מתכננים קידום אתרים בארצות הברית? אספנו עבורכם טיפים חשובים לקראת המסע

תוכן עניינים

בכל מקום בעולם בו אתם מעוניינים לפרסם את העסק שלכם, אתם תצטרכו להתאים את הפרסום שלכם לתרבות המקומית. אם לא יהיה לכם קשר מיוחד וחיבור מותאם אישית לתרבות המקומית – קמפיין הפרסום יכול להיכשל, ובגדול. אפילו רק לשים לב לאבני היסוד של התרבות במקום בו אתם מתכננים קמפיין – יכול להיות ההבדל בין כישלון להצלחה, ולחסוך לכם כמויות אדירות של כסף. 

השוק בארצות הברית הוא קשה ומאתגר. מדובר בכניסה לשוק עם חברות גדולות, שכולם כבר עשו את שיעורי הבית שלהן והן יודעות מצוין מה הן עושות. כך שאם אתם מתכוונים לעשות קידום אתרים בארצות הברית – אתם תצטרכו להיות מאוד טובים.

למה לעשות קידום אתרים בארצות הברית?

אם גם אתם מחפשים להגדיל את המכירות ואת הרווחים של העסק, לצבור יותר נוכחות בדיגיטל ולהתרחב – אתם כנראה צריכים, בין היתר, לקוחות מחו"ל. 

למה ארצות הברית?

  • ארצות הברית היא מדינה ענקית, בעלת 50 מדינות וערים גדולות. היא מתפרסת על שטח גדול מאוד ויש בה אוכלוסיה רבה.
  • ארצות הברית בעלת כלכלה חזקה וגדולה ביותר.
  • האוכלוסיה האמריקאית משתמשים באופן קבוע באינטרנט, ונהנים לגלוש אונליין. 

אנחנו לא נשקר לכם – קידום אתרים בארצות הברית יכול להיות קשה. מילות המפתח צריכות להיות מותאמות מחדש, המיקומים צריכים להיות מוגדרים ומותאמים בצורה מאוד מדויקת (כי ארצות הברית כל כך גדולה ומגוונת באוכלוסיה שלה), התוכן חייב להיכתב על ידי כותב יליד ארצות הברית, וכמובן, מדובר בתרבות שונה. 

כל אלו הם אתגרים, אך אתגרים אפשריים. בעזרת חברת קידום אתרים בגוגל תוכלו לקדם את האתר שלכם בצורה מצוינת ומשמעותית עבור הקהל האמריקאי, ותראו לאט לאט איך נבנות תוצאות ואיך המטרות שלכם מושגות. 

נתונים שחייבים לדעת:

  1. הכלכלה בארצות הברית היא הגדולה בעולם, עם 17.5 טריליון דולר. (relevance
  2. בגוגל נערכים 1.2 טריליון חיפושים בשנה, ו"רק" 3.5 ביליון חיפושים בכל יום. (smart sites)
  3. ע"פ Survey Gladly שנערך ב 2019, 84% מהלקוחות יעברו לחברה אחרת אחרי 3 חוויות שליליות בנוגע לשירות לקוחות, ו- 17% מהם יעזבו אחרי חווייה שלילית אחת. (business.com)

מה הנתונים הללו אומרים לנו?

יש 2 מסקנות עיקריות שניתן להסיק מהנתונים הללו:

  • חוויית משתמש היא דבר מהותי בכל הנוגע לקידום אתרים, ואי אפשר לרגע לזלזל בה או לשים אותה בצד. היא הרבה פעמים יכולה להיות ההבדל בין לקוח שמבצע המרה ללקוח מאוכזב שחוזר לעמוד התוצאות לחפש חברה אחרת שתיתן לו מענה. לכן, הקפידו להשקיע בך ולבחור חברת קידום אורגני בגוגל שנותנת מענה שלם ומקיף לנושא זה.
  • כשהכלכלה בארצות הברית כל כך גדולה, היא מהווה מקום מעולה לפרסום של העסק שלכם ולהגדלת המכירות והרווחים של העסק.
    דרך מושלמת לפרסם את העסק היא גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם עם הכי הרבה משתמשים וכמות בלתי יתוארת של חיפושים ביום. 
קידום אתרים בארצות הברית
קידום אתרים בארצות הברית - רק דרך חברת פרסום מובילה

איך לעשות קידום אתרים בארצות הברית?

תוכן:
קידום אתרים בארצות הברית מאוד ממוקד תוכן.
וכדי לשווק תוכן בארצות הברית – צריך להכיר את האופן בו מדברים בארצות הברית.

התוכן כמובן צריך "לדבר" בשפה של האמריקאיים. על ידי שימוש נכון בניבים המקומיים (והניבים האמריקאיים שונים מאלו הבריטיים או האוסטרליים) – התוכן שלכם יהיה אופטימלי למיקום. את התוכן עבור קידום אתרים בארצות הברית מאוד מומלץ שיכתוב דובר השפה, אדם שגר שנים בארצות הברית וחווה את התרבות על כל גווניה, חווה את ביטויי הלשון ואת הסלנג המקומי והכיר את האופן בו האמריקאיים מתנהלים מבחינה צרכנית. 

התוכן שלכם צריך להיות מאוד ספציפי וישיר. תחתרו ישר לשורה התחתונה שלכם. אתם תצטרכו לספק מידע על המוצרים ועל השירותים שלכם, על הסיפור האישי של החברה, ולהוסיף כל מיני נתונים גרפיים שמעידים על ההצלחה שלכם עד כה. תהיו מאוד חדים בכתיבתכם, ממוקדים ומתומצתים, ועם זאת, אל תחסירו שום פרט חשוב. 

התאמה לנישה החברתית – בכל מקום בארצות הברית יש נישה טיפה אחרת, ואתם תצטרכו להתאים את התוכן של העסק שלכם לתרבות המקומית כדי להצליח למכור שם. צריך להכיר את התפיסות של האמריקאיים, את אורח החיים שלהם, את העבודות שלהם, את הצרכים שלהם – שכן כל אלו משפיעים על מה התוכן שנכתוב ושנשווק עבורם.

התאמת מילות מפתח – לתרגם את ביטויי המפתח ממש לא יספיק, תצטרכו לערוך מחקר מילות מפתח חדש כדי לדעת בדיוק אילו ביטויים הם אלו שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם בארצות הברית יחפשו כשירצו למצוא עסק כמו שלכם. 

חוויית המשתמש:

הציפיות של האמריקאיות הן מאוד גבוהות כשזה נוגע לחוויית משתמש איכותית. כפי שגם ראינו מהנתונים שהצגנו מקודם, גורם משפיע (ולעתים קרובות אף קובע) הוא חוויית המשתמש של הגולשים באתר שלכם. החווייה הזו של הגולשים בארצות הברית יכולה בקלות לקבוע אם הם יבצעו המרה באתר שלכם או לא. 

איך לדאוג לחוויית משתמש איכותית עבור האמריקאים?
קודם כל, חשוב שתענו בזמן וביעילות לפניות דרך המייל. הציפייה היא לענות תוך 3-4 שעות. גם אפשרות של צ'אט היא קבילה, אך חשוב שהיא תהיה אפקטיבית ומועילה עבור הגולשים, וכמובן מהירה. הציפייה היא מתן מענה תוך פחות מדקה דרך צ'אט חי עם נציג. אלו לא ציפיות גבוהות במיוחד, אך חשוב שנהיה מודעים אליהן.

שנית, וודאו שבאתר שלכם כל הדפים נטענים מהר, שאין בעיות טכניות, שקל ליצור איתכם קשר ושהכול מהיר, ברור, קריא, נוח ונגיש, ומספק את כל המידע וההנחיות הדרושים לביצוע המרה.

בשורת התחתונה, דרך מצוינת להיכנס לשוק האמריקאי היא להראות שיש לכם שירות לקוחות מצוין, טוב יותר מזה של המתחרים שלכם. תראו שאכפת לכם, שאתם קשובים, שאתם עונים מהר לשאלות ולבעיות, ושאתם שם בשבילם. אחרת, הדבר עלול לא רק לפגוע במכירות שלכם, אלא גם במוניטין שלכם (על ידי תגובות שליליות עליכם בגוגל).
כך שחוויית המשתמש ושירות הלקוחות שלכם עבור הקהל האמריקאי צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלכם.

רושם ראשוני טוב:

זה יכול להיות דרך עיצוב, תוכן קולע, מיתוג, דף נחיתה מוצלח או כל דבר אחר – העיקר שהרושם הראשוני שלכם על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יהיה חיובי.

אם בחיים אפשר לפעמים לתקן רושם ראשוני, בקידום אתרים אי אפשר. זהו חלק מאוד קריטי במשוואה. חשוב שתשימו לב לדברים כמו: הלוגו שלכם, הצבעים באתר, העיצוב, מפת האתר, פונטים, תמונות, גרפים, קצב טעינת הדפים, הקישורים הפנימיים באתר, הנוחות לגלוש באתר, חוויית המשתמש באתר וכו'.

האתר שלכם צריך להתאים לתרבות האמריקאית ולאתרים שהם כבר רגילים לראות. תתאימו את עצמכם אליהם, וזכרו – אתר עם רושם ראשוני טוב הוא אתר שמצליח.

הרשתות החברתיות בארצות הברית:
לפייסבוק יש יותר מ-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, מה שהופך את פייסבוק לרשת החברתית השולטת ביותר, ובכך גם לרשת החברתית המחזיקה במרבית זמנם של הגולשים ברשתות החברתיות. בנוסף, 80.4% מההפניות בארצות הברית למסחר דיגיטלי הגיעו דרך פייסבוק. המסקנות ברורות – בארצות הברית פייסבוק הוא אחד מהכלים החשובים ביותר, במיוחד אם אתם חנות מקוונת.

פייסבוק חייב להיות ערוץ שיווקי שלכם, אך גם אינסטגרם וסנפצ'אט – משום שהאמריקאיים משתמשים ברשתות האלו המון, יותר מאנשים במדינות אחרות בעולם. חשוב שתגיעו ללקוחות שלכם דרך הערוצים הללו, משום שהם כל כך מרכזיים. 

טבלה מסכמת: איך לעשות קידום אתרים בארצות הברית?

דגש

הסיבה לדגש

תוכן

כתיבת תוכן לארצות הברית שונה, משום שצריך לשים לב להבדלים בתרבות, בשפה המקומית, בסלנג, בניסוח (ניסוח ישיר), במילות המפתח השונות, בנישה ובאורח החיים ועוד. 

חוויית המשתמש

האמריקאים מצפים לקבל חוויית משתמש גבוהה, ואתם צריכים לספק להם אותה. הקפידו על מענה מהיר לשאלות ועל כך יתקתק כמו שצריך בלי בעיות. 

רושם ראשוני

יש הרבה פרמטרים שמשפיעים על נראות האתר, חוויית המשתמש, הנוחות לגלוש בו ועוד, והם כולם חשובים כשמדובר ברושם ראשוני – שכן רושם ראשוני אי אפשר לתקן.

הרשתות החברתיות בארצות הברית

פייסבוק היא הדומיננטית ביותר, אך גם סנפצ'אט ואינסטגרם הן חשובות לא פחות – וקידום העסק שלכם ברשתות האלו הוא הכרחי כדי להשתלב בדיגיטל האמריקאי

קידום אתרים בארצות הברית - כל הטיפים החשובים ביותר
קידום אתרים בארצות הברית - כל הטיפים החשובים ביותר

מה האתר שלכם צריך להכיל כשמדובר על קידום אתרים בארצות הברית? 

קידום אתרים בגוגל עבור האוכלוסיה האמריקאית הוא לא פשוט, ולכן האתר שלכם צריך להיות אופטימלי לקהל היעד שלכם – התושבים בארצות הברית. 

לשם כך, אספנו עבורכם כמה דגשים שחשוב לשים לב אליהם באתר שלכם עבור קידום אורגני בגוגל לאוכלוסיה בארצות הברית:

  1. ספקו מידע קוהרנטי ורלוונטי על המוצרים או על השירותים שאתם מוכרים. 
  2. תספרו את הסיפור שלכם – זה יכול להיות הסיפור מאחורי הרעיון לאותו מוצר, הסיפור על הקמת החברה, הסיפור האישי של המקימים ושל הנפשות הפועלות – על מנת לחבר את הגולשים אליכם, ליצור חיבור אישי שיגרום להם להישאר איתכם ולא לעבור לאתר של חברה מתחרה ולבצע המרה שם.
  3. הציעו תמיכה טכנית לחנות האונליין, מדריכים באתר שלכם לרכישה ועוד אמצעים להקלת תהליך הרכישה. 
  4. תכללו מילות מפתח רלוונטיות ומותאמות לציבור האמריקאי בכל התוכן שלכם. 

לצאת מהקופסה

כדי לבלוט מעל השטח, בייחוד כשמדובר על קידום אתרים בגוגל, אתם צריכים להיות מיוחדים, ואתם צריכםי להראות את זה. להיות שונים וייחודיים זהו ערך מאוד גדול, לתת משהו טיפה אחר, משהו שהמתחרים שלכם לא נותנים. ולא מדובר רק במוצר ספציפי או בשירות שאתם נותנים והמתחרים שלכם לא, אלא מדובר כמובן על המיתוג, האג'נדה, התפיסה שלכם, החזון העסקי שלכם – מה שאתם חורטים על דגלכם. 

כך שהדרך היחידה שלכם להיות בולטים, נוכחים ומעל פני השטח בארצות הברית היא להראות שאתם מביאים איתכם משהו אחר שהם עוד לא הכירו. משהו מקורי, חדשני, ייחודי, שיגרום לכולם להסתכל דווקא עליכם, ולרכוש דווקא מכם.

10 טיפים – איך לצאת מהקופסה

  1. תוכן מקורי ובעל ערך חדשני שמראה במה אתם נבדלים מחברות מתחרות.
  2. מיתוג מקורי
  3. כותרות מקוריות למוצרים שלכם ולמותגים שלכם
  4. שם חדשני
  5. אג'נדה עסקית אחרת, מהות שונה, כיוון אחר וייחודי
  6. מטרות שונות למוצרים ואופי מוצרים שונה 
  7. עיצוב המוצרים
  8. אפיקי תמיכה ושירות אחרים
  9. חזון וערכים של החברה, כאלו שמביאים איתם סגנון אחר של התנהלות ושל תפיסה עסקית.
  10. שינוי בקהל היעד כתוצאה מכל החידושים הללו במיתוג.

קידום אתרים אורגני בארצות הברית

קידום אתרים אורגני בארצות הברית ידרוש מכם הרבה השקעה. ההשקעה העיקרית היא בתוכן מקורי ואיכותי, אך כמובן שגם בכל שאר האלמנטים המרכיבים SEO טוב:

  • אופטימיזציה טכנית לאתר
  • אופטימיזצית און פייג' ואוף פייג'
  • יצירת לינקים
  • חוויית משתמש אופטמלית
  • רספונסיביות לנייד
  • עיצוב איכותי
  • מחקר מילות מפתח יסודי 
  • מיתוג לקהל היעד האמריקאי
  • תגיות מתאימות, כותרות
  • ועוד 

לולא אחד מהמרכיבים האלה – האתר שלכם, ושאר הנכסים הדיגיטליים שלכם שצריכים גם הם לעבור אופטימיזציה, לא יהיו אופטימליים למנוע החיפוש, מה שיוביל לדירוג נמוך בגוגל ולירידה במכירות עם הזמן. חשוב מאוד להקפיד על כל אחד ממרכיבי ה SEO (אלו רק העיקריים שבהם) ולבחור חברת קידום אתרים אורגני שתקפיד באופן יסודי וללא רבב על כל אחד מהמרכיבים האלו. 

קידום אתרים בגוגל – קידום ממומן

קידום ממומן בגוגל דרוש גם הוא כשנכנסים לזירה האמריקאית. כאן חשוב מאוד להקפיד על התוכן שיופיע במודעות ועל המיתוג על פי אזורים ומיקומים בארצות הברית. ארצות הברית היא ענקית, ולכן אתם צריכים להיות מאוד מדויקים כשאתם מגדירים את קהל היעד שלכם ומכוונים אליו. 

כשאתם עושים קידום אתרים בגוגל (ממומן) בארצות הברית, שימו לב ל:

  • דף נחיתה מצליח
  • אפשרות להתקשר אליכם דרך המודעה
  • מיתוג על פי אזורים (להיעזר גם ב Local SEO)
  • הרחבת הנכסים הדיגיטליים שלכם
  • הצגת סאב קישורים של האתר שלכם במודעה 

למה לבחור בנו כחברת קידום אתרים בארצות הברית?

כדי לבחור חברת קידום אתרים בגוגל שתדע לעשות גם קידום אורגני בגוגל וגם קידום אתרים ממומן עבור החברה בארצות הברית, אתם צריכים חברה מאוד מקצועית ומיומנת.
הנה 10 דברים שאולי לא ידעתם עלינו:

  1. אנחנו מנוסים מאוד בקידום אתרים אורגני (גם SEO מקומי וגם SEO בינלאומי), וכך גם בנוגע לקידום אתרים ממומן – שניהם זורמים לנו בדם ואנחנו מומחים בתחום.
  2. החברה שלנו מעסיקה אך ורק כותבים אשר דוברים את השפה האנגלית באופן שוטף ורהוט, ואנחנו לא מתפשרים על פחות מזה. 
  3. התוכן שלנו מותאם אישית לאוכלוסיה האמריקאית – מבחינת הכתיבה, התרבות, הסלנג, השיווק ועוד.
  4. אנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח יסודי ומדוקדק עבור ביטויי המפתח שלכם לתרבות בארצות הברית.
  5. אנחנו דואגים לבצע מחקר מקיף על התרבות ועל ההתנהלות האינטרנטית של כל מדינה לפני שאנחנו מתחילים לקדם בה אתר, וכך גם עם ארצות הברית כמובן.
  6. חוויית המשתמש של הלקוח היא בראש סדר העדיפויות שלנו בכל תחום, על אחת כמה וכמה כשמדובר בקידום לאוכלוסיית ארצות הברית.
  7. הצוות האיכותי שלנו יודע לזהות הזדמנויות נכונות כשצריך, ויודע איך למתג אתכם בצורה הטובה ביותר עבור השוק האמריקאי. 
  8. הצוות שלנו חד חשיבה, מקורי וחושב מחוץ לקופסה. 
  9. אנחנו הכי שקופים שיש – דוחות חודשיים אצלנו זה נוהל, ואנחנו ניתן לכם מידע על כל דבר שתבקשו ונענה על כל השאלות שלכם.
  10. האתר שלכם יכיל את כל האלמנטים הדרושים כדי להצליח, בזכות הצוות הענף והמגוון שלנו שמכיל בתוכו: אנשי שיווק, אנשי אסטרטגיה, אנשי עיצוב, אנליטים, כותבי תוכן ועוד.

לסיכום

ניתן לראות כי קידום אתרים בארצות הברית שונה מעט ממה שדמיינו, או לפחות, יותר מורכב מכך. בכל מדינה יש את הדגשים שלה עבור קידום אתרים אורגני או ממומן, ובכל מדינה אנחנו נראה התנהגות קצת שונה של האוכלוסיה שגרה בה בנוגע לשימוש באינטרנט, לשימוש ברשתות חברתיות, לתוכן או לעיצוב שהם היו מצפים וכו'.

כאן, במקרה של ארצות הברית, ראינו שהאלמנטים העיקריים הם תוכן, חוויית משתמש, יצירת רושם ראשוני טוב, הבדלה בשיווק בין המיקומים השונים ברחבי המדינה (תוכן אופטימלי למיקום, קידום התוכן על פי המיקום), והכרת התרבות היטב מבחינת לשון, סלנג, שימוש בגוגל, שימוש בפייסבוק וכו'. יתרה מזאת, האמריקאים מאוד אוהבים יציאה מהקופסה, משהו חדשני שהם לא ראו קודם.

הכרת התרבות האמריקאית היא המפתח להצלחה במקרה שלנו. אנו ממליצים לכם לפנות אל חברה אשר מתמחה בתחום קידום אתרים אורגני בארצות הברית (ושיודעת לעשות גם קידום ממומן), וביחד תוכלו להביא את האתר שלכם לפסגה.  

שאלות ותשובות:

על פי אילו סיווגים של המוצרים כדאי לי לקדם אותם?

קודם כל, ביחרו אילו מוצרים או שירותים אתם מתכוונים לקדם על ידי קידום אתרים אורגני בארצות הברית. לאחר מכן, נסו למיין ולסווג את המוצרים ואת השירותים שלכם על פי תכונות שונות, שעל פיהן תקדמו את אותם המוצרים/השירותים:
קידום על פי סוגים שונים של מוצרים אשר מותאמים לקהל יעד שונה (התאמת מוצר-לקוח).
קידום על פי צרכיו של הלקוח (ע"פ הייעוד של המוצר).
קידום על פי אזורים ומדינות, קידום למדינות בארצות הברית אשר האוכלוסיה שם מהווה קהל יעד רלוונטי עבורכם (ע"פ קהל יעד ומיקום).
קידום על פי מוצרים אשר זמינים לרכישה מהירה דרך החנות אונליין שלכם.

אני רוצה לקדם את העסק שלי בארצות הברית, ונדרשתי להגיע לשם לכמה פגישות עסקיות עם שותפים לקידום העסק. מה עליי לדעת?

קורה לא פעם שכדי למשל להשיג קישורים לאתר על מנת לקדם אותו אונליין, תצטרכו לקיים פגישה עם כמה אנשים שונים מחברות שונות. מטרת הפגישות היא לא רק להשיג קישורים אליכם לאתר, אלא גם להשיג ולבסס קשרים במדינה. הנה כמה דברים שחשוב שתדעו לקראת פגישה בארצות הברית:
תתרגלו לפגישה דרך מסך:
כש-6 אזורי זמן מחלקים את 50 המדינות, כשכל מדינה היא כל כך גדולה עם מספר ערים משמעותיות, וכשהנסיעות בין מקום למקום יכולות להיות די מתישות – בארצות הברית מומלץ ונהוג לקיים פגישות וירטואליות.

ברומא, התנהג כרומאי:
התרבות האמריקאית מכילה בתוכה גוונים רבים ואלמנטים שונים שחשוב לשים לב אליהם אם אתם לא רגילים אליהם או לתרבות עד כה. למשל, לאמריקאים חשוב שיהיה לוז מסודר ומתוקתק, להגיע בזמן לפגישות, לעמוד בדד-ליינים וכו'. אם לא תעמדו בזמנים, אתם מסכנים את הצלחת העסק שלכם.

קוד לבוש:
בישראל אולי קצת פחות שמים לב לכך בסיטואציות מסוימות, אך באמריקה זה משמעותי. אין מצב שלפגישה עסקית ורשמית, גם אם היא מקוונת, אתם מגיעים בלבוש יומיומי. אם אתם לא בטוחים מהו קוד הלבוש – פשוט תשאלו, וככה תחסכו לעצמכם הרבה אי הבנות ואי נעימויות.

איך לבחור מילות מפתח עבור קידום אתרים בארצות הברית?

מילות המפתח שלכם עבור הקהל בארצות הברית לא יהיו התרגום של מילות המפתח שלכם בישראל. חברה שעושה זאת היא פשוט לא מקצועית כלל. יש לבצע מחקר מילות מפתח חדש, שבודק מה האוכלוסיה בארצות הברית הייתה כותבת בשורת החיפוש כשהייתה רוצה לחפש עסק כמו שלכם, שכן האופן בו האמריקאים ינסחו זאת יהיה שונה מהאופן בו אנחנו בישראל מנסחים זאת. חברת קידום אתרים בגוגל שהיא מקצועית דייה, תדע איך לבצע מחקר מילות מפתח איכותי ומקורי לאוכלוסיה בארצות הברית.

איך לשווק ולקדם את התוכן שלי?

זה יכול להיות דרך בלוגרים, אנשים עם חשבון אינסטגרם עם הרבה עוקבים, מובילי דעת קהל, אנשי מפתח בקהילות שונות, בעלי פודקאסט מצליח וכו'. כל אדם שיש לו קהל של עוקבים, צופים או מאזינים שסומך עליו, הוא אדם מצוין לבקש להיפגש איתו בבקשה שיקדם את התוכן שלכם או את האתר שלכם בבלוג שלו – וכך אתם משיגים עוד לקוחות פוטנציאליים שממהרים לאתר שלכם דרך אותו קישור חיצוני. התייעצו עם חברת קידום אורגני בגוגל כדי לחשוב על כיוונים אפשריים!

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל-Personas Media ©

072-394-7000