מה חשוב לדעת לפני שמתחילים קידום אתרים בינלאומי?
תוכן עניינים
SEO מקומי כולנו מכירים, ורוב הרשת עוסקת בו כשהיא נוגעת בסוגי SEO. אך אין הרבה דיבור על SEO בינלאומי.
כשהעסק שלכם הוא בינלאומי, כלומר, כשקהל היעד של העסק שלכם הוא נרחב מאוד ומגיע לאזורים שונים ברחבי הגלובוס, כדי לקדם את העסק אתם תצטרכו קידום אתרים בינלאומי. מה הוא דורש מכם ואיך לבצע אותו בצורה המיטבית? המאמר הזה בשבילכם לענות לכם על הכול.
מה הוא בעצם קידום אתרים בינלאומי?
כשהעסק שלכם ניצב מול התחרות הבינלאומית, אתם תצטרכו קידום אתרים בגוגל שהוא הרבה יותר יסודי, איכותי וממוקד. העסק שלכם יכול להתחיל כעסק מקומי ואז "להשתדרג" לעסק בינלאומי, אבל חשוב לבצע את ההתאמות הנדרשות באופטימיזציה למנוע החיפוש, באופטימיזציה של מילות המפתח ושל האתר וכו'. לקמפיין קידום אתרים בינלאומי יש כמובן השפעה נרחבת יותר וגדולה יותר על קהל היעד הבינלאומי שלכם, ולכן חשוב להשקיע בקמפיין זה אם אלו הצרכים שלכם ולבחור בו.
כך שאם העסק שלכם מוכר שירותים או מוצרים ללקוחות ברחבי העולם, אתם תצטרכו למשל להשתמש במילות מפתח שונות ותחרותיות, שממקדות וכמו מלקטות אליכם את קהל היעד הספציפי שלכם הממוקם באזורים שונים בעולם.
קידום אתרים בינלאומי יכול להיות גם דרך קידום ממומן בגוגל (PPC) וגם דרך SEO (ביצוע אופטימיזציה לנכסים הדיגיטליים שלכם כך שיתאימו לתנאיו ולדרישותיו של מנוע החיפוש).
נתונים שחייבים לדעת:
- 67 אלף חיפושים מתבצעים בגוגל בכל שניה.
- 81% מהאנשים עושים בדיקה מקיפה באינטרנט לפני שהם מבצעים רכישה.
מה הנתונים האלו אומרים לנו?
ניתן לראות בבירור את העוצמה שיש היום לגוגל. כשכל כך הרבה חיפושים מתבצעים בגוגל בכל שניה (67 אלף!), ברור כי לגוגל יש כוח עצום והוא יכול לשנות את התמונה עבור הרבה מאוד עסקים, לטוב ולרע.
עסק אשר מקדם את עצמו בגוגל חושף את עצמו לכמות עצומה של אנשים, ביניהם קהל היעד שלו – הלקוחות הפוטנציאליים שלו. כך שקידום אתרים בגוגל הוא התשובה עבור כל עסק שמחפש להגדיל את המכירות ואת הרווחים, להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים, לייצר לידים איכותיים, ולהגדיל את שיעור ההמרה באתר האינטרנט שלו או בחנות האונליין שלו.
כמו כן, הנתון השני המעיד על כך ש81% מהאנשים בודקים היטב באינטרנט לפני שהם קונים – מראה לנו שוב את הכוח של גוגל, והפעם בתחום הרכישות. המסקנה ברורה – עסק אשר ימתג את עצמו היטב בגוגל, יציג לגולשים מידע אמין עליו, ויסביר למה המוצרים שלו הם האיכותיים ביותר והמשתלמים ביותר לקניה – ישיג יותר לקוחות חדשים.
היום אנשים לא קונים בצורה עיורת – הם קונים אחרי שבדקו כמה אפשרויות שונות. העסק שלכם צריך להיות אחד מהאפשרויות שהם בודקים, וכמובן שהוא צריך להיות העסק שבו הם יבחרו.
מה ההבדל בין קידום אתרים מקומי לבין קידום אתרים בינלאומי?
קריטריון | קידום אתרים מקומי | קידום אתרים בינלאומי |
קהל היעד של המוצר או השירות | מקומי, ממוקד באזור מסוים | בינלאומי, מפוזר ברחבי העולם |
המתחרים | מקומיים | בינלאומיים |
התחרות | לקוב קלה יותר, משום שמתחרים מול פחות עסקים אחרים | לרוב קשה יותר, משום שלרוב מתחרים מול יותר עסקים אחרים. |
טכניקות | משתנות ביעילותן מדי כמה שנים, יש להתמקד במילות מפתח מותאמות וייעודיות לעסק ולמיקום | משתנות ביעילותן מדי כמה שנים, יש לנקוט טכניקות מעט יותר "קלאסיות" |
מחיר | מעט זול יותר | מעט יקר יותר |
3 אלמנטים בהם חשוב להתמקד כשעושים קידום אתרים בינלאומי
במותג אותו מקדמים:
קידום אתרים בגוגל לכל רחבי העולם דורש מכם לשים לב למתחרים הבינלאומיים שלכם.
- תרחיבו את הנוכחות שלכם בשוק בכך שתקימו סניפים נוספים של העסק.
- תמתגו את שם העסק שלכם כך שיתאים לרחבי העולם ולמילות המפתח שתצטרכו לקדם
שינוי חשיבה:
המטרה שלכם היא כבר לא להיות מדורגים גבוה עבור ביטויי מיקום ספציפיים (למשל, בית קפה בתל אביב, או חנות אוכל לכלבים בחיפה). אלא מעכשיו המטרה שלכם היא להיות מדורגים גבוה עבור ביטויים כלליים יותר, שלא בהכרח כוללים מיקום (למשל, אספקת מזון לכלבים).
כמו כן, אתם תצטרכו להתחיל בקמפיין קשוח יותר. להיות מאוד ממוקדים באסטרטגיה שלכם, לעבוד קשה ולהשקיע הרבה מאמצים. מדובר פה בתחרות בינלאומית – והיא בהכרח קשה יותר וקשוחה יותר מזו המקומית.
אופטימיזציה איכותית לאתר:
אחת הדרכים לבצע קידום אתרים בינלאומי היא לכתוב אופן אופטימלי משובץ עם מילות המפתח האופטימליות שלכם, בדפים האופטימליים שלכם. חשוב שתבצעו מחקר מילות מפתח איכותי כדי לדעת באילו מילות מפתח להשתמש, ומשם תתקדמו עם אופטימיזציה טכנית לאתר. בנוסף, מומלץ להשתמש בכלים אנליטיים שונים לניתוח הצלחת הקמפיין הבינלאומי שלכם.
באילו כלים דיגיטליים מומלץ להשתמש כשעושים קידום אתרים בינלאומי?
- Google Keyword Planner – כלי מבית גוגל עבור קידום אתרים באינטרנט המסייע בחקר מילות מפתח.
- Google Developer – כלי מבית גוגל לביצוע אופטימיזציה לאתרים עבור קידום אתרים בינלאומי. כלי זה יכול לסייע לכם בביצוע אנליזות שונות, העלאת מהירות הדפים ושיפור תוצאות.
מילות מפתח (חיוביות)
כפי שאמרנו מקודם, מילות המפתח הן חלק קריטי בקידום אתרים בינלאומי. כדי להתעמק בנושא קצת יותר, הבאנו לפניכם את 4 הסוגים של מילות המפתח, בעיקר בתחום קידום אתרים באינטרנט באופן ממומן בגוגל PPC:
- התאמה רחבה
- מגביל התאמה רחבה
- מתאים לביטוי
- התאמה מדויקת
מהי התאמה רחבה?
התאמה רחבה של מילות מפתח היא ברירת המחדל של גוגל למודעות שלכם בגוגל אדוורדס, ולפיה המודעה שלכם תופיע כתוצאת חיפוש מכל חיפוש אשר כלל איזושהי מילה אשר מופיעה בביטוי המפתח שלכם. למשל, נניח שביטוי המפתח שלכם הוא "מזון לארנבים", המודעה שלכם תופיע בתוצאות החיפוש גם אם הגולשים בכלל חיפשו "מזון לחתולים" או "ציוד לארנבים".
נשמע טוב, נכון? הרי כך תגדילו את מספר האנשים שרואים אתכם בגוגל. ובכן, התאמה רחבה למילות מפתח אינה בדרך כלל האופציה המועדפת עליכם, משום שלמרות שאכן תגיעו לקהל רחב יותר – במרבית המקרים קהל זה יהיה לא רלוונטי עבורכם, הוא לא יהיה מעוניין במוצרים או בשירותים שלכם, ולא יבצע המרה אצלכם באתר.
מהו מגביל התאמה רחבה?
כאן אתם יכולים להגביל את ההתאמה הרחבה ולשלוט על אופן הסינון על ידי התו "+". באמצעות סימון של מילים מועדפות בביטוי המפתח שלכם, המודעה שלכם תופיע רק אם אותה מילה, אשר סומנה כעיקרית, הופיעה בשורת החיפוש של הגולש.
לצורך העניין, אם ביטוי המפתח שלכם הוא "מזון לארנבים", ותוסיפו את הסימון "+" לפני המילה "מזון" – המודעות שלכם יופיעו רק לגולשים אשר חיפשו ביטוי עם המילה מזון (למשל "מזון לחתולים". אך אם הגולשים חיפשו "ציוד לארנבים", מודעתכם לא תוצג).
סינון זה מתאים אם אתם למשל עסק אשר מוכר מזון למגוון בעלי חיים, ולכן הדגש יהיה על מכירת המזון ולא על סוג בעל החיים הספציפי.
מהי התאמה לביטוי?
כאן יש התאמה על פי ביטוי שלם. אם בחרתם בהתאמה לביטוי "מזון לארנבים", והגולש הקליד בשורת החיפוש בגוגל "מזון לארנבים זול" או "מזון לארנבים קרוב" – מודעתכם תופיע! לעומת זאת, אם הגולש הקליד "מזון לחתולים זול" – מודעתכם לא תופיע.
כך שהתאמה זו גורמת להמודעה שלכם להיות מוצגת אך ורק אם הביטוי שהגדרתם מופיע בשלמותו בשורת החיפוש על ידי הגולש.
מהי התאמה מדויקת?
ההתאמה המדויקת היא ההתאמה הספציפית ביותר. כאן, אם מילת המפתח שלכם היא "מזון לארנבים" – אז אך ורק גולשים אשר הקלידו בשורת החיפוש בגוגל את הביטוי הזה במדויק ובשלמותו יוכלו לראות את המודעה שלכם.
אם בחרתם להשתמש בהתאמה מדויקת, שימו לב טוב-טוב איך הגדרתם את הביטוי. האם הוא ספציפי מדי? האם הוא מכליל מדי? חברה לקידום אתרים בגוגל שהיא מקצועית ואיכותית תדע באילו מילות מפתח מתאימות לבחור.
מילות מפתח שליליות
לכל סוגי מילות המפתח שתיארנו פה, מצטרף גם סוג נוסף – מילות מפתח שליליות. מילות המפתח השליליות הם ביטויים שאתם מגדירים בנפרד, כך שאם גולש יקליד ביטויים אלו בשורת החיפוש – המודעה שלכם בשום פנים ואופן לא תופיע. למשל, אם אתם עסק שמוכר אך ורק תכשיטי כסף, וגולש מחפש "תכשיטי זהב", המודעה שלכם לא תופיע.
היתרון? – אל תשכחו שכל הקלקה על האתר שלכם דרך מודעות הפרסום הממומנות של גוגל עולה לכם כסף על פי PPC. לכן אחת המטרות שלכם כשאתם מגדירים מילות מפתח היא להגדיר מילות מפתח כאלו שלא יובילו להקלקות מיותרות ולא רלוונטיות. גולש אשר מחפש "תכשיטי זהב", ומוצא את העסק שלכם בגוגל, עשוי בהחלט לחשוב שאתם מוכרים גם תכשיטי זהב לצד מגוון תכשיטי הכסף שלכם.
כשהוא יראה שאין לכם תכשיטי זהב, הוא יחזור אחורה, לא יבצע המרה, ובכך ביזבזתם כסף על הקלקה שלא הניבה תועלת.
לכן, הגדרת מילות המפתח השליליות היא חשובה ביותר ויכולה לשרת אתכם בצורה מצוינת, לצד הגדרת מילות המפתח החיוביות כמובן.
דף נחיתה מוצלח
פרמטר נוסף שישפיע על ההצלחה שלכם הוא דף הנחיתה שלכם. חלק מביצוע האופטימיזציה לאתר צריך לכלול גם ביצוע אופטימיזציה לדף הנחיתה ולכל שאר הנכסים הדיגיטליים שלכם.
דף נחיתה טוב הוא דף נחיתה שגורם לכל מי שנכנס אליו לבצע המרה. זה יכול להיות שיחת טלפון, השארת פרטים או אפילו רכישה. כשמתעסקים עם קידום אתרים בינלאומי, קל וחומר שדף הנחיתה שלכם צריך להיות מצוין, כי יש מתחרים גדולים מולכם.
הנה 3 טיפים לדף נחיתה טוב:
- פשטות – דך הנחיתה צריך להיות פשוט וקל להבנה, בלי הרבה דברים מורכבים, תיאורים מסובכים, גרפים וכו'. הכול צריך להיות מונגש, מגושר ונוח לקריאה. אחרת הלקוח הפוטנציאלי שלכם ירגיש מבולבל ולא יבצע המרה.
- אמצעי נוח לביצוע ההמרה – טופס מילוי הפרטים או הטלפון של העסק צריכים להיות ברורים ונגישים לגולש. אחרת, אתם עשויים לאבד לקוח פוטנציאלי שלא יהיה לו נוח ליצור איתכם קשר.
- למה לפנות דווקא אליכם? – הקפידו להוסיף המלצות עליכם ותוכן ייחודי שיבליט את הייחודיות ואת המקוריות שלכם על פני המתחרים שלכם.
קידום אתרים אורגני (בינלאומי) | קידום אתרים ממומן (בינלאומי) | |
כלים בהם משתמשים | גוגל סרץ' קונסול, גוגל אנליטיקס, מוז ועוד. | גוגל אדס (מערכת הפרסום מבית גוגל). |
חשיפה | קידום אתרים בינלאומי נועד להשיג חשיפה רחבה בשווקים הגלובליים ולהגדיל את הפעילות העסקית של הלקוח. החשיפה הינה לטווח בינוני עד ארוך. החשיפה אינה מוגבלת והקלקה על התוצאה לא עולה כסף ללקוח. | חשיפה קצרה ומיידית למודעות הפרסום, זהו קמפיין המנוהל במשך תקופה קצרה יחסית. כל לחיצה על מודעת הפרסום הממומן מחייבת תשלום לגוגל. |
נכס דיגיטלי | קידום אתרים בינלאומי נועד בין היתר להפוך את האתר של הלקוח לנכס דיגיטלי בעל ערך רב. | הפרסום הממומן במנועי החיפוש אינו בונה נכס העומד בפני עצמו ברשת האינטרנט. |
החזר השקעה | אפשרות להחזר השקעה גבוה מאוד. קידום אתרים בינלאומי (אורגני) הוא כלי שיווקי רב עוצמה המבטיח החזר השקעה משתלם בטווח הבינוני והארוך. | אין אפשרות לדעת מראש האם הקמפיין הממומן יחזיר את ההשקעה. |
מחיר הקידום | תשלום חודשי קבוע, בדרך כלל העלות היא כמה אלפי שקלים בחודש. | מחיר קידום אתרים ממומן מורכב מעלות המדיה ושטח הפרסום במנועי החיפוש של גוגל ומעלות ניהול הקמפיין. |
תוצאות הקידום | בקידום אתרים בינלאומי ניתן לראות את תוצאות העבודה של המקדם רק לאחר כ-6 חודשים, לכן יש להתאזר בסבלנות, וחשוב לזכור כי גם לאחר הפסקת השירות האתר ממוקם במיקום גבוה ויכול להזרים לידים חמים רבים, ללא עלויות הקלקה. | התוצאות של קידום אתרים ממומן הן מיידיות, בתוך 24 שעות ניתן להתחיל את הקמפיין ולקבל מיד לידים חמים ופניות ישירות לבית העסק. |
יחס הקלקה | רוב ההקלקות הן על 3 התוצאות האורגניות בדף תוצאות החיפוש. | מודעת הפרסום הממומן מופיעה בראש דף תוצאות החיפוש ויכולה לזכות בשיעור הקלקה גבוה. |
טיפים עיקריים – איך לבחור חברה לקידום אתרים בגוגל?
חברה שתדע להביא את העסק שלכם להצלחה בתחום קידום אתרים בילנאומי היא חברה לקידום אתרים מיומנת, מקצועית ועתירת ניסיון. יש משמעות לניסיון ולמיומנות כשזה נוגע לעולם של קידום אתרים בגוגל, ולא כל חברה תהיה מסוגלת לעשות קידום אתרים בינלאומי, שכאמור הוא מורכב וקשה יותר מקידום אתרים מקומי רגיל.
לא סתם קידום אתרים בינלאומי הוא יקר יותר – הוא הרבה יותר קשה לביצוע. הוא דורש מהאתר שלכם להיות אופטימלי ביותר, להיות מאוד ממוקדי מטרה, לעבוד בדיוק על פי האסטרטגיה המדויקת עבורכם, ולהתמודד מול מתחרים קשים ועמידים יותר – הבינלאומיים.
כדי לצלוח אתגר זה, אתם צריכים חברה טובה. טובה באמת.
הנה כמה קריטריונים שיעזרו לכם לאמוד אם החברה שלכם היא אכן מקצועית ואיכותית:
שקיפות:
אם אתם רוצים קמפיין שיתקתק טוב, אתם צריכים תקשורת טובה עם החברה שלכם עבור קידום אתר בגוגל. תקשורת טובה משמע עבודה דו צדדית – אתם צריכים לספר לה הכול על העסק שלכם, כדי שהחברה תדע בדיוק איפה עומד המוניטין שלכם, מה אופי העסק, מהן מילות המפתח שצריך לבחור, מי הם המתחרים שלכם, כמה זמן אתם בשוק ועוד המון פרטי מידע ואיפיון אחרים.
ומהצד השני, חברת קידום אתר בגוגל איתה תעבדו צריכה להיות שקופה ותקשורתית איתכם. זה אומר:
- דוח חודשי שנשלח אליכם על הפעילות שנעשתה וניתוח תוצאותיו.
- שינוי והתאמת האסטרטגיה השיווקית תוך כדי, בשיתופכם.
- שיחות ועידה משותפות על ההתקדמות העכשיוית, במה הייתם רוצים שהקמפיין יתמקד.
- תיאום ציפיות ומטרות.
- הכרת חברי הצוות שעובדים על הפרויקט שלכם.
- שיתוף מלא של כל המידע והנתונים בנוגע לקמפיין שלכם, שיתוף מלא של מידע על התקדמות הקמפיין ועל העמידה ביעדים.
- מהם העלויות עבור הקמפיין? האם הם עשויות להשתנות לאורך הדרך? האם העלות כוללת את הכול או שיש עלויות נלוות נוספות?
המלצות:
האם לחברה שלכם יש המלצות מלקוחות קודמים? בידקו טוב-טוב מי הם הלקוחות הקודמים שלה ומה הייתה דעתם על החברה. עדויות כאלה יכולות לסייע לכם לאתר חברות עוקץ אשר לא עובדות בכלים ובטכניקות הסטנדרטיות לקידום אתרים, ופועלות בדרכים-לא-דרכים, לרבות הפרת כללי המדיניות של גוגל.
אם חברה לקידום אתרים הפרה את המדיניות של גוגל, גוגל ינקטו סנקציות ויפעילו "עונשים" על האתר שלכם – בין אם מדובר בדירוג נמוך בגוגל או פשוט בהסרת האתר. כמו כן, חברות קידום אתרים באינטרנט אשר משתמשות בטכניקות ירודות כאלה (כמו שכפול תוכן, לינקים ירודים ועוד) הן חברות שיסתירו מכם מידע קריטי וימשכו מכם עוד ועוד כסף כשהתוצאות הן זמניות ביותר ולא עמידות וכשהן ממשיכות להשתמש בטכניקות האיומות הללו.
אל תשכחו שכל הדברים האלה מדרדרים את המוניטין שלכם. כך שלא רק שהעסק שלכם לא יקודם, הוא ילך אחורה. יהיה מאוד קשה לשקם את הנזקים שנגרמו לעסק ולאתר העסק אחרי שחברת קידום אתר בגוגל השתמשה באסטרטגיות ירודות וגרועות כמות אלו.
אל תתעסקו עם גוגל, וחברה שמנסה לעקוף אותם ולרמות – היא חברה שאתם חייבים לברוח ממנה. התנהלות כזו תביא אתכם לנזקים עצומים, הן מבחינת מוניטין, הן מבחינת הדירוג בגוגל, והן מבחינה כספית.
מדידת הצלחת הקמפיין:
קידום אתרים בינלאומי דורש מדידה איכותית ואמפירית של הצלחת הקמפיין. אסטרטגיית הקמפיין צריכה כל הזמן להיות מדויקת, ולכן חשוב לדייק אותה ולכוון אותה במהלך הדרך. חברה לקידום אתרים בגוגל מספיק מיומנת ומנוסה כבר ראתה הכול ויודעת מה לעשות בוודאות בכל שלב ושלב. וכדי שתוכל להחליט בצורה נבונה מה לעשות – היא צריכה את הנתונים מהשטח, ואלו באים מהדוחות ומהמדידות האמפיריות והברורות.
כל הדוחות האלה צריכים להגיע גם אליכם. כפי שציינו מקודם, שקיפות חשובה ביותר בתהליך הזה, כדי שתוכלו לראות את כל הנעשה ושדבר לא יוסתר מכם. הדוחות יוכלו לענות לכם על שאלות כמו: באילו פלטפורמות הכי כדאי להשקיע? אילו מילות מפתח התאימו ביותר? מאילו מקומות בעולם מגיעים מרבית הלידים? מהו ה ROI עד כה? האם יחס ההמרה עולה?
צוות טוב:
צוות לעניין של חברת קידום אתר בגוגל הוא חלק אינטגרלי בפאזל שמרכיב את ההצלחה שלכם. הצוות – המורכב מאנליסטים, אנשי עיצוב, אנשי תוכן, אנשי שיווק ואסטרטגיה וכו' – צריך לעבוד בצורה הרמונית והוליסטית כדי למקסם את שיתוף הפעולה בין כל הגורמים ובכך להביא את העסק שלכם לנקודה הטובה ביותר. הסנכרון והתקשורת של הצוות יכולים לעשות את ההבדל.
אסטרטגיה מותאמת אישית:
כמו בכל קידום אתר בגוגל, גם בקידום אתרים בינלאומי נדרשת בנייה של אסטרטגיה באופן מותאם אישית ללקוח, שזה אתם. חברת קידום אתרים באינטרנט מקצועית ומהימנה תבנה עבורכם אסטרטגיה שמתאימה בדיוק אליכם, אחרי ששמעה מכם הכול על העסק שלכם וביצעה איפיון עסקי מדויק. לכל עסק יש מטרות שונות, תקציב אחר, מאפיינים שונים, גודל שונה ורצונות שונים וכולם צריכים לבוא לידי ביטוי באסטרטגיה הנבנית.
לסיכום:
אחרי שסקרנו את ההבדלים בין קידום אתרים בינלאומי לקידום אתרים מקומי, נגענו במה חשוב להתמקד כשעושים קידום אתרים בינלאומי בשל המאפיינים שלו וגם בכלים דיגיטליים מומלצים לשימוש, התעמקנו בסוגי מילות המפתח ובדברים שחשוב להקפיד עליהם בדף נחיתה, ולמדנו איך לבחור חברה לקידום אתרים נכונה שמתאימה לכם – כל מה שנותר הוא לצאת לדרך עם חברה מקצועית שאתם סומכים עליה.
חשוב שלא תתפשרו על חברה זולה ולא מספיק מקצועית או מנוסה. הטעויות האלה עשויות לעלות לכם ביוקר, וחשוב שתקבלו את ההחלטה הנכונה.
כמו כן, חשוב שלא תבצעו קידום אתרים בגוגל בעצמכם, אלא שתשאירו זאת למומחים. זאת משום ששידרוג העסק מהזירה המקומית לזירה הבינלאומית, או בכלל הגעה לזירה הבינלאומית, דורשת המון השקעה והמון ידע בתחום.
אתם צריכים להמשיך לנהל את העסק שלכם ולדאוג שהוא יהיה בנקודה הטובה ביותר מבחינת הניהול הפנימי מצדכם כדי שיגיע מלוטש ומוכן לזירה הבינלאומית, ואנחנו כבר ניקח את זה משם ונדאג לפרסום ולשיווק. איתנו העסק שלכם יהיה בידיים הכי טובות שיש, כך שאת כל עבודת השיווק תשאירו לנו ולצוות המומחים המנוסה והאיכותי שלנו.
שאלות ותשובות
איך לדעת אם החברה שקופה איתי?
חברה לקידום אתרים שיש לה מה להסתיר – תסתיר. חשוב שתשאלו את כל השאלות שלכם, ואם החברה מתחמקת או נותנת תשובות כלליות ואמורפיות, סימן שהיא כנראה לא מספיק מקצועית או לא מספיק מהימנה. אלו דברים שאסור לכם להתפשר עליהם. התפשרות על חברה לקידום אתרים זולה יכולה בקלות לעלות לכם ביוקר.
למה חשוב לשים כל כך הרבה דגש על מילות המפתח?
ביטויי המפתח הם החלק המתווך בין הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אליכם. אם החלק הזה לא יהיה מספיק טוב – הלקוחות הפוטנציאליים שלכם פשוט לא יגיעו אליכם ולא ימצאו אתכם בתוצאות החיפוש בגוגל. לכן, כדי להגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, את המכירות, את יחס ההמרה ואת ה ROI שלכם – אתם חייבים מילות מפתח מדויקות, על אחת כמה וכמה כשמדובר בקידום אתרים בינלאומי.
איך לשפר את דף הנחיתה שלי?
התייעצו עם חברת קידום אתרים באינטרנט מקצועית ותבחנו איתה מה יש לשפר בדף הנחיתה שלכם. אם דף הנחיתה שלכם לא מספיק מוכר ולא מספיק מבליט אתכם מעל המתחרים שלכם, ובכך לא מייצר לכם מספיק לידים חדשים, זה יכול להיות בעיה של תוכן, של עיצוב, של איטיות העמוד (טכני) וכו'.
מה קידום אתרים בינלאומי יקר יותר?
כי הוא מורכב הרבה יותר. הזירה הבינלאומית היא קשה וקשוחה הרבה יותר, ודורשת קמפיין קשוח בהתאם שידע להתעמת בצורה הנכונה עם כל האתגרים שיגיעו אליו. המתחרים יותר עמידים, מילות המפתח צריכות להיות יותר ממוקדות, והאסטרטגיה כולה משתנה.