Fraud Blocker

פרסום העסק בגוגל – הצעדים שלך בדרך למעלה

הגדלת הפעילות המקוונת עם שירותי המומחים

לשלוט באינטרנט

מקסם את החזר ה-ROI שלך

הגדל את המותג שלך במהירות

פרסום עסק בגוגל: הדרך להצלחה דיגיטלית

פרסום עסק בגוגל הוא הכלי האפקטיבי ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים. עם טרגוט מדויק, מודעות מותאמות ואופטימיזציה חכמה, תוכלו לשפר את הנראות במנועי החיפוש, להגדיל את התנועה לאתר ולהניע יותר המרות. צפו בסרטון וגלו כיצד לפרסם את העסק שלכם בהצלחה בגוגל!

תוכן עניינים

מחפשים דרכים לשיווק באינטרנט עבור העסק שלכם בגוגל? כדאי שתכירו את הכלים הללו

שיווק באינטרנט מתבצע דרך Google my business ודרך Google Ads, המוכר לכולנו בשמו הקודם Google AdWords.

Google my business (גוגל לעסק שלי) מאפשר לכם, בעלי העסקים, לנהל ולארגן את האופן בו העסק שלכם מופיע בגוגל חיפוש ובגוגל מפות כשגולשים מחפשים עסק כמו שלכם.

ל Google AdWords / Google Ads יש גם תפקיד חשוב ביותר, והוא הכלי שמאפשר לכם לפרסם את העסק שלכם כמודעה בגוגל. גוגל אדוורדס הוא הפרסום הממומן בגוגל, אשר מגיע גם לגוגל חיפוש וגם לגוגל מפות, והוא כלי שכל בעל עסק חייב להכיר.

ניצחונות בזירה הדיגיטלית - עם שיטות השיווק שלנו ניתן נוקאאוט למתחרים

הגיע הזמן להיות המותג שכולם מדברים עליו – אנחנו כאן כדי להפוך אתכם לאלופים
פרסום העסק בגוגל – איך ניגשים לפרסום ממומן?​
פרסום העסק בגוגל – אחד מהדרכים הטובות ביותר לפרסם את העסק שלכם

פרסום העסק בגוגל – איך ניגשים לפרסום ממומן?

Google AdWords שהיום נקרא Google Ads, הוא כלי עבור פרסום ממומן בגוגל והוא אחד מהדרכים הטובות ביותר לפרסם את העסק שלכם. ב-2018 גוגל החליטה להרחיב את גוגל אדס כך שבתוצאות החיפוש בגוגל יופיעו עד 4 תוצאות המגיעות מפרסום ממומן לפני הופעתה של התוצאה האורגנית הראשונה.

מה ההבדל בין קידום אורגני לפרסום ממומן בגוגל?

קידום אורגני, SEO, הוא כלי לשיווק אתרים בצורה "טבעית". למה "טבעית"? כי לא משקיעים כסף בפרסום מודעות ופרסומות, אלא מגדילים את נפח הלקוחות והלידים על ידי ביצוע אופטימיזציה לאתר העסק ולשאר הפלטפורמות האינטרנטיות בהן העסק מופיע. האופטימיזציה משתנה כל הזמן ומתאימה את עצמה לדרישות המשתנות של מנוע החיפוש. כדי לקדם את העסק באופן אורגני, עליכם לבצע שינויים, פעולות, תוספות והתאמות על מנת לטפס למעלה לכיוון תוצאת החיפוש הראשונה בגוגל.

קידום ממומן הוא דרך אחרת לשיווק העסק, ואם תשתמשו בו נכון, תוכלו להגדיל את נפח הלידים שלכם לאין שיעור. פרסום בגוגל אדוורדס מאפשר לכם ליצור מודעה פרסומית עבור העסק שלכם, אותה אתם מממנים, ומודעה זו תופיע בקדמת הבמה – כלומר, לפני התוצאות האורגניות, במעלה המסך. כך, כשהגולשים באינטרנט יחפשו שירות אשר ניתן בעסק כמו שלכם – אתם תופיעו ראשונים על המסך בתוצאות החיפוש, ואותו גולש יראה אתכם באופן בולט.

פרסום העסק בגוגל - מה ההבדל בין קידום אורגני לפרסום ממומן בגוגל?​
פרסום העסק בגוגל – במה כדאי לנו להתמקד?

5 יתרונות של פרסום ממומן בגוגל:

  1. להופיע ראשונים – העסק שלכם יהיה מההצעות הראשונות לגולש באינטרנט כשיחפש שירות שאתם נותנים.
  2. מגנט לקוחות – עם גוגל אדס תשיגו במהירה עלייה בכמות המכירות, כתוצאה מפניות רבות יותר של לקוחות פוטנציאליים המעוניינים בשירותים שאתם מעניקים.
  3. אתם מחליטים על התקציב – תוכלו להגדיר סכום מוגבל שהפרסום לא יחרוג ממנו.
  4. משלמים רק על הפירות – בגוגל אדס אתם משלמים רק על הפירות שהפרסום הניב – קליקים באתר העסק, שיחות טלפון נכנסות, רכישות וכו'.
  5. הופעה במגוון ערוצים – גוגל חיפוש וגוגל מפות – בכולם אתם תופיעו.

איך אוכל לדעת שקמפיין הפרסום בגוגל אדוורדס עובד?

לשם כך חייבים ראשית להגדיר מטרות ברורות, אובייקטיביות ומכומתות לקמפיין. ניהול קמפיינים בגוגל אשר מתבצע נכון, חייב להתחיל בקביעת קריטריונים להצלחת הקמפיין – למשל, מספר הקלקת באתר אחרי X ימים שהקמפיין רץ. כך, נוכל לדעת בדיוק אם הקמפיין הצליח או שיש לבצע התאמות ושינויים.

הכלי שיעזור לכם לקבל את הנתונים המדויקים ולפיו לאמוד אם הפרסום הממומן בגוגל צלח או לא, הוא דוח הביצועים המפורט והעשיר שגוגל אדס יספקו לכם. הדוח מכיל את כל הביצועים שנעשו, לצד העלויות ששילמתם, וכשתתבוננו בו יהיה לכם הרבה יותר מידע ביד ותוכלו לראות אם השגתם את המטרות שהגדרתם בהתחלה.

Google my business כחלק מפרסום העסק בגוגל

בתחילת הסקירה שלנו כאן, דיברנו על שתי דרכים עיקריות לשיווק באינטרנט – גוגל אדס/גוגל אדוורדס וגוגל לעסק שלי. הנה 3 פרטים בסיסיים שכל אחד מכם חייב להכיר על גוגל לעסק שלי:

  1. הוא בחינם!
  2. הוא נוגע גם לגוגל חיפוש וגם לגוגל מפות
  3. ניתן בעזרתו לערוך את פרטי העסק המופיעים בגוגל.

איך להשתמש בגוגל לעסק שלי?

מתחילים בלאמת את פרטי העסק, שיהיה ברור שהוא שלכם.

לאחר מכן, מגיע הדבר האמיתי – לערוך את פרטי העסק כדי שיתאימו לשירותים שאתם מספקים, לכתובת שלכם, לפרטי ההתקשרות ולמעשה, כל דבר שלקוח פוטנציאלי צריך לדעת עליכם.

כשלקוח פוטנציאלי מוצא את העסק שלכם בגוגל חיפוש או בגוגל מפות, הוא ירצה לקבל עליכם הרבה פיסות מידע:

איך קוראים לעסק? אילו שירותים אתם מספקים? באילו ימים ובאילו שעות אתם פתוחים? איפה אתם ממוקמים? האם יש לכם אתר? פרופילים ברשתות חברתיות? איך אפשר ליצור איתכם קשר? מה לגבי תמונות של העסק – מבפנים ומבחוץ? יש אצלכם וייפיי? חניה ליד? מאפשרים לבעלי חיים להיכנס? יש לכם חברת-בת, עסק או סניף נוסף ברשת?

ערכו ועדכנו את כל הפרטים הללו ב Google my business, בין אם במילים או באייקונים ייחודיים שגוגל מציע. אפיינו ותארו את העסק שלכם, ו-וודאו כי כל הפרטים שאתם מוסרים הם נכונים.

אחרי הכול, מה שתכתבו יהיה הפנים שלכם בגוגל.

פרסום העסק בגוגל – שאלות ותשובות

שיטת פרסום העסק בגוגל?

מערכת הפרסום של גוגל נקראת Google Ads, זו מערכת מתקדמת וחדשנית עם כלים רבים ומגוון
רחב של אפשרויות ניהול קמפיינים. שיטת הפרסום של גוגל מבוססת על תשלום לפי הקלקות (PPC –
Pay Per Click), כלומר אתם משלמים רק עבור הקלקה בפועל על מודעת הפרסום שלכם. מודעת
הפרסום מוצגת לפי הרלוונטיות שלה לשאילתה שביצע הגולש, המודעה מופיעה בראש הדף וזוכה
לחשיפה גדולה ולקליקים רבים.

מהן אפשרויות פרסום העסק בגוגל?

פרסום בגוגל אדס מאפשר לכם לקבוע היכן להציג את מודעות הפרסום, לא חייבים לפרסם רק במנוע
החיפוש מאחר ויש מגוון רחב של אפשרויות כמו פרסום ביו טיוב, ברשת המדיה של גוגל, בגוגל מפס
ועוד. כמו כן, כאשר מקימים קמפיין חדש בגוגל אדס ניתן לבחור את סוג המודעה (באנרים, מודעת
טקסט, סרטון וכו'), וניתן לפלח ולהגדיר את קהל היעד לכל קמפיין בנפרד.

האם פרסום עסקים בגוגל מתאים לעסק קטן?

בהחלט כן, פרסום העסק בגוגל מתאים לכל העסקים, גם לעסקים קטנים עם תקציב מוגבל. למעשה,
אפשר להגדיר תקציב לקמפיינים בגוגל אדס החל מ-50 ₪, אך אם משקיעים סכום נמוך לא כדאי
לפתח ציפיות גדולות ועדיף להתייעץ עם המומחים שלנו כדי לקבוע תקציב להשגת המטרות. פרסום
עסקים קטנים בגוגל מחייב ניסיון, ידע, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ויצירתיות, אם אתם רוצים
פרסום שבאמת עובד – צרו קשר עם המומחים לפרסום בגוגל של פרסונאס מדיה.

למה כדאי לבחור בכם לפרסום העסק שלי בגוגל?

יש לציין כי כל אחד יכול לנהל קמפיינים לעסק שלו בגוגל לבד ובלי לשלם לאחרים. יחד עם זאת,
הניסיון המצטבר שלנו ושל אחרים מוכיח כי עסקים רבים בזבזו לא מעט כסף עבור קמפיינים שלא
הצליחו בגוגל, לכן לא פעם אנחנו פוגשים לקוחות שלא רוצים פרסום בגוגל בגלל הניסיון המר שלהם.

אנחנו מעסיקים מומחים לפרסום עסקים בגוגל ולמרות שאין אפשרות להתחייב לתוצאות אנחנו
יכולים להציג בפניכם אלפי סיפורי הצלחה ולהציג בפניכם נתונים המוכיחים איך פרסום העסק שלכם
בגוגל דרכנו יסייע לכם לשפר ביצועים ומכירות בעסק.

אני צריך לשדרג את פרסום העסק בגוגל. מה מומלץ יותר – קידום אורגני או פרסום ממומן?

לשאלה הזו אין תשובה חד משמעית, משום שצריך להתאים את הפרסום לכל עסק באופן אישי. יש עסקים שדרך פרסום אורגני (SEO) יוכלו לקבל המון לקוחות פוטנציאליים חדשים, ויש עסקים שעבורם זה לא יספיק והם יצטרכו לגשת לפרסום הממומן. יש גם לא מעט עסקים שבוחרים להשקיע את מירב מאמציהם על שני אופני הפרסום, ויש עסקים שבוחרים להתמקד באחד.

מספר המתחרים בשוק, התקופה בשנה, התקציב שיש ברשותכם ועוד מגוון פרמטרים שונים עשויים בהחלט להשפיע על ההחלטה באיזה כיוון כדאי כרגע להתמקד למען פרסום העסק בגוגל. כך או כך, חשוב לזכור שהחלטה זו צריכה להתקבל אחרי חשיבה אסטרטגית עמוקה, אשר כוללת את כל המשתנים בתמונה.

איך נוצרת עלייה במכירות דרך פרסום בגוגל אדוורדס?

המודעה המקוונת בגוגל משיגה לכם:

יותר קליקים באתר – המודעה תביא ליותר גולשים אשר מבקרים ונכנסים לאתר העסק שלכם.

יותר ביקורים פיזיים בחנות – הפרסום דרך Google Ads מגיע גם ל Google Search וגם ל Google Maps. בזכות יתרון זה, גולשים שיחפשו אתכם בגוגל מפות יוכלו להגיע אליכם, פיזית, יותר בקלות.

יותר שיחות טלפון – נפח שיחות הטלפון לעסק שלכם יעלה בזכות הפיצ'ר של גוגל אדס, הכולל את מספר הטלפון שלכם במודעה לצד כפתור אשר בלחיצה אחת עליו הגולשים יבצעו את שיחת הטלפון באופן מהיר ביותר, נגיש, פשוט וקל לשימוש.

איך מתנהל עניין התשלום לגוגל אדוורדס?

ימו לב שאתם משלמים רק כשלקוח נוקט פעולה, למשל כשהוא מבצע שיחת טלפון או נכנס לאתר שלכם.

לאורך כל הקמפיין – הניהול הוא בידיים שלכם, ואתם הבוס. אתם מחליטים איך תנוסח המודעה, אילו תמונות להוסיף, איך לתאר ולערוך את השירותים שאתם מעניקים, וכמובן – מה יהיה תקציב הקמפיין. אתם אלו הבוחרים את תקרת התקציב, תקציב שאתם יודעים שלא מסכן אתכם מבחינה כספית ושהוא בטוח להשקעה.

אם אני רוצה להפסיק את הפרסום הממומן?

תוכלו להשהות או לבטל את המודעות כשתרצו, לערוך התאמות שונות בהתאם לתקציב שלכם ולשנות את תקרת התקציב החודשי שלכם בכל עת.

אני קצת אבוד בכל הנושא של ניהול קמפיינים בגוגל. למי כדאי לי לפנות?

בכל מקרה של בלבול או חוסר וודאות, מאוד מומלץ לפנות לחברה מומחית בעלת צוות עשיר ידע בדיוק בתחומים האלו.
אתם צריכים להתעסק בניהול העסק – תשאירו את הפרסום ואת הגדלת קהל הלקוחות לאנשים שמומחים בכך.

כך גם תישארו עם ראש שקט, וגם קהל הלקוחות שלכם יגדל מהר יותר ובצורה יותר משמעותית ואיכותית – כי רק מי שתחום פרסום העסק בגוגל זורם בדמו יידע למנף את העסק שלכם הכי גבוה.

יש לך שאלות? יש לנו תשובות

גלה כיצד Personas Media Ltd יכולה לעזור לעסק שלך לשגשג

שיטת פרסום העסק בגוגל?

מערכת הפרסום של גוגל נקראת Google Ads, זו מערכת מתקדמת וחדשנית עם כלים רבים ומגוון
רחב של אפשרויות ניהול קמפיינים. שיטת הפרסום של גוגל מבוססת על תשלום לפי הקלקות (PPC –
Pay Per Click), כלומר אתם משלמים רק עבור הקלקה בפועל על מודעת הפרסום שלכם. מודעת
הפרסום מוצגת לפי הרלוונטיות שלה לשאילתה שביצע הגולש, המודעה מופיעה בראש הדף וזוכה
לחשיפה גדולה ולקליקים רבים.

מהן אפשרויות פרסום העסק בגוגל?

פרסום בגוגל אדס מאפשר לכם לקבוע היכן להציג את מודעות הפרסום, לא חייבים לפרסם רק במנוע
החיפוש מאחר ויש מגוון רחב של אפשרויות כמו פרסום ביו טיוב, ברשת המדיה של גוגל, בגוגל מפס
ועוד. כמו כן, כאשר מקימים קמפיין חדש בגוגל אדס ניתן לבחור את סוג המודעה (באנרים, מודעת
טקסט, סרטון וכו'), וניתן לפלח ולהגדיר את קהל היעד לכל קמפיין בנפרד.

האם פרסום עסקים בגוגל מתאים לעסק קטן?

בהחלט כן, פרסום העסק בגוגל מתאים לכל העסקים, גם לעסקים קטנים עם תקציב מוגבל. למעשה,
אפשר להגדיר תקציב לקמפיינים בגוגל אדס החל מ-50 ₪, אך אם משקיעים סכום נמוך לא כדאי
לפתח ציפיות גדולות ועדיף להתייעץ עם המומחים שלנו כדי לקבוע תקציב להשגת המטרות. פרסום
עסקים קטנים בגוגל מחייב ניסיון, ידע, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ויצירתיות, אם אתם רוצים
פרסום שבאמת עובד – צרו קשר עם המומחים לפרסום בגוגל של פרסונאס מדיה.

למה כדאי לבחור בכם לפרסום העסק שלי בגוגל?

יש לציין כי כל אחד יכול לנהל קמפיינים לעסק שלו בגוגל לבד ובלי לשלם לאחרים. יחד עם זאת,
הניסיון המצטבר שלנו ושל אחרים מוכיח כי עסקים רבים בזבזו לא מעט כסף עבור קמפיינים שלא
הצליחו בגוגל, לכן לא פעם אנחנו פוגשים לקוחות שלא רוצים פרסום בגוגל בגלל הניסיון המר שלהם.

אנחנו מעסיקים מומחים לפרסום עסקים בגוגל ולמרות שאין אפשרות להתחייב לתוצאות אנחנו
יכולים להציג בפניכם אלפי סיפורי הצלחה ולהציג בפניכם נתונים המוכיחים איך פרסום העסק שלכם
בגוגל דרכנו יסייע לכם לשפר ביצועים ומכירות בעסק.

אני צריך לשדרג את פרסום העסק בגוגל. מה מומלץ יותר – קידום אורגני או פרסום ממומן?

לשאלה הזו אין תשובה חד משמעית, משום שצריך להתאים את הפרסום לכל עסק באופן אישי. יש עסקים שדרך פרסום אורגני (SEO) יוכלו לקבל המון לקוחות פוטנציאליים חדשים, ויש עסקים שעבורם זה לא יספיק והם יצטרכו לגשת לפרסום הממומן. יש גם לא מעט עסקים שבוחרים להשקיע את מירב מאמציהם על שני אופני הפרסום, ויש עסקים שבוחרים להתמקד באחד.

מספר המתחרים בשוק, התקופה בשנה, התקציב שיש ברשותכם ועוד מגוון פרמטרים שונים עשויים בהחלט להשפיע על ההחלטה באיזה כיוון כדאי כרגע להתמקד למען פרסום העסק בגוגל. כך או כך, חשוב לזכור שהחלטה זו צריכה להתקבל אחרי חשיבה אסטרטגית עמוקה, אשר כוללת את כל המשתנים בתמונה.

איך נוצרת עלייה במכירות דרך פרסום בגוגל אדוורדס?

המודעה המקוונת בגוגל משיגה לכם:

יותר קליקים באתר – המודעה תביא ליותר גולשים אשר מבקרים ונכנסים לאתר העסק שלכם.

יותר ביקורים פיזיים בחנות – הפרסום דרך Google Ads מגיע גם ל Google Search וגם ל Google Maps. בזכות יתרון זה, גולשים שיחפשו אתכם בגוגל מפות יוכלו להגיע אליכם, פיזית, יותר בקלות.

יותר שיחות טלפון – נפח שיחות הטלפון לעסק שלכם יעלה בזכות הפיצ'ר של גוגל אדס, הכולל את מספר הטלפון שלכם במודעה לצד כפתור אשר בלחיצה אחת עליו הגולשים יבצעו את שיחת הטלפון באופן מהיר ביותר, נגיש, פשוט וקל לשימוש.

איך מתנהל עניין התשלום לגוגל אדוורדס?

ימו לב שאתם משלמים רק כשלקוח נוקט פעולה, למשל כשהוא מבצע שיחת טלפון או נכנס לאתר שלכם.

לאורך כל הקמפיין – הניהול הוא בידיים שלכם, ואתם הבוס. אתם מחליטים איך תנוסח המודעה, אילו תמונות להוסיף, איך לתאר ולערוך את השירותים שאתם מעניקים, וכמובן – מה יהיה תקציב הקמפיין. אתם אלו הבוחרים את תקרת התקציב, תקציב שאתם יודעים שלא מסכן אתכם מבחינה כספית ושהוא בטוח להשקעה.

אם אני רוצה להפסיק את הפרסום הממומן?

תוכלו להשהות או לבטל את המודעות כשתרצו, לערוך התאמות שונות בהתאם לתקציב שלכם ולשנות את תקרת התקציב החודשי שלכם בכל עת.

אני קצת אבוד בכל הנושא של ניהול קמפיינים בגוגל. למי כדאי לי לפנות?

בכל מקרה של בלבול או חוסר וודאות, מאוד מומלץ לפנות לחברה מומחית בעלת צוות עשיר ידע בדיוק בתחומים האלו.
אתם צריכים להתעסק בניהול העסק – תשאירו את הפרסום ואת הגדלת קהל הלקוחות לאנשים שמומחים בכך.

כך גם תישארו עם ראש שקט, וגם קהל הלקוחות שלכם יגדל מהר יותר ובצורה יותר משמעותית ואיכותית – כי רק מי שתחום פרסום העסק בגוגל זורם בדמו יידע למנף את העסק שלכם הכי גבוה.

 

לקוחות ממליצים

קרא עוד
צוות Personasmedia עושה עבודה מדהימה, נותנים לנו טיפים לשיפורים באתר שמביאים תוצאות בשטח. זמינים עבורי בכל עת לשאלות ובקשות.

אלון אור - סמנכ"ל rotter.net
קרא עוד
הקידום אתרים עם פרסונאס מדיה גרם לעליה משמעותית בכניסות לאתר מעריב ו- JPOST. ממליץ בחום על הצוות, מקצוענים בשיווק באינטנרט.

יוסי אביב - סמנכ"ל קבוצת מעריב וג'רוסלם פוסט
קרא עוד
ממליץ מאוד על חברת פרסונאס מדיה, מדובר על אנשי דיגיטל עם חשיבה יוצאת דופן וייחודית.

אבי אורן - בחדרי חרדים
הקודם
הבא

מאמרים מומלצים

חקור מאמרי מומחים כדי לשפר את הידע שלך בשיווק דיגיטלי ולהגדיל את העסק שלך.

מוכן לקחת את הנוכחות הדיגיטלית שלך לשלב הבא?

צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך לשגשג בעולם הדיגיטלי.
personasmedia
072-394-7000