קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים בגוגל הוא מערוצי השיווי הדיגיטלי החשובים והפופולאריים בעולם. בתוך כך, קידום אתרים אורגני בגוגל מאפשר ללקוחות עסקיים לקדם את פעילותם ביעילות רבה. הרעיון הוא ליצור חשיפה נרחבת ככל שניתן דרך ביצוע פעולות "אופטימיזציה" (קידום) אשר מטרתן היא לקדם עמודים מאתרי אינטרנט היישר אל עמודי תוצאות החיפוש הראשונים. במאמר זה אנו מתכוונים לדבר איתכם על פרסום בגוגל בשפה האנגלית.

שיווק באינטרנט הוא דרך אידיאלית ליצירת חשיפה עסקית. בתוך כך, קידום אתרים בגוגל נחשב בעיניי רבים לאחד מתחומי הדיגיטל החשובים והפופולאריים בעולם. ומדוע פרסום בגוגל הוא חשוב כל כך? בשתי מילים- היקף חשיפה! מנוע החיפוש של גוגל מאפשר לנו ליצור חשיפה נרחבת אשר יכולה למשוך אלינו לקוחות חדשים. ככל שהיקף החשיפה יהיה גדול יותר נוכל למשוך אלינו יותר לקוחות.

כהמשך לדברים, קידום אתרים אורגני בגוגל (Search Engine Optimization או בקיצור "SEO") הוא שיטה מצוינת ליצירת חשיפה אפקטיבית. הרעיון הוא לקדם אתרי אינטרנט אל עמודי תוצאות החיפוש הראשונים דרך ביצוע פעולות שונות ומגוונות. פעולות אלו הנקראות פעולות "אופטימיזציה", הן פעולות המתבצעות בשני מישורים: באתר האינטרנט עצמו ("On Site") ואל מחוצה לו ("Off Site").

פעולות המתבצעות באתר האינטרנט יכולות להיות למשל כתיבת תוכן, יצירת קישורים פנימיים והעלאת מפת אתר (קובץ מסוג XML המאפשר לגוגל לבצע סריקה יעילה יותר של עמודי האתר השונים).פעולות המתבצעות אל מחוץ לאתר יכולות להיות למשל יצירת קישורים חיצוניים (מאתר האינטרנט לאתר חיצוני ולהיפך) ובדיקת איכותם של קישורים נכנסים.

ככלל, קידום אתרים בגוגל מתסס על מספר כללים בסיסיים:

  1. יצירת מחקר מילות מפתח איכותי ובחירת מילים וביטויי מפתח רלוונטיים
  2. הפיכת אתר האינטרנט לידידותי למשתמש (הן ברמת התוכן והן מבחינת כתובות ה- URL של עמודיו הפנימיים)
  3. בניית פרופיל קישורים איכותי (על ידי יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים לאתרים סמכותיים)
  4. כתיבת תוכן מקורי, ייחודי ובעל ערך אשר מתבסס על מחקר מילות המפתח הראשוני

האם קיים הבדל בין קידום אתרים באנגלית לבין קידום אתרים בעברית?

ללא ספק, זו אחת מן השאלות המרתקות ביותר הקשורה לעולם קידום האתרים. בגדול, אותם ארבעת כללים בסיסיים שציינו קודם לכן (מחקר מילים, אתר ידידותי, פרופיל קישורים איכותי וכתיבת תוכן מקורי), הם גם הקו המנחה של תחום קידום האתרים בשפה האנגלית (ובכל שפה זרה בכלל). לצד זאת, יש לקחת בחשבון גורמים נוספים ומשתנים כגון רמת היקף התחרותיות (במיוחד בקידום אתרים באנגלית), תהליך התאמת מילות המפתח והתוכן למדינת היעד ותהליך בניית פרופיל הקישורים באתרים בינלאומיים.

דגשים ספציפיים עבור קידום אתרים באנגלית

ככל שמדובר בקידום באנגלית ובשפות זרות בכלל, חשוב שנתייחס להיבטים המהותיים הבאים:

  • מבנה של אתר האינטרנט וחלוקה נכונה לשפות: כאשר אתר אינטרנט פונה למדינה ולשפה מסוימת, חשוב קודם כל שסיומת הדומיין של האתר תהיה רלוונטי לאותה המדינה. כך לדוגמה, דומיין בשפה האנגלית באנגליה יצטרך להופיע באופן הבא: uk (UK=סיומת דומיין באנגליה). ולמה זה חשוב בדיוק? ובכן, אם האתר שלנו אמור להתפרסם במדינה מסוימת, הדומיין הוא מה שיאפשר לגוגל לזהות אותו כשייך אל אותה המדינה. אחרת, אנו נמצא את עצמנו במצב שבו האתר שלנו פשוט לא יקודם.
  • תרגום תכנים ויצירת "לוקליזציה של התוכן": אם ניקח למשל אתר אינטרנט אשר אותו אנו מעוניינים לקדם האנגלית, אנחנו נצטרך לתרגם את התכנים הקיימים בו ולהתאים אותם אל קהל היעד הרלוונטי. בתוך כך, יהיה עלינו לבצע תרגום של תהליך "האופטימיזציה" (קידום האתר) לשפת היעד. בין היתר, זה לבצע מחקר מילות מפתח באנגלית, לתרגם לאנגלית מילים וביטויי מפתח רלוונטיים ולתרגם כותרות (Titles) ותיאורים (Descriptions) כך שהם יופיעו בתוצאות החיפוש בגוגל גם כן באנגלית.
  • יצירת קישורים עבור אתרים באנגלית: ה-א' ב' אם תרצו של עולם קידום האתרים, הוא יצירת פרופילי קישורים איכותיים. כך למשל, כאשר אנו יוצרים קישורים פנימיים בין דפים שונים באתר האינטרנט שלנו, אנו יוצרים למעשה חיזוק של "הסמכותיות" ומסייעים לדפים האלה להיות מקודמים בגוגל. בדיוק באותו האופן, כך זה גם עובד עם הקישורים החיצוניים (קישורים היוצאים מאתרים חיצוניים אלינו או מאיתנו אל אתרי אינטרנט חיצוניים). בהקשר זה, חשוב לשים לב כי כאשר מדובר באתרים בשפות זרות, עלינו למצוא כאלו הכתובים באותה השפה ושיש להם סיומת דומיין דומה. כך למשל, אנחנו לא נרצה לקשר בין אתר באנגליה עם סיומת Uk לבין אתר ברוסיה עם סיומת Website.RU (RU=סיומת דומיין ברוסיה). והסיבה לכך? קודם כל מדובר בשתי שפות שונות וזה יגרום לקהל היעד שלנו ללכת לאיבוד. מעבר לכך, במקום ליצור "סמכותיות" אשר תסייע לנו בתהליך הקידום, אנחנו לא נפיק מכך שום תועלת.

קידום אתרים באנגלית? רק מול חברת קידום שמבינה את ה- "Business"!

אם יש לכם מוצר/שירות ייחודיים אשר יכולים גם להתאים לשוק הבינלאומי, אין ספק כי קידום אתרים באנגלית יוכל לפתוח לכם דלת אל עבר הצלחה ברמה העולמית. מצד אחד, מדובר בתהליך מיתוג מאתגר הרבה יותר כיוון שאתם צריכים להתחרות כאן בזירת השיווק הגלובלית. יחד עם זה, אם תפנו אל חברת קידום אתרים אשר תוכל לסייע לכם לעשות זאת נכון, אתם תמצאו את עצמכם מהר מאוד עולים על "דרך המלך".

הנה מספר פרמטרים שיסייעו לכם להבין כי פניתם אל חברת קידום אתרים מתאימה:

  • לחברה שפניתם אליה יש ידע וניסיון משמעותיים (ומוכחים) בקידום אתרים. וככל שזה נוגע לקידום אתרים באנגלית (או בכל שפה אחרת), חשוב שהיא תוכל לספק עבורכם שירות מקצועי של תרגום תכנים.
  • חברת קידום אתרים שהמונח "לוקליזציית תוכן" אינו זר לה. היא מבינה את הלך הרוח מבחינת סלנג וסמנטיקה של שפת היעד, והיא יודעת כיצד לבצע תרגום נכון, אותנטי וכזה שגם קולע בול במטרה.
  • חברת קידום אתרים אשר תדע למצוא ולהתאים פלטפורמות שיווק מקומיות (פורטלים, בלוגים, אתרי אינדקס וכיוצ"ב) לתכנים המתפרסמים בחו"ל.
  • חברת קידום אתרים אשר יודעת לבנות אסטרטגיית פרסום בגוגל כך שזו תתאים כמו "כפפה ליד" לצרכיו השיווקיים של הלקוח.

כחברת פרסום מקצועית אשר שיווק דיגיטלי הוא בדי. אן. איי שלה- אנו יודעים איך לספק מעטפת מלאה של פתרונות שיווק ומדיה מקצה לקצה. ניסיוננו רב השנים לימד אותנו, כי הדרך היחידה בה ניתן להביא תוצאות בשטח היא לבנות אסטרטגיה שיווקית נכונה ולפעול לפיה- שלב אחר שלב.

בין היתר, אנחנו מספקים גם שירות קידום אתרים באינטרנט ואנו יודעים איך להתאים את אופי הפעילות השיווקית שלנו לצורכיהם הספציפיים של כלל לקוחותינו. ובין אם מדובר בקידום אתרים בעברית, באנגלית או בכל שפה אחרת- יש בידינו את כל הידע והכלים הנדרשים לצורך יצירת תהליך קידום אפקטיבי שבאמת יכול להביא תוצאות.

בכל שאלה/התייעצות נוספות הקשורות לקידום אתרים באנגלית (או לכל תחום של שיווק דיגיטלי), אתם יותר ממוזמנים ליצור עימנו קשר ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם ולסייע.

בברכת שיווק עסקי מוצלח,

צוות הדיגיטל של "פרסונאס מדיה

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000
072-394-7000