Fraud Blocker

קידום אתרים מקצועי עם חברת הקידום המובילה בארץ

קידום אתרים מקצועי - Personas Media

איך גוגל מקדם אתרים בשנת 2025

קידום אתרים במנועי חיפוש הוא כלי שיווקי יעיל הנקרא גם קידום אורגני, ובפועל זו שיטה המבוססת על אוסף פעולות שיש לבצע על מנת לשפר את מיקומי דפי אתר האינטרנט בדף תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים, ובראשם כמובן גוגל. 

בנוסף, יש גם שיטה לקידום ממומן במנועי החיפוש, כלומר פרסום ממומן בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים בשיטת ה-PPC (Pay Per Click). בשיטה זו משלמים רק עבור הקלקות על מודעת הפרסום או עבור שיחות טלפון הנכנסות לבית העסק, ומודעות הפרסום מוצגות במנוע החיפוש עצמו, ברשת המדיה של גוגל, ביוטיוב ובפלטפורמות נוספות.

תוכן עניינים

קבוצת פרסונאס מדיה היא סוכנות בוטיק לשיווק בדיגיטל, וכחברת קידום אתרים מובילה בתחומה אנחנו מספקים שירות לקידום אתרים מקצועי, אורגני וממומן, בכל מנועי החיפוש, בדגש על גוגל. בעזרת המומחים שלנו גם אתם יכולים לקדם את האתר שלכם ולהשיג דירוג גבוה בדף התוצאות של גוגל ובשאר מנועי החיפוש. כאשר האתר שלכם מופיע במיקום גבוה בדף התוצאות, הגולשים נחשפים לאתר שלכם וככל שהמיקום גבוה יותר כך תקבלו יותר פניות ולידים לבית העסק, תיהנו משיעור הקלקות (CTR) גבוה ומטראפיק משמעותי לאתר.

ראוי לציין כי מנועי החיפוש השונים מסייעים לגולשים (משתמשים) למצוא אתרים ומידע ברשת לפי מילות חיפוש. כאשר מקלידים שאילתה מסוימת בחלונית החיפוש של גוגל, או בכל מנוע חיפוש אחר, מקבלים דף תוצאות המסודר לפי הרלוונטיות של האתרים לשאילתה. מאחר שידוע כי מרבית הגולשים במנועי החיפוש מתייחסים רק לתוצאות האורגניות שמופיעות בראש הדף, בעלי האתרים משקיעים בשירות קידום אתרים כדי להתברג בין התוצאות הראשונות וכך הם זוכים לחשיפה רחבה ולגידול משמעותי בהיקף המכירות.

כדאי לדעת כי דף התוצאות שמוצג על ידי מנוע החיפוש כולל שני סוגים של קישורים:

  • תוצאות אורגניות שמנוע החיפוש מחזיר לאחר הקלדת שאילתה על ידי הגולש.
  • קישורים ממומנים (מודעות פרסום) שמנוע החיפוש מחזיר לפי מילות מפתח בשאילתה.

איך גוגל ושאר מנועי החיפוש מדרגים את האתר וקובעים את מיקומו בדף התוצאות? המומחים של פרסונאס מדיה הכינו מדריך בנושא קידום אתרים מקצועי (אורגני וממומן).

איך גוגל מדרג אתרים? מעל 200 גורמים משפיעים

ראשית, חשוב להבין כיצד "הראש" של Google עובד. למעשה, היא הוקמה על מנת למלא מטרה אחת בלבד: לספק ערך אמיתי לגולשים ע"י מציאת מידע שבאמת רלוונטי עבורם. ובהקשר זה, האתרים עם הערך והרלוונטיות הכי גבוהים – הם אלו שנזכה לראות בעמודי החיפוש הראשונים.

הנה רשימה של גורמים חשובים אשר עשויים להשפיע על דירוגו של האתר שלכם:

1.תוכן איכותי, ייחודי ומקורי

הראשון ברשימה שלנו הוא ה- "מלך" הבלתי מעורער של עולם הדיגיטל – התוכן. יצירת תוכן איכותי לאתר שלכם תוכל להגדיל את סיכוייו להגיע אל תוצאות החיפוש הראשונות. שם המשחק? אמון וסמכותיות גבוהים. צרו תכנים איכותיים, מעניינים, מקוריים והכי חשוב – תכנים בעלי ערך ורלוונטיות אמיתיים בעבור הגולשים אשר מבקרים באתר שלכם. בין היתר, תוכלו לכתוב מאמרים מקצועיים מגוונים אשר נוגעים לתחום העיסוק שלכם. כך למשל, אם אתם עסק שמוכר ציודי מחשוב, תוכלו לעלות מאמר מקצועי ומקורי על "איך לטפל בוירוסים במכשיר הטאבלט האישי שלכם".

את המאמרים שאתם כותבים תוכלו להעלות ישירות לאתר שלכם, או לפתוח בלוג ייעודי ולפרסם אותם שם (רלוונטי במיוחד לצורך ניהול מוניטין ברשת). פרט ליצירת תוכן שיש בו ערך אמיתי ורלוונטיות, עליכם לשים דגש רב על שימוש בביטויי מפתח מתאימים. מה זה בדיוק אומר? ובכן, בכדי לייצר תוכן המוגדר כ- "רלוונטי", אתם לא רק צריכים ליצור "תוכן לעניין", כלומר, תוכן שהוא מעניין ורלוונטי עבור הגולשים, אלא גם לשלב בו ביטויי מפתח המשמשים אותם בתהליך החיפוש.

כך לדוגמא, בתור עסק שהתמחותו היא צילום אירועים, תוכלו לשלב בו ביטויים כמו "צלם מקצועי לחתונות", "צלם מקצועי לבר מצווה", "צלם לאירועי בריתה" וכיוצ"ב. הרעיון הוא להביא למצב שכאשר גולש מקליד את ביטויי המפתח הרלוונטיים, הוא יראה את האתר שלכם בתוצאות החיפוש הראשונות. ככל ששילובם של ביטויי המפתח ייעשה בצורה "טבעית" יותר, כלומר, שהם לא ישולבו באופן מאולץ, כך יגדלו הסיכויים שהאתר שלכם יקודם באופן יעיל ומהיר יותר.

2. פרמטרים טכניים לדירוג האתר ​

יש אנשים שעדיין מאמינים כי דירוג האתר שלהם בגוגל מושפע לפי דירוג אנושי. יחד עם זאת, ההשפעה האנושית אולי היחידה שקיימת בדירוג האתר, היא שמפתחי ומתכנתי גוגל יצרו אלגוריתם ייחודי ודינאמי המשפיע באופן ישיר על הדירוג. וכיצד בדיוק זה מתבצע? ובכן, ישנו מונח ידוע אשר נקרא "הזחלנים של גוגל", שזו בעצם התייחסות לפעולת הסריקה המתבצעת ע"י גוגל לעמודים שונים באתר שלכם. אותם "זחלנים" (או "רובוטים" אם תרצו) מבצעים סריקה לכלל עמודי האתר. הסריקה מתייחסת להיבטים טכניים שונים אשר מסייעים לגוגל לבצע את תהליך הדירוג:

  • Meta Title :Meta Title (או "מילת מפתח בכותרת") הוא אחד הפרמטרים החשובים והמשפיעים ביותר על דירוגו של האתר שלכם. את ה-Meta Title ניתן להגדיר במערכת הניהול של האתר, כאשר הכותרת המוגדרת בפרמטר זה היא בדיוק מה שיוצג בעמודי תוצאות החיפוש.

להלן צילום מסך לדוגמא:

בכדי להצליח לייצר אפקטיביות מרבית מבחינת קידום האתר, חשוב להשתמש בביטויי המפתח הרלוונטיים ממש בתחילת הכותרת. במקרה הנ"ל, הביטוי הרלוונטי הוא "שיווק באינטרנט".

  • שימוש בביטויי מפתח בכותרות הטקסטים (תגיות H3, H2, H1 וכו'): כאשר אתם מעלים תכנים לאתר שלכם, חשוב לשים לב לשימוש בתגיות הכותרת. לצורך העניין, אם אתם רוצים לעלות מאמר מקצועי אשר עוסק ב- "איך לאפות את העוגה המושלמת", חשוב שתהיה לכם חלוקה הגיונית (ורלוונטית) של כותרת ראשית (H1) וכותרות משנה (H2,H3 וכו'). ברוב המקרים, חלוקה ל-H1 ו-H2 תוכל להספיק. במקרים אחרים בהם הטקסט הוא מורכב ונרחב, כדאי לבצע חלוקה מעמיקה יותר (H3 ואילך). כותרות ה-H1 הן בעלות ה- "כוח" המשמעותי יותר מבחינת השפעתן על דירוג האתר בגוגל. את הגדרת תגיות הכותרת ניתן לבצע באמצעות מערכת ניהול האתר (למשל- וורדפרס). 

להלן צילום מסך לדוגמא:

בדוגמא שלפניכם אתם יכולים לראות במרקר הצהוב את כותרת ה-H1 שלנו. זו היא הכותרת הראשית של המאמר. ביטוי המפתח הרלוונטי במקרה הזה הוא "קידום אתרים".

  • Meta Description :Meta Description (או "מטא תיאור") הוא פרמטר נוסף המתקשר ל- Meta title והוא מתייחס לתיאור הקצר אשר מופיע תחתיו בעמודי תוצאות החיפוש.

להלן צילום מסך לדוגמא:

המידע המסומן שאתם רואים במסגרת הוא למעשה ה- Meta Description שלנו. בגדול, השפעתו על תהליך הקידום היא יותר עקיפה מאשר ישירה, שכן הוא יכול לשמש בעיקר כמודעה אטרקטיבית אשר עשויה למשוך גולשים להיכנס אל האתר שלכם.

בקידום ממומן אשר מתמקד בפרסומן של הודעות ממומנות, משקלו של ה- Meta Description הוא קריטי במיוחד.

  • כפילות בתגיות המטא: עמודים באתר בעלי תגיות מטא כפולות (כמו טייטלים ודיסקריפשנים למשל) עשויים להיפגע מבחינת הנראות שלהם בעיני גוגל (ממש בדומה לתכנים משוכפלים). ניתן לקבל על כך התראות שגיאה באמצעות ה-Google Search Console או דרך כלים נוספים כדוגמת ה- Screaming frog.

להלן צילומי מסך לדוגמא:

קידום אתרים - סקרימינג פרוג כלי קידום מדהים

בצילומי המסך שלפניכם ניתן לראות את כלי ה- Google Search Console וה- Screaming Frog שמתחתיו בפעולה.

  • מפת את (Site map): מפת אתר הינה קובץ xml ייעודי אשר מסייע לגוגל לקרוא ולסרוק את אתר האינטרנט שלכם בצורה יעילה יותר. במערכות ניהול פופולאריות כדוגמת וורדפרס ניתן להפיק מפת אתר בצורה קלה ופשוטה. את קובץ מפת האתר אנו משגרים לגוגל באמצעות כלי ה- Google Search Console.

להלן צילום מסך לדוגמא:

בתמונה שלפניכם ניתן לראות העלאה של מפת אתר אל ה-  Google Search Console.

  • התאמת האתר למכשירי מובייל ("Mobile First"): ככל שחולף הזמן, נראה כי מגמת השימוש של גלישה באינטרנט הולכת ועוברת לגלישה במכשירי הסמארטפון. בדיוק מ- סיבה זו, חשוב שתוודאו כי אתר האינטרנט שלכם מותאם גם לשימוש במכשירי המובייל. נכון להיום, גוגל מפעילה בוט מיוחד (User-Agent) אשר מסוגל לסרוק אתרי אינטרנט ולבדוק את התאמתם למכשירי סמארטפון. אם יימצא כי האתר שלכם אינו מותאם למובייל, לא תזכו לקבל עדיפות בתוצאות החיפוש של מכשירי הסלולר וה- טאבלטים. מעבר לעובדה שזה יפגע בדירוג בסלולר, זה גם עשוי לפגוע בחווייתם של משתמשים/לקוחות פוטנציאליים אשר יימנעו מלהיכנס אל האתר שלכם.
  • זמן טעינה של האתר: נחזור ונדגיש את מטרת העל של גוגל – להציג בפני הגולש את תוצאות החיפוש הכי רלוונטיות עבורו. אם האתר שלכם נטען באופן איטי מדי אז רמת הרלוונטיות הזו, באופן טבעי, יורדת. לכן, בכדי להימנע מפגיעה ברמת הדירוג ובעיקר מאיבוד פוטנציאלי של לקוחות, חשוב מאוד לשים דגש על כל הנושא הזה של זמן טעינת האתר. למרבה המזל, יש לא מעט כלים אפקטיביים כמו Google Page Speed, Pindjdom ו-Gmetrix אשר יכולים לסייע לכם לבחון את מהירות האתר שלכם. בחלק גדול מן המקרים, הטעינה האיטית נובעת מתמונות כבדות מדי או משרתים חלשים.
  • אורכן של כתובות URL: שימוש בכתובת URL ארוכה מדי עשוי להשפיע בצורה ישירה על דירוגו של העמוד בגוגל (במקרים קיצוניים, זה אף עלול לגרום למצב שבו עמודים מסוימים מהאתר שלכם לא יופיעו כלל בעמודי תוצאות החיפוש). אחד מן הדגשים החשובים ביותר הקשורים לקידום אתרים, הוא ליצור אופטימיזציה לכתובות URL אשר אינן ברורות ו/או ארוכות מדי (הפיכת כתובות URL ל- "ידידותיות").
  • Bread Crumbs :Bread Crumbs (או "פירורי לחם"), הם אותם קישורים פנימיים שאנו נוהגים לראות באתרים שונים, שתפקידם הוא לסייע לגולש להתמצא בקלות באתר ולאפשר למנוע החיפוש של גוגל להבין את ההיררכיה הקיימת בו.

להלן צילום מסך לדוגמא:

את הדוגמא הנ"ל אנו מביאים לכם מן האתר של "הבורסה לתכשיטים". בצד ימין למעלה תוכלו לראות את "פירורי הלחם" המקשרות בין דף הבית לקולקציית התכשיטים של שנת 2019.

  • קישורים פנימיים/חיצוניים: ה- א' ב' אם תרצו של עולם קידום האתרים, הוא יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים באתר שלכם. קישורים פנימיים בין עמודים שונים באתר (בעיקר כאלו שיש להם וותק משמעותי יותר), יוכלו לסייע לכם לחזק עמודים ספציפיים שחשוב לכם לקדם בגוגל. קבלתם או הוצאתם של קישורים חיצוניים אל אתרים הנחשבים ל- "סמכותיים", תוכל לסייע לכם אף היא בתהליך קידום האתר שלכם. תוכלו לבחון את איכותם של פרופילי קישורים קיימים בעזרת כלים שימושיים כמו ה- Screaming frog וה-Ahrefs.

3. יותר מדי פרסומות ​

בכדי להבטיח רלוונטיות מקסימאלית עבור הגולשים, גוגל החליטה כי אתרים המציגים יותר מדי פרסומות ייחשבו לאתרים "בעייתיים". לצורך העניין, ההמלצה היא להימנע מפרסומות במקומות חיוניים המיועדים להכנסתם של תכנים רלוונטיים לגולש (Above the fold). גוגל עצמה אגב מגבילה את מערכת הפרסום שלה "Adsende" לעד 3 פרסומות פר עמוד.

4. שגיאות כתיב ודקדוק ​

אלא אם כן אתם מורים ללשון וחשוב לכם להציג טעויות נפוצות בעברית, נסו להימנע עד כמה שניתן מטעויות של כתיב ודקדוק. בתור התחלה, זה פוגע בחוויית המשתמש. ואם הבעיה היא ממש חמורה, זה אף עלול לפגוע בדירוג האתר שלכם. טיפ קטן מאיתנו? היעזרו בשירותיו של כותב תוכן מקצועי.

5. קישורים שבורים ​

קישורים שבורים המובילים להודעות שגיאה כמו 404 ו- 500 הם אינדיקציה לא טובה לאתרים נטושים או בלתי מתוחזקים. בדומה לגולשים שחוויית המשתמש שלהם נפגעת מכך, גוגל ממש לא אוהבת את זה. השתמשו בכלים כמו ה- Screaming frog או ה- xenu בכדי לסרוק ולמצוא קישורים שבורים באתר שלכם.

להלן צילום מסך לדוגמא:

בתמונה הנ"ל ניתן לראות הודעת שגיאה "404" טיפוסית. כדאי להוסיף אגב, כי ניתן להפוך את הודעות השגיאה הללו לדרך יעילה לקידום אתר האינטרנט. כך למשל, אפשר ליצור דף 404 מעוצב ואף להוציא ממנו קישורים לעמודים אחרים באתר שלכם.

6. פרסום "אודות", פרטי עסק ודרכים ליצירת קשר

זה עשוי אולי להישמע כמובן מאליו, אך גוגל נוהגת להעריך הרבה יותר אתרי אינטרנט שיש להם אבא ו- אמא. בין היתר, זה מתבטא ביצירת עמוד "אודות" על האתר שלכם, פרסום פרטים רלוונטיים על העסק (כמו כתובת ודרכי הגעה) וכמובן, פרסום דרכים שונות בהן ניתן ליצור עימכם קשר (גם הוספת תמונה שלכם או של בית העסק לא תזיק).

7. השתלשלות היסטורית של דומיין האתר ​

מקרים שונים כמו החלפת בעלים תדירה ורישום לתקופות שאינן רצופות, עשויים לפגוע בצורה ישירה בתהליך קידומו של האתר שלכם. מבחינת גוגל, דומיינים בעלי היסטוריה "בעייתית" אינם ראויים להתייחסות רצינית והיא אף עלולה לאפס להם את נתוני הדירוג.

8. תגובות גולשים בעמוד ​

באופן כללי, גוגל מעדיפה אתרי אינטרנט אשר התוכן הקיים בהם מתעדכן בצורה שוטפת. בין היתר, זה גם בא לידי ביטוי בתגובות של גולשים באתר. ובין אם מדובר בתגובות חיוביות או שליליות, מבחינתה של גוגל זה הוא תוכן שמעורר עניין. באופן סטטיסטי, עמודים המתעדכנים באופן שוטף (בין אם בתגובות גולשים ו/או בכל תוכן בכלל), מקודמים יותר בגוגל מאשר עמודים הנותרים "סטטיים".

9. חיבור אתר האינטרנט לרשתות חברתיות ​

ללא כל ספק, אתר האינטרנט שלכם הוא נכס דיגיטלי ראשון במעלה, בייחוד כאשר מתבצעת עליו עבודת "אופטימיזציה" (קידום) יעילה. אם אתם רוצים לשפר ואף לחזק את קידום האתר, דאגו לחבר אותו לרשתות חברתיות שונות. כך למשל, חיבור האתר לעמוד גוגל+ או לפרופיל גוגל+ יוכל לסייע לקדם אותו ברמת התוצאות המקומיות. בנוסף, ניתן להוציא קישורים מאתר האינטרנט שלכם לפרופילים חברתיים נוספים כמו פייסבוק, יוטיוב, טוויטר ואינסטגרם. מבחינת גוגל, האתר שלכם ייתפס כ- "מותג רציני" וזה יוכל כמובן לסייע לכם לזכות בדירוגים גבוהים יותר.

להלן צילום מסך לדוגמא:

במסגרת הכחולה משמאל ניתן לראות דוגמא לפרופיל גוגל+. ניתן לעדכן בפרופיל הנ"ל את כתובת העסק, שעות הפתיחה, טלפונים ליצירת קשר ואף להעלות תמונות מן העסק עצמו.

10. שיעורי נטישה ​

כל מי שעוסק בתחום קידום האתרים אמור להכיר את המושג "Bounce Rate" (או "אחוז נטישה"). מדובר במדד שניתן לקרוא ב- Google Analytics, והוא מתייחס למצב שבו גולשים נכנסו לאתר מסוים, אך לא ביצעו בו שום פעולה (גם אם הם נשארו בו למעלה מחצי שעה). 

בגדול, אנחנו מדברים כאן על משהו שהוא דווקא טיפה שונה. מבחינת גוגל, וללא כל קשר לנתוני ה- Bounce Rate של Google Analytics, גולשים שביקרו באתר אינטרנט מסוים ואשר בחרו לצאת ממנו לאחר כמה שניות – מאותתים כי האתר שנכנסו אליו לא סייע להם במציאת המידע הרלוונטי עבורם. אך מה לגבי מקרים בהם ניתן למצוא מידע באופן מיידי? בגדול, זה יהיה תלוי בנישה. 

אם נרצה למשל לדעת "מה היא השעה בניו- יורק", אנחנו נוכל לחפש בגוגל ולגלות זאת בו במקום. וגם אם ניכנס ונצא מיידית מאתר אשר מראה לנו את השעה המדויקת, אין זאת אומרת שגוגל "תכעס" עליו ותעניש אותו על כך ש- "נטשנו" אותו.

 

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים ממומן

מבחן התוצאות

קידום אורגני מבטיח תוצאות מצוינות לטווח בינוני עד רחוק. הקידום האורגני נחשב לכלי הפרסום והשיווק היעיל והמשתלם ביותר לטווח הארוך. 

תוצאות הקידום הממומן בגוגל הן מיידיות בלבד, מאחר שמודעת הפרסום מופיעה רק בתקופה שבה משלמים על הקמפיין במנוע החיפוש.

מיתוג בדיגיטל

קידום אורגני מסייע לעסק להפוך למותג מוכר ומשגשג, וכל עסק שמגיע למיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש זוכה ליתרונות משמעותיים על פני מתחריו.

קידום ממומן מסייע לעסק להשיג מיתוג בפלטפורמה הדיגיטלית וניהול קמפיין מקצועי בגוגל יכול להשיג לידים חמים ואיכותיים תוך זמן קצר.

בניית סמכות ואמינות

כדי להופיע במיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש יש לבנות סמכות ואמינות, מאחר שזהו אחד מהפרמטרים שקובעים את דירוג האתר. הגולשים מתייחסים יותר ברצינות לתוצאות האורגניות מאחר שהן מעידות על עסק אמין ואיכותי יותר.

הגולשים יודעים שכל עסק יכול להשקיע תקציב בקמפיין ממומן בגוגל, לכן רבים מהגולשים מעדיפים להתעלם ממודעות הפרסום הממומן והם בוחרים להקליק על התוצאות האורגניות.

טראפיק (תנועה לאתר)

קידום אתרים אורגני מבטיח טראפיק משמעותי וגדול לאתר, ורוב הגולשים מגיעים לאתר באמצעות חיפוש בגוגל והקלקה על תוצאות אורגניות.

קמפיין ממומן בגוגל מסייע לעסק להשיג טראפיק גבוה כל עוד הקמפיין רץ ברשת. מרגע הפסקת הפרסום המודעה אינה מוצגת יותר והטראפיק לאתר מפסיק.

עלות

יש להשקיע בשירות קידום אתרים אורגני לפחות 6 חודשים, אך נכון להתייחס למבחן התוצאה לטווח בינוני עד רחוק.

ניתן לנהל קמפיין פרסום בגוגל גם בתקציב נמוך, אך התוצאות יהיו בהתאם.

יחס המרה

יחס המרה גבוה ואטרקטיבי.

יחס המרה נמוך בהשוואה לתוצאות הקידום האורגני.

קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי אינו מתמקד רק בשיפור דירוג האתר במנועי החיפוש אלא ביצירת חוויית משתמש מתקדמת שמובילה להמרות איכותיות. שימוש בשיטות מתקדמות כגון אופטימיזציה של תוכן, ניתוח נתונים מעמיק ומעקב מתמיד אחרי מגמות שוק, מבטיחים שהאתר שלך יבלוט מעל המתחרים לאורך זמן.

חברת לקידום אתרים מקצועי פרסונאס מדיה

פרסונאס מדיה מתמחה במתן שירותי קידום אתרים המותאמים אישית לצרכים ולמטרות של לקוחותיה. עם צוות מקצועי ומנוסה, החברה מספקת פתרונות ייחודיים המשלבים ידע טכנולוגי, אסטרטגיה שיווקית ותשומת לב לפרטים הקטנים – כל זאת במטרה למקסם את הנוכחות הדיגיטלית שלך.

שירותי קידום אתרים בחו"ל – מגמות חדשות בשנת 2024

עסקים רבים בישראל מעוניינים להגדיל את המכירות באמצעות חדירה לשווקים בינלאומיים חדשים, ובמיוחד במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, גרמניה, צרפת, אנגלית, הולנד וכד'. הדרך להפוך למותג בינלאומי מוכר ומצליח מתחילה בגיבוש אסטרטגיית קידום אתרים לחברות ולעסקים, כלומר שירות קידום אתרים במנועי החיפוש בשילוב פרסום ממומן, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, SEO לוקאלי וטכניקות נוספות.

חשוב לבחור היטב חברת קידום אתרים המתמחה בשירות קידום אתרים לעסקים המגדילים את פעילותם בחו"ל, מאחר שיש טכניקות מתקדמות ל-SEO גלובלי. כמו כן, חשוב להכיר את כל העדכונים האחרונים שבוצעו באלגוריתמים של מנועי החיפוש, ובראשם גוגל, ויש להשתמש בטכניקות מתקדמות ועדכניות על מנת לסייע לעסק למכור מוצרים ו/או שירותים ביעדים נבחרים מעבר לים. 

אחת מהמגמות המרכזיות בשירותי קידום אתרים גדולים בחו"ל היא השימוש ההולך וגובר בכלי AI, כלומר בכלים מבוססים על בינה מלאכותית. כבר היום אנשי המקצוע בתחום ה-SEO נעזרים בכלי AI חדשים לצורך מחקר מילות מפתח, ניתוח אתרים של חברות מתחרות, פיקוח ומעקב אחר קידום האתר במנועי החיפוש בחו"ל ועוד.

מחקר מילות מפתח נחשב לחלק חשוב ומשמעותי בעבודתם של מקדמי האתרים, וכעת בעזרת כלים מתקדמים המבוססים על בינה מלאכותית ניתן לדייק את ביטויי המפתח ולאתר בקלות את מילות המפתח המתאימות לקידום לוקאלי, תוך התייחסות נכונה לסלנג המקומי, לתרבות הצריכה ביעד בו מקדמים את האתר ולאופן החיפוש של מוצרים ושירותים בכל מדינה זרה, עם אפשרות לרדת לרזולוציות נמוכות ומדויקות יותר לפי ערים ושכונות מגורים.

אחת מהשיטות היעילות להציג תוכן רלוונטי לגולשים המגיעים מיעדים שונים בחו"ל היא שילוב נכון של תגיות hreflang tags. יש שיטות שונות להתאמת האתר לקראת שירות קידום אתרים לחברות המעוניינים לחדור לשווקים שונים בחו"ל, והשימוש בתגיות hreflang נפוץ בקידום אתרים לוקאלי.

מגמה חדשה נוספת בקידום אתרים בחו"ל היא עיבוי התכנים הקיימים באתר, וזאת לאחר שגוגל פרסמה כי האלגוריתם שלה יעניק דירוג גבוה יותר לאתרים שמעבים ומעדכנים את התכנים הקיימים. כלומר, כדי לקבל דירוג גבוה יותר ולטפס מעלה בדף התוצאות הראשון יש להשקיע בתכנים הקיימים, לבדוק שהם עדכניים ומספקים מידע רלוונטי לגולש ומומלץ לשדרג ולעבות את התכנים הקיימים, גם תוכן שנמצא בבלוג. עיבוי ועדכון התכנים מבטיח מידע עדכני ואמין יותר לגולשים, וניתן לקבל יותר כניסות לאתר ולהשתלב גם בעמוד הראשי במענה לשאלות הנפוצות ביותר של הגולשים (תוצאות אפס).

טיפים בנושא קידום אתרים בחו"ל לחברות וארגונים גדולים

חברות גדולות כבר הבינו כי עליהם להשקיע בשירות קידום אתרים (אורגני + ממומן) כדי לזכות בחשיפה רחבה, לחדור לשווקים חדשים ולהגדיל מכירות. כל עסק שמעוניין למכור בחו"ל חייב להשקיע בקידום האתר שלו ביעדים שונים מעבר לים, ובעזרת מומחים לקידום אתרים בינלאומי ניתן להשיג את המטרות הרצויות וליהנות מהחזר השקעה גבוה.

לפניכם מספר טיפים שיכולים לסייע לאתר שלכם להגיע לחשיפה גדולה וממוקדת בפני לקוחות פוטנציאליים בחו"ל:

  • חשוב לתרגם את התכנים באתר לשפות זרות, תוך התייחסות לסלנג המקומי ולמאפייני קהל היעד ודפוסי הרכישות שלהם באינטרנט.
  • מומלץ לעבות את התכנים באתר ולבדוק האם התוכן מעודכן ומספק מידע נכון ורלוונטי לגולשים.
  • בקידום אתרים בחו"ל יש לשלב בכותרות, בתגיות ובתכנים גם ביטויי זנב ארוך, ולא רק מילות מפתח מרכזיות עליהם התחרות גבוהה.
  • יש לפעול בכמה חזיתות במקביל כדי להגיע לחשיפה רחבה, לכן בשירות קידום אתרים בחו"ל יש לשלב פעילות ברשתות החברתיות, לנהל קמפיינים מדויקים, לעורר מעורבות בקרב הגולשים שעוקבים אחר פרסומי החברה וכו'.

קידום אתרים - שאלות ותשובות

מה ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום ממומן?

קידום אתרים אורגני נועד להביא את האתר שלכם למיקום גבוה ככל האפשר בדפי תוצאות החיפוש של גוגל או במנוע חיפוש אחר, בעוד קידום ממומן הוא קמפיין לכל דבר ועניין. את תוצאות הקידום הממומן רואים מיד לעומת תוצאות הקידום האורגני אותן רואים רק לאחר 6-3 חודשים. הקידום האורגני הוא כלי שיווקי לטווח הארוך, באמצעותו יוצרים נכס דיגיטלי משמעותי, משפרים את יחס ההמרה, מגדילים את הטראפיק לאתר ונהנים מגידול בהכנסות העסק.

כמה זמן לוקח קידום אתרים מקצועי?

קידום אתרים מקצועי מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של העסק או הארגון. ברוב המקרים חותמים על חוזה מול סוכנות פרסום וקידום אתרים לתקופה של לפחות חצי שנה עד שנה מאחר ונדרש זמן להשגת היעדים כמו מיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. יחד עם זאת, אנחנו ממליצים לכם לשלוח אלינו קישור לאתר כדי שנעשה מספר בדיקות לפני שנכין עבורכם הצעת מחיר ואנחנו נסייע לכם להחליט כמה זמן להשקיע בקידום האתר.

איך לבחור חברת קידום אתרים מקצועית?

יש תחרות רבה בין פרילנסרים לסוכנויות דיגיטל, לכן מומלץ לערוך סקר שוק, ויש לקרוא מידע על מקדם האתרים, לבדוק אילו שירותים החברה מציעה, לקרוא סיפורי הצלחה של החברה, וחשוב לקרוא חוות דעת וביקורות באינטרנט. כדאי להתייחס לפרמטרים כמו ותק בענף, תחומי התמחות, ניסיון וידע, הסמכות מקצועיות, מחירים, מקצועיות, איכות השירות ללקוח, שקיפות, דיווחים וכדומה.

כמה עולה קידום אתרים מקצועי?

אין מחיר אחד וקבוע לקידום אתרים מקצועי, חשוב לזכור כי האתרים שונים ולכל לקוח יש צרכים ומאפיינים אחרים. באופן כללי המחיר המקובל בענף לקידום אתרים מקצועי מתחיל ב-3,000 ₪ לחודש, זהו מחיר לקידום אתר פשוט בתחום שאינו תחרותי, והעלות לקידום אתר מורכב יותר מגיעה לכמה אלפי שקלים בחודש.

אנחנו ממליצים לא להתייחס רק לעלות החודשית הנדרשת לקידום מקצועי של האתר שלכם, וכדאי לכם למדוד את השירות מבחינת שיפור ביחס ההמרה, גידול הטראפיק, מיתוג ברשת, גידול במכירות, חשיפה גדולה וכדומה.

מה זה SEO?

SEO, ראשי תיבות של Search Engine Optimization, מתאר שיטות שונות לבצע אופטימיזציה לאתר כלשהו ולהנגיש אותו לדרישות של מנוע החיפוש הנבחר, בדרך כלל גוגל, ולסייע לאלגוריתם המשוכלל של מנוע החיפוש להבין את האתר ולהעניק לו דירוג גבוה יותר. אופטימיזציה באתר ומחוצה לו מהווה חלק מרכזי בעבודתו של מקדם אתרים, ומעבר לשינוי בקוד ובמבנה האתר, מבצעים פעולות כמו הוספת תגיות מטא, כותרות עם מילות מפתח, שיפור זמן טעינת האתר בדגש על מובייל, בניית קישורים חיצוניים ופנימיים, תיקון שגיאות ולינקים שבורים, שיפור ממשקים, העלאת תוכן איכותי משובץ במילות המפתח וכד'.

איך גוגל מדרג את האתרים?

האלגוריתם המשוכלל של גוגל הוא סוד כמוס בתעשייה, ורוב הפרמטרים שקובעים את דירוג ומיקום האתרים בתוצאות החיפוש אינם ידועים. בתוך כך, ידוע שיש מעל 200 פרמטרים שקובעים את דירוג האתרים, ביניהם זמן טעינת העמוד, התאמה למובייל, אחוז נטישה, תוכן ארוך ואיכותי, סמכותיות ועוד, ואחת לתקופה משתחרר עדכון המשפיע על מיקומי האתרים.

מה זה קידום אתרים לגיטימי?

בעולם קידום האתרים יש שיטות שונות לקידום האתר במנועי החיפוש, חלקן דרכים לגיטימיות וחלקן לאו. קידום לגיטימי נעשה על ידי אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים, בשיטות שאינן מנוגדות לכללי גוגל ושאר מנועי החיפוש, ואנחנו בפרסונאס מדיה מבצעים רק קידום לגיטימי (כובע לבן) וכך אנו משיגים את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו בארץ ובחו"ל.

כלל הפרמטרים שהצגנו כאן בפניכם, הם רק חלק קטן מעוד המון משתנים נוספים אשר משפיעים באופן ישיר על דירוגם של אתרים בגוגל.

אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על הנושא ולגלות איך לשפר את דירוגו של האתר שלכם, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם ולסייע.

אולי יעניין אתכם גם: קידום אתרים בחו"ל | קידום אתרים בארצות הברית

אולי יעניין אותך גם
Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000