איך לבחור חברת קידום אתרים מוצלחת עבור העסק שלכם?

תוכן עניינים

כשאתם צריכים לבחור חברת קידום אתרים, עולות הרבה שאלות – איזו חברה לקידום אתרים הכי מתאימה לעסק שלי? מהם השירותים שהיא תעניק לי? האם יש לה מספיק שירותים רלוונטיים בשבילי? האם היא מקצועית? האם היא אמינה?

אלו שאלות קשות, ואת התשובות אליהן תקבלו במאמר זה. ניתן לכם את כל הכלים שאתם חייבים שיהיו לכם כדי לבחור חברת קידום אתרים איכותית ומהימנה.
הפעם, נעסוק בשירותים השונים שחברת קידום אתרים מקצועית צריכה להעניק לכם, כמו גם לאילו חברות אסור בשום פנים ואופן לפנות, ולאילו חברות מומלץ שכן. 

אילו שירותים חברת קידום אתרים צריכה לתת לכם?

חברת קידום אתרים מקצועית ומהימנה צריכה להעניק לכם מספר שירותים ברשותה, חלקם שירותי SEO וחלקם שירותי קידום אתרים ממומן.

רק כדי להזכיר – קידום אתרים אורגני (SEO) הוא קידום אורגני אשר מבוסס על ביצוע אופטימיזציה לנכסים הדיגיטליים שלכם כדי שיתאימו לעדכונים ולדרישות של האלגוריתם של גוגל. יש כמה דרכים לבצע קידום אתרים אורגני, בעיקר על ידי אופטימיזציה און פייג' ואופטימיזציה אוף פייג', וגם דרך אופטימיזציה טכנית כמובן. 

במקביל, קיימת עוד דרך לקדם את העסק שלכם, והיא הדרך הממומנת – גוגל אדוורדס (גוגל אדס). גוגל אדוורדס מאפשר לכם ליצור, בתשלום, מודעה מקוונת בגוגל שתופיע מעל התוצאה האורגנית הראשונה, ובכך תבליט אתכם מעל השאר באופן משמעותי ביותר. למודעה צריך להתאים מילות מפתח, קהל יעד, תוכן למודעה, סאב-דומיינים ועוד.

בין אם תבחרו בקידום ממומן, בקידום אורגני, או בשניהם – חברת קידום אתרים צריכה להעניק לכם שירותים בכל אחד מהנושאים, שירותים אשר יאפשרו לעסק שלכם לנסוק למעלה ולהתקדם. כל אחד מהשירותים שנפרט פה הוא חשוב ביותר, וכל חברת קידום אתרים גדולה ומוכרת צריכה להעניק אותם ללקוחותיה.

5 שירותי קידום אתרים אורגני:

הערכת מצב SEO :
על ידי כלים לבדיקת SEO, החברה שלכם צריכה לבדוק עד כמה האתר הנוכחי שלכם (או כל נכס דיגיטלי אחר) הוא אופטימלי למנוע החיפוש. משם, החברה יכולה להתחיל לעבוד ולהשקיע מאמצים באופטימיזצית האתר, אך ברור כי עד שהיא לא תבצע את השלב הזה, עבודת ה- SEO לא יכולה להתחיל – שכן הערכת מצב SEO נותנת לך את הבסיס, את ההכוונה של מה צריך לשפר, איפה, במה לשפר ומדוע.

בהערכת מצב SEO בודקים את אסטרטגיית ה-SEO הנוכחית שלך כמו גם את הביצועים שלך, הנוכחות הדיגיטלית שלך ומאפיינים נוספים באתר שלך כדי לראות אם הם עומדים בדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

כך, כשאנשי מקצוע בודקים היטב וביסודיות את האתר שלכם, אתם יודעים שהמסקנות שיוסקו מהתהליך יהיו אמינות ונכונות. חשוב שאת הערכת המצב יבצעו אנשי מקצוע, שכן רק אנשי מקצוע שזהו תפקידם ופועלם יוכלו להסיק את המסקנות הרלוונטיות והמקצועיות ביותר, ובנוסף, תמיד חשוב להתייעץ עם גורם חיצוני שיוכל להסתכל בעיניים בוחנות יותר ומדויקות יותר.

מחקר מילות מפתח:

מילות המפתח הן חלק עיקרי ביותר בקידום אורגני – הן מהוות הבסיס ליצירת התוכן שלכם, והתוכן הוא שיקודם ברשת. ביטויי המפתח אחראיים על ההכוונה של התוכן שלנו, והם מבוססים על השאלה: "מה אדם שמחפש עסק כמוני יכתוב בשורת החיפוש בגוגל?".

חשוב מאוד שתהליך מחקר מילות המפתח יהיה יסודי ומדוקדק, עם תשומת לב גבוהה לפרטים, הרי אחרת התוכן שלכם יהיה לא רלוונטי לקהל היעד שלכם. 

מחקר מילות מפתח צריך כמובן להתבצע על ידי אנשי מקצוע בלבד, שכן רק הם בעלי הניסיון המתאים והידע המקצועי הרלוונטי כדי להצליח במשימה ולעשות אותה על הצד הטוב ביותר.

מחקר מילות מפתח מוצלח הוא מפתח ללידים איכותיים. כמו כן, צריך לזכור שמדובר בתהליך מתמשך – את מילות המפתח נצטרך כל הזמן להתאים לתנאי השוק ולדרישותיו של מנוע החיפוש. אם האלגוריתם של גוגל משתנה – כנראה שגם מילות המפתח שלנו יצטרכו להשתנות ולהתאים את עצמן לנדרש.

מחקר מתחרים:
מחקר המתחרים הוא שירות מטעם חברת קידום אתרים אשר מאפשר לכם להכיר טוב יותר את המתחרים שלכם שם בחוץ. כדי להשיג מידע ותובנות על המתחרים שלכם, אתם צריכים כלים דיגיטליים שונים שיסייעו לכם להסיק את המסקנות הרלוונטיות בנוגע לכמה מתחרים יש לכם, האם הם באונליין, האם הם אוף-ליין, מהן החוזקות והחולשות שלכם לעומתם, מה הם עושים שאתם לא (ולהפך), איך הם ממתגים את עצמם, באילו אמצעי שיווק הם משתמשים, ועוד.

כל המידע הזה הופך לפרקטיקה בשניה שהוא בידיים שלכם. עם כל כך הרבה מידע רלוונטי כזה ביד, תוכלו להפוך את החולשות שלכם לחוזקות, למתג את עצמכם מחדש, ולשווק את עצמכם בצורה שתתעלה על המתחרים שלכם.

עוד דבר שחשוב לציין הוא שמדובר בתהליך מתמשך. SEO בכללי הוא תהליך שלא עוצר לרגע, וכך גם מחקר מילות מפתח ומחקר המתחרים. מחקר מתחרים מתמשך מאפשר לכם לזהות הזדמנויות חדשות בשוק באופן קונסיסטנטי, מה שיכול להביא לעדכונים שונים באסטרטגיה שלכם במטרה להעלות אף יותר את המכירות.

אופטימיזציות און פייג' ואוף פייג':
הן אולי נשמעות דומה, אבל הן די שונות. האחת, אופטימיזצית און פייג', עוסקת בביצוע אופטימיזציה לכל המרכיבים השונים של האתר שלכם כדי להתאים אותו למנוע החיפוש של גוגל. למשל, אופטימיזציה לכותרות, ללינקים פנימיים באתר, לתוכן, למילות המפתח, לעיצוב, לחוויית המשתמש, לרספונסיביות לנייד, למבנה האתר או לתמונות המופיעות באתר.

השניה לעומת זאת, אופטימיזצית אוף פייג', עוסקת בביצוע אופטימיזציה לגורמים שמחוץ לאתר שלך, שמשפיעים על הדירוג שלכם בגוגל גם הם. הדוגמה העיקרית היא לינקים חיצוניים, אך גם הפרופיל שלכם ב"גוגל לעסק שלי" או אזכורים שונים עליכם באינטרנט נכנסים לקטגוריה הזו. אזכורים אלו יכולים להיות בבלוגים, באתרים שונים, ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, לינקדאין, טוויטר ועוד).

שתי אלו חשובות ביותר, ולמעשה, מהוות הבסיס של SEO. כל חברת קידום אתרים צריכה לבצע אותם כחלק מהשירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה, אחרת היא בעצם לא עושה SEO.

אופטימיזציה טכנית:
אופטימיזציה טכנית דואגת שכל המרכיבים הטכניים של האתר ושל שאר הכנסים הדיגיטליים שלכם יהיו אופטימליים. למשל, הקוד של האתר, התגיות, הרספונסיביות לנייד, מהירות טעינת הדפים, טייטלים, דומיינים, לינקים ועוד. 

יש שיגדירו את האופטימיזציה הטכנית כחלק מאופטימיזצית און פייג', שכן ניכר הקשר ביניהן, אם כי ברור שהאופטימיזציה הטכנית מתמקדת הרבה יותר באלמנטים הטכניים מאחורי הקלעים אשר מאפשרים חוויית משתמש אופטימלית, נוחות מיטבית לגלישה באתר ועוד.  

שירות של חברת קידום אתרים/תמצית

תמצית השירות

הערכת מצב SEO

קריאת המצב ההתחלתי, להבין מה יש לנו ביד כרגע 

מחקר מילות מפתח

לוודא שכשלקוח פוטנציאלי ירצה למצוא עסק כמו שלכם – הוא ימצא דווקא אתכם. 

מחקר מתחרים

לדעת מאפיינים על המתחרים שלכם, כדי למנף את עצמכם למעלה

אופטימיזציות און פייג' ואוף פייג'

לוודא שכל המרכיבים הפנימיים והחיצוניים של האתר שלכם הם אופטימליים ובהתאם לדרישות מנוע החיפוש

אופטימיזציה טכנית

לוודא שכל המרכיבים הטכניים באתר הם אופטימליים

5 שירותי קידום אתרים ממומן בגוגל:

הגדרה מדויקת של קהל היעד ושל מילות המפתח:
כשמפרסמים בגוגל אדוורדס, צריך להגדיר קודם את מילות המפתח, את המיקומים שבהם היית רוצה שהמודעה תפורסם (מיקומים על פי קהל יעד), מדינות, שפות ועוד. ההגדרות האלו מסתמכות על מחקר מעמיק שיש לבצע קודם לכן, אחרי שהתבצע איפיון מדויק של העסק שלכם על ידי גורמים מקצועיים.

לולא התייחסות מדויקת לפרמטרים האלו, אתם עלולים לפספס ובגדול את קהל היעד שלכם, וכל המודעה תלך לפח.
חברת קידום אתרים מיומנת תדע בדיוק איך להגדיר את כל הפרמטרים הנדרשים למודעה ותוכל למנף את העסק שלכם לעבר הצלחה.

התאמה לנייד של המודעה בגוגל אדס:
רספונסיביות של האתר שלכם היא חלק מחוויית המשתמש של הגולש באתר שלכם והיא קשורה לאופטימזצית און פייג' – ואנחנו לא מדברים עליה כרגע. עכשיו אנחנו עוסקים בהתאמה לנייד של המודעה שלכם בגוגל אדס – כן, גם היא, צריכה להיות מותאמת לנייד.

הסיבה? – יותר ויותר אנשים מחפשים בגוגל דרך הנייד, אנחנו רואים את המספרים עולים כל שנה. כמו כן, רספונסיביות לנייד של המודעה מתאימה ביותר לחנויות בחוץ, כשאדם ברחוב מעוניין לחפש שירות או מוצר מסוים וזקוק לחנות בקרבתו שתמכור לו אותו. כך שלרוב המודעה המותאמת לנייד תהיה גם מותאמת לפי מיקום (כדי למצוא לקוחות פוטנציאליים בסמוך אליכם שמחפשים ברגע זה חנות כמו שלכם).

כמובן שרספונסיביות לנייד מתאימה היום גם לחנויות אונליין, שכן יותר ויותר אנשים קונים היום דרך הטלפון הנייד. אם להיות פרקטיים, בכל תחום אנחנו רואים עלייה בשימוש בטלפונים הניידים, כך שלא משנה איזה עסק יש לכם – רספונסיביות לנייד של המודעה בגוגל יכולה להיות חיונית עבורכם.

עם זאת, חשוב מאוד שתתייעצו על כך עם חברת קידום אתרים. בהתאם לסוג ולאופי העסק שלכם, החברה שלכם לקידום אתרים תדע אם כדאי להתאים את המודעה בגוגל גם לנייד, ואם כן, כמה משאבים להשקיע באפיק זה.
למעשה, כל ההחלטות על המודעה שלכם בגוגל אדס צריכות להתבצע יחד עם חברת קידום אתרים מוצלחת שאתם מרגישים שתם יכולים לסמוך עליה.

פיתוח דף נחיתה אופטימלי:
דף הנחיתה שלכם הוא הדבר הראשון שיראו הלקוחות הפוטנצאליים שלכם שהגיעו אליכם דרך המודעה בגוגל אדס. אנחנו ממליצים לכם ליצור על ההתחלה רושם ראשוני טוב, וליצור דף נחיתה מדהים מבחינת תוכן ועיצוב.

דף נחיתה צריך להיות כמה שיותר נקי, אך ורק עם פרטים שהם רלוונטיים. בלי גרפים, בלי מורכבויות, רק פשטות ושיווקיות. תוודאו מבחינה עיצובית שלא רק שאין הרבה צבעים מבלבלים בעין, אלא שגם הגדלים והפונטים מתאימים, בייחוד אלו של תיבת ה"צור קשר" או כל אמצעי אחר לביצוע ההמרה. ההמרה היא החלק החשוב ביותר של דף הנחיתה שלכם, ואסור לכם לפספס אותו.

הגדלת הנכסים האינטרנטיים:
הרבה פעמים, כחלק מקידום העסק בגוגל, תיאלצו ליצור לכם נכסים דיגיטליים נוספים (למשל יצירת פרופילים ברשתות חברתיות בהן אתם עדיין לא מופיעים, בלוג וכד').
ככל שלאתר יש יותר נכסים דיגיטליים – כך האלגוריתם של גוגל מדרג את העסק גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש. 

ביחד עם חברת קידום אתרים שתחברו אליה, תחליטו ביחד אילו נכסים דיגיטליים נוספים אתם מעוניינים ליצור, באילו רשתות חברתיות, באילו פלטפורמות. כך תוכלו למקסם את הסיכוי שלכם להיות מדורגים גבוה בגוגל.

יצירת סאב-דומיינים לאתר שלכם:
סאב דומיין נמצא תחת כתובת הדומיין הראשית. הוא מאפשר לפצל תוכן רב או תוכן בעל קטגוריות שונות לחלוטין לתתי נושאים. לדוגמה, באתר "וואלה!", יש תוכן חדשותי אך גם תוכן על מפורסמים או תוכן של משחקים, וכל אחד מהם צריך סאב דומיין אחר.
עבור המשתמש שגולש כרגע בסאב-דומיין, הסאב דומיין מוצג לפניו כאתר שונה לחלוטין, ועם זאת הוא נכלל תחת הדומיין הראשי, קשור אליו ומזוהה איתו. 

היתרון ביצירת סאב-דומיינים נוספים היא שהם "תופסים מקום" בתוצאות החיפוש ובכך מבליטים אתכם יותר מקדימה וגורמים לתוצאות החיפוש האחרות לקחת צעד אחורה. 

במקרים מסוימים, חברת קידום אתרים תשקול את האפשרות אם להשתמש בסאב דומיין או בתיקיית משנה. ההחלטה על כך כרוכה בהרבה גורמים שונים, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. 

שירות של חברת קידום אתרים/תמצית

תמצית השירות

הגדרה מדויקת של קהל היעד ושל מילות המפתח

מאפשר לאפיין באופן מדויק את המודעה שלכם בגוגל אדוורדס

התאמה לנייד של המודעה

מגדילה את קהל היעד שלכם ואת קהל הלקוחות כשהוא יכול לראות את המודעה שלכם בכל מקום

פיתוח דף נחיתה אופטימלי

מבטיח רושם ראשוני חזק

הגדלת הנכסים האינטרנטיים

מדרג אתכם גבוה יותר בגוגל

יצירת סאב-דומיינים לאתר שלכם

מבליט אתכם ואת המודעה שלכם בתוצאות החיפוש

למה SEO חייב להיות תהליך מתמיד?

SEO, בהגדרתו, הוא ביצוע התאמה אופטימלית של האתר שלכם ושל שאר הנכסים הדיגיטליים שלכם למנוע החיפוש. אממה, דרישות מנוע החיפוש ותנאיו משתנים כל הזמן. מעת לעת אנחנו שומעים על עדכון חדש שיצא לאלגוריתם של גוגל, אשר עכשיו מחייב את האתר שלכם להשתנות ולהתאים את עצמו מחדש, אחרת הוא לא יעמוד בדרישות העדכניות של מנוע החיפוש. 

מכאן כבר ברור למה SEO חייב להיות מתמשך ותמידי, אם אתם לא רוצים שהאתר שלכם ישאר מאחור ויהיה מדורג נמוך. הנה כמה דוגמאות להתאמות שהאתר שלכם יצטרך לבצע כשגוגל מוציאים עדכון לאלגוריתם שלהם:

  • שינוי, הוספה או הורדה של מילות מפתח – מה שמוביל ליצירת תוכן חדש בהתאם למילות מהפתח החדשות, ולקידום התוכן החדש הזה בגוגל ומול אנשי מפתח שונים.
  • שינויים במאפיינים הטכניים של האתר – עדכון התגיות, תיאורי מטה, כותרות, הקוד ועוד.
  • הוספת לינקים חיצוניים שעכשיו נדרשים יותר.

איזו חברה לקידום אתרים אסור לבחור:

חשוב מאוד שתתרחקו מחברות קידום אתרים לא מקצועיות. יש הרבה כאלו בשוק, ויש 5 דברים עיקריים שצריכים להרים אצלכם דגלים אדומים:

  • חברת קידום אתרים שמבצעת SEO בטכניקות מפוקפקות מאוד, לא אמינות, ומומצאות – יש לא מעט חברות בשוק שלא פועלות בהתאם להנחיות ולהוראות הברורות של גוגל, ובכך מפרות את המדיניות של גוגל. הדבר הזה לא יסתיים בשתיקה, כשגוגל תעלה על זה ותטיל על האתר שלכם סנקציות שונות. 
  • דוגמאות לאותן טכניקות ירודות יכולות להיות: רשתות ספאם, תוכן ספאמי, שכפול תוכן, חוות תוכן, לינקים ממומנים. הטכניקות האלו למעשה מפעילות מניפולציות על המערכת של גוגל ומפרות את המדיניות שלה. הסנקציות שתקבלו יכולות להיות דירוג נמוך מאוד של האתר שלכם או אפילו הסרת האתר לחלוטין. 
  • חשוב לנו לציין שמעבר לכך, הטכניקות האלה מספקות אך ורק תוצאות שנגמרות מאוד מהר, שאינן יציבות לאורך זמן, ומהר מאוד המצב לא רק יחזור לתחילתו אלא לנקודה הרבה יותר גרועה.
  • חברת קידום אתרים שאינה שקופה – אם החברה לא נותנת לכם גישה מלאה לעבודה שהיא עושה, לא שקופה איתכם לגמרי, ויש לה מגבלה במידע שהיא יכולה לחלוק איתכם – זהו דגל אדום רציני.
  • חברת קידום אתרים לא אמינה – דיבור כללי, מעורפל ומבלבל, הבטחות גדולות וניסוח של גישת העבודה בצורה מאוד לא ספציפית? החברה מכריזה שתקבלו תוצאות מהירות ומיידיות בן לילה? – זה הזמן להתחיל להטיל ספק באמינותה של החברה.
  • חברת קידום אתרים בלי הרבה ניסיון בשוק – תבחרו רק חברה ששוחה בתחומים האלה כבר הרבה מאוד זמן, עם צוות מנוסה ועשיר. הסיבה לכך היא שלחברות חסרות ניסיון הרבה פעמים אין את הכלים הנדרשים כדי לעשות SEO נכון, מה שיפנה אותן לביצוע SEO על ידי טכניקות מפוקפקות ולא אמינות שקראו באינטרנט כדי לקצר תהליכים. 
  • חברת קידום אתרים עם אופן תמחור בעייתי – אם אתם מזהים תמחור מפותל, מעורפל, שאינו יציב ושמשתנה כל חודש – סימן שמדובר בחברה לא מהימנה מספיק. כשהאסטרטגיה הבנויה היא יציבה, ברורה ועקבית – העלויות לא אמורות להשתנות בפתאומיות.

איך לבחור חברת קידום אתרים טובה?

חברת קידום אתרים טובה היא חברה שמעניקה לכם שירותי קידום אתרים מלאים, בלי לעגל פינות ומבלי לוותר על שום צעד. במקביל, חברת קידום אתרים טובה היא חברה שלא עושה אך אחד מהדברים שפירטנו כאן למעלה – הפרת המדיניות של גוגל, חברה חסרת ניסיון שמנסה לעקוץ אתכם כדי להרוויח הרבה כסף ומהר, חברה שאינה שקופה או אמינה, וחברה שמתמחרת את השירותים שלה באופן עוקצני. 

  • צריכה להיות תקשורת טובה ואיכותית ביניכם לבין החברה אותה תבחרו, תקשורת הכוללת פגישות סדירות, דוחות חודשיים, שקיפות מלאה ועוד. אתם צריכים להרגיש בנוח מולם לשאול את כל השאלות שיש לכם, כשאתם יודעים שתקבלו תשובות מהימנות ואמיתיות. אם אתם מזהים התחמקויות מתקשורת ביניכם לבין חברת קידום אתרים – יש כאן בעיה.

  • על הפרויקט שלכם צריך לעבוד צוות בסנכרון, באופן הוליסטי וכוללני. בלי אאוטסורסינג, אלא צוות פנימי שמתקשר בינו לבין עצמו.

  • אתם צריכים חברה שיודעת לעשות SEO מקצועי ואיכותי, ושאפילו לרגע אחד לא עולה על דעתה להשתמש בטכניקות ירודות ואסורות. חברות שמשתמשות בטכניקות כאלה הן חברות שמודעות לכך שהן מסכנות אתכם, ומסתבר שאין להן שום בעיה עם כך.

10 סיבות לכך שאנחנו חברת קידום אתרים מושלמת בשבילכם

  1. אנחנו מבצעים שירותי SEO מלאים ושירותי קידום אתרים ממומן מלאים.
  2. הניסיון העשיר שלנו לצד הידע והפעולות המקצועיים שלנו הוכיחו את עצמם לאורך השנים בצורה חסרת תקדים.
  3. אנחנו משתמשים בכלים האיכותיים ביותר כדי לבצע קידום אתרים בגוגל. אנחנו מגנים שימוש בשיטות ובכלים לא סטנדרטיים, והם פשוט לא נכנסים אלינו לחברה.
  4. אנחנו מתאימים לכם באופן אישי את אסטרטגיית השיווק המתאימה באופן ספציפי אליכם, למטרות וליעדים שלכם, לאופי העסק שלכם, לתקציב שלכם וכו'.
  5. אנחנו מבטיחים ללקוחותינו שקיפות מלאה, ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת עבור כל עניין, עד שתהיו שבעי רצון. הדלת שלנו פתוחה, וגם האוזן.
  6. הצוות שלנו עתיר שנות ניסיון, מכיר את כל נבכי השיווק, ומומחה בקידום אתרים אורגני ובקידום אתרים ממומן. הוותק שלנו גרם לנו להיות מיומנים ופיקחים יותר, ומתוך הניסיון שלנו למדנו המון.
  7. הצוות שלנו הוא מסור וממוקד, מוכן להשקיע את כל כולו בפרויקט שלכם. אנחנו מודעים לכך שקידום אתרים לוקח זמן, ולכן ממליצים לכם להתחיל בהקדם האפשרי.
  8. הצוות שלנו עובד בצורה הוליסטית ומקיפה, כך שכל חלקי הפרויקט מתחברים יחדיו לחתיכה הומוגנית אחת, על ידי סנכרון מושלם בין כל חברי הצוות.
  9. אנחנו מתמחרים על פי ריטיינר חודשי, כך שלא יחכו לכם הפתעות בתשלום במהלך הדרך.
  10. אנחנו דואגים למדוד את הצלחת הקמפיין שלכם כל הזמן על ידי ניתוח אנליטי של הדוחות החודשיים.
    אנחנו איתכם לאורך כל הדרך, ממשיכים לבצע SEO תמידי כדי להמשיך ולהתאים את העסק שלכם לדרישות מנוע החיפוש העדכניות ביותר.

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000
072-394-7000