Fraud Blocker
קידום אתרים ביפן

קידום אתרים ביפן

קידום אתרים הוא אחד מכלי השיווק היעילים ביותר בעידן הדיגיטל, השירות נועד להשיג חשיפה רחבה, טביעת אצבע דיגיטלית, נראות מרשימה במנועי החיפוש, לידים חמים ואיכותיים וטראפיק משמעותי לאתר. כאשר עסקים וארגונים מישראל מעוניינים למכור מוצרים ושירותים לתושבים ולעסקים ביפן עליהם לגבש אסטרטגיה שיווקית מתקדמת הכוללת כלים וטכניקות כמו קידום אתרים ביפן, וניתן לשלב בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן בגוגל, במנועי חיפוש אחרים ולשלב גם קמפיינים ברשתות חברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות נוספות.

תוכן עניינים

יפן, המכונה גם ארץ השמש העולה, היא מדינת איים הממוקמת צפון מערב האוקיינוס השקט.  יפן היא אחת מהמדינות המובילות בעולם מבחינה תעשייתית והיא הרביעית מבחינת התמ"ג, והמדינה ידועה כמעצמה כלכלית מובילה וחדשנית. לכן, אין זה פלא כי בעלי עסקים רבים מישראל מעוניינים לחדור לשוק המקומי ביפן ולמכור מוצרים ושירותים לתושבי המדינה, לעסקים, למוסדות ולארגונים. כדי להצליח במדינה כדאי לבחור נכון חברת שיווק בדיגיטל המתמחה בשירותי קידום אתרים בחו"ל.

קידום אתרים ביפנית – רקע כללי

על פי נתוני משרד הכלכלה והתעשייה היקף הסחר בין יפן לישראל עולה מדי שנה. היקף הסחר בין שתי המדינות בשנת 2021 עמד על 3.5 מיליארד דולר, וישראל מייצאת לשוק היפני בעיקר סחורות ושירותים כמו מכשור רפואי, מכשור אופטי, מיכון חשמלי או מכני, מכונות, מבחר מוצרים המיוצרים בתעשיות הכימיקלים והמתכת בארץ, טכנולוגיות ועוד.

חשוב לדעת כי תושבי יפן מרבים לבצע רכישות מקוונות, לכן ההשקעה בשירות קידום אתרים ביפן משתלמת לרוב העסקים מישראל. היפנים אוהבים מותגים והם מוכנים לשלם יותר כסף עבור מוצרים איכותיים וחדשניים, לכן יש לבעלי העסקים מישראל הזדמנות יוצאת דופן להרחיב את הפעילות העסקית שלהם בארץ השמש העולה וליהנות מהכנסות גבוהות יותר ומשיפור ברווחיות. 

יחד עם זאת, הרגלי הקנייה באינטרנט של היפנים שונים מדפוסי הקנייה של תושבי ישראל, וחשוב לבצע קידום אתרים ביפנית על ידי חברה מקצועית שמכירה את השוק המקומי ומסוגלת לבצע את התהליך הנדרש כדי להשיג את המטרות השיווקיות של הלקוח. 

תהליך קידום אתרים ביפן 

כדי לקדם אתרים ביפן יש להתמקד בתהליך של קידום אתרים גדולים בחו"ל, ולשלב טכניקות של קידום אתרים מקומי (לוקאלי), SEO טכני, פרסום בדיגיטל ומיתוג עסקים בדיגיטל. בתהליך קידום אתרים במדינה כמו יפן חייבים לבצע מחקר מילות מפתח ביפנית, וחשוב לדעת כי ישנן 4 מערכות כתיבה בשפה היפנית, לכן ניתן לכתוב מילה אחת בכמה דרכים. יש לדייק במחקר מילות המפתח כדי להשיג תוצאות טובות ולקבל דירוג גבוה בדף תוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש.

בתוך כך, יש להתייחס גם להרגלי החיפוש באינטרנט של תושבי יפן, וידוע כי מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ביפן הא גוגל עם כ-80% מהגולשים, אך רבים מהמקומיים משתמשים באופן קבוע ושוטף גם במנוע החיפוש של יאהו, כ-20% מהיפנים. לכן, כדאי להשקיע בקידום אתרים בשני מנועי החיפוש על מנת לקבל חשיפה רחבה, לידים חמים וטראפיק גבוה לאתר.

בנוסף לזאת, רבים מהיפנים משתמשים ברשתות החברתיות הנפוצות כמו פייסבוק, אינסטגרם וכו', ולמרות שהאוכלוסייה הולכת ומזדקנת ביפן רוב האנשים הם משתמשים פעילים ודינמיים ברשתות החברתיות לכן מומלץ לשלב קמפיינים לפרסום בפלטפורמות השונות.

אנחנו בפרסונאס מדיה מבצעים קידום אתרים לוקאלי ביפן כדי להשיג ללקוחות שלנו טביעת אצבע דיגיטלית מרשימה ונוכחות גבוהה באינטרנט. בעזרת טכניקות מתקדמות של קידום אתרים מקומי, ובשילוב נכון של קידום אתרים ממומן, אנחנו יודעים כיצד להשיג לקוחות חדשים מיפן לעסק שלכם ולהגדיל את הפעילות העסקית שלכם מעבר לים. באפשרותנו להגיע לרזולוציות מדויקות מבחינת קידום אתרים ביפנית, לפי איים, ערים, שכונות ורבעים. הקידום הלוקאלי מבטיח יתרונות רבים עבורכם אך הוא דורש ידע, מיומנויות ויכולות ייחודיות לכן עליכם לבחור היטב את חברת קידום האתרים.

כדי להצליח בקידום האתר ביפן יש לתרגם את התכנים ליפנית וחשוב להוסיף תוכן איכותי ומקורי המותאם למאפייני קהל היעד וליעדים השיווקיים שלכם. אנחנו ממליצים שלא להסתמך עם תרגום פשוט וחינמי של תכני האתר לשפה היפנית. עדיף לכתוב תוכן חדש ואיכותי על ידי כותב תוכן ששפת אמו היא יפנית. התוכן האיכותי מגדיל את שיעור ההקלקות על התוצאה האורגנית (CTR) והוא הכרחי וקריטי בתהליך להשגת דירוג גבוה בדף התוצאות הראשון בגוגל וביאהו.

כמו כן יש להתאים את ממשקי המשתמש לקהל היעד ביפן, והגולשים היפנים רגילים לממשקים שונים וייחודיים בהשוואה לממשקים הרגילים באתרים השונים במדינות המערב. היפנים אוהבים ממשקים ידידותיים, נוחים ואיכותיים עם אנימציות מקוריות, והם מעוניינים לנווט באתר בקלות ולמצוא את המידע הדורש עבורם בנוחות. אם הממשקים אינם נוחים למשתמשים מיפן הם נוטשים במהירות את האתר ועוברים למתחרים שלו.

כדי לקדם אתרים ביפן חשוב לבנות מערך קישורים מאתרים מקומיים ומובילים שנחשבים למקורות סמכותיים מבחינת האלגוריתם של מנוע החיפוש. כמו כן, חשוב לבחור דומיין עם סיומת יפנית כדי להצליח בקידום לוקאלי ולקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. 

פרסום בדיגיטל – חלק בלתי נפרד מתהליך קידום האתרים ביפן

אוכלוסיית יפן מונה, נכון לשנת 2023, כ- 123 מיליון אנשים, וידוע כי האוכלוסייה הולכת ומזדקנת. לכן, רבים מופתעים לגלות כי 75% מתושבי יפן הם משתמשים פעילים ברשתות החברתיות השונות, וכדאי לנצל עובדה זו כדי לנהל קמפיינים של פרסום בדיגיטל, כלומר פרסום ממומן בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב, בטוויטר (X), בטיק טוק וכד'. 

מעבר לניהול קמפיינים ברשתות החברתיות המובילות מומלץ לפתוח ולנהל דף עסקי ביפנית ולייצור מעורבות גבוהה של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. אגב, האפליקציה הפופולרית ביותר ביפן לשליחת הודעות ולשיחות וידאו נקראת LINE, ורוב היפנים משתמשים בה לכן כדאי לשלב פרסום גם ב-LINE.

שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים ביפן

איזה דומיין כדאי לבחור כדי לקדם אתרים ביפן?

מומלץ לבחור דומיין מקומי כדי להשיג דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות, והמומחים שלנו ממליצים על דומיין עם סיומת JP. או .CO.JP

תרגום תוכן או כתיבת תוכן מקורי ביפנית – מה עדיף?

בשפה היפנית יש 4 מערכות כתיבה, לכן יש דרכים שונים לכתיבת מילים, ומחקר מילות המפתח מאתגר ומורכב יותר מהרגיל. בשפה היפנית המודרנית שבה משתמשים כיום משלבים בין מערכות הכתיבה של קאנג'י, היראגאנה וקאטאקאנה. בשל ריבוי מערכות הכתיבה מומלץ להימנע מתרגום תכנים קיימים באמצעות כלי התרגום באינטרנט וכדאי להשתמש בכותב תוכן מנוסה בשפה היפנית, לאחר אפיון קהלי היעד כדי לבחור נכון את מילות המפתח ומערכת הכתיבה.

קידום אתרים ביפנית על ידי חברת קידום מישראל או מיפן – מה כדאי?

באופן כללי, חברת קידום אתרים מקצועית ויעילה מישראל המתמחה בשירות קידום אתרים בחו"ל יכולה להשיג עבורכם תוצאות מצוינות, במחיר משתלם יותר. יפן היא ארץ יקרה לכן עלות השירות לקידום אתרים על ידי חברת קידום מקומית ביפן תהיה גבוהה בהרבה.

למי מתאים קידום אתרים ביפן?

כל עסק מישראל המעוניין לחדור לשוק היפני חייב להשקיע בקידום אתרים אורגני וממומן ביפן. השירות מיועד לעסקים קטנים ובינוניים, לחברות גדולות, לתאגידים ועוד.
למידע נוסף ולתיאום פגישת ייעוץ בנושא קידום אתרים בינלאומי בכלל וקידום אורגני וממומן ביפן בפרט – אנא צרו קשר עם נציגי השירות של פרסונאס מדיה.

 

Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000