פרסום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בגוגל הוא דרך לקידום אתרים בגוגל, בה אתם מממנים את המודעה. הדרך העיקרית לפרסום ממוקד בגוגל הוא דרך פרסום בגוגל אדוורדס, שהיום מוכר כגוגל אדס.
גוגל אדוורדס מאפשר לכם, בעלי העסקים, לממן פרסום של מודעה אשר אתם ניסחתם, אתם ייעדתם ואתם החלטתם מהו תקציבה – והמודעה תופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל, לפני תוצאת החיפוש האורגנית הראשונה, כשגולש באינטרנט יחפש בגוגל שירות שאתם מספקים.
איך זה עובד?
כשמישהו מחפש בגוגל ביטוי מסוים הקשור למוצר או לשירות שאתם מספקים בעסק, מודעת הפרסום שלכם יכולה להופיע לו למעלה בתוצאות החיפוש. אבל באילו ביטויים מדובר?
אלו הן מילות מפתח, ביטויים שאתם מגדירים לקמפיין הפרסום הממוקד בגוגל. מילות מפתח אלו הן הביטויים שסביר להניח שגולשים באינטרנט ישתמשו בהם בשורת החיפוש, כדי להביע את התעניינותם בשירותים ובמוצרים שעסקים כמו שלכם מספקים.
למשל, אם אתם עסק המוכר מדפסות ודיו למדפסות, ואף מספקים משלוח עד הבית – רוב הגולשים יכתבו בשורת החיפוש בגוגל "דיו למדפסות עד הבית" כדי לחפש מקום כמו שלכם.
כדי לדעת מהן מילות המפתח המותאמות לעסק שלכם, עליכם לפנות למומחה קידום אתרים ממומן בגוגל אשר יעשה עבורכם מחקר מילות מפתח מקצועי ומהימן. מחקר מילות מפתח הוא אחד מהעבודות הבסיסיות והחשובות ביותר לכל עסק, שכן ללא מחקר מילות מפתח לא תוכלו למשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים בצורה איכותית והפרסום שלכם לא יהיה מדויק.
פרסום ממוקד בגוגל – איך להתחיל את מסע השיווק באינטרנט?
ניסוח המודעה
ניסוח המודעה הוא חלק אינטגרלי כשעוסקים בקידום אתרים ממומן בגוגל. במרבית המקרים, מומלץ מאוד לפנות לכותב תוכן / קופירייטר אשר מתמחה בכתיבת מודעות פרסום ממוקד בגוגל.
נוסח המודעה צריך להיות מתומצת ביותר, ולהכיל את היתרונות שלכם, למה כדאי לבחור דווקא בכם, מה הגולש ירוויח מכניסה לאתר שלכם, למה אתם עדיפים על פני אחרים.
לכן, ההמלצה היא לעשות סקר מתחרים לפני ניסוח המודעה, כדי להבין מול מי אתם עומדים, כמה מתחרים יש לכם, מה היתרונות ומה החסרונות שלכם, מה היתרון שלכם על פניהם ועוד.
אחרי שתעשו את סקירת המתחרים, יהיה לכם קל וברור יותר איך לנסח את המודעה בגוגל.
כמה זה עולה?
אתם מחליטים.
הפרסום בגוגל אדוורדס מאפשר לכם לקבוע מהו הרף העליון של התקציב שלכם, אותו גוגל לא יעבור בשום מצב.
באמצעות cost-per-click של גוגל אדוורדס, אתם משלמים בהתאם למספר הקליקים שגולשים באינטרנט ביצעו באתר שלכם. באמצעות pay for conversations, אתם משלמים בהתאם למספר השיחות שבוצעו לעסק דרך המודעה בגוגל.
כך שעם גוגל אדס, אתם משלמים רק בהתאם לתוצאות בשטח של הקמפיין.