהי החשיבות שלהם.

 

טרגוט קהל היעד בהתבסס על חיפושים במנוע החיפוש של גוגל

מדובר כאן בבשורה של ממש. כל תהליך של שיווק ופרסום כולל בתוכו את הצורך להגיע לכמות גדולה ככל האפשר של קהלים רלוונטיים, ומצד שני, הצורך להישאר ממוקדים בקהלים רלוונטיים. יוטיוב מאפשרת למפרסמים לטרגט קהל יעד בהתבסס על החיפושים שביצעו במנוע החיפוש של גוגל.

בצורה כזו, יכולים מפרסמים, למשל, להציג מודעות וידאו איכותיות, לגולשים אשר הביעו עניין כלשהו במוצר או שירות בעת שחיפשו אותו בגוגל.

מודעות אודיו

יוטיוב מאפשרת למפרסמים להטמיע במהלך הקמפיין הפרסומי שלהם גם מודעות אודיו. אלו מודעות שבהן משולבים סאונד, קריינות וצלילים, אך לא וידאו. בצורה כזאת, יכולים מפרסמים לטרגט קהלים חדשים, כמו מאזינים לפודקאסטים, נהגים, רצים ומתאמנים ועוד, וגם להוזיל בצורה משמעותית את עלות ההפקה של חומר פרסומי חדש.

מודל משודרג של Data Attribution

שדרוג המודל הזה על ידי גוגל בשנים האחרונות מאפשר למפרסמים לנתח בצורה איכותית יותר את קהל היעד שלהם הם מייעדים את מודעות הפרסום, להבין אילו קהלים מגיבים היטב לפרסום ואילו פחות, ולבצע את ההתאמות הדרושות בקמפיינים על מנת לייצר תוכן איכותי יותר שמתאים לקהל היעד המבוקש.

טיפים לפרסום אפקטיבי ביוטיוב

מעוניינים לשפר את תהליך הפרסום שלכם ביוטיוב? רוצים להפוך קמפיין קידום ממומן ביוטיוב לנכס של ממש עבור העסק? אספנו עבורכם כמה וכמה טיפים חשובים שנכתבו על ידי מפרסמים שצברו קילומטר או שניים בדרך המאתגרת של פרסום וידאו ביוטיוב.

אז בלי להאריך בדברים, הנה טיפים מועילים ושימושיים שכל מפרסם ביוטיוב צריך להכיר:

הגדירו היטב את היעדים של קמפיין הפרסום

מה, בעצם, אתם מנסים להשיג באמצעות הקמפיין הממומן של פרסום מודעות ביוטיוב? האם אתם מעוניינים להרחיב את תחום הפעילות של העסק לקהלים חדשים? האם אתם יוצאים במיתוג חדש שחשוב לכם שהקהל הרחב יכיר? האם אתם מעוניינים בלידים נוספים, ואתם רוצים להשיג אותם במחיר המינימלי האפשרי? האם אתם מעוניינים לגייס לידים חדשים לעסק, אך כמה שיותר מהר, ופחות חשוב המחיר? האם אתם מעוניינים לשפר את הסמכות שלכם בנישה? להציע דרך חדשה להגיע לקהלי יעד מפוספסים, לספק מידע בעל ערך מוסף גבוה לגולשים בצורה איכותית למדי, ובי הצורך בהעסקת נציגי שירות מסביב לשעון?

תהא המטרה שלכם אשר תהא, חשוב מאוד שלפני שאתם יוצאים לדרך עם קמפיין פרסומי ביוטיוב, תגדירו את המטרה הזאת היטב.

עקבו אחר מודעות שמייצרות תוצאות לא איכותיות

בעבודה על קידום צפיות ביוטיוב, חשוב יהיה לשים לב האם המודעות שלכם מוצגות ברשת הדיספליי, בשורה של אתרים מארחים. אם זה המצב, ואם אתם מגלים כי המודעות המוצגות בחלק מן האתרים האלו מייצרות ביצועים נמוכים למדי, ואם אתם חושדים בנוסף שמה שתורם לביצועים הנמוכים האלו הוא איכות האתר המארח הירודה למדי, תוכלו לפעול על מנת לצמצם את התופעה הזאת.

מה שעליכם יהיה לעשות במקרה כזה הוא להוציא את האתרים המדוברים מרשימת האתרים להם אתם מרשים לארח את מודעות הפרסום שלכם. 

עשו שימוש בתצוגה מקדימה מותאמת לצרכים שלכם

כלי התצוגה המקדימה ביוטיוב הוא כלי רב עוצמה, שיכול להשפיע בצורה ניכרת על אחוזי הפתיחה והצפיה של גולשים בסרטונים שלכם. על העובדה שגולשים וצופים ברשת יוטיוב נחשפים מידי יום למגוון רחב מאוד של פרסומים שיווקיים אין חולק. במקרים כאלו, לעיתים נדרשות פחות משתי שניות לגולש על מנת להחליט האם אתם ראויים לתשומת הלב הנדרשת ממנו. כדי לקבל את ההחלטה הנכונה, נעזר אותו גולש או צופה בשורה של פרמטרים, בהם שם הסרטון והתיאור שלו, וכמובן, תמונת התצוגה המקדימה שלו. כדי לשכנע יותר גולשים להקליק על המודעה, עשו שימוש בתמונה איכותית, קונקרטית ומובנת, כזאת שתסביר לגולש במבט חטוף, מה הוא עתיד למצוא בסרטון. אל תתביישו ללכוד דווקא את הרגעים היותר מותחים בסרטון שהפקתם. עם זאת, נסו ככל האפשר להימנע מקליק בייטים מיותרים.

הניעו גולשים לפעולה

פרסום ביוטיוב אין פירושו יצירת חשיפה בלבד של גולשים למותג. בסופו של יום, כמעט בכל סוג של קמפיין, תירצו להניע גולשים לבצע פעולה מסוימת, כמו להצטרף לערוץ, לרכוש מוצר או שירות, להצטרף לרשימת תפוצה, ליצור קשר טלפוני ועוד.

השאלה הנשאלת היא כיצד תניעו גולשים לפעולה באופן האפקטיבי ביותר. הפרקטיקה המקובלת מראה שיוטיוברים רבים נוהגים לעודד את הצופים בחלקים שונים של הסרטון ללחוץ על כפתור ה – Subscribe על מנת להרשם לערוץ, להגיב לסרטון, לשתף אותו ועוד.

אם תיצרו במהלך הסרטון את ההזדמנויות השונות כדי לייצר אינטראקציה נכונה עם הצופים, ולשכנע אותם לנקוט בפעולה בה אתם מבקשים, יהיה לכם קל הרבה יותר להפיק תועלת ממסע הפרסום ביוטיוב.

צרו סיום שמעודד צופים להרשם לערוץ

אחד המדדים המשפיעים ביותר על האלגוריתם של יוטיוב, כך לפחות על פי פרסומים שונים ברשת, הוא שיעור הצופים בסרטון שהפכו בעקבותיו להיות חברים בערוץ. מדוע המדד הזה נחשב לכה משמעותי? ראשית משום שקשה מאוד לבצע לו סקיילינג. שנית, משום שהוא מעיד על מידת שביעות הרצון של הצופים, ומאפשר קבלת חיווי ופידבק אמיתי מאותם גולשים שצופים בסרטון.

כדי לעודד גולשים להרשם לערוץ לאחר צפיית הסרטון, לא מספיק יהיה ליצור תוכן איכותי. אנשים נתקלים בתוכן איכותי מספר רב של פעמים ביום. כדי לעודד באמת גולשים לנקוט פעולה, אתם חייבים לבקש זאת מהם במפורש, בהזדמנות הנכונה, בטיימינג הנכון, וכאשר הם ברמת בשלות מתאימה לעשות זאת.

עשו שימוש ברימרקטינג שלילי

רימרקטינג היא שיטת פעולה שבמהלכה ניתן לייצר חשיפה חוזרת של קהל היעד למסרים הפרסומיים. הדבר נפוץ במיוחד בתחומים בהם קשה להבקיע כבר במפגש הראשון עם הלקוח, וללקוח דרוש זמן ומידע נוסף, על מנת שההחלטה להתקשר מול בית העסק תבשיל.

אולם, חשוב יהיה להבין, כי לרימרקטינג יש גם מחיר. מעבר לעובדה שרימרקטינג עלול לעצבן לקוחות פוטנציאליים שנחשפים שוב ושוב למודעות הפרסום, ולהשניא את בית העסק עליהם, הרי שהוא בהכרח מייצר חשיפה לקהל יעד מצומצם יותר, שכן המודעות מיועדות לצפיות חוזרות של חלק מקהל היעד, במקום לצפיה על ידי גולשים חדשים.

במקרים רבים, תהליך רימרקטינג כזה רק פוגע במאמצים השיווקיים של העסק. יוטיוב מאפשרת למפרסמים להגדיר את תהליך השיווק מחדש לאפס – מה שיבטיח הצגת הסרטונים רק לגולשים שלא גילו מעורבות קודמת בצפיה בסרטון.

עשו שימוש בכתוביות

השימוש בכתוביות משפר לאין ערוך את האינטרקציה של בית העסק עם קהל היעד שלו. מלבד העובדה שכתוביות יכולות לסייע בהנגשת התוכן לכבדי שמיעה או לחרשים, כתוביות מסייעות גם למנועי החיפוש לאנדקס את תוכן הסרטון, וללמוד מהן במה עוסק הסרטון.

השימוש בתכתוביות משפר גם את חווית המשתמש של צופים שאין להם בעיות שמיעה כאלו ואחרות, ומאפשר לגולשים לבחור ולצפות בסרטון גם ללא קול, אם הם באזור שאינו מאפשר זאת.

רוצים לשפר את תהליך השיווק והפרסום של בית העסק באמצעות קידום ממומן ביוטיוב? הקפידו על שילוב כתוביות לסרטונים השונים שאתם מעלים לערוץ.

עודדו גולשים לא רלוונטים לדלג מעל המודעה

כאמור, כל קמפיין בוא מקרה פרטי של ביצוע תהליך ניסוי וטעיה. כחלק מן התהליך הזה עליכם יהיה לבצע שתי פעולות במקביל: הראשונה – למשוך יותר ויותר גולשים אשר יביעו עניין בסרטונים שלכם ובתכנים מבוססי הוידאו שלכם, ויבחרו להתקשר מול בית העסק שמאחורי המותג בסבירות גבוהה יותר. השניה – לדאוג לכך שכמה שיותר גולשים שהסרטון הזה לא רלוונטי עבורם, ינטשו אותו כבר בשלבים הראשונים.

נטישה גדולה של גולשים מאופיינים היטב כבר בשלבים הראשונים של הסרטון, יכולה לסייע לכם לאותת ליוטיוב, אילו קהלי יעד פחות רלוונטים עבורכם. כשזה יקרה, תוכלו לחסוך בעלויות הקמפיין הממומן ביוטיוב, ולייצר מאותה השקעה תוצאות איכותיות בהרבה.

שיקלו להאריך את מודעת הפרסום שלכם

ציינו קודם לכן סוגים שונים של מודעות פרסום ביוטיוב. נתייחס כאן למודעה מסוג TrueViews, אשר בעבור הצגתה לגולשים אתם משלמים רק מעל ס, מסוים של אינטראקציה שביצע הגולש עם המודעה. מאחר שבמקרה והמודעה היא באורך של פחות מ 30 שניות, אתם משלמים רק אם הגולש בחר לצפות במודעה עד הסוף, ואילו במודעות TrueViews באורך של מעל 30 שניות, אתם נדרשים לשלם במקרה בו הגולש צפה לפחות בשלושים שניות – יהיה אפקטיבי יותר, בראיית עלות תועלת, לייצר דווקא מודעות באורך גדול משלושים שניות.

כדאי יהיה לציין בהקשר הזה שהן עבור מודעות באורך של פחות מ 30 שניות, והן עבור מודעות ארוכות יותר, בכל מקרה של אינטראקציה של הגולש עם המודעה, למשל באמצעות לחיצה על כפתור, יחוייב המפרסם בתשלום.

לסיכום

פרסום ביוטיוב הוא אחד מאפיקי הפרסום האיכותיים ביותר שיכול בית עסק לבקש לעצמו. באמצעות פרסום ביוטיוב תוכלו לייצר מגוון רחב של יתרונות לעסק, כמו שיפור המדדים השונים של התנהגות הגולש באתר, שידור סמכות ורצינות בעיני הלקוחות, הגברת המעורבות של הצופים באינטראקציה מול המותג, ושיפור איכות המסרים שניתן להעביר לקהל היעד.

סוגי מודעות שונים יאפשרו לכם להשיג מטרות שונות, ולהתאים את אופי ההצגה של המודעות ללקוחות, לצרכים המשתנים של בית העסק שלכם.

שימוש בכתוביות, עידוד קהל היעד לדלג על המודעה אם אינה רלוונטית, בחירת האורך הנכון של המודעה, הנעת גולשים לפעולה ומעקב אחר תוצאות לא איכותיות של מיקומי המודעה שלכם ברשת הדיספליי – כל אלה יאפשרו לכם למקסם את הביצועים של הקמפיין מבוסס הוידאו שלכם.

שאלות ותשובות

אילו יתרונות מרכזיים מציע פורמט הוידאו על גבי פורמטים אחרים של תוכן פרסומי?

וידאו הוא פורמט שמאפשר הנגשה קלה ופשוטה של מידע מורכב לקהל היעד. פרסום ביוטיוב מקטין את שיעור הנטישה של גולשים, והופך את קהל היעד למעורב יותר.

אילו תכונות חדשות מוצעות למפרסמים ביוטיוב?

הפרסום ביוטיוב מאפשר למפרסמים אוסף גדול של תכונות מתקדמות. החדשות שבהן מתייחסות ליכולת לטרגט קהל יעד לצפיה במודעות על בסיס היסטוריית החיפושים של קהל היעד הזה בגוגל, לייצר מודעות אודיו על מנת להתאימן למגוון רחב של הזדמנויות לפגוש את הלקוח, ומודל ניתוח נתונים מתקדם יותר שמאפשר למפרסמים גישה נוחה למידע מעובד אודות ביצועי הקמפיינים שלהם.

מהם הפרמטרים המרכזיים המבדילים את סוגי המודעות שניתן לפרסם ביוטיוב?

שיווק ופרסום ביוטיוב מציעים מגוון של מודעות פרסום מבוססות וידאו שזמינות למפרסמים. הפרמטרים העיקריים מתייחסים למיקום שניתן לשמור עבור המודעות האלו על גבי המסך, למשך המודעה, וכן ליכולת של הגולשים לדלג מעליה.

כיצד כתוביות יכולות לעזור לקדם צפיות בסרטון יוטיוב?

כתוביות מסייעות לכם להנגיש את הסרטון לכבדי שמיעה או לחרשים, וכן למנועי החיפוש השונים לאנדקס בצורה אפקטיבית יותר את הסרטון במטרה להציגו לאחר מכן לקהל יעד רלוונטי. כמו כן, כתוביות עשויות לשפר בצורה משמעותית את הביצועים של קמפיין צפיות ביוטיוב.

האם אפשר להגדיר במודעות יוטיוב רימרקטינג שלילי?

בהחלט. יוטיוב מאפשרת למפרסמים שמנהלים קמפיין ארוך טווח את היכולת לוודא כי הם נחשפים לקהל חדש בלבד.

 

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל- 2022 Personas Media ©

072-394-7000