פרסום ממומן בגוגל

תוכן עניינים

בין אינספור האתגרים שניצבים בפני בית עסק, ותיק, חדש, או בהקמה – אתגר אחד בולט במיוחד: היכולת להזרים אל בית העסק באופן קבוע קהל של מבקרים שיביעו עניין במוצרים או בשירותים שמציע בית העסק, ויחליטו שהם רוצים להתקשר מול בית העסק ולבצע רכישה.

ישנן דרכים מגוונות לאתר את קהל היעד של בית העסק, ולייצר עימו אינטראקציה בונה. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לעשות זאת, היא באמצעות פרסום ממומן בגוגל. את השירות הזה מציעות לא מעט חברות פרסום באינטרנט.

פרסום ממומן בגוגל הוא תהליך שיווקי שמאפשר לבתי עסק לפגוש את הלקוחות הפוטנציאליים שלהם בזירות ייעודיות שונות, להציג ללקוחות הפוטנציאליים האלו מודעות פרסום, שהקלקה עליהן תוביל את הגולשים אל דפי נחיתה שיאפשרו להם לרכוש מוצרים או שירותים, להשאיר פרטי קשר או ליצור קשר ישיר עם בית העסק.

שירות הפרסום הזה לעסקים מבית גוגל נקרא בשם : Google Ads (בעבר Google Adwords), והוא מאפשר לעסקים דרך נוחה ובטוחה לייצר שיח עם קהל היעד, בדיוק בזמן שבו קהל היעד מחפש את בית העסק (במקרה של מודעות חיפוש).

איך עובד שירות Google Ads המאפשר פרסום ממומן בגוגל? מה צריך בעל עסק לעשות על מנת להשתמש בשירות? האם התפעול השוטף של קמפיין פרסומי בגוגל יכול להפוך לנחלת כלל העסקים או שיש צורך בהתקשרות מול סוכנות פרסום דיגיטל שמכירה היטב כיצד מערכת הפרסום הזו עובדת?

על כל זאת, והרבה יותר בתחום של שיווק ופרסום, במאמר שלפניכם.

מהו שירות Google Ads וכיצד הוא עובד?

פרסום ממומן בגוגל מאפשר לבעלי עסקים להציג מודעות פרסום מטעמם במגוון רחב של תצורות: מודעות המוצגות בדפי תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש כאשר גולשים מבצעים חיפוש הכולל מילות מפתח שהוגדרו מראש, מודעות פרסום המוצגות כבאנרים באתרים מארחים, אשר נרשמו לשירות Google Adsense, מודעות שופינג, באמצעותן נחשפים גולשים למוצרים המוצגים בתצורת קרוסלה בדפי תוצאות החיפוש וזאת ללא ניסוח מודעה, מודעות המוצגות במסגרת קמפיין וידאו ומודעות המוצגות בחנויות האפליקציות. 

שירות הפרסום של גוגל עובד בשיטת מכרז – והסיכוי שגוגל תבחר להציג את מודעת הפרסום של עסק נתון הוא פונקציה של המחיר לקליק שהגדיר בית העסק שהוא מוכן לשלם, ואיכות דף הנחיתה אליו מפנה המודעה.

ישנן אסטרטגיות שונות לפרסום בגוגל, והן מותאמות, כמובן, למטרת העל של משרדי פרסום: מיקסום הרווח מן הלקוח, סגירה מהירה ככל האפשר של עסקאות, הופעה במיקום הראשון בדף תוצאות החיפוש, קבלת הלידים הזולים ביותר ועוד.

בואו ננסה להבין מעט יותר לעומק אילו סוגי קמפיינים רשאים בעלי עסקים לנהל באמצעות שירות פרסום ממומן בגוגל.

אילו סוגי מודעות ניתן לייצר באמצעות Google Ads?

שירות הפרסום בגוגל מייצר הזדמנויות שונות עבור בעלי עסקים לפגוש את קהל היעד שלהם. אלו האפשרויות העיקריות שמוצעות במסגרת שירותי הפרסום האלו:

מודעות חיפוש

אלו המודעות הקלאסיות, אשר מוצגות בדפי תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל. בהתאם להצעת המחיר שהגיש בעל העסק המפרסם, איכות דף הנחיתה, ומידת הרלוונטיות של המודעה לחיפוש שביצע הגולש, מחליט מנוע החיפוש הגדול בעולם מתי וכיצד להנגיש את המודעות האלו לגולשים. 

קמפיין ברשת הדיספלי

רשת התצוגה היא כינוי לאוסף האתרים אשר בהסכם עם גוגל בחרו לארח מודעות ממומנות של עסקים באמצעות גוגל. בנוסף על אתרים מארחים מוצגות המודעות הויזואליות האלו גם בשירות יוטיוב ובשירות ג'ימייל של גוגל.

קמפיין שופינג

מכירים את שירות גוגל שופינג? זה שמאפשר לכם למצוא פריטים בהתאם לחיפוש ממוקד שלכם כצרכנים? זה שמאפשר לכם להשוות בין הצעות המחיר שאתם מקבלים? כדאי יהיה לדעת שהמוצרים שמוצעים לכם שם כצרכנים הם כולם חלק מקמפיין ממומן.

קמפיין וידאו

קמפיין וידאו יאפשר לבית העסק שלכם לבלוט מעל המתחרים ולבסס את הנוכחות שלו ביוטיוב ובאתרים אחרים שהם חלק מרשת התצוגה של גוגל.

קמפיין עבור אפליקציות

חנות האפליקציות של גוגל גם היא פלטפורמה מארחת שמאפשרת לעסקים להציע את מרכולתם.

מהם היתרונות של שימוש בשירות Google Ads?

פרסום ממומן בגוגל יאפשר לכם כבעלי עסקים ליהנות משפע של יתרונות וממגוון עצום של יכולות שתקננה לכם ערך מוסף אמיתי כבעלי עסקים. הנה כמה מן היתרונות האלו:

המודעות מוצגות מעל לתוצאות האורגניות וזוכות לחשיפה גבוהה

היתרון הברור והבולט ביותר של הפרסום בגוגל הוא היכולת לבלוט מעל תוצאות החיפוש האורגניות והטבעיות המוצגות למשתמשים של מנוע החיפוש. גוגל מייחדת את החלק העליון של דף תוצאות החיפוש לעסקים שבחרו לשלם עבור השירות שלה, ולהציג את המודעות השונות לגולשים אשר עשו שימוש במילות המפתח הרלוונטיות.

האפשרות להקים קמפיין באופן מיידי

עוד יתרון ברור של פרסום ממומן בגוגל הוא האפשרות לייצר תנועה מיידית של גולשים לאתר בית העסק. תכונה זאת היא חשובה במיוחד, משום שלא לכל עסק קיימת האפשרות להמתין פרק זמן ממושך עד לקבלת תוצאות אורגניות ראשוניות. קידום אורגני בגוגל הוא פעולה מתמשכת, אשר דורשת לא מעט זמן, סבלנות, השקעה ומשאבים – מצרך שלא קיים באמתחתו של כל בית עסק, בטח לא אם הוא מתחיל את דרכו, וזקוק ללקוחות הראשונים, על מנת להזרים חמצן לעסק.

הגדרת קמפיין בסיסי בשירותי הפרסום של גוגל יכולה לקחת מספר דקות, ולאחריהן, מרגע שהקמפיין מאושר, וככל שהמודעה אכן רלוונטית ומתקיימים חיפושים של גולשים, תנועת הגולשים יכולה לזרום אל אתר בית העסק באופן מיידי.

היכולת להשתלב גם בתחומים בהם התחרות מאתגרת במיוחד

אם צברתם במהלך חייכם ניסיון בתהליך קידום אורגני בגוגל, אתם ודאי יודעים שישנם תחומים שלא חשוב כמה משאבים תשקיעו בהם, תתקשו מאוד לייצר תוצאות איכותיות, בטח ובטח כאלו שתחזרנה את ההשקעה שלכם.

הסיבה לכך היא שבמקרים רבים, שולטים בנישה המדוברת מותגים חזקים ומבוססים, כאלו שיש ברשותם תקציבי עתק מוכנים להשקעה בתהליך הקידום. במקרים כאלו, ניסיון לשפר את הסמכות של אתר חדש שרק נכנס לנישה יתקלו באתגר גדול מצד מנוע החיפוש. 

לעומת זאת, בתקציב לא מאוד גדול, תוכלו לייצר חשיפה לבית העסק שברצונכם לקדם, גם בסביבת תחרות קשה במיוחד – וזאת באמצעות שירות הפרסום הממומן בגוגל – Google Ads.

היכולת לדייק את קהל היעד

בתהליך קידום ממומן בגוגל תוכלו להמשיך ולדייק את תנועת הגולשים המגיעה אליכם לאתר, וזאת באמצעות שיפור בהגדרת ההתאמות של מילות החיפוש למודעה שלכם. תהליך הדיוק הזה יאפשר לכם להימנע מתנועה לא איכותית של גולשים, שבמקרה הטוב פשוט לא תתקשר מולכם ותרכוש מוצר או שירות, ובמקרה הרע, תגזול מכם משאבים מיותרים, שהיו יכולים להיות מנותבים ללקוחות משלמים ואף חוזרים.

בתהליך קידום אורגני, לשם המחשה, אין באפשרותכם לבצע דיוק כזה. כאשר מנוע החיפוש שמתרשם שאתם מותג מוביל בנישה שלכם, הוא עלול לקבל החלטה לנתב אליכם גולשים שעושים שימוש בביטוי חיפוש שלכם כבעלי עסק, הם פחות רלוונטיים לצורך המשך ההתקשרות.

היכולת לעשות שימוש במילות מפתח שליליות

בהמשך ליכולת שדיברנו עליה בסעיף הקודם, לדייק עוד יותר את קהל היעד, שירות הפרסום הממומן בגוגל מאפשר לכם כמפרסמים את היכולת להגדיר מילות מפתח שליליות. המשמעות של הגדרה זו היא שבהינתן חיפושים של ביטויי מפתח אשר כוללים מילים אלו, מודעת הפרסום שלכם לא תוצג, גם אם יתר הפרמטרים נתפסים על ידי מנוע החיפוש כרלוונטיים לצורך הצגת המודעה למשתמש.

גמישות מירבית בניהול הקמפיין

שירות Google Ads וקידום ממומן בגוגל מאפשרים לכם גמישות מירבית בניהול הקמפיין. זה אומר שבלחיצת כפתור תוכלו להשהות או לעצור קמפיין, להגדיל את התקציב היומי או המצטבר שלו, להרחיב את קהל היעד שלו באמצעות הגדרת מילות מפתח חדשות, לעשות שימוש בתוספי אתר שונים לצורך הרחבת המודעה ותפיסת שטח נדל"ן משמעותי יותר בדף תוצאות החיפוש, ועוד.

ניתן למדוד בקלות החזר על ההשקעה

אחד היתרונות הבולטים ביותר בשירות פרסום ממומן בגוגל הוא היכולת להבין במדויק את מבנה העלויות וההכנסות, ולהחליט האם המוצר או השירות שאתם מספקים ללקוח הוא רווחי. מאחר שאתם מקבלים דוחות מפורטים, תוכלו לדעת מהי העלות הממוצעת לקליק של גולש על מודעת הפרסום שלכם, כמה קליקים כאלו בממוצע מביאים למכירה ובאיזה סכום, אילו הוצאות נוספות מתקיימות אצלכם עד לאספקת המוצר ללקוח, ובשורה התחתונה – האם המוצר רווחי או הפסדי.

נציין, כי תהליכי שיווק מקבילים, כמו למשל קידום אורגני במנועי החיפוש, לא תמיד מאפשרים הבנת מבנה העלויות באופן פרטני והצמדתו למוצר, משום שברוב המקרים, ההשקעה עצמה מתבצעת בתשתית, ובמנה הרווחים תלוי בתנועת החיפוש של גולשים.

מתאים במיוחד לעסקים חדשים

פרסום ממומן בגוגל יכול להיות מתודת פעולה מצוינת עבור עסקים חדשים. הסיבה לכך, היא שבמקרים רבים, לעסקים כאלו אין את אורך הרוח הדרוש להבשלת האתר מבחינת מדדי הסמכות בגוגל, והם זקוקים לתנועת לקוחות מיידית. כמו כן, לא תמיד עומד לרשות עסקים כאלו התקציב הדרוש להשקעה בקידום אורגני של האתר, שאמנם בטווח הארוך יכול להיות משתלם יותר, אולם הוא בהחלט תהליך שדרוש השקעה ראשונית יחסית גדולה בתשתית.

מתאים כדי לבחון את רמת העניין בשוק מסוים

לפעמים, בית עסק מעוניין להשיק בקצב איטי ומדוד מוצר חדשני לשוק, על מנת לבדוק ולמדוד את תגובת הצרכנים אליו. במקרים כאלו, לא מעוניין בית העסק להשקיע את המשאבים הנדרשים בקידום עמודי האתר הרלוונטיים עבור מילות החיפוש הספציפיות, והוא מוכן להשקיע כסף בהזרמת תנועה מיידת של גולשים – וזאת כדי שיוכל להעריך מה מידת שביעות הרצון שלהם מן המוצר או השירות, טרם ההחלטה על השקעה נוספת בתשתית.

ניתן ליישם קמפיין גם על דף נחיתה או על אתר שלא הושלמה העבודה עליו

אחד האתגרים הגדולים שמציב בפני משווקים תהליך הקידום האורגני, הוא הצורך להרשים את מנוע החיפוש וללמד אותו באמצעות אינדיקציות שונות, כי המותג המקודם מהווה אוטוריטה של ממש בתחומו. כדי לייצר את ההישג הזה, נדרשים פעמים רבות בעלי האתרים לשמר רמת גימור מושלמת של האתר, ולדאוג שכלל העמודים באתר, או לכל הפחות אלו המאונדקסים בגוגל, יהיו עמודים המעוצבים מבחינת תוכנית וגרפית ברמה גבוהה מאוד.

לא זה המצב בשירות קידום ממומן בגוגל. בתהליך קידום ממומן שמבוצע על ידי משרד פרסום באינטרנט, תוכלו להסתפק בדף נחיתה איכותית, ומתייתר הצורך לייצר אתר אינטרנט איכותי בצורה הוליסטית ושלמה.

טיפים לעבודה נכונה עם Google Ads לצורך פרסום ממומן בגוגל

טיפ מספר 1: בצעו מחקר מילות מפתח איכותי

תהליך פרסום אפקטיבי בגוגל, כזה שמבוצע באופן מקצועי, בין אם על ידי סוכנות פרסום דיגיטל, ובין אם באופן עצמאי, חייב להתחיל מביצוע מחקר מילות מפתח איכותי. בתהליך כזה, ננסה להבין אילו ביטויי חיפוש מעניינים את הגולשים שנרצה להציג להם את מודעות הפרסום שלנו, מהי כוונת החיפוש שלהם, אילו ביטויים מעידים על מובהקות גדולה יותר של צורך בהתקשרות מול בית העסק, ואילו מילים מעידות על גישוש ראשוני וניסיון לקבל מידע התחלתי כדי להבין טוב יותר את עולם התוכן.

חשוב לזכור: התהליך מחקר מילות מפתח אנחנו מחפשים, לצד ביטויים שמעניינים אותנו, גם ביטויים שמעידים על כך שקהל היעד אינו רלוונטי עבורנו, ועדיף להימנע מהשקעה בפרסום שיבי קהל יעד שכזה.

טיפ מספר 2: השקיעו משאבים בשיפור איכות דף הנחיתה

פרסום אפקטיבי בראיית עלות תועלת, הוא פרסום שתשלמו עליו כמה שפחות ותקבלו את התוצאות הטובות ביותר. כדי שהפרסום שלכם יהיה אפקטיבי, אחת מן הפעולות שתצטרכו לבצע היא שיפור איכות דף הנחיתה, אליו יגיעו גולשים לאחר הקלקה על מודעת הפרסום שלכם.

כיצד משפרים את איכות דף הנחיתה? ראשית דואגים שיטען בצורה מהירה וחלקה, שיכיל תמונות ומולטימדיה שאינם מפרים זכויות יוצרים, שהתוכן בו יהיה מקורי ומעניין, שהיררכיית הכותרות בוא תהיה תקינה, שהטיפוגרפיה, העיצוב, והניגודיות יהיו איכותיים ונעימים לעים, שלא יכיל פופ אפים מיותרים ועוד ועוד.

טיפ מספר 3: בצעו ניסוי וטעיה

לא תמיד ניתן לדעת מראש מה בפרסום ממומן בגוגל יעבוד היטב ומה לא. גם בעלי מקצוע מנוסים, ואפילו משרדי פרסום ממולחים, לא יוכלו להבטיח לכם בודאות שקמפיין שיקימו יצליח להגשים את מטרותיו, כבר בניסיון הראשון.

כדי לחלץ מקמפיין שיווק דיגיטלי שהוקם את המירב – חשוב יהיה לבצע ניסוי וטעיה, ולבדוק פרמטרים שונים שיש בהם כדי להשפיע על הביצועים: מיקומי כפתורי ההנעה לפעולה, הצבע שלהם, התמונה שתעשו בה שימוש בדף הנחיתה, מספר השדות בטופס, כמות המלל שתציגו לגולש, הטיפוגרפיה, הכותרות ועוד ועוד.

ביצוע ניסוי וטעיה יסייע לכם למקסם את ביצועי הקמפיין ולדאוג לכך שהפרסום הממומן  בגוגל יהפוך למשתלם ביותר. 

טיפ מספר 4: הבינו היטב מהי אסטרטגיית הפרסום הטובה ביותר עבורכם

נאמר זאת כבר עכשיו: לעסקים שונים ישנם צרכים שונים. בעוד שבית עסק אחד ירצה למלא את היומן לחודש הבא כמה שיותר מהר, גם במחיר של עלות גדולה יותר לקליק, עסק שני ירצה לשמור על מתח רווחים גבוה כככל האפשר, גם במחיר של איבוד לקוחות. בעוד שעסק אחד ינוהל על ידי אגו ויבקש לעצמו תמיד להיות מוצג ראשון, הרי שעסק אחר יבחר להיות מוצג מתחת לתוצאות היקרות ביותר, מתוך הבנה שלקוח שהגיע אל המודעות שלו הוא לקוח בשל יותר לקבל החלטה על התקשרות.

יהא המניע של בית העסק שלכם אשר יהיה: חשוב שתבינו היטב את האסטרטגיה של העסק שלכם לפני שאתם יוצאים לדרך ומגדירים קמפיין עם תקציב משמעותי.

טיפ מספר 5: עשו שימוש במילות מפתח שליליות

כפי שציינו קודם לכן, שירות הפרסום הממומן של גוגל מאפשר לכם לעשות שימוש בתכונה מתקדמת, שתעזור לכם להרחיק גולשים שמבצעים חיפושים מסוימים מן האתר שלכם. לעיתים, מתוך התבוננות בביטוי החיפוש השלם של הגולש, ניתן ללמוד על כך, שהששירות אותו אתם מציעים אינו רלוונטי עבורו, וחבל יהיה לבזבז את תקציב השיווק על פרסום לקהל יעד כזה.

דוגמה לכך, היא עסקים קטנים אשר משווקים שירות במחיר גבוה ביחס למקובל בחברות גדולות בשוק. עסקים קטנים כאלו ירצו בודאי להימנע מפרסום לגולשים אשר עשו שימוש במהלך השאילתא שלהם בביטויים כמו מוזל, חינם, זול, במחיר סביר ועוד.

טיפ מספר 6: הכירו את סוגי ההתאמה השונים

גוגל מציעה לכם סוגי התאמות שונים של ביטוי החיפוש שבו השתמש הגולש, למילות המפתח שהגדרתם. שימוש נבון בסוגי ההתאמות האלו יוכל לאפשר לכם למקסם את ביצועי הקמפיין.

במשך השנים גוגל עדכנה את ההתייחסות שלה לסוגי ההתאמות השונים. בגדול, נוכל לציין כי חלק מסוגי ההתאמות מאפשרים לקבוע כי המודעה תוצג ללקוח רק אם ביצע שאילתא באופן מדוייק וספציפי מאוד, בעוד שסוגי התאמות אחרים יתאימו למנעד רחב של שאילתות דומות שיכול לבצע הגולש.

המטרה היא ברורה: לאפשר לבית העסק לקבוע בעצמו מהי מידת ההתאמה של שאילתות מסויימות של גולשים וכוונת החיפוש כפי שהיא מצטיירת מהם, לשירוים שמציע בית העסק.

טיפ מספר 7: השתמשו בקישורי אתר ובתוספות

בעוד שבתהליך קידום אורגני יכולים אמנם להיווצר קישורי אתר, אותם קישורים נלווים לקישור הראשי המוצג בדפי תוצאות החיפוש ומפנים לעמודים ספציפיים נוספים באתר, הרי שלא באמת ניתן להבטיח אותם. לעומת זאת, בתהליך של פרסום ממומן בגוגל, יכולים בתי עסק לקבוע כיצד יראו קישורי האתר שלהם ובאילו הרחבות הם יהיו מעוניינים להשתמש.

לקישורי אתר שני יתרונות מרכזיים בכל הקשור לקידום ממומן בגוגל: הראשון הוא שקישורים כאלו מאפשרים למוג לתפוס שטח נדל"ן גדול ומשמעותי יותר בדפי תוצאות החיפוש. השני הוא הרחבת הפונקציונליות המסופקת לגולש, למשל, באמצעות התקשרות מהירה אל הטלפון ליצירת קשר של המותג.

טיפ מספר 8: הכירו את סביבת התחרות

כאשר אתם נפנים להקמת קמפיין פרסום ממומן בגוגל, חשוב מאוד יהיה שתבצעו מחקר מתחרים מעמיק, על מנת ללמוד היטב את סביבת התחרות, ולייצר ערך מוסף אמיתי לגולשים המגיעים אליכם.

חישבו על כך: מהו היתרון היחסי שלכם מול המתחרים? האם אתם זולים יותר? מהירים יותר מבחינת זמני אספקה ומשלוח? מספקים מוצר איכותי יותר? מוכרים יותר בשוק? משמשים כיבואן בלעדי של מותג מסוים?

ברגע שתבינו מהו היתרון היחסי שלכם, קל יהיה לכם לאתר ולהגדיר את מילות המפתח שמאפיינות בצורה מיטבית את היתרון היחסי הזה עבור הגולשים, ותאפשרנה לכם לנהל קמפיין קידום ממומן בגוגל, שהוא אפקטיבי, איכותי, רווחי, וממוקד בקהל היעד הנכון.

שאלות ותשובות

מהו תהליך פרסום ממומן בגוגל?

תהליך פרסום ממומן בגוגל הוא תהליך שיווקי, שבו בית עסק מייצר מודע פרסום ומטרגט באמצעות מילות מפתח מוגדרות מראש, חיפושים של גולשים שהמודעה הזאת תהיה רלוונטית עבורם. גולשים שיקליקו על מודעת הפרסום יופנו לדף נחיתה מטעם המותג, שעוצב ותוכנן מראש.

היכן מוצגות מודעות הפרסום הממומן בגוגל?

מודעות הפרסום בגוגל מוצגות בראש דף תוצאות החיפוש, מעל לתוצאות האורגניות והטבעיות, וכמו כן, גם בתחתית דף תוצאות החיפוש.

למי מתאים תהליך פרסום ממומן בגוגל?

תהליך פרסום ממומן בגוגל מתאים לקהלי יעד רבים, ובהם עסקים חדשים, עסקים שמעוניינים להתנסות בהשקה של מוצר או שירות חדש, ועסקים שהמרווח בין עלות המוצר או השירות ובין ההכנסה ממנו, מאפשרת פרסום באופן שוטף באמצעות קמפיין קידום ממומן בגוגל.

אני מעוניין לפרסם בגוגל. האם אני חייב לעבור מול סוכנות פרסום דיגיטל או חברות פרסום באינטרנט?

התשובה היא שלילית. ניתן להקים ולנהל קמפיין בגוגל עם ידע בסיסי בלבד בעולם הטכנולוגיה והשיווק. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים למקסם את תוצאות הקמפיין שלכם ולהפוך אותו לרווחי, מומלץ להתייעץ ולהתקשר עם אנשי מקצוע שצברו ניסיון בתחום.

כיצד מחקר מילות מפתח איכותי יוכל לסייע בניהול קמפיין אפקטיבי יותר?

מחקר מילות מפתח איכותי יסייע לכם לאתר את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לשירותים שאתם מספקים, ללמוד על הפח החיפושים שלהן, וללמוד גם על רמת התחרות המאפיינת ביטויים אלו.

 

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל- 2022 Personas Media ©

072-394-7000