מה כולל קידום אתרים במנועי חיפוש, אילו שירותי קידום אתרים אתם צריכים לקבל, ולמי לפנות?

תוכן עניינים

אם גם אתם רוצים שהעסק שלכם יהיה מדורג במיקום גבוה יותר בגוגל, אם אתם מחפשים דרך לבצע קידום אתרים בחו"ל, או אם אתם פשוט סקרנים בנוגע לקמפיין קידום אתרים במנועי חיפוש – הגעתם למקום הנכון. 

תפקידו של קידום אתרים במנועי חיפוש הוא לקדם במנועי החיפוש את האתר ואת שאר הנכסים הדיגיטליים של העסק שלכם, על מנת שהעסק שלכם יהיה מדורג במיקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. 

בעזרת שירותי קידום אתרים במנועי חיפוש מסוג SEO (אופטימיזציה למנוע החיפוש של הנכסים הדיגיטליים שלכם), המומחים שלנו יעזרו לעסק שלכם להמריא – לקבל יותר שיחות לעסק, טראפיק גדול יותר לאתר, שיעורי המרה גבוהים, וזוהי רק ההתחלה. התוצר האמיתי הוא עלייה במכירות וברווחים של העסק, וזה השלב בו אתם קוצרים את הפירות ונהנים מהם. 

איך עושים קידום אתרים במנועי חיפוש?

יש כמה דרכים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש. ראשית, ניתן לבצע קידום אתרים אורגני בגוגל, המוכר גם כ SEO. המשמעות של SEO היא Search Engine Optimization , ובתרגום חופשי, אופטימיזציה למנוע החיפוש. בתהליך SEO אנחנו למעשה מתאימים את האתר שלכם לדרישותיו ולתנאיו של מנוע החיפוש (לרוב מדובר על גוגל, שכן הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בו משתמשים הכי הרבה גולשים בכל רחבי העולם). 

מאחר שדרישות מנוע החיפוש ותנאיו משתנים כל הזמן, קידום אתרים אורגני בגוגל הוא עבודה שמתחדשת כל הזמן, עבודה שכל הזמן יש לבצע כדי לוודא שהאתר שלכם מותאם באופן אופטימלי לדרישות ולעדכונים הכי חדישים של מנוע החיפוש. 

קידום אתרים אורגני בגוגל הופך את האתר שלכם לאופטימלי למנוע החיפוש (לגוגל). ברגע שהאתר שלכם אופטימלי, הוא מדורג גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש של גוגל – וברגע שהאתר שלכם מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, יותר לקוחות פוטנציאליים מגיעים אליו ומבצעים המרה. כך שהתוצאה של קידום אתרים אורגני SEO היא דירוג גבוה בגוגל, ומכאן שנוצרת עלייה בשיעור ההמרה, עלייה במספר הלקוחות הפוטנציאליים שגולשים אצלכם באתר ושמכירים אתכם, וכמובן, נרשמת עלייה במכירות. 

קידום אתרים במנועי החיפוש - מאיפה מתחילים?
קידום אתרים במנועי החיפוש - מאיפה מתחילים?

למה קידום אתרים אורגני בגוגל כל כך חשוב?

לולא קידום אתרים במנועי חיפוש העסק שלכם ישאר מאחור, במלוא מובן המילה. כלומר, לולא קידום אתרים מקצועי SEO האתר של העסק שלכם יהיה קבור מאחור בדף תוצאות החיפוש של גוגל, שכן קידום אתרים אורגני בגוגל הוא שמאפשר לעסק שלכם לקבל דירוג גבוה בגוגל.

חשוב לנו להדגיש – מרבית הגולשים בגוגל מקליקים על התוצאה הראשונה המתקבלת בדף תוצאות החיפוש של גוגל. התוצאה הראשונה היא שמקבלת את מרבית הקליקים.
כך שלהיות מדורגים במקום הראשון בגוגל צריכה להיות, ללא צל של ספק, המטרה העיקרית שלכם. וקידום אתרים SEO הוא הדרך להשיג אותה. 

אילו עוד דרכים קיימות עבור קידום אורגני במנועי חיפוש?

אנחנו ממליצים לשלב קידום אתרים אורגני בגוגל יחד עם PPC, קידום אתרים ממומן בגוגל. מדובר על מודעה שיווקית בגוגל אותה אתם מממנים, והיא מופיעה מעל התוצאה האורגנית הראשונה, כך שהיא מקבלת את מלוא תשומת הלב של הגולש.
שיטת ה PPC (Pay Per Click) אומרת שאתם משלמים רק על קליקים שנעשו באתר שלכם, ולא מעבר לכך. כלומר, אתם משלמים רק על מה שעבד, ולא על קיומה של המודעה עצמה.

השילוב של קידום אתרים במנועי חיפוש באופן ממומן יחד עם קידום אתרים אורגני בגוגל הוא יעיל ביותר ומוכיח את עצמו כל פעם מחדש, עבור עסקים שרוצים להעלות את הרווחים שלכם במהירות וביעילות. 

כמו כן, אנחנו ממליצים על קידום עסקים בפייסבוק. בדומה לקידום ממומן בגוגל, קידום עסקים בפייסבוק גם הוא ממומן, וגם הוא מאוד אפקטיבי כשמשלבים אותו עם SEO. למעשה, המטרה היא ליצור מערך שלם של נכסים דיגיטליים עבור העסק שלכם שכולו אופטימלי וממוקד הצלחה. בעזרת קידום ממומן בפייסבוק, אנחנו מגדילים עוד יותר את קהל הלקוחות שלכם, מייצרים יותר טראפיק לאתר שלכם, וכמובן מגדילים את שיעור ההמרה. 

נתונים שחשוב לדעת

אספנו עבורכם מספר נתונים שחשוב לדעת בנוגע לחשיבותו של קידום אתרים במנועי חיפוש SEO ובנוגע לגוגל עצמם. 

  • גוגל שולטת בשוק מנועי החיפוש, שכן היא מחזיקה ב 88.6% מהשוק. בינג, לעומת זאת, שולטים רק ב 4.98% (Statista).
  • 93% מהגולשים ברשת לא גולשים מעבר לעמוד הראשון של תוצאות מנוע החיפוש (Moz). משמע, SEO הוא הכרחי אם אתם רוצים שגולשים יראו את תוצאת החיפוש שלכם, על אחת כמה וכמה אם אתם רוצים שיקליקו על האתר שלכם. 
  • 78% מהצרכנים מעדיפים ללמוד על מותג דרך מאמרים וכתבות מאשר דרך פרסומים (CoSchedule). משמע, לתוכן יש חשיבות אדירה עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, וחשוב שהוא יהיה משובץ עם מילות המפתח שלכם דרך עבודת SEO יסודית ומוקפדת. 

על מה מומחי קידום אתרים במנועי חיפוש מסתכלים כשהם בוחנים את האתר שלכם? 

  1. אחד הדברים הראשוניים שהמומחים שלנו יעשו יהיה לבדוק אם התוכן באתר שלכם משוכפל בדרך כזו או אחרת. תוכן משוכפל הוא אחד מהדברים העיקריים ביותר מהם אתם רוצים להימנע. אם חזרתם על התוכן שלכם כמה פעמים בדפים שונים באתר שלכם, מנוע החיפוש לא יאהב את זה בכלל, וכתוצאה מכך ידרג אתכם במיקום נמוך ביותר בתוצאות מנוע החיפוש. אין ספק שזה אחד מהנושאים העיקריים לטפל בו.

     

  2. תגיות, כותרות, תיאורי מטה, הקישורים והתוכן צריכים כולם להיות מכותבים עם מילות המפתח שלכם. חשוב מאוד שמילות המפתח שלכם יופיעו ברחבי הדפים באתר שלכם, ובכך יבואו לידי ביטוי. אנחנו מבטיחים לכם – הדירוג שלכם ישתפר משמעותית כתוצאה מכך.

     

  3. חוויית המשתמש והניווט באתר צריכים להיות אופטימליים. המומחים שלנו יבדקו אם קל ונוח לנווט באתר שלכם. אם לא, הדבר כמובן מזיק לחוויית המשתמש, ולהפך. חשוב להקפיד על מפת אתר נוחה ומאורגנת באופן עקבי ופשוט.
    זיכרו – חוויית משתמש חיובית משפרת את דעת הגולש עליכם, ובכך מגדילה את הסיכוי שאותו לקוח פוטנציאלי יבצע המרה באתר שלכם.

     

  4. מבנה הקישורים שלכם צריך להיות כזה שיהיה קל לאיתור על ידי מנועי החיפוש. המומחים שלנו מכירים היטב את התחום ויודעים איך לבנות לכם URL כזה שיתאים לדרישותיו של מנוע החיפוש.

     

  5. בדיקת לינקים היא עוד נתבך שחשוב לבצעו כשסורקים את האתר שלכם. יש לבדוק אם כל הקישורים עובדים, לאן הם מקושרים, לוודא שהם לא מזיקים לדירוג שלכם בגוגל ושהם אכן קישורים טובים ואמינים, וכמובן, לחפש הזדמנויות לקישורים נוספים שיטיבו עם המוניטין ועם הדירוג של האתר שלכם. 

ממה מורכבים שירותי קידום אתרים של קידום אתרים אורגני בגוגל?

  1. חקר מילות מפתח:
    מילות המפתח הן הביטויים שאנחנו צופים שגולש פוטנציאלי ישתמש בהם כשהוא יחפש עסק כמו שלכם בגוגל. על כן, חקר מילות מפתח הוא אחד השלבים הכי חשובים כשמתחילים עם קידום אתרים אורגני בגוגל.

    מילות המפתח יהוו את הבסיס לכל התוכן שייכתב ושיופיע באתר שלכם, בדף הנחיתה שלכם, בכותרות, בתגיות, בתיאורי המטה, בקישורים, בבלוג, במאמרים, בפרופילים שלכם ברשתות החברתיות ובכל נכס דיגיטלי אחר שלכם בו יש מילה כתובה.

     

  2. חקר מתחרים:
    חשוב מאוד לבצע חקר מתחרים, כדי לסרוק את השטח ולראות מול מי אתם מתחרים בשוק. חקר מתחרים מאפשר לכם לזהות את החסרונות ואת היתרונות שלכם מול המתחרים שלכם, ובכך עוזר לכם להגיע לתובנות משמעותיות שישפיעו על האסטרטגיה שתיבנה במיוחד עבורכם, על מטרות הקמפיין ועוד.

     

  3. בניית אסטרטגיה:
    אחד מהשירותים העיקריים שכל חברה לקידום אתרים צריכה להעניק הוא בניית אסטרטגיה מותאמת אישית לעסק שלכם. האסטרטגיה תהווה הקו המנחה של הקמפיין, והיא תוביל את כל הפעולות שעתידות לבוא. על האסטרטגיה להיות גמישה בהתאם לשינויים שעשויים להתגלות בהמשך, שכן האסטרטגיה צריכה כל הזמן להשתנות בהתאם לתוצאות בשטח ולהיות תפורה בהתאם ובמדויק אליכם.

    כך למשל, בעזרת הדוחות החודשיים נוכל לגלות אם הכול מתקתק כמו שצריך, או שמא יש לבצע באסטרטגיה מספר התאמות כדי שהיא תהיה אף יותר אופטימלית לכיוון היעדים שלכם. אנחנו בודקים כל צעד שאנחנו עושים, ולא מוכנים לירות חצים בחשיכה.

     

  4. התוכן לצד העיצוב:
    התוכן שייכתב לאתר שלכם יצטרך להיות משובץ עם מילות המפתח שאיתרנו. התוכן יצטרך להיות שיווקי, מוכר, ממוקד ומדויק. מטרתו תהיה להעביר ערך מוסף לקורא, ערך שלולא היה קורא את התוכן שלכם הוא לא היה מגיע אליו.

    את התוכן ילווה העיצוב הייחודי של האתר שלכם. חשוב שהעיצוב ילווה את התוכן, ובכך יעביר לקורא בדרך לא-מילולית את המסר שהתוכן ניסה להעביר בדרך מילולית. העיצוב והתוכן צריכים להיות מסונכרנים זה עם זה ולהתאים את עצמם אחד לשני.

     

  5. בניית לינקים:
    הלינקים שייבנו עבורכם יהפכו את האתר שלכם לאמין יותר. זאת משום שלינקים איכותיים מקשרים את העסק שלכם לאתרים מוכרים וגדולים אחרים, ובכך מעניקים ערך מוסף ומגדילים את הסיכוי שאנשים יסמכו על האתר שלכם ויראו אותו כאמין וכמקצועי.

    יש כאן משחק לא פשוט של איכות מול כמות, משחק שהמומחים שלנו יודעים לשחק מצוין. המומחים שלנו יודעים לבחור בפינצטה את הלינקים האיכותיים המתאימים עבורכם, ובמקביל לדאוג לכך שיהיו לכם מספיק לינקים כדי להעלות את הדירוג שלכם בגוגל.

     

  6. הדוחות החודשיים:
    האנליסטים שלנו יעברו על הנתונים שיעלו מהדוחות ויסיקו את כל המסקנות והתובנות הנדרשות. התובנות האלו ישרתו אותנו ויעזרו לנו לדעת לאן לכוון את הקמפיין, מה להגביר, מה להחליש, במה כדאי להתמקד יותר, ואיפה כדאי להשקיע את מירב המשאבים. אנחנו משתמשים בין היתר ב Google Analytics ובכלי SEO דיגיטליים נוספים כדי להיות במעקב תמידי על כל פעולה שאנחנו מבצעים במהלך הקמפיין.

    נוכל לראות בעזרת הדוחות מהו מצב שיעור ההמרה, מאיפה מגיעים אליכם הכי הרבה לידים, מאיפה מגיע הטראפיק לאתר שלכם, מהן מילות המפתח שהיו הרלוונטיות ביותר ועוד הרבה נתונים חשובים נוספים שיכולים להצביע על הכיוון של הקמפיין ולעזור לנו לעקוב אחר השגת מטרות הקמפיין. 

בניית נכסים דיגיטליים ברשתות החברתיות

אלמנט נוסף שיכול לשפר את הדירוג שלכם בגוגל הוא מספר הנכסים הדיגיטליים שיש ברשתותכם, הקישורים ביניהם, ומדד האיכות שלהם. נכס דיגיטלי יהיה איכותי כשהוא יספק מידע רלוונטי ובעל ערך לקורא, כשחוויית המשתמש בו תהיה מצוינת, ובקיצור, כשהוא יהיה רלוונטי ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. חשוב ליצור קישוריות בין הנכסים הדיגיטליים השונים שלכם, כך שכל לקוח פוטנציאלי יוכל להגיע אל עמוד הפייסבוק שלכם למשל דרך אתר האינטרנט שלכם. 

לרוב, נוסיף סאב דומיינים לדומיין הראשי ונקדם גם אותם במסגרת הקמפיין. היום השימוש במדיה החברתית הוא גדול מתמיד, והוא רק ממשיך לגדול ולהתרחב. כולם נמצאים באינסטגרם, בפייסבוק, לינדקאין או טוויטר. ולכן כל כך חשוב שיהיה לכם פרופיל אופטימלי ברשתות האלו, ובכך תגדילו את מעגל הלקוחות שלכם ותבססו אף יותר את הנוכחות שלכם בדיגיטל. 

כשיוצרים פרופיל לעסק ברשת חברתית, חשוב מאוד שכל מה שיתפרסם בו יהיה מותאם לקהל היעד שלכם ולמילות המפתח שלכם. כך אתם מושכים את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אליכם, ממגנטים אותם לתוכן הרלוונטי שיש לכם להציג עבורם. 

קידום אתרים בחו"ל

ביצוע קידום אתרים בחו"ל הוא עבודה לא פשוטה בכלל. מדובר על כניסה לזירה הבינלאומית, כניסה לעולם חדש, בו מדברים בשפה אחרת וקהל היעד הוא שונה, מכאן שכל התוכן שלכם ומילות המפתח שלכם יהיו חייבים לעבור שינויים.

מעבר לכתיבת תוכן בשפה הרלוונטית, אשר משובצות בו מילות המפתח החדשות שאיתרתם בשפה הרלוונטית (לא דרך תרגום חופשי כמובן, אלא דרך חקר מילות מפתח חדש ממוקד קהל היעד החדש), אתם תצטרכו לבצע התאמות מחודשות לאתר שלכם, הן מבחינת הקוד, חוויית המשתמש, מפת האתר, המוצרים הממותגים שלכם, הלינקים, המאמרים ועוד. הכול יצטרך להיות מותאם לקהל היעד החדש אליו אתם מכוונים.

אנחנו מדברים על דף נחיתה אופטימלי, רספונסיביות למובייל שעובדת חלק, מילות מפתח מותאמות מחדש, מיתוד ממוקד לקהל היעד, ועוד הרבה אלמנטים נוספים. כמו כן, תצטרכו לבצע חקר מתחרים מדויק ויסודי ביותר. מאחר שכעת אתם מתחרים מול מתחרים גדולים יותר שעוד לא הכרתם. התחרות הבינלאומית היא קשוחה יותר, ולא משאירה מקום לאלו שאינם טובים מספיק. 

קידום אתרים בחו"ל הוא אפוא יקר יותר, משום שהוא דורש יותר משאבים ויותר עבודה מהחברה שתנהל עבורכם את הקמפיין הממומן ואת עבודת ה SEO. לכן, לפני שאתם מתחילים קידום אתרים בחו"ל, וודאו כי בחרתם בחברה טובה באמת, חברה שתעשה את עבודתה ללא רבב בצורה האיכותית והמקצועית ביותר, חברה אמינה שתוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות. 

כמה שירותי קידום אתרים עולים?

שירותי קידום אתרים שונים מתומחרים שונה. המחיר של קידום אתרים במנועי חיפוש באופן אורגני (SEO) תלוי בגודל העסק שלך, הצרכים שלך, המטרות שלך, המצב הנוכחי של האתר שלך (מבחינת טראפיק, יחס המרה וכו') ובעוד מספר פרמטרים. כל חברה לקידום אתרים בוחרת לתמחר את השירותים שלה מעט אחרת. חשוב מאוד לא להתפתות לחברה הזולה ביותר, ולזכור שעם המחיר מגיעה גם האיכות. ועל איכות – אסור להתפשר. 

קידום אתרים במנועי החיפוש - כל מה שצריך וחייב לדעת
קידום אתרים במנועי החיפוש - כל מה שצריך וחייב לדעת

מה עליכם לשאול חברה לקידום אתרים לפני שאתם מתחילים לעבוד איתה?

יש כמה שאלות חשובות שאנחנו ממליצים לכם לשאול חברה לקידום אתרים לפני שאתם נותנים לה אור ירוק להריץ את הקמפיין הממומן שלכם או את עבודת ה SEO אליה אתם זקוקים:

  • כמה שנים אתם פועלים בתחום?
  • מי הם הלקוחות הגדולים ביותר שלכם?
  • יש לכם ניסיון בעבודה עם עסקים כמו שלי? באילו אסטרטגיות הייתם ממליצים להשתמש במקרה שלי?
  • איך אני יכול לדעת שה ROI שלי יהיה גבוה?
  • באילו סוגי דוחות אתם משתמשים?
  • מה הן הטכניקות העדכניות של SEO? מה הם השינויים העדכניים שביצעה גוגל לאחרונה? 

באיזו חברה לקידום אתרים עליכם לבחור?

בחירה חכמה של חברה לקידום אתרים היא בחירה בחברה שמעניקה שירותי קידום אתרים נרחבים, חברה שקופה שאין לה מה להסתיר מכם, חברה מקצועית שיודעת מה היא עושה בכל שלב ושלב, וחברה שכבר צברה הרבה ניסיון בשטח בתחום קידום אתרים מקצועי. 

הצוות המקצועי שלנו מורכב מאנליסטים, כותבי תוכן, אנשי עיצוב, אנשי אסטרטגיה, אנשי שיווק ועוד, וכולם מסורים לעבודתם ומוכנים לתת הכול כדי שהקמפיין שלכם יצליח. בחרנו את אנשי הצוות שלנו בפינצטה, ואנחנו מאמינים שכשתפגשו אותם אתם תתרשמו מהם לפחות כמונו.

הניסיון שלנו בשטח הוכיח שהשיטות המקצועיות בהן אנו משתמשים, והכלים הדיגיטליים של SEO העומדים לרשותנו, הם כולם יעילים ואפקטיביים לקידום אתר אינטרנט כמו שלכם ולשיפור הדירוג שלו בגוגל בצורה שעוד לא הכרתם. אנחנו מכירים את כל הטכניקות היעילות ביותר בשוק, ויודעים בכל שלב ושלב מהו הצעד הנכון איתו כדאי להמשיך. 

האסטרטגיה שנבנה עבורכם תהיה מותאמת אישית לצרכים שלכם, ליעדים שלכם, לתקציב שלכם ולכל אלמנט נוסף באופי העסק שלכם ובאופי הקמפיין. אנחנו מכירים כל שלב בתהליך, מא' ועד ת', שכן העברנו את אותו תהליך חברות רבות, קטנות כגדולות. 

אם יש משהו שחשוב לנו להדגיש יותר מכל הוא הדבר הבא: לכל אורך התהליך, מתחילתו ועד סופו, אנחנו מקפידים על שקיפות מלאה מולכם, ללא כחל וסרק. תהיה לכם גישה מלאה לכל הנכסים הדיגיטליים שנבנה עבורכם, ולכל אלמנט אחר במהלך התהליך. לא נבצע שום פעולה ללא האישור המלא שלכם. חשוב לנו מאוד להיות שקופים איתכם, ושאתם תהיו שקופים איתנו, ובכך נוכל לקחת את הקמפיין הזה למקום הטוב ביותר ולהביא להצלחה משמעותית. 

אילו שירותי קידום אתרים אנחנו מעניקים?

שירותי קידום אתרים במנועי חיפוש שאנחנו מעניקים הם שירותים מקיפים ונרחבים, שכן הם מכסים את כל האלמנטים שאתם צריכים כדי להשיג קמפיין דיגיטלי ממוקד יעדים. אנחנו מעניקים ללקוחותינו שירותי קידום אתרים מלאים, כך ששום חלק או שלב בתהליך יהיה לא מכוסה. את כל השלבים בכל אחד מהשירותים הכתובים פה לפניכם אנחנו מבצעים במלוא המקצועיות והיסודיות. 

  • קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO)
  • קידום אתרים במנועי חיפוש באופן ממומן (PPC)
  • קידום אתרים ברשתות חברתיות – כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינדקאין, טוויטר, פינטראסט.
  • ניהול מוניטין לעסק
  • בניית נכסים דיגיטליים נוספים – פרופילים ברשתות החברתיות, פרופיל ב"גוגל לעסק שלי", דף נחיתה שיווקי ומוכר.
  • ביצוע חקר מילות מפתח נרחב ומדויק
  • כתיבת תוכן לכל הנכסים הדיגיטליים שלכם
  • עיצוב לכל הנכסים הדיגיטליים שלכם
  • ביצוע חקר מתחרים
  • ועוד רבים נוספים

אילו תוצאות תראו כתוצאה מקמפיין קידום אתרים מקצועי שנבצע עבורכם?

  • העלאת הדירוג שלכם בגוגל
  • העלאת הטראפיק באתר מלקוחות פונטציאליים
  • יותר שיחות לעסק של לידים איכותיים ורלוונטיים
  • עלייה במכירות וברווחים של העסק
  • שיפור חוויית המשתמש בכל הנכסים הדיגיטליים (טעינת דפים מהירה יותר, גלישה נוחה יותר באתר, מפת אתר מאורגנת יותר וכו')
  • עלייה ביחס ההמרה
  • הגדלת מעגל הלקוחות
  • הרחבת הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת
  • מיתוג ממוקד יותר

הכלים הדיגיטליים בהם אנו משתמשים:

עוד דבר שחשוב לנו להדגיש הוא בנוגע לכלים הדיגיטליים בהם אנו משתמשים. יש לא מעט חברות בחוץ אשר משתמשות בדרכים-לא-דרכים, כלים דיגיטליים שאסורים על פי המדיניות של גוגל או של פייסבוק, כלים שיזיקו למוניטין ולדירוג שלכם בגוגל בצורה חסרת תקדים. מדובר על שימוש בספאם, שכפול תוכן, עקיפת המדיניות של גוגל או של פייסבוק, ועוד. 

שיווק דיגיטלי באמצעות כלים אלו הוא משהו שאנחנו אפילו לא מסוגלים לחשוב עליו. השימוש בכלים איומים והרסניים כמות אלו יזיק לכם בצורה כל כך אנושה, ויקבור אתכם למטה בתוצאות החיפוש של גוגל, לצד סנקציות נוספות שעשויות להגיע (למשל, גוגל יכולה להחליט שהיא מורידה את האתר שלכם לחלוטין). המוניטין שלכם כתוצאה מכך יינזק משמעותית, ויידרשו הרבה מאוד משאבים כדי להחזיר את הגלגל אחורה לנקודת ההתחלה. 

אנחנו משתמשים אך ורק בכלים דיגיטליים מוכרים, מאושרים וסטנדרטיים, שעומדים בכל התקנים של המדיניות של גוגל ושל פייסבוק, ללא רבב. המטרה שלנו היא המטרה שלכם – להביא את העסק שלכם להצלחה בהקדם האפשרי. וכך אנחנו עושים. בלי משחקים, בלי ספינים, בלי עקיצות.
יושרה, מהימנות ואמינות הם הערכים העליוניים ביותר בחברה שלנו, ואנחנו לא מתכוונים לוותר עליהם, בשום מחיר. 

כמה זמן ייקח עד שתתחילו לראות תוצאות מעבודת ה SEO?

קידום אתרים מקצועי שנעשה בדרכים איכותיות ובטכניקות המקובלות הוא מה שאתם מחפשים. אתם לא רוצים קידום אתרים זול ומהיר, כזה שתוצאותיו יתחילו מהר ויגמרו מהר, אלא אחד איכותי שיניב לכם תוצאות לטווח ארוך, תוצאות שיישארו לאורך זמן. 

מאחר שאתם מחפשים קידום אתרים מקצועי ואמיתי, חשוב שתדעו שזה לא "זבנג וגמרנו", אלא תהליך שיכול לקחת קצת זמן. התהליך דורש תחזוק, התאמה מחודשת של האסטרטגיה, ביצוע בדיקות ופעולות שונות עד שתראו תוצאות יציבות. לרוב, יידרשו כ-6 חודשים עד שתתחילו להרגיש בשינוי ולראות תוצאות בולטות ראויות לציון. לכן, אנחנו ממליצים לכם להתחיל עם קידום אתרים במנועי חיפוש בהקדם האפשרי, ולא להתמהמה יותר מדי. 

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל-Personas Media ©

072-394-7000