פרסום בלינקדאין - המדריך המלא

תוכן עניינים

לינקדאין, הפלטפורמה החברתית שהוקמה בשנת 2003, ידועה בעיקר כרשת חברתית שפועלת בעולמות הקריירה המקצועית, הפרסומים של מאמרי איכות, והבניה של  קשרים עסקיים בין קולגות, שותפים, לקוחות עסקיים ובתי עסק. לינקדאין היא בית עבור שכירים שמחפשים לשדרג את הקריירה שלהם, עבור פרילנסרים שמוכנים להציע את השירותים שלהם בחבילות עבודה, עבור מעסיקים שמבקשים להרחיב את צוות העובדים שלהם, ועבור בלתי מועסקים שמנסים להשתלב בשוק העבודה.

אלא שלינקדאין היא כבר מזמן לא רק פלטפורמה לעולם התוכן המקצועי. לינקדאין הינה תשתית איכותית להטמעה של תהליכי שיווק ממוקדים מול קהלי יעד מפולחים.

אם אתם פועלים במסגרת חברה שמנהלת פרופיל לינקדאין – המאמר הזה הוא עבורכם. בדקות הקרובות ננסה להסביר אילו שינויים, עדכונים וטיובים כדאי יהיה לכם לבצע בפרופיל העסק שלכם בלינקדאין, על מנת להתבלט ולייצר הישגים משמעותיים שיאפשרו לכם הגשמת המטרות של התהליך השיווקי. במאמר הזה ניגע גם בהטמעת ערוץ פרסום בלינקדאין, וכן ננסה למפות את הפעולות הקריטיות לניהול השוטף של כרטיס העסק. במילים אחרות – סדנת לינקדאין ממוקדת.

חשוב יהיה לציין רק זאת בפתח המאמר: בניגוד לפלטפורמות השיווקיות המוכרות ולתהליכי השיווק המקובלים כמו פרסום בפייסבוק ופרסום באינסטגרם, הפעילות בלינקדאין לא נועדה לייצר מכירות באופן מיידי לחברה המפרסמת. הפעילות בלינקדאין מתמקדת רובה ככולה במיצוב הסמכות של גוף מסויים לפעול בנישה שבה הוא פועל, בשיווק באמצעות תוכן, ביצירת קשרים עסקיים, ביצירת תשתית להתקשרות מול ספקים ולקוחות – ופחות בשיווק ישיר ללקוח. לא תוכלו באמצעות לינקדאין למדוד המרות, ביצועים, ערך מלקוח, החזר ההשקעה וכו' – בתצורה שבה אתם עושים זאת בפלטפורמות השיווקיות האחרות.

אילו יתרונות מאפשרת הפלטפורמה של לינקדאין לחברות המעוניינות לשפר את המערך השיווקי שלהן?

הפעילות השוטפת באמצעות הרשת החברתית מבוססת הקשרים העסקיים מבית לינקדאין, מאפשרת לעסקים לייצר לעצמם לא מעט יתרונות יחסיים אל מול סביבת התחרות. מאחר שהתהליך של שיווק בלינקדאין אינו כה פופולרי ביחס לפלטפורמות המקבילות שנהוג לעשות בהן שימוש, מי שבכל זאת בוחר לפעול בגזרה הזאת יכול ליהנות מבולטות ונראות משמעותית יותר ברשת הרלוונטית.

הנה רק כמה מן היתרונות הבולטים שמתאפשרים בזכות השימוש בפלטפורמה:

יצירת קשרים עסקיים

לינקדאין מאפשרת לעסקים למצוא עסקים אחרים הפועלים בתחומים משיקים ולייצר איתם שיתופי פעולה. שיתופי פעולה הם לא רק חיוניים, אלא גם הכרחיים בסביבת התחרות המתגברת. יותר ויותר עסקים עושים שימוש במידע שנצבר בעמל רב בעסקים משלימים לשלהם על מנת לייצר הצעות ערך מותאמות אישית לקהלי יעד רלוונטיים.

לדוגמה, במקרים מסוימים, יכולים בעלי אירועים להפנות לקוחות למעצבי אירועים, ואלו בתורם יכולים להפנות לקוחות לתקליטנים, מפיקים, שירותי קייטרינג ועוד. העניין הוא ברור: מדובר בשיווק סופר ממוקד שמתאפשר הודות ליצירת קשרים עסקיים מתאימים.

הפקת לידים איכותיים

אם אתם מנהלים עסק שחלק גדול מן הלקוחות שלו הם לקוחות עסקיים, לינקדאין היא פלטפורמה שתוכל לאפשר לכם לחלץ לידים איכותיים. כאשר תהליך שיווקי בעסק ממוקד מראש בלידים שסיכויי ההמרה שלהם הם גבוהים, הצלחת התהליך השיווקי צפויה להיות מובטחת בסבירות גבוהה יותר.

העלאת מודעות למותג

באמצעות לינקדאין תוכלו לחשוף לקוחות פוטנציאליים לעצם קיומו של המותג שלכם. מדובר ביתרון גדול במיוחד כאשר מדובר בכניסה של מותג חדש לשוק, שאינו מוכר בנישה שבה הוא פועל, ומעוניין לקבל את הקשב המקצועי של קהל היעד הרלוונטי.

במובן הזה, פרסום בלינקדאין הוא שלב אחד משרשרת של המרות במשפך שיווקי גדול יותר. גולשים יכולים להתוודע אל המותג בשלב ראשוני בלינקדאין, ולמצוא את הצעות הערך של המותג הזה בשלבים מאוחרים יותר, בפלטפורמות כמו גוגל, באמצעות קידום אורגני או ממומן, ופייסבוק, באמצעות פרסום יזום וקידום המותג.

העמקת שותפות עם גורמים עסקיים

לינקדאין מאפשרת לעסקים לחבור לעסקים, ולייצר הצעות עם ערך מוסף גבוה יותר עבור הלקוח. לינקדאין מספקת למשתמשים בה כלים שונים ומגוונים לגלות הערכה לפעילות של בעלי עסקים אחרים, להביע התעניינות, ולפנות אל אנשי המקצוע הרלוונטים באופן ישיר ובלתי אמצעי, ולא לנסות ולתקשר איתם באמצעים המקובלים של השארת הודעות בתיבת מייל נטושה.

זה מחזיר אותנו למה שציינו כבר בתחילת המאמר: המהות של השיווק בלינקדאין היא בראש ובראשונה לייצר קשרים עסקיים בין אנשים, ורק לאחר מכן בין מותגים. השיווק בלינקדאין מתמקד בצורך שלנו כבני אדם להכיר טוב יותר את הצד שמולנו, לסמוך עליו, לתת בו אמון ואז להתקשר מולו עסקית.

שיתוף תוכן בעל ערך רב

לינקדאין היא פלטפורמה שמבוססת לא רק על ניהול קשרים בין ישויות שונות ומשתמשים מגוונים, אלא גם פלטפורמה ליצירה ושיתוף של תוכן מקצועי רלוונטי. תוכן, הוא כאמור, אחד מן הכלים החשובים ביותר שעומדים לרשותם של משווקים, והוא מאפשר לעסקים להבליט את היתרונות שלהם, להראות בקיאות, לגלות מקצועיות ולשפר את המוניטין שלהם בנישה בה הם פועלים.

כאשר חברה עסקית מעוניינת בפתרון עסקי, ורוצה לגשת אל מידע איכותי שישפוך אור על היתרונות הגלומים בפתרון הזה, אחת מן הדרכים היותר אפקטיביות מבחינתה לגשת למידע איכותי כזה, היא באמצעות צריכת התוכן שמפרסם המותג בפרופיל הלינקדאין שלו. הסיבה לכך היא, שלא מדובר בתוכן שנכתב להמונים, אלא מדובר בתוכן מקצועי שמייצר ערך מוסף גבוה לקורא.

יצירת תנועה לאתר החברה

לצד מקורות תנועה אחרים שיכולים לייצר עבור אתר החברה תנועה של גולשים, לינקדאין הוא בהחלט אחד ממקורות התנועה האיכותיים יותר, שכן הוא מאפשר הגעה של גולשים שמביעים עניין בשירות או במוצר שמספק בית העסק הרלוונטי. יחד עם זאת, נגיד זאת כך: לינקדאין יכולה אמנם לייצר טראפיק לאתר, אך לא במסות גדולות ומשמעותיות. במקרה הזה, הדגש הוא על איכות הטראפיק ולא על הכמות שלו.

ניהול מוניטין שלילי

מאחר שהפעילות בלינקדאין הינה פעילות איכותנית, המתבססת על מקצועיות, פרסומים, ומיקודים של תובנות ומסקנות, היא יכולה לסייע למותגים שסובלים ממוניטין שלילי לשפר את המוניטין שלהם ברשת, לדחוק תוצאות איכותיות פחות הלאה במורד דפי תוצאות החיפוש, ולייצר למותג ערך מוסף ממשי בכל הקשור לנראות שלו ברשת.

פרסום בלינקדאין -כל מה שצריך לדעת

איך תבצעו אופטימיזציה לפרופיל הלינקדאין שלכם?

אם גם אתם הבנתם את הפוטנציאל הגלום בפלטפורמה של לינקדאין, ואתם מעוניינים להשקיע משאבים בתהליך של פרסום בלינקדאין או שיווק בלינקדאין לקהל יעד ממוקד, כל שנשאר לכם הוא ללמוד כיצד לטייב באופן שוטף את פרופיל העסק שלכם ברשת החברתית הזאת, על מנת למקסם את ההישגים שתוכלו לייצר, להרחיב את מעגל הלקוחות ולהעלות את שביעות הרצון של הלקוחות.

אז בלי להכביר במילים, הנה כמה וכמה פעולות קטנות שתוכלו לבצע בפרופיל העסק, ואשר באמצעותן תוכלו לשפר את האופן שבו נתפס המותג שלכם ברשת החברתית הצומחת הזאת:

טיוב כתובת ה – url בפרופיל הלינקדאין

אחת הטקטיקות בהן נהוג לעשות שימוש על מנת לשוות לפרופיל העסק מראה יותר מקצועי ומזמין, הוא טיוב כתובת ה – url של פרופיל העסק, כך שתכלול מילות מפתח משמעותיות, ולא סתם רצף מספרים אקראי שלא אומר דבר לגולש שעושה שימוש בכתובת הזאת. כדי לעשות זאת, תצטרכו להיכנס לתפריט תצוגת הפרופיל, לבקש ביצוע עריכה, ולפנות לשדה המתאים המכיל את ה – url של הפרופיל.

הוספת תמונת רקע לפרופיל הלינקדאין

תמונת רקע היא פיצ'ר נוסף שחשוב יהיה ליישם בפרופיל העסק. תמונת רקע איכותי היא דרך נהדרת לדאוג שהפרופיל יראה אסתטי ומזמין, להוסיף בו מידע קריטי למשתמשים המגיעים לפרופיל, ולשפר את הסמכות של בית העסק בנישה שבה הוא פועל באופן שוטף.

הטמעת קישורים לפרופיל הלינקדאין בנכסים של החברה

רוצים לשפר את הנראות והבולטות של פרופיל הלינקדאין של החברה לא רק ברשת עצמה אלא גם, למשל, בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים? דאגו לקשר לפרופיל הלינקדאין שלכם גם באמצעות הטמעת קישורים יוצאים מן הנכסים הדיגיטליים של החברה. נכסים דיגיטליים כאלו יכולים להיות פרופיל הפייסבוק של החברה, אתר האינטרנט של החברה, ערוץ היוטיוב ולמעשה כל נכס דיגיטלי מקוון שמייצג הלכה למעשה את החברה או הארגון. קישורים כאלו אמורים לייצר לא רק תוצאות בדפי תוצאות החיפוש, אלא גם תנועה איכותית לפרופיל הלינקדאין המתאים.

טיוב מבנה התוכן בפרופיל הלינקדאין

הטמעה של תוכן איכותי בפרופיל הלינקדאין היא פרקטיקה מקובלת בעולם של פרסום בלינקדאין. עם זאת, לצד הטמעה של תוכן איכותי, חשוב לא פחות להקפיד על מבנה סדור והגיוני, סידור נכון של זרימת המידע, וליווי הגולש תוך יצירת מסע לקוח חלק ועושה שכל.

זאת הסיבה, שמומלץ להשקיע משאבים בסידור מבנה התוכן בכרטיס העסק בלינקדאין, תוך שמירה על חציצה בין תחומים שונים, והבלטה של התחומים בם נדרש פוקוס גדול יותר.

יצירת פרופיל חיפוש עבור מועמדים רלוונטיים

לינקדאין מאפשרת לכם לנסות לאתר מועמדים פוטנציאליים למשרות שאתם נדרשים לאייש בחברה. אלא שחיפושים כאלו אתם לא נדרשים לבצע בכל פעם מחד. תוכלו להגדיר פרופיל חיפשים, כזה שיאפשר לכם להפעיל את מנגנון החיפוש בתדירות שוטפת, ולאתר מועמדים רלוונטיים גם אם הם נוספו למאגר אחרי ביצוע החיפוש הראשוני שלכם.

פרסום מידע אודות משרות פנויות

פרקטיקה נוספת שבה תוכלו לעשות שימוש כדי לסייע בשיפור תהליך השיווק בלינקאין, הוא לפרסם משרות פנויות בחברה. מידע אודות משרות פנויות יוכל להפנות אליכם קהלים רלוונטיים, של מועמדים ונותני שירותים, אשר יתוודעו למכלול השירותים החברה שלכם מספקת, תחומי הפעילות שלה, הנישות שבהן היא מתמחה, והקשרים העסקיים הנוספים שהיא מייצרת באופן עקבי.

שימוש במנגנון אישורים עבור קולגות בעלי כישורים עסקיים

אחד האתגרים המשמעותיים בכל הקשור לפרסום קורות חיים וניהול עולם כישורי העובדים הוא היכולת של כל אדם לכתוב על עצמו תשבוחות ככל שהוא רואה לנכון. בתצורת העבודה הזאת, קשה עד מאוד להעריך מהם הכישורים האמיתיים של המועמד.

זאת הסיבה, שלינקדאין הטמיעה מנגנון אישורים והמלצות – כזה שבאמצעותו משתמשים יכולים להעיד על הכישורים של קולגות שלהם. מן הסתם, ככל שפרופיל מקבל יותר אישורים על כישורים שנטען כי יש בידיו, ומפרופילים סמכותיים יותר ועשירים יותר בתוכן וקשרים – כך מקבל הפרופיל מימד גבוה יותר של מהימנות ואמינות.

עסקים יכולים גם הם לעשות שימוש במנגנון ההמלצות והאישורים, על מנת לסנן מועמדים לא רלוונטיים, ולייעד את המסרים שלהם לקהלים מאומתים וברי סמכות.

נהלו פרופיל פתוח המאפשר יצירת קשרים עם קולגות

בעולם השיווק באופן כללי, ובעולם השיווק מבוסס רשת חברתית מונחית קשרים מקצועיים בפרט, קיים מתח מתמיד בין הרצון לייעד מסרים לקבוצה גדולה ככל האפשר של משתמשים, ובין הרצון ללייעד את אותם מסרים לקהלים המתאימים בלבד.

אחת מפרקטיקות הפעולה הנפוצות במקרה הזה היא שליחה של הודעות פרטיות אל משתמשים שונים עם הצעות מותאמות עבורן. אלא שמנגנון הממשקים בלינקדאין אינו מאפשר לכל משתמש לפנות לכל משתמש באופן פרטי, ומחייב שיהיה בין המשתמשם האלו קשר כלשהו דרך גורם צד שלישי משותף.

אלא שלצד זאת, מספקת הפלטפורמה של לינקדאין את האפשרות לפתוח את הפרופיל לקבלת הודעות פרטיות ממשתמשים שאינם נמצאים במעגל הראשון או השני. במקרים כאלו, אם תשכילו לעשות בפיצ'ר הזה שימוש, תוכלו להרחיב בצורה משמעותית את קהל היע אליו תוכלו לפנות באופן פרטני ומותאם אישית.

נהלו באופן שוטף את הפיד של הפרופיל בלינקדאין

בדיוק כפי שפרופיל העסק שלכם פועל כאשר הוא מבצע תהליך שיווק בפייסבוק, כך רצוי שיפעל גם בעת הפרסום בלינקדאין. כדי לממש את פוטנציאל החשיפה של העסק לקולגות ולשותפים עסקיים עתידיים, כדאי יהיה לבית העסק להקפיד על פרסומים שוטפים של תוכן איכותי בפיד של כרטיס העסק בלינקדאין.

פרסום תוכן איכותי מושך גולשים איכותיים לפרופיל, ומכאן הדרך ליצירת שיתופי פעולה רלוונטיים לעסק היא קצרה. התמדה כזו בפרסום גם משפרת את הסמכות של העסק בעיני הגולשים המגיעים לביקור בפלטפורמה החברתית מבוססת הקריירה המקצועית – לינקדאין.

אפשרו זיהוי מהיר של הפרופיל שלכם

כל עסק שמנסה להעלות את המודעות של משתמשים אל המותג שלו באמצעות הפלטפורמה של לינקדאין צריך לאפשר זיהוי חד ומהיר של המותג שלו, באמצעות מאפיינים ייחודיים רק לו, אשר מוכרים בנישה בה הוא פועל.

דוגמה לכך ניתן למצוא באוסף של פרסומות ממותגות במדיה הטלוויזיונית, שבהן עוד לפני הצגת שם המותג עצמו, ניתן לזהות בקלות באיזה מותג מדובר וזאת באמצעות זיהוי סממנים המזוהים עם המותג. שיווק בלינקדאין עובד בצורה זהה, כאשר מילות המפתח, הנושאים של המאמרים, התמונות בהן נעשה שימוש ואלמנטים נוספים אחרים – כולם צריכים לשחק תפקיד מרכזי ביכולת של הגולש לזהות את המותג.

נטרו את המשתמשים שצופים בפרופיל שלכם באופן שוטף

לינקדאין מאפשרת לכם ללמוד מי הציץ בפרופיל שלכם, ומה מעניין אותו. זוהי הזדמנות נהדרת עבור עסקים שמעוניינים להכיר טוב יותר את קהל היעד שלהם, ולהתאים עבורו מוצרים או שירותים בצורה טובה יותר, לעשות זאת.

יצאו את אנשי הקשר שלכם לצורך ניהול מוסדר

בואו נשים את הדברים על השולחן: חלק גדול ומרכזי בשיווק מתרחש בכלל מחוץ לפלטפורמה של לינקדאין. שימוש בפלטפורמה הזאת יאפשר לכם לייצא את רשימת הממשקים שלכם ואנשי הקשר אחריהם אתם מעוניינים לשמר על שיח שוטף, ולפעול באמצעות הרשימה הזאת מחוץ לשירות. בתצורת עבודה זאת, תהיו ממוקדים מאוד במסרים השיווקים שלכם ותוכלו לייצר ממשקים פעילים מול הקולגות. 

בצעו התאמה אישית של ממשקי הפעילות מול קולגות

רשימת אנשי הקשר איתם יש לכם ממשקים היא, בסופו של יום, הנכס החשוב ביותר שאתם יכולים לייצר באמצעות השימוש בפלטפורמה של לינקדאין. השקיעו משאבים באופן שוטף על מנת לטייב אותה: מחקו קשרים שאין לכם תועלת בהם, נהלו בחכמה את הרשאות הגישה של הפרופילים השונים למידע המנוהל אודותיכם, נצלו קשרים ממעגל שני או שלישי כדי למקסם את התועלת מן הממשקים האלו, בצעו יבוא ויצוא של ממשקים לפלטפורמות חיצוניות בהתאם לצורך שלכם ולימדו היטב כל העת מהן המגמות ומהם השינויים המתרחשים בנישה בה אתם מתמחים ופועלים.

הצטרפו לקבוצות רלוונטיות

אם תבחרו להצטרף לקבוצות עניין תוכלו לייצר עבור בית העסק שלכם שני יתרונות מרכזיים. ראשית, תוכלו להיות מעורבים בקהילה שעוסקת בנושאים משיקים לתחומי ההתמקצעות שלכם, לתרום מן הידע שלכם, לשאול שאלות, לגלות עניין בחומרים חדשים, ולמצב את עצמכם כמומחים בתחום. יתרון שני שמאפשרת ההצטרפות לקבוצות, הוא היכולת שלכם לצפות בפרופיל המלא של כלל החברים בקבוצה, גם אם אין לכם קשר איתם מדרגה שניה או שלישית. מדובר, כמובן, ביכולת משמעותית שמייצרת לכם יתרון בשוק הרווי תחרות של ימינו.

הקימו קבוצת עניין

בסעיף הקודם הסברנו איזה ערך מוסף תוכלו לקבל באמצעות הצטרפות לקבוצות עניין. אם כן, מדוע שלא תבחרו להקים קבוצת עניין כזו בעצמכם? הקמת קבוצה יכולה לסייע לכם למשוך אל המותג בדיוק את האוכלוסייה שמתעניינת במה שיש למותג להציע, וגם, כמובן, להפוך למקור סמכות אמיתי בנושא.

שלבו אזכורים בפרסומים השונים שלכם

אזכורים הם פעולות המתבצעות באמצעות מנגנון המאפשר תיוגים של פרופילים רלוונטיים בקטעי תוכן רלוונטיים. באמצעות שימוש באזכורים תוכלו להגביר מעורבות של גולשים בתוכן שאתם מפרסמים בפרופיל הלינקדאין שלכם, לייצר קשרים חדשים, לקשור את עצמכם לתעשיה שבה פועלים ידוענים ואנשים מוכרים, ולמצב את עצמכם רלוונטיים לתחום.

צרו קשר עם חברי הקבוצה שהקמתם

אם אכן פעלתם להקמת קבוצה על מנת ליהנות מן הערך המוסף שהיא מציעה לכם כמותג, צרו קשר עם חברי הקבוצה באופן פרטני על מנת לחזק את הקשרים איתם ולייצר ממשקי עבודה חדשים ומעודכנים. חברות שיווק דיגיטלי מולן תעבדו, תסברנה לכם כולן כי לצד ההשקעה בשיפור הנכסים הדיגיטליים באופן שוטף, יש צורך גם בחיזוק קשרי העבודה באופליין.

בצעו אופטימיזציה לעיצוב הפרופיל שלכם

הטרנדיים העיצוביים בפלטפורמת לינקדאין עודכנו שוב ושוב לאורך השנים. כדי להישאר רלוונטיים ומעודכנים עבור קהל היעד שלכם, דאגו לכך שעיצוב הפרופיל שלכם יעבור טיוב, ויציג אתכם כגורמים מקצועיים, אשר שומרים על רמת גימור מושלמת אפילו בעיצוב הפרופיל בלינקדאין.

שלבו כפתור מעקב אחר הפרופיל בנכסים הדיגיטליים שלכם

כמותג, אתם ודאי מנהלים נכסים דיגיטליים שונים, כמו אתר אינטרנט, ערוץ יוטיוב, פרופיל אינסטגרם ודף פייסבוק עסקי. על מנת לשוות מראה מקצועי לפרופיל הלינקדאין שלכם, דאגו לקשר אליו מן הנכסים הדיגיטליים השונים שברשותכם.

התנסו בפרסום תוכן ממומן בלינקדאין

לינקדאין מספקת לכם את האפשרות לפרסם תוכן ממומן, שיוכל להיחשף לא רק למעגלים השונים איתם אתם נמצאים בקשר, אלא גם לפרופילים רלוונטיים אותם אשכלתם והגדרתם כקהלי יעד פוטנציאליים. כדי לשמר את המותג שלכם בצורה איכותית. פרסום בלינקדאין יכו לאפשר לכם חשיפה של התוכן השיווקי שלכם לקהל יעד שהוא לא רק רלוונטי, אלא גם ובעיקר נמצא בסטייט אוף מיינד שבו הוא קשוב למסרים השיווקיים שלכם.

שאלות ותשובות 

מה זה לינקדאין?

לינקדאין היא פלטפורמה חברתית שהוקמה בשנת 2003, וידועה בעיקר כרשת חברתית שפועלת בעולמות הקריירה המקצועית, הפרסומים של מאמרי איכות, והבניה של קשרים עסקיים בין קולגות, שותפים, לקוחות עסקיים ובתי עסק.

אילו משתמשים פועלים בלינקדאין?

בלינקדאין פועלים משתמשים מכל הסוגים: מחפשי עבודה, מגייסים, חברות, פרילנסרים, שכירים ועצמאיים.

מהם היתרונות השיווקיים שמייצרת לינקדאין לעסקים?

לינקדאין מאפשרת לעסקים יצירת קשרים עסקיים, הפקת לידים איכותיים, העלאת המודעות למותג, העמת השותפות עם גורמים עסקיים, יצירת תנועה לאתר המותג וסיוע בניהול המוניטין של המותג ברשת.

איך מבצעים אופטימיזציה של פרופיל הלינקדאין כדי למקסם את התועלת ממנו?

אופטימיזציה לפרופיל הלינקדאין מתאפשרת באמצעות עשרות פעולות שונות, וביניהן פעולות הקשורות לאיכות המבנה והתוכן של פרופיל הלינקדאין, העיצוב של התכנים השונים, שלמת הפרופיל, הצטרפות לקבוצות רלוונטיות, פעילות יזומה מול קולגות בתחום, שילוב אזכורים באסטרטגיית התוכן ועוד.

האם ניתן לקדם תוכן בלינקדאין באופן ממומן?

בהחלט. לינקדאין מציעה לעסקים המשתמשים בה שירותי פרסום ממוקדים שמאפשרים הגדלת החשיפה של החברה לקהלי יעד רלוונטיים.